EisaRezaZare

بدون سرنشین ایکس-47 بی (X-47B demonstrator)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ممنون از لطف شما . 

برابر اندازه ها در سیستم متریک رو هم لطف کنید بفرمایید .

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ممنون از لطف شما . 

برابر اندازه ها در سیستم متریک رو هم لطف کنید بفرمایید .

38 پا میشه 11.4 متر

 

62 پا میشه 18.6 متر

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

General characteristics

Performance

Armament

  • 2 weapon bays, providing for up to 4,500 lb (2,000 kg) of ordnance

Avionics

  • Provisions for EO/IR/SAR/ISAR/GMTI/MMTI/ESM

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_X-47B

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اولین پرواز شبانه پهباد x45B  متعلق به نیروی دریایی امریکا در رودخانه Patuxent در تاریخ 10 اوریل 2014 با موفقیت انجام شد

 

 

x-47b-night-1.jpg

 

x-47b-night.jpg

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آخرین خبرها از اکس-47بی :

 

پس از انجام عملیات سوخت گیریه هوایی توسط این پرنده با یک فروند هواپیمای سوخت رسان ، مسئولان این برنامه در نیروی دریایی ، پایان دوره آزمایشات پروازی رو اعلام کردند ولی در چند روز گذشته کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنا و چند مقام نیروی دریایی ، با ابراز نگرانی از افزایش چشمگیر فعالیت های سلطه جویانه چین در دریای چین جنوبی و تقویت توانمندی در بخش سامانه های پدافندی ، راداری و رهگیرهای هوایی ، بر ضرورت ادامه این آزمایشات و ارزیابی ها تاکید کردند و آن را بسیار حیاتی دانستند.

 

در بودجه سال 2016 مبلغ 725 میلیون دلار به برنامه UCLASS اختصاص داده شده و مقامات بلندپایه خواستار افزایش سرعت این برنامه و عملیاتی شدن آن در زودترین زمان ممکن شده اند.همچنین تاکید میکنند که افزایش تکاپو برای حاضر شدن برنامه UCLASS هیچ گونه برتری و امتیاز خاصی برای نورثروپ گرومن یعنی سازنده اکس-47بی ، به همراه نخواهد داشت و تمامی حقوق قانونی دیگر پیمان کاران در یک رقابت سالم ، تضمین خواهد شد.

 

همچنین توسعه توانایی های ISR پروژه UCLASS را در اولویت ثانویه ماموریتی بعد از توانایی تهاجم زمینی و حمل مهمات اعلام کرده اند. کمپانی های دیگری که علاوه بر نورثروپ گرومن در این برنامه رقابت میکنند شامل لاکهید مارتین ، بوئینگ و جنرال اتومیکز ، منتظر درخواست رسمی نیروی دریایی برای اعلام نیازهای خود هستند و در واکنشی دیگر ، یکی از مقامات لاکهیدمارتین به نیروی دریایی توصیه کرده تا با پیگیری آزمایشات ، میزان آشنایی و تجربه خود را در کار با پرنده های بی سرنشین افزایش داده و به موضوعات اساسی مثل سامانه فرماندهی و کنترل و عملیات روی عرشه و ایمنی ، بیشتر بپردازد.

 

بر اساس زمان بندی حال حاضر ، UCLASS در سال 2022 یا 2023 عملیاتی خواهد شد.

 

http://news.usni.org/2015/06/02/secnav-mabus-x-47b-tests-should-continue-without-giving-uclass-advantage-to-northrop-grumman

http://news.usni.org/2015/05/14/sasc-markup-adds-725-million-for-2-new-carrier-uav-prototypes-more-x-47b-testing

http://www.flightglobal.com/news/articles/auvsi-lockheed-urges-more-x-47b-testing-412031/

  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام

یعنی دیگه x-47B هم نقش تهاجمی نداره؟؟؟؟


واقعا چرا پرنده ای به این ارزش رو با سوخت رسانی نابود کردن؟؟؟ این پرنده واقعا با به خدمت گرفتن ناور هواپیمابر جراد فورد و درکنار اف 35 ناو نشین و اف 18 گلولر واقعا مخوف میشد . اما یک اشتباه استراتژیک نابود کرد همه چیر رو. ایکس 45 بی برای سوخت رسانی. واقعا عجیبه و بعید talk_to_the_hand icon_eek icon_eek icon_eek icon_eek

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام

یعنی دیگه x-47B هم نقش تهاجمی نداره؟؟؟؟


واقعا چرا پرنده ای به این ارزش رو با سوخت رسانی نابود کردن؟؟؟ این پرنده واقعا با به خدمت گرفتن ناور هواپیمابر جراد فورد و درکنار اف 35 ناو نشین و اف 18 گلولر واقعا مخوف میشد . اما یک اشتباه استراتژیک نابود کرد همه چیر رو. ایکس 45 بی برای سوخت رسانی. واقعا عجیبه و بعید talk_to_the_hand icon_eek icon_eek icon_eek icon_eek

 

سلام علیکم . دوست عزیز اگر خبر رو یک بار دیگه و با دقت بیشتری مطالعه بفرمایید ، دلیل و چرایی این اقدام رو درک خواهید کرد . ولی با این وجود دلایل اصلی رو فهرست وار عرض میکنم.

 

محدودیت بودجه

+

اولویت بالای به خدمت گیری F-35 و اختصاص بودجه بیشتر به این برنامه

+

نرسیدن فناوری هدایت و تصمیم گیری خودکار و مستقل در پرنده های بی سرنشین به سطح و بلوغ لازم

+

عدم نیاز فوری و حیاتی به پهپاد تهاجمی در آینده نزدیک

+

تکمیل حلقه پنهانکاری در کنار لایتنینگ ( یعنی پرنده مهاجم و پرنده سوخت رسان هر دو پنهان کار هستند و عملیات را با احتمال موفقیت بیشتری انجام خواهند داد )

+

عدم نیاز به استفاده از جنگنده های F-18 در نقش سوخت رسان و در نتیجه در اختیار داشتن تعداد بیشتری از این پرنده در نقش تهاجمی

+

ارزان تر بودن به خدمت گیری پهپاد سوخت رسان به جای تبدیل و سازگاری هواپیما های V-22 و E-2D به گونه سوخت رسان ( در مورد سپاه تفنگداران دریایی )

  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.