arash_slayer

تحلیل و پیگیری تحولات کره شمالی و جنوبی

Recommended Posts

روسيه حمايت از مجازات كره شمالي را مشروط كرد

روسیه روز پنج شنبه اعلام کرد تا زمانیکه کاملا متقاعد نشده است کره شمالی عامل غرق شدن کشتی جنگی کره جنوبی است از تلاش ها برای مجازات پیونگ یانگ حمایت نخواهد کرد . به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو ، ایگور لیاکین فرولوف سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اینترفکس گفت ما خواستار دریافت مدارکی هستیم که صد در صد ثابت کند کره شمالی در غرق شدن این کشتی جنگی کره جنوبی نقش داشته است . لاوروف افزود متخصصان ما هم اکنون سرگرم بررسی جزئیات ارائه شده در تحقیقات درباره غرق شدن کشتی جنگی کره جنوبی هستند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
........................ميزان مشارکت در تظاهرات ضدکره شمالي در سئول بي سابقه بود

میزان مشارکت گسترده امروز در تظاهرات ضدکره شمالی در سئول نشان دهنده میزان خشم مردم کره جنوبی از همسایه شمالی شان است. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، پیش بینی می شد در تظاهرات ضدکره شمالی در پایتخت کره جنوبی هفت تا هشت هزار نفر شرکت کنند اما امروز حدود پنجاه هزار نفر در این تظاهرات حضور به هم رساندند.

این وضعیت نشان دهنده خشم و ناراحتی شدید مردم کره جنوبی درخصوص رژیم کره شمالی بخاطر اقدام ان در غرق کردن ناو چونان در ماه مارس و کشتن چهل و شش ملوان ان است.

این رویداد سبب ناراحتی بسیار زیاد مردم کره جنوبی شده است.

مردم کره جنوبی در طول سالهای گذشته سیاست نرمش را درقبال کره شمالی در پیش گرفته اند اما به نظر می رسد این بار انها خشمگین شده اند و از اقدامات رئیس جمهور کشورشان برای برخورد با کره شمالی حمایت می کنند.

این تحولات در حالی در کره جنوبی رخ می دهد که ناوهای امریکایی به منطقه نزدیک می شوند زیرا قرار است در رزمایش مشترک دریایی با کره جنوبی شرکت کنند.
[color=red]
ادرس کامل اخبار ارسالی را بگذراید.
ارسال دو پست باهم خلاف قوانین سایت میباشد.
امین
[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b][color=red][/color] بچه ها اینجوری که بوش میاد اسرائیل و لبنان هم دارن برای جنگ آماده میشن :(
فکرشو بکنید هم اینور جنگ بشه هم اونور :confused:
فکر کنم داره کم کم اون سال 2012 درست از آب در میادا :( :evil: :evil: [/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
كره شمالي تهديد كرد به كشتي هاي جنگي كره جنوبي حمله مي كند
06\03\1389 5:15 PM
تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 89/03/06 خبرگزاری فرانسه در گزارشی از سئول به قلم پارک چان کیونگ نوشت : کره شمالی روز پنج شنبه متعهد شد به هرکدام از کشتی های جنگی کره جنوبی که مرز مورد مناقشه دو کشور را نقض کنند حمله خواهد کرد .

این تهدید کره شمالی در حالی مطرح شدکه کره جنوبی یک نمایش قدرت دریایی را در بحبوحه تنش های روزافزون بین سئول و پیونگ یانگ برسر غرق شدن کشتی جنگی کره جنوبی آغاز کرد. رئیس ستاد کل ارتش کره شمالی همچنین پیمانی را که از درگیری های دریایی غیر منتظره بین دو کره جلوگیری می کرد لغو کرد . نیروی دریایی کره جنوبی نیز یک تمرین مقابله با زیر دریایی را در دریای زرد آغاز کرده است که نخستین رزمایش سئول از زمان متهم شدن پیونگ یانگ به هدف قرار دادن کشتی جنگی کره جنوبی به شمار می رود . حدود ده هزار نفر از مردم کره شمالی نیز با برپایی تظاهرات در سئول با اشاره به کیم جونگ ایل رهبر کره شمالی فریاد می زدند " دشمن ما را بکشید " . نتیجه تحقیقات چند ملیتی درباره غرق شدن کشتی جنگی کره شمالی نشان داد کره شمالی با شلیک اژدر به طرف این کشتی باعث غرق شدن آن شده است . کره جنوبی یک سری اقدامات تلافی جویانه ازجمله توقف تجارت با کره شمالی را مطرح کرده است . کره شمالی که هرگونه مداخله در غرق شدن کشتی جنگی کره جنوبی را تکذیب می کند با لفاظی هایی خشمگینانه به نتیجه تحقیقات در این خصوص واکنش نشان داده و اعلام کرده است هرگونه روابط با کشور همسایه خود را قطع می کند . مرز دو کشور در سال های هزار و نهصد و نود و نه و دو هزار شاهد درگیری های مرگبار و نوامبر سال گذشته نیز با درگیری هایی روبرو بود . ستاد کل ارتش کره شمالی اعلام کرد تضمین های امنیت نظامی را برای اتباع کره جنوبی که از مرز دو کره عبور می کنند لغو کرده است و درحال بررسی جلوگیری کامل از دسترسی ابتاع کره جنوبی به شهرک صنعتی مشترک دو کره است . حدود چهل و دو هزار نفر از اتباع کره شمالی در صد و ده کارخانه کره جنوبی کار می کنند . کره جنوبی و آمریکا تلاشی دیپلماتیک را برای مجازات کره شمالی ازطریق تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد آغاز کرده اند .

