Sami1993

رژه سراسری 31 شهریور 1393 و هفته دفاع مقدس

Recommended Posts

خوب فردا کیا میان رژه ؟!؟!

فقط حواستون باشه زمانتون رو یا ساعت جدید تنظیم کنید !

من ، خودم ساعت شش و ربع تا شش و نیم از خونه می زنم بیرونم ، پدر رو می رسونم سرکار ( از بدی یک ماشینه شدنه ! ) ، فکر کنم طرفای 7 جمالزاده جنوبی باشم تا فابریس 98 رو سوار کنم !

فکر کنم اگر مشکلی پیش نیاد هفت و نیم رسیده باشیم پارکینگ حرم !

حدود 10 دقیقه هم پیاده روی داریم تا برسیم به محل جایگاه ، اونجا هم 3 نفر منتظر ما هستند !

بعد از رژه هم یه جایی می شینیم و باهم اختلاط می کنیم !

ویرایش شده در توسط Sami1993

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن آغاز هفته دفاع مقدس که صبح امروز در جوار حرم امام راحل برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن این ایام ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز مقاومت ملت بلندقامت ایران در برابر توطئه و تجاوز بیگانگان گفت: درود و سلام ما به روح بلند و پاک قافله‌سالار ایستادگی و مقاومت در این سرزمین فرماندهی کل نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس امام راحل (ره) که همچنان از روح بلند او از خط او و راه درس می‌آموزیم و بی‌تردید مسیری که او برای ما مشخص کرد مسیر تعالی و سعادت برای جامعه بزرگ ایران بوده است.

وی افزود: سلام و درود بر تمام شهیدان و آنان که بیابان‌های جنوب و غرب را رنگین ساختند و عزت و سرافرازی را برای مردم ما به ارمغان آوردند آنها که هنوز هم بعد از 34 سال عطر خون پاکشان مشام همه ملت ایران را و مسلمانان را و مستضعفین را مملو از شادی و غرور ساخته است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: سلام و درود بر تمام جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم این عزیزان که فخر ما هستند و هر کدام از این خانواده‌ها مسیر و راه درست ایستادگی و مقاومت در برابر متجاوزین را با اخلاق، رفتار و صبرشان به ما آموخته‌اند و می‌آموزند.

همچنین روحانی با فرستادن سلام و درود به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان قلب تپنده جامعه اسلامی ما هستند و در سایه رهنمودهای آن عزیز دیدیم که در هفته‌های گذشته چگونه دل‌های همه به این قلب بزرگ تپنده کشور متصل بود و مردم یک بار دیگر به مناسبتی که پیش آمد ارادت و دلدادگی خود را به خوبی در برابر این بزرگمرد نشان دادند.

وی افزود:‌ هفته دفاع مقدس هفته درس برای ما و هفته درس‌آموزی برای دشمنان ماست. برای ما درس است که دیدیم در برابر انواع تسلیحات دشمن و پشت به پشت هم دادن شرق و غرب ملت ما توانست با ایستادگی و مقاومت نگذارد خواب آنها برای ذلت این ملت و برای تسلیم این ملت تعبیر شود.

وی ادامه داد: جوانان مومن و ارتشیان قهرمان سپاه ایثارگر نیروی انتظامی نیروی بسیج فداکار همه در کنار هم قرار گرفتند. فرامین امام راحل را سرمشق خود قرار دادند. از اصل روز 31 شهریور ماه 1359 که تجاوز شروع شد و همزمان فرمان امام صادر شد همه به خیابان آمدند و لباس رزم پوشیدند و به جبهه‌ها حرکت کردند.

روحانی با بیان این که سیل مردم ایثارگر به سمت غرب و جنوب کشور برای دفاع را شاهد بودیم، افزود: در کمتر از 24 ساعت خلبانان قهرمان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قاطعانه به متجاوزین عفلقی در سراسر عراق پاسخ دادند.

وی تصریح کرد:‌ هوانیروز در مرزهای غرب و جنوب تانک‌ها، توپخانه‌ها رزمندگان سپاه دلاور،‌ بسیجیان،‌ عشایر، نیروی انتظامی همه و همه در صف واحد در برابر متجاوزان ایستادند.

