karkas

تهدیدات تروریستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران / خبر ، گزارش ، تحلیل و ......

Recommended Posts

مطلب جالب و در خور توجهی بود ولی این خبرگزاری متعلق به کی و وابستگیش به کجا هست که در این چند ماه سکوت اختیار کرده و الان همزمان با برخی حرکتها شروع به نشر کرده ؟؟؟
اگه در مورد پیشینه این خبرگزاری بگین ممنون میشم. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فوری فوری
سلام دوستان
دیروز متاسفانه شیاطین تفرقه افک با حمله به کاروان نیروی انتظامی در مرز میرجاوه12 تن رو به فجیح ترین وضع ممکن کشتند
شرح حادثه
دیروز اشرار با حمله به کاروان اب و غذا وگاز ونقت پاسگاه مرزی؟ نیروی انتظامی با به شهادت رساندن 12 نفر دیو صفتی خود را ثابت کرد
این 12 نفرکه حتی5 کلاش در کل نداشتند با کاروان تا دندان مسلح اشرار جنگیدند
گفته می شود اشرار پس از درگیری به پاکستان پناه بردند
امروز ساعت 10 مردم شهید پرورزاهدان وخانواده شهدا در مقابل کنسولگری پاکستان تظاهرات کردند
تا الان هیچ گروهی مسئولیت این حمله رو بر عهده نگرفته است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تا منبع خبر و متن خبر بصورت کامل نقل نشه چنین تاپیکهایی نباید رو اسکرول رود و مدیران خبر دقت کنند.

درباره این تاپیک هم کلا رو اسکرول نره تا اخبار تکمیلی اعلام شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][align=center]گزارش خبرنگار فارس از تحركات موساد و سيا در مرزهاي غربي ايران[/align][/size]

