karkas

تهدیدات تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران / خبر ، گزارش ، تحلیل و ......

Recommended Posts

....................................؟؟!!!.......(.....)......................#$@$$%.................!!...........؟؟.....!!!!

(خط بالا کاملا فحش هست icon_cheesygrin )

اخه...اگه همین امریکا نبود الان توسری خور صدام بودی!!در حدی نیستی که بهت جواب بدیم!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اعراب ظاهرا با ما هستند

ولی همیشه قلبشان علیه ماست علیه منافع ملی علیه خاک ما و حتی فرهنگ , تمدن , دین و.......

جز جنگ در زمان و مکان مناسب هیچ چاره ای نیست!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا متاسفم
با نظرات دوستان موافقم . این روزها است که دوست از دشمن تمییز داده می شود. امیدوارم زنده باشم و روزی حقارت دوباره این قوم راببینم. icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]کاربر محترم
برای بار دوم تذکر داده شد. هر گونه اظهار نظر مغرضانه نسبت به دولت ممنوع هست.[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان گويا توجه ندارند كه پاسخ به اراجيف يك روزنامه نگار در شان كوچكترين فرد يا عضو دستگاه ديپلماسي كشور نيست چه برسه به اظهارنظر رسمي!
امثال اين فرد ترحم برانگيز دقيقا منتظر جدي گرفته شدن هستند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هيچ حرفي ندارم.................................................؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نقل خبر از سایتهای وابسته به احزاب خاص در استانه انتخابات ممنوع هست. دوستانی که نقل خبر میکنن دقت کنند از نقل خبرهایی که هیچ ارزشی برای تحلیل ندارد خودداری کنند.
تاپیک قفل شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سايه اقتدار نظامي ايران بر سر تروريست‌هاي پاكستان
خبرگزاريفارس: عدم همكاري پاكستان با جمهوري اسلامي ايران در مبارزه با تروريسم،علي‌رغم‌ درخواست‌هاي مكرر مقامات ايراني، افكار عمومي را به‌سمت برخوردقاطع و سريع نيروهاي نظامي و امنيتي كشور با تروريست‌ها در خاك پاكستانسوق داده است.
[img]http://media.farsnews.net/Media/8508/Images/jpg/A0238/A0238208.jpg[/img]


[img]http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1388/8/5/40485_832.jpg[/img]
به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، 21 ژوئن 2010 تنها يك روز پس از كشتهشدن 9 سرباز ارتش تركيه توسط تروريست‌هاي پ.ك.ك، ارتش اين كشور از زمين وهوا به مقر اين گروهك در عمق 10 كيلومتري شمال عراق حمله كرد.
اين اقدام تركيه تنها به همين يك مرتبه ختم نشد بلكه بارها ارتش اينكشور براي نابودي تروريست‌هاي كردتبار وارد خاك همسايه جنوبي خود شد.
بزرگترين اقدام ارتش تركيه نيز در سال 2008 بود كه طي يك عمليات بزرگ هوايي و زميني وارد خاك عراق شد.
هرچند در اين عمليات 27 سرباز ترك كشته شدند ولي ارتش اين كشور توانستعلاوه بر انهدام پايگاه‌هاي متعدد پ.ك.ك، 240 نفر از تروريست‌ها را بههلاكت برساند.

در روزهاي اخير و پس از اقدام تروريستي در منطقه چابهار كه منجر بهشهادت بيش از 30 نفر و مجروحيت دهها تن ديگر از عزاداران حسيني در روزتاسوعا شد، شاهد برخي اظهار نظرهاي مقامات نظامي و امنيتي كشور بوديم كههرچند مشابه اين اظهارات در مقاطع مختلف نيز گفته مي‌شد اما به نظر مي‌رسداين بار اين اظهار نظرها رنگ و بوي قاطع‌تري به خود گرفته است.
موضوع امنيت منطقه جنوب‌شرق كشور و رابطه آن با وضعيت داخل پاكستانبه عنوان همسايه جنوب‌شرقي ايران، شايد براي اولين بار در تاريخ 7 دي ماهسال 84 بود كه خود را نشان داد. حادثه‌اي كه طي آن 9 مرزبان ايراني درمنطقه "سرباز " سيستان و بلوچستان توسط اشرار به گروگان گرفته شدند.
هرچند اين حادثه سرآغازي بود براي اقدامات بعدي گروهك تروريستيموسوم به جندالله، اما آنچه موجب شد تا نام اين گروهك تروريستي بيشتر سرزبان‌ها بيفتد، وقايعي بود كه در 25 اسفند 84 در محور زابل - زاهدان رخداد كه بعداها به حادثه "تاسوكي " معروف شد و طي آن 21 نفر از مردمبي‌گناه كشته و چند نفر ديگر زخمي شدند.
اشرار مسلح بلافاصله پس از قتل عام رهگذران به افغانستان گريختند.

