Recommended Posts

این فکور بردش چقدره راستش درمستندی که درمورد تامکت شبکه یک نشون میداد برد فونیکس رو درشرایط ایده ال 112کیلومتر عنوان کرد ودرموردرادارپالس داپلرش هم گفت هرهدفی که درارتفاع پایین میپره وبالای 60نات سرعت داشته باشه ازفیلتر کامپیوتر هواپیما میگذره وبه عنوان هدف درنمایشگر نشون داده میشه حالا این برد 112 کیلومتری درست یانه واگه این رقم که اعلام شده درست باشه احتمال افزایش برد درفکور هست یا نه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='fath' timestamp='1367058637' post='309387']
این کامیون های حامل قادر وقتی کاور رو بکشن دقیقا شبیه ماشین های کشنده کانتینر بر میشن:
[url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/_DSC2697.jpg"]http://gallery.milit...06/_DSC2697.jpg[/url]
[/quote]

[b]در تائید حرف شما .[/b]


[b]تو مسیر بازگشت از رژه ، در اتوبان خلیج فارس این حامل ها رو با کاور کشیده شده دیدم .[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=#0000ff][size=5]نمایش تسلیحات جدید در رژه ۳۱ شهریور/ بکارگیری پهپادهای انتحاری علیه اهداف پروازی و زمینی[/size][/color]
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ پهپادهای نیروی زمینی ارتش قابلیت عملیات انتحاری علیه اهداف پروازی و زمینی را دارند و به صورت یک بمب متحرک عمل می‌کنند.
[img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/02/15/13920215000115_PhotoA.jpg[/img]


به گزارش خبرنگار دفاعی [url="http://www.farsnews.com"]خبرگزاری فارس[/url]، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از توانمندی‌های و اقتدار نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس نشان داده می‌شود تا مردم انها را مشاهده و از آن آگاه شوند و پیامی برای تهدیدات دشمنان است.
وی افزود: ارتش در عرصه زمینی، هوایی و دریایی از اقتدار بالایی برخوردار است و می‌تواند از ایران دفاع کند و پیام صلح و دوستی را به کشورهای منطقه اعلام کند.
پوردستان ادامه داد: در رژه 31 شهریور نیروهای مسلح دستاوردهای دفاع زمینی، هوایی، دریایی و سلاح‌های جدید پدافند هوایی برد متوسط و برد بالا نمایش داده می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رزمایش قمر بنی‌هاشم(ع) اظهار داشت: این رزمایش یک رزمایش زرهی است و اگر چه از همه یگان‌های نزاجا از جمله هوانیروز در نقش پشتیبانی و دشمن‌نما استفاده می‌شود.
پوردستان با تایکد بر اینکه در این رزمایش از گلوله‌های صددرصد جنگی استفاده می‌شود، گفت: ‌این رزمایش در سه محور عمده در جنوب شرق کشور برگزار می‌شود و یک صحنه رزم ناهمتراز را نشان می دهیم.
وی همچنین اعلام کرد مرحله عملیاتی این رزمایش یک هفته به طول می‌انجامد و البته جابجایی و استقرار نیروها 50 روز زمان می‌برد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به یگان پهپادی این نیرو گفت: این یگان یکی از سازمان‌هایی است که در ساختار جدید نیروی زمینی ارتش ارتقا پیدا کرده است و گردان پهپادی به گروه پهپادی ارتقا پیدا کرده که تاکنون نیز همکاری‌هایی با بخش خصوصی و پهپادهای مختلفی در اختیار گرفته است.
وی همچنین اعلام کرد: پهپادهای دست‌پرواز در داخل نیروی زمینی ارتش تولید می‌شود.
پوردستان تاکید کرد: از این پهپادها هم در جهت عکسبرداری و فیلمبرداری آنلاین و هم هدف استفاده می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌این پهپادها قابلیت انتحاری علیه اهداف پروازی و زمینی مثل تانک، نفربر و ... را دارند که به صورت یک بمب متحرک عمل می‌کنند.
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920601000090
=============================================================
[b][url="http://www.mashreghnews.ir/fa/news/249326"][size=4]اعلام برنامه ارتش برای هفته دفاع مقدس [/size][/url]
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برنامه‌های فرهنگی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.[/b]

به گزارش مشرق، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز سی و چهارمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌‌های گسترده و متنوعی را از جمله برگزاری نخستین دوره جشنواره مجزای دفاع مقدس در دستور کار دارد.

