shagh1094

سمبل های نازی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

vril .....
انجمن سری وریل . انجمنی که به طور رسمی از نخبگان نازی تشکیل شده بود . گزارش های نسبتا موثقی درباره ی تلاش در زمینه ی علوم خفیه و همچنین تلاش برای ارتباط با موجودات غیر ارگانیک (؟) در این انجمن به طور رسمی ثبت شده . به هر روی نشان وریل از نشان های مورد استفاده در در بعضی نخبگان نازی هست . همچنین بعضی این نشان رو از نشان های مورد استفاده گروه های شیطان پرست ! می دانند .

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

منظورتون اون نشانی هست که در کاخ وولزبورگ وجود داره؟ خورشید سیاه؟
این نشانها اغلب به دوران پاگانیسم اروپا تعلق دارن. اگر اطلاعاتی از فعالیتهای نازیها در مورد علوم غریبه دارید یک تاپیک جداگانه با این موضوع ایجاد کنید.
در مورد علوم غریبه اسلامی هم توضیح بدید لطفا.
خیلی ممنون

thumb_500px-Black_Sun_svg.png

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام...
ایا اون مارک های اس‌اس و چیزایی که گفته شده توسط اس‌اس استفاده شدن، پچ های نظامی اون نیروها بودن؟؟؟ میشه در خصوص معنی اونها هم برامون بگید؟؟ من عاشقشون شدم و باید چاپشون کنم روی لباسام! :)
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

درود.
سپاس از رایش مارشال عزیز که در این پست نظر گذاشتند. اون ها نماد یک ارگان بودند که روی پرچم ها نیز چاپ میشدند. نشان اس اس معنی خاصی نداره، فقط دو تا سیگنال مانند(موج مانند) در کنار هم دیگه قرار گرفتند که شکل ss رو تشکیل دادند.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مارشال کبیر : چیزی به نام علوم غریبه وجود نداره ! فقط یک علم هست ... اونم به لحاظ تعریف دقیق علم نیست بلکه یک فن هست .و اون فن یا مهارت عبارته از مهارت ارتباط با ارواح ( ارواح در اصطلاح خود حضرات علوم غریبه کار معنی خاصی داره و به معنایی اعم از اجنه و ملائک اطلاق میشه ) والسلام .
جفر و رمل و الواح و اوفاق و طلسمات و مغربیات وکیمیا و هیمیا و سیمیا و ریمیا وهیاکل و شعوذات و ... و کوفت وزهر مار همه چرت اند !
اسلامی و غیر اسلامی هم نداره .
درباره نازی ها هم بنده خیلی از دوران ش فاصله گرفتم الان ...این مباحث رو حدود پانزده سال پیش در یک جلسه ای در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مباحثه میکردیم ما . تا اونجا که یادمه تنها گزارش معتبر از حرکت زدن های برادران نازی همین انجمن وریل بود . حالا میگردم اگر چیزی باقی مونده بود پست میکنم .

...........
پ. ن
میدونم اندکی عجیبه براتون ولی باید صبر کنین . مطلب بالا رو نوشتم که مجبور شم بعدا توضیح بدم ... icon_cheesygrin چون در تایپ کردن خیلی تنبل هستم .

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با تشکر از بانو شقایق بابت ارسال این مطلب ..... البته رنگ قرمز پرچم نازی دارای علت دیگری هم بوده که شخصی کلاهدوز به نام آندریاس باریدل ، حامل پرچم نازی ها در زمان کودتای مونیخ بوده و در آن کودتا گلوله ای به وی اصابت می کند و پرچم نازی با خونش خیس می شود که این واقعه به بلوت فان مشهوره ...... البته دوستان می تونن کل این حادثه رو در لینک زیر که توسط بنده ترجمه شده بخونن .... یا علی مدد

http://www.reich-history.com/?p=994

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.