karkas

تهدیدات تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران / خبر ، گزارش ، تحلیل و ......

Recommended Posts

جزئیات حمله خمپاره‌ای پاسگاه سراوان

 

پس از دستگیری‌های انجام شده این گروهک‌ها اقدام به حمله خمپاره‌ای به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان کردند که متاسفانه یک درجه‌دار نیروی انتظامی به شهادت رسید و یک سرباز نیز مجروح شد.

 

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که برای پیگیری حمله روز گذشته در منطقه سراوان حاضر شده بود، جزئیات حمله خمپاره‌ای صبح امروز گروهک‌های تروریستی به یک پاسگاه مرزی را تشریح کرد. سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حمله خمپاره‌ای صبح امروز (ساعت 7 صبح) به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان اظهار داشت: صبح امروز به دنبال حمله روز گذشته گروهک‌های معاند و تروریستی، ماموران نیروی انتظامی با حضور در منطقه تعدادی از عوامل این گروهک را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری‌های انجام شده این گروهک‌ها اقدام به حمله خمپاره‌ای به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان کردند که متاسفانه یک درجه‌دار نیروی انتظامی به شهادت رسید و یک سرباز نیز مجروح شد.

 

 

سردار رحیمی با بیان اینکه فرماندهی عملیات امروز نیروی انتظامی برعهده خود بوده و وی از نزدیک این عملیات را فرماندهی می‌کرده است، گفت: شب گذشته نیز پس از حادثه شهادت 3 تن از ماموران نیروی انتظامی در منطقه سراوان، یک حمله به یکی از پاسگاه‌های نیروی انتظامی انجام شد که با هوشیاری ماموران و دقت عمل آنها این حمله دفع شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موضوع این حملات از سوی نیروی انتظامی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به شدت در برابر این حمله واکنش نشان خواهد داد و در آینده نزدیک ضربات مهلکی را به این گروهک‌های معاند وارد خواهد کرد.

ویرایش شده در توسط MILAD110
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دستگیری تعدادی از عاملان حوادث "سراوان"/ اشرار با موشک و راکت "پاسگاه آسپیچ" را مورد هدف قرار دادند

 

 

 

 

سرتیپ دوم پاسدار "حسین رحیمی" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات خبر حوادث تروریستی اخیر در سراوان گفت: در ساعت 20 شب گذشته به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان سراوان مبنی بر ایجاد مزاحمت عده‌ای برای چند خانواده در یکی از روستاهای سراوان بلافاصله یک تیم فوریت‌های پلیسی جهت  ارائه خدمت به مردم و رسیدگی به تماس تلفنی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران تیم گشتی در مسیر انجام ماموریت به کمین اشرار و گروه‌های معاند برخورد و مورد حمله قرار گرفتند و تعداد 3 تن از همکاران به نام‌های ستوان سوم آیت خانعلی پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمدرضا نظریان به شهادت رسیدند.

سردار رحیمی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه با تشدید فعالیت‌های انتظامی و اجرای طرح مهار و کنترل مرزها و مسیر تردد اشرار را بسته  که اشرار در مسیر فرار با یکی دیگر از پاسگاه‌ها درگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه عملیات به دنبال حضور و همکاری گسترده مردم با نیروی انتظامی تعدادی از عوامل وابسته به اشرار را شناسایی و طی یک عملیات هدفمند و ضربتی آنان را دستگیر کردند که اشرار در تلافی این اقدام با موشک و راکت پاسگاه آسپیچ سراوان را مورد هدف قرار دادند که یک نفر از همکاران به شهادت رسید و یک تن نیز مجروح شد.

