karkas

تهدیدات تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران / خبر ، گزارش ، تحلیل و ......

Recommended Posts

به رگبار بستن عزاداران حسینی در شهرستان بهبهان+عکس
به رگبار بستن عزاداران حسینی در شهرستان بهبهان+عکس

به گزارش بازتاب امروز همزمان با عزاداری سرور وسالار شهیدان دو موتور سوار مسلح به اسلحه کلانشیکف به سمت عزاداران حسینی در صحن مقدس امام زاده حیدر شهرستان بهبهان آتش گشودند که تاکنون بیش از چهار نفر زخمی شده اند.
«لازم به ذکر است که ضاربان توسط ماموران اطلاعات شهرستان بهبهان بازداشت شده اند.

http://www.baztabemrooz.com/fa/doc/news/3977/%D8%B1%DA%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86-%D8%B9%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عدالت نیوز خبر زیر را گذاشته:

http://edaalatnews.blogspot.com/2015/10/blog-post_12.html
 

 

 

فیلم یوتوب حدودا 30 دقیقه است و در یک بعد از ظهر یه پایگاه مرزی را هدف عملیات قرار میدن. جالب اینه که با اینکه فاصله اینا از پاسگاه زیاده و آتش سنگینی روی پاسگاه میریزند دو تا از فیلبرداراشون زخمی می شوند و یه نفر هم کشته میشه که اسم عملیات به نام اون هست. اینم جنازشه:

 

m1.jpg

 

که تو یه قبر وسط بیابون دفنش می کنند.

 

اما نکته ای که خیلی اذیت کننده هست موقعیت پاسگاه مرزی که در یک فضای کاملا باز قرار داره و از چند طرف مشرف به کوه هست و تروریست ها دقیقا از همین موقعیت اسفاده کردند برای حمله:

 

m2.jpg

 

این هم مرزبانهای بیچاره که توسط تروریست ها رصد می شوند:

 

m3.jpg

 

 

با تشکر. به نظر من یه نکته خیلی بد بود اونم اینکه بعد حدود یکی دو ساعت درگیری هیچ پشتیبانی پهپادی یا هوایی صورت نگرفت... و فقط بعد حدود یه ساعت اگر اشتباه نکنم یه ماشین با نیروی کمکی اومد... ولی از نظر اموزش و درگیری به نظر من بد نبودن نیروهای ما با  اون کمین و غافلگیری وضع بدی نداشتن ضمن اینکه دقیق معلوم هست تو این عملیات چقدر تلفات دادیم ؟ 

 

قبلا میومدن میریختن یه پاسگاه و نیروهاشو صاف میکردن میرفتن... الان با کلی ادم میان بازم هیچ کاری نمیتونن بکنن و سر اخر با چند تا کشته بر میگردن... خوب شدیم انشاالله بهترم میشیم

  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این افراد و دو سردسته اصلی آنها که برنامه ریز و طراح اقدامات خرابکارانه بوده‌اند همگی جوان هستند. طبق قانون جرم این افراد قطعا محاربه است و به آنها تفهیم اتهام نیز شده است.
کد خبر: ۵۴۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ - 01 November 2015

تنها اندکی پس از حادثه تروریستی صفی آباد دزفول، تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی نتیجه داد و عوامل این حادثه شناسایی و دستگیر شدند و حالا ابعاد و انگیزه های این حادثه تروریستی روشن و اعلام شده است.

به گزارش تابناک خوزستان، از همان ابتدا برخی گمانه زنی ها از تروریستی بودن این اتفاق در دومین روز ماه محرم حکایت داشت و خبرهایی مبنی بر وجود گروهی تروریستی که قصد اقدامات خرابکارانه دیگری را دارد بصورت پراکنده منتشر می شد حالا دادستان دزفول ابعاد این حادثه و انگیزه تروریست ها را در گفتگو با خبرنگاران بیان کرده است.

احمد قهرمانی دادستان دزفول امروز در یک گفتگوی خبری با خبرنگاران با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط دستگاههای ذیربط برای شناسایی و دستگیری عاملان این اتفاق گفت: پس از شناسایی و دستگیری همه عوامل این حادثه و اقرار آنها، تروریستی بودن این حادثه برای ما روشن شد.

وی افزود: پرونده در ابتدا به صورت نیابتی در دادگستری شوش بررسی و از متهمان بازجویی به عمل آمد.

