siavash75

جیش العدل مسئولیت ربایش مرزبانان را بر عهده گرفت

Recommended Posts

اخه تا کی باید ما تو مرز سیستان و کردستان همچین سیاستی داشته باشیم......کی باید از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم؟؟؟

اینم نمونه جدیدش.....تصور کنید الان مادر این بچه ها این تصاویر رو ببینه......خدا واقعا بهشون صبر بده
  • Upvote 14

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Thundar' timestamp='1391895421' post='364271']
اخه تا کی باید ما تو مرز سیستان و کردستان همچین سیاستی داشته باشیم......کی باید از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم؟؟؟

اینم نمونه جدیدش.....تصور کنید الان مادر این بچه ها این تصاویر رو ببینه......خدا واقعا بهشون صبر بده
[/quote]
کردستان؟ کردستان در کنار سیستان خیلی پیشرفته تر و مجهز تره، شهر های زیادی هستند که خودشون یه پا مرزبانی هستن، توی کردستان هم قاچاق به همین اندازه شاید بیشتر هست اما دیگه از این اتفاق های وحشیانه نمیوفته، مثلا که چی؟ چرا سرباز مردم رو میدزدن؟ آخه اینا با کی مشکل دارن؟ چرا ایران ریشه شون رو پودر نمیکنه؟ تا کی ما باید توی سیستان بلوچستان شاهد این گروگانگیری ها باشیم؟
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسم رب شهدا
مهم اینه که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و ما قادر به مدیریت جهان هستیم :sleepy: ویرایش شده در توسط samalizade
  • Upvote 11
  • Downvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از همه خفت آور تر اینه که این گروه تروریستی همیشه در ایام خاص که نیروهای ما میدونند که امکان عملیات هست و هوشیارتر هستند حمله میکنه و باز هم تلفات سنگین میدهیم شما اگر دقت کنید هر بار اینها حمله کردند یا زمان مذاکرات هسته ای بوده یا ایام مهم دینی و ملی بوده و مثلا با توجه به در پیش بودن راهپیمائی 22 بهمن قطعا نیروهای مرزبانی میدونستند که احتمال عملیات هست
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] [size=4]اظهارات قابل تامل یک مقام اطلاعاتی استان درباره حوادث اخیر[/size][/b] [color=#b22222]۱۴ آبان ۱۳۹۲[/color]

