Recommended Posts

کودتا علیه «حیدرالعبادی» خنثی شد
 
برخی منابع غیررسمی اعلام کردند که شب گذشته قصد برخی افسران نظامی برای انجام کودتا علیه دولت عراق فاش و خنثی شد.
 
به گزارش فارس برخی پایگاه‌های خبری عربی از جمله، «إرم نیوز» و «اسکای پرس» از تلاش ناکام برای کودتای نظامی در شب گذشته علیه دولت «حیدر العبادی» خبر دادند.
 
این در حالی است که تاکنون، چندین بار به جان «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق سوء‌قصد شده و حتی سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرده با اطلاع‌رسانی به موقع مانع ترور نخست‌وزیر شده است.
 
یک منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود، امروز (دوشنبه) از کودتای نظامی ناکام شب گذشته در منطقه «الخضراء» خبر داد و گفت: این منطقه که در واقع مرکز دولت عراق است، شاهد تحرکات امنیتی فوق‌العاده در نیمه‌های شب گذشته بود. زیرا اخباری در دست بود که از قصد برخی افسران ارتش برای کودتا علیه عبادی در این منطقه حکایت می‌کرد.
 
این منبع افزود: نیروی امنیتی ویژه نخست‌وزیری در همین راستا، شماری از افسران مظنون به تلاش برای کودتا علیه دولت را دستگیر کردند. این سومین بار است که قصد برخی افسران برای انجام کودتا علیه عبادی فاش شده است.
 
گفته می‌شود که دولت عراق، امروز دوشنبه را نیز در ادامه تعطیلات رسمی عید قربان، تعطیل اعلام کرده است.
 
هنوز طرف‌های رسمی دولت عراق، این خبر را تایید نکرده‌اند.
 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اتفاقا اون افسانه نبوده نصفش راست بوده چون اگر یادتون باشه یک روزنامه ی عربی این افسانه رو مطرح کرد که کوماندو های ارتش سوریه با هلیکوپتر نفوذ کردن و در عمق مناطق داعش عملیات غافلگیرانه ی شبانه انجام دادن و تعداد زیادی رو کشتن و منطقه رو ترک کردن و خیلی عملیاتش هالیوودی بود و باورش ممکن نبود ولی بعد از اون قضیه و مدتی بعد داعش (توسط فردی به نام جان قصاب)یک تبعه ی امریکا رو که اسیر کرده بودن بصورت فجیعی سر بریدن بعد از این اقدام مقامات دولت امریکا اعلام کردن که کوماندوهای امریکا یک عملیات ناموفق در عمق مواضع داعش برای نجات اون انجام دادن که شکست خورده بنابراین مشخص شد اون خبر روزنامه ی عربی و رسانه ها تا حدودی درست بوده فقط عامل ارتش امریکا بوده نه ارتش سوریه

اخه ارتش سوریه هر وقت داعشی میبینن پادگان رو ول میکنن و الفرار ! حالا تو عمق خاک دشمن عملیات کنن خخخ

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به گزارش مشرق، بخش مهندسی گروه «سرایا انصار العقیده» یک خودروی زرهی به نام «مدمر» را ساختند.

اعضای این گروه با نصب زره های فلزی بر روی بدنه یک بولدوزر، این خودروی سنگین را ضد گلوله کردند تا مانع از رسیدن موشک های ضدزره دشمن به مرکز این بولدوزر شوند.

همچنین یک تیربار هم بر روی این بولدوزر نصب شده تا در هنگام ساخت راه و خاکریز برای رزمندگان، دشمن را مشغول کند.

از ابتدای هجوم داعش به عراق تاکنون، نیروهای مردمی این کشور از چندین خودروی زرهی جدید برای نبرد با داعش رونمایی کردند.

گروه «سرایا انصار العقیده» یکی از گروه های مردمی عراق به رهبر شیخ «جلال الدین الصغیر» امام جماعت مسجد براثا بغداد است که صدها تن از رزمندگانش در مناطق مختلف عراق با داعش می جنگند.
 