بر همین اساس علاوه بر شرکت یگان‌های نمونه ارتش در رژه با صلابت نیروهای مسلح در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل و سراسرکشور، برنامه صبحگاه مشترک نظامی به همراه تجلیل از سربازان نمونه و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز انجام خواهد شد.

حضور گسترده کارکنان و سخنرانی جمعی از فرماندهان دفاع مقدس در نمازجمعه سراسر کشور از دیگر برنامه‌های این ایام است. همچنین فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس علاوه بر شرکت و سخنرانی در جمع نمازگزاران به منظور بازگویی و تحلیل عملیات‌های آن دوران ارزشمند در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و برنامه‌های زنده و تولیدی رادیویی و تلویزیونی حضور خواهند یافت.

همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که در ایام هفته دفاع مقدس و در برخی از یگان‌های ارتش در سراسرکشور برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات و محافل انس با قرآن کریم و همچنین محافل شب شعر و خاطرات دفاع مقدس نیز از برنامه‌های ویژه این سازمان است. همچنین مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا یکی دیگر از برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام پیش‌بینی شده است.

تاکید بر نقش و جایگاه ارتش در سال اول جنگ تحمیلی با حضور پیشکسوتان در برنامه‌های سخنرانی در مراکز فرهنگی و علمی و رسانه‌های جمعی، دیدار فرماندهان و روحانیون ارشد عقیدتی سیاسی آجا با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در طول ایام هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و نظامی نیز در دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس قرار دارد.

برگزاری جشنواره مجازی دفاع مقدس در منازل سازمانی ارتش به مناسبت این ایام که به ابتکار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای نخستین بار در سطح منازل سازمانی ارتش برگزار خواهد شد نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی ارتش در هفته دفاع مقدس است.
========================================
[b][url="http://www.mashreghnews.ir/fa/news/249397"][size=4]اولین پهپاد رزمی ایران رونمایی می شود [/size][/url]
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اولین هواپیمای بدون سرنشین رزمی ایران در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.[/b]

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در برنامه گفت و گوی ویژه خبری، با اشاره به توانمندی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مواجهه با تهدیدات احتمالی اظهار داشت: محصول کار سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اصولا تولید امنیت است یعنی اگر نتیجه کار و عملکرد ما توسط ملت شریف ایران ارزیابی شود، باید به میزان تولید امنیت توجه کنند و اینکه این امنیت چه میزان پایدار بوده است.

وی افزود: بی‌‌شک برای هر ملتی بزرگترین نعمت و سرمایه امنیت است و اگر ما آنچه امروز شاهد آن هستیم و شرایطی که کشور ما با آن مواجه است و امنیتی که از آن برخوردار هستیم، اگر بخواهیم بدانیم ریشه آن کجاست، باید به این توجه کنیم که تصمیمات و تدابیر به موقع امام راحل و مقام معظم رهبری باعث شده تا امروز وارث این شرایط باشیم چرا که در اولین ماه‌های پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که فرمان تشکیل سپاه توسط امام راحل صادر شد و با گذشت حدود 11 ماه از پیروزی انقلاب اسلامی در آذر 58 شاهد تشکیل فرمان بسیج هستیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در سالهای ابتدایی جنگ تحمیلی نیز شاهد هستیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکیل تیپ‌ها و لشگرهای پیاده و زرهی و واحدهای توپخانه برای قبول مسئولیت‌ها آماده می‌شود که می‌بینیم در شهریور سال 1364 امام راحل (ره) فرمان تشکیل سه نیرو را صادر می‌کنند و همین روند ادامه داشته و سپاه پاسداران روند سازماندهی تشکیل و توسعه را با توجه به تهدیداتی که امام راحل از پبش آنها را می‌دیده طی می‌کند.

