karkas

تهدیدات تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران / خبر ، گزارش ، تحلیل و ......

Recommended Posts

اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرده توپخانه های ایران صبح روز دوشنبه در ادامه توپ اندازی های اخیر، مناطقی در منطقه مرزی کردستان را بمباران کرده اند. در خبری که در وب سایت این گروه آمده که روستاهایی در منطقه سنگسر و پشدر در استان سلیمانیه کردستان عراق زیر آتش توپ قرار گرفته اند. حمله نیروهای نظامی ایران به مناطق مرزی کردستان عراق با هدف ضربه زدن به نیروهای پژاک، شاخه ایرانی حزب کارگران کردستان (پ ک ک)، صورت می گیرد. سیامک محمدی، خبرنگار در اربیل، در گفتگو با بخش فارسی بی بی سی گفت این توپ اندازی ها از حدود یک ماه و نیم پیش به این سو مرتبا ادامه داشته است به گفته آقای محمدی روز دوشنبه نیز توپ باران از ساعت 8 صبح به وقت محلی آغاز شد و تا ساعت 11 صبح ادامه داشت. آقای محمدی می گوید این توپ باران ها خسارت جانی در پی نداشته است، اما خانواده های ساکن در منطقه که عموما دامدار هستند زیان های مالی زیادی از این حمله ها دیده اند. به گفته این خبرنگار 500 دامدار که عموما به دلیل خشکسالی امسال از مناطق مجاور به منطقه سنگسر آمده بودند ناچار به ترک منطقه شده اند. منطقه سنگسر و پشدر از جمله مناطقی است که به صورت مرتب هدف حمله توپخانه ایران قرار می گیرد و در مرز این کشور و عراق قرار دارد. ایران این منطقه را پناهگاه حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) می داند که طی چند سال اخیر پیوسته با نیروهای نظامی و انتظامی ایران درگیر بوده و پناهگاه های آن در خاک عراق بارها هدف گلوله باران توپخانه سپاه پاسداران ایران قرار گرفته اند. پژاک شاخه ایرانی حزب کارگران کردستان (پ ک ک) است که در ترکیه فعالیت می کند و ارتش ترکیه نیز اخیراً به منظور سرکوب پایگاههای پ ک ک در کردستان عراق حملات گسترده ای به بخشهای شمالی کردستان عراق کرد. دولت کردستان عراق در ماه های اخیر در مواردی به حملات دولت ایران، و نیز ترکیه، به مناطق مرزی اعتراض کرده است. اما با این حال تاکید کرده که توانایی برخورد با مبارزان کرد مستقر در کوهستان های کردستان عراق را ندارد. منبع : بی بی سی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر کردنشین سردشت در استان آذربایجان غربی، اجساد شش تن از نفرات سپاه پاسداران و دو تن از مأموران نیروی انتظامی ایران که به دست چریکهای گروه کرد پژاک کشته شده بودند طی مراسمی تشییع و برای خاکسپاری به زادگاههایشان فرستاده شد. دو مأمور هنگ مرزی نیروی انتظامی که جسدشان امروز در سردشت تشییع شد، آن گونه که در گزارشها آمده، بامداد چهارشنبه جان خود را بر اثر انفجار مین که به صورت تله انفجاری بر مسیر خودروی آنها در نزدیکی روستای دوله تو از توابع شهرستان سردشت کار گذاشته شده بود از دست دادند. شش کشته شده دیگر که از نفرات سپاه پاسداران بودند، بنابر گزارشها، شب گذشته (چهارشنبه شب) هدف حمله غافلگیرانه چریکهای پژاک در دره آلواتان در شهرستان سردشت شدند. دو روز پیش (سه