RedArmy

كدام قوي تر ، روسيه يا ناتو ؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

اگر ایران هم چنین سلاحی داشت ...



صحرای جنوب غربی ایران و همچنین رشته کوههای البرز و زاگرس( بخصوص البرز) چنین نقشی داشتن ولی نه به شدت زمستان روسیه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مشکل کویرها و رشته کوههای امپراطوری ایران این بود که بیش از اندازه در عمق قلمرو قرار گرفته و در طول قرنها فقط موفق به حفظ قسمت اصلی ایران شده است و سرزمینهای خارج از این محدوده که اکثر خاک ایران را تشکیل میداد براحتی از آن جدا شدند! در مقابل سرمای روسیه از شرق تا غرب این کشور وجود دارد و هر چه جلوتر رویم با سرمای بیشتری روبرو خواهیم شد. ارتش آلمان در نزدیکی مسکو متوقف شد و دلیل اصلی آن سرما بود! زمانی بود که کیلومترها در روز پیشروی میکردند اما با رسیدن زمستان حتی یک متر هم نتوانستند پیشروی کنند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من که نفهمیدم چرا همه به روسیه رای داده اند :!: (حتما بخاطر فروش اسلحه است) اگر قراره به جنگ هسته ای باشد با 10 کلاهک روسیه نابود می شود که زیردریایی های هسته ای فرانسه و انگلیس این مقدار رو برای انتقام گیری دارند. اگر هم به کیفیت باشد کیفیت تسلیحات ناتو با توجه به تجهیزات الکترونیکی و سرمایه گذاری گسترده یک سر از روسیه بالاتر هست. اگر هم به کمیت باشد باز هم ناتو بالاتر است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چه عجب ما بهرام رو تو سایت دیدیم!

اگر قراره به جنگ هسته ای باشد با 10 کلاهک روسیه نابود می شود که زیردریایی های هسته ای فرانسه و انگلیس این مقدار رو برای انتقام گیری دارند.


در عوض انگلیس و فرانسه دهها برابر بیشتر نابود خواهند شد!
یک جنگ هسته ای پیروز ندارد و تمام طرفین درگیر بازنده محسوب میشوند.

اگر هم به کیفیت باشد کیفیت تسلیحات ناتو با توجه به تجهیزات الکترونیکی و سرمایه گذاری گسترده یک سر از روسیه بالاتر هست.


اینو تقریبا قبول دارم و ناتو بعد از فروپاشی شوروی از نظر کیفی از شوروی جلو زد.
البته این برتری در حوضه تسلیحات تاکتیکی است نه استراتژیک.

اگر هم به کمیت باشد باز هم ناتو بالاتر است.


فکر نکنم اینطور باشد!
روسها هنوز که هنوزه بیشتر کل موشکهای ضد زره ناتو ، تانک و نفربر دارن!

:!:
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چه عجب ما بهرام رو تو سایت دیدیم!

خبر هواپیما پنهانکار و رزمایش های جدید را شنیدم گفتم ببینم چه خبر است

در عوض انگلیس و فرانسه دهها برابر بیشتر نابود خواهند شد!
یک جنگ هسته ای پیروز ندارد و تمام طرفین درگیر بازنده محسوب میشوند.

حالا چه فرقی می کند پاریس را 3 بار بمباران اتمی کنند یا 5 بار
وقتی کسی تو شهر نیست :!:
دقیقا همان چیزی که گفتی که هر دو طرق بازنده هستند یعنی نمیشه بگوییم روسیه برتر است چون بمب اتم بیشتر دارد به خاطر اینکه از آن 16000 کلاهک 100 تاش هم برای نابودی زمین کافی است.

فکر نکنم اینطور باشد!
روسها هنوز که هنوزه بیشتر کل موشکهای ضد زره ناتو ، تانک و نفربر دارن!

