GOLDEN-CROWN

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه - بخش دوم ( از July 2015 )

Recommended Posts

یک احتمال قوی  وجود دارد  پهپادهای کواد که طبق ویدئوها صحنه نبرد را مدیریت میکنند واقعا یک مدل تجاری ساده نباشند و یک مدل تخصصی باشند ، وقتی به هزاران تیر موشک ضد زره تاو و موشک های دوشپرتاب ضد هواگرد از طرف محور غربی عربی تجهیز شده اند دور از ذهن نیست بار دیگر به یک سلاح جدید ساده و تاثیر گذار تجهیز شده باشند.

 

پهپادهای ساخت شرکت aeryon  که در لیبی  توسط مخالفان ضد حکومت بکارگیری شد و توسط کشورهای عربی هم خریداری شده است

 

در جنگ لیبی:         http://www.military.com/video/aircraft/pilotless-aircraft/aeryon-scout-uav-used-by-libyan-rebels/1127147931001

 

در جنگ یمن ضبط شده توسط حوثی ها:  http://www.aparat.com/v/myw3h

 

کلیپ عملکرد:  http://www.aparat.com/v/4xm6i

 

http://www.aparat.com/v/WZINx

 

این کواد قابلیت حمل دوربین ها با کیفت بالا دید در روز و شب بوده و نرم افزار کنترلی بسیار هوشمندی دارد و قابلیت پایش موزاییکی و برنامهریزی شده بصورت اتومات ، تعقیب هدف ، تعیین موقعیت هدف و نقشه برداری از محدوده مشخص شده را دارد همچین قابلیت پرواز در شرایط اب و هوایی نامناسب هم از دیگر امکانات این پهپاد است و میتوان با چند باطری شارژ شده و تعویض بعد از اتمام زمان پرواز بصورت مدوام بر فراز منطقه نبرد از ان استفاده نمود

 

کنترل ان هم توسط یک کامیپیوتر قابل حمل صفحه لمسی با رابط کاربری ساده اما جامع و کامل صورت میگیرد

 

یک نمونه دانشجویی ساز ساخت داخل مشابه این پهپاد:       

 

 

http://www.aparat.com/v/Hf9rB

 

 

شرح قابلیت های نمونه دانشجویی:

 

 

"وی صدای کم و مداومت پرواز بالا را از جمله مزایای هدهد 3 ذکر کرد و گفت: این پهپاد هشت روتوره در هر بازو، سه ملخ دارد و حداکثر سرعت آن 70 کیلومتر بر ساعت است و می تواند حداکثر 53 دقیقه پرواز کند.
حسن پناه، تعویض آسان باتری در کمتر از یک دقیقه، کاهش حجم پرنده با جمع شدن بازوها، حمل و نقل راحت توسط یک نفر، امکان پرواز در محیط های متنوع، قدرت پرواز در گرد و غبار و باران سبک، اعلام میزان انرژی باقی مانده باتری را به عنوان دیگر قابلیت های این پهپاد عمود پرواز عنوان کرد.
وی افزود: هدهد 3 علاوه بر ارسال همزمان اطلاعات پرواز به ایستگاه زمینی و بازگشت به خانه در شرایط اضطراری، دارای قابلیت فرود تمام اتوماتیک و پرواز تمام اتوماتیک خارج از دید خلبان است.
این دانشجوی جوان درباره ویژگی های محموله اپتیکی دیدبان 1 که می تواند بر روی هدهد 3 یا دیگر پهپادهای مشابه نصب و استفاده شود نیز توضیح داد: سامانه مراقبت و شناسایی دیدبان 1 قادر است حرکات پرنده را حول هر سه محول پن، رول و پیچ پایدار کرده و تصاویر بدون لرزش از مناطق مورد نظر برداشت کند.
وی افزود: دیدبان 1 می تواند اهداف مورد نظر را به صورت خودکار دنبال کند و به تجهیزاتی همچون دوربین دید در شب، اشاره گر لیزری، سیستم قفل کردن روی مختصات داده شده (GPS Lock) است و امکان ذخیره سازی فیلم ها و عکس ها روی کارت حافظه آن پیش بینی شده است.
به گفته حسن پناه، این سامانه همچنین قابلیت نصب بر روی انواع هواپیما، بالگرد و جایروپلن های با سرنشین و انواع پهپادها را دارد و با سیستم جاذب ارتعاشات، لرزش های ناشی از حرکت پرنده را حذف کرده و با سیستم جایرواسکپی از انتقال حرکت ها و تکان های پرنده جلوگیری می کند.
اشاره گر لیزری این سامانه را قادر می سازد با نشان گذاری اهداف مورد نظر، موشک ها و مهمات هوشمند هدایت لیزری را به سمت اهداف هدایت کند.
دیدبان 1 برای عملیات های شناسایی و دیده بانی، امداد و نجات، پایش ترافیک، پایش فنی، نقشه برداری مناطق عملیاتی، مرزبانی و مبارزه با قاچاق، پاسداری از محیط زیست و پایش گسترش حریق کاربرد دارد