شنبه) نیز اجساد دو افسر و یک پاسدار وظیفه لشکر‪ ۳۱‬عاشورای سپاه پاسداران استان آذربایجان شرقی در تبریز تشییع شد که طی درگیری با چریکهای پژاک کشته شده بودند. این لشکر بیش از یک سال و نیم است که مأمور عملیات علیه پژاک در شمال غرب ایران شده است. منابع کرد خبر داده اند که از سه شنبه گذشته درگیری جداگانه ای در شهرستان ماکو در شمال استان آذربایجان غربی میان چریکهای پژاک و سپاه پاسداران آغاز شده است که هنوز ادامه دارد. امروز همزمان با تشییع جنازه شش سپاهی و دو مرزبان ایرانی در سردشت، منابع کرد گزارش دادند که سپاه پاسداران ایران به تلافی حملات دیروز پژاک، شش روستا را در کوهستان قندیل در کردستان عراق که گمان می رود پناهگاه نفرات پژاک باشند هدف آتش توپخانه قرار داده است. بنابر گزارشها، حملات توپخانه ایران حدود ساعت یازده بامداد امروز رخ داده و همین روستاها در روزهای گذشته نیز هدف حمله ایران قرار گرفته بودند. کوهستان قندیل و برخی دیگر از مناطق همجوار ایران در کردستان عراق، طی یکی دو سال گذشته بارها هدف آتشبار توپخانه سپاه پاسداران ایران بوده که در مواردی به متواری و بیخانمان شدن ساکنان روستاهای مرزی انجامیده است. کوهستان قندیل که در منطقه تلاقی مرزهای ایران، ترکیه و عراق قرار دارد، پناهگاه حزب ترکیه ای کارگران کردستان (پ ک ک) و شاخه ایرانی آن، حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) به شمار می رود. همزمان با ایران، ارتش ترکیه نیز بارها این کوهستان و نواحی همجوار خاک خود در کردستان عراق را هدف آتشبار توپخانه و بمباران هوایی قرار داده است. منبع :‌بي بي سي واقعا تسليت مي گم . :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رييس مرکز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت : ‏12‏ نفر از تروريست هاي مسلح كه قصد نفوذ به داخل كشور از طريق منطقه حاج عمران پيرانشهر را داشتند، كشته و تعدادي نيز زخمي شدند‏.‏ شهنام رضايي در گفتگو با فارس افزود‏:‏ اين افراد كه يك گروه ‏ ‏40‏ نفري بودند قصد عمليات خرابكارانه در داخل كشور را داشتند كه قبل از هرگونه اقدام توسط نيروهاي انتظامي و امنيتي كشته و زخمي شدند و بقيه آنها با دادن تلفات زياد به آن سوي مرز فرار كردند. وي گفت: در اين عمليات چهار نفر از رزمندگان هنگ مرزي پيرانشهر به شهادت رسيدند و يك نفر نيز زخمي شد‏.‏ مرزبانان جمهوري اسلامي براي چندمين بار در سال جاري است كه ضربات مهلكي را بر اشرار مسلح و تروريست ها وارد مي كنند‏.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من درست نيست كه 4 نفر از جوانان كشورمان همينجورى مورد هدف قرار بگيرن و شهيد بشن !! حتما راه حلى هست كه بدون طلفات اين تروريست ها رو به هلاكت برسونيم. شما فكر ميكنيد از دست دادن چهار جوان نيرومند ايرانى براى ما ايرانيها چيز كميه ؟؟ پس يكم بيشتر رسيدگى بشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظر من درست نيست كه 4 نفر از جوانان كشورمان همينجورى مورد هدف قرار بگيرن و شهيد بشن !!
حتما راه حلى هست كه بدون طلفات اين تروريست ها رو به هلاكت برسونيم.