رئیس جمهور با بیان اینکه دنیا فکر کرد اگر روزی شرق و غرب در مسئله‌ای در کنار هم متحد شوند و پول مرتجعین و سلاح شرق و غرب در کنار هم باشد و عفلقیان به میدان نبرد بیایند می‌توانند انقلابی را به شکست بکشانند گفت: این اشتباه بزرگ قدرت‌های بزرگ و مرتجعین بوده و این ایستادگی ملت ما در قبل از انقلاب دوران دفاع مقدس و امروز در برابر توطئه‌ها است را شاهد هستیم اما غرب و دیگران اشتباهاتشان را تکرار می‌کنند.

روحانی در ادامه سخنان خود یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دو هشت سال یعنی 16 سال همه در کنار یک رژیم سفاک ایستاند و ملت ما تنها تحت فرامین امامشان در برابر متجاوزین دیکتاتورها، ‌مستبدان و همه حامیانشان در شرق و غرب ایستادگی کرد و 22 بهمن را آفرید و پرچم انقلاب اسلامی را در این کشور و در سراسر منطقه به اهتزاز درآورد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمن دید که در این دو هشت سال ملت ما ایستادگی کرد و آنها شکست خوردند، گفت: اما متاسفانه از این تجربه درس نگرفت و هشت سال سوم تجاوز و جنگ را بر ملت ما تحمیل کرد و رزمندگان ما در این هشت سال نیز در جبهه‌ها پیروز شدند.

روحانی ادامه داد: اگر بمباران و سختی و مشکلات در برابر آنها ظاهر شود هرگز در راه مسیر خود سست نخواهند شد و هرگز ناتوان نخواهند شد و هرگز در برابر دشمن سر تسلیم فرود نخواهند آورد که خداوند در کنار صبرپیشگان و مقاومین و استقامت‌کنندگان است و آنان در نزد حق محبوب هستند.

رئیس‌جمهور با اشاره به پیروزی کشورمان در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمنان این سرزمین پیروزی ملت ما را باور نمی‌کردند، یک سال بیشتر نگذشته بود که رزمندگان کشورمان عملیات شکست حصر آبادان را رقم زدند و به دنبال آن پیروزی‌های دیگری را در عملیات فتح‌المبین و شکست حصر آبادان و پیروزی خونین‌شهر در سال 61 رقم زدند و حماسه و پیروزی را در کشور آفریدند.

روحانی تصریح کرد: اگرچه در این حماسه بهترین فرزندان این مرز و بوم تقدیم راه جهاد شدند و جان خود را در پیشگاه خداوند در طبق اخلاص گذاشتند و خسارت‌های مادی و معنوی به مردم وارد شد اما کشوری جدید با قدرت جدید و روحیه و باوری نو متولد شد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ تحمیلی نتوانست به اهداف خود برسد و تمامیت ارضی این سرزمین را زیر سؤال ببرد و نتوانست راهی را برای تجاوزات آینده خود در این سرزمین بگشاید که این ایستادگی 8 ساله سد محکمی برای توطئه‌های آنها در آینده بود که ظاهر آن دفاع اما در باطن بازدارندگی در برابر توطئه‌های دشمنی بود که در ذهن خود برنامه‌هایی را برای این مرز و بوم در نظر گرفته بود.

روحانی ادامه داد: دشمن در 8 سال جنگ نتوانست به اهداف خود برسد اما پس از 8 سال دفاع مقدس به بهانه مسئله هسته‌ای و به شکلی جدید جنگ اقتصادی و تحریم را علیه ملت ایران اعمال کرد که ملت ما در 8 ساله چهارم ایستادگی کردند و به جهانیان اعلام کردند به فکر تولید سلاح کشتار جمعی نبوده و تنها این امر را برای توسعه امر پیشرفت و احقاق حقوق خود می‌خواهیم و در برابر فشار غرب و قدرت‌ها سر فرود نیاورده و نخواهیم آورد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در طول یک سال گذشته پس از حماسه سیاسی 24 خرداد، مردم در راه حماسه اقتصادی تلاش می‌کنند تا با ایجاد حماسه اقتصاد مقاومتی بتوانند بر مشکلات اقتصادی فائق بیایند.

روحانی با بیان اینکه در شرایط تحریم ملت ایران توانسته است از رکود و تورم فاصله بگیرد و قدم‌های اولیه را برای رونق اقتصادی کشور بردارد، خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما جامعه‌ای متحد و منسجم است که نیروهای مسلح آن اعم از بسیج، ارتش و سپاه به طور واحد در برابر دشمنان ایستاده‌اند و نه تنها نیروهای مسلح بلکه اقوام و مذاهب نیز همه یکپارچه تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران به طور واحد از این سرزمین خود دفاع خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه از فشار دشمن هراسی نداریم، تصریح کرد: ملت ایران ملت صلح‌جویی است و قصد تحمیل جنگ به هیچ کشوری را نداشته، نداریم و نخواهیم داشت چرا که ما نمی‌خواهیم با ایجاد جنگ و تولید سلاح‌‌ سفره خود را رنگین کنیم آنچنان که برخی کشورهای غربی با خون ملت‌های دیگر سفره خود را رنگین می‌کنند.