حاجی‌زاده تاکید کرد: بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز و در دوره رهبری مقام معظم رهبری، می‌بینیم که حضرت آقا فرمان تشکیل 5 نیرو را صادر می‌کنند و نیروی قدس سپاه و نیروی مقاومت بسیج شکل می‌گیرند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم محصول کار سپاه را در تشکیل این پنج نیرو ببینیم باید نگاه کنیم که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و جنگی که بر کشور تحمیل شد، خط مقدم درگیری ما با عراق به سرکردگی استکبار جهانی و آمریکا در خط دوازده اهواز بود و در خوزستان می‌جنگیدیم ولی همان بسیجی‌هایی که در همان دوره امام خمینی (ره) تدبیر کردند و در حال حاضر از مرزها فراتر رفته امروز شاهد آن هستیم که این جبهه‌ها امروز به سواحل مدیترانه رفته است و بسیجی‌های حزب‌اللهی ما در سواحل مدیترانه مقاومت می‌کنند و می‌جنگند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر باز بخواهیم از زاویه دیگر به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاه کنیم، باید به منطقه غرب آسیا نگاه کنیم که به تعبیری شاید این منطقه روی گسل جنگ و گسل حوادث ناامنی قرار دارد و می‌بینیم که 4 جنگ بزرگ در منطقه ما اتفاق افتاده است و در حال حاضر نیز کشورهایی مانند عراق، پاکستان و افغانستان و اطراف ما مملو از ناامنی است و امروز می‌بینیم که ایران ما به رهبری مقام معظم رهبری کشتی ثبات است و نتیجه کار ما این است که امروز به فضل الهی توانسته‌ایم کشوری با ثبات داشته باشیم.

حاجی‌زاده ادامه داد: طبیعتاً تیر و موشک و تفنگ اثر دارد اما امروز وارث تصمیمات و تدابیری هستیم که به موقع توسط مقام معظم رهبری و امام راحل اتخاذ شد و دیگر دشمنان جرأت فکر کردن و تجاوز را به ذهن خود راه نمی‌دهند و در واقع ما امروز شاهد هستیم که با این انبوه ناامنی‌ها شاید بتوان عراق را مثال زد که گاها در ماه بیش از 100 انفجار انجام می‌شود و در طول 8 ماه بیش از 500 انفجار دیده می‌شود.

وی ادامه داد: اگر فکر کنیم دشمنان ما علاقه یا اراده‌ای برای تحمیل ناامنی‌ها به داخل کشور ما ندارند، یا تهاجمی را نمی‌خواهند بر علیه ما انجام دهند، اینگونه نیست، آنها دشمنی‌شان با ما جدی است و اگر اقدامی بر علیه ما نمی‌کنند به دلیل میزان توانمندی بالای ما است و نتیجه کار سپاه پاسداران در کنار ارتش و بسیج و نیروهای اطلاعاتی و انتظامی امروز توانسته‌ایم به این توانمندی برسیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اولین هواپیمای بدون سرنشین رزمی ایران در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.
====================================

[color=#0000ff][size=5]جدیدترین توانمندی‌های زمینی، دریایی و هوافضای سپاه تشریح شد [/size][/color]
تست جدیدترین پهپاد رزمی سپاه/ افزایش سرعت شناورهای تندرو/ روش‌های نوین در نبرد ناهمتراز
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: [b]در هفته دفاع مقدس جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین رزمی را رونمایی می‌کنیم. پهپادی که بمب و موشک آن هم کاملاً داخلی است، نصب و تست شده است.[/b]


[img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/06/26/13920626000012_PhotoA.jpg[/img]



