karkas

تهدیدات تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران / خبر ، گزارش ، تحلیل و ......

Recommended Posts

جزئیات بازداشت تیم تروریستی که قصد انفجار در یک مرکز دفاعی را داشتند

 

لینک از سایت تابناک :

 

https://www.tabnak.ir/fa/news/1131909/جزئیات-بازداشت-تیم-تروریستی-که-قصد-انفجار-در-یک-مرکز-دفاعی-را-داشتند

  • Like 2
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نکته ی جالب دوباره استفاده از کوله بری برای انتقال تجهیزات تروریستی به ایران هست

در کوله بری علاوه بر کالای قاچاق و مواد مخدر و مشروبات الکلی الان مشخص شده که تجهیزات و اسلحه برای کارهای تروریستی هم وارد میشه. 

باید حتما دولت و نیروی انتظامی وارد این بخش بشود و این کوله بری را سازماندهی بکند به این صورت که هم محموله ها مشخص بشود و هم بیمه برای کوله برها بگذارد که این وسط کسانی که دارند شرارت میکنند مشخص بشوند. 

  • Like 1
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
5 hours قبل , mehdipersian گفت:

نکته ی جالب دوباره استفاده از کوله بری برای انتقال تجهیزات تروریستی به ایران هست

در کوله بری علاوه بر کالای قاچاق و مواد مخدر و مشروبات الکلی الان مشخص شده که تجهیزات و اسلحه برای کارهای تروریستی هم وارد میشه. 

باید حتما دولت و نیروی انتظامی وارد این بخش بشود و این کوله بری را سازماندهی بکند به این صورت که هم محموله ها مشخص بشود و هم بیمه برای کوله برها بگذارد که این وسط کسانی که دارند شرارت میکنند مشخص بشوند. 

 

الان بیش از چند سال هست (قبل موج ترورها و خرابکاری ها ) در همین انجمن مدام به خصوصا سه معبر کوله بری و ته لنجی و همچنین جدیدا سوختبری  به عنوان معابر نفوذ تروریست و ابزارشون توسط موساد به ایران مدام هشدار میدیم.

اصولا تنها با رصد حمایت از بحث به اصطلاح کوله بران که هر وقت مرزبانی خواسته ورود کنه مشتی سلبریتی نشان دار به عنوان ابزار و در پشت پرده گروهک ها و گروه های سیاسی خاص! شروع به جنجال کردند مشخص هست که منفعتی داره این مسائل برای دشمن که ایطنور سعی میکنه با جیغ بنفش جلوی نظم دهی به اون گرفته بشه.

 

حالا بماند برای خیلیا اشتغال هم ایجاد شده ولی در یک مستند خود فرد کوله بر اشاره کرد مگر حقوق چند میلیونی روزانه را ول میکنم برم حقوق کارمندی بگیرم!  حتی مرزبانی گفته کسانی که علاقه دارند همچنان کوله بری کنند میتونند با کارت تردد و از معابر مجاز همچنان ادامه بدند ولی وقتی عده ایشون اصرار دارند از مسیرهای غیرقانونی و درامدهای نجومی و کالاهای مشخص نیست سلاح! بمب! یا هر چیز سفارشی دیگه همچنان ادامه بدند و هر وقت هم مرزبانی با ترس و لرز جلوی یکشون را گرفت یا از سرما یخ زدند و از دره سقوط کردند هیاهو کنند و مظلوم نمایی برای اینکه کلا مرزها را ول کنه مرزبانی اینها هر کاری خواستند بکنند دیگه مشخصه که ماجرا چیه.

 

فکر کنم فقط در ایران هست که طرف بمب و تروریست وارد کشور میکنه و درامد نجومی داره و تازه با مظلوم نمایی مدام در مسیر همکاری با تروریسم اتفاقی هم براش میفته ( نه حتی برخورد مرزبانی که سقوط از کوه و ...) باز فحش و هجمش به کشورش هست.

 

پ ن: در متن خبر وزارت اطلاعات به یک مرکز صنایع دفاعی مهم در اصفهان اشاره شده. صهیونیستها در سال های اخیر چند باری به صنایع صاایران در شیراز و اصفهان اشاره کردند و در انجمن هم قبلا بحث شده که مراقبت از این مرازک دفاعی باید شدت بیشتری داشته باشه.

 

پ ن2: دشمن از روش های متنوع و ترکیبی استفاده میکنه برای خرابکاری در ایران هر بار. باید بسیار مراقب بود و نهادهای اطلاعاتی یک هم افزایی ویژه داشته باشند برای شناسایی گروه های همکار در داخل و مرزهای ایران در کشورهای همسایه.

