violator

کشتی بیمارستان شیر و خورشید سرخ با نام فارور

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]کشتی بیمارستانی فارور در سال 1984 و تنها پس از 12 سال خدمت به مردم سواحل و جزایر خلیج فارس و دریای عمان ، پرچم کشور توگو را به عنوان کشتی آموزشی و با نام قدس تحت مالکیت امارات متحده عربی به خود پذیرفت و به کار خود در سواحل ایران پایان بخشید .[/quote]


يعني فروختيمش ؟ icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='BattleMaster' timestamp='1402092795' post='383441']



يعني فروختيمش ؟ icon_eek
[/quote]

اگر به من باشه میگم دادیمش پاکستان اوراق شه ! اما چه کنم که منابع نوشتن داده شده به امارات ، به مالکیت شخصی بنام موسوی نژاد !؟!

علی ایوحال جای تعجب نیست فروخته شده ، تا همين چند سال پیش قبل از آمدن جناب سیاری ، هر شناوری به زمان اورهال خودش میرسید فروخته می شد پاکستان ! زنده باد دریادار حبیب الله سیاری ، حتی شنیدم ناو خاگ از اون ناوهایی بوده که از گزند اوراق شدن و هتل شدن و از این قبیل تصمیمات عجولانه گریخته ...
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اگر به من باشه میگم دادیمش پاکستان اوراق شه ! اما چه کنم که منابع نوشتن داده شده به امارات ، به مالکیت شخصی بنام موسوی نژاد !؟!

علی ایوحال جای تعجب نیست فروخته شده ، تا همين چند سال پیش قبل از آمدن جناب سیاری ، هر شناوری به زمان اورهال خودش میرسید فروخته می شد پاکستان ! زنده باد دریادار حبیب الله سیاری ، حتی شنیدم ناو خاگ از اون ناوهایی بوده که از گزند اوراق شدن و هتل شدن و از این قبیل تصمیمات عجولانه گریخته ...

 

دوستان سلام

بله بحث فروش خارگ ابتدا بعنوان اوراق و بعد از اون كه يه گردن كلفتي پيدا شد بعنوان هتل دريايي بشدت مطرح شد كه خداروشكر  دريادار سياري با درياتشون نزاشتن

هرچند سيستم قديمي پيشرانش ناو خارك بويژه با توجه به اينكه منحصره در ناوئگان دريايي مون (حتي با احتساب ناوئگان غير نظامي) عملا نگهداري و عملياتي نيگر داشتن اونو پر هزينه كرده اما با همه اين احوالات  با تلاش شبانه روزي دريادلان نداجا  داره به خدمت ادامه ميده و سفرهاي زيادي رو هم بعد اون ماجراهاي ارايه براي فروش انجام داده

اميدوارم كه با ساخت و عملياتي كردن  خليج فارس (تحت پروژه لقمان9 بتونيم اين ناو پير و خسته رو بازنشسته كنيم و اونوقت  ميتونم دعا كن كه بجاي فروش و اوراق كردنش اونو تبديل به هتل دريايي كنن  تا دسته كم خيلي از دوستاني كه دلشون ميخواد داخل يه ناو باشن براي چند روز و  يه ناو رو از نزديك لمس و حس كنن بتونن به آرزوشون برسن

جداي از بحث موتورخونه و سمانه هاي اصلي و فرعي اون در مابقي بخشها خارك سرحال و سرزنده است و ارتقاهايي رو هم بخودش ديده

اميدوارم خارك سر از پاكستان (كه قرار بود بهشون فروخته بشه ) و يا كوره هاي ذوب اهن درنياره و دسته كم خارك رو در جنوب و حمزه رو در شما حفظ كنن

اميدوارم

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با ورود لقمان به خدمت  خارک بازنشسته نمیشه ، فقط ( شاید ) ماموریت آموزشی از روی دوشش برداشته باشه !

 

اما ماموریت اصلی خارک یعنی پشتیبانی ناوگان در مناطق دوردست سرجاشه و با افزایش تعداد  ناوهای جنگی ( با ورود موج های جدید ) سنگین تر هم میشه ! 

 

همینطور اگر به خارک بگیم پیر ، پس به بقیه ناوگان ما چی باید بگیم ؟!؟!

ویرایش شده در توسط Sami1993
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با ورود لقمان به خدمت  خارک بازنشسته نمیشه ، فقط ( شاید ) ماموریت آموزشی از روی دوشش برداشته باشه !

 

اما ماموریت اصلی خارک یعنی پشتیبانی ناوگان در مناطق دوردست سرجاشه و با افزایش تعداد  ناوهای جنگی ( با ورود موج های جدید ) سنگین تر هم میشه ! 

 

همینطور اگر به خارک بگیم پیر ، پس به بقیه ناوگان ما چی باید بگیم ؟!؟!

دوست من سلام

بله وظیفه اصلی خارک پشتیبانی و لجستیکه و الان هم مثه شیر داره وظیفه اشو انجام میده

درباره پیری هم که همشون متاسفانه پیرن ولی اونهای دیگه خونهای تازه ای در رگشون تزریق شده و نو سازی و بهینه سازیهایی دیدن بخودشون حتی بایندور و نقدی که پیرترینهای جنوبن

من خدمتون عرض کردم که سامانه های پیشران و موتورخونه اش مشکل داریم

جایی که دقیقا در ببر و پلنگ هم  همین مشکل رو داشتیم

اگر بتونیم ÷یشرانهای بحتری رو با موتورهای دیزل تعویض کنیم سالها میتونیم ازش استفاده کنیم

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوست من سلام

بله وظیفه اصلی خارک پشتیبانی و لجستیکه و الان هم مثه شیر داره وظیفه اشو انجام میده

درباره پیری هم که همشون متاسفانه پیرن ولی اونهای دیگه خونهای تازه ای در رگشون تزریق شده و نو سازی و بهینه سازیهایی دیدن بخودشون حتی بایندور و نقدی که پیرترینهای جنوبن

من خدمتون عرض کردم که سامانه های پیشران و موتورخونه اش مشکل داریم

جایی که دقیقا در ببر و پلنگ هم  همین مشکل رو داشتیم

اگر بتونیم ÷یشرانهای بحتری رو با موتورهای دیزل تعویض کنیم سالها میتونیم ازش استفاده کنیم

 

 

سلام برادر

 

تا جایی من میدونم پیشرانه خارک شوفاژی :) هست درسته؟؟

 

یک اتاق بزرگ که سر تا سرش لوله هست و سوخت داخل این اتاق میسوزه و آب درون لوله هارو به بخار تبدیل میکنه و بخار هم توربین هارو میچرخونه ....

 

جند سال پیش تصاویری منتشر شده بود از تعویض برخی لوله های این شوفاژ بزرگ :)

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بله دوست خوبم بقول شما  شوفاژی یا بقول فنی و گفتنی دیگ و سامانه بخاره

مشکل هم همونجاست چه خود دیگ بخار چه بدتر از اون کندانسورهاش و بدتر از اینها توربینها و گیرباکسهاشه

بالطبع اب شیرین کن و پمپها و.. هم خودبخود میان وسط

سامانه کنترل و مدیریتش هم که ...

خلاصه تنها راه برای حفظ  و کاربری خارک تعویض سیستم و سامانه پیشرانش و زیر سامانه هاست

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.