 

مصطفی حسن پناه افزود: هدهد 3 یک مولتی روتور بدون سرنشین الکتریکی است که قابلیت حمل بار تا سه کیلوگرم را دارا است که این محموله می تواند انواع دوربین مرئی و حرارتی و یا بارهای مختلف باشد.."

ویرایش شده در توسط TIGERII
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

از دید شما که شهید مرده است آره، تفکر معلومه!!! به خود علی اکبر تبریک داره!!! به امام حسین تسلیت!!! بهتره افرادی که معتقد نیستن به اسم دین نیان اینجا صحبت کنند.

 

ضمنا بحث تلفات بحثش جداست، همونطور که گفتم از احد درسی باید گرفته میشد، از عاشورا هم که دیگه تکرار نشه!!! کسایی که خودشون خواستن برند، و با جون دل این براشون سعادت هست. زنده هستند و تبریک داره اونم شدید. ما نمیگیم، کسایی که زودتر رفتن اومدنشون رو تبریک میگند، و آیه صریح قرآنه. بحثشم با مسائل نظامی جداست.

بحث سر این هست یه عده به اسم تلفات میان بحث شهادت رو کمرنگ کنند، که تو این منطق قبلا عده مدعی شدند امام حسین هم اشتباه کرده!!!! کلی هم تلفات داده!!!

ایشون کل مسائل نظامی رو رعایت کردند، همین طور که بقیه، حالا گاهی هم در جنگی که خود پیامبر رهبره!!! مسئله ای به اسم احد پیش میاد، بایدم منتقد بود از لحاظ نظامی، امام بحث افسوس شهادت مسئله ای متفاوت هست، که یه عده اینجا موقع شکستها پیداشون میشه!!!

درحالی که خود شخص بنده از منتقدین شدید ساختار هستم.

این بحث از این جداست، اون آقایی که الان میخواد سرش رو راحت بگذاره زمین بمیره میخواست سرنوشت جنگ رو معلوم کنه، اخیرا علام کرده تا خیلی از فرماندهین جنگ باید محاکمه و اعدام بشند اگر زنده هستند، چون مسیر عملیاتی مشخص هست، تلفات هم مشخص هست!!! کربلای 4 و 5 به سبک جهانی اول به خط دشمن بزنند، از این مسائل زیاده.

در همین باب نیرو وظیفه اش اطاعت مافوق هست، بهرحال بالاسریها بایستی بازخواست و محاکمه بشوند بر مبنای اصول نظامی. اما این جدای از بحث شهید هست.

 

چون موقعی که یک ماموریت داده میشه: مسیر مشخص هست، میزان تلفات مشخص هست، فرمانده هم قبول مسئولیت کرده!!! ضمنا طراح اگر اشتباه طراحی کرده بایست محاکمه بشه و بر مبنای خیلی اصول نظامی بدون اغماض اعدام بشه!!!

اما این بحثش از شهادت جداست.

