Recommended Posts

FLANKER عزيز منبع رو هم لطفا بذاريد ، البته فكر كنم منبعتون روزنامه‌ي جام‌جم باشه


اگر خبر رو درست خونده باشيد پي به منبعش كه خبرگزاري مهره ميبريد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وجود منبع به نظر من زیاد مهم نیست البته به من ربطی نداره ولی در کل هدف اصلی همون اطلاع رسانی هست . :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبر خوبي بود. اما ما نبايد چشمهامون رو ببنديم و فكر كنيم چيزهايي كه مي سازيم بي رقيبه و بدون هيچ نقصيه.مابايد اشكالات و خطاهاي ساخته هامون رو سريع پيدا كنيم واونها رو به تجهيزاتي با حداقل خطا و اشكال تبديل كنيم. البته اين تلاش متخصصان و دانشمندان ايراني قابل تحسينه و ثمره دانش اونها باعث افزايش غرور و امنيت ملي ماست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سردار ......... گفت که ما الان نمی خوایم خودمون رو با کشور های منطقه مقایسه بکنیم ما فقط با کشور آمریکا و اسرائیل چون ما باید با اون ها مقابله کنیم . :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اگر خبر رو درست خونده باشيد پي به منبعش كه خبرگزاري مهره ميبريد!


متاصفانه به خاطر خستگي و كمبود وقت نتونستم خبر رو كامل بخونم كه از اين بابت از عذر مي‌خوام ، اما منبع رو در اخبار بايد در انتهاي خبر حتما ذكر كنيد

وجود منبع به نظر من زیاد مهم نیست البته به من ربطی نداره ولی در کل هدف اصلی همون اطلاع رسانی هست .


درسته ، هدف اطلاع رسانيست اما تجربه ثابت كرده ذكر نكردن منبع وجهه‌ي خوبي نداره و ممكنه باعث بروز برخي سوء تفاهمات و دلخوري‌ها بشه .

موفق و شاد باشيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فعلا ما باید به این امیدوار باشیم که با این همهخ تحریم و فضار های سیاسی ایران توانسته با قدرت خودش به یک همچین کار هایی دست بزنه /

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تهران، 1 خرداد، خبرگزاری «نووستی» / امیر سرتیپ احمد میقانی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه اظهار داشت که متخصصین نظامی ایران روی ساخت راداری کار می کنند که دستگاه های پرنده را در هزار کیلومتری ثبت خواهد کرد.

وی در مصاحبه ای با روزنامه دولتی اطلاعات گفت: در حال حاضر ما به تجهیز رادارهایی با توانایی های مختلف، از جمله رادارهای فعال و غیر فعال با برد عمل هزار کیلومتر مشغولیم.

به گفته میقانی علیرغم تحریمات اقتصادی علیه ایران، از جمله برای واردات تسلیحات و دستگاه های نظامی از آمریکا و کشورهای اروپایی، متخصصین داخلی صنایع نظامی توانسته اند به موفقیت های بسیاری دست یابند.

امیر سرتیپ اظهار داشت: امروز ما روی تولید جنگنده نسل چهارم و پنجم کار می کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دستت درد نکند فلانکر جان قابل توجه دوستانی که قدرت ایران را دست کم میگیرند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قابل توجه کسانی که من رو به خیالباف بودن متهم می کردند! خدا رو شکر همه چیز داره مشخص می شه! icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اينم براي تاييد فرمايشات ليچ عزيز ( مخترع پروژه سوزن خياطي icon_biggrin )

---------------------------------------------------------------------------------


ارتش ایران در حال ساخت هواپيماي «استيلت» و رادار 1000 کیلومتری


فرمانده نيروي هوايي ارتش گفت: دشمن نقاط ضعف زيادي دارد و اين نقاط ضعف را در عراق، افغانستان، لبنان و... رصد كرده‌ايم / اكنون روي نسل 4 و 5 هواپيماهاي جنگنده كار مي‌كنيم.
عصرایران- پروژه ساخت هواپيماهاي استيلت و پنهان‌كار در نيروي هوايي ارتش آغاز شده و موفقيت‌هاي زيادي در اين زمينه به دست آمده است.‌


به گزارش عصرایران ، امير سرتيپ دكتر احمد ميقاني فرمانده نيروي هوايي ارتش در گفتگو با اطلاعات با اعلام اين خبر افزود: همچنين تبديل و بهينه‌سازي هواپيماهاي قديمي در اويونيك، سلاح و رادار از ديگر طرحهاي نيروهاي هوايي ارتش است.

