karkas

تهدیدات تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران / خبر ، گزارش ، تحلیل و ......

Recommended Posts

                                                                                   کشف تونل تروریست ها در شرق

 

عبدالرضا رحمانی روز پنجشنبه در نشست فصلی خانه احزاب افزود: در تحقیقات دو شب قبل در شرق کشور با تونل 40 متری با عمق 20 متری مواجه شدیم که به صورت زیر زمینی قصد انفجار و عملیاتی را داشتند.وزیر کشور گفت که در این ارتباط 40 نفر دستگیر شده اند.

رحمانی فضلی افزود: این موضوع را در کشفیات دو شب قبل در منطقه شرق کشور در خانه ای با یک تونل 40 متری در عمق 20 متری مواجه شدیم تا این جارا در یک شرایطی منفجر کنند.
وی ادامه داد: در این زمینه 40 نفر دستگیر شدند که سران آن ها نیز جزو دستگیر شدگان بودند.
وزیر کشور گفت: عربستان به راحتی و آشکار منافقان را در فرانسه جمع و با آن ها قول و قرار گذاشت و گفت من کمک می کنم شما وارد عملیات شوید.

 

 

http://www.baharnews.ir/news/111969/   

 

(بی بی سی هم این خبر رو زده)

ویرایش شده در توسط hamoun
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دقیقا همینطوره.البته ما هم بخش اعظم دفاع رو به خارج از مرزهامون بردیم و تیم های عملیاتی ما تو کشورهای همسایه حضور دارن و از مبدا رصد میشه تحرکات تروریست ها.نمونش همون تروریست بدبخت که از وقتی که وارد تهران شد تحت نظر بود.
اما به هر حال هر لحظه احتمالش هست که یه جای کار خراب شه و خدای نکرده اتفاق بدی بیفته.تا اینجای کار نمره اطلاعات و سپاه و ارتش و نیروی انتظامی واقعا بیست بوده.
  • Upvote 14

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


گردهمایی سازمان منافقین در پاریس و اعلام چندین باره ی سخنران گردهمایی یعنی ترکی فیصل ( رئیس سابق اطلاعات عربستان ) در مورد اعلام فوت مسعود رجوی و در ادامه سخنان ماجد زهیر شنتاف نویسنده ی عراقی مبنی بر ازدواج مریم رجوی و ترکی فیصل بیشتر مغز ما رو درگیر میکنه که رئیس سازمان منافقین یعنی مسعود رجوی واقعا کجاست و چه بلایی سرش اومده.

"احتمالاتی در مورد مسعود رجوی":

۱. افرادی که پایگاه اشرف رو دیدن و یا اونجا جزوه رده های بالای سازمان بودن ، از کاخ پشت خاکریز مسعود خبر داشتند .

مقر مسعود و مریم رجوی در اون منطقه مشهور به مقر ۴۹ بود ( http://www.aparat.com/v/ZsYdq/%D9%85%D9%82%D8%B1_49 ) و از خصوصیات این مقر وجود مخفیگاه های سری در اون بود.


بعد از جریان حمله ی جوانان شعبانیه عراقی ( http://www.aparat.com/v/WMhrf/%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87_%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87_%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86_%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%DB%8C_%D8%A8%D9%87_%DA%A9%D9%85%D9%BE_%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D9%81 )

 به پایگاه اشرف که باعث شد منافقین ۱۱ روز بعد یعنی ۱۵ سپتامبر پادگان اشرف رو کامل تخلیه کنن و کاملا به پایگاه لیبرتی منتقل بشن، اولین افرادی که وارد مقر ۴۹ اردوگاه اشرف شدن از وجود ویلچر در مقر اختصاصی مسعود و مریم رجوی خبر دادن .

در نتیجه اولین احتمال این هست که مسعود رجوی طی سکته ی مغزی که کرده ، نصف بدن ش فلج شده بوده و بخاطر همین موضوع و جلوگیری از تخریب روحیه نیروهای جنایتکارش و تسلیم شدن شون به ایران مدتی از دید عموم مخفی بود و با تشدید بیماری ش مرده ( با این فرضیه احتمال اینکه مسعود رجوی از تومر مغزی رنج میبرده بسیار زیاد هست).


