karkas

تهدیدات تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران / خبر ، گزارش ، تحلیل و ......

Recommended Posts

نقل قول

دراویش خیابان پرتردد و پرترافیک پاسداران را بستند و اجازه عبور و مرور نمیدند. به طور واضح یک نفر از دراویش مامور بلند پایه پلیس را داره تهدید میکنه که اگر رفیقمون را آزاد نکنید تا نیم ساعت دیگه فلان میکنیم ( در بسیاری از کشورها تهدید یک مامور نظامی و انتظامی خاصه اینکه حدود 50 نفر تجمع کننده که در مقطعی وارد کلانتری هم شدند خودش اقدامی است تروریستی ) ( شلیک تیر هوایی در عصر اون روز و تشکیل شورای تامین متعاقبش برای هجوم دروایش به درون کلانتری بعد از ضرب الاجلشون بود ) ( تصور کنید از این به بعد اصلا پلیس یک سارق را نه و یک فراری دهنده یک سارق را نه اصلا یک بیگناه را بازداشت کنه و فوامیلش بریزن دور کلانتری بگن اگر بچه ما را آزاد نکنید ال میکنیم و بل و خیابان ها را ببندند و ... )

در این خصوص هیچ صحبتی نیست! :) نباید اجازه داده بشه هر شخصی بازداشت میشه، فک و فامیلش بریزن با زور ازادش کنن. اگرچه این مدل صحبت کردن با پلیس عادیه و من خیلی دیدم که با پلیس بد صحبت بشه، پلیس هم باید شروع کنه خودش رو، و بازداشت‌هاش رو مشروع کنه! قطعا هل دادن دختر مردم از روی پست برق و امثالهم تلاش‌های منفی هستن!! فامیل اشخاص در همچین مواردی اگر باور داشته باشن که پلیس بی‌دلیل ملت رو بازداشت میکنه، و معتقد باشن که روشی نیست که افراد حقشون رو بگیرن!! و شخصی که بی‌دلیل بازداشت شده ممکنه در قوه قضاییه صدایی نداشته باشن، همچین‌کارهایی بکنن...

در نهایت، اگرچه این کار اشتباه هستش، ولی وظیفه پلیس و دستگاه قضایی هستش که اعتماد رو به مردم برگردونه!

نقل قول

جالبه معمولا هجوم با اتوبوسی که دو هفته بوده اونجا پارک بوده و به گفته ای در تدارک افرادی که در این مدت به بهانه تامین امنیت درویش بزرگ! متفرق نمیشدند با اینکه پلیس تضمین کرده بود تامین امنیت با اونها هست و حتی به قول یکی از دراویش در حال نصب کانکس پلیس سر کوچه هم بودند که دراویش مخالفت کردند را سعی میشه کمرنگ جلوه بدند و یا بعدش پرایدی که فیلم هاش هست. خود این واقعه برای شلیک مستقیم به تمام عواملی که هدفمند بعد از هجوم اتوبوس به دل ماموران حمله میبرند مجوز بوده. حتی در یک لایو اینستاگرامی که یکی از دراویش در همون لحظات از خیابون پخش میکرد یکی از دروایش میگه ایول! زد تو دلشون، پنجاه تاشون را نفله کرد که اون یکی میپرسه کی بود و پاسخی میشنوه که اگر اشتباه نکنم ممد ثلاث بود. ایول همشون مردند.

در اصالت اون فیلم تشکیک وجود داره، اگرچه شخصا اون رو در گروه‌های تلگرامی پخش کردم به عنوان سندی که دراویش این‌کار رو کردن، ولی نهایتا در اصالت این فیلم تشکیک دارم(تشکیک در اصالت فیلم، ربطی به احتمال زیر گرفتن افسرا توسط دراویش نداره! دارم فیلم رو میگم!)

اصل قضیه این جلسه، بازداشت (به چه دلیل؟) یکی از دراویش به اسم نعمت رحیمی یا همچین چیزی هستش... بنابراین کلیت این جریانی که داری میگی ربطی نداره! بازداشت اون شخص تمام این قول‌ها رو زیر سوال می‌بره.

 

نقل قول

به هر حال شکستن درب منازل مردم در منطقه، تجاوز به خانه ها، به آتش کشیدن یک منطقه به معنای واقعی کلمه اون هم از تیپ هایی که از چند مصاحبه و تصویر لااقل چنین بر میاد که همگی این کاره هستند با توجه به لحن و قمه های در دست و چند فیلم منتشر شده خاص به شفافی حاکی است که شروع کننده ماجرا و ادامه دهنده اون و وحشی بازی اتوبوسی و پرایدی و در حقیقت مرتکبین یک جنایت تام و تمام چه کسانی هستند.

بر اساس تصاویر و فیلم‌های توییتر، مردم راه رو برای ورود دراویش به یه مجتمع باز میکنن، پلیس میره دنبالشون و تصاویر داخل خونه هم مشخص هستش که چطوری بازداشت کردن.

 

به صورت کلی، یه چیز مشخص هست. دراویش گفتن از قبل که به سادگی از کنار بازداشت شدن اشخصا نمی‌گذرن، و نگذشتن. درگیری راه افتاد، ادامه پیدا کرد و تمام این چیزها.چند اتفاق از نظر من بسیار مهم بودش:

۱- رفتار پلیس بسیار بهتر شده. اگر نخود‌های هر اش(لباس‌شخصی‌ها) نریزن و سطح درگیری رو بالا نبرن، درگیری ها در حد شعار و موش‌و گربه بازی می‌مونه و تموم میشه...

ورود اوباش گونهٔ دیگران سریعا درگیری رو بالا میبره. طیف لباس‌شخصی فکر میکنه زورش زیاده، با اسلحه و موتور و پشتیبانی ضد‌شورش میره داخل و کتک میزنه و گلوله میزنه. خیلی راحت طرف مقابل باهاش درگیر میشه یه روز! این یه روز بالاخره رسید... یه عده‌ای، جلوی لباس‌شخصی ها در اومدن و جای فرار یا هرچیزی، در لولی بالاتر جواب دادن.