* محدوديت مرزي مانع از اقدام قاطع

چند ماه بعد، اشرار گروهك ريگي در تاريخ 23 ارديبهشت 85 در دوراهي"دارزين " واقع در كيلومتر 35 محور "بم ـ كرمان " در حالي كه لباس مامورانانتظامي را بر تن داشتند، با متوقف كردن 4 دستگاه خودروي عبوري و پيادهكردن سرنشينان، 12 نفر از آنها را از ناحيه سر مورد اصابت گلوله قراردادند.
آن زمان جانشين قرارگاه عملياتي رسول اكرم(ص) درخصوص وضعيت"عبدالمالك ريگي " سركرده گروهك تروريستي جندالله، اعلام كرد: بر اساسرديابي‌هاي صورت گرفته، وي در خارج از مرز و جايي بين پاكستان و افغانستاناست كه به دليل محدوديت‌هاي مرزي نمي‌توانيم وارد عمل شويم.
انفجار در خودروي بمب‌گذاري شده در مسير اتوبوس حامل اعضاي سپاهپاسداران انقلاب اسلامي در بلوار ثارالله زاهدان و شهادت 13 نفر (25 بهمن85)، گروگان گيري 16 مامور انتظامي پاسگاه سروان و انتقال آنها به پاكستانو سپس شهادت 15 نفر از آنان (23خرداد 87)، انفجار در مسجد علي ابنابيطالب(ع) زاهدان تنها چند روز قبل از انتخابات دهم رياست جمهوري و شهادت25 نفر و مجروحيت 120 نفر (7 خرداد 88) و اقدام انتحاري در 26 مهر 88 درمنطقه "پيشين " كه منجر به شهادت تعدادي از فرماندهان سپاه از جمله سردارشوشتري جانشين نيروي زميني و فرمانده قرارگاه قدس به همراه تعدادي از سرانعشاير و طوايف بلوچ شد، از ديگر اقدامات اين گروهك تروريستي تا پيش ازدستگيري و اعدام عبدالمالك ريگي بود.

* بر حمايت پاكستان از گروهك تروريستي ريگي اشراف كامل داريم

"سردار سرلشكر محمد‌علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران بلافاصله پساز اين حادثه، اعلام كرد: مداركي از طريق دستگاه‌هاي امنيتي ارائه شده استكه مشخص مي‌كند گروهك ريگي تحت حمايت سازمان اطلاعات آمريكا، انگليس ومتاسفانه دستگاه اطلاعاتي پاكستان است و برنامه‌هايش با دستورات آنها اجرامي‌شود.
جعفري خاطر نشان كرد: هياتي از طرف جمهوري اسلامي ايران به پاكستانمي‌رود و اين مدارك را به آنها تحويل خواهد داد تا بدانند كه جمهورياسلامي از اين حمايت آنها مطلع است و از آنها مطالبه دارد.
وي همچنين در خصوص نوع برخورد با عوامل پشت صحنه اين حادثه تروريستيگفت: البته اين برخورد بايد از طريق مقتضي و تلافي‌جويانه باشد كهاميدواريم در وقت مقتضي بتوانيم اين امر را انجام دهيم. "