۲. دومین احتمالی که وجود داره اینکه ، با توجه به اینکه مسعود رجوی با تسلیم شدن کارد رهبری سازمان منافقین به ایران ، پایگاه اروپایی خودش رو از دست داده بوده و احتمال دستگیری سری خودش رو از طرف ایران میداد و در کنار این استدلال پول های خوبی از جنایتکار عراق یعنی صدام به جیب زده بوده با عمل جراحی پلاستیک کامل تغییر قیافه داده و اعلام مرگ اون هم برای گم کردن آخرین حلقه ی پیدا کردن این جنایتکار بود که توسط ترکی فیصل عملی شد.


۳. سومین احتمال برمیگرده به اختلافات کادر رهبری این سازمان تروریستی ، خود اعضای رده بالایی جدا شده ی سازمان از ترس مسعود رجوی از مریم رجوی خبر میدن و رفتار دیکتاتور مآبانه ی مریم رجوی در مسائل مختلف.

احتمال این داده میشه که مریم با شعار تک صدایی در سازمان بصورت مخفیانه از شر مسعود خلاص شده و تمام امورات رو برعهده گرفته ، چیزی که چندین ساله میبینیم.


هرچند دوستانی احتمالات مختلف دیگه ایی هم ممکنه بدن ولی این ۳ احتمال فوق از درصد پذیرش بالایی  برخوردار هست ، بخصوص احتمال اول .

اما نکته ایی دیگه ایی وجود داره اینکه آیا واقعا مریم رجوی با ترکی فیصل ازدواج کرده ( http://www.mashreghnews.ir/fa/news/603192/%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8%E2%80%8C%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%B3%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%B5%D9%84


البته استناد این حرفها به سخنان «حمید خوش‌باوری» یکی از افرادی که با مریم رجوی جدال لفظی داشته و به خاطر آن از گروهک نفاق کنار گذاشته شد ، هست .

خوش‌باوری گفته جای تأسف است که سازمان به دست یک امیر سعودی سالخورده و زنی که شیفته شهوت و پول است، چنین سرنوشتی پیدا کند، زنی که 20 سال پیش از شوهرش طلاق گرفت و بدون مراعات هیچ فاصله‌ای، بعد از سه روز با مسعود رجوی ازدواج کرد.

اما این موضوع دو حالت داره:

۱. یا ازدواج کرده
۲. یا ازدواج نکرده

 هر دوحالت این رو نشون میده که مسعود رجوی مرده ، چون اگر ازدواج کرده باشه ، تابلو معلومه مسعود مرده . اگر ازدواج نکرده چرا مریم به دریوزگی اونهم از یه شاهزاده ی سعودی روی آورده ؟ مگر از قوانین سازمان تاکید بر ایرانیت نبود؟

 البته درصد ازدواج بین مریم رجوی و فیصل ترکی رقم بالایی رو نشون میده چون خفت و خواری عاقبت جنایتکاران هست.

تاریخ بهترین معلم آینده شناسی هست.
Abu.ismail

ویرایش شده در توسط taknet
  • Upvote 8
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کسی دلیل انفجار لوله گاز در لرستان را میداند؟؟؟

 

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10360/Cn-jyDdXEAA2eYc.jpg]thumb_Cn-jyDdXEAA2eYc.jpg[/url][url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10360/Cn-jyDeWAAAQfGC.jpg]thumb_Cn-jyDeWAAAQfGC.jpg[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کسی دلیل انفجار لوله گاز در لرستان را میداند؟؟؟

 

 

اشاره شد به رانش زمین و البته در خبر دیگری برخورد ماشین آلات با لوله در خبرها. ولی میتونه هر احتمالی باشه. البته چون نزدیک روستاست به نظر نقطه ی مناسبی برای خرابکاری نیست و از اونور این نزدیکی به روستا میتونه اشتباهات انسانی و برخورد ماشین آلات کشاورزی و .. را توجیه پذیرتر کنه.

 

پ ن: در اخبار تکمیلی اشاره شده گویا یک پیمانکار دیگه که کارش همپوشانی داشته با مسیر عبور این خط لوله و قرار بوده کارهاش را در مسیرهای همپوشان با هماهنگی ناظر طرف دیگه انجام بده، بدون هماهنگی کار عمرانی انجام داده در بالادست که باعث جا به جایی هایی و رانش زمین در محدوده ی این خط لوله و آسیب و انفجارش بشه.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام....