روحانی ادامه داد: ملت ایران با اتکا به تلاش، پشتکار و اقتصاد پاک خود تلاش خواهد کرد تا سفره خود را رنگین کند چرا که قصد جنگ و تجاوز به هیچ کشوری را ندارد و بر ایستادگی خود ادامه خواهد داد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه خانواده‌های ایثارگران در طول سال‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده‌اند، تصریح کرد: آنان با فداکاری و ایثار در راه کشور، سرزمین، انقلاب و نظام اسلامی خود حماسه آفریدند که دولت تلاش خود را خواهد کرد تا با همه توان خود برای رفاه خانواده‌های ایثارگر و شهدا تلاش کنند.

وی ادامه داد: خوشحالم که از این تریبون اعلام کنم در مهر ماه امسال که از فردا آغاز می‌شود همه مطالبات و معوقات ایثارگر پرداخت خواهد شد که بخشی از این معوقات پرداخت شده مربوط به سال 86 است و 1700 میلیارد تومان به عنوان معوقات به این خانواده این عزیزان پرداخت خواهد شد که این در برابر کار عظیمی که آنها انجام دادند ناچیز است و آنان اجر خود را از خداوند متعال دریافت خواهند کرد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه نیروهای مسلح در سال‌های اخیر توانستند با اختراعات مکرر و تولید سلاح‌های جدید و با ایمان قدرت متکی به توکل خود قوی‌ترین نیروهای مسلح خود را در منطقه به وجود آورند، تصریح کرد: ‌باید به این نیرو افتخار کنیم و در برابر آنها سر تعظیم فرود می‌آوریم.

روحانی ادامه داد:‌ دولت با همه توان خود به حمایت از نیروهای مسلح و تقویت آنان برمی‌دارد و تردید ندارد که این نیرو پشتوانه‌ای قوی برای نظام وکشور ایران خواهد بود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز متاسفانه در منطقه آشوب و ناامنی در کشور وجود دارد و ایران توانسته است به ثبات منطقه خاورمیانه کمک کند و تروریست‌ها را به جای خود خواهند نشاند چرا که ملت ایران در برابر تروریست می‌ایستند و نیروهای مسلح و دولت جمهوری اسلامی در این عرصه با هم کمک خواهند کرد.

روحانی با ابراز خرسندی از پیروزی‌های ملت عراق، سوریه، غزه، فلسطین و افغانستان گفت: خوشحالیم که ملت‌ها اکنون توانسته‌اند در برابر توطئه‌ها متحد و منسجم باشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم پرچم توحید، اسلام، استقلال و ایستادگی در سراسر دنیای اسلام در برابر مستکبرین به اهتزاز درآید تصریح کرد: تردید نداریم که ملت ایران به ایستادگی خود ادامه خواهند داد و پیروزی از آن ما خواهند بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930631000123#sthash.o6uC3sQM.dpuf

 

گزارش فارس از رژه سراسری - سخنرانی رئیس جمهور

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930631000123

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دو سامانه جدید در حاشیه رژه امروز رونمایی شد
به گزارش مشرق، رادار «فتح 2» راداری کاملا بومی و ملی با برد بلند و مجهز به فناوری های روز دنیا و قابلیت شناسایی هواپیماهای خودی از دشمن و نیز توانایی کشف هواپیماهای بدون سرنشین و ریزپرنده است.

همچنین پهپاد «صادق 1» از قابلیت اجرای ماموریت های آزمایشی سامانه های راداری و الکترونیکی، ارزیابی های آموزشی با سرعت بالای ماخ و ارتفاع پروازی 25 هزار پا برخوردار است.

در رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح، موشک هاگ(شلمچه)، سامانه کنترل آتش «اسکای گارد»، سامانه کنترل آتش «خاتم»، سامانه موشکی «اف ام 80»، سامانه موشکی راپیر، سامانه «تروپراسکتر» ارتباطی، سامانه دوش پرتابی و دیده بانی، سامانه اس 200، سامانه موشکی تلاش 3، پهپاد های حازم و سریع و رادارهای کیهان و رادار «ال.پی.دی 20» در مقابل جایگاه ویژه آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نمایش در آمدند.
 