وي همچنين به ساخت آتشبارها و بازسازي سامانه‌هاي آسيب‌ديده اشاره كرد و افزود: بهينه‌سازي‌يي كه در آتشبار هاگ آمريكا انجام داديم از نمونه اصلي خود بهتر شده و در زمينه ساخت ساير آتشبارها نيز موفقيت فراواني به دست آورده‌ايم.

فرمانده نيروي هوايي ارتش با اشاره به ساخت رادار ملي در اين نيرو افزود: البته ما به اين ميزان بسنده نكرديم و امروز در حال ساخت رادارهايي با توانمنديهاي مختلف فعال و غيرفعال و با برد يكهزار كيلومتر هستيم.

وي بااشاره به اين نكته مهم كه اگر "طالب صلحي براي جنگ آماده شو"، افزود: براين اساس‌ ما همواره در حال افزايش توان رزمي خود هستيم و اتكاي ما نيز به توانمندي داخلي و بومي كردن سلاحهاست.

امير ميقاني با اشاره به تحريم كامل تسليحاتي ايران،گفت: براين مبنا از لحاظ بومي سازي هواپيماها از فن‌آوري روز استفاده كرده و اكنون روي نسل 4 و 5 هواپيماهاي جنگنده كار مي‌كنيم.

امير ميقاني افزود: همچنين آتشبارهاي توليد شده را با شليك موشك آزمايش كرديم و در مجموع در ساخت انواع سلاحها و رادارها با بردهاي مختلف بومي‌‌سازي صورت گرفته است.

وي در ادامه به ساخت انواع پهپادها در نيروي هوايي ارتش اشاره كرد و گفت: در ارتباط با جمع‌آوري اطلاعات سيگنالي ساخت تجهيزات و بومي‌سازي جمع‌آوري اطلاعات الكترونيكي قدم‌هاي اساسي برداشته‌ايم و به روز شده‌ايم.

فرمانده نيروي هوايي ارتش با اشاره به سياست ساخت هواپيما در نيرو اظهار داشت: اين ظرفيت در نيروي هوايي وجود دارد و با تحقيقات گسترد‌ه‌اي كه انجام شده، به اين فن‌آوري روز دنيا دست يافته‌ايم.

وي افزود: اكنون رادارها قادر به شناسايي نسل‌هاي قديمي هواپيماها هستند لذا بايد تجهيزات ويژه جنگ نامتقارن داشته باشيم و دراين چارچوب بايد از هواپيماهايي استفاده كرد كه پنهان كار و داراي رادار فعالباشد .

وي خاطرنشان كرد: در بخش آتشبارها به دنبال آن هستيم كه پسيو (فعال) باشد تا در جنگ همتراز به كار آيد.
فرمانده نيروي هوايي ارتش با بيان اين كه با احساس توانمندي اعتماد و اطمينان به فن‌آوري، ساخت نوع جديد هواپيماهاي شكاري را بومي مي‌كنيم، افزود: ساخت هواپيماهاي استيلت‌ها و پنهان‌كاري طبق برنامه زمانبندي شده در حال انجام است. در مورد هواپيماي صاعقه نيز در حال به روز كردن تجهيزات مورد نياز آن هستيم.

امير سرتيپ ميقاني خاطرنشان كرد: نيروی هوایی در زمينه ساخت هواپيماهاي ملخ‌دار، جت آموزشي و تاكتيكي اقدام‌هاي گسترده‌اي انجام داده و فن‌آوري ساخت هواپيما را به سازمان صنايع دفاع منتقل كرده است و اكنون هواپيماهاي شكاري ساخت ايران در مرحله توليد انبوه قرار گرفته است.

امير ميقاني تهديدهاي موجود برضد كشورمان را جنگ رواني خواند و گفت: دشمن نقاط ضعف زيادي دارد و اين نقاط ضعف را در عراق، افغانستان، لبنان و... رصد كرده‌ايم ضمن اين كه ايران كشوري نيست كه بخواهند به سادگي آن را تهديد كنند.