 

 

بعد اون وقت شما که اصلا نه منو میشناسی نه حتی اسمم رو میدونی از کجا تشخیص دادی من به دین معتقد نیستم و معتقدم شهید مرده است اونم در حالی که توی پستم گفتم در این که شهید سعادتمند شده شکی نیست؟ هر کی در یک مورد با شما اختلاف نظر داشته باشه از دین خارجه؟

 

بعد از کجای حرف من برداشت کردید که میخوام شهادت رو بی ارزش و کمرنگ کنم؟! خوبه که گفتم در سعادت شهدا شکی نیست. به قول یه بنده خدایی:  ((حرف گذاشتن در دهن آدم فکر نکنم چندان از مصادیق ایمان باشه.))

حرف ما اینه که برای حفظ جان رزمندگانمون باید ارزش قائل باشیم و تلاش کنیم که سرمایه انسانی خودمون رو حفظ کنیم و نباید شهادتشون رو به بهانه این که سعادت بزرگیه، عادی سازی کنیم! شما الان با این حرف مخالفی؟ یا صرفا وظیفه شرعی خودتون میدونین که با اتهام زدن و توهین کردن بیاین مخالفت کنین؟

بقیه حرفهاتون هم کلا بی ربط بود، فقط خواهش میکنم انقدر تا یه چیزی میشه تشابه سازی تاریخی انجام ندین و خودتون رو سریع با امام حسین مقایسه نکنید، کسی که معتقده امام حسین اشتباه کرد هیچ ارتباطی با کسی که حرف شما رو قبول نداره، نداره!

البته با رفتارهای امثال شما که دم از دیانت و تشیع میزنن ولی بر خلاف سنت معصومین هر اختلافی رو سریعا با خشونت و تکفیر و توهین جواب میدن آشنا هستم. حتما میدونین که چرا یکی از القاب وحوشی مثل داعش و القاعده، تکفیریه.

 

در انتها به خاطر این که فرد معتقدی هستین و حق دارین به اسم دین صحبت کنین به شما تبریک میگم.

ویرایش شده در توسط rs7000
  • Upvote 13
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


برادرایه گلم، ضمن پیشرفت علم جنگ ازتون خواهش میکنم فیلم حمله ارتش کشورمون در ظفار عمان رو حتما ملاحظه بفرمایید، شورشیان عمان هم مثل همین ها بودند که یگانهایه ارتش ایران با پشتیبانی هوانیروز تارو مارشون کرد؛ منم به استفاده یک هلیکوپتر در هر یگان عملیاتی اعتقاد دارم، نهایتش یه هلیکوپتر و دو خلبانش رو از دست میدیم نه اینهمه شهید.


screenshot_10.jpg

این تاکتیک نیازمند مکمل هست.به تنهای جواب نمیده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حسین عزیز

 

همه از شهید شدن یار خودشون ناراحت میشن. کسی خوشحال نمیشه. ت

بریک به خاطر جایگاه رفیع شهید است وگرنه هیچ فرماندهی دوست نداره نیروهاش رو به کشتن بده تا به فیض عظیم شهادت نائل شوند.

بنابراین، در کمال احترام استدلال شما را صحیح نمی دانم و ناشی از غلیان احساسات پاک شما در رسای یاران می دانم.

 

مشکل یکی از این مسائل باید باشه

1 - بی پولی شدید

2 - عدم امکان استفاده از تجهیزات به دلایلی (مثلا شکار شدن و...)

3 - عدم وجود دانش و یا اعتقاد به استفاده در صحنه نبرد (بعید میدونم - همه می فهمند نظارت بر صحنه نبرد به درد میخوره)

4 - عدم وجود نظم و نظام کافی برای پشتیبانی استفاده از این تجهیزات و سربار بسیار بالا برای استفاده از آنها در عمل (این یکی رو محتمل تر می دونم)

 

سلام برادر

 

من هم می دونم تبریک به خاطر جایگاه رفیع شهید است و روی اون هم تاکید کردم، اما این نوع تبریکات هیچ جایگاه و سابقه ای در مشی ائمه ما ندارد بلکه بعد از شهادت افراد سخنان ائمه مالامال از تاسف و غصه بود.