قهرمانی اظهار کرد: این گروه حدودا 15 نفره که خود را «جندالفاروق» نامگذاری کرده، با هدف انجام اقدامات خرابکارانه ایجاد شد و برنامه‌های دیگری نیز داشتند که خوشبختانه پس از عملیات اول دستگیر شده و سلاح‌های آنها کشف و توقیف شد.

دادستان دزفول با بیان اینکه این افراد و دو سردسته اصلی آنها که برنامه ریز و طراح اقدامات خرابکارانه بوده‌اند همگی جوان هستند، تصریح کرد: طبق قانون جرم این افراد قطعا محاربه است و تفهیم اتهام نیز شده است.
این مقام مسئول همچنین از فعالان شبکه های مجازی و مردم خواست هر مطلبی که در این فضاها نشر پیدا می‌کند را باور نکرده و بازنشر ننمایند.

پیش از این نیز اداره کل اطلاعات خوزستان از شناسایی و دستگیری عوامل حادثه تروریستی صفی آباد دزفول خبر داده و اعلام کرده بود این گروه قصد انجام چند اقدام تروریستی دیگر را هم داشت که با شناسایی و دستگیری بموقع آنان، در انجام برنلمه های بعدی ناکام ماندند.

گفته می شود دو نفر سردسته اصلی و طراح این گروه اهل شوش و شاوور هستند که دستگیر شده‌اند. آنها قصد انجام اقدام‌های تروریستی در چند نقطه دیگر در شهرهای شوش و دزفول را نیز داشتند.

در حمله افراد مسلح به هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد دزفول در اوایل محرم امسال دو تن از عزاداران حسینی شهید و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

 

http://www.tabnak.ir/fa/news/543859/%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DA%A9-%D8%AC%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%82-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AD%D8%A7%D8%AF%D8%AB%D9%87-%D8%B5%D9%81%DB%8C%E2%80%8C%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%B2%D9%81%D9%88%D9%84

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک مشت جوان که کله شون بو قرمه سبزی میداده و یا فقر اما نکته قابل ابهام اینه که تغذیه فکریشون از کجا بوده؟
چون اینا یک دفعه ایی که تو خونه نشسته نبودن گفتن بیا بریم یکم اقدامات تروریستی انجام بدیم مطمئنا یک جریان فکری سگلفی پشتشه باید ریشه شناسایی بشه
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 19 آبان 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 19 آبان 1394 - دلیلی ارایه نشده است

سلام و عرض ادب خدمت دوستان
متاسفانه باید عرض کنم تلگرام با همه خوبی هاش باعث استفاده معاندین از این نرم افزار شده
جیش العدل هم در تلگرام کانال زده

 

 

 

برای دریافت اخبار و فیلم عملیاتی "سازمان جیش العدل" راه بسیار ساده دیگری هست.
©از طریق کانال ما در تلگرام.
برای اینکار کافی است نرم افزار "تلگرام" را روی گوشی خود نصب کرده باشید و روی این لینک کلیک کنید:
https://telegram.me/jashuladl3
همین الان وارد لینک شوید.
با سرعت به دوستان خود معرفی کنید.


نمی دونم راهی برای بستن این کانال ها هست یا نه

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
شمخانی در گفت‌وگو با العالم
دبیرشورای عالی امنیت ملی با اشاره به حقوق گرفتن عاملان تیراندازی دزفول از سرویس امنیتی سعودی تأکید کرد، اگر سعودی‌ها بخواهند مشکلات میان دو کشور حل شود، باید از شرارت علیه ایران دست بردارند.
کد خبر: ۵۴۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ - 11 November 2015
دبیرشورای عالی امنیت ملی با اشاره به حقوق گرفتن عاملان تیراندازی دزفول از سرویس امنیتی سعودی تأکید کرد، اگر سعودی‌ها بخواهند مشکلات میان دو کشور حل شود، باید از شرارت علیه ایران دست بردارند.

به گزارش فارس، علی شمخانی در گفتگو با برنامه من طهران شبکه العالم، درباره روابط ایران و عربستان و افق موجود برای حل مشکلات بین دو کشور گفت: اگر سعودی ها بخواهند، مشکلات میان دو کشور حل خواهد شد؛ آنها باید دست از شرارت علیه ایران بردارند.

شمخانی با بیان اینکه عربستان در محیط داخل ایران دست به اقدامات ناخوشایندی می زنند، اظهار داشت: تیمی که اخیرا در دزفول علیه یک هیئت مذهبی تیراندازی و دو نفر را شهید کرد، از سرویس امنیتی سعودی حقوق می گرفت.

