GOLDEN-CROWN

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه - بخش دوم ( از July 2015 )

Recommended Posts

من متوجه نشدم بالاخره روسیه کاروان کامیون های ترکیه رو بمب باران کرد یا خیر؟

من هرچی سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد و هیچ خبرگزاری رسمی رو پیدا نکردم که این خبر رو تایید کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

من متوجه نشدم بالاخره روسیه کاروان کامیون های ترکیه رو بمب باران کرد یا خیر؟

من هرچی سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد و هیچ خبرگزاری رسمی رو پیدا نکردم که این خبر رو تایید کنه

 

بله خود وزارت خارجه در خبری که پیشتر در تاپیک گذاشتم تایید کرد کاروانی که قصد انتقال تسلیحات از ترکیه به سوریه داشتند رو زده

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

الان در این تصویر نشان بدید به ما که روس ها کنتاکت 5 رو از تی 90 باز کردن دقیقا مشخص کنید از کدوم بخش تانک باز شده

 

http://gallery.military.ir/albums/userpics/10204/CUu7hIwUAAA-izr.jpg
 

 

عملا خیر چون برای مقابله با تاو باید اول تهدید او نرو کشف کنه و تی 90 ابزاری برای کشف تهدید این موشک ندارد

 

از روی سینه ی تانک ... البته انگار روس ها اصلا روی سینه ی تی 90 ها چنین چیزی نگذاشته بودند ... مشکل از روس هاست که تی 90 هاشون خیلی شبیه یکی از مدل های تی 72 هست .

  • Upvote 4
  • Downvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روسیه به طور جدی قصد داره به کردها کمک کنه. از یه طرف به نفع ماست چون کردها بلدند با داعش و النصره و وحشیون بجنگند و تمرکز این گروه ها از درگیری با نیروهای ما به هم میخوره و کار ما سبکتر میشه. ترکیه هم دمش میسوزه. از طرف دیگه هم که بحث پژاک دوباره مطرح میشه. بدترین چیز اینه که بعد از اتمام جنگ با داعش و وحشیون وارد یه جنگ دیگه با پژاک بشیم که این دفعه با تجهیزات قویتر وارد عمل میشوند.
نمیدونم... شاید بهتر باشه که با گروه هایی مثل پ.ک.ک و پژاک بسازیم و به یه توافق برسیم. روابط با کردستان عراق که الان نسبتا مثبته، اربیل میتونه نقش میانجیگری رو بازی کنه. جنگ و دشمنی بی پایان با گروهی که روز به روز قویتر میشه و حامیان بیشتری جذب میکنه نتیجه خوبی نخواهد داشت. هر چه زمان بگذره، تفکرات جدایی طلبانه رواج بیشتری پیدا میکنه و ممکنه یه جنگ داخلی (در حد یک منطقه، نه فراگیر) راه بیفته و مظلوم نمایی و جنگ رسانه ای... از طرف دیگه اگه با کردها الان درگیر بشیم، برچسب حمایت از داعش به ما میخوره.

پیشنهاد شما چیه؟
  • Upvote 5
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از روی سینه ی تانک ... البته انگار روس ها اصلا روی سینه ی تی 90 ها چنین چیزی نگذاشته بودند ... مشکل از روس هاست که تی 90 هاشون خیلی شبیه یکی از مدل های تی 72 هست .

 

 

صرفا توصیه میکنم تصاویر تی 90 مورد استفاده در ارتش روسیه در خاک این کشور رو با تی 90 که به سوریه اورده شده مقایسه کنید و بعدش نظرتون رو اصلاح کنید

  • Upvote 8
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کنفرانس مطبوعاتی پوتین و اولاند چند دقیقه پیش تو مسکو به پایان رسید

 

متن کامل چند دقیقه طول میکشه منتشر شه اما چیزی که من از این مصاحبه فهمیدم اینه که روسها احتمالا میخوان تفاهم نامه ای که سر عملیات های هوایی در سوریه با آمریکایی ها منتشر شد رو به بهانه سقوط سوخو لغو یا حداقل برخی مفادش رو تغییر بدن

