BattleMaster

مستندي از « آموزش هاي رزم كراوماگا »

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ورود کراوماگا به ایران
پیش از انقلاب و در پی سفر محرمانه ارتشبد فردوست به اسراییل٬ چندین خبره نظامی‏ اسرائیل به سرپرستی سرگرد «خورخه سانترس ارهاد» به ایران فرستاده شدند و این نیرو در اوایل ورود در یکی از اشیانه های تعمیراتی هواپیماهای هرکولس سی-۱۳۰ واقع در قسمت انتهایی فرودگاه مهرآباد که در تمام فرودگاه‏های جهان معروف به «هات اسپات» است و به هیچ عنوان ترددی در آن صورت نمی‏گیرد، آموزش و تمریناتشان را آغاز کردند و سپس دامنه این آموزش به چهار پایگاه چریکی ایران در فارس، سمنان، کردستان و بوشهر رسید.

این آموز‏ش‏ها در ایران انجام و تکمیل شد و ایران با معرفی نیروی ویژه و چریک خود و شرکت در رزمایش معروف «صبح اوریل» به رده دوم جهان صعود کرد. از آموزش‏دیدگان ارتشی می‏توان به گروهی که از قومیت عشایر قشقایی استان فارس بودند، گردان تفنگداران دریایی معروف به پلنگ‏های سیاه که در پایگاه یکم ویژه بوشهر مستقر بودند و نیروی مورد علاقه محمد رضا پهلوی بود و بعدها در انگلستان دوره تکمیلی را گذراندند و گروهی از محافظان و گارد ویژه خاندان پهلوی، اشاره کرد.

 

>>>>در ايران ممنوعيت فعاليت اين رشته وجود دارد ولي با اين وجود، اين مسئله تا حدي پيش رفته است كه حتي شايعه فعاليت برخي اشخاص داخل ايران در اين رشته در فضاي ورزش شنيده شد كه البته اين خبر هرگز تاييد نشده است.

 

صدور فرهنگ صهيون در سايه ورزش

 

آنچه مسلم است، در ساختار اين رشته نمادهاي يهوديت افراطي كه عموماً در قالب فرهنگ صهيون مي‌گنجد، به كرات مشاهده مي‌شود و در واقع اسرائيلي‌ها به خوبي از ظرفيت بالقوه ورزش براي انتقال فرهنگ و عقايد خود به ساير ملل و اقوام استفاده برده و در اين قالب، بسياري از تفكراتي كه يك فرد به شدت مخالف آنها بوده و در حالت طبيعي حاضر به پذيرش نيست را به آن شخص مي‌قبولانند.


در واقع اسرائيل با تكيه بر كراوماگا، فرهنگ اسرائيل را به سهولت صادر مي كند و ورزشكاران اين رشته نيز با پيگيري برنامه‌هايي كه براي اين رشته در نظر گرفته شده، عملاً از اين فرهنگ و ديدگاه‌ها پيروي مي كنند.

نمادها، علامت‌ها و نشان‌هاي يهودي موجود در ابزار و پوشش‌هاي اين رشته، الفاظ عبري كه در ادبيات فني و تخصصي اين رشته بكار گرفته مي‌شود، تماماً سبب‌ساز گرايش ورزشكاران اين رشته به سمت اسرائيل و درآميخته شدن با اين رژيم اشغالگر مي‌سازد كه حس دفاع اين اشخاص از كشورشان و مقابله با اسرائيل را كاهش مي‌دهد.

 

به عنوان نمونه، ورزشكاري كه اين رشته مي‌پردازد، عملاً مي‌بايست الفاظ يهودي كه براي تكنيك‌هاي اين رشته بكار گرفته مي‌شود را حفظ و بكار گيرد و به همين دليل مجبور است با زبان عبري آشنايي پيدا كند، كمااينكه ووشوكاران، كارته‌كاها يا تكواندوكاران تا حدودي با الفاظ چيني، ژاپني و كره‌اي و بعضاً با زبان اين كشورها كه مهد اين رشته‌ها هستند، آشنايي مي‌يابند. 