* اجازه برخورد نظامي با تروريست‌ها را به ما بدهند

"سردار محمد پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه نيز در گفتگويي باخبرگزاري فارس، گفته بود: بدون شك عبدالمالك ريگي سركرده اين گروهكتروريستي در پاكستان است و اعضاي اين گروهك در آنجا توسط برخي كشورهاياستكباري مانند آمريكا و انگليس آموزش مي‌بيند كه اين موضوع را برخي اعضايدستگير شده آنها نيز اعتراف كرده‌اند.
پاكپور خاطرنشان كرد: اين موضوع به هيچ‌وجه براي ما قابل قبول نيستكه تروريست‌ها از مرز يك كشور همسايه وارد كشور ما شده و دست به اعمالتروريستي بزنند.
وي با بيان اينكه ما با اينگونه اقدامات احساساتي نخواهيم شد، تاكيدكرد: سپاه پاسداران بدون شك انتقام كوبنده‌اي از آنها خواهد گرفت و اينراه و روش متوقف شدني نيست.
فرمانده نيروي زميني سپاه درخصوص نحوه برخورد و پاسخ سپاه بهتروريست‌هاي جنوب‌شرق كشور نيز اظهار داشت: ما از جنبه‌هاي مختلف با آنهابرخورد خواهيم كرد و تاكيد ما بر ادامه روش‌هاي قبلي است، اما وزارت خارجهنيز بايد در اين زمينه حساس‌تر باشد چرا كه عناصر تروريستي در كشور ديگريهستند و وزارت خارجه بايد با مسئولان آن كشور مذاكره كند كه تروريست‌ها رادستگير كرده و به جمهوري اسلامي تحويل دهند و يا به ما اجازه بدهند كهخودمان با آنها برخورد كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه تا امروز پاكستان هيچ همكاري با ما نكرده است،خاطرنشان كرد: امروز مأمن اصلي ضدانقلاب، پاكستان شده و اين عواملتروريستي در خاك آن كشور آموزش مي‌بينند و مسئولان پاكستاني بايد اينتوانايي را داشته باشند تا در خاك خود با اين عوامل شرور برخورد كنند. "

* پاكستان هرچه زودتر تكليف خود را با تروريست ها روشن كند

"حيدر مصلحي وزير اطلاعات نيز اعلام كرد: شواهد و مدارك خوبي ازدستگاه اطلاعاتي پاكستان در اختيار داريم كه نشان مي‌دهد عبدالمالك ريگي ومجموعه تروريست‌هاي وي مرتبط با دستگاه اطلاعات پاكستان است و قرار استهياتي از ايران به پاكستان رفته و اين مدارك را به آنها منتقل كند.
وزير اطلاعات خاطرنشان كرد: البته در مذاكرات گذشته نيز كه به صورتغير علني با مقامات اين كشور داشتيم، اين موضوعات را با آنان مطرح كرديم وپاكستان بايد تكليف خود را هرچه زودتر در اين‌باره روشن كند. "

* پاكستان زمينه حضور ايران براي سركوب تروريست‌ها در خاك خود را فراهم كند

"سردار اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي نيز پاكستان رامسئول اصلي حادثه تروريستي در "پيشين " دانست و با اشاره به اينكه عواملتروريست‌ها در خاك پاكستان مستقر هستتد، تصريح كرد: به نوعي برخيدستگاه‌هاي امنيتي پاكستان پوشش‌هايي را براي اين گروه‌ها فراهم كرده‌اند.
احمدي مقدم با تاكيد بر اينكه انتظار اين است كه سران اين گروه‌هاتحويل كشورمان شوند، تصريح كرد: بايد براي ايران امكاناتي در خاك كشورشفراهم كند تا با همكاري نيروهاي اطلاعات و امنيتي ضربه نهايي به اينگروه‌ها وارد شود. "

اما اين موارد تنها به عدم توانايي پاكستان در كنترل تروريست‌ها منحصرنمي‌شد بلكه برخي شواهد و قرائن از همكاري دستگاه‌هاي اطلاعاتي اين كشوربا گروهك‌هاي تروريستي و هدايت آنها در انجام عمليات عليه امنيت جمهورياسلامي ايران خبر مي‌داد.