سردار رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: افراد معاند و اشرار بدانند که نیروی انتظامی با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان با این افراد به طور قاطع برخورد خواهد کرد

 

 

http://www.yjc.ir/fa/news/5005213/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%AB-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B4%DA%A9-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B3%D9%BE%DB%8C%DA%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86%D8%AF

ویرایش شده در توسط yavarrr

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سپاه و نیروی انتظامی نمیتونن جلوشون وایسن اقا ما میگیم اینا فقط در ظاهر قوی هستن اقا بخداگریه ادم در میاد مگه این جوانهای مملکت چه گناهی کردن که باید گوشت ورگلوله بشن دوستان چاره کار سمبه پر زور ارتش هست باید اون وارد عمل بشه و گرنه سپاه با همیاری کردن با شپشوهای پاکستان و طرح دوستی و برادری کاری از پیش نمیبره
ارتش درسی بهشون نشون میده که ارزو کنن از مادر زاییده نشده باشن تروریست های وهابی چرا کسی به داد ملت نمیرسه ویرایش شده در توسط mani1370
  • Upvote 11
  • Downvote 15

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

واقعا ادم میمونه چی بگه !

 

یه کمین زدن و 3 نفر رو شهید کردن

 

بعد ماشین رو اوردن وسط پاسگاه و منفجر کردن و چند نفر زخمی شدن

 

بعد هم با خمپاره افتادن به جون پاسگاه و یه نفر دیگه رو هم شهید کردن

 

به احتمال زیاد خودشون هم هیچ تلفاتی ندادن .  این همه پهپاد و موشکی که داریم به چه دردی میخوره خدا وکیلی ؟

  • Upvote 4
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

واقعا ادم میمونه چی بگه !

 

یه کمین زدن و 3 نفر رو شهید کردن

 

بعد ماشین رو اوردن وسط پاسگاه و منفجر کردن و چند نفر زخمی شدن

 

بعد هم با خمپاره افتادن به جون پاسگاه و یه نفر دیگه رو هم شهید کردن

 

به احتمال زیاد خودشون هم هیچ تلفاتی ندادن .  این همه پهپاد و موشکی که داریم به چه دردی میخوره خدا وکیلی ؟

 

 

ی سرباز یا یه کادر و درجه دار پایین دست فقط دستورات رو اجرا میکنه هیچ وقت نمیتونه تغییری ایجاد کنه این فرماندهان هستن که باید پیش بینی های لازم رو کنن آموزش های لازم رو بدن و از نیروها کار بخوان این پروسه ای هست که ما مشکل داریم و درواقع تا اتفاقی واقعا بهمون رخ نده تجربمون نمیشه و باید حتما یکسری ها خونشون ریخته بشه تا ما تغییرات اندکی در وضعمون ایجاد کنیم برای تمام اینها دهها راهکار وجود داشته تا از بروزش جلوگیری بشه ولی متاسفانه ما اهل درایت و پیشگیری نیستیم و همینوطور فرصت های طلایی برای ضربه زدن به این تروریست هارو هم ازدست میدیم.

 

شاید اگه اونروزی که به پاسگاه سپاه حمله کردن یک بمباران درست درمون در همون بازه 3 یا 4 ساعته انجام داده بودیم امروز و دیروز این اتفاق ها نمیفتاد....

 

این منطقه کوچک که همیشه درگیری هست همیشه شهید میدیم همیشه نا امن هست یک یگان واکنش سریع مجهز و کاملا عملیاتی مستقر میشد هیچ وقت این شپشو ها اینجور دستمون نمیداختن!

 

ما کشورهای خاورمیانه همیشه بهترین نیروها بجای انجام وظیفه داشتن توی پایتخت رژه میرفتن و قمپز براشون در میکردیم همیشه تجهیزات و تسلیحات توی انبارها بودن

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظرم قضیه خودروی بمبگذاری شده اشتباه هست و همون حمله خمپاره ای را نماینده مجلس به اشتباه بمبگذاری اعلام کرده.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تا زمانی که کانال عمیق و مسلح به سیم خاردار و مین کنده نشه و دور پاسگاه های مرزی مینگذاری نشه....