به گزارش خبرنگار دفاعی [url="http://www.farsnews.com/"][URL=http://www.farsnews.com/]خبرگزاری فارس[/url][/URL]، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا و سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به تشریح توانمندی های این سه نیرو پرداختند که مشروح سخنان این سه فرمانده به شرح زیر است:
[color=#ff0000][b]* گشت زنی 100 شناور سپاه در خلیج فارس/ آمریکایی‌ها همه جا ما را می‌بینند[/b][/color]
[background=#dddddd][img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/04/24/13910424131434620_PhotoL.jpg[/img][/background]

[color=#0000ff][b]دریادار علی فدوی[/b][/color]
دریادار علی فدوی با اشاره به اشراف همه جانبه نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس گفت: امروز بیش از 100 شناور ما روزانه در خلیج فارس به گشت زنی می پردازند به طوری که امریکایی ها هر کجا را نگاه کنند، ما را می بینند.
وی با بیان اینکه امریکا در خلیج فارس موضع انفعالی دارد، گفت: هیچ موضوعی را سراغ نداریم که امریکایی ها در این منطقه از دستورات سپاه تمکین نکرده باشند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه در عین حال گفت: توانمندی و قدرت ما در حدی است که امروز باید برای دیدن شناورهای امریکایی به سواحل کشورهای جنوبی خلیج فارس بروید.
فدوی با اشاره به رویارویی مستقیم سپاه و امریکا در خلیج فارس در ایام دفاع مقدس گفت: توان ما امروز به گونه ایست که امریکایی ها را مجبور به تغییر استراتژی نظامی خود بعد از نزدیک به 200 سال کرده است.
وی خاطرنشان کرد: توان نیروی دریایی سپاه بر 5 پایه شناورهای تندرو، موشکی، هوادریا، پهپاد و تکاوران جهادی تعریف شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: در مقطعی، امریکایی ها هم اقدام به استفاده از شناور تندرو در خلیج فارس کردند اما نتوانستند و آنها را جمع کردند و به قول حضرت آقا آدم این کار را نداشتند.
فدوی با بیان اینکه ما از لبه تکنولوژی ها در تجهیزات خود استفاده می کنیم، گفت: شناورهای تندروی دنیا سرعتی در حد 35 نات دارند اما شناورهای تندروی سپاه سرعت 60 نات دارند و در برنامه آینده بنا داریم این سرعت را به 80 نات برسانیم.
سردار فدوی ایجاد قدرت بازدارندگی را اصلی‌ترین دستاورد نیروی دریایی سپاه عنوان کرد و گفت: این موضوع برای دشمن هم روشن شده است که باید قبل از هرگونه تهاجم، هزینه آن را بسنجد و این هزینه زیاد که دشمن را منصرف می‌کند, همان توان بازدارندگی است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا مصوباتی برای ورود به هر جنگ دارد که می‌داند در صورت جنگ با ایران نمی‌تواند این مصوبات را عملی کند.
فدوی افزود: این مصوبات شامل 4 بند نظامی و 9 بند سیاسی است که ارزیابی روند تحول جنگ، کنترل، دامنه و شدت جنگ، اطمینان از پذیرش تلفات قابل قبول توسط جامعه آمریکا و اطمینان از پیروزی قطعی و سریع، 4 بند نظامی این مصوبات است که آمریکا در صورت جنگ با ایران نمی‌تواند آنها را عملی کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا و متحدانش در جنگ‌ 33 روزه و 22 روزه شکست خورده‌اند، افزود: همه می‌گفتند که در جنگ 33 روزه حزب‌الله به نمایندگی از ایران و اسرائیل از طرف آمریکا می‌جنگد و حزب‌الله در این جنگ کاری کرد که دنیا را به حیرت درآورد و آنها می‌دانند که توان حزب‌الله تنها الگو گرفته از توان انقلاب اسلامی است و نه همه آن.
فدوی با بیان اینکه ما قدرتمان را به دشمن تحمیل کرده‌ایم، افزود: آمریکا امروز با یک چالش بزرگ مواجه است و اهرم‌های قدرت گذشته خود را در اختیار ندارد و تنها دلیل حضور آنها در خلیج فارس برای تسلط بر منابع انرژی نفت و گاز است تا از این طریق بتواند کشورهای دیگر مانند چین، هند، ژاپن و اروپا را کنترل کند. بنابراین نمی‌تواند در خلیج فارس نباشد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: وقتی که آنها در خلیج فارس و تنگه هرمز و یا آبهای نزدیک ایران باشند، خود را مواجه با توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه می‌بینند، توانمندی‌هایی که خودشان به آن اذعان دارند و مجبور شدند استراتژی قدیمی خود را در مقابل آن عوض کنند.
فدوی با اشاره به اقدامات نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های سازندگی نیز گفت: برای مثال قرب نوح در نیروی دریایی سپاه یکی از بازوهای مهم ما در امر سازندگی محسوب می‌شود که امروز احداث پل قشم - بندرعباس توسط این قرب ساخته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ساخت بزرگترین بندر پتروشیمی در عسلویه نیز توسط نیروی دریایی سپاه صورت گرفت.
فدوی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که دشمن حتی تفکر اقدام نظامی سخت علیه جمهوری اسلامی ایران را به خود راه نمی‌دهد و اینها به برکت خون شهدا در جنگ تحمیلی و سالهای پس از آن است.
[color=#ff0000][b]* جدیدترین پهپاد رزمی سپاه تست شد/ رونمایی در هفته دفاع مقدس[/b][/color]
[background=#dddddd][img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/09/07/13910907000795_PhotoL.jpg[/img][/background]

