mehran55

اسبان بارکش بالدار (نگاهی گذرا به پرنده های ترابری)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ایران دو تا از بهترین پرنده های لجستیکی رو در اختیار داره البته به همراه آنتونوف ها 72/74 کسی از دوستان سرنوشت آنتونوف های 72/74 که به دستور رئیس جمهور زمينگير شدن خبر داره
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دسترسی م بسته هست برای همین نمیتونستم (توی تاپیک) بگم

 

 

An-225 Mriya رو برای جابه جایی شاتل ( همونطرور که عکس اش رو قرار دادید ساخته شد و برای این کار همون یک فروند کفایت میکرد

دم عقب اش هم به همین خاطر دوتا و با این فاصله هست چون وقتی شاتل در پشتش قرار داره اگه دم اش معمولی بود به خاطر هوایی که توسط شاتل شکافته میشد چیزی به دم نمیرسید تا بتونه با اون هواپیما رو هدایت کرد

برای همین این طوری طراحی شد

 

این توضیح مفید رو هم آرش عزیز دادند که من اینجا برای دوستان دوباره نقل اش کردم.

(توی پیام شخصی توضیح دادند)

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقامهران خسته نباشي اين C145 تحت ليسانس تو لهستان توليد شده
ياتوامريكا.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امیدوارم که تونسته باشم جواب سوال شما رو بدم.

بله ازشما ممنونم.
اين سي 146 خيلي شبيه به انتونف 140نيست؟
عكس چهارم از بالا چرخهاش باز نشده به نظرميادميخواد فرودبياد؟؟
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقامهران خسته نباشي،
ببخشيد انتونوف 70 ساخت روسيه هست يا مشترك با اكراين؟
اگر مشترك هست الان كه بينشون جنگ افتاده تكليف أين هواپيما چي هست؟؟ ویرایش شده در توسط AGM65
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لطفا وارد سیستم شوید برای ارسال نظر

شما قادر خواهید بود بعد از ورود به سیستم این نظر را ترک نمایید



ورود به سیستم