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اقا ببندین این تایپیکو با اون رژه مسخره از پارسال هم ضعیف تر بود مجری ها هم که مخ ما رو خوردن هرچی سیستم چرند بود رو نشون داد اونایی که یکم بهتر بودن (از چرند کمی بالاتر) فقط سقف رو دیدیم 

  • Upvote 12
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هر سال بدتر از پارسال ....گوینده ام ی سره رو مخ بود تصویر بردارم ک قربونش برم  فقط کامیونا رو نشون میداد بجای محموله اصلا افتضاح بود بخدا فقط خودمونو مسخره میکنیم ....

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ای کاش به جای این همه رژه و....فقط سامانه باور 373 رو رونمایی می کردن .

ویرایش شده در توسط Northrop
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

من فقط تو کف اخر 36*30 سپاه بودم که نصف شدن صف وسط نصفشون رفتن یه طرف نصف دیگه یه طرف خخخخخخخ

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دستاوردهای نوین نظامی، پهپاد صادق و رادار فتح

 

اگه از عكسها سر درآورديد به من هم بگيد

 

////////////////////////////////

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر در رژه امروز پهپاد صادق و رادار بومی فتح 2 بخشی از فناوریهای نوین دفاعی کشور محسوب میشوند که برای نخستین بار به نمایش درآمدند.

 

پهباد صادق 1 جهت اجرای مأموریت های تست سامانه های راداری و الکتریکی، ارزیابی های آموزشی با سرعت بالای ماخ و با ارتفاع پرواز 25000 پا طراحی شده و رادار فتح 2 بعنوان یک رادار کاملا بومی و ملی با برد بلند و مجهز به فناوری روز دنیا و قابلیت شناسایی هواپیماهای خودی از دشمن توانایی کشف هواپیماهای بدون سرنشین و ریز پرنده ها در اختیار نیروهای عملیاتی قرار خواده گرفت.

 

در این رژه پهباد حازم 3 نیز با  سقف پرواز 15000 فوت و با حداکثر سرعت 550 کیلومتر در ساعت توانایی انجام مأموریت های فریب و تست رادارهای تا ارتفاع متوسط و همچنین مأموریت هدف و ارزیابی موشک، پهباد سریر با قابلیت حمل انواع رفلکتور و فیلتر جهت ارزیابی سیستم پدافندی موشکی و راداری و همچنین مقاصد آموزشی نیز در معرض نمایش قرار گرفتند

 

در این رزه سامانه پدافند هوایی پیشرفته سوم خرداد، مجهز به رادارهای آرایه فازی، همچنین موشک های سجیل ، قدر و زلزال مورد توجه خاص کارشناسان نظامی قرار گرفت.

 

در مراسم رژه امروز رادار برد بلند کیهان با قابلیت کشف اهداف پنهانکار و قابلیت جابجایی بالا که بدست متخصصان ایرانی ساخته شده نیز نمایش داده شد.

///////////////////////////

ليست ادواتي كه در رژه شركت داشتند :

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/505858

 

//////////////////////////////////

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، رادار «فتح 2» راداری کاملا بومی و ملی با برد بلند و مجهز به فناوری های روز دنیا و قابلیت شناسایی هواپیماهای خودی از دشمن و نیز توانایی کشف هواپیماهای بدون سرنشین و ریزپرنده است.

همچنین پهپاد «صادق 1» از قابلیت اجرای ماموریت های آزمایشی سامانه های راداری و الکترونیکی، ارزیابی های آموزشی با سرعت بالای ماخ و ارتفاع پروازی 25 هزار پا برخوردار است.

در رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح، موشک هاگ(شلمچه)، سامانه کنترل آتش «اس کایگارد»، سامانه کنترل آتش «خاتم»، سامانه موشکی «اف ام 80»، سامانه موشکی راپیر، سامانه «تروپراسکتر» ارتباطی، سامانه دوش پرتابی و دیده بانی، سامانه اس 200، سامانه موشکی تلاش 3، پهپاد های حازم و سریع و رادارهای کیهان و رادار «ال.پی.دی 20» در مقابل جایگاه ویژه آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نمایش در آمدند

مشخصات هر یک از تجهیزات مزبور بشرح زیر است:

موشک هاگ یا شلمچه موشکی برای مقابله با اهداف پایین و متوسط است که به دست توانمند متخصصان و صنایع داخلی طراحی و تولید شده است.