 

دوستان توجه داشته باشید که طبق این تفاهم روسها و ائتلاف آمریکا باید موقعیت و محل های بمبارانشون رو به هم اعلام کنند که این دست روسها برای هدف قرار دادن شورشیان تحت حمایت CIA رو بسته اما با این قضیه پیش اومده شاید روسها بتونند استفاده کنند و بگن این تفاهم نامه و داشتن اطلاعات سوخوی روسی باعث "خنجری" شد که به پشت ما خورد و نتیجتا تفاهم رو لغو کنند

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

داعش گوش ۷۰ عضو خود را برید(چقد وحشی باید باشه ادم که بتونه انقد لجن بشه /همش هم به اسم پیغمبر و قران)

 

 

یک منبع امنیتی عراق به «السومریه نیوز» گفته که «قاضی دادگاه شرعی وابسته به داعش امروز حکم بریدن گوش 70 نفر از عناصر این گروه تروریستی را به دلیل ترک پست و کم‎کاری در درگیری‎ با نیروهای عراقی صادر کرد.»

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که بیشتر این عناصر از ساکنان محلی استان نینوا که طی سال جاری به داعش پیوستند، هستند.

وی افزود: داعش این حکم را در دادگاه نینوا واقع در منطقه بابا الطوب اجرا کرد سپس آنها به مخفیگاه خود در همین منطقه منتقل کرد.

شهر موصل مرکز استان نینوا از 10 ژوئن سال 2014 تحت اشغال داعش قرار گرفت و از آن به بعد ساکنان این شهر و دیگر مناطق استان در فاجعه امنیتی و انسانی به سر می برند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940905000974

ویرایش شده در توسط neysi110
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط MR9، 5 آذر 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط MR9، 5 آذر 1394 - دلیلی ارایه نشده است

ااقتصاد ترکیه ....اونجوری که شما میفرمایید.نیست  ترکیه یه کشور صنعتیه....این امار بیشترش ماله 2005 که تا 2013 ترکیه یکی از بهترین نرخ ها رشد را داشته در نتیجه امار ذیل روند رو به رشدی را تجربه کرده..............  

سازمان سیا ترکیه را در رده کشورهای توسعه یافته دسته بندی کرده‌است. اقتصاددانان و سیاست‌مداران اغلب ترکیه را بعنوان کشور تازهصنعتی شده طبقه‌بندی می‌کنند و آن را جزو ۲۰ کشور صنعتی جهان می‌دانند. بر اساس اعلام مجله فوربس از نظر تعداد میلیاردرها شهراستانبول در سال ۲۰۰۸ با ۳۵ نفر میلیاردر پس از مسکو(۷۴ میلیاردر), نیویورک (۷۱ میلیاردر), لندن(۳۶ میلیاردر) در رده چهارم جهان قرار دارد و از این لحاظ از شهرهایی مانند توکیوهنگ کنگلس آنجلس و دالاس پیش است.

بخش کشاورزی[ویرایش]

 

بر اساس آمار سال ۲۰۰۵ ترکیه در تولید محصولات کشاورزی در رده هفتم جهان قراردارد.

ترکیه در تولید فندقانجیرزردآلوگیلاس، به و انار در جهان اول، در تولید هندوانه، خیار و نخود، دوم، در تولید سیب زمینی، بادمجان، فلفل سبز، پسته و عدس، سوم، در تولید پیاز و زیتون، چهارم، در تولید چغندر قند، پنجم، در تولید تنباکو، سیب و چای رتبه ششم جهان، در تولیدجو و کتان رتبه هفتم، درتولید بادام رتبه هشتم، در تولید گندم، چاودار و گریپ فروت رتبه دهم جهان و در تولید لیمو یازدهمین کشور جهان است.