همیشه شاهد این اتفاقات هستیم....واقعا درکش برای مسولین امنیتی ما سخته؟؟؟

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تو کل تاریخ فعالیت جندالشیطان این گروه فقط تونسته بود به چند تا راکت 107 دست پیدا کنه که اونها رو هم ازمایشی شلیک کردن به بیابانها؛ خیلی عجیبه اگه حمله ی خمپاره ای کرده باشند چون همچین توانی نداشتند سابقا..
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
....واقعا درکش برای مسولین امنیتی ما سخته

 

 

درکش سخت نیست، جون اون سربازا مفته

ویرایش شده در توسط era_923
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دستگاه دیپلماسی درباره استقرار تروریست‌ها در خاک پاکستان فعال‌تر عمل کند

 

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دو حادثه تروریستی دیروز و امروز در منطقه سراوان، از دستگاه دیپلماسی خواست تا در موضوع استقرار تروریست‌ها در خاک پاکستان فعال‌تر عمل کند.
 

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به حملات دیروز و امروز تروریست‌ها به ماموران نیروی انتظامی در منطقه سراوان اظهار داشت: روز گذشته تماسی از سوی تروریست‌ها با ماموران منطقه آسپیچ سراوان برقرار شد و آنها با فریبکاری درخواست کمک از ماموران کردند. 

وی ادامه داد: به دنبال این تماس و اعزام ماموران برای بررسی موضوع، تروریست‌ها در منطقه کمین کرده و متاسفانه با حمله به ماموران نیروی انتظامی 3 نفر از آنها را به شهادت رساندند. 

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه به نیروهای مرزی تاکید شده بود تا در هنگام تردد در مناطق مرزی به هیچ عنوان به صورت تک‌خودرویی حرکت نکنند، گفت: پس از حادثه دیروز نیز صبح امروز تروریست‌ها با سلاح‌های سنگین یکی از پاسگاه‌های مرزی ما در منطقه سراوان را هدف قرار دادند و یک نفر از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رساندند. 

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس به دنبال شناسایی عوامل ترور‌های اخیر است، گفت: دستگاه دیپلماسی ما باید فعال‌تر عمل کند و قابل قبول نیست که خاک پاکستان محل امنی برای حضور تروریست‌ها باشد.

//////////////////////////

حرکات مذبوحانه اشرار در سراوان با شدیدترین برخورد نیروهای نظامی روبه‌رو می‌شود برگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: گروهک‌های خودفروخته و افرادی که به هر طریق بخواهند، مرز و امنیت مرزی و ارتباط جامعه را بهم بریزند با شدیدترین برخوردهای نیروهای نظامی اعم از انتظامی، مرزبانی و سپاهی روبه‌رو می‌شوند.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگوی با خبرنگار تسنیم در زاهدان از محل حادثه جنایت گروهک‌های تروریستی در سراوان اظهار کرد: رویکرد نیروهای نظامی و انتظامی در مورد مردم استان سیستان و بلوچستان که منطقه‌ای مرزدار و غیور است، برادرانه و خدمتگزارانه بوده و هست و این مسئله از سوی نیروهای نظامی جان برکف کشور با دادن خون شهدای فراوان در این راستا همواره به اثبات رسیده است.

وی بیان کرد: گروهک‌های خودفروخته و افرادی که به هر طریق بخواهند، مرز و امنیت مرزی و ارتباط جامعه را بهم بریزند با شدیدترین و سخت‌ترین برخوردهای نیروهای نظامی اعم از انتظامی، مرزبانی و سپاهی مواجه می‌شوند.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نوع عملکرد این گروهک‌ها و افراد بسیار پست و ناجوانمردانه است، گفت: اینکه به نیروی انتظامی زنگ بزنند و پلیس برای ارائه خدمت و ایجاد امنیت و ثبات به منطقه اعزام شود تا خدمات امنیتی ارائه دهد اما در کمال رذالت در کمین 10 تا 15 نفر قرار گرفته و آنان را به رگبار بندند, هیچ گونه ارزش عملیاتی نداشته و بیانگر نوع نوکری و خودفروختگی این عناصر به اربابان و کسانی دارد که آنها را حمایت می‌کنند.