 

بنده هم واقفم که هیچ فرمانده ای دوست نداره نیروهاشو به کشتن بده ولی متاسفانه تفکر حاکم بر بسیاری (نه همه) از فرماندهان ما همان تفکر حاکم بر کل جامعه است: کم کاری، بی برنامگی، بی خیالی. این معضل را حتی در بسیاری از افراد معتقد دیده ام. همین رویه را هم در سایر شغل های جامعه که با جان مردم سر و کار دارند می بینیم همانند پزشک ها و پرستاران. مسلما هیچ پزشک و پرستاری دنبال این نیست که بیمار را به کشتن بدهد ولی با کم کاری و بی خیالی و ندانم کاری... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

 

و اما قصه کمبود پول و بودجه که متاسفانه مزاحی تلخ است:

مملکتی که هر ماه 3500 میلیارد تومان را به عنوان یارانه دود می کنه، قطعا پولاش زیادی کردن. با نصف پول یارانه یک ماه این مملکت چند تا موشک تاو و کوادکوپتر میشه خرید؟ اصلا من دست پایین می گیرم با 500 میلیارد تومان چند تا میشه خرید:

 

کوادکوپتر خوب اگر قیمتشو دست بالا بگیریم هر کدام 5 میلیون تومان در میاد. با این پول میشه 100000 کوادکوپتر خرید. باورتون میشه، صد هزار تا!!!!

شما فرض کن هر قبضه موشک تاو 100 میلیون تومان بشه: یعنی با پول فوق میشه 5000 قبضه موشک تاو خرید. پنج هزار!!!!

 

 

متوجه شدی که جان سرباز در این مملکت ارزشی ندارد؟

آن آقایانی که اون بالا نشسته اند روز قیامت چه پاسخی خواهند داد؟

  • Upvote 10
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 20 اردیبهشت 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 20 اردیبهشت 1395 - دلیلی ارایه نشده است

سلام برادر

 

من هم می دونم تبریک به خاطر جایگاه رفیع شهید است و روی اون هم تاکید کردم، اما این نوع تبریکات هیچ جایگاه و سابقه ای در مشی ائمه ما ندارد بلکه بعد از شهادت افراد سخنان ائمه مالامال از تاسف و غصه بود.

 

بنده هم واقفم که هیچ فرمانده ای دوست نداره نیروهاشو به کشتن بده ولی متاسفانه تفکر حاکم بر بسیاری (نه همه) از فرماندهان ما همان تفکر حاکم بر کل جامعه است: کم کاری، بی برنامگی، بی خیالی. این معضل را حتی در بسیاری از افراد معتقد دیده ام. همین رویه را هم در سایر شغل های جامعه که با جان مردم سر و کار دارند می بینیم همانند پزشک ها و پرستاران. مسلما هیچ پزشک و پرستاری دنبال این نیست که بیمار را به کشتن بدهد ولی با کم کاری و بی خیالی و ندانم کاری... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

 

و اما قصه کمبود پول و بودجه که متاسفانه مزاحی تلخ است:

مملکتی که هر ماه 3500 میلیارد تومان را به عنوان یارانه دود می کنه، قطعا پولاش زیادی کردن. با نصف پول یارانه یک ماه این مملکت چند تا موشک تاو و کوادکوپتر میشه خرید؟ اصلا من دست پایین می گیرم با 500 میلیارد تومان چند تا میشه خرید:

 

کوادکوپتر خوب اگر قیمتشو دست بالا بگیریم هر کدام 5 میلیون تومان در میاد. با این پول میشه 100000 کوادکوپتر خرید. باورتون میشه، صد هزار تا!!!!

شما فرض کن هر قبضه موشک تاو 100 میلیون تومان بشه: یعنی با پول فوق میشه 5000 قبضه موشک تاو خرید. پنج هزار!!!!

 

 

متوجه شدی که جان سرباز در این مملکت ارزشی ندارد؟

آن آقایانی که اون بالا نشسته اند روز قیامت چه پاسخی خواهند داد؟

ببخشید تو بحثتون دخالت می کنم ولی چرا یارانه رو حروم کردن می دونید؟ اصل رفاه و امنیت همین مردمه، اون شهدا هم برایه همین منظور در غربت میجنگیدن

  • Upvote 3
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

یک احتمال قوی  وجود دارد  پهپادهای کواد که طبق ویدئوها صحنه نبرد را مدیریت میکنند واقعا یک مدل تجاری ساده نباشند و یک مدل تخصصی باشند ، وقتی به هزاران تیر موشک ضد زره تاو و موشک های دوشپرتاب ضد هواگرد از طرف محور غربی عربی تجهیز شده اند دور از ذهن نیست بار دیگر به یک سلاح جدید ساده و تاثیر گذار تجهیز شده باشند.