[color=#0000ff][b]سردار امیرعلی خاجی زاده[/b][/color]
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در این برنامه با بیان اینکه محصول کار سپاه و نیروهای مسلح، تولید امنیت است، گفت: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم، ریشه‌اش تصمیمات و تدابیر امام (ره) و مقام معظم رهبری است.
وی افزود: اگر در جنگ تحمیلی جبهه و خط مقدم درگیری ما با عراق در اهواز بود، امروز شاهدیم که این جبهه به سواحل مدیترانه رفته است و بسیجی‌های حزب‌اللهی در سواحل مدیترانه با استکبار مقابله می‌کنند.
حاجی‌زاده ادامه داد: غرب آسیا بر روی گسل جنگ و نا امنی قرار دارد و چهار جنگ بزرگ در منطقه ما رخ داده است و کشورهای اطراف ما مملو از نا امنی است اما ایران کشتی ثبات و امنیت است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: البته تیر، موشک و ادوات نظامی تأثیر دارد اما تدابیر به موقع امام (ره) و مقام معظم رهبری باعث امنیت امروز شده و موجب شده کسی جرأت فکر تجاوز به ایران را به خود راه ندهد.
وی خاطرنشان کرد: اینکه دشمنان علاقه و یا اراده‌ای برای انتقال ناامنی به کشور ما ندارند و یا حتی دوست ندارند به کشور ما تجاوز کنند، درست نیست. اگر آنها علیه ما اقدامی نمی‌کنند به خاطر میزان توانمندی سپاه و نیروهای مسلح ما است.
حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کارهای بسیار بزرگی در نیروی هوافضای سپاه انجام شده است، گفت: شاید بارزترین این کارها بومی‌سازی کلیه تجهیزات در نیروی هوافضا بوده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: ما متنوع‌ترین تجهیزات را در نیروهای مسلح استفاده می‌کنیم و قالب آنها تولید داخل است که در وزارت دفاع و صنایع سپاه تولید می‌شود.
وی ادامه داد: در تمام قوانین بین‌المللی، دفاع، حق مشروع هر کشوری است در حالیکه در زمان جنگ، دنیا هیچ‌نوع تجهیزاتی به ما نمی‌فروخت و پس از جنگ چند سالی تجهیزات راداری و پدافندی را به صورت محدود به ما می‌فروختند که آن هم قطع شد و الآن چند سالی است که آن را هم نمی‌فروشند.
حاجی‌زاده تأکید کرد: امروز در بخش‌های موشکی برد کوتاه، متوسط و بلند سوخت مایع و جامد سکوها و پشتیبانی کاملاً خودکفا شده‌ایم.
وی تصریح کرد: کارخانجات ما دو نوع سوخت مایع و جامد موشک را تولید می‌کنند که الآن گرایش به سمت سوخت جامد است، زیرا ماندگاری آن بالاتر است و به راحتی و با سرعت عملیاتی می‌شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه صنایع دفاعی توانمندی خوبی در حوزه سوخت مایع موشک ها داشتند، گفت: ما به دنبال سوخت موشکی با ماندگاری بالا بودیم که در ابتدا ماندگاری سوخت موشک های دوربرد را به سه سال و طی یکی دو سال اخیر متخصصان ما ماندگاری آن را به 10 سال رساندند و باعث شده که موشک پس از دریافت سوخت بتواند 10 سال در انبار بماند و این همان سوخت جامد است.
حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دنیا هیچ کمکی در حوزه پهپادها به ما نکرد، اظهار داشت: ما هیچ پهپادی در اختیار نداشتیم غیر از پهپادهایی که در اطراف کشور می‌افتاد و یا آنها را شکار می‌کردیم مانند RQ170 و یا مواردی که در دریا توانستیم آنها را بنشانیم. اما اکنون با کمک متخصصین، ما امروز جزو کشورهای طراز اول این حوزه هستیم و امکانات خوبی داریم.
وی ادامه داد: در همین راستا در هفته دفاع مقدس جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین رزمی را رونمایی می‌کنیم. پهپادی که بمب و موشک آن هم کاملاً داخلی است و نصب و تست شده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین اعلام کرد: تنوع سامانه‌های راداری و پدافندی در حال ورود به سازمان است که بخشی از آن هم وارد شده است.
حاجی‌زاده در پایان با اشاره به تولید انبوه سامانه پدافندهوایی رعد، گفت: ما امروزه در عمده تجهیزات و تسلیحات موشکی، پدافندی، راداری و پهپادی خودکفا هستیم.
[color=#ff0000][b]* ابداع شیوه‌ها و روش‌های جدید نبرد ناهمطراز در نیروی زمینی سپاه[/b][/color]
[background=#dddddd][img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/05/22/13920522130121914_PhotoL.jpg[/img][/background]