وی تأکید کرد: در منطقه امروز ریال سعودی نقش تعیین کننده ای در سوریه دارد؛ این کشور مردم بی دفاع یمن را بمباران می کند.

شمخانی اظهار داشت: عربستان در هر محفلی به دنبال بسیج بی دلیل اعراب علیه ایران است، در حالی که نیازی به این کار نیست؛ ما رابطه تاریخی خوبی باعرب ها داریم، باید شکاف در جهان اسلام را کم کرد؛ به نظر می آید که دوستان سعودی باید به کارنامه عملشان بهتر بنگرند و در صورت تغییر این رویه اگر اراده کنند به طور قطع موضوع از طرف ایران قابل حل است.

 

وین 2 باید بر اساس مبارزه با تروریسم وانتخابات مردمی باشد

شمخانی تأکید کرد که باید در گفتگوهای وین 2 نکته رعایت شود، 1-  با تروریسم باید به طور جدی مقابله کرد و 2-  مردم سوریه باید بستر انتخابات خود را خودشان فراهم کنند؛ در صورت رعایت این دو مسأله این نوع گفتگوها می تواند سرانجام مناسبی داشته باشد.

شمخانی در پاسخ به سؤالی درباره سرنوشت بشار اسد رئیس جمهور سوریه و دیدگاه آمریکا و متحدان آن درباره کناره گیری وی و اینکه موضع ایران در این خصوص چیست، و آیا بین موضع ایران و روسیه در این خصوص اختلاف وجود دارد گفت: جمهوری اسلامی ایران از موضع مردم سوریه هر چیزی که باشد حمایت می کند.

وی افزود: موضع مردم سوریه بقا، انتخاب و تعیین تکلیف در صندوق انتخابات است.

شمخانی با بیان اینکه غربی‌ها از سه سال و نیم قبل دنبال سرنگون کردن بشار اسد بودند ولی موفق نشدند،  اظهار داشت: غربی ها آنچه را که در میدان نتوانستند به دست بیاورند، اکنون به دنبال این هستند که از طریق سیاسی به دست بیاورند.

وی ادامه داد: آنها یک روزی می گفتند فقط بشار اسد مشکل است و امروز می گویند بخشی از راه حل هم هست. در حقیقت این امر به علت پیروز نشدن در میدان، واقعیت هایی به آنها تحمیل شده است.

دبیرشورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره معتقد بوده است که باید اجازه داد تا مردم سوریه انتخاب کنند، و بدون هیچ محدودیتی این کار با حضور شکوهمند مردم سوریه در زمان و موعد مقرر، و در چارچوب یک قانون اساسی قابل قبول صورت می گیرد که آنچه را می خواهند انتخاب کنند.

 

درباره سرنوشت بشار اسد، مسکو و ایران اختلاف نظر ندارند

 

شمخانی تأکید کرد: در این رابطه، مسکو هیچ تباین فکری با ایران ندارد. بالطبع، آن چیزی که تغییر کرده است نظر غربی ها است. آنها تاکنون همراهی بشار اسد را در این فرایند و انتقال قبول نداشتند، اما امروز قبول کرده اند که چاره ای جز این نیست و به نظرم یک گام دیگر هم باید عقب نشینی کنند، و به این معنا که باید مردم سوریه انتخاب کنند نه دستور و دلار آمریکا و نه ریال سعودی.

وی در خصوص اینکه چرا شمار شهدای ایرانی در سوریه افزایش یافته است و آیا ایران در فکر اعزام نیروی زمینی به سوریه در صورتی مداخله نظامی طرف های دیگر در سوریه است گفت: در سوریه موضوع کمبود نیروی انسانی نیست. سوری ها از سرزمین خود دفاع می کنند و مشکلی ندارند. جمهوری اسلامی ایران خواهان اعزام نیروی زمینی نبوده و نیست، چرا که نیازی به این امر نیست.

کمتر از 50 نیروی ایرانی در سوریه شهید شده اند

شمخانی خاطرنشان کرد: علت شهادت تعدادی از نیروهای ایرانی- که رقم آن البته زیر پنجاه شهید است- بالا رفتن میزان درگیری ها است. طبیعتا با توجه به وسعت گسترده درگیری های امروز در مقایسه با سابق که ساکن بود، مستشاران بیشتری از ایران حضور دارند.

دبیرشورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این سؤال که آیا گفت و گوهای بین المللی برای حل بحران سوریه موفق می شود، اظهار داشت: به نظر می رسد این تنها راه حل است، و هر زمان که همه به این راه حل اعتماد و اعتقاد پیدا کنند و مبارزه جدی با تروریسم انجام دهند این موضوع قابل تحقق است؛ اما اگر بخواهند از تروریسم به عنوان ابزاری برای پیشبرد راهبردشان در منطقه استفاده کنند و با تردید تحت تاثیر بعضی از نظرات افراطی بعضی از کشورهای منطقه و با عینک شماری از کشورهای منطقه بخواهند به موضوع نگاه کنند، متاسفانه این دشواری تداوم پیدا خواهد کرد.

شمخانی درباره تلاش های بین المللی درباره سوریه و اینکه راهبرد ایران برای حل بحران این کشور چیست گفت: بحران سوریه، بحرانی غیربومی و تحمیل شده و مبتنی بر یک برنامه به منظور شکستن محور مقاومت در منطقه خاورمیانه است.

وی افزود: متاسفانه در طول این چهار سال گذشته آنچه دستاورد این اقدامات بود، در بیان روشن و واضح افسران عالی رتبه امنیتی رژیم صهیونیستی کاملا گویا است. آنها اشاره می کنند که در طول 60 سال گذشته هرگز به میزانی که امروز رژیم صهیونیستی احساس امنیت می کرد – البته تا قبل از انتقاضه اخیر - چنین احساسی وجود نداشت؛ به این دلیل که درگیری بین ملت ها را سامان دادند.

دبیرشورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: از همان ابتدا جمهوری اسلامی ایران بحران سوریه را نوعی انحراف می دانست، و از روز اول راه حل را راه حل سیاسی و گفتگوی سوری- سوری می دانست و در این موضوع معتقد بود که نقش محوری را باید مردم سوریه ایفا کنند.

شمخانی خاطرنشان کرد: بعد از انهدام زیرساخت‌های سوریه و بعد از کلی تلفات نیروی انسانی، هجرت و آوارگی که متاسفانه دستاورد این وضعیت نابسامان بود؛ ‌امروز وقتی غرب احساس کرد مرزهایش دچار بحران می شود و آوارگان فراوانی به سمت آن پیش می روند، فهمید بحران چیست و داعش کیست، وارد عمل شد تا به حرف چهار سال و نیم پیش جمهوری اسلامی ایران نگاه جدیدی بکند.

 

مشکلی با اعراب نداریم که بخواهد گفتگوی عربی - ایرانی برگزار شود

 

شمخانی درباره روابط ایران و دولتهای عربی به ویژه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و برگزاری نشست با کشورهای عضو شورای همکاری برای حل مشکلات گفت: ما با عرب ها بحرانی نداریم. ما با کویت، عمان و قطر رابطه خوبی داریم، و با کشورهای عربی دیگر در منطقه آفریقا رابطه مناسبی داریم.

شمخانی افزود: آرمان عمده اعراب مسأله فلسطین است؛ ما در دفاع از فلسطین خون دادیم زمان صرف کردیم محرومیت کشیدیم، لذا ما با عرب‌ها مشکلی نداریم که بخواهد گفت وگوی عربی - ایرانی برگزار شود؛ اصلا این (مشکل ایران و اعراب) یک چیز غیر موجودی است و بستر ذهنی ندارد، ما با برخی از کشورهای عربی به خاطر وابستگی شان به اجرای بعضی از دستورالعمل های خارج از منطقه با دشواری مواجهه شدیم؛ و این مربوط به همه کشورهای عربی نیست. ما رابطه خود را با کشورهای عربی به عنوان یک اساس با کشورهای همسایه به عنوان یک باور و اعتقاد و اعتقاد دینی تا به حال روابط خوبی داشتیم، و به همین شکل هم ادامه خواهیم داد و امیدوار هستیم که سوء تفاهماتی که بعضی ها مایل هستند آن را توسعه دهند حذف کنیم.

 

تحویل اس 300 در حال طی کردن مراحل فنی است

شمخانی درباره زمان تحویل سامانه دفاع موشکی اس 300 گفت: موضوع این موشک ها یک مساله قدیمی می باشد و طبیعتا در حال طی کردن مراحل فنی است وانشاء الله در پایان مراحل فنی موضوع انتقال اس 300 به ایران حل خواهد شد.