[url]http://beta.iribnews.ir/VMK/Body.aspx?id=675240[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه اگر جنگ بشه کره شمالی شکست سختی میخوره با توجه به اینکه کره شمالی از بمب اتمی برخورداره امریکا از این مسئله سوء استفاده میکنه و ممکنه یک حمله اتمی محدود به کره شمالی انجام بده البته با بمب های جدید تاکتیکی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اميدوارم امريكا در صورت جنگ و ورود غافلگير بشه و ضربات مهلكي بخوره! :confused:

...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موندم كره شمالي مرض داشته ناو كره جنوبي رو غرق كرده و براي خود درد سر جور كرده :confused:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بچه ها 3 تا ویدئو از کره شمالی و مردمش میزارم
امیدوارم دانلود کنید و خوشتون بیاد
خودم اینا رو آپلود کردم
لطفا اگر دیدید نظر بدید ممنون میشم

[url]http://rapidshare.com/files/392257139/jang.wmv

[/url]http://rapidshare.com/files/392260405/north_korea_vs_america.wmv

[url]http://rapidshare.com/files/392263460/north_korea_vs_america_2.wmv[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بچه ها 3 تا ویدئو از کره شمالی و مردمش میزارم
امیدوارم دانلود کنید و خوشتون بیاد
خودم اینا رو آپلود کردم
لطفا اگر دیدید نظر بدید ممنون میشم

http://rapidshare.com/files/392257139/jang.wmv

http://rapidshare.com/files/392260405/north_korea_vs_america.wmv

http://rapidshare.com/files/392263460/north_korea_vs_america_2.wmv

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این موضوع دو حالت بیشتر نداره یا کار امریکاست برای اعمال تحریم و یا جنگی برای تضعیفو یا نابودی کره شمالی و یا کار خود کره شمالی هست که من اگر اینطور باشه به این شکل تفسیر می کنم که می تونه به خاطر رسیدن کارد به استخوان شمالی ها باشه که روز به روز حلقه رو برای خودشون تانگ تر می بیننو تصمیم به نشون دادن یک عکس العملی شدن تا به دشمنانشون بفهمونن که در صورت ادامه این روند حتی امکان خودکشی رو هم برای کره شمالی باید در نظر بگیرن.

اما در مورد حمایت چین باید بگم شاید اگر جنگی در بگیره مستقیما وارد جنگ نشه اما کره شمالی از یک همسایه برای این کشور فراتر و یکی از سنگرهای دفاعی این کشور محسوب می شه و نمی تونه از کمک به اون خودداری کنه کما اگر شده مخفیانه و سنگر خودش رو در دست امریکا ببینه.
اما من فکر می کنم حالا نوبت ماست که کره شمالی در جنگ به ما کمک کرد ما هم به جنگ به اونا کمک کنیم و مقداری از تسلیحاتی رو که برای این جنگ و ضربه زدن به امریکا نیاز دارن در اختیارشون قرار بدیم (چون خارج از تفکرات و موارد دیگه در مورد این کشور مردم این کشور به خاطر همین خوی استعماری امریکا بسیار مظلوم واقع شدن و از هر طرف بر سرشون وارد می شه) که ضربه به امریکا یعنی کمک به ما.
این جنگ برای ما هم یک زنگ خطره چون یکی از حلقه های مقاومت در برابر امپریالیسم غرب برای ما از بین می ره و این در نهایت به نفع ما نیست چون در صورت شکست و یا تضعیف کره شمالی اوضاع تا حدودی برای امریکا برای تمرکز در مورد ما فراهم می شه و چه بسا نوبت بعدی ما باشیم.
اما این رو هم بگم جنگ چیز بدی هست حداقل نا ایرانی ها این رو در همین یکی دو دهه پیش تجربه کردیم و می دونیم اما این جنگ در صورتی برای ما منتفع خواهد بود که ضرباتی هم به غرب و امریکا بخوره و باعث تضعیف اونها بشه وگرنه جز ضرر و زیان برای ما چیزی به همراه نخواهد داشت.
در مورد کره هم باید بگم که این منطقه کوهستانی و جنگلی هست و اگر شمالی ها بتونن تفکر و ایدیولوژی خودشون رو در مردمشون نهایدنه کرده باشن می تونن برای مدتها به جنگ چریکی روی بیارن یعنی افت ارتش های تا دندون مسلح کنونی و جنگ رو به حالت فرسایشی در بیارن.
اما باید صبر کرد و دید که زمان اوضاع رو روشنتر کنه.
ان الله مع الصابرین.....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من فكر كنم اگه جنگ بشه عده اي از نيروهاي سپاه براي بررسي توانايي اميركا بايد به كره برن.نظر شما چيه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نفوذ و قدرت چین در کره شمالی انقدر زیاد است که قابل تصور نیست ...چه بسا چین از این پیشامد قبل از وقوع با خبر بوده است و این همه جنجال به سود چین است و این سوظن از انجا تقویت می شود که چین اکنون نقش تنها میانجی را دارد چین خو ب می داند کره جنوبی کشوری است که دید اقتصادی وسیعی دارد و به همین دلیل خود را هرگز درگیر جنگ نمی کند حتی با وجود چندین کلاهک هسته ای امریکا در خاک خود ... در اینجا با بالا گرفتن بحران تنها برای چند ماه اهداف چین در نفوذ بیشتر در شبه جزیره کره تامین شده ودر پایان با سرزنش کره شمالی از سوی چین و شاید کمی تنبیه این داستان پایان خواهد یافت.