 

رحیمی عنوان کرد: طبیعتا این گونه افراد و گروه‌ها نه مورد تایید نظام و نه مورد تایید مردم هستند اینان علاوه بر اینکه دین ندارند، اثبات کرده‌اند که حربه دفاع از قومیتی که آنان همواره سبب سرشکستگی آنها را فراهم کرده‌اند نیز در منظر اذهان بی‌حاصل جلوه دهند.

 

وی تصریح کرد: جای بسی تاسف است که جوانانی که از جای جای نقاط کشور و با هدف خدمت و ایجاد امنیت و ثبات کشور به این مرز و بوم می‌آیند را با کمال بی‌رحمی و با پست‌ترین شیوه‌ها و در عین ناجوانمردی به شهادت می‌رسانند.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی قطعا انتقام همکاران و همسنگران خود را خواهند گرفت و در راستای ایجاد ثبات و امنیت تا پای آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: این گونه افراد بدانند که هیچ گونه جایگاهی در بین مردم غیور استان نداشته و مردم استان سیستان و بلوچستان هیچگاه اجازه نفوذ این خودفروختگان را از این منطقه به آنان نخواهند داد.

 

عصر  روز چهارشنبه 16/7/93، سه مامور نیروی به نام‌های ستوان سوم آیت‌الله خانعلی‌پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی ‌و سرباز وظیفه محمدرضا نظریانی از پاسگاه آسپیچ در حومه سراوان پس از دریافت یک تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک، با هدف انجام وظیفه و خدمت رسانی به منطقه اعزام شدند، که متاسفانه در 10 کیلومتری سراوان به صورت ناجوانمردانه‌ای هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

 

تروریست‌ها همچنین در زمان وقوع این حادثه از اقدام خود فیلمبرداری کرده و بعد از به شهادت رساندن این ماموران، سلاح آنها را به سرقت برده و متواری می‌شوند.

همچنین صبح امروز در حادثه دیگری به پاسگاه آسپیچ در سراوان، ‌استوار پرویز کهخایی شهید و سرباز وظیفه شمس‌آبادی مجروح شده است.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/523498

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

برادر من  : انها حمله کردن و ما دفاع  کردیم . حالا این چه دورغ هست ؟؟  ما یک  نفر شهید  دادیم طرف مقابل بیشتر . انها فقط یک نفر بر را  اتش زدن . ویدیو کاملش من پست کردم نگاه کن .
این مسئله دروغ را شما چطورتحلیل کردید ؟؟

تا زمانی که  انها حمله بکنند و ما دفاع  وضعیت همین خواهد بود .
حلا شما هر قدر که پول خرج استهکامات و سلاح بکنید فایدهی ندارد .
شما قبل از اینکه قضاوت بکنید  بیاد نگاه کنید و مسئله را از نظر نظامی برسی کنید .
مثلا امریکا با همه سلاحها و استحکامات  ایا توانست جلوی حمله طالبان  وحملحهای ناگهانی را بگیره  و از تلفاتش جلو گیری کنه ؟؟
 جواب این سوال خیر هست .

همین طور که گفتم تا زمانی که  انها حمله بکنند و ما دفاع وضعیت همین خواهد بود .

تا زمانی که این گروه ها با خیال راحت درمکانهیشان هستند و طراحی و سازمان دهی و لوجستیک  می کنند و در خیال راحت تا نقطه صفر مرزی ایران رفت امد می کنند و  وضعیت همین خواهد بود
  انها حمله می کنند و ما دفاع .

پاکستان  و سروس اطلاعت پاکستان  ( ISI  ) که تراحی و لوجستیک این عملیات ها را براوحده دارد باید  با این برخورد کرد درخاک پاکستان .