 

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

رده بندی داعشی ها بر اساس نوع و شکل لباس + تصویر

http://khordadnews.ir/news/159598

 

همش دروغ برادر.................. اینا خیلی زرنگتر از این حرفان  که نیروهایه  اصلی رو لو بدن :nerd:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نارنجک اندازهای اتوماتیک Mk.19 در اختیار حشدالشعبی (اصلاح شد قبلا به اشتباه نارنجک انداز نصیر نوشته بودم)

 

QuickMemo2B_2015-10-02-20-22-19.png

416998-27-9-2015-d-gh7-o.jpg

ویرایش شده در توسط irfateh
  • Upvote 14

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

-عراق نباید آوردگاه ایران و عربستان برای حل اختلافاتشون باشه.
-همکاری اطلاعاتی با روسیه، سوریه و ایران رو مطلوب میدونم و به این واسطه میتونیم از مردم بیشتر محافظت کنیم.
-من ترجیح میدم با یک ائتلاف کار کنم، اما اگر ایران یا چین بخوان وارد بشن، مشکلی ندارم.
- من وظیفه ای بزرگ دارم و اون ایجاد تعادل بین ایران و ائتلاف غربی در عراقه.
- عدم تمایل به بازپسگیری رمادی، گرمای هواست. (دو روز دیگه خدا کنه نگه سرمای هوا)    خاعن دست پرورده  cia

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

الله اكبر! اين چورى روش ميشه اين حرف رو بزنه؟ خجالت نميكشه؟

خطبه زير رو حتما بخونيد:


خطبه 27
اين خطبه را هنگاميكه خبر هجوم لشكريان معاويه به انبار به او رسيد،و مردم‏از اين خبر تحريك نشده بودند،براى تحريك مردم فرموده است، در اين خطبه‏فضيلت جهاد را متذكر ميشود، و مردم را تحريك و دانش جنگى خود را مطرح‏مينمايد، و نتايج ناگوار سستى در جهاد را بگردن آن مردم مياندازد
فضيلت جهاد
پس از حمد و ثناى خداوندى،جهاد[با دشمنان خدا]درى از درهاى‏بهشت است كه، [خداوند اين در را]به روى خواص اولياء خود باز كرده‏است، جهاد لباس تقوى و زره محكم الهى، و سپر با اطمينان او است، كسى كه از روى اعراض جهاد را ترك كند، خداوند لباس ذلت‏بر او بپوشاند، و بلا و مصيبت او را فرا گيرد، و با حقارت و پستى در ذلت غوطه‏ور شود، و دلش مشوش گردد و هذيانها سر دهد، و در برابر حق كه آنرا ترك كرده است‏شكست ميخورد و حق بر او پيروز شود، و ذلت‏خود را بر وى تحميل نمايدو از انصاف و عدالت ممنوع گردد
تحريك مردم بر جهاد
آگاه باشيد،من شما را شب و روز،مخفى و آشكار براى پيكار با اين قوم‏دعوت نمودم، و به شما گفتم:پيش از آنكه هجوم بياورند شما بر آنان پيشدستى‏كنيد و بر آنان هجوم ببريد، سوگند به خدا،هيچ قومى در توى خانه خودمورد حمله و هجوم قرار نگرفت،مگر اينكه ذليل شدند، شما تكليف جهادرا به گردن يكديگر انداختيد،و از يكديگر گسيختيد و بى‏ياور گشتيد تا درنتيجه غارتگرى‏ها شما را متلاشى ساخت و بر وطنهاى شما مسلط شدند. اين غامدى است كه سوارانش به شهر انبار تاختند، و حسان بن حسان بكرى راكشتند و سواران شما را از پادگانها بيرون راندند. بمن خبر رسيده است كه مردانى از آن سپاهيان بر زن مسلمان يا غير مسلمان كه معاهده زندگى‏در جوامع اسلامى او را تامين نموده است،هجوم برده، خلخال از پا و دستبنداز دست آنان در آورده‏اند، گردن بندها و گوشواره‏هاى آنان را به يغمابرده‏اند، اين بينوايان در برابر آن غارتگران جز گفتن: انا لله و انا اليه راجعون‏و سوگند دادن به رحم يا طلب رحم و دلسوزى چاره‏اى نداشته‏اند. آنگاه‏سپاهيان خونخوار با دست پر و كامياب برگشته‏اند، نه زخمى بر يكى از آنان‏وارد شده و نه خونى از آنان ريخته شده است. اگر پس از چنين حادثه[دلخراش]مردى مسلمان از شدت تاسف بميرد،مورد ملامت نخواهد بود، بلكه مرگ براى انسان مسلمان بجهت تاثر از اين حادثه در نظر من امرى است‏شايسته و با مورد. شگفتا،سوگند بخدا،اجتماع اين قوم بر باطلشان وپراكندگى شما از حقتان،قلب را ميميراند و اندوه را به درون آدمى‏مى‏كشاند. زشتى و اندوه بر شما باد، زيرا كه نشانه تيرهاى دشمن‏گشته‏ايد، غارت ميشويد و هجوم نمى‏بريد. مورد حمله و كشتار قرارميگيريد و حمله نميكنيد. معصيت‏بر خدا مى‏شود،شما رضايت ميدهيد. هنگامى كه در روزها هوا گرم دستور حركت‏بسوى دشمن ميدهم، ميگوئيد:
اين روزها هوا گرم و سوزان است.بما مهلت‏بده،تا گرما شكسته شود. و هنگامى كه در روزهاى سرد دستور حركت‏بسوى دشمن ميدهم،ميگويند:
اين موقع سرماى شديد است، بما مهلت‏بده تا سرما از ما دور شود. همه اين بهانه جوئى‏ها براى فرار از گرما و سرما است. اگر شما از گرماو سرما گريزان باشيد، به خدا سوگند،از شمشير گريزانتر خواهيد بود.
دلتنگى از سستى مردم
اى نامردان مردنما، رؤياهاى كودكان[در دلتان]، عقول زنهاى‏حجله نشين[در مغزتان]، اى كاش شما را نميديدم و نمى‏شناختم، سوگندبه خدا،اين شناخت،پشيمانى[بر من]آورد و اندوه‏ها بدنبال داشت. خدا
نابودتان كناد،قلبم را با خونابه پر كرديد، و سينه‏ام را از خشم مالا مال نموده، و غم‏هاى متوالى را جرعه پس از جرعه بمن خورانديد، راى و نظرم را بانافرمانى و تنها گذاشتن من مختل ساختيد، تا آنجا كه قريش گفتند:فرزندابيطالب مرديست دلاور، ولى فنون جنگ را نميداند! خدا پدرشان راحفظ كناد، آيا در ميان آنان كسى در امور جنگى با مهارت‏تر، با سابقه‏تراز من وجود دارد؟! من هنوز به بيست‏سالگى نرسيده بودم،قيام به تكاپو درجنگ نموده‏ام، هم اكنون ساليان عمرم از شصت تجاوز مى‏كند. [ولى‏چكنم]كسى كه اطاعت نمى‏شود،رايى ندارد.