فرمانده نيروي هوايي ارتش خاطرنشان كرد: نيرو هر 3 ماه يك بار رزمايش آفندي يا پدافند هوايي براي مقابله با روز واقعي تهديد انجام مي‌دهد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
ضمنا بايد اضافه كنم كه وزارت دفاع در حال ساخت هليكوپتر است (البته طبق بعضي شايعات ظاهري شبيه به آپاچي آمريكا داره و قراره جايگزينه كبري بشه)


لطفا بدون منبع و اعلام رسمي خبري رو درج نكنيد. icon_biggrin
hamed_713

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حامد جان برادر خوب این بنده خدا هم که بیراه نگفته داره می سازه دیگه! icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فرمانده نيروي هوايي ارتش گفت: انواع پيشرفته بمب‌ها و موشك‌هاي دور زن و نقطه زن و همچنين رادار با برد بيش از هزار كيلومتر در اين نيرو ساخته شده است. امير خلبان احمد ميقاني فرمانده نيروي هوايي ارتش كه شنبه شب در مراسم تجليل از آزادگان اين نيرو سخن مي‌گفت با اشاره به فرا رسيدن نيمه شعبان و اهميت انتظار در فرهنگ شيعه اظهار داشت: همين انتظار و آماده نگه‌داشتن خود، شيعه را پويا و زنده نگه داشته است. وي يادآور شد: در بسياري از كشور‌هاي منطقه هم شيعيان از جمعيت بالايي برخوردارند اما استكبار مانع از حضور آنها در اركان تصميم‌گيري مي‌شود. ميقاني با بيان اينكه به بركت انتظار بود كه انقلاب پيروز شد و معادلات ناعادلانه جهان به هم ريخت، گفت: اكنون در هر جاي جهان پرچم عدالت خواهي و آزادگي بلند شده و اقشار مختلف مردم بويژه جوانان شعارهاي انقلاب اسلامي را تكرار مي كنند و خواهان تحقق آن هستند كه اينها به بركت تلاش و استقامت ملت ايران است. فرمانده نيروي هوايي ارتش با اشاره به سالروز ورود آزادگان به كشورمان گفت: همين آزادگان حاصل يكي از ظالمانه‌ترين جنگ‌هاي تاريخ هستند كه تمام فاسدان چون نمي خواستند منتظران مهدي موعود (عج) وجود داشته باشند، در برابر ايران جمع شدند اما شكست خوردند . وي با ذكر مجاهدت هاي كاركنان نيروي هوايي ارتش خاطرنشان كرد: نيروي هوايي طلايه‌دار پيوستن به ملت در سال 57 و آغازگر حملات متعدد به رژيم بعث در دوران جنگ بود و حمله 140 فروندي اين نيرو نيز به نيكي در تاريخ ماندگار شده است. ميقاني تاكيد كرد: عزت امروز ما به خاطر آزادگان، شهدا و خانواده‌ آنها و ايثارگران است و بايد ارزش آنها را به جامعه نشان داد. فرمانده نيروي هوايي ارتش همچنين تصريح كرد: اگر كشوري در جهان كنترل انرژي دنيا را داشته باشد مي‌تواند خود جهان را كنترل كند و مستكبرين نيز در رسيدن به اهداف خود ناكام‌تر مي‌شوند. وي در بخش ديگري از سخنان خود با تشريح توانمندي‌هاي كشورمان در بخش هوايي گفت: امروز نيروي هوايي ارتش خود اتكاست و ساخت تجهيزاتي چون هواپيماهاي صاعقه و آذرخش، استفاده از ميراژ و هواپيماي‌ آواكس ايران و نيز ساخت رادار با برد بيش از هزار كيلومتر بخشي از اين توانمندي است. فرمانده نيروي هوايي ارتش اضافه كرد: در ساخت هواپيماي پنهانكار هم موفقيت‌هايمان ادامه دارد و انواع هواپيماهاي بدون سرنشين پيشرفته و سامانه‌هاي جنگ الترونيك، سيستم‌هاي جمع‌آوري اطلاعات سيگنالي و بمب‌ها و موشك‌هاي دور زن و نقطه زن نيز در نيروي هوايي ارتش ساخته مي‌شود. ميقاني در پايان با اشاره به تلاش‌هاي انجام شده براي ضربه زدن به كشورمان گفت: انشاءالله علي‌رغم تلاش دولت مستكبري كه مخالف ملت‌هاي آزاده است به زودي شاهد فروپاشي اين دولت ياغي خواهيم شد. منبع: فارس نيوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام

ایران از روسیه موشک های ضدهوایی «بوک» خریداری کرده است. خبر فوق را محمودرضا سجادی سفیر ایران در فدراسیون روسیه عنوان و تاکید کرد روسیه اولویت همکاری های دفاعی ایران است. بعد از ارسال موشک «تور ام یک» به ایران موشک های «بوک» نسل بعدی از موشک های ضدهوایی است که از روسیه وارد ایران شده است. سجادی در گفت وگو با سایت روسی «اینفوکس رو» تاکید کرد با وجود روابط خوب تهران و مسکو در زمینه های مختلف، دشمنان دو کشور با همکاری های ایران و روسیه مخالفند. اما با این حال روسیه در اولویت برنامه های همکاری دفاعی ایران قرار دارد. به گزارش ایسنا او اظهار کرد؛ ما روابط بسیار خوبی با دولت و ملت روسیه داریم. من سه هفته پیش در ایران بودم؛ رئیس جمهور مرا برای ملاقات به حضور پذیرفت و در عرض یک ساعت از اهمیتی که ایران برای توسعه روابط با روسیه قائل است، صحبت کرد. وی ادامه داد؛ نکته مهم دیگر که تاثیر بسیاری بر روابط می گذارد این است که هنگام حوادث گرجستان، دوستان و دشمنان واقعی روسیه معلوم شدند. سجادی گفت؛ به هرحال ایران و روسیه در حال حاضر دوستان و دشمنان خود را به خوبی می شناسند. این امر موجب شد دو کشور بیش از هر زمانی به یکدیگر نزدیک شوند. البته چشم انداز روشنی برای گسترش مناسبات در کلیه زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، منطقه یی و بین المللی با توجه به دیدگاه های مشترک میان دو کشور برقرار است که ایران و روسیه برای فعال کردن کلیه زمینه ها مصمم هستند. وی گفت؛ در زمینه اقتصادی جداً علاقه مند به همکاری هستیم. مایلم بگویم در ایران قرارداد ساخت هواپیماهای مسافربری به مبلغ پنج میلیارد دلار در حال بررسی است. سجادی ادامه داد؛ در مورد ماهواره های ارتباطاتی و آب و هواشناسی می توانیم قراردادی به مبلغ یک میلیارد دلار منعقد کنیم. او درباره علایق فنی و نظامی دو کشور برای همکاری اظهار کرد؛ ایران در زمینه تامین نیازمندی های دفاعی کشور تلاش کرده استقلال خود را حفظ و بر اساس دانش بومی صنایع دفاعی خود را تجهیز و تکمیل کند؛ ولی ما علاقه مندیم با کشورهای مستقل در راستای تکمیل برخی پروژه های صرفاً دفاعی و بازدارنده مشارکت کنیم و فدراسیون روسیه نیز در اولویت برنامه همکاری های دفاعی ما قرار دارد. وی گفت؛ همان طور که می دانید ما موشک های «بوک» را از روسیه خریداری کرده ایم. این موشک ها، موشک های ضدهوایی هستند. اما مایلم خاطرنشان کنم صحبت ما صرفاً در مورد تسلیحات دفاعی است.

اگر فردی برای محافظت از خود جلیقه ضدگلوله تن کند، آیا شما فکر خواهید کرد او تهدیدی برای صلح و امنیت است؟ قطعاً چنین نیست. تسلیحاتی که روسیه تامین می کند صرفاً نقش بازدارندگی و دفاعی داشته و همانند جلیقه ضدگلوله است. سجادی درباره اقدامات دفاعی در قبال تهدیدهای امریکا و اروپا نیز اظهار کرد؛ با اطمینان می خواهم بگویم ایران قادر است از خود در برابر هر نیروی متجاوزی دفاع کند. وی تاکید کرد؛ مطمئن باشید همان گونه که قبلاً شکست خوردند باز هم شکست خواهند خورد. بنابراین قادر به انجام چنین اقدامی نیستند. او افزود؛ قدرت ایران در موشک های هسته یی قاره پیما و تسلیحات نظامی نیست، بلکه راز قدرت ما در اتحاد و انسجام ملی مان نهفته است.
منبع:
[url]http://domaa.info/?p=3621[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.