تا قبل پیمان ورشو از نظر کمیت خوب آره بالاتر بود ولی بعد آن فکر نکنم
بخش عظیمی از تسلیحات روسی تو انبار داره خاک می خورد.(به دلیل ضعف اقتصادی)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
sardar, هر چقدر بمب اتمی بیشتری داشته باشی قدرت پاسخگویی بیشتری هم خواهی داشت. شاید فرانسه و انگلیس در یک حمله پیش دستانه موفق به زدن چند ده شهر و پایگاه نظامی روسیه شوند. اما بدلیل برخورداری روسیه از کلاهکهای بیشتر و در پایگاههای زیاد و پراکنده در جغرافیای وسیع این کشور ، هرگز تمام زرادخانه هسته ای آن حتی توسط کشوری با قدرت آمریکا قابل نابود شدن نیست. پس در واقع یک نوع بازدارندگی قدرتمند هسته ای برای روسیه وجود دارد. در صورت بروز جنگ هم چه روسیه آغازگر آن باشد یا ناتو ، باید گفت تمام اروپا با خاک یکسان خواهد شد و از مردم دو کشور روسیه و آمریکا هم در مجموع بیش از 100 میلیون نفر کشته میشوند. البته اگر نامردی کرده و تک تک شهرها رو بزنن کل مردمشون خواهند مرد! از نظر میزان تجهیزات زرهی روسیه با در اختیار داشتن حداقل 20 هزار تانک و 25 هزار نفربر همچنان قدرت اول زرهی جهان محسوب میشود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بستگی داره ........... جنگ متعارف باشه یا نا متعارف .......... اگر اروپایی ها با هم متحد بشن و آمریکا یی ها هم به ارو پایی ها نامردی نکن روسیه کاری از پیش نمی بره ... تازه اگر چین به روس ها کمک بکنه یا هند طرف آمریکایی ها رو بگیره یه جنگ بی نتیجه خواهد بود ولی اروپا مسلما هیچ چیز بدرد بخوری ازش نمی مونه ...... جنگ نا متعار ف هم داخل کشورهای زیر سلطه ی این دو بلوک رخ می ده نه داخل کشور خودشون ......... حرفش رو نزنید که اروپا 100 تا بمب اتم به طرف روسیه بفرسته بعد روسیه 200 تا ............. کره زمین هم با جنگ نامتعارف از بین نمی ره ....... قیامت تو اسمون بر پا بشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب بحث احساسي رمانتيكي! ملاكتان از قويتر بودن چيست؟ اين كه بگيم كي قويتره خيلي بچه گانست! اگر ملاكتان به تعداد هواپيماها و ناو ها و كشتي ها و زير درياييها و توان الكترونيك و ضد الكترونيك و بودجه نظامي و پروژه هاي مخفي و غير مخفي در دست ساخت است، ناتو رو بگذاريد كنار خود آمريكا به تنهايي چندين برابر روسي قدرت دارد. ولي در جنگ واقعي مثلا جنگ روسيه با ناتو ،نه ناتو توان شكست روسيه را خواهد داشت و نه روسيه توان شكست ناتو را! چون يه همچنين جنگي به بعد اتمي كشيده ميشه كه حقيقتا به نابودي بشر خواهد انجاميد و برنده اي صد در صد نخواهد داشت جز مريخيها! از اينشتين پرسيده بودن جنگ جهاني سوم را چه جوري مي بيني؟ گفته بود در باره جنگ جهاني سوم نمي دانم ولي مي دانم جنگ جهاني چهارم با نيزه و تبر خواهد بود! واقعيت اينست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقایون من کاری با روسیه و ناتو ندارم ولی انشالله تا چند سال آینده ما از ناتو هم قویتر خواهیم شد! :mrgreen: به یاد داشته باشید بعضی نوآوری هایی که ایران داشته در جهان مشاهده نشده! نمونه اش اژدر حوت که می خوان اون رو به اژدر Russian VA-111 Shkval نسبت بدهند که باز اژدر حوت از لحاظ سرعت و قدرت تخریب کارایی بیشتری داره! درضمن همین تانک ذولفقار-3 رو بعضی دوستان خیلی دستکم می گیرند بابا من توی فروم های آمریکایی می چرخم خودشون دارند می گن که این تانک M1 Abrams برابری می کنه! دوستان ابتدا مستند حزب الله که به زحمت دوستمون آذرخش لینکش رو سایت قرار گرفته رو بخونید! اگر عربی بلد باشید اطلاعات خیلی جالبی بهتون می ده! که حتی صدای سیمای خودمون به ما نداده! لینک منابع: [align=left] 21 Apr 2008 ... these is an Iranian Made Zolfaghar 3 Tank (look like a mix of Abrams/merkava ) from the parade and this is iranian made Mobarez tank ( a ...[/align] از سایت www.militaryphotos.net/ که یکی از سایت های پولی و معتبر نظامی آمریکایی هست! [align=left] Look at the tanks on the background, also Zolfaghar 3. ..... Iran has no acces to M1 Abrams, there is no way for them to reverse engeneer it. Zulfiqar 3 is ... [/align] از سایت Iran defence و کلی سایت دیگه که من حال نداشتم بزارم!
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان اينقدر احساساتي نباشيد ! درسته روسيه به ما در طول تاريخ ضربه هاي زيادي زده اما اين دليل نميشه كه پا روي حقيقت بگذاريم ! :lol:
همه (حتي بچه هاهم) ميدونند ناتو بدون آمريكا در مقابل روسيه هيچي نيست ! تو هيچ ضمينه اي ناتو به روسيه برتري نداره من نمي دونم چطور برخي از دوستان ميگن ناتو از روسيه تسليحات بيشتري داره و برتره ! :lol: اگه چين با روسيه باشه كه تواضن قوا در جهان به هم ميخوره و ديگه كسي حريف اين دو كشور نيست ! :?
فرض كنيم كه ناتو از روسيه تسليحات بيشتري داره ! اما در جنگ كه همه چيز كه تسليحات نيست(نمونه آن جنگ ايران و عراق) ! شجاعت و مقاومت ! حس پيروزي ! برتري جويي ! تسليم نشدن تحت هر شرايطي و .... ! اينها چيزهايست كه كشورهاي عضو ناتو ندارند ! در جايي خاطرات يكي از سربازان آلماني در جنگ جهاني دوم رو خوندم كه روس ها رو با اروپايي ها مقايسه كرده بود ! نوشته بود كه بر عكس اروپايي ها (بخصوص فرانسوي ها) كه اصلا مقاومت نمي كردند و به راحتي تسليم مي شدند اما روس ها تسليم ناپذير بودند و فوق العاده مقاومت ميكردند و مرد و زن و پير و جوان يكپارچه دفاع ميكردند ! اگه يكي از آنها را ميكشتي به سرعت چند نفر جاي اون رو ميگرفتن ! (اينش آدم رو ياد ارتش جاويدان هخامنشيان مياندازه كه هر فردي كه كشته ميشد يه نفر به سرعت جاي اونو پر ميكرد و انگار هيچ وقت از تعداد اين ارتش در مقابل دشمن كم نميشد !) حتي اونا اينقدر جدي بودن كه وقتي پسر استالين اسير آلمان ها شد استالين دستور قتلشو صادر كرد ! و پسره وقتي ماجرارو فهميد خودشو تو اردوگاه آلماني ها كشت تا ننگي براي كشورش نباشه ! روس ها در جنگگ جهاني دوم حدود 30 ميليون كشته دادند ! هيچ كشوري نميتونه اينقدر مقاومت كنه و اينهمه كشته بده !