[align=center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/A0668352.jpg[/img][/align]
خبرگزاري فارس: احداث مكان‌هاي شنود، آموزش تروريست‌ها، تأمين بودجه آنها با فروش مشروبات الكلي، دامن زدن به مسائل قومي تنها نمونه‌اي از مداخله موساد و سيا در مرزهاي غربي ايران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در كردستان عراق، در پي سخنان مقام معظم رهبري در جمع مردم سلحشور شهرستان "سقز " كردستان و افشاگري ايشان درباره دخالت گسترده آمريكا براي ايجاد ناامني و حمايت از تروريست‌ها در كردستان ايران، منابع كرد عراقي با تأييد سخنان معظم‌له اعلام كردند: آمريكا و رژيم صهيونيستي از بدو اشغال عراق درباره توطئه در كنار مرزهاي غربي ايران و بويژه كردستان ايران برنامه‌ريزي كردند.
اين منابع اعلام مي‌كنند: سازمان اطلاعاتي آمريكا و رژيم صهيونيستي با احداث مكان‌هاي شنود به شدت در تلاش هستند تا در شمال عراق پايگاهي براي نفوذ به ايران از دروازه كردستان جمهوري اسلامي ايران ايجاد نمايند، اين توطئه‌ها با بكارگيري، آموزش و اعزام تروريست‌هاي خرابكار از تشكيلات منافقين و تروريست‌هاي گروه‌هاي تجزيه‌طلب ضد انقلاب ايراني و عناصري از گروه پژاك و مزدوراني كه از سازمان‌هاي اطلاعاتي آمريكا و رژيم صهيونيستي حقوق دريافت مي‌كنند، صورت مي‌گيرد.
بنا بر اين گزارش، تجهيز اين گروه‌هاي تروريست به عناصر شبه نظامي با بكارگيري سلاح‌هاي مدرن از مدت‌ها پيش در دستور كار اشغالگران آمريكايي بوده است، تأمين بودجه اين افراد نيز از طريق قاچاق اسلحه و مشروبات الكلي و برخي اقلام ديگر تأمين مي‌شود كه در اين راستا واردات سلاح‌هاي توليدي كارخانه‌جات اسلحه‌سازي كه در تركيه و با مالكيت صهيونيست‌ها اسلحه توليد مي‌كند به داخل استان‌هاي كردستان و خوزستان ايران نيز در همين راستا ارزيابي مي‌شوند.
اين منابع صادرات مشروبات الكلي را نيز در جهت گسترش بي‌بند و باري و بي‌ثبات سازي اجتماعي ايران و كسب درآمدهاي كلان براي هزينه‌هاي مالي تروريست‌هاي تربيت شده مي‌دانند، هم‌ اينك آمريكا در چهار پايگاه نظامي در شمال عراق مشغول تعليم تروريست‌ها براي ايجاد خرابكاري و درگيري در مناطق مختلف كردستان ايران است، در اين راستا همچنين برخي از عناصر كرد عراقي نيز با اشغالگران عراق همكاري مي‌كنند.
اين گزارش مي‌افزايد: نيروهاي آمريكايي كه از حمايت جمعي از نيروهاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي برخوردار هستند با ايجاد زمينه‌هاي جنگ رواني عامل برانگيختن انگيزه‌هاي قومي در كردستان ايران هستند، در اين راستا جمعي از نيروهاي انصارالاسلام نيز كه تعداد آنها مشخص نيست، با نيروهاي نظامي آمريكا و مأموران امنيتي اسرائيل همكاري مي‌كنند.
منابع كرد عراقي تأكيد كردند: با توجه به اينكه آمريكايي‌ها طي پنج سال گذشته در شمال عراق با انگيزه‌هاي مشخص اقدام به اشاعه فحشا در كردستان عراق كرده‌اند، در اين زمينه نيز بر اين باورند كه با توزيع اقلام مبتذل بويژه فيلم‌ها و تصاوير مستهجن به داخل ايران از طريق كردستان نفوذ كرده‌اند.
همچنين در سفارت آمريكا در بغداد گروه ويژه‌اي تحولات در كردستان ايران را زير نظر داشته و با پايگاه‌هاي اطلاعاتي آمريكا در شمال عراق ارتباط تنگاتنگ دارند.
آنچه كه از عملكرد آمريكا و رژيم صهيونيستي در شمال عراق مشاهده مي‌شود، اين است كه آمريكايي‌ها به دنبال ايجاد يك مثلث براي انجام مقاصد شوم خود در شمال عراق، جنوب تركيه و كردستان ايران هستند و با هدف اينكه از اين طريق به ايران فشار وارد سازند، سعي در قرار دادن استان كردستان ايران در حالت نظامي و آماده‌باش را دارند.
با توجه به استقبال بي نظير و گسترده مردم كردستان در سفر اخير مقام معظم رهبري به اين منطقه مرزي، سياست تحريك كردهاي ايران و جداسازي آنها از اين كشور شكست خورده ازريابي مي‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8802291643

