mohammadarea51

خودرو پل زن آبی - خاکی فرانسوی -EFA

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

بسیار جالب - مخصوصا" تصویری که مربوط به جنگ 1973 بود - :rose: :rose: :rose:
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی جالبه! با تشکر از مطلب جالبتون، منتقل شد.
با این تصاویری که قرار دادید، عملاً باید کل کابین و و کل خودرو در واقع ضدآب باشن و نفوذ ناپذیر! هدایتش هم یحتمل با پریسکوپ باید انجام بشه، درسته؟ بیرون آمدن خدمه از این وسیله هنگامی که درون آب هست هم ریسک های خودش رو داره! فکرش رو بکنید، به علت بارگیری اشتباه، داخل آب مستقیم و افقی نایستد!

ولی خب ایده و محصول بسیار کارآمد و خاصیه. فرانسوی ها بی سروصدا کار میکنند...
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا با سلام و عرض تشکر :rose:

اینجا

http://www.armyrecognition.com/europe/France/vehicules_a_roues/EFA/dim_efa.jpg

فرق Ferry با Bridge چیه؟
زیر اون دوقسمت انتهایی بالشتک هوا نداره احتمالا نمیتونه یه وزن خاصی به بالا رو تحمل کنه درسته؟ چون اگه بشه ، اونوقت با تعداد کمتر پل بزرگتری میشه درست کرد!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برای Bridgeخودروهای EFA از بغل به هم متصل میشن و برای باربری مناسب، تنها مجازند روی قسمت هایی که بالشتک دارند بار بپذیرند. ولی برای حالت معبر(Ferry) ، یک EFA سر و ته کانال رو به تنهایی وصل میکنه و اون قسمت های ابتدایی و انتهایی فقط نقش رمپ رو دارند و برای حمل بار به تنهایی توانایی ندارند.
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right]عالی بود احسنت. از این ها فکر کنم زمان شاه از روسیه خریده بودیم که تا زمان جنگ بلااستفاده بوده. بعد از جنگ ازشون استفاده شد ولی عکسی ازش ندیدم[/right]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لطفا وارد سیستم شوید برای ارسال نظر

شما قادر خواهید بود بعد از ورود به سیستم این نظر را ترک نمایید



ورود به سیستم