[b]خلاصه كلام : براي اينكه به قدرت ارتش سرخ روسيه پي ببريم ميتونيم به جنگ اخير اين كشور با گرجستان اشاره كنيم ! گرجستان با اينكه كلي خودشو آماده كرده بود و از نظاميان خارجي هم در جنگ استفاده كرد اما در عرض چند ساعت در برابر يك تيپ (فكر كنم تيپ 68) از ارتش روسيه كه از سلاح هاي قديمي استفاده ميكرد له شد ! عمليات نظامي روسيه انقدر جالب و براي غربي ها غير منتظره بود كه رابرت گيتس وزير دفاع آمريكا اعلام كرد كه عمليات نظامي روسيه در خاك گرجستان من را تحت تاثير شديدي قرار داد و از اين به بعد بايد روسيه را شديدا تحت نظر داشته باشيم ![/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هیچکدوم.
اسرار پس پرده نه تو دانی و نه من
چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من

نمیدونم کجا بود خوندم جنگ جهانی بعدی با چوب و نیزه ست
یعنی نسل بشر اینقدر در آخر سر همنوعش اتم و بمب و.. میریزه که خودش همه چی رو نابود میکنه و باز برمیگرده عصر حجر!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه جنگ نامتعارف باشه هر دو طرف نا بود میشن ولی اگه متعارف باشه باز هم هر دو طرف نابود میشن!!
icon_cool

[color=red]نتیجه گیری اخلاقی :[/color]
در صورت وقوع جنگ بین روسیه و ناتو بدون آمریکا هر دو طرف نابود میشوند پس آنگاه ما میمانیم و آمریکا تا کار نا تمام را تمام نموده و
حساب آمریکا را برسیم!!! پس آنگاه اعلام پادشاهی نموده و نفس کش می طلبیم!!!!
icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با این موافقم شدید...:

[quote]دوستان !
من يك جمله ميگم شما خود درباره اش فكر كنيد!
روسها هنوز خاصيت دوران كمونيستي خود را حفظ كرده اند كه اونم (secret بازي ) هستش!!!
شما فكر ميكنيد كه روس ها ميان همينطوري اطلاعاتي درباره توان نظامي و اسلحه هاي خود بدهند!
شما شايد فقط از 70-80 درصد از توان نظامي و اسلحه هاي روسيه خبر داريد!!!
روسها حتي اسلحه هايي دارند كه در هيچ كاتالوگ و ... نيست!!! اصلا (رسما وجود خارجي ندارد) ولي در عين حال ان سلاح وجود دارد!!!!!
نمي خواهم ادامه بدم كه بعدا كارم ساختست!!! icon_eek [/quote]



کسی در باره این میدونه؟ این گاز چکار کرد مگه؟

[quote]نمونه این سلاح های ناشناخته و مخفی همون مورد گروگانگیری چچنی ها در مدرسه بود که روسیه از گازی استفاده کرد که هیچکس تا الآن نفهمیده چی بود!
در مورد تسلیحات موشکی هم همینطوره...[/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.