دبیرشورای عالی امنیت ملی درباره فاجعه منا و مساله مفقودان و عدم همکاری عربستان گفت: این یک موضوع انسانی است و سعودی ها باید همکاری کنند، باید کمیته حقیقت یاب شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مسؤولان سعودی می گویند "یرحم الله من اهدانی عیوبی" ما هم همین را بیان می کنیم؛ به آنها می گوییم که مشکلات شما اینها بوده است، بیایید کمیته حقیق یاب درست کنید تا مشخص شود چرا این حادثه رخ داد.

شمخانی اظهار داشت: باید تضمین شود چگونه می توان جلوی تکرار چنین حوادثی را گرفت، موضوع مفقودان یک موضوع جدی است که نمی‌شود آن را به فراموشی سپرد.
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اخبارجیش الشیطان
عدالت نیوز( جیش الشیطان ) .بنا به گزارشهای دریافتی بر اثر تیراندازی خودسرانه  پلیس راهنمایی و رانندگی در خاش  یک‌جوان بلوچ زخمی از ناحیه پا زخمی گشت.
گزارشها حاکی است که مقارن ساعت ۱۱صبح پنجشنبه  یک جوان بلوچ بعلت همراه نداشتن گواهی راهنمایی و رانندگی و عدم توجه به  ایست بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و از ناحیه پا زخمی گشت.مردمی که از نزدیک شاهد این صحنه جنایتکارانه بودند به اعتراض برخاسته و خودروی پلیس را با سنگ مورد حمله قرار داده  و تیراندازی پلیس راهنمایی و رانندگی را مخالف با قوانین پنداشته و خواهان تشکیل پرونده مامور ضارب  گشتند.
لحظاتی بعد از تیراندازی و اعتراض مردمی چهار خودروی نیروی انتظامی وارد صحنه شده و مردم معترض را متفرق نمودند.شاهدان عینی از برخورد تند نیروها با مردم معترض و در پایان با پا در میانی  معتمدین شهر   قول پیگیری این جنایت را دادند.

******************
نکات:
1_ فرار متهم بخاطر ندتشتن گواهینامه و سرعت بالا
2_ شلیک مامران راهنمائی و رانندگی
3_ توهم انتفاظه سنگ برای مردم فریب و نیرنگ جیش الشیطان
.
.

http://s3.picofile.com/file/8222386426/11.jpg

http://s3.picofile.com/file/8222386476/22.jpg

http://s3.picofile.com/file/8222386492/33.jpg
 

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
 

 

اخبارجیش الشیطان
عدالت نیوز( جیش الشیطان ) .بنا به گزارشهای دریافتی بر اثر تیراندازی خودسرانه  پلیس راهنمایی و رانندگی در خاش  یک‌جوان بلوچ زخمی از ناحیه پا زخمی گشت.
گزارشها حاکی است که مقارن ساعت ۱۱صبح پنجشنبه  یک جوان بلوچ بعلت همراه نداشتن گواهی راهنمایی و رانندگی و عدم توجه به  ایست بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و از ناحیه پا زخمی گشت.مردمی که از نزدیک شاهد این صحنه جنایتکارانه بودند به اعتراض برخاسته و خودروی پلیس را با سنگ مورد حمله قرار داده  و تیراندازی پلیس راهنمایی و رانندگی را مخالف با قوانین پنداشته و خواهان تشکیل پرونده مامور ضارب  گشتند.
لحظاتی بعد از تیراندازی و اعتراض مردمی چهار خودروی نیروی انتظامی وارد صحنه شده و مردم معترض را متفرق نمودند.شاهدان عینی از برخورد تند نیروها با مردم معترض و در پایان با پا در میانی  معتمدین شهر   قول پیگیری این جنایت را دادند.

******************
نکات:
1_ فرار متهم بخاطر ندتشتن گواهینامه و سرعت بالا
2_ شلیک مامران راهنمائی و رانندگی
3_ توهم انتفاظه سنگ برای مردم فریب و نیرنگ جیش الشیطان
.
.

http://s3.picofile.com/file/8222386426/11.jpg

http://s3.picofile.com/file/8222386476/22.jpg

http://s3.picofile.com/file/8222386492/33.jpg
 

نمیخواهم اسپم بگذارم ولی تمام اهالی خاش و حومه از قوم  براهویی  اند ونه بلوچ

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نکات:

 

 

نکته‌ی ۴: پلیس مستقیم شلیک کرده... که این خیلی عالیه مخصوصا تو اون منطقه که خطر خیلی زیاده...