 

  • Like 1
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نقل قول

وزیر اطلاعات با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشورهایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و افزود: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند، منتظر تلافی باشند.

 

هیچ تعلل و مکثی نباید وجود داشته باشه. مهم اینه که کشورهای میزبان و حامی هدف اصلی باشند ( از جمله زیرساختها و سران سیاسی و امنیتی پناه دهنده چون مزدوران الان از مرحله حمله به مراکز نظامی و ترور رسیدند در مرحله حمله به زیرساختهای حتی صنعتی و تجاری و اقتصادی ایران) از اونجا که وزیر در شورای تامین کردستان این مسئله را بیان کردند باید به گوش بارزانی ها خصوصا رسیده باشه که به هر حال معاشقه با صهیونیستها برای یک سری ارزوهای محال تبعاتی برای خودشون و جایی که درش دارند کیف قدرت را میکنند، خواهد نداشت و نه فقط برای گروهک های ابزار دستشون.

 

این مرحله باید به خوبی و با کمیت مناسب اجرا بشه و در کنارش حتما در خود سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی پاسخ بگیره. به قول خودشون مشغول شدن به دست و پاهای اختاپوس ما را هم از سر اختاپوس غافلگیر نمیکنه، هرچند ایران از همون اول با سر اختاپوس درگیر بود با تقویت گروه هایی مثل خصوصا جهاد و حماس..

  • Like 2
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هشدار وزیر اطلاعات به کشورهای حامی دشمنان ملت ایران؛ منتظر تلافی باشید/ اقدامات تهاجمی در دستور کار 

IMG_20220729_212447_685.jpg

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشور‌هایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و افزود: کشور‌هایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند منتظر تلافی باشند. 

 

نیروهای اطلاعاتی از تحرکات دشمن به خوبی آگاهند و اقدامات تهاجمی و آفندی در دستور کار آن‌ها است.

 

پ. ن:به نظرم کاخ هایشان در اربیل و ابوظبی و... مکان های مناسبی هستند که با آتش بازی جاسازی شده داخل وسایلی روشن بشوند. 

  • Like 1
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بر 6 مرداد 1401 در 22:35 , alala گفت:

وزیر اطلاعات با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشورهایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و افزود: کشورهایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند، منتظر تلافی باشند

 

14 hours قبل , mehdipersian گفت:

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب، به کشور‌هایی که زمینه و بستر اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند هشدار داد و افزود: کشور‌هایی که به دشمنان ملت ایران کمک کنند منتظر تلافی باشند

مسئولان کله پوک رسانه های رژیم صهیونیستی rolling_on_the_floorکه این خطوط را میخوانند توجه داشته باشند نام وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران جناب« خطیب »است اون که شما مینویسید نام وزیر اطلاعات قبلی است shame_on_you

  • Like 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اطلاعیه‌ وزارت اطلاعات درباره دستگیری تروریست های داعشی

 

رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از ناکامی بزرگ هفته‌ی گذشته در انفجار یک مرکز حساس کشور توسط تروریست‌های تجزیه طلب موسوم به کومله، به‌دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن آن شکست سنگین و ترمیم روحیه‌ی سرسپردگانش بود، این‌بار تلاش کرد تا از طریق تیم‌های تکفیری داعشی برای عملیات تروریستی خود در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اقدام نماید. 

 

که با آمادگی پیشینی مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات و تحت نظر داشتن مُزدوران از مبدأ ترکیه و عراق، تروریست‌های تکفیری را در دو منطقه غرب و جنوب کشور بازداشت و کلیه‌ی تجهیزات انفجاری، وسایل ارتباطی و سلاح‌های همراه آن‌ها را به‌طور سالم کشف و ضبط کردند.

 

با توجه به تیراندازی تروریست‌ها در زمان بازداشت، دو دلاور مرد گمنام مجروح شدند که ان‌شاءالله مشمول ادعیه‌ی عزاداران حسینی قرار گیرند. همچنین به اشغالگران بیت‌المقدس شریف و مُزدوران تکفیری داعشی و تجزیه‌طلبان تروریست اعلام می‌نمایند که برای اقدام ناکامِ خود نیز با پاسخ کوبنده‌ی جان برکفان گمنام ملّت بزرگ ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

 

سربازان گمنام امام زمان (عج) ازکلیه‌ی عزاداران حسینی تقاضا دارند که در این ایّام ضمن دعای بیش از پیش برای موفقیت همه‌ی مرزداران و حافظان امنیّت کشور و شکست دشمنانش، همچون گذشته با هوشیاری کامل، هر مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (۱۱۳) یا نیروهای امنیتی و انتظامی حاضر در محل گزارش نمایند.