[color=#ff0000]رئیس اداره اطلاعات سیستان[/color] از مشخص شدن هویت عاملان جنایت اخیر سراوان خبر داد
جلسه شورای تامین سیستان در حالی یکشنبه شب در محل فرمانداری زابل برگزار شد که در این جلسه راجع به حادثه اخیر سراوان و به شهادت رسیدن ۱۴ نفر از مرزبانان غیور کشورمان مطالبی عنوان شد.
در این نشست، نوری؛ رئیس اداره اطلاعات سیستان گفت: ابتدا تاسف عمیق خودمان را از حادثه‌ای که در استان سیستان و بلوچستان پیش آمد و منجر به شهادت تعداد قابل توجهی از جان‌برکفان و سربازان عزیزمان شد، اعلام می‌کنیم.
وی افزود: در خصوص شیوه‌ها و شگردهایی که گروه‌های معاند در خارج از کشور و روش‌های جدیدی که اینها اخیرا پیش رو گرفته بودند، مجموعه اداره اطلاعات، اطلاع‌رسانی کرده و به مجموعه‌ها اعلام کرده بود که گروه با تغییر روش در شیوه‌های قبلی خودش سیاست “کشته‌سازی” و زدن به جمعیت‌های مردمی را، به خاطر این که از تبعات منفی علیه خودش کم کند به این موضوع روی آورده تا “سوژه‌زنی” کند.
نوری تصریح کرد: در این رابطه بخشی از اهدافش کمین‌ها و گشت‌های نیروهای ما در حوزه مرزبانی، چادرهای مرزبانی، پاسگاه‌ها، برجک‌ها،‌ مامورین انتظامی و نظامی، شخصیت‌ها و نیروهای دارای طبقه‌بندی حفاظتی ـ اطلاعاتی هستند.
وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود این هشدارها ما شاهد یک اتفاق ناگوار در استان سیستان و بلوچستان شدیم که منجر به شهادت تعدادی از عزیزان شد.
رئیس اداره اطلاعات سیستان در ادامه گفت: در جریان تشیع پیکر شهدا و پیکرهایی که به دیگر استان‌ها منتقل شد، مردم ما در حوزه سیستان و بلوچستان انصافا به شدت احساس شرمندگی کردند، مگر مردم استان چه گناهی کردند که به نام این مردم از این جا هر چند وقت یک بار پیکرهایی به دیگر استان‌ها برود، ما شرمنده و ناراحت می‌شویم.
نوری تاکید کرد: من به عنوان سیستانی احساس شرمندگی می‌کنم وقتی که از این جا تعدادی پیکر به جاهای دیگر می‌برند و تشییع می‌کنند.
[color=#000080]رئیس اداره اطلاعات سیستان ادامه داد: در این رابطه ما پیشنهاداتی داریم؛ نخست اینکه حادثه سال ۸۴ تاسوکی را از یاد نبردیم جنایاتی که عبدالمالک ریگی خلق کرد و آن فاجعه بزرگ را رقم زد، چیزی که هنوز و هنوز حسرت آن را می‌خوریم این است که متاسفانه به رغم آن که شورای تامین استان هم برگزار شد، گروه تعدادی از افراد را به شهادت رساند و تعدادی را گروگان گرفت و رفت و خط مرزی ما ۱۶ الی ۱۷ ساعت معطل ماند؛ اگر یک پرواز بلند می‌شد ما می‌توانستیم اجازه چنین کاری را ندهیم و بساط این گروه در همان سال ۸۴ جمع شود (حادثه تاسوکی اشاره به جنایت فجیع عبدالمالک ریگی در اسفند سال ۸۴ در منطقه‌ای به نام تاسوکی در ۱۰۵ کیلومتری زاهدان است که در آن ۲۲ نفر از مردم بیگناه به طرز فجیعی کشته و تعدادی به گروگان گرفته شدند)[/color]
[color=#000080]رئیس اداره اطلاعات سیستان خاطر‌نشان کرد: [b]در حال حاضر مدعی هستیم که تکنولوژی ما پیشرفت کرده است[/b]، پروازهای شناسایی و عملیات بدون سرنشین در انواع مختلف تولید کردیم و در منطقه داریم بنابراین استدعا می‌کنیم یک مرکز و یک سایتی در اختیار شورای تامین استان و با اطلاع‌رسانی شورای تامین شهرستان‌ها قرار بگیرد که اگر مواقعی چنین حادثه‌ای پیش آمد، پروازها را داشته باشیم و ضمن پاسخگویی به موقع جواب این گروه‌ها را بدهیم. [/color][color=#b22222]۱۴ آبان ۱۳۹۲[/color]

[color=#000000]متاسفانه کار را به کاردان نمیدیم و این میشه که امروز باز هم ............... :-x[color=#000000] :-([color=#000000][color=#000000] [/color][/color][/color] [/color]

اینم تجهیزات سربازان برای مقابله با تروریست ها !!!

[url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10264/2~4.jpg"][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10264/thumb_2%7E4.jpg[/img][/url] [url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10264/1~4.jpg"][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10264/thumb_1%7E4.jpg[/img][/url] ویرایش شده در توسط mohammadarea51
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پسران من بعد از مردن من بزرگتر خواهند شد همینطور پسرانشان و اگر خدا بخواهد فرزندان انها . . .

با کشت و کشتار مشکل تموم نمیشه بلکه اضافه هم میشه .

چرا میجنگن؟ واس چی میجنگن؟

خدایا به خانوادشون صبر بده .
خدایا این فتنه رو از بلاد اسلامی دور کن .
خدایا هدایتمون کن . . .
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تند نرین لطفا...بذارید ابعاد واقعه روشن بشه لطفا...اینقدر هم ساده نیست...اینجا نشستین میگین لنگش کن
  • Upvote 14
  • Downvote 41

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.