 

جاسوسي در لباس ورزش
تغيير محتواي آموزشي اين سيستم كه تقريباً حالتي محرمانه داشته است و آموزش آن به عوام ممنوع بود، شك و ترديدهاي فراواني را به همراه داشته است. اين شك و ترديدها زماني شدت مي‌گيرد كه توجه به شاخه آموزشي مربوط به نيروهاي امنيتي و ماموران سازمان اطلاعات رژيم اسرائيل كه محتواي فني‌اش محرمانه است، بيشتر شود.

 

در واقع تمامي جاسوسان اسرائيل در دوره‌هاي پيشرفته كراوماگا شركت كرده و گواهينامه‌هاي آن را همچون ساير دوره‌هاي آموزشي دريافت مي‌كنند تا در مواجهات غيرمنتظره براي گريز و مقابله با يك يا چند نفر مسلح به سلاح‌هاي گرم، نيمه‌گرم و سرد، از توانمندي لازم برخوردار باشند كه تصاوير ايشان در اين سمينارها با چهره‌هاي مخدوش براي جلوگيري ازشناسايي در سايت‌هاي اين رشته قابل مشاهده است.

تمامي اين مسائل دست به دست هم داده تا ورزشكاران اين رشته به چشم جاسوسان اسرائيل ديده شوند و حتي نهادهاي امنيتي كشورهاي اروپايي كه بيشترين محل توسعه اين رشته هستند نيز بيش از ساير اقشار، ورزشكاران اين رشته كه رفت و آمدهايي به تل آويو داشته‌اند، زير ذره‌بين قرار دهند.

 

به هر شكل طبيعي به نظر مي‌رسد كه موساد نيز از اين امكان براي توسعه شبكه جاسوسي‌اش بهره ببرد و به راحتي در ۴۰ كشور جهان كه اين رشته رسميت دارد، شبكه اي گسترده از عوامل جاسوسي را در قالب تيم‌هاي ورزشي سازماندهي كند.

همين مسئله لزوم برخورد با فعالان در اين رشته را پررنگ‌تر مي‌سازد و بر جلوگيري از توسعه اين كشور حداقل در كشورهاي اسلامي تاكيد دارد تا شبكه جاسوسي اسرائيل نيز روز به روز در قالبي مشروع توسعه نيابد و روزی فرا نرسد که برای مقابله با این رشته با سیلی از جوانان مواجه شد که اسیر ظاهر جذاب این رشته رفته و باورهایی که همراه آن به خورد ورزشکار داده می‏شود را معتقدانه مورد دفاع قرار می‏دهند.

ویرایش شده در توسط CHAF
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم تعالی

 

برادران عزیزم

 

(اطلبوا العلم ولو بالسین) پیامبر(ص)

 

در این برهه از زمان یادگیری فنون نظامی بر همه وهمه واجب است و تفاوتی نمیکند که فنون خود دشمن را خوب بدانیم و یا بر علیه خود او استفاده کنیم . برای رفع مشکلی که آن دوست عزیزمان عنوان توطئه و غیره را عنوان نمودند نیز باید گفت در مورد لغات واسامی بکار رفته در فنون نیز اشکالی ندارد که آنها را تغییرداده وفارسی نمود . به نظر بنده ، این مورد میباید حتی در اسامی فنون سایر رشته های رزمی و غیر رزمی نیز انجام گردد ( آیا سراغ دارید که خارج از ایران ، اسامی رشته و فنونی که خاستگاهشان ایران است مثل کشتی و چوگان و غیره بخاطر احترام و یا هر دلیل دیگری حفظ شده باشد و یا این فقط ما ایرانیها هستیم که به هزار و یک دلیل غیر منطقی و یا ... اینکار را انجام میدهیم . ) .