وگرنه به گفته دوستمان کره چه مرضی داشته که این کاررا کند .....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چين و روسيه هيچ كدوم بدنبال وارد شدن به تله آمريكا نيستند و چه بسا دوست داشته باشند توان نظامي آمريكا رو در نبرد كره شمالي هم ببينند ! ... البته به نظر مياد فعلا كنار ايستادن تا دستگاه ههاي اطلاعاتيشون مشخص كنه علت اصلي بحران و اهداف احتمالي چي هست بعدا واسش تصميم عاجل بگيرن ...

كره شمالي با پول چين ميتونه جنگي رو راه بندازه كه دودمان كره جنوبي و ژاپن رو به باد !‌چيزي كه در نهايت ميتونه به نفع افزايش صادرات چين باشه . چون طبعا جنگ دو كره با توجه به بيش از 50 زيردريايي كره شمالي ميتونه صادرات و هزينه هاي هر دو كشور رو با مخاطره جدي روبرو كنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
hexman با شما موافقم چون از هم از لحاظ درگيري بيشتر اطلاعاتد كسب ميكنند هم از لحاظ مقايسه با خودمون و بقيه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امروز در اخبار میگفت اژدر برخورد کرده المانی بوده که خیلی عجیب هست
یاد یک فیلم که چند سال پیش گذاشت افتادم که یک ناو امریکایی ضد رادار در دریای چین در حال یک ماموریت محرمانه بود ماموریتش هم این بود که بین یک کشور غربی حاضر در منطقه و چین درگیری نظامی ایجاد کنه به همین خاطر در شب به یک ناوشکن انگلیسی با یک اژدر مخصوص( سرش سه چرخ دنده بود که میتونست بعد از برخورد به هر جسمی اون رو مثل مته سوراخ کنه و از اون طرف شناور خارج بشه) حمله کرد و باعث غرق شدن اون ناو شد بعد در همین حین دو هواپیمای گشتی چینی که در حال پرواز در منطقه بودند رو با موشک یکی از اونها رو زد و گذاشت دومی از منطقه خارج بشه تا چینی ها متوجه حمله به خودشون بشوند البته برای اینکه چینی ها متوجه بشوند کی بهشون حمله کرده ناو انگلیسی رو جلوی دیدگان خلبانان چینی غرق کردند و ... نمی خواهم بگم که این ماجرا همون ماجرای فیلمه هست ولی دلایل کافی برای این قضیه وجود داره
در چند جنگ اخیر امریکا جنگها روشی برای خروج از یک بهران اقتصادی بوده اما دلیل اینکه چرا کره شمالی و ایران نه به خاطر اینکه حمله به ایران خودش یک دردسر اقتصادی خواهد بود و به جای کمک به اقتصاد بحرانی امریکا دقیقا مثل بنزین روی اتش میمونه ولی حمله به کره شمالی باعث ایجاد یک بازار بزرگ تسلیحاتی و شاید یک بازار خوب برای صنایع دیگر امریکا به خواهد شد بدون اینکه تاثیر منفی روی بازار نفت بگذاره هر جوری که به قضیه نگاه کنید در این جنگ فقط امریکا سود میکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.