اگر چوب خوردن، میله زدن، اگر سپر خوردن ماشین زدن!!

همین قضیه، در مردم عادی هم داره پیش میاد.مثلا دیشب یه عده راه افتادن دنبال پلیس که نذارن دختری که روی پست برق رفته‌بود رو ببرن کلانتری و در اخر جلوی کلانتری تجمع کردن! این رفتار و تصور که پلیس داره ادمهایی رو میگیره که نباید بگیره، بین مردم داره تبدیل به عقیده و باور میشه و این یعنی هر روز هر موقع پلیس کسی رو بگیره، در صورت  ایجاد درگیری افکار عمومی با اون شخص مقابل هستش اگر ندونن کی به کیه!...

 

۲- سطح درگیری ها خیلی سریعتر از قبل بالا میره! قبلا در تاپیکی در خصوص ضد شورش صحبت کرده بودم و گفته بودم خیلی مهمه که کی و چطوری سطح درگیری یه لول بالاتر میره. اگر تا تقی به توقی میخوره یه عده لباس شخصی بریزه وسط، بک‌فایر‌ها بیشتر و بیشتر میشه. در جریان درگیری های دی‌ماه هم دیدیم که دو سه روز درگیری نبود، شعار بود فقط و بعد به یکباره نیروی لباس‌شخصی میاد وسط و سطح درگیری به یکباره به اتیش زدن فرمانداری ها و درگیری مسلحانه در فلان‌شهرستان و مردن ادم‌ها در زندان‌ها میرسه...

 

کاملا مشخص هستش که در ساختار امنیتی کشور، این دیدگاه نهادینه شده که لباس‌شخصی ها تجمعات رو کنترل میکنن و سریعا وارد معرکه‌ها میشن! خیلی سریع سطح درگیری به اتیش زدن و اسیب به اموال عمومی می‌رسه و خیلی سریع با قدرت زیاد و استفاده از اسلحه و تجهیزات جمع میشه و این وسط پلیس و ضد‌شورش روز به روز و درگیری به درگیری بیشتر به حاشیه میره و لباس‌شخصی بیشتر میشه... توضیح دادنش کمی سخته برام ولی اخر این ماجرا، احتمالا به اونجایی برسه که درگیری های بعدی، تلفات دو رقمی بشه... برای پلیس و لباس‌شخصی هاش...

 

نقل قول

حالا وقتی در یک طرف قضیه به قول برخی کانالهای مجازی دراویش هم ساچمه خوردند ولی نمردند! ولی نیروی خودی ساچمه خورده و مرده آیا این سناریو محتمل تر نیست که دلیل مرگ ساچمه ها نبوده و علت دیگری ( دو نقل که زیر گرفته شدن با سمند و ضربات قمه ) داشته را محتمل تر بدونیم قاعدتا؟ (اصلا فرض بگیریم ساچمه هم اشتباهی بوده از طرف خودی ها)

راستش دلیل مرگ برام اهمیتی نداره! ساچمه‌ها و مسئولش برام مهمه! :)

اینکه مادر این شخص میگه پسرم تهران سوراخ سوراخ شده، برای من فقط یه سوال درست میکنه و اون اینه که کی پسرش رو سوراخ سوراخ کرده.

 

نقل قول

(نیروی بسیجی دیگه ای که در کماست در صورتش هیچ ردی از ساچمه نیست مثلا. و در اقوال گفته میشه دو نیرویی بودند که گویا در ساعات اول صبح (4 ) که فیلمهای کمتری وجود داره به خاطر ساعت بخصوصش مورد اصابت یک سمند قرار گرفتند)

پس بهتره که روی زیر گرفته شدن توسط ماشین مانور داده بشه نه ساچمه‌های بدنشون...

 

نقل قول

یا مثلا حتی گرفته شدن تفنگ ساچمه ای نیرویی در درگیری و شلیک متقابل باهاش تسط دراویش؟

اسلحه فقط یک گلوله داشت؟ در چنین شرایطی من می‌پرسم پس کو بقیهٔ کسانی که از اون اسلحه گلوله خوردن؟

نقل قول

یا حتی گرفتار شدن نیروی خودی در بین ضربات مشت و لگد و ساتور و قمه بعد از زیر گرفته شدن صف ماموران با خودرو ( که بوضوح ماموران را متفرق میکنه و شورشگران به صف ماموران حمله میکنند و حتی بعضا بهشون دست هم پیدا میکنند تا حدودی ) و ناگزیر بودن مامورانی که سلاحی جز ساچمه نداشتن به شلیک به انبوه جمعیت برای متفرق کردن حتی با علم صدمه دیدن رفیقشون و زخمی شدن همه از جمله نیروی خودی ولی دلیل اصلی مرگ ضربات قمه ( که بوفور دیده میشه در دست دراویش ) و مشت و لگد بوده باشه؟

هر کدوم از اینها میتونه باشه، ولی من راجع‌به این قضایا صحبتی ندارم و راجع‌به ساچمه‌ها بحث دارم.

 

در خصوص اسیب زدن به اموال عمومی، متاسفانه فیلم‌های زیادی از ضد‌شورش هست که دارن به اموال مردم اسیب‌میزنن! بنابراین میدونی... یه جورایی.... خوب بحث نکنیم! :)

ویرایش شده در توسط senaps

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ممنونم. به هر حال هر کس از دیدگاه خودش و پیش زمینه ها و قضاوتهاش نسبت به افراد و اتفاقات قضاوتی میکنه و قضاوات بالا هم مربوط به فیلمهای موجود بود بعضا و مثلا صحبت های دختر خانمی که از ورود به خانشون میگه و من میبینم برای بستن خیابان و آتش بازی از وسایل منزل استفاده کردند حدس میزنم احتمالا طرف خودش اجازه نداده باشه بریزن وسایل داخل پارکینگ و اتاق سرایداری را جمع کرده باشند برای آتیش زدن و سد کردن راه پلیس. ( به هر حال ما در تمام اتفاقات کلیت را بحث میکنیم و شاید بله چند مورد با توجه به اینکه دراویش اونجا بعضا سکنی دارند و همسایگی و آشنایی از روی قصد هم دربی را به روشون باز کرده باشند )