 

  • Like 2
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چرا مسئول میز ایران در موساد برکنار شد؟

ضربه به سر شاخه موساد در اروپا باعث شد لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی دچار خانه‌تکانی اساسی شود.

جزئیات خبر:

https://akharinkhabar.ir/politics/9255522

  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 حمله به گروهک تروریستی کومله

 

کسب اطلاع خبرنگار تسنیم حاکیست که این حملات از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده و در پی آن سه مقر آموزشی و چند مقرر تجمع تروریست‌های کومله هدف قرار گرفت و خسارات جدی به آنها وارد شد.

 

 حملات توپخانه ای به مقر حزب دمکرات کردستان پس از آن روی داد که این گروه تروریستی به دنبال انتقال مقادیر زیادی اسلحه و بمب برای مسلح کردن عناصر خود در داخل کشور و طراحی چند عملیات تروریستی با پوشش اغتشاشگران بود.

 

 بر اساس گزارش ها، عناصر تروریست های دمکرات کردستان با پوشش اغتشاشگران در بین جمعیت حضور یافته و در حال سواستفاده از هیجان برخی جوانان برای اجرای طرح های تروریستی خود هستند.

 

 ساکنان اقلیم از مراکز این گروهک فاصله بگیرند

 

 نیروی زمینی سپاه: نیروی‌زمینی سپاه با به کارگیری یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) امروز انهدام مقر‌ها و مراکز استقرار، طراحی و توطئه‌چینی گروهک‌های متجاوز تروریستی و ضد انقلاب در آن سوی مرزهای کشور در اقلیم شمال عراق را با عملیات آتشباری و حملات توپخانه‌ای آغاز کردند.

 

 عملیات رزمندگان اسلام در راستای تضمین امنیت پایدار مرزی و تنبیه تروریست‌های جنایتکار متجاوز و مسئولیت‌پذیر کردن مقامات اقلیم در قبال مقررات بین‌المللی و وظایف قانونی خود ادامه خواهد داشت.

 

از مردم و ساکنین محلی عزیز اقلیم شمال عراق نیز درخواست می‌کنیم از نزدیک‌شدن به مقرها و مراکز مربوط به گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه خودداری و از محل استقرار تروریست‌ها فاصله بگیرند.

 

  • Like 1
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, mehdipersian گفت:

 حمله به گروهک تروریستی کومله

 

 

کاش این وظیفه را میزاشتند بر عهده ارتش جهموری السلامی ایران تا با قدرت حتی اگر نیاز بود به عمق خاک اقلیم هم نفوذ کنه با نیروی زمینی.

 

زودتر از اینها باید این اتفاق رخ میداد. مدارای بسیار بسیار بیش از حد ایران با گروهک ها و تروریستها تبدیل حتی به یک ماجرای تعجب آور شده دیگه. ما رفتار ترکیه را دیدیم که چنان با حملات جنگنده و تانکها حتی به برخی شهرهای جنوبی خودش باعث شد چنان نطفه تروریتسها در خاکش جمع بشه که الان چند سالی هست  یک عملیات در جداره مرز ترک ها هم نداشتند موفق تروریستها چه برسه داخل خاکش و شهرهاش.

 

نمیشه با مدارا و لبخند که با تروریست جماعت سر کرد. هنوز هم یک لیست تروریسم نداریم و طرف را با هفت پشت ارتباط با تروریستهای نشان دار میگیرم و اسمش را میزاریم معاند یا ضدانقلاب و تقلیل میدیم به خودی خود جرمش را در اذهان مردم. شما یک لیست تروریست ها را داشته باشه از سر از منافقین شروع کن تا کومله و دموکرات و فلان پان ترکیسم و گرگ قرمز! و سفید و ... بعد خیلی روشن و شفاف مثل همه جهان بگو من کاری ندارم بازیگر هستی، دانشجوی هستی، وکیلی، وزیری یا هر چی، هرگونه همکاری یا ارتباط یا حمایتت از این چند نام موجود در این گروه به هر شکل ممکن یعنی دودمانت به باد هست. مگر غرب با این بهانه و لیستهای تازه غیرواقعی همین کار را با ما نمیکنه؟ تازه برای ما که لازم نیست زیاد هم پر پروپیمون باشه و گسترده شما فقط همینهایی که دستشون به خون هزاران جوان این مملکت الوده هست اون هم با توحش بیش از توحش داعش لیست کن و برخورد کن کافی است. بقیه را هم به اسم معاند و ضدانقلاب و مخالف اصلا برخورد هم نمیخواد ببرش دادگاه محاکمش کن اندازه جرمش. ولی تروریست جماعت موضوع خودش و حامیانش فرق میکنند.