ترکیه از سال ۱۹۸۰ میلادی در تولید محصولات اساسی کشاورزی به خودکفایی رسیده و پس از آن سال نیز به رشد خود ادامه داده‌است.

صنایع[ویرایش]

200px-Etox_Zafer.jpg
 
Etox Zafer: اتومبیل اسپورت ساخت ترکیه
200px-Temsa_Diamond_Bus_in_Mannheim_100_
 
اتوبوس تمسا در شهر مانهایمآلمان: ساخت ترکیه
200px-RFE06_Arcelik.jpg
 
تلویزیون آرچلیک:ساخت ترکیه

ترکیه در سال ۲۰۰۵ یکی از ۲۰ کشور برتر جهان از لحاظ تولیدات صنعتی جای گرفت و سهم بخش صنعت در اشتغال ۱۹٪، درتولید ملی ۲۹٪ و در صادرات ۹۴٪ را به خود اختصاص داد. بزرگترین صنعت ترکیه نساجی است که ۱۶٫۳٪ کل صنایع ترکیه را شامل می‌شود.

پس از نساجی پالایش نفت (۱۴٫۵٪)، صنایع غذایی (۱۰٫۶٪)، صنایع شیمیایی (۱۰٫۳٪), صنایع فولاد و ذوب آهن (۸٫۹٪)، خودروسازی (۶٫۳٪) وماشین سازی (۵٫۸٪) بیشترین سهم در صنعت ترکیه را دارند.

از لحاظ صادرات صنایع نساجی با۱۹٪، صنایع خودروسازی با ۱۸٪، صنایع فولاد و ذوب آهن با ۱۳٪، لوازم خانگی با ۱۰٪، صنایع شیمیایی و داروسازی با ۹٪ و ماشین سازی با ۷٪، عمده صادرات صنعتی ترکیه را تشکیل می‌دهند. صنعت نساجی ترکیه در سال ۲۰۰۶ با صادراتی به ارزش ۱۳/۹۸ میلیارد دلار که بخش اعظم آن (۷۶٪) به کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر شده بیشترین درآمد صادراتی را برای ترکیه داشته‌است.
صنایع الکترونیکی وستل ترکیه بزرگترین تولید کننده تلویزیون در اروپاست و یک چهارم تلویزیونهای خریداری شده توسط مشتریان اروپایی توسط وستل تولید می‌شوند. مجموع تولید تلویزیون شرکت وستل و بکو بیشتر از نصف تولید تلویزیون اروپاست. شرکت ترکیه‌ای پروفیلو-تلار (Profilo-Telar) نیز سومین تولید کننده تلویزیون در اروپاست. سهم ترکیه در فروش محصول تلویزیون در اروپا از ۵٪ در سال ۱۹۹۵ به ۴۵٪ در سال ۲۰۰۵ رسیده‌است. در همین مدت سهم ترکیه از بازار دستگاههای دیجیتالی در اروپا از ۳٪ به ۱۵٪ رسیده و لوازم خانگی تولید ترکیه ۱۸٪ بازارهای اروپا را به تسخیر درآورده‌است.
صنایع اتومبیل سازی ترکیه در سال ۲۰۰۶ با تولید ۱۰۲۴۹۸۷ دستگاه خودرو، پس از آلمان، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا در رده ششم اروپا جای گرفت. در همین سال رتبه ترکیه در خودرو سازی جهان هفدهم جای گرفت وصادرات خودرو و قطعات یدکی خودرو را به ۱۴ میلیارد دلار رساند.

پیمانکاری و ساخت و ساز[ویرایش]

بخش پیمانکاری و ساخت و ساز ترکیه یکی از فعالترین و پویاترین پیمانکاران جهان است. در سال ۲۰۰۷ بیست و دو شرکت پیمانکاری و ساختمان سازی از ترکیه در فهرست بهترینهای مهندسی عمران جهان جای گرفت که از این لحاظ پس از ایالات متحده آمریکا و چین رتبه سوم جهان را داراست.