به هر حال اشتباهات و نابلدی ها و کم کاری ها که دائم همینجا هم گفته میشه و خدا میدونه در چند موردش به شخصه چه مشکلاتی برای خود ما آدم ها ایجاد کرده باشه ولی خب به قولی راه مقابله با قانون بد اصلاحش هست حالا هر چه قدر سخت ولی نقضش قطعا پذیرفته نیست حالا هرچه برخی تحت تاثیر ممد ری استارت و مو وزوزی و زم پسر! باشند و فکر کنند بحق هستند.:) ( حالا این را در مورد حجاب میگم والا که حوادث پاسداران خودش ماجرایی است جداگانه و به قول شما در حیطه نظامی!!  مورد بحث بهتر)

راستش در مورد فیلمها هم بله در مورد هر چیز هر تشکیکی میشه وارد کرد همونطور که در مورد تمام توئیتهای دراویش و تصاویر و گفته هاشون میشه وارد کرد ولی خب فیلم فیلمه و چیزی که واضح بود اتوبوس به دل ماموران پلیس زد و بعد هم توئیت های متعدد و فیلم های متعاقب خود درویش ها در مورد راننده و هویتش و ابراز خوشحالی و دستگیری ( قیمه قیمه البته! ) کشته شدنش حتی اگر اعترافش را هم مثلا با اینکه خیلی خیلی سخت هست تحت فشار بدونیم.

در مورد خانه ها هم که گفته شد، یا آسیب زدن به اموال که در بسیاری فیلم ها پرتاب سنگ و یا گفته ساکنین مربوط به لگد به خودرو  و موتور و آتش زدن موتورها و ... وجود داره از این طرف هم و البته همون حادثه اتوبوس که خانم درون فیلم هم بعد از مشاهده ریلکسی طرف در آسیب به اموال خصوصی میپرسه با نگرانی ماشین ما کجا پارک بود و یا همون سنگ پرانی ها و اون آتیش به عظمت دو متر و موارد بسیاری که دیده میشد در فیلم ها و مشخص بود دراویش لااقل در حال مواظبت از اموال مردم نبودند!و اصولا به هر حال کسی که در یک خیابانی مثل پاسداران با اون عرض کم و خوردوهای دو طرف پارک و تراکم و ... اون معرکه را به راه میندازه حتما فکرش را میکرده غیر از آسیب روانی مثلا به کودکان اون خانه ها آسیب مالی هم به مردم میرسه. به هر حال برای بعد از ورود غیر قاونی به خانه ها که در گفته های ساکنین هم هست و جولانشون بین پارکینگ و پشت بام برای پرتاب سنگ و آجر بر سر مامورین خب در مقام دستگیری اون آثار خون و آسیب حتی برای بعدش هم بوده باشه نه تنها طبیعی است که اگر نبود باید شک می کردیم.:) خلاصه در این مورد من به قدری توئیت دروغ و تکذیب دروغ از دراویش و سمپاتهاشون و اون یک مشت نوجوان همیشه حاضر مخالف خوان در اینترنت که براشون موضوع مهم نیست داعش باشه، درویش باشه، النصره باشه و یا دختر تقاطع وصال! و پسر شیرینی فروش و اسد و پوتین و ... بلکه حاضرند  در لحظه شروع کنند به جنگ چریکی براندازی نظام جمهوری اسلامی با کیبورد:)، دیدم و خوندم و شنیدم که همون شب برام کذبشون مشخص شد ترجیح میدم روایت قهرمان پندارانه یک مادر از فرزند شهیدش را بپذیرم تا روایات دراویش را و صد البته برای من به شخصه نحوه شهادت اهمیتی نداره بلکه دلیل شهادت و طرف قاتل مهمه.

 

ولی خب امیدوارم نه پلیس ما فکر کنه تجمع کنندگان و مردم به تکامل یافتگی و فهم قانونی از حقوق شهروندی و نحوه اعتراض و معنای مسالمت آمیزی و راهپیمایی و اصلاح و نحوه برخورد با پلیس و مرکز نظامی رسیدند و نه مردم فکر کنه پلیس ما به اون سطح از آموزش و قانون مداری و کاربلدی مواجه شدن با بحران ها؛ که در هر دو صورت برای هم مشکل ایجاد خواهند کرد.-_-

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لباس شخصی ای (اگر بدونید لباس شخصی دقیقا یعنی چه ) وجود نداشت . اصل درگیری مربوط به دهه ی فجر بود که دراویش شاکی شدن از ایست و بازرسی بسیج نزدیک گلستان هفتم . اونموقع با لات بازی اومدن گفتن باید جمع کنید و چند تا موتور بسیجی ها رو اتیش زدن به دلیل حساسیت زمان دهه فجر و اینکه اکثر بچه های بسیج متعلق به همون اطراف بودن ( این اتفاق اگر جنوب شهر میفتاد جوری این غربتیا رو پس میفرستادن شهرستان که مادرشون هم نشناسدشون ) با وجود اینکه بسیج حکم داشت و برای تامین امنیت دهه با ناجا تقسیم کار شده بود کوتاه اومدن . اون اتوبوس هم محل خواب و استراحت همین غربتی  ها بود که از دهه ی فجر اونجا بودن .هیچ ارامشی توی رفتار این اراذل  وجود نداشت و  از ابتدا تهدید میکردن و به دلیل داستان دهه فجر  هم هو برشون داشته بود  که سبیلاشون ترسناکه و حتی  می تونن رفیق سارقشونو ازاد کنن . تا قبل از داستان اتوبوس هم ناجا بیشتر داشت از دراویش محافظت میکرد ولی طبیعتا بعد از داستان اتوبوس ورق برگشت ... 