دو تا نکته میگم دوستانی که خبر ندارن از داستان‌های منطقه لطفا بحث رو الکی کش ندن :

 

۱- سر قضایای انتخاباتی، امسال سر این بحث ائتلاف ها و این مباحث،  کلی بین قومیت های مختلف و ایل و تبارها اختلاف افتاده!! مثلا شخصی که دو دوره نماینده ایلام بوده و کلی ملت یکی از شهرهای ایلام بهش افتخار میکردن، سر اینکه امسال از شخص دیگه‌ای حمایت کرد و نه از همشهری خودش، امسال برش شدید ترین شعارها رو میدادن و با مرگ بر منافق از خونوادش پذیرایی شد!!( مردمی که به خاطرش ۵ سال پیش ۵ نفر کشته داده بودن!! حالا وحشتناک ترین موضع رو نسبت بهش دارن!)

 

دلیلش هم این بود که احزاب رو جلوتر از قومیت و ایل و تبار گذاشتن....

 

۲- توی این منطقه که من عکس‌هاش رو دارم می‌بینم، میشه دو سه تا لشکر زرهی رو تو کمتر از یکی دو ساعت قیچی کرد!! پژاک و امثال پژاک، توی همچین جایی دو تا سوزوکی رو گرفتن و زدن و در رفتن، بعد فقط دو نفر کشته شده؟؟؟ 

به نظرم کاملا بعید به نظر میرسه....

 

 

بنابراین اگر میخواید حدسی چیزی بزنین، ذهنتون رو به طرف مسائل قومیتی و این دست مسائل ببرید مخصوصا که نماینده‌ای که قصد ترورش رو داشتن ظاهرا در این مناطق و حتی همسایه های ایلامی اون منطقه هم زیاد محبوب که نیست هیچ، منفور هم هست...!!!! سر داستان های انتخاباتی ممکنه داستان بیخ پیدا کرده باشه یا اتفاقی افتاده باشه... بنابراین صداش بعدا در میاد! ولی خودتون رو درگیر این نکنین که مثلا پژاک عملیات کرده علیه دوتا سوزوکی عادی و بدون حفاظ و فقط دوتا راننده روشهید کرده!!!! دیگه کف کفش این بود که سر همهٔ سرنشین‌های دوتا ماشین رو ببرن و برن! :)

 

 

مسئله بعدی، من امروز دیدم که گروهک تروریستی پاک! تصاویری از این خودرو‌ها پخش کرده که داره قسمت‌های مختلفش رو نشون میده...

ضمن اینکه این منطقهٔ سرپل و اسمان‌اباد و مناطق همسایه‌ٔ ایلامش(ایل خزل و مردم شیروان) تعداد زیادی نیرو در گروهک تروریستی پاک دارن... بنابراین اگر یک گروه تروریستی دست به ترور زده باشه، کار پاک هست و نه پژاک...

مسئله اینه که مسئولین ما هنوز حاضر نیستن موجودیت این گروه رو قبول بکنن و هنوز بهشون میگن پژاک...

در صورتی که گروهی جدا و با اهدافی جدا و امکانات و اعضایی جدا هستش....

 

در خصوص پاک من تاپیکی دارم که دوستان می‌تونن مطالعه کنن ولی به احتمال بسیار بالا، کار سازمان یافته و برنامه ریزی شده نبوده و کار چند نفر ادم احمق هستش که خواستن انتقام مسئله‌ای رو بگیرن و این فاجعه به بار اومده

http://khabareruz.xyz/news/334526

 

بعد از ادعای گروه تروریستی موسوم به پاک (حزب آزادی کردستان شاخه ایلام) در پذیرش مسئولیت حادثه دالاهو، سه نفر در این رابطه توسط اطلاعات سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه دستگیر شدند.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این وضع قابل پذیرش نیست.اگر عربستان گوشمالی نشه و زهرچشم گرفته نشه.این فرایند تزریق تروریست به ایران تشدید میشه.
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

طرح آمریکا و سعودی‌ها برای وادار کردن ایران به خروج از سوریه
عربستان و آمریکا طرح مشترکی با سه ستون عملیاتی برای وادار کردن ایران به خروج از سوریه دارند.

به گزارش مشرق، یک پایگاه خبری - تحلیلی به تشریح طرح مشترک دو کشور آمریکا و عربستان برای وادار کردن ایران به خروج از سوریه پرداخته است.

گلوبال ریسرچ، در این تحلیل که روز 25 جولای منتشر شده می نویسد آمریکا و عربستان سعودی تلاش کرده اند با «مهندسی» مجموعه ای از بحرانها، ایران را به خروج نیروهایش از سوریه وادار کنند.