[color=#0000ff][b]سردار عبدالله عراقی[/b][/color]
در ادامه این برنامه، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به موفقیت‌های این نیرو در ماموریت‌های محوله اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان ستون فقرات سپاه محسوب می‌شود.
وی افزود: آموزش نیروهای جدید در دانشکده‌های سپاه انجام شده و ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که نیروهای جوان و با سواد در کنار نیروهای باتجربه کار را به پیش می‌برند.
عراقی با بیان اینکه در زمینه جنگ سخت خودمان را با علم روز تطبیق داده‌ایم، گفت: تجهیزات جدید و خوبی توسط نیروی زمینی سپاه بازسازی و برای هر نوع تهدید سخت در شرایط ناهمطراز آماده شده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:‌ در شمال غرب، جنوب شرق و غرب کشور با ابداع جدیدی توسط شهید شوشتری مقوله امنیت را مردمی و پایدار کردیم. یکی از مؤلفه‌های اصلی امنیت نیروهای مسلح هستند که در کنار آن مدارای قومی مذهبی و تحمل سلایق اهمیت زیادی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در شمال غرب و جنوب شرق کشور برادران اهل تسنن هستند که کشورهای دیگر تلاش می‌کنند مشکلاتی ایجاد کنند و اختلاف بیندازند اما شهید شوشتری امنیت را به دست خود مردم و برادران اهل تسنن سپرد و امنیت پایدار ایجاد شد.
عراقی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه با تدابیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه در کنار تأمین امنیت در جهت ایجاد رفاه و معیشت مردم این مناطق عمل کرد و امروز امنیت در کشور به صورت یک امنیت پایدار در سراسر کشور ایجاد شده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در این نیرو به دو نقطه برجسته می‌توان اشاره کرد، گفت: یکی ایجاد امنیت در شمال غرب، غرب و جنوب شرق و شهرهای این مناطق مرزی است و دیگری آماده کردن تجهیزات برای یک نبرد ناهمطراز است.
عراقی تأکید کرد: شیوه‌ها و روش‌های جدیدی در حوزه نبرد ناهمطراز در نیروی زمینی سپاه ابداع کرده‌ایم که این شیوه‌ها با تکیه بر اصول پدافند غیرعامل و با تأئید کارشناسان نظامی کشور است.
جانشین فرمانده نیروی زمین سپاه در پایان با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه یک نیروی زمینی حرفه‌ای است، گفت: ابداع جدید این نیرو در شیوه جنگیدن با تانک، توپخانه و آماد بر اساس اصول پدافند غیرعامل در رزمایش‌ها نشان داده شده که موفقیت‌آمیز بوده است.