* آزادي ريگي با وساطت عوامل اطلاعاتي پاكستان

"براي نمونه سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه در گفتگويي باموضوع امنيت منطقه جنوب‌شرق كشور، اظهار داشت: در روز 5 مهرماه 88،عبدالمالك ريگي در يكي از خيابان‌هاي شهر "كويته " دستگير اما تنها پس ازيك ساعت با مداخله عوامل اطلاعاتي و سرويس‌هاي اطلاعاتي كشور همسايه ماآزاد مي‌شود.
سلامي گفت: چه طور ممكن است چنين فردي با اسكورت كامل و تحت حمايت يكچتر امنيتي در كشور ديگري آزادانه راه برود و تحت كنترل يك سازماناطلاعاتي نباشد.
وي با بيان اينكه اين كشورها بايد نسبت به هزينه حضور گروهك‌هايتروريستي در داخل خاك خود آگاه باشند، به وضعيت كنوني پاكستان و انجامعمليات‌هاي خرابكارانه در آن اشاره كرد و افزود: مسئولان اين كشور بايد باتمام توان نسبت به ريشه‌كن كردن اين مسائل به طور كامل همكاري كنند.
جانشين فرمانده كل سپاه اظهار داشت: اين انتظار از كشور پاكستان بهدليل پيوندها و روابط عميق تاريخي و استراتژيك و ناگسستني آنها در رابطهبا جمهوري اسلامي ايران هست كه اجازه ندهند تعداد محدودي از اشرار كه هيچارزش استراتژيك براي آنها ندارند، به اين روابط آسيب بزنند و ما به شدتخواهان همكاري دولت پاكستان در استرداد اعضاي اين گروهك تروريستي بهجمهوري اسلامي هستيم.
وي تصريح كرد: ‌البته ما براي برخورد با اين پديده‌هاي ناامني به هيچوجه از اصل قاطعيت و تعقيب اشرار تا زماني كه به هدف برسيم دست برنخواهيمداشت.
سردار سلامي با بيان اينكه همه مردم منش و رفتار سپاه را در برخوردبا دشمنان مي‌شناسند، گفت: پاسخ سپاه به اين دست اقدامات، قاطعانه وپشيمان‌كننده است و اينها مواردي نيست كه سپاه از آن بگذرد و ما ازريزترين تهديدات تا تهديدات كلان، ماموريت‌هاي خود را قاطعانه ادامهخواهيم داد. "

اما پس ازدستگيري و اعدام عبدالمالك ريگي، باقيمانده اين گروهك در چندمرحله ديگر اقدام به جنايات تروريستي در نقاط مختلف كشور كردند كه آخرينآنها عمليات انتحاري در جمع عزاداران حسيني چابهار در روز تاسوعا بود كهطي آن بيش از 30 نفر شهيد و دهها نفر ديگر نيز مجروح شدند.

* مقابله به مثل ايران براي پاكستان گران تمام خواهد شد

"به دنبال اين حادثه بار ديگر پيكان اتهامات به سمت پاكستان نشانهرفت به گونه‌اي كه حسين ابراهيمي عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجيمجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه ارتباط ايران با دولت پاكستان هموارهخوب بوده است، گفت: ايران همواره كمك‌هايي به دولت پاكستان كرده است؛ درموضوع سيل زدگان پاكستاني نيز بنا بر فرمايشات رهبر معظم انقلاب، مردمايران كمك بسزايي به پاكستاني‌ها كردند و اين كه دولت پاكستان در خصوصتروريست‌ها اقدامي نمي‌كند بسيار ناپسند است.
وي با بيان اينكه نقش آمريكا و رژيم صهيونيستي در اين اقداماتتروريستي كاملا مشخص است، اظهار داشت: متاسفانه حاكميت در پاكستان منسجمنيست؛ در داخل خود حاكميت نيز جرياناتي هستند كه از تروريست‌ها حمايتمي‌كنند و اين ضعف دولت پاكستان است كه نتوانسته بر كشور مسلط باشد.
ابراهيمي افزود: بهتر است دولت پاكستان از خود توان و اقتداري نشاندهد و براي حفظ حيثيت خود هم كه شده جلوي تروريست‌ها را بگيرد زيرا اگر مامقابله به مثل كنيم، براي دولت پاكستان گران تمام مي‌شود. "

* عقبه تروريست‌ها در پاكستان است

"علي عبداللهي معاون امنيتي وزارت كشور نيز بار ديگر پاكستان را محلآموزش تروريست‌ها دانست و گفت: ما تذكرات لازم را به پاكستاني‌ها داده‌ايمولي آنان هيچ اقدام جدي در اين زمينه انجام نداده‌اند و نسبت به دستگيرياين تروريست‌ها اقدام نكرده‌اند.
وي با بيان اين كه برخي از مقامات محلي دولت پاكستان مرتبط با اينموضوع هستند، تصريح كرد: اعترافات عبدالمالك ريگي مويد اين قضيه است كهعقبه اين تروريست‌ها در پاكستان است و آنان اوراق عبور خود را از برخي ازدستگاه‌ها و مقامات محلي پاكستان مي‌گيرند. "