ارتباطات[ویرایش]

پس از سال ۲۰۰۴ ارتباطات در ترکیه گسترش زیادی یافته و با آزادی عملی که بدست آورده و از کشورهای موفق در این زمینه می‌باشد. ترکیه از ماه اوت سال ۲۰۰۸ از اینترنت VDSL با سرعت ۳۲ مگابیت/ثانیه بهره می‌برد. در اروپا سیستم VDSL تنها در آلمان، فرانسه و ترکیه راه‌اندازی شده‌است. بر اساس آمارماه اوت ۲۰۰۵، بیش از ۱۹ میلیون خط تلفن ثابت، ۳۶ میلیون خط تلفن همراه و ۱۲ میلیون کاربر اینترنت در ترکیه از خدمات ارتباطی استفاده می‌کرده‌اند. در سال ۱۹۹۹ مجموعاً ۳۸۲٬۳۹۷ کیلومتر جاده، ۸٬۶۸۲ کیلومتر راه آهن (۲٬۱۳۳ کیلومتر برقی)، ۱۱۸ فرودگاه (۶ فرودگاه بین‌المللی)، ۱٬۲۰۰ کیلومتر راه آبی در ترکیه کار حمل و نقل را بر عهده داشتند.

گردشگری[ویرایش]

گردشگری یکی از فعالترین بخشهای اقتصاد ترکیه‌است که به سرعت رشد می‌کند.

بر اساس آمار موسسه TUI آلمان از ۱۰۰ هتل برتر جهان ۱۱ هتل در ترکیه قرار دارند.

در سال ۲۰۰۷ تعداد ۲۷٬۲۱۴٬۹۸۸ نفر توریست از ترکیه بازدید کرده‌اند که درآمدی بالغ بر ۱۸٫۵میلیارد دلار برای ترکیه ایجاد کرده‌اند.

شهرهای آنتالیا در سواحل ترکیه و موغلا بیشترین توریست را به خود جذب کرده‌اند.

سواحل ترکیه از لحاظ جذب جهانگرد همانند سواحل اسپانیا و ایتالیا از جذاب‌ترین سواحل اروپا هستند. شهر استانبول نیز به دلیل آثار باستانی همه ساله پذیرای تعداد زیادی از جهانگردان است.

خدمات بانکی و مالی[ویرایش]

بانک مرکزی ترکیه (Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası) در سال ۱۹۳۰ تشکیل شد و شعباتی در نیویورک، لندن، فرانکفورت و زوریخ دارد. در سال ۱۹۹۸ ۷۲ بانک در ترکیه فعالیت می‌کردند. بورس اوراق بهادار استانبول در سال ۱۹۸۵ و بورس طلای استانبول در سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز کردند البته سابقه فعالیت بورس در ترکیه به سال ۱۸۶۶ میلادی باز می‌گردد. در آن سال بورس معاملات دارالسعادت توسط عثمانی‌ها تشکیل گردید.  

امسالفکر کنم 43 ملیون توریست داشته که سهمه روس ها8 درصد بوده از صنعت توریسم تورکیه......................و باز هم فکر کنم....سهم ایرانیا 6 درصد بود

داداش شما یا ترکیه رو نشناختی یا کلا داری مارو میزاری سر کار

اقتصاد ترکیه صنعتیه rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor rolling_on_the_floor

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

کنفرانس مطبوعاتی پوتین و اولاند چند دقیقه پیش تو مسکو به پایان رسید

 

متن کامل چند دقیقه طول میکشه منتشر شه اما چیزی که من از این مصاحبه فهمیدم اینه که روسها احتمالا میخوان تفاهم نامه ای که سر عملیات های هوایی در سوریه با آمریکایی ها منتشر شد رو به بهانه سقوط سوخو لغو یا حداقل برخی مفادش رو تغییر بدن

 