نکته‌ی ۵: پلیس راهور هم حتی حق شلیک داشته! :)

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اخبارجیش الشیطان
عدالت نیوز( جیش الشیطان ) .بنا به گزارشهای دریافتی بر اثر تیراندازی خودسرانه  پلیس راهنمایی و رانندگی در خاش  یک‌جوان بلوچ زخمی از ناحیه پا زخمی گشت.
گزارشها حاکی است که مقارن ساعت ۱۱صبح پنجشنبه  یک جوان بلوچ بعلت همراه نداشتن گواهی راهنمایی و رانندگی و عدم توجه به  ایست بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و از ناحیه پا زخمی گشت.مردمی که از نزدیک شاهد این صحنه جنایتکارانه بودند به اعتراض برخاسته و خودروی پلیس را با سنگ مورد حمله قرار داده  و تیراندازی پلیس راهنمایی و رانندگی را مخالف با قوانین پنداشته و خواهان تشکیل پرونده مامور ضارب  گشتند.
لحظاتی بعد از تیراندازی و اعتراض مردمی چهار خودروی نیروی انتظامی وارد صحنه شده و مردم معترض را متفرق نمودند.شاهدان عینی از برخورد تند نیروها با مردم معترض و در پایان با پا در میانی  معتمدین شهر   قول پیگیری این جنایت را دادند.

******************
نکات:
1_ فرار متهم بخاطر ندتشتن گواهینامه و سرعت بالا
2_ شلیک مامران راهنمائی و رانندگی
3_ توهم انتفاظه سنگ برای مردم فریب و نیرنگ جیش الشیطان
.
.

http://s3.picofile.com/file/8222386426/11.jpg

http://s3.picofile.com/file/8222386476/22.jpg

http://s3.picofile.com/file/8222386492/33.jpg
 

 

 بی شرفا خودشون رو نمیگن که ماشین گشت نیروی انتظامی رو نصف شب بستن به رگبار 2 تا افسر و 1 سرباز رو کشتن بعدشم از ماشینشون پیاده شدن تیر خلاس زدن :| :|

لینک ویدءو :| البته واسه پارسال هست ولی ما فراموشکار نیستیم جنایات این وحوش رو یادمون نمیره :|

 

پس از نظر من ماموریت راهنمایی و رانندگی حق داشتند که تیراندازی کردند :|

 

لینک فیلم از یوتوب  ( دوستانی که میتونند در آپارات آپلود کنند ) ( ویدءو از کانال خود جیش الشیطان هست )

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

معمولا کسایی که بدون گواهینامه رانندگی می کنند و به اخطار پلیس گوش نمی دهند ، از عوامل عملیاتی ، یا قاچاقچیان جری هستند ... باید با تاو زدشون .

  • Upvote 15
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
 

جیش العدل هم مانند داعش سعی فراوانی دارد که نشان دهد موجودات  خطرناکی هستند و تنها راه مبارزه با این موجودات این است که بهش بفهمونی که تو از خوداش خطرناک ترهستی


 

 

ویرایش شده در توسط vhsjdvsjd
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

معمولا کسایی که بدون گواهینامه رانندگی می کنند و به اخطار پلیس گوش نمی دهند ، از عوامل عملیاتی ، یا قاچاقچیان جری هستند ... باید با تاو زدشون .

پس من یه 50..60 تایی تاو طلب دارم.......... icon_cheesygrin

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان اینا تو چپه جلوه دادن اخبار استادن اصلا معلوم نیس قضیه چی بوده که واس خودشون داستان سرایی کردن دوما این جنایتکارا واس مردم سیستان بلوچستان به اندازه یک مگس ارزش ندارن و فک نکنید مردم دل خوشی ازشون دارن ؛مردم حتی حاضرن خودشون اینا رو هلاک کنن و منتظر اجازه هستن چون اینا فقط مزدورن واس پوله و به هیچ چیزی معتقد نیستن باور کنید هر عملیاتی که میکنن دل یک استانی رو آتیش میزنن اما خب مطمئن باشید فقط با این کارا چهره ی زشت خودشون رو زشت تر میکنن و مردم رو به خون خودشون تشنه تر...
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده) · مخفی شده توسط MR9، 24 آبان 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط MR9، 24 آبان 1394 - دلیلی ارایه نشده است

اشتباه شد پاک شود

ویرایش شده در توسط masihbaghery

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.