سامانه کنترل آتش 'اسکایگارد' جهت مقابله با هر نوع حمله هوایی ارتفاع کم و موشک های هوا به زمین طراحی شده است که کنترل دو جنگ افزار 35 م م با برد موثر 4000 متر دارا بود و همچنین قابلیت تجهیز به لانچر موشک را دارا می باشد.

سامانه کنترل آتش خاتم جهت مقابله با هر نوع حمله هوایی ارتفاع کم و موشک های هوا به زمین طراحی شده است که همراه با دو جنگ افزار 35 م م به کارگیری می شود.

سامانه موشکی FM-80 بهینه شده به دست متخصصان داخلی به منظور مقابله با هدف های پرنده با سرعت کم و زیاد و ارتفاع پایین و همچنین مقابله با انواع پرنده های بدون سرنشین مورد استفاده قرار می گیرد.

سامانه موشکی راپیر ارتفاع کم پدافند زمین به هوا که به منظور دفاع از پالایشگاه ها و ایستگاه های رادار و نقاط حساس مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سامانه تروپر اسکنر ارتباطی جهت تأمین ارتباطات تاکتیکی مورد نیاز است که دارای قابلیت برقراری ارتباط تا لایه جوی تروپوسفر را دارد.

سامانه موشکی دوش پرتابی حرارتی که جهت پوشش نقاط کور راداری به صورت تلفیق با پست های دیده بانی به کار برده می شود و با توجه به فاکتورهای موجود قابلیت درگیری با موشک های کروز و انهدام کلیه اهداف پرنده در ارتفاع پایین را دارد.

سامانه S-200 جهت انهدام کلیه اهداف پرنده و موشک های هدایت شونده آشیانه یاب در مسافت های طولانی و در ارتفاع بالا و پروازهای جمعی به کار می رود.

سامانه تلاش، طراحی و ساخت موشک برد بلند کاملا بومی و تلفیق آن با سامانه های زمین به هوای موجود است.

پهباد حازم دارای سقف پرواز 15000 فوت و با حداکثر سرعت 550 کیلومتر در ساعت توانایی مأموریت های فریب و تست رادارهای تا ارتفاع متوسط و همچنین مأموریت هدف و ارزیابی موشک را دارد.

پهباد صادق جهت اجرای مأموریت های تست سامانه های راداری و الکتریکی، ارزیابی های آموزشی با سرعت بالای ماخ و با ارتفاع پرواز 25000 پا است.

پهباد سریر با حمل انواع رفلکتور و فیلتر جهت ارزیابی سیستم پدافندی موشکی و راداری و همچنین مقاصد آموزشی کاربرد دارد.

رادار فتح 2 کاملا بومی و ملی با برد بلند و مجهز به فناوری روز دنیا و قابلیت شناسایی هواپیماهای خودی از دشمن توانایی کشف هواپیماهای بدون سرنشین و ریز پرنده ها را دارد.

رادار کیهان ساخته شده به دست متخصصان داخلی و برد بلند با قابلیت کشف اهداف پنهانکار و قابلیت جابجایی بالا است.

رادار LPD-20 جستجوگر مربوط به سامانه اورلیکن بهینه شده به دست متخصصین داخلی است.

http://www.irna.ir/fa/News/81321125/

ویرایش شده در توسط warjo
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یعنی چی هر سال رزه میرید واقعا که بزارید هر چند سال یه بار مجلسی رزه برید چیه اخه هر سال تو کل کشور رزه میرید هر چند سال یه بار تو یه شهر خاص با حضور بهترین ها یه رزه با کیفیت و درست درمون برید که قشنگ ابرو داری کنید 

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چه رژه افتضاحی!

به معنای واقعی گند زدن... :straight:

افتضاح زیادی محترمانس واسه این رژه

بهترش اینه که بگی ر***ن با عرض معذرت از همگی ولی کلمه بهتری پیدا نکردم

  • Upvote 3
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فقط میشه گفت خدا لعنت کند!

همین...

افتضاح زیادی محترمانس واسه این رژه
بهترش اینه که بگی ر***ن با عرض معذرت از همگی ولی کلمه بهتری پیدا نکردم


خیلی هم شُل !

یه کیسه بادام هم بخوری همچین حرکتی محاله!
  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خداوند غریق رحمت کنند نظامیانی که امروز تمام تلاششان را کردند تا امروز ابروداری کنند. 

خداوند لعنت کند نظامیانی را که خودشان بهتر از هر کسی دیگر می دانند توان انجام وظیفه محوله را ندارند اما به خاطر قدرت حاضر به کناره گیری نیستند

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.