* دفاع از امنيت مردم حق ايران است

"كاظم جلالي سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نيز گفت:آنچه مهم به نظر مي‌‌رسد، مسئله كشور همسايه، پاكستان است كه گروه‌هايتروريستي در مناطقي از اين كشور آموزش مي‌‌بينند.
وي با تاكيد بر لزوم اقدام پاكستان براي نابودي اين مراكز آموزشتروريستي، افزود: در صورتي كه پاكستان اقدامي صورت ندهد، ايران حق دارد باناامن كردن فضا براي تروريست‌ها، از امنيت شهروندان خود دفاع كند. "

* لزوم تاسيس قرارگاه مشترك عملياتي با دولت پاكستان

"محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و فرمانده اسبق كل سپاه نيزطي يادداشتي در خصوص حوادث تروريستي در جنوب‌شرق كشور گفت: اين حادثه نشانداد كه ديوار امنيتي جمهوري اسلامي در منطقه سيستان و بلوچستان نيازمندبازسازي است و اين ترميم با كمك اقدامات اطلاعاتي و امنيتي برون مرزي درخاك پاكستان عملي است؛ بنابراين مناسب است دولت ايران با تاسيس قرارگاهمشتركي با دولت پاكستان، براي مقابله با اين تهديدات و يا با استفاده ازحقوق بين‌المللي خويش، رأسا نسبت به تشكيل يك نيروي مخصوص، اقدام و مراكزاصلي بمب‌گذاران را در خاك پاكستان منهدم كند؛ در غير صورت، ممكن است درآينده نيز شاهد تكرار اين گونه حوادث باشيم. "

* بازنگري در برخي رويكردها به دنبال عدم كنترل تروريست‌ها در پاكستان

شايد به همين دليل بود كه سرلشكر سيد حسن فيروزآبادي رييس ستاد كلنيروهاي مسلح، اظهار داشت: اگر پاكستان مثل سال‌هاي گذشته در كنترل و منعاقدامات تروريستي در مرزهاي خود كوتاهي كند، ما از حق مشروع خود استفادهخواهيم كرد.
فيروزآبادي از پاكستان به شدت انتقاد كرده و گفته است: متاسفانه آنهاتروريست‌ها را كنترل نمي‌كنند و براي همين اتفاقات تروريستي مناطق مرزيپاكستان ما را به "بازنگري در مسائل مربوط " مي‌خواند.

* سپاه توانايي اقدام عليه تروريست‌ها در خاك پاكستان را دارد

"از طرف ديگر سرلشكر غلامعلي رشيد جانشين رييس ستاد كل نيروهاي مسلحنيز در گفتگو با خبرگزاري فارس اين "بازنگري در مسايل " را قدري بيشترتوضيح داده و گفته كه تنها راه مقابله با اين‌گونه اقدامات تروريستي درجنوب شرق كشور، تعقيب و سركوب گروهك‌هاي تروريستي در خاك پاكستان است.
البته سرلشكر رشيد در ادامه تصريح مي‌كند كه قطعا نيروي زميني سپاه پاسداران توانايي اين اقدام را دارد. "

* عملكرد پاكستان در برخورد با تروريست‌ها مطلوب نيست

"سردار محمد پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه هم البته اظهار داشتهكه گروهك‌هاي تروريستي در پاكستان حضور دارند و ما هم بارها از اين كشورخواسته‌ايم كه خودشان با اين گروهك‌هاي تروريستي مقابله كنند اما همكاريپاكستان براي مقابله با اين گروهك‌هاي تروريستي خوب نيست. "