دوستانی که در غسالخانه شاهد بودن برای  بنده تعریف کردن مرحوم حدادیان رو پاره پاره کرده بودن . تمام بدنش دوخت ودوز داشت و قاعدتا بابرد شات اینجوری نشده بود .طبیعتا شهید بزرگوار اهل چیذر بود و طبیعتا دم در بهشت نمیپرسن بچه ی بالا شهری یا پایین شهر . رحمت الله علیه 

....................... 

فیلم های عصبانیت یگان ویژه و تخریب مربوط به خیابونایی هست که از بالای ساختمونا بهشون حمله میشه و اونا هم چون مجوز ورود ندارن تلافیشو سر ماشینا درمیارن....

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
39 minutes قبل , sedmammad گفت:

لباس شخصی ای (اگر بدونید لباس شخصی دقیقا یعنی چه ) وجود نداشت . اصل درگیری مربوط به دهه ی فجر بود که دراویش شاکی شدن از ایست و بازرسی بسیج نزدیک گلستان هفتم . اونموقع با لات بازی اومدن گفتن باید جمع کنید و چند تا موتور بسیجی ها رو اتیش زدن به دلیل حساسیت زمان دهه فجر و اینکه اکثر بچه های بسیج متعلق به همون اطراف بودن ( این اتفاق اگر جنوب شهر میفتاد جوری این غربتیا رو پس میفرستادن شهرستان که مادرشون هم نشناسدشون ) با وجود اینکه بسیج حکم داشت و برای تامین امنیت دهه با ناجا تقسیم کار شده بود کوتاه اومدن . اون اتوبوس هم محل خواب و استراحت همین غربتی  ها بود که از دهه ی فجر اونجا بودن .هیچ ارامشی توی رفتار این اراذل  وجود نداشت و  از ابتدا تهدید میکردن و به دلیل داستان دهه فجر  هم هو برشون داشته بود  که سبیلاشون ترسناکه و حتی  می تونن رفیق سارقشونو ازاد کنن . تا قبل از داستان اتوبوس هم ناجا بیشتر داشت از دراویش محافظت میکرد ولی طبیعتا بعد از داستان اتوبوس ورق برگشت ... 

دوستانی که در غسالخانه شاهد بودن برای  بنده تعریف کردن مرحوم حدادیان رو پاره پاره کرده بودن . تمام بدنش دوخت ودوز داشت و قاعدتا بابرد شات اینجوری نشده بود .طبیعتا شهید بزرگوار اهل چیذر بود و طبیعتا دم در بهشت نمیپرسن بچه ی بالا شهری یا پایین شهر . رحمت الله علیه 

....................... 

فیلم های عصبانیت یگان ویژه و تخریب مربوط به خیابونایی هست که از بالای ساختمونا بهشون حمله میشه و اونا هم چون مجوز ورود ندارن تلافیشو سر ماشینا درمیارن....

من هنوز به درجه‌ای نرسیدم که حرف‌های سید رو توش سوال بپرسم یا تشکیک بکنم، بنابراین از این به بعد، برداشت من از این قضایا این مطالبی هستش که سید فرمودن! رخصت بدی سید، بعد از این تیپ مواقع بیایم بشنویم برامون بگی داستان‌هارو، از این زاویه‌ای که خودت داری میگی...

 

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دلیل اینکه حکومت تصمیم گرفته قطب دراویش گنابادی رو بازداشت کنه چیه؟ 

حقیقت اینه که به غیر صداسیما و رسانه های همسو با اون تا حالا گزارشی از وحشی بودن - غارتگر بودن - فاسد بودن این قشر از جامعه با عقایدشون تا حالاگزارش نشده نه زمان حال نه قبلا مردم هم  که هیچ مشگلی ندارند با دراویش و بالعکس ! تو این سال ها هم که هیچ وقت سر تیتر خبر ها نبودند نه تو سیاست دخالتی داشتند نه قدرتی دارند نه تا حالا علیه نظام فعالیتی داشتند 
تا جایی که خودم شخصا اطلاع دارم بر اساس عقاید دراویش (که محترم هست) اون ها یک قطب یا رهبر معنوی دارند که براشون خیلی عزیز هست حالا اینکه چرا به یکباره تصمیم میگیرند این شخص رو دستگیر بکنند و باعث به وجود اومدن این حوادث بشه که اتش زیر خاکستر شود برا بعدا رو خدا میداند و یک نفر دیگه که انگلیس رو مقصر دونست امروز!!

این تصاویر گل دادن و عذر خواهی دراویش از مردم خیابان گلستان هفتم چند روز قبل این حوادث هست بابت تجمع ! مهمتر از اون واکنش مردم محله به این قضیه بود با گفتن - باعث افتخاره - شما میهمان ما هستید - واقعا خوشحال شدیم و شما رحمت هستید  و.... بعدش هم که تو حوادث بهشون پناه دادند و فیلم یورش ضد شورش به ساختمان - خونی بودن زمین و راه پله  و.... بیرون اومد هر چند رسانه های خاص در راسشون صداسیما از اعتبار ساقط هستند حتی تو گزارش مسائل نظامی چه برسه به سیاسی ! ولی فیلم ها و این عکس ها و واکنش مردم در فضای مجازی خلاف وحشی و فاسد و غارتگر بودن این قشر تو این حوادث رو نشون میده 

http://s8.picofile.com/file/8320183126/photo_2018_02_23_23_41_45.jpg

http://s9.picofile.com/file/8320183142/photo_2018_02_23_23_42_03.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183150/photo_2018_02_23_23_42_27.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183184/photo_2018_02_23_23_42_42.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183218/photo_2018_02_23_23_42_58.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183226/photo_2018_02_23_23_43_47.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183234/photo_2018_02_23_23_43_12.jpg

 

  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

جناب یامور شما که اهل تحقیق هستید، این حرف از شما بعیده، حداقل ویدئو ها را باید دیده باشید.