ساز و کار محوری این برنامه ها را به نوشته گلوبال ریسرچ، تحریک به آشوب در داخل مناطق مرزی، ایجاد تهدیدهای تروریستی در داخل ایران و تحریک به انقلاب رنگی، تشکیل می دهند.

این پایگاه خبری - تحلیلی در ادامه، شرح مفصلی از سه تحرک در هم تنیده برای بر هم زدن ثبات در ایران ارائه کرده است. درگیری و مناقشات با شبه نظامیان کرد، تحریک بلوچها به جدایی طلبی و تلاش برای ایحاد ناامنی در ایران از طریق داعش، برخی از محورهایی هستند که در این گزارش به آنها اشاره شده است.

 

 

پ.ن : چند روز پیش عکس هایی از حضور این تجزیه طلبها در کردستان ایران دیدم که حال منو بشدت خراب کرد !

 

آرزومه که چنان با این .......... برخورد بشه که حتی یک دونشون هم جون سالم بدر نبره !

  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واکنش سریع سپاه پاسداران به تحرکات عوامل سعودی؛
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، تعداد افراد وارد شده ضدانقلاب در عملیات اخیر به آذربایجان غربی را 16 نفر در قالب 4 گروه اعلام کرد و گفت: در یک عملیات ضربتی توسط پاسداران در قرارگاه حمزه 13 نفر از این افراد به هلاکت رسیدند، یک نفر زخمی ‌و تنها 2 نفر توانستند در اوج خفت از مرزها متواری شوند.
کد خبر: ۶۱۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 01 August 2016

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با تشریح عملیات‌های اخیر این قرارگاه در کردستان و آذربایجان غربی به تلاش‌ها برای ناامن کردن منطقه اشاره کرد و گفت: دشمنان مطمئن باشند که ایران در این غائله یک استثناست.

به گزارش «تابناک»، سردار محمدتقی اصانلو عصر امروز با یادآوری عملیات‌های مختلفی که در ایام پس از پیروزی انقلاب تا چند هفته قبل در جای جای شمال غرب توسط پاسداران و رزمندگان برای تأمین امنیت مردم انجام شده است، گفت: خوشبختانه اقدامات به موقع و مناسب سبب وارد شدن ضربه‌های فراوانی بر پیکر ایادی استکبار در مرزها شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) به تشریح عملیات‌های اخیر این قرارگاه در استان‌های آذربایجان غربی و کردستان پرداخت و تصریح کرد: اخیراً ضدانقلاب با خیال واهی خود درصدد بود با ورود به داخل مرزها کشور و حضور در میان مردم همراهی شهروندان را با خود تبلیغ کرده و از آن به عنوان حربه‌ای علیه نظام استفاده کند اما خوشبختانه با عملیات‌های دقیق اطلاعاتی و همراهی و همکاری بسیار مناسب مردم محلی  این تیم‌ها به طور کامل منهدم شدند.

وی تعداد افراد وارد شده ضدانقلاب در عملیات اخیر به آذربایجان غربی را 16 نفر در قالب 4 گروه اعلام کرد و گفت: در یک عملیات ضربتی توسط پاسداران در قرارگاه حمزه 13 نفر از این افراد به هلاکت رسیدند، یک نفر زخمی ‌و تنها 2 نفر توانستند در اوج خفت از مرزها متواری شوند.

سردار اصانلو همچنین به ورود تیم دوم به استان کردستان اشاره کرد و افزود: این تیم از منطقه سروآباد و مریوان وارد کشور شده بود که ‌ اقدامات مناسب سپاه بیت‌المقدس در این استان زمینه‌ساز انهدام کامل تمامی افراد این گروه شد.

وی حمایت مالی سعودی‌ها در سال‌های گذشته برای ناامن کردن کشور و کم‌خردی مزدوران آل‌سعود را یادآوری کرد و گفت: امروز تمام تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری که در عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان مشغول قتل عام مردم هستند از سوی سران فاسد آل‌سعود حمایت کامل مالی می‌شوند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تاکید کرد: دشمنان مطمئن باشند که ایران در این غائله یک استثناست زیرا در سرزمینی که شهادت افتخار است و هنر مردان آن رسیدن به این مقام است هرگز کسی توانایی خدشه وارد کردن به اهداف و آرمان‌های آن سرزمین را نخواهد داشت.