 

پهپادهای ساخت شرکت aeryon  که در لیبی  توسط مخالفان ضد حکومت بکارگیری شد و توسط کشورهای عربی هم خریداری شده است

 

در جنگ لیبی:         http://www.military.com/video/aircraft/pilotless-aircraft/aeryon-scout-uav-used-by-libyan-rebels/1127147931001

 

در جنگ یمن ضبط شده توسط حوثی ها:  http://www.aparat.com/v/myw3h

 

کلیپ عملکرد:  http://www.aparat.com/v/4xm6i

 

http://www.aparat.com/v/WZINx

 

این کواد قابلیت حمل دوربین ها با کیفت بالا دید در روز و شب بوده و نرم افزار کنترلی بسیار هوشمندی دارد و قابلیت پایش موزاییکی و برنامهریزی شده بصورت اتومات ، تعقیب هدف ، تعیین موقعیت هدف و نقشه برداری از محدوده مشخص شده را دارد همچین قابلیت پرواز در شرایط اب و هوایی نامناسب هم از دیگر امکانات این پهپاد است و میتوان با چند باطری شارژ شده و تعویض بعد از اتمام زمان پرواز بصورت مدوام بر فراز منطقه نبرد از ان استفاده نمود

 

کنترل ان هم توسط یک کامیپیوتر قابل حمل صفحه لمسی با رابط کاربری ساده اما جامع و کامل صورت میگیرد

 

یک نمونه دانشجویی ساز ساخت داخل مشابه این پهپاد:       

 

 

http://www.aparat.com/v/Hf9rB

 

 

شرح قابلیت های نمونه دانشجویی:

 

 

"وی صدای کم و مداومت پرواز بالا را از جمله مزایای هدهد 3 ذکر کرد و گفت: این پهپاد هشت روتوره در هر بازو، سه ملخ دارد و حداکثر سرعت آن 70 کیلومتر بر ساعت است و می تواند حداکثر 53 دقیقه پرواز کند.
حسن پناه، تعویض آسان باتری در کمتر از یک دقیقه، کاهش حجم پرنده با جمع شدن بازوها، حمل و نقل راحت توسط یک نفر، امکان پرواز در محیط های متنوع، قدرت پرواز در گرد و غبار و باران سبک، اعلام میزان انرژی باقی مانده باتری را به عنوان دیگر قابلیت های این پهپاد عمود پرواز عنوان کرد.
وی افزود: هدهد 3 علاوه بر ارسال همزمان اطلاعات پرواز به ایستگاه زمینی و بازگشت به خانه در شرایط اضطراری، دارای قابلیت فرود تمام اتوماتیک و پرواز تمام اتوماتیک خارج از دید خلبان است.
این دانشجوی جوان درباره ویژگی های محموله اپتیکی دیدبان 1 که می تواند بر روی هدهد 3 یا دیگر پهپادهای مشابه نصب و استفاده شود نیز توضیح داد: سامانه مراقبت و شناسایی دیدبان 1 قادر است حرکات پرنده را حول هر سه محول پن، رول و پیچ پایدار کرده و تصاویر بدون لرزش از مناطق مورد نظر برداشت کند.
وی افزود: دیدبان 1 می تواند اهداف مورد نظر را به صورت خودکار دنبال کند و به تجهیزاتی همچون دوربین دید در شب، اشاره گر لیزری، سیستم قفل کردن روی مختصات داده شده (GPS Lock) است و امکان ذخیره سازی فیلم ها و عکس ها روی کارت حافظه آن پیش بینی شده است.
به گفته حسن پناه، این سامانه همچنین قابلیت نصب بر روی انواع هواپیما، بالگرد و جایروپلن های با سرنشین و انواع پهپادها را دارد و با سیستم جاذب ارتعاشات، لرزش های ناشی از حرکت پرنده را حذف کرده و با سیستم جایرواسکپی از انتقال حرکت ها و تکان های پرنده جلوگیری می کند.
اشاره گر لیزری این سامانه را قادر می سازد با نشان گذاری اهداف مورد نظر، موشک ها و مهمات هوشمند هدایت لیزری را به سمت اهداف هدایت کند.
دیدبان 1 برای عملیات های شناسایی و دیده بانی، امداد و نجات، پایش ترافیک، پایش فنی، نقشه برداری مناطق عملیاتی، مرزبانی و مبارزه با قاچاق، پاسداری از محیط زیست و پایش گسترش حریق کاربرد دارد