 

حالا چون چندتا عکس در اومده که چند نفر به چند نفر دیگه گل دادند که معلوم نیست کی هستند، کسانی که چندین قتل فقط در یک شب انجام دادند صلح طلب و با اخلاق شدند؟

 

در ضمن، قطبشون اصلا تو ماجرا نبود، مثل اون جوکی ای که ابی و داریوش رو دستگیر کرده بودند، طرف خودش رو وسط جا زده میگه ما سه تا رو کجا می برید؟

یک ایست و بازرسی معمول در دهه فجر بوده، اینها گفتند چون نزدیک خونه ماست حق ندارید بذارید. یکی نیست بگه بابا کی با تو کار داره؟

تو دهه فجر  بشون آسون گرفتند، جری شدند. این دفعه یک نفر ازشون به اتهام سرقت دستگیر شده بود، اومده بودند در بیارندش، که به درگیری منجر شد.

 

درضمن شما از سوابق اینها و قطبشون و بقیه شون چقدر می دونید؟ اصلا چقدر ارتباط داشتید باشون؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان ظاهرا یک شلنگ  دیتا مستقیما از آمد و نیامد نیوزو ... وصل کرده‌اند به میلیتاری

قدیمها توی این سایت تحلیل میدیدیم
الان پروپاگاندای بچه گانه

ناراحت کننده است و محل افسوس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
13 hours قبل , yamor گفت:


تا جایی که خودم شخصا اطلاع دارم بر اساس عقاید دراویش (که محترم هست) اون ها یک قطب یا رهبر معنوی دارند که براشون خیلی عزیز هست حالا اینکه چرا به یکباره تصمیم میگیرند این شخص رو دستگیر بکنند و باعث به وجود اومدن این حوادث بشه که اتش زیر خاکستر شود برا بعدا رو خدا میداند و یک نفر دیگه که انگلیس رو مقصر دونست امروز!!

این تصاویر گل دادن و عذر خواهی دراویش از مردم خیابان گلستان هفتم چند روز قبل این حوادث هست بابت تجمع ! مهمتر از اون واکنش مردم محله به این قضیه بود با گفتن - باعث افتخاره - شما میهمان ما هستید - واقعا خوشحال شدیم و شما رحمت هستید  و.... بعدش هم که تو حوادث بهشون پناه دادند و فیلم یورش ضد شورش به ساختمان - خونی بودن زمین و راه پله  و.... بیرون اومد هر چند رسانه های خاص در راسشون صداسیما از اعتبار ساقط هستند حتی تو گزارش مسائل نظامی چه برسه به سیاسی ! ولی فیلم ها و این عکس ها و واکنش مردم در فضای مجازی خلاف وحشی و فاسد و غارتگر بودن این قشر تو این حوادث رو نشون میده 

http://s8.picofile.com/file/8320183126/photo_2018_02_23_23_41_45.jpg

http://s9.picofile.com/file/8320183142/photo_2018_02_23_23_42_03.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183150/photo_2018_02_23_23_42_27.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183184/photo_2018_02_23_23_42_42.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183218/photo_2018_02_23_23_42_58.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183226/photo_2018_02_23_23_43_47.jpg

http://s8.picofile.com/file/8320183234/photo_2018_02_23_23_43_12.jpg

 

داداش تو واقعا اینارو دراویش صوفی دیدی؟

اینا کجاشون به دروایش واقعی میخوره داداچ!

ما تو محله مون چندتا داشتیم و دیدم. اونو اعتقادشون بر این اساسه اصن دنیا ارزشی نداره

بعد بیاد بخاطر رفیقش خیابون بند بیاره؟

دوما

یعنی دراویش رفتن گفتن: ما فردا میخوایم خیابونو ببندیم و درگیر بشیم. پیشاپیش عذر میخوایم!بعد یه لبخند ملیح هم بزنن!

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
4 hours قبل , hosm گفت:

دوستان ظاهرا یک شلنگ  دیتا مستقیما از آمد و نیامد نیوزو ... وصل کرده‌اند به میلیتاری
 

سلام علیکم- قدرت تحلیل رویدادها ، از درون اطلاعات ضد و نقیض بیرون می آید  . الزاماً هم این تحلیل ها خوشایند نیست (همه ما از این مساله اطلاع داریم و نباید آن را نفی کنیم ) . این ظرفیت باید بوجود بیاید که  تحلیل مسائل از آن طرف ماجرا شنیده شده ، بعد با استدلال ، تحلیل را تایید یا تکذیب کرد .

یکی از دلایلی که رسانه هایی که نام بردید ، تبدیل به مرجع شدند یا میشوند و همه برای مخالف خوانی به آن استناد می کنند ، این هست که دوستان عزیز ما نتوانستند یا نمی توانند زمینه لازم را در داخل (رسانه های رسمی و غیر رسمی ) ایجاد کنند .

این شیوه را در حوزه رزم روانی "درپیش گرفتن استراتژی تعمیم افراطی " نامگذاری کردند . حالا نه فقط نیوزهایی که تقریبا شناخته شده هستند ، بلکه نیوزهایی در سطح استانی مثل ...... عملا" به مانند دو تیغه یک قیچی اعتماد عمومی را خدشه دار میکنند .

4 hours قبل , hosm گفت:

قدیمها توی این سایت تحلیل میدیدیم

حقیقت این هست که قدیم ها ، بعد از یک پست منطقی ، بقیه ماجرا دعواهای بچگانه ای بود که همه ما از کیفیات آن مطلع هستیم و تنها چیزی که از آن در نمی آمد ، تحلیل بود .

4 hours قبل , hosm گفت:

ناراحت کننده است و محل افسوس

اتفاقاً خوشحال کننده است ، چون کاربران یاد گرفتند و می گیرند که استدلال محترمانه ، هر قدر هم تلخ باشد ، در میلیتاری دیده میشود .

پی نوشت :

1- این را هم خدمت جنابعالی که یکی از دوستان بسیار عزیز و فاضل میلیتاری هستید عرض کنم که تا وقتی "آن طرف ماجرا " را نبینیم و بررسی نکنیم ، نمیتوانیم راهبرد " قانع سازی افکار عمومی داخلی " را به بهترین شیوه ممکن به اجرا بگذاریم و این نیازمند صبر و بررسی  همه جانبه توسط دوستان ما هست که بتوانند به استناد شواهد متقن ، ساختار تحلیل نیوزهای فوق الذکر را دچار فروپاشی کنیم .