شما فكر ميكنيد از دست دادن چهار جوان نيرومند ايرانى براى ما ايرانيها چيز كميه ؟؟ پس يكم بيشتر رسيدگى بشه.

متاسفانه طي هفته هاي اخير تعداد زيادي از مرزبانان هم توسط مينهاي كاشته شده در مسيرشون توسط اين افراد كشته شده اند.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آخرین اخبار از درگیری گسترده امروز سپاه با اشرار در چالدران جانشین سپاه عاشورا گفت: عملیات پاكسازی اشرار مسلح شمال غرب كشور با اقتدار كامل رزمندگان ادامه خواهد یافت. بر اساس گزارشی که خبرگزاری فارس از تبریز مخابره کرده است؛ علی اكبر پورجمشیدیان دقایقی قبل در جمع خبرنگاران در تشریح عملیات صبح امروز رزمندگان سپاه عاشورا و درگیری با اشرار مسلح شمال غرب كشور افزود: طی روزهای گذشته اشرار مسلح وابسته به بیگانه تحركاتی برای اهداف شوم خود در منطقه چالدران برنامه ریزی كرده بودند تا امنیت منطقه را به مخاطره بیندازند. وی در ادامه با اشاره به مسئولیت امنیت شمال غرب كشور توسط سپاه عاشورا گفت: در همین راستا تحركات این اشرار با هوشیاری رزمندگان عملیاتی المهدی وابسته به قرارگاه عاشورا از استان زنجان، ناكام مانده و تلفات سنگینی به آنها وارد آمد. پورجمشیدیان اظهار امیدواری كرد با ادامه این عملیات كه همچنان ادامه دارد، تلفات بیشتری متوجه این اشرار وابسته به بیگانه شود. وی با اشاره به اینكه تا لحظه مخابره خبر درگیری همچنان با برتری رزمندگان اسلام ادامه دارد، افزود: تا این لحظه این اشرار سه نفر كشته داده اند كه اجساد آنها در اختیار ما قرار دارد و همچنین دو نفر از آنها نیز به اسارت درآمده اند. جانشین سپاه عاشورا گفت: این عملیات تا پاكسازی كامل منطقه از لوث وجود اشرار با قدرت ادامه خواهد داشت. وی در پایان اظهار امیدواری كرد تا در آینده نزدیك مردم این منطقه از كشور، شاهد امنیت و اقتدار با شرایط مناسب باشند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گروه مالک ریگی ادعا کرد اخبار ضد و نقیض از شهادت دو تن دیگر از گروگان‌های سراوان شهاب‌نیوز ـ در حالی که هنوز یک هفته از انتشار خبر شهادت دو تن از 16 سربازی که توسط گروهک تروریستی جندالله وابسته به عبدالمالک ریگی در سراوان گروگان گرفته شده‌اند نگذشته است؛ اخبار ضد و نقیض از شهادت دو تن دیگر از این سربازان حکایت می‌کند. به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، گروه تروریستی جندالله وابسته به شرور مالک ریگی که فرزند معنوی گروه القاعده در ایران محسوب می‌شود، امروز شنبه ادعا کرد که دو تن دیگر از 16 گروگان خود را به قتل (شهادت) رسانده است. نام این دو سرباز، «عیسی پودینه» و «رضا زاهدی» اعلام شده است. گروهک مالک ریگی هفته گذشته نیز ادعا کرده بود که دو سرباز دیگر از 16 گروگان خود با نام‌های «علی محمدی رئوفی» و «محمد پیری» از فرماندهان پاسگاه سراوان را به شهادت رسانده است. با این وصف و بر مبنای ادعای گروه مالک ریگی، تاکنون 4 تن از 16 گروگان پاسگاه سراوان به شهادت رسیده‌اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدا حفظشون كنه انشاءالله براشون دعا كنيد دوستان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اعدام دو عضو دیگر گروه تروریستی عبدالمالک ریگی در زندان زاهدان شهاب‌نیوز ـ همزمان با تشدید اقدامات تروریستی گروه عبدالمالک ریگی که با گروگانگیری 16 سرباز نیروی انتظامی در سراوان و به شهادت رساندن چند تن از آن‌ها به اوج خود رسیده است، روز دوشنبه دو تن دیگر از اعضای این گروه در زندان زاهدان اعدام شدند. به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز؛ دادگستری سیستان و بلوچستان ظهر دوشنبه با صدور بیانیه‌ای تایید کرد که دو تن از اعضای گروهک تروریستی جندالله وابسته به عبدالمالک ریگی به نام‌های «یعقوب مهرنهاد» فرزند علم خان و «عبدالناصر طاهری صدر» فرزند سهراب بامداد دوشنبه در زندان زاهدان اعدام شدند. بر اساس این اطلاعیه، این دو نفر که حکم اعدام آن‌ها توسط دادگاه انقلاب صادر شده و به تایید مراجع عالی قضایی رسیده است متهم به «محاربه و فساد فی الارض از طریق عضویت و همکاری با گروهک تروریستی موسوم به جندالله به سرکردگی عبدالمالک ریگی» بوده‌اند. این بیانیه همچنین تاکید کرده است که کمیسیون عفو استان سیستان و بلوچستان با عفو نامبردگان مخالفت کرده و حکم اعدام آن‌ها در محوطه زندان مرکزی زاهدان به اجرا گذاشته شده است. اعدام این دو عضو گروه تروریستی مالک ریگی در حالی است که کمتر از دو ماه قبل یعنی در تاریخ 27 خرداد 87 نیز یکی از اعضای این گروه به دلیل بمب‌گذاری و به شهادت رساندن دو نفر در زندان زاهدان اعدام شد. فرد معدوم «علیرضا براهویی» معروف به «عبدالله» نام داشت که به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض از طریق عضویت و هواداری از گروهك تروریستی عبدالمالك ریگی با هدف مقابله با جمهوری اسلامی به اعدام محكوم شد‏ و حکم وی سحرگاه دوشنبه 27 خرداد اجرا شد.‏ شركت در 2 بمب گذاری و به شهادت رساندن دو نفر و ربودن یكی از بازاریان چهارراه رسولی زاهدان همراه با تیراندازی و مجروح كردن وی نیز از دیگر جرایم فرد اعدام شده، بود.‏ روز دوشنبه دهم دی 86 نیز دو نفر به نام‌های «مهدی ریگی جوان» و «ناصر هدیه ساسولی» در زندان زاهدان اعدام شدند. اعدام دو عضو جدید گروهک مالک ریگی که می‌کوشد از اقدامات منزجر کننده القاعده استفاده کند در حالی است که این گروه در ازای آزاد کردن 16 گروگان خود درخواست کرده است حدود 200 تن از اعضای جندالله یا وابستگان آن‌ها که هم‌اکنون به اتهامات مختلف در زندان‌های ایران هستند، آزاد شوند. مقامات ارشد انتظامی و امنیتی کشورمان نظیر سردار احمدی‌مقدم فرمانده ناجا با تایید درخواست فوق تصریح کرده‌اند که جمهوری اسلامی هیچ معامله‌ای با اشرار نخواهد داشت و برای تامین امنیت خود باید بهای لازم را پرداخت نماید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center][b][color=red]شبكه پاكستاني: ريگي بشدت زخمي شد![/color][/b][/align]