 

 

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 2
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یک پیشنهاد جذاب هم به دوستان نقطه زن:

 

سکوهای نفتی باکو و میدان های نفتی اقلیم کردستان عراق وقتی آتش بگیرند خیلی جذاب خواهند بود. 

 

جذاب هم برای اروپایی ها هم برای تجزیه طلبان پان. 

  • Like 1
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
2 hours قبل , alala گفت:

 

کاش این وظیفه را میزاشتند بر عهده ارتش جهموری السلامی ایران تا با قدرت حتی اگر نیاز بود به عمق خاک اقلیم هم نفوذ کنه با نیروی زمینی.

 

...

 

 

سلام

هر قسمت از منطقه مرزی در تحویل یک نیرو است . آن منطقه از مرز و تامین آن بر عهده نیروی زمینی سپاه است . اگر لازم باشد آنها با قدرت به عمق خاک اقلیم هم نفوذ می کنند با همان نیروی زمینی !

 

ویرایش شده در توسط oldmagina
  • Like 1
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, oldmagina گفت:

سلام

هر قسمت از منطقه مرزی در تحویل یک نیرو است . آن منطقه از مرز و تامین آن بر عهده نیروی زمینی سپاه است . اگر لازم باشد آنها با قدرت به عمق خاک اقلیم هم نفوذ می کنند با همان نیروی زمینی !

 

 

سلام

منظورم این بود در این موقعیت که برخی کودن ها سعی میکنند مثلا بین ارتش و ملت و ایران انشقاق ایجاد کنند به خیال خامشون، اقدام ارتش میتونست حامل پیام های دیگه ای هم باشه به دشمنان ایران. والا که همه نیروها حتما آماده هستند برای هر دستوری و ارتش و سپاه هم نداره. والا که ارتش کم شهید نداده در مقابله با این تروریستهای قدیمی! و نشاندار و حتما به وقتش تلافی هم خواهد کرد.

 

واقعا در تمام این سالها به جای مماشات در همه تهدیدات و اقدامات تروریستیشون (تجزیه طلبی و چشم طمع به سرزمین ایران داشتن به کنار) خصوصا مزدوری برای صهیونیستها که از همه اقداماتشون کثیف تر هست ( چقدر تروریست از این افراد و مزدوران در بیشتر ترورهای دانشمندان ایرانی دست داشتند؟ چقدر ممکنه مگه جنایت و مزدوری برای شقی ترین دشمنت و کشتن فرزندان نخبت را بتونی تحمل کنی؟)  اگر پاسخ محکمی میگرفتند انقدر گستاخ نمیشدند. در همه تک و توک پاسخهامون هم انقدر سعی کردیم که حملات با کمترین تلفات حتی برای نیروهای تروریست باشه (با این ملاحظه که نیروهای مزدورشون از جوانان اغفال شده هستند و ... ) و اصلا و ابدا از غیرنظامیان تلفات نداشته باشیم عملا کم اثر بودند.

 

حتما اقدامات ما و مماشات و این بسیار نرم رفتار کردنمون بوده که کوچیک و بزرگ چه داخلی و چه خارجی انقدر گستاخ شدند که همه خطوط قرمز ملی و اسلامی و وطنی و حتی انسانی را رد کردند و بدتر از داعش رفتاری نمونده که انجام ندند. این ظلم! به خود این وحوش هم هست(!) چون مسیر سقوط آدمی که انتها نداره. یک برخورد سخت و قاطع میتونه نخ این سقوط را ببره!

 

 

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, mehdipersian گفت:

یک پیشنهاد جذاب هم به دوستان نقطه زن:

 

سکوهای نفتی باکو و میدان های نفتی اقلیم کردستان عراق وقتی آتش بگیرند خیلی جذاب خواهند بود. 

 

جذاب هم برای اروپایی ها هم برای تجزیه طلبان پان. 

 

زمستان امسال بهتر هست ما با شعله های اتش سکوها و چاه های نفتی دشمنان تا حالا باهاشون مدارا کرده گرم بشیم و اروپاییان در کنار خطوط لوله خالی، خنک! شن. به هر حال مسیری است که قرار هست در زمستان پیش رو ماجراهای بیشتری هم داشته باشه.

 

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 2
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دور جدید حملات علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق 

1399052008002111520923854.jpg

در صبح امروز یگان‌های توپخانه‌ای و پهپادی نیروی زمینی سپاه با به به‌کارگیری تسلیحات هوشمند و نقطه‌زن، مقرهای تجمع و مراکز آموزشی و عملیاتی گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار دادند.

ویرایش شده در توسط mehdipersian
  • Like 3
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.