2- اگر ما خودمان ، بتوانیم مسائل و نواقصات را در داخل کشور تحلیل و نقد کنیم ( البته نه به شکل  فعلی ) ، برای تئوریسین های جنگ روانی دشمن ، این امکان بوجود نمی آید که بطور مثال کمپین ".....خیابان انقلاب "  را راه بیاندازند ( مستحضر هستید که چرا این خیابان با توجه به نامش که متضمن بار سیاسی و تبلیغاتی هست انتخاب شده )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کسی که تاریخ خونبار درویش ها را خوانده باشه این رفتار ها از اونها براش عجیب نیست. زمانی که درویش ها دشمنانشون را زنده زنده میخوردند در همین کشور و در سال های نه چندان دور.

مثل این هست که اتش زدن مسجد ها و حسینیه ها در این مدت هم کار درویش ها بوده و کار کاملا به صورت حرفه ای و هماهنگ شده بوده.خوشبختانه بعد از این حرکتشون در خیابان پاسداران قضیه ی شرارت این ها تموم شد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
10 hours قبل , hosm گفت:

دوستان ظاهرا یک شلنگ  دیتا مستقیما از آمد و نیامد نیوزو ... وصل کرده‌اند به میلیتاری
 

حرفی نیست. چون تمام شبهات معقول پاسخی دارند قطعا. ولی وقتی منابع فقط میشند امدنیوزی که در یک روز در مورد یک موضوع چند دروغ مسلم میگه و اصلا هم براش مهم نیست اینی که الان میگه نقض همین گفته یک ساعت پیشش هست و کاربرانش هم ماشینی آپدیت میشند گویا با هر خبر جدید و خبر قبلی را نمیپرسند پس چرا دروغ بود و حالا از کجا معلوم این یکی راسته مثلا اول ادعا میکنه راننده اتوبوس از خود بسیج بوده، بعد ادعا میکنه راننده اتوبوس و قیمه قیمه کردند بردنش و به همین ترتیب خوب یک لشگر میخواد برای پاسخگویی چون شبهه و دروغ در یک خط گفته میشه و پاسخ شاید چند پاراگراف نیاز باشه تا تبیین بشه. به مرور شده اینکه خب معمولا قشری که اون سمت هستند و اکثرا بیکار و دانشجویان بی تکلیف! به خاطر شرایط اجتماعی و بعضا کم سن و سال و با وقت فراوان میشند مخاطبان یک خطی های توئیتر و چند خطی های تلگرام که در یک ساعت صدها خبر میخونند و بر روی هر خبر هم یک تحلیل متخصصانه ارائه میدند ( و چون منابعشون محدود هست کانالیزه میشند و بعد از مدتی هر واژه هم از یک منبع براشون میشه سند ) و میبینی که مثلا به عمل داعشی راننده اتوبوس در سایتی 500 لایک میدند در کمال تعجب در برابر 40 رای مخالف!! و کم کم این تعدد لایکی براشون امر را مشتبه میکنه چون تعداد زیادی روی یک موضوع هم نظرند حتما اون موضوع سند و حق هست و بقیه یا دروغ میگند یا اشتباه میکنند یا مزدور حکومتند. :) ( بحث کلی هست و منظور کاربران این سایت نیستند بلکه بیشتر مخاطب مثلا دوستان خود من هستند در دانشگاه و بیرون )