==========================

سردار شریف:
رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه برگزار می‌شود
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: رژه سراسری نیروهای مسلح در سراسر کشور با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح یکشنبه برگزار می‌شود.




[img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/10/19/320442_PhotoA.jpg[/img]




به گزارش [url="http://www.farsnews.com"]خبرگزاری فارس[/url] به نقل از روابط‌ عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با تبریک فرا رسیدن سی و سومین سالگرد دفاع مقدس برابر جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی، به ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان اظهارداشت: رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف نمایش اقتدار و آمادگی‌های همه جانبه دفاعی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در روز یک شنبه شنبه 31 شهریورماه و در آغاز هفته دفاع مقدس در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: مسئولیت برگزاری رژه امسال بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است و ما در تعامل و هماهنگی با نمایندگان ارتش، ناجا و سایر مراجع ذیربط تمهیدات لازم برای برگزاری شکوهمند و اقتدار آمیز این مراسم ملی را پیش بینی کرده‌ایم.
سردار شریف تصریح‌کرد: مراسم رژه تهران با حضور یگان‌های زمینی، دریایی، هوایی و پدافند ارتش و سپاه و نیز یگان‌هایی از ناجا و بسیج با حضور رئیس‌جمهور حجت‌الاسلام حسن روحانی، فرماندهان و مقامات عالیرتبه لشکری و کشوری، وابستگان نظامی کشورهای خارجی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، صبح یک‌شنبه در جوار مرقد ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) انجام می‌شود.
مسئول روابط عمومی کل سپاه همچنین از نمایش سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی و نظامی در حوزه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوافضا در این رژه خبر داد و گفت: این توانمندی‌ها عموماً با تلاش‌های جهادی متخصصین داخلی در حوزه صنعت دفاعی کشور و بگونه‌ای صددرصد بومی تولید و به بهره‌برداری رسیده است.
سردار شریف در ادامه افزود: اقوام و طوایف غیور و دلاور میهن اسلامی نیز آمادگی‌های خود برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در قالب یگان‌های نمونه بسیج از اقوام ترک، بلوچ، عرب، کرد، لر، ترکمن و ... به نمایش خواهند گذاشت.
وی در پایان تأکید کرد: رژه 31 شهریورماه نشان خواهد داد ملت ایران و نیروهای مسلح به مدد تجارب ارزشمند تاریخی بویژه در جنگ تحمیلی هشت ساله، در عرصه پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان لحظه‌ای درنگ نکرده و با آمادگی و هوشمندی کامل هر گونه تهاجم و تعرض خارجی را با پاسخی سخت و قاطع مواجه خواهند کرد.
=============================================================

[color=#0000ff][size=6][b]با امید نمایش دستاوردها جدید و حرفه ای تر شدن روند رژه ( به ویژه نظم )[/b][/size][/color]
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right]انتظار ندارید که با سال گذشته فرق کنه؟منم دوست دارم متفاوت باشه اما جز تجهیزات جدید فکر نمیکنم کلیت رزه متفاوت بشه.نمیشه انتظار داشت یک ساله رزه نیروهای ما مثل چین یا کره شمالی بشه.بابت تجهیزات هم تقریبا باید همون چیز های همیشگی باشه[/right]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='IRIAF' timestamp='1379676