"عبدالمالك ريگي" سركرده گروهك ترورستي موسوم به جندالله روز گذشته در يك درگيري بشدت زخمي شده و فرماندهان ارشد اين گروهك نيز به همراه چنين تن ديگر به هلاكت رسيدند.

به گزارش فارس در كويته پاكستان، شبكه تلويزيوني سما از كويته كه چندي قبل مصاحبه اختصاصي با "عبدالمالك ريگي" سركرده گروهك تروريستي موسوم به "جندالله" را از پاكستان پخش كرد، از زخمي شدن سركرده اين گروهك و به هلاكت رسيدن چهار فرمانده ارشد گروهك جندالله در درگيري‌هاي روز گذشته در نقطه مرزي مشترك با پاكستان خبر داد.

اين گزارش افزود: عبدالمالك ريگي در درگيري‌هاي روز گذشته نيروهاي نظامي ايران با اين گروهك در منطقه "بيرسورانو رولك" واقع در نقطه مرزي مشترك پاكستان با استان زاهدان ايران به شدت زخمي شده و "احمد بلوچ" و سه نفر ديگر از فرماندهان جندالله نيز در اين درگيري كشته شدند.

يادآور مي‌شود كه منابع خبري پاكستان صحت اين درگيري و كشته شدن 4 فرمانده ارشد گروهك تروريستي جندالله را تأييد مي كنند درحاليكه از كشته شدن ريگي هنوز خبري منتشر نشده است.
پيگري‌ها در كويته پاكستان نيز حاكيست كه "رئوف بلوچ" سخنگوي گروهك تروريستي جندالله نيز كشته شدن 4 فرمانده ارشد اين گروهك در اين درگيري‌ها را تأييد ولي از وضعيت سركرده خود خبري اعلام نكرده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
لیچ جان خبر خوبی دادی - امیدوارم که تکذیب نشود و این وحشی و دارو دسته اش سریعتر سقط شوند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقاي ليچ. درسته كه خود فارس اين خبر رو زد اما به اين دليل بود كه يك شبكه پاكستاني خبر رو منتشر كرد وگرنه عرض كنم كه خبر مربوط به 3 روز پيشه و ريگي هم متاسفانه در رفت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوست عزيز خبر خيلي خيلي خوشحال كننده اي بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :| icon_wink :? :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.