نقل قول

دلیل اینکه حکومت تصمیم گرفته قطب دراویش گنابادی رو بازداشت کنه چیه؟ 

دوست خوب دو بیانیه خود قطب! را بخون. یک توضیحات ریزی داده خودش  ( حالا البته توضیحات این چند صفحه هم کمک میکرد که اصل ماجرا چی بوده که برخی دوستان هم اشاره داشتند )
اصل شروع ماجرا بر مبنای دروغ دستگیری قطب! را هم بخون که منجر به حرکت عده ای دراویش به سمت تهران، قائله ی بهمن و قلدری و سد معبر و آتش بازی شد و بعدش اتراق در پاسدارن و البته اون شوی مسخره که "بفرمایید گل براتون آوردیم تا عذرخواهی کنیم از اینکه بسیجی ها!! تو این چند روزه آرامش شما را بهم زدند! در حالیکه ما جمع شده بودیم اینجا تا فقط چند تا خیابون و ببندیم اونم دهه فجری و چند تا موتور آتیش بزنیم" -  اونم وقتی که رییس پلیس میگه والله بالله اطلاعات غلط دادند، تلگرام سر کارتون گذاشته، شایدم خودتون دوست دارید برید سر کار ولی کسی به قطب! شما کاری نداره ، ایست بسیج به خاطر فلانه و امنیت منطقه و دهه فجر و ... برید خونه هاتون، قطبتون هم که بیانیه داده برید پی کارتون ولی اتوبوس پارک کنی (اون هم اتوبوسی که صندلی هاش کنده شده! و چند هفته در یک منطقه پارک شده ) و بشینی توش و تدارکات بکنی برای یک بهانه دیگه که حالا که قطب بازداشت نشد چرا فلانی که ول تو پاسداران میچرخید پس دستگیر شد؟! و کلا پاسداران حالا که اینطور شد واس ماست و به قول اون درویش عزیز! "یواشی نداریم حرف بزنیم ما، تمام شد اون زمانها برا خودتون بخواید ..ما برادرمون آزادیه! بدون قید و شرط برادرمون را میخوام گذشت اون زمون ها، ما برادرمون وآزادی میخوام، بدون قید و شرط برادرمون " :) ( ادبیات طرف حفظ شده در متن تا حد امکان )
( بعد هم انتظار نداری با گل و لبخند رفته جلوی برخی خونه ها ( و فیلم هم که توسط خودشون تدوین شده قاعدتا اونی که بر فرض مثال توش کسی جرات هم کنه به یک مشت سیبیل کلفت که دو روز پیشش با قمه یک معلم را قمه کشی کردند و موتور اتیش زدند و جولان دادند در خیابون و یا اصلا با اون هیبت! بگه آقا برو رد کارت گلت باسه خودت در حالیکه طرف و دوستاش تو منطقه اتبوس زدند (چادر) و دارند دو هفتست توش جولان میدند و زن و بچه طرف هم مجبورند هر روز برن بیرون برای خرید و کار و دانشگاه و بازی) یارو برگرده بهش بگه بیشعور گل برا چی؟ بعضی هاشون اصلا شاید اون اتفاق را متوجه نشدند و اصلا نمیدونند اینا چی میگند و کدوم موضع را ( اتفاق اول که محدود بود ). به هر جهت هم روانشناسی ما ایرانی ها هم غیر از این نیست طرف دیروز تو محله دعوا راه انداخته باشه امروز با گل و رقص و رنگ و چند تا خانم محترم! اومده باشه بگه ببخشید این هم گل بهش بگیم برو گمشو! تعارف میکنیم نه بابا! این حرفها چیه! چقدر خوبید شما!! ماهید اصلا!
بعد هم یک نگاه به تاریخچه این فرقه بیندازید و فراز و فرودهاش را ببینید، چطور دم از عدم دخالت در سیاست و گوشه نشینی میزدند و تا وقتی وارد سیاست شدند و سخنگوشون به خارج رفت و میتینگ سیاسی گذاشت و بعد خود قطب عزلش کرد حتی و بعد کمتر انشعابات بوجود اومده و خیره سری برخی و جدا شدن و انفکاک و دو دسته شدن و خط گرفتن و با قطب در زبان بودن و در عمل به میل خود خواستن و در نهایت ببینید اتفاقات اخیر چه سیری طی کرد تا به کجا برسه و اوه اوه کلی اطلاعات دیگه که باید نشست و خوند تا رسید به اینکه قرار نیست شما توحش را حتما سیرش را به چشم ببینی یا بی بی سی بگه بلکه گاهی پسر خوب رپ فرانسه و دانشمند خوشتیپ لندنی و دختر خوش چهره آلمانی و پزشک سر به زیر عربستانی که قبلش هیچ کسی از اخمشون هم حتی در لندن و آلمان و ریاض و پاریس چیزی ندیده میشن بازوان توانمند داعش وحشی!! و خودشون یک پا قصاب!!

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
7 hours قبل , esygolden گفت:

چوب و چماق لباس شخصی ها شده حلال همه مشکلات کشور;)

با سلام دوستان میلیتاری:rose:

ابتدا در گیری های داخلی سوریه در همین سایت نوشتم،ایران در  اخر از سوریه خارج خواهد شد!(به وسیله تلاش  شبانه روز آقایان غرب زده) بله مسئله همین است!شاید بگید چه ربطی داره!مسئله دراویش،کشف حجاب،رفراندم،تشدید مسائل اقتصادی و غیره .......!این ها همانند یک تسبیح ملعون و شیطانی به هم متصل هستند!هدف همان خاورمیانه صهیونی جدید است!پس بنشین و ببین چه آشی برای ما پخته اند!کم کم شعله زیر آش رو بیشتر می کنند!وای از غرب زدگی!!!وای!!

لطفا نظراتی مخالف را هم نشر دهید!باید کل نظرات نمایش داده شود!

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
3 hours قبل , mehdipersian گفت:

کسی که تاریخ خونبار درویش ها را خوانده باشه این رفتار ها از اونها براش عجیب نیست. زمانی که درویش ها دشمنانشون را زنده زنده میخوردند در همین کشور و در سال های نه چندان دور.

مثل این هست که اتش زدن مسجد ها و حسینیه ها در این مدت هم کار درویش ها بوده و کار کاملا به صورت حرفه ای و هماهنگ شده بوده.خوشبختانه بعد از این حرکتشون در خیابان پاسداران قضیه ی شرارت این ها تموم شد

دراویش با اعتقادهاشون صرفا یک تیره جدا از خود ما هستند . ما خودمون تو همین تاریخ 300-400 ساله انقدر از این خرافات و وحشی گری ها کردیم که نتونیم از دیگران خورده بگیریم 
این ها فقط پاک کردن صورت مسئله هست

16 hours قبل , Lord-Soldier گفت:

جناب یامور شما که اهل تحقیق هستید، این حرف از شما بعیده، حداقل ویدئو ها را باید دیده باشید.

 

حالا چون چندتا عکس در اومده که چند نفر به چند نفر دیگه گل دادند که معلوم نیست کی هستند، کسانی که چندین قتل فقط در یک شب انجام دادند صلح طلب و با اخلاق شدند؟

 

در ضمن، قطبشون اصلا تو ماجرا نبود، مثل اون جوکی ای که ابی و داریوش رو دستگیر کرده بودند، طرف خودش رو وسط جا زده میگه ما سه تا رو کجا می برید؟

یک ایست و بازرسی معمول در دهه فجر بوده، اینها گفتند چون نزدیک خونه ماست حق ندارید بذارید. یکی نیست بگه بابا کی با تو کار داره؟

تو دهه فجر  بشون آسون گرفتند، جری شدند. این دفعه یک نفر ازشون به اتهام سرقت دستگیر شده بود، اومده بودند در بیارندش، که به درگیری منجر شد.