بدون شك پس از چندين مورد اقدام تروريستي عليه شهروندان بي‌دفاع درمنطقه جنوب‌شرق كشور، افكار عمومي خواهان اقدام سريع و قاطع نهادهاي مسئولبراي سركوبي تروريست‌هايي است كه آزادانه با عبور از مرزهاي جنوب‌شرق كشوربا پاكستان دست به جنايات هولناك زده، امنيت ملي را به مخاطره انداخته وبراحتي با بازگشت به خاك اين كشور، از دام ماموران امنيتي كشورمانمي‌گريزند.
تقريبا پس از هر كدام از اين اقدامات، مقامات مسئول كشورمان از طرقمختلف از دولت پاكستان خواسته‌اند تا در خصوص برقراري امنيت در مرزهاي دوكشور و نيز ممانعت از فعاليت آزادانه تروريست‌ها در خاك خود، جلوگيري كننداما اين تذكرات ديپلماتيك هيچگاه نتيجه مطلوبي در بر نداشته است.
اين در حالي است كه محمود احمدي‌نژاد رييس‌جمهور كشورمان نيز شبگذشته طي گفتگويي با آصف‌علي زرداري رييس‌جمهور پاكستان با اعلام آمادگيدستگاه‌هاي امنيتي كشور براي تبادل اطلاعات و همكاري دوجانبه با پاكستاناز وي خواسته است تا تا تروريست‌هاي شناخته شده را هر چه سريع‌تر دستگير وتحويل جمهوري اسلامي ايران دهند.
حال يا دولت پاكستان در انجام اين امر ناتوان است و يا به دليل نفوذبيش از حد قدرت‌هاي فرامنطقه‌اي مانند امريكا در امورات اين كشور، تمايلچنداني براي انجام اين كار ندارد كه در هر دو صورت، نتيجه يكي است.
با توجه به تجربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در موشك باران مقرهايمنافقين در خاك عراق كه در اواخر دهه هفتاد صورت گرفت، اين بار نيز اين حقبراي جمهوري اسلامي ايران محفوظ است تا بار ديگر با اقتدار از امنيت مليخود در برابر تروريست ها دفاع كرده و براي اولين و آخرين بار ريشهتروريست‌ها را در خاك پاكستان بخشكانند؛ چيزي كه امروز افكار عمومي خواهانآن هستند.

فارس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان كارشناس تشريف بيارن يك عمليات رو طراحي كنن كه خبري مهم است انشالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به نظر مياد ما شاهد عمليات هواپيما هاي بدون سرنشين خودمون بر عليه مواضع دارو دسته تروريست وهابي ريگي در خاك پاكستان خواهيم بود اين بهترين ميدان براي آزمايش اين جنگ افزار و تكميل آن خواهد بود اميد وارم آتيش بازي خوبي راه بندازند .
جند الشيطان برو به درك خوش بگذره !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام بر عزيزان
بعضي وقت ها از بلوف هاي تو خالي مسپولين عصباني ميشم... icon_eek
بزنيد تيكه تيكشون كنيد اگه راست ميگيد تمام ايران حامي شما هستند.
البته مسپولين بيخيال ما تا تو تهران بمب نتركه چيزي احساس نمي كنند! خون مردم كه ارزشي نداره. :mrgreen: icon_arrowd :lol:
موفق وشاد باشيد.
ياعلي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلام بر عزيزان
بعضي وقت ها از بلوف هاي تو خالي مسپولين عصباني ميشم... icon_eek
بزنيد تيكه تيكشون كنيد اگه راست ميگيد تمام ايران حامي شما هستند.
البته مسپولين بيخيال ما تا تو تهران بمب نتركه چيزي احساس نمي كنند! خون مردم كه ارزشي نداره. :mrgreen: icon_arrowd :lol:
موفق وشاد باشيد.
ياعلي[/quote]

علیک سلام.

مسئولین خام نیستند. چون چنین اقدامی به اندازه ی ارسال یک پست با مضمون پست شما در یک فروم نیست عزیزجان.

اگر زمانش برسد و شرایطش فراهم شود که ظاهرا نزدیک است، حتما اقدام میشه.

تو همین نظام و سیستم بود که ما بعد از جنگ حاج احمد کاظمی ، یک لشگر پیاده رو برد در عمق خاک عراق و یک پایگاه اصلی منافقین رو خلع سلاح کرد. تازه در اون عملیات چند موشک خریداری شده هم لود شده بود که شلیک بشه، که حاج احمد کاظمی چند دقیقه قبل از شلیک میگه که اینها ارزش خرج کردن پول بیت المال رو ندارند و اجازه ی شلیک نمیده، و لشگر رو میبره تو عمق خاک عراق و بدون خونریزی همشون رو خلع سلاح میکنه. ( مسئول اون سایت موشکی در سالگرد حاج احمد کاظمی تعریف میکرد)

شما نگران نباش، تهدید فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح توخالی نیست. عزیزجان.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.