هنگامى كه در روزها هوا گرم دستور حركت‏ بسوى دشمن ميدهم، ميگوئيد:
اين روزها هوا گرم و سوزان است.بما مهلت‏بده،تا گرما شكسته شود. و هنگامى كه در روزهاى سرد دستور حركت‏بسوى دشمن ميدهم،ميگويند:
اين موقع سرماى شديد است، بما مهلت‏بده تا سرما از ما دور شود. همه اين بهانه جوئى‏ها براى فرار از گرما و سرما است. اگر شما از گرماو سرما گريزان باشيد، به خدا سوگند،از شمشير گريزانتر خواهيد                بود                                                       ............................................. حضرت علی میگه من نمیگم لعنت بر کوفیان...خاعن ......عامل  c i a ...... بنظر من که قضیه خیلی روشن........خاعن پررو.........واقعا اعمه از دست اینا چی کشیدن...............وای خدا که دارم از عصبانیت اتیش میگیرم......................

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حالا من نمیدونم مثلا بقیه عملیاتی را که انجام می دادن هوا خنک بوده که اینجا بهونه آورده هوا گرمه!

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شیرمردی که با دیدن یک ماشین حامل مواد منفجره از سوی داعش کمین کرده وآن را منهدم کرد و جان دهها تن از رزمندگان را نجات داد.

 

 

چند سوال، چطور کمین کرده؟ چطور منهدم کرده ماشین انتحاری رو و اینکه چرا خودش مجروح شده، اونم فقط از ناحیه دست؟

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شیرمردی که با دیدن یک ماشین حامل مواد منفجره از سوی داعش کمین کرده وآن را منهدم کرد و جان دهها تن از رزمندگان را نجات داد.

 

fdkhry2.jpg

 

 

thumb_fdrkhry1.jpg                                  thumb_fdkhry3.jpg

 

به نقل از پیچ تحولات جهان اسلام

 

این خرد شدگی دست چپش معلمومه که مار انفجاره.....

احتمالا بعد اینکه مسیر انتحاری تشخیص داده، در مسیرش کمپ کرده بعد اینکه خودرو نزدیکش شده با ارپی جی یا نارنجک خودرو منفجر کرده...شاید!

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.