GOLDEN-CROWN

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه - بخش دوم ( از July 2015 )

Recommended Posts

چرا اینقدر کم بمب لود میکنند این همه پایلون خالی و بمب های کوچیک

عكس از لندينگ جنگنده ها هست. بايد ديد قبل تيك اف با چه كميت و كيفيتي مهمات حمل ميكنند.
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خدایا این ارتش سوریه چقدر می تونه الاغ باشه. صد بار این حرکت رو تکرار کردن بازم با تلفات برگشتن. خدایا عقلی عنایت بفرما!!

چرا شب عملیات نمی کنن ح

ببخشید ولی فکر نکنم تاثیری داشته باشه..این داعشی که منمیبینم دوربین دید در شب باید داشته باشه.بعدشم دشت رو میتونن تو شب رد کنن اما کوه رو چیکار کنن؟چرا از هوا نمیکوبنشون؟به نظر استتاری ندارن!

ویرایش شده در توسط hamoun
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دولت روسیه "بی رحم ترین" نیروهای زمینی خود را برای نابودی گروه تروریستی داعش به سوریه اعزام کرده است.
نیروهای ویژه روسیه به نام "اسپتسناز"

الله اکبر

 

رییس جمهور فرانسه پس از جلسه اضطراری کابینه : داعش دشمن ماست ، نه بشار اسد

 

خاک تو سر الاغ ! تازه فهمیدی ؟ چقدر این سیاسیون غربی احمقن آخه ! هنوزم نفهمیدن دارن از غده ای سرطانی عربستان سعودی با تفکرات وهابیت حمایت میکنن . اونم واسه نفت و همچنین موهومات یه مشت سیاستمدار احمق اسرائیلی . خودشونم نمیدونن با خودشون چن چندن !

ویرایش شده در توسط mahdiarmy
  • Upvote 5
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چرا اینقدر کم بمب لود میکنند این همه پایلون خالی و بمب های کوچیک

در عکس هایی که ازشون دیدم همشون اینطوری هستن 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در تظاهراتی که در مرکز شهر آنتالیا در پی حضور رئیس جمهور آمریکا انجام شد، پرچم‌های ایران، سوریه، فلسطین، عراق و کشورهایی که در خط مقدم مبارزه با امپریالیسم هستند، توسط جوانان حمل شد.
به گزارش فارس به نقل از  شبکه «اولوسال» ترکیه، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای شرکت در مذاکرات گروه 20 روز گذشته(یکشنبه) وارد آنتالیای ترکیه شد.
اتحایه جوانان ترکیه (TGB) در اعتراض به این سفر در دو نقطه شهر آنتالیا ضمن ترتیب دادت تظاهرات‌هایی، شعارهایی بر ضد امپریالیسم سر دادند و آنها را به میدان مبارزه فرا خواندند. 
545900_102.jpg
 
در این تظاهرات که در مرکز شهر آنتالیا انجام شد، پرچم‌های ایران، سوریه، فلسطین، عراق و کشورهایی که در خط مقدم مبارزه با امپریالیسم هستند، توسط جوانان حمل می‌شد.
شعارهایی که در این تظاهرات داده می‌شد عبارت بودند از: «مرگ بر امپریالیسم آمریکا»، «آمریکای قاتل از ترکیه برو بیرون»، «آمریکایی برو به خانه‌ات»، «اوباما می‌لرزد جوانان ترکیه میرزمند»، «این کشور از آن ماست، مرگ بر امپریالیسم».
جمیل گوزل معاون دبیرکل اتحادیه جوانان ترکیه در قطعنامه پایانی این تظاهرات گفت: 2 روز پیش در لبنان و پاریس ده‌ها نفر کشته شدند و هم اکنون، هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه صدها نفر از آوارگان سوری در خیابان‌ها در حال گدایی برای تکه‌ای نان هستند. هر روز شاهد به تخنه سنگ خوردن اجساد کودکانی مثل آیلان سوری در سواحل دریاها هستیم و مسئولیت تمام این مصائب به عهده اوباما است، اما او هر روز از تلویزیون‌ها به ما نیشخند می‌زند و ما این را محکوم می‌کنیم.
وی افزود: اعزام نیرو از سرزمین سرخپوستان تا افغانستان و از آمریکای جنوبی تا عراق، تماماً برای اهداف اشغالگری اوباما است. چکمه‌های سربازان آمریکا به خون زنان باردار آغشته شده‌اند و بر سرزمین‌هایی که آنها اشغال کردند، هنوز آثار تجاوز به زنان دیده می‌شود. اشغالگران قاتل در افغانستان به اجساد کسانی که در مقابلشان مقاومت می‌کردند توهین کردند.
معاون دبیر کل اتحادیه جوانان ترکیه با اشاره به اینکه اوباما که اکنون در ترکیه است، تنها یک ماشین جنگی می‌باشد، گفت: آنچه اوباما با حمایت مالی خود از تروریست‌ها انجام داد تنها در آسیای میانه محدود نخواهد ماند و قطعاً به طرف خودشان نیز بازخواهد گشت. تمام اتفاقات اروپا، شامل ترور، اعتیاد، دربدری، بی خانمانی و بی فرهنگی‌ها به دلیل تبعیت سران اروپا از رفتار اوباما است. ما همه این رفتار اوباما را محکوم می‌کنیم و تروریست‌ها را به مبارزه فرا می‌خوانیم.
یادآوری می‌شود که مدتی قبل گروهی از اعضای اتحادیه جوانان ترکیه به ایران آمده بودند. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نمردیمو پرچم ایرانو تو ترکیه دیدیم...
;)
 
ویرایش شده در توسط vahidg
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه اعلام کرد روسیه برای حمایت از عملیات بخشی از اپوزیسیون مسلح سوریه در زمینه مبارزه با داعش آمادگی دارد.

پوتین گفت: "بخشی از اپوزیسیون مسلح (سوریه) امکان انجام عملیات جنگی علیه داعش با حمایت روسیه را بعید نمی داند و ما آماده ایم حمایت هوایی را به این اپوزیسیون ارائه کنیم".

وی افزود: "اگر این امر صورت گیرد، پایه و اساس خوبی برای حل و فصل سیاسی بحران سوریه در آینده خواهد بود".

با این حال رییس جمهور روسیه بر ضرورت پیوستن دیگر کشورها به این مبارزه تاکید کرد و گفت: "ما به حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، ترکیه و ایران در این زمینه نیاز داریم".

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده) · مخفی شده توسط rezatizi، 26 آبان 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 26 آبان 1394 - دلیلی ارایه نشده است

آن چه در مورد مظنونان حمله به پاریس می دانیم: اسامی، سنین و جزئیات

 

اینجا بخوانید (اگر لازم بود خلاصه ترجمه می کنم)

 

این پست رو به اشتباه اینجا زدم. چطور میشه حذف کنم؟

ویرایش شده در توسط fkfmpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.