دوستان توجه داشته باشید که طبق این تفاهم روسها و ائتلاف آمریکا باید موقعیت و محل های بمبارانشون رو به هم اعلام کنند که این دست روسها برای هدف قرار دادن شورشیان تحت حمایت CIA رو بسته اما با این قضیه پیش اومده شاید روسها بتونند استفاده کنند و بگن این تفاهم نامه و داشتن اطلاعات سوخوی روسی باعث "خنجری" شد که به پشت ما خورد و نتیجتا تفاهم رو لغو کنند

 

محل بمباران ها تقریبا در میدان نبرد مشخص است 

فقط می ماند زدن خطوط لجستیک که باید دید مراحل شناسایی تا زدن به چه صورت است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

محل بمباران ها تقریبا در میدان نبرد مشخص است 

فقط می ماند زدن خطوط لجستیک که باید دید مراحل شناسایی تا زدن به چه صورت است

 

بله ولی الان طرفین موظف هستند اطلاعات نبرد و موقعیت جنگنده هاشون رو بصورت شفاف گزارش بدن در صورتیکه اگر اوایل ورود روسیه به جنگ سوریه خاطرتون باشه وقتی مخالفان تحت حمایت سیا مورد هدف جنگنده های روس قرار میگرفتند ، روسها به راحتی تکذیب میکردند (فارغ از اینکه آمریکایی ها هرچقدر عکس و دلیل بیارن) و اطلاعات جنگنده هاشون رو حفظ میکردند

 

سقوط سوخو میتونه بهانه خوبی باشه برای عدم اطمینان و نهایتا لغو این تفاهم نامه از طرف روسیه

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بله ولی الان طرفین موظف هستند اطلاعات نبرد و موقعیت جنگنده هاشون رو بصورت شفاف گزارش بدن در صورتیکه اگر اوایل ورود روسیه به جنگ سوریه خاطرتون باشه وقتی مخالفان تحت حمایت سیا مورد هدف جنگنده های روس قرار میگرفتند ، روسها به راحتی تکذیب میکردند (فارغ از اینکه آمریکایی ها هرچقدر عکس و دلیل بیارن) و اطلاعات جنگنده هاشون رو حفظ میکردند

 

سقوط سوخو میتونه بهانه خوبی باشه برای عدم اطمینان و نهایتا لغو این تفاهم نامه از طرف روسیه

 

الان نگرانی بابت عبور از خط مرزی است یا لو رفتن محل ماموریت؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

درگیری تمام عیار بین نیروهای YPG کرد و احرارالشام در جنوب اعزاز / درگیری همزمان کردها و اسلامگرایان در شمال شهر حلب

 

الان نگرانی بابت عبور از خط مرزی است یا لو رفتن محل ماموریت؟

 

بنظر من لو رفتن جاهایی که تو سوریه بمباران میشه موضوع هست !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

داعش گوش ۷۰ عضو خود را برید(چقد وحشی باید باشه ادم که بتونه انقد لجن بشه /همش هم به اسم پیغمبر و قران)

 

 

یک منبع امنیتی عراق به «السومریه نیوز» گفته که «قاضی دادگاه شرعی وابسته به داعش امروز حکم بریدن گوش 70 نفر از عناصر این گروه تروریستی را به دلیل ترک پست و کم‎کاری در درگیری‎ با نیروهای عراقی صادر کرد.»

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که بیشتر این عناصر از ساکنان محلی استان نینوا که طی سال جاری به داعش پیوستند، هستند.

وی افزود: داعش این حکم را در دادگاه نینوا واقع در منطقه بابا الطوب اجرا کرد سپس آنها به مخفیگاه خود در همین منطقه منتقل کرد.

شهر موصل مرکز استان نینوا از 10 ژوئن سال 2014 تحت اشغال داعش قرار گرفت و از آن به بعد ساکنان این شهر و دیگر مناطق استان در فاجعه امنیتی و انسانی به سر می برند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940905000974

حالا چرا براشون ناراحتی
به درک که گوششون بریده شده

من که میگم خدا رو شکر . انشاءاله از این بدتر سرشون بیاد

  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.