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 13 مرداد 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 13 مرداد 1395 - دلیلی ارایه نشده است

گزارش دستگیری گروه تکفیری تروریستی "توحید و جهاد"

 

https://www.youtube.com/watch?v=j0CAHoSgrws

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 13 مرداد 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 13 مرداد 1395 - دلیلی ارایه نشده است

مستند "در عمق تاریکی" درباره گروه تکفیری تروریستی "توحید و جهاد"

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Yv22HIg_ueo

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ به دنبال گسترش عقاید سلفیت تکفیری در منطقه غرب کشور، تعدادی از فریب‌خوردگان در زمستان سال 1387 فعالیت تروریستی خود را معطوف به ایران کردند؛ لذا اقدام به تشکیل گروهی تروریستی که در بین مردم به نام "گروه ابوبکر" معروف شد، کرده و در اولین اقدام خود صبحگاه مورخ 4 اردیبهشت 88 با استعداد 27 نفر نیرو در قالب دو گروه مجزا به ستاد فرماندهی و یگان ویژه نیروی انتظامی حمله کردند؛ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی شد.

در ابتدا نوک پیکان اتهامات به سمت جریانات قومی ازجمله پژاک نشانه رفت؛ لیکن بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده مردمی و پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد که این اقدامات از سوی جریانات تکفیری طراحی و اقدام شده است.

به نحوی که این گروه به تأسی از تفکر تکفیری–وهابی به بسته تر کردن دایره مسلمانی اقدام و به تکفیر شهروندان کردستان پرداختند؛ به شکلی که در اقدامات عملیاتی خود برخی از علما و ماموستاها و همشهریان را به شهادت رساندند و متعاقب آن برای اعلام موجودیت بدون لحاظ اصول و تاکیدات اسلام، اقدام به ایجاد رعب، وحشت، نا امنی و حتی اقدامات تروریستی کردند و نام گروه را هم «توحید و جهاد» نامیدند.

بدین ترتیب با بررسی اقدامات و تفکرات گروهک تکفیری توحید و جهاد، مشابهت های فراوانی بین این گروه و داعش می توان یافت که برای روشن‌تر شدن موضوع به برخی از آنها اشاره می‌شود.

1- بسته‌تر کردن دایره مسلمانی و تکفیر دیگران بنابر اجتهاد شخصی

2- پایین بودن سواد فقهی و شرعی نفرات اصلی گروه و اجتهاد مبانی فقهی بر اساس فهم پایین آنها

3- تاثیرپذیری از تفکر تکفیری وهابیت و نفی مبانی فقه شافعی و تکفیر علمای شاخص اهل سنت

4- ماجراجویی

5- افراط در عقیده

6- یکجانبه‌نگری کور و عدم قبول یا تحمل نظر و عقیده دیگران

7- خشونت در رفتار

این اطلاعیه می‌افزاید: در پی ضربات اولیه‌ای که از سوی تشکیلات اطلاعاتی به گروهک وارد شد توان انجام عملیات نظامی در سطح وسیع از گروه سلب شد و گروه با جذب عناصر جدید اقدامات تروریستی و ایذایی را دستور کار قرار داد که اهم موارد آن به شرح ذیل است:

1- توزیع شکلات مسموم بین پرسنل نیروی انتظامی ، نظامی و قضایی شهر سنندج ( خرداد ماه 88)

2- سرقت مسلحانه از طلافروشی شهرستان قروه (17 تیر 88، ربایش و قتل طلا فروش)

3- حمله مسلحانه به ایستگاه پلیس کلانتری 12 سنندج ( 22 تیر 88، مجروح شدن 3 پلیس)

4- ترور مسلحانه دادیار دادگستری سنندج بنام مهدی کامیان ( 18 شهریور 88 ، مجروح شدن ایشان)

5- ترور مسلحانه و شهادت ماموستا برهان عالی از روحانیون اهل سنت (21 شهریور 88 )

6- ترور مسلحانه و زخمی نمودن قاضی دادگستری بنام حسن داوطلب (25 شهریور 88)

7- ترور مسلحانه و شهادت ماموستا شیخ الاسلام ( 26 شهریور 88)

8- درگیری مسلحانه در محله شریف آباد با پرسنل وزارت اطلاعات ( 5 مهر 88 ، به شهادت رساندن 1 نفر از پرسنل وزارت اطلاعات، 1نفر پاسدار بازنشسته و مجروح نمودن یکی دیگر از پرسنل وزارت اطلاعات؛ در این درگیری سه تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند)

9- سرقت مسلحانه خودروی 405 و مبلغ 6 میلیون تومان از شهروند سنندجی (13 مهر 88)