 

مصطفی حسن پناه افزود: هدهد 3 یک مولتی روتور بدون سرنشین الکتریکی است که قابلیت حمل بار تا سه کیلوگرم را دارا است که این محموله می تواند انواع دوربین مرئی و حرارتی و یا بارهای مختلف باشد.."

 

مثل اینکه یکیش رو امروز سوریها ساقط کردن من سر در نمیارم از این چیزها ولی عکسش رو میزارم تا ببینید نوعش چیه :

 

13139143_481370728725317_542282154060124

 

 

یک فیلم هم تروریست ها امروز منتشر کردن که توش نشون میداد یکی از اسیرها رو با شلیک گلوله به سر اعدام کردن .

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آن آقایانی که اون بالا نشسته اند روز قیامت چه پاسخی خواهند داد؟

به نظر من قسمت بزرگی از مشکلات مردم و کشور ما اصلا وجود نداشت یا حداقل حل میشد اگر مسلمان هایمان کیلویی نبودند (بی فکر-بی مسئولیت-مطالعه صفر-عوام زدگی-...)

بگذریم از عده کمی که اصلا اعتقادی به خدا و آخرت ندارند

آن آقایان هم که میگین خیلی چیزها هست که باید براش جواب بدن

  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

الان که جیش السفیانی طومان رو بشدت حفظ میکنه تنها راهش حمله به نقاط استراتژیک دیگه النصرست که هم پیروزی بدست بیاد و باعث افزایش روحیه بشه هم از تراکم مسلحین در طومان کاسته بشه

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 20 اردیبهشت 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 20 اردیبهشت 1395 - دلیلی ارایه نشده است

 

ببخشید تو بحثتون دخالت می کنم ولی چرا یارانه رو حروم کردن می دونید؟ اصل رفاه و امنیت همین مردمه، اون شهدا هم برایه همین منظور در غربت میجنگیدن

 

 

 

نمی خواهم وارد این مبحث بشوم که چرا یارانه از بیخ و بن اشتباه است ولی شما فرض کن اون دو تا 500 میلیارد تومان که ذکر کردم مربوط به یارانه افرادی است که مطلقا محتاج یارانه نیستند.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 20 اردیبهشت 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 20 اردیبهشت 1395 - دلیلی ارایه نشده است

نمی خواهم وارد این مبحث بشوم که چرا یارانه از بیخ و بن اشتباه است ولی شما فرض کن اون دو تا 500 میلیارد تومان که ذکر کردم مربوط به یارانه افرادی است که مطلقا محتاج یارانه نیستند.

بله اونا که نیازمند نیستن واقعا سرمایه ملی رو مصرف میکنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 20 اردیبهشت 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 20 اردیبهشت 1395 - دلیلی ارایه نشده است

 با سلام خدمت دوست عزیز آر اس 

نقل قول:

کسی به حضرت زهرا سلام الله علیها به خاطر شهادت پیامبر صلوات الله علیه تبریک گفته باشد... نه خداییش شما اون زمان بودید این کار را می کردید؟!!!

 (فقط جهت اصلاح عرض میکنم حضرت محمد (ص

شهید نشدند

و اینکه  بنده با نظر شما در مورد ریخته شدن قبح کشته شدن عزیزانمان موافقم

و صد البته نشستن کناره گود و گفتن لنگش کن خیلی راحته 

و در آخر فکر میکنم جنگه جهانی نزدیکه بهتره همه آماده باشیم

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.