 

تکنیکهای رزم وابستگی به هیچ قوم و کشوری نداشته و فقط نام آن کشور است که به عنوان مبدی در ذهن تاریخ باقی میماند ، که اگر غیر از این بود ما نباید از طرز لباس و سلاح و سایر موارد استفاده کنیم که مبدی همه آنها غربیها و یا شیطان بزرگ و خرس و یا روباه و عقاب میباشد .

 

به عزیزان شدیدا توصیه میکنم که هر چه سریعتر در یادگیری ، توسعه و حتی ابداع فنون جدیدتر در آن حداکثر تلاش خود را به عمل آورند که این خود لعنتی گردد که بر خود رژیم اشغالگر قدس ( لعنت الله علی رئوسهم و تابعین منهم و ناصرین ) سرازیر میگردد . انشا الله

 

با تشکر

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اونچه که هست برای انجام این حرکات باید بسیار آموزش ببینی

و تمرینهای مدام ببینی برای ملکه ذهن شدن منظورم اینه که اگه حرفه ای نباشی عملا غیر ممکنه

توانایی بدنی هم باید بالا باشه 

والا به نظر من که سابقه چند ساله ورزش رزمی هم داشتم بهترین گزینه که تو ایران هم اموزش داده میشه ورزش جیت کان دو هست که مبارزاتش کاملا خیابانی هستش

ویرایش شده در توسط haman1490

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این چیزی که الان ایشون کار میکنه قابلیت اجرایی نداره اکثر قسمتهاش

مثلاً جایی که میخواد سلاح کمری رو خلع سلاح کنه اگر توجه کنید همیشه حریف دستش رو به قبضه سلاح گرفته وانگشتش رو ماشه نیست ، من ندیدم تو هیچ کدوم از قسمت ها که حریف انگشتش روی ماشه باشه، خود این خیلی مهمه چون اگر حریف انگشتش رو ماشه قرار گرفته باشه همین حرکتا میتونه باعث مرگ خود انسان بشه

یا اینکه سلاح همیشه از فاصله بسیار نزدیک خلع میشه ، در صورتی که هیچ حرفه ای و حتی مهاجمین ناشی هم وقتی سلاح رو به سمتت نشونه می گیرند اون رو روی شکم یا شقیقه ات قرار نمیدن چون می دونند به راحتی قابل دفع هست .

یا به حرکات درگیری با چاقو ...

درکل فکر نمیکنم چیز مالی باشه و توی یه درگیری واقعی فاکتور های دیگه هستند که نتیجه رو مشخص می کنند .

 

دو تا اصل اساسی در درگیری های خیابانی که من بهشون رسیدم :

1- ضربه اول رو بزن

2- اگه فرصت و امکانش رو داری فرار کن

اصل اضافی -> 3- بی رحم باش .

 

 

نمادها، علامت‌ها و نشان‌هاي يهودي موجود در ابزار و پوشش‌هاي اين رشته، الفاظ عبري كه در ادبيات فني و تخصصي اين رشته بكار گرفته مي‌شود، تماماً سبب‌ساز گرايش ورزشكاران اين رشته به سمت اسرائيل و درآميخته شدن با اين رژيم اشغالگر مي‌سازد كه حس دفاع اين اشخاص از كشورشان و مقابله با اسرائيل را كاهش مي‌دهد.

 

فقط این مائیم که اگه چیزی رو بسازیم ( !؟؟؟ ) میام و عبارات خارجی براش استفاده می کنیم ... توی دنیا ، سازنده یک چیز ، ابداع کننده ی یک سبک و ... میاد و از کلمات زبان مادریش استفاده می کنه ...

 

نکته عزیزان انتظار دارند اسرائیلی بیاد اسم فن های ابداعیش  رو به زبان فارسی یا عربی نامگذاری کنه !؟

ویرایش شده در توسط Juicer

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.