حلا شما اینجا دارید حرف نامربوط می زنند . و با حرف دروغ دنبال مقصر هستید . شما فکر می کنید نظامیان سپاه این را نمی داندد

 

شما با دیدن کلمه دانلود که من گذاشتم چجور متوجه حرفای من شدی؟

توهم دیگه بسه لطفا یاوررر

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اشرار مسلح نیمه شب چهارشنبه با پرتاب یک گلوله به پاسگاهی در شهرستان سراوان سه تن از ماموران انتظامی را شهید کردند.

یک منبع آگاه روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حمله ساعت 12 نیمه شب اتفاق افتاده است.

هنوز منابع رسمی در مورد این خبر اظهار نظر نکردند.

عصر روز گذشته نیز اشرار مسلح با پلیس 110 تماس گرفته و ماموران انتظامی را به خارج از شهر کشانده و در مسیر راه با انجام کمین هر سه مامور انتظامی به نامهای ستوان آیت خانعلی پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمد رضا نظریانی را به شهادت رساندند.

گفته می شود اشرار مسلح با دو دستگاه خودرو پژو پس از ربودن سلاحهای ماموران متواری شده اند.
نقل از فرارو پنجشنبه 17/7/93

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینطور که خودشون اعلام کردن گویا دیشب سه عملیات انجام شده!
یک بمب گذاری یک کمین و یک حمله خمپاره ای!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ما مرز مشترک زیادی با پاکستان و افغانستان داریم اما چرا بیشتر این درگیریها در اطراف سراوان اتفاق میفته ؟؟؟؟؟

 

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این هم بیانیه خودشون:

 

پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. سلسله عملیات های دفاعی جیش العدل برعلیه نیروهای رژیم

 
بنام عدل
 سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم می رساند که سلحشوران عدل موفق شدند که شامگاه چهارشنبه 16 مهر 1393 پاسگاه مرزی بین کوهک وکله گان را با سلاح سنگین مورد حمله قرار داده و بر آنها آتش بگشایند که در اثر این حمله موشکی عده ای از نیروهای رژیم به هلاکت رسیدند.
 و در همین شب مبارزان موفق شدند در عملیات کمین َجهت متوقف نمودن نیروهای کمکی بر انها حمله نمایند و در اثر این کمین سه خودروی نیروهای رژیم کاملا منهدم شده و سرنشینان انها به هلاکت رسیدند.
 وهمچنین موفق شدند شامگاه چهارشنبه 16 مهر 1393 به یک دستگاه خودروی نیروهای انتظامی در سه کیلومتری شهرستان سراوان حمله و سه نفر از سرنشینان آنرا به هلاکت برسانند و تسلیحات آنها را به غنیمت بگیرند .
 مبارزان بعد از هلاکت ماموران رژیم موفق شدند بمب آماده را در خودروی ماموران رژیم نصب نمایند وبعد از انتقال خودرو به داخل پاسگاه آسپیچ صبح روز پپنجشنبه 17 مهر ساعت 7/5 زمانی که نیروهای رژیم در صف صبحگاه ایستاده بودندآنرا منفجر نمایند که تعدادی از نیروها کشته وزخمی شدند و حال زخمی ها وخیم اعلام شده است
 بعد از انجام عملیات نیروهای سازمان با صحت وسلامت کامل به پایگاه های خود بازگشتند وفیلم این عملیاتها بزودی در صفحات رسمی فیسبوک سازمان قرار خواهند گرفت .
 سازمان جیش العدل بار دیگر به رژیم هشدار می دهد که دست از ظلم وجنایت بر علیه ملت بی دفاع اهل سنت ومردم مظلوم بلوچستان بردارد در غیر اینصورت با سخت ترین کنش های دفاعی از سوی مبارزان روبرو خواهد شد .
 تاخیر در اطلاع رسانی دقیق بنا به علل امنیتی بوده است
 پنجشنبه، 17 مهر ماه 1393 برابر با 09-10-2014
 
http://edaalatnews.blogspot.com/2014/10/blog-post_9.html
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.