 

درضمن شما از سوابق اینها و قطبشون و بقیه شون چقدر می دونید؟ اصلا چقدر ارتباط داشتید باشون؟

اون عمل دراویش (اتوبوس - پراید) هیچ جای دفاعی نداره دست اخر هم به ضرر خودشون تموم شد و الان میبینیم که طرف مقابل به راحتی ابزار رسانه ایی رو تو دستش گرفته حرف من اینه با اون سابقه ی خرابی که پلیس ایران ماشالله تو همه زمینه ها داره از جریمه اجباری تا شاهکارهای حوادث ماه پیش و بسیج و لباس شخصی ها که هر موقع حادثه ای این چنینی تو کشور رخ میدهد یکسر ماجرا هستند و همیشه ادعای مظلومیت دارند این تحلیل ها و اخبار رسانه های داخلی که می گویند اصلا خبری نبود و دراویش خودجوش از سراسر ایران بلند شدند رفتن تهران موتور بسیجی ها رو اتش زدند هیچ جوره تو کت من نمیره الان ما دوتا روایت داریم یک روایت که رسانه های داخل دارند منتشر می کنند که نه اقا هیچ اتفاقی قرار نبوده بیفته و این دراویش که یکسری ارازل و اوباش با سابقه هستند (تو این تاپیک ادم خوار هم شدند) بلند شدند اومدند چهارتا موتور اتیش زدند و ما اصلا کاریشون نداشتیم این ها اومدند یورش بردند به مردم محله و.... یک روایت هم از اون طرف داریم که میگه قطب این دروایش که خط قرمز اون ها حساب میشه قرار هست که دستگیر بشه بعد دراویش که همه جور ادم هم بین اون ها هست از پیرمرد - پیرزن - نوجون - زن و مرد به صورت مسالمت امیز اعتراض کردند که با حمله لباس شخصی ها وپناه دادن مردم بهشون و ..... و ادامه ماجرا خوب این دوتا نقل قول از دو طرف ماجرا از اساس پایه باهم متضاد هستند این نشون میده که این وسط یک طرف ماجرا  یا کاملا دروغ میگه یا ماجرا یک چیزی بین این دو روایت هست حالا طرفین دارند به نفع خودشون تغییرش میدند تو این تاپیک هم از اولین پستی که تو تاپیک گذاشته شد روایت اولی نقل شده کل حرف من هم اینه که یک داستانی مخالف این هم هست - هر دو طرف ماجرا چه از این طرف پلیس و صداسیما و چه از اون طرف امد نیوز و امثالهم که به نفع خودشون صحبت می کنند هر دو طرف هم دروغ گو بودنشون ثابت شدست  پس ماجرای اصلی نمی تونه این باشه کل حرف من همینه و از اونجایی هم که فقط زمان میتونه واقعیت رو ثابت کنه به نظرم بحث دربازش اشتباهه

12 hours قبل , hosm گفت:

دوستان ظاهرا یک شلنگ  دیتا مستقیما از آمد و نیامد نیوزو ... وصل کرده‌اند به میلیتاری

قدیمها توی این سایت تحلیل میدیدیم
الان پروپاگاندای بچه گانه

ناراحت کننده است و محل افسوس

امد نیوز با تمام دروغ پردازی هاو پروپاگاندهایی که داره جز معدود رسانه هایی هست که میشه ازش خبر داغ در اورد بخصوص اینکه کم کم بخشی از اخبارش رو از مردم و مهرهای اطلاعاتی در داخل میگیره به طور مستند و مستقیم . به هر حال امثال امد نیوز تو دروغ پردازی اگر گمتر از صداسیما و فارس نیوز و مشرق نیوز و رجا نیوز و... نباشه بیشتر هم نیست این به خود مخاطب بستگی داره که مرجع اخبار و تحلیل هاش رو کدوم طرف قرار بده اینم در نطر بگیریم که اصولا رسانه ی بیطرف وجود خارجی نداره و اکثر مردم بر اساس عقاید شخصی که دارند به طرفی کشیده میشوند که اون چیزی رو که دوست دارند بشنوند مثلا تو مسائل نظامی احتمال اینکه یک کاربر فارس نیوز که اعتقاد به ابر قدرتی ایران داره خیلی سخت میشه که جذب این انجمن بشه ! مطمئنن شما هم میل دارید چیزی بشنوید که دوست دارید و در جواب مخالفش میگویید ناراحت کننده است و محل افسوس بهتره نگران من یا هر کس دیگری نباشید من خودم شخصا تو صحفه اول مرورگر اپرام تمام رسانه ها از تمام نگرش ها رو دارم و هر روز هم همشون رو چک میکنم شلنگ دیتا امد نیوز نیستم

 

ویرایش شده در توسط yamor
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
54 minutes قبل , ma1365 گفت:

با سلام دوستان میلیتاری:rose:

ابتدا در گیری های داخلی سوریه در همین سایت نوشتم،ایران در  اخر از سوریه خارج خواهد شد!(به وسیله تلاش  شبانه روز آقایان غرب زده) بله مسئله همین است!شاید بگید چه ربطی داره!مسئله دراویش،کشف حجاب،رفراندم،تشدید مسائل اقتصادی و غیره .......!این ها همانند یک تسبیح ملعون و شیطانی به هم متصل هستند!هدف همان خاورمیانه صهیونی جدید است!پس بنشین و ببین چه آشی برای ما پخته اند!کم کم شعله زیر آش رو بیشتر می کنند!وای از غرب زدگی!!!وای!!

لطفا نظراتی مخالف را هم نشر دهید!باید کل نظرات نمایش داده شود!

 

با سلام خدمت همه دوستان گرامی

بله اصل مطلب همین است . اینها قطعه های مختلف یک پازل یا جورچین است و اوضاع به مراتب سخت تر و بدتر هم خواهد شد . مسئله البته تنها سوریه نیست . ایران باید از خیلی جاهای دیگر هم عقب بکشد . به یاد آوریم روزی را که داعش در عراق و سوریه چه می کرد . بیش از نیمی از سوریه و یک سوم از عراق را به راحتی گرفتند .  امروز کجا هستند ؟ به یاد آوریم که منافقین در ایران چه می کردند امروز کجا هستند ؟ چه کسی فکر می کرد سقوط صدام را ببیند ؟ خدا را شکر آنقدر زنده ماندیم که اعدامش را هم دیدیم . از یاد نبریم و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین . این نیز پیچی در مسیر انقلاب است . البته بی هزینه هم نیست و مانند واقعه این روزها گلهای زیادی در این مرز و بوم پرپر خواهند شد  ولی  به حول و قوه الهی آینده روشن است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.