10- درگیری مسلحانه با نیروهای گشت انتظامی سنندج (28 آبان 88 )

11- سرقت مسلحانه و زورگیری 4 دستگاه خودروی اتومبیل در همدان، زنجان و شمال کشور (سال های 88 و 89 که منجر به قتل یک راننده شد)

12- سرقت مسلحانه 4.5 کیلو طلا از طلافروشی در همدان ( 6 بهمن 88 و مجروح نمودن یک نفر)

13- اقدام ناموفق سرقت مسلحانه در همدان (06بهمن 88)

14- سرقت مسلحانه حدود 4.5 کیلو طلا از طلافروشی در زنجان (24 بهمن 88 که منجر به قتل شهروند عادی و مجروح شدن دو تن از پرسنل نیروی انتظامی شد)

15- درگیری مسلحانه در نزدیکی سنندج با پرسنل وزارت اطلاعات (5 تیر 89 که منجر به هلاکت یکی از تروریست ها شد.)

16- درگیری مسلحانه در شهر همدان که منجر به شهادت یکی از پرسنل وزارت اطلاعات شد (22 خرداد 89)

17- حمله به کیوسک راهنمائی و رانندگی در میدان آزادی سنندج که منجر به شهادت 4پرسنل نیروی انتظامی، یک نفر مردم عادی و مجروح شدن 11 نفر دیگر شد (15 مهر 89)

18- درگیری با نیروهای وزارات اطلاعات که منجر به کشته شدن 2 نفر تروریست شد (27 آبان92)

19- به شهادت رساندن 4 نفر از محیط‌بانان محیط زیست استان کردستان (13 اسفند 89)

20- درگیری با نیروهای سپاه پاسداران در نزدیکی سنندج (18 اسفند 89)

21- دو حمله جداگانه به کلانتری 15 و 16 سنندج که منجر به شهادت یک نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر از پرسنل نیروی انتظامی شد( 4 فروردین 90)

22- حمله به گشت نیروی انتظامی محله غفور سنندج (8 فروردین 90)

23- درگیری با نیروهای سپاه پاسداران در روستای تجره سنندج ( 15 فروردین 90)

24- درگیری با نیروهای عملیات وزارت اطلاعات که منجر به هلاکت 4 نفر تروریست شد (1 اردیبهشت 90)

اقدامات ایشان در نهایت منجر به شهادت 20 نفر و مجروحیت 40 تن دیگر شد که در میان ایشان عناصر شاخصی مانند شهید محمد شیخ الاسلام نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و شهید برهان عالی از روحانیون متنفذ اهل سنت می‌توان اشاره کرد.

در نهایت با تلاش های صورت گرفته در تاریخ 1 اردیبهشت 1390 آخرین خانه تیمی گروه در محله حسن آباد سنندج زیر ضربه قرار گرفت و افراد حاضر در این خانه تیمی دستگیر شدند.

تعداد 102 نفر از عناصر و هواداران گروهک تروریستی تکفیری توحید و جهاد شناسایی و مورد پیگرد اطلاعاتی، عملیاتی و قضایی قرار گرفتند که از این افراد تعدادی در درگیری مسلحانه با نیروهای انتظامی و امنیتی به هلاکت رسیدند و تعدادی هم دستگیر شدند که برخی از آنها محکوم به اعدام و تعدادی نیز به حبس محکوم شدند.

 

http://www.defapress.ir/Fa/News/94334

 

 

 

فیلم اعترافات اعضای این گروه تکفیری در لینک زیر قابل مشاهدست:

 

http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/05/13/1147931/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DA%A9-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%AD%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

امروز بعد ازظهر در مراسم ختم یکی از دانشمندان سابق هسته ای کشور که در شهر کرمانشاه برگزار شد، شرکت کردم....

 

دکتر شهرام امیری ....   (دانشمند هسته ای که ماجرای رفتن به امریکا و بازگشتش خبر ساز شد)

 

مراسم تشیع جنازه با حضور بسیار پررنگ نیروهای امنیتی و انتظامی بود ولی مسجد بیشتر اشنایان بودند....

 

 

علت مرگ رو نمیگم خدمت شما ولی خب خانواده هر کی می پرسید میگفتن دلیلش رو؛ ولی حداقل در اینجا قابل ذکر نیست!!

 

این برگ رو هم باید به دفتر قطور پارادوکس های رسانه های ایران بین انچه هست در واقعیت و انچه که به مردم گفته میشه، اضافه کرد!

  • Upvote 9
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.