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امیدواریم که نیروهای اطلاعاتی عملیاتی ایران به نقشه شوم این ملعون ها پی ببرند و جولوگیری کنند البته اخیرآ توی کردستان یه خبرایی بوده که متآسفانه سانسور خبری اجازه پخش این اخبار ها رو نمیده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اینکه نیروهای ایرانی از تحرکات بیگانگان بر آنسوی مرزها اطلاع و اشراف کامل دارند یعنی جای نگرانی نیست و اگر چنین اطلاعی نداشتیم که به طبع آن این قبیل اخبار اعلام نمیشد باید نگران می بودیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]امیدواریم که نیروهای اطلاعاتی عملیاتی ایران به نقشه شوم این ملعون ها پی ببرند و جولوگیری کنند البته اخیرآ توی کردستان یه خبرایی بوده که متآسفانه سانسور خبری اجازه پخش این اخبار ها رو نمیده[/quote]
سلام عزیزم
خبر که زیاده اما یک کلاغ چل کلاغ هم شده مثلا ماجرای حمله به یگان ویژه ی نیرو انتظامی اونم با آرپی جی و فرار دروغه چون خونه ی ما نزدیکه اونجاست تیر میزنن ما میفهمیم! اونوقت نصفه شب جنگ راه بیوفته ما نفهمیم.(نگران نباشید با این اطلاعات کسی خونمونو پیدا نمی کنه!) icon_cheesygrin
این چیزا اینجا عادیه! خبر مهم اینه که ارتش کوهستان قندیل رو به بیابان قندیل تبدیل کرد! :lol:
با نیرو هوایی و زمینی.(البته این وسط یک سلاح هایه خفنی امتحان کردن که اگه بحث حفاظت نبود میگفتم شاخ در بیارید آخ قربون ارتش پرتوان بشم من آمریکا سگه کیه؟ :lol: )
بعدهم سپاه رفت و با توپخانه دوباره کوه ها رو برپا کرد! icon_cheesygrin
آخرشم واسه رو کم کنیه آمریکا بسیجیا اومدن کوه پیمایی.
icon_cheesygrin icon_cheesygrin
الان تو کوهستان قندیل پرنده هم پر نمی زنه چه برسه به پژاک!!! حتی سپاه 100٪انبارهای پزاک رو به غنیمت گرفت و تخلیه کرد!
اینا رو گفتم چون پرواضحه آمریکاییا خیلی قبل ترا با خبر شدن!
موفق و شاد باشید.
یاعلی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آره این خبر رو شنیده بودم و دلیل اینکه مقام معظم رهبری توی کردستان موند همین بوده برای پیگیری کارها اگه میشه اسم سلاح ها رو بگید نمیشه هم پخ کنید اگه نمیشه هم بی خیال

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]آره این خبر رو شنیده بودم و دلیل اینکه مقام معظم رهبری توی کردستان موند همین بوده برای پیگیری کارها اگه میشه اسم سلاح ها رو بگید نمیشه هم پخ کنید اگه نمیشه هم بی خیال[/quote]
سلام
دوستان یه نکته: ما اینجا به ارتفاعات شاهو و کوستان قندیل عراق و... همه میگیم قندیل!
منظور من قسمت ایرانیش بوده نه عراقی! یا همون ارتفاعات شاهو!

در قسمت پخ icon_cheesygrin هم یه کمک می کنم عزیزان به تکاپو بیوفتن پیداش کنن تا شاید طی این تکاپو اطلاعاتشون بیشتر بشه!

این سلاح ها توسط نیروی هواییه عزیز مورد استفاده قرار گرفته!

موفق و شاد باشید.
یاعلی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]نويسنده كويتي الوطن:[/align]
[align=center][size=18]انفجار زاهدان حق ایران بود، حوادث بدتری در راه است![/size][/align]

سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ فؤاد هاشم از معروفترين و قديمي‌ترين نويسندگان كويت كه به شدت دشمن جمهوري اسلامي ايران است، در مقاله گستاخانه‌اي در روزنامه الوطن كويت، كه متعلق به اعضاي خاندان حاكم اين كشور است، با ابراز خرسندي از حادثه تروريستي در زاهدان و به خاك و خون كشيده شدن جمع بسیاري از مردم كشورمان، از رخ دادن حملات تروريستي شديدتر و بدتر در ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اين نويسنده كويتي كه روابط گسترده‌اي با مقامات عالي کشورش دارد، امروز در مقاله‌اي كه در روزنامه الوطن كويت منتشر شد، ضمن توصيف عمليات‌هاي تروريستي در عراق ـ كه به خاك و خون كشيده شدن مردم شيعه و سني مردم این کشور منجر شده و مي شود ـ به سمي كه سپاه پاسداران ايران و سپاه قدس براي بر هم زدن آرامش نيروهاي آمريكايي و مردم عراق تهيه كرده‌اند، اشاره می‌کند و مدعی می‌شود كه اين سم در حادثه انفجار مسجدي در زاهدان به خورد خودشان رفت.

اين نويسنده با تهديد كشورمان به حوادث تروريستي شديدتر، تهديد كرد که حادثه مسجد زاهدان، آخرين مورد از این دست نخواهد بود و در آينده، حوادث تروريستي بسيار بزرگتر و بيشتري در ايران رخ خواهد داد.

فؤاد هاشم همچنين با حمايت از عناصر مجري حادثه تروريستي از اقدام قاطع دستگاه قضايي كشورمان در اعدام متهمان اين حادثه انتقاد كرد و آن را نمونه عدالت جمهوری اسلامی دانست.

نویسنده الوطن، روابط گسترده‌اي با مقامات كويت داشته، به گونه‌ای كه بیشتر مقامات اين كشور، سال گذشته پس از عمل وی در يكي از بيمارستان‌هاي آمريكا براي وي پيام تبريك فرستادند و هنگام بازگشتش به كويت، دسته گل‌هاي بسیاری براي وي فرستادند كه اخبار آن نیز در روزنامه الوطن منتشر شد.

گفتنی است، در سال‌های اخیر، برخی از نویسندگان کویتی مانند «جارالله» و «هاشم» و روزنامه‌هایی مانند «السیاسه» و «الوطن» به شکل گسترده‌ای نسبت به منافع ملی و مسائل داخلی ایران اظهار نظرها و مقالات توهین‌آمیزی منتشر کرده‌اند، اما متأسفانه، وزارت خارجه کشورمان تاکنون نسبت به اقدامات این اشخاص و روزنامه‌های نزدیک به حکام کویتی، هیچ واکنش مناسبی نشان نداده‌اند.


http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=50158

[color=red]دوستان فقط فحش نديد چون مجبور ميشم قفل كنم[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گاهي اوقات بعضي از حوادث باعث ميشه كه انسان چهره واقعي دوستان و دشمنان خودش رو بشناسه ضمنا بايد بگم كه بزودي شاهد نابودي اين تروريستها خواهيم بودانشا ا....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify]با سلام خدمت همه دوستان گرامي
ظاهرا اشغال كويت توسط عراق در زمان صدام را فراموش كرده اند . چقدر مسپولين ايراني به آنها گفتند اين آتشي را كه هي هيزم به آن مي ريزيد روزي دامن خودتان را خواهد گرفت گوش نكردند تا روزي كه كشورشان را از دست دادند و مجبور شدند پس گرفتنش را از آمريكاييها گدايي كنند . امروز هم به نوع ديگري همان راه را مي روند تا زماني كه دوباره دامن گيرشان شود . البته افاضات اين آقا را نمي توان به حساب همه كويتيها گذاشت خصوصا كه برخي از آنها هم اصليت ايراني دارند . بالاخره ديوانه در هر كشوري پيدا مي شود و نمي توان همه اتباع يك كشور را به خاطر حضور جمعي ديوانه در ميانشان ديوانه خواند . [/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با نظر دوستان موافقم مسئولین کویتی دوباره راه اشتباه گذشته را می پیمایند و معلوم نیست این بار نیز بتوانند کشور خود را بدست آورند یا اینکه ...؟ این شخص نویسنده و تمام اون روزنامه و صاحبان اصلیش هم دشمنی باطنی خود با ایران رو بخوبی آشکار کردند و این برای ما باعث خوشحالی است که دشمن خودش را با دست خود معرفی میکند.

اما درباره هشدار مسخره این نویسنده کویتی اینکه همین آرامش نسبی که الان داری و میتونی چنین چرندیاتی در کنی از صدقه سری ایران و امنیتی است که به منطقه داده است وگرنه معلوم نبود الان کجا بودی و چه میکردی و مسلما برای اربابان آمریکاییت هم ارزشی نداشتی که هزینه معاش و زندگی بزدلانه تو را تامین کنند. اگر ما قصد بر هم زدن امنیت در عراق را داشتیم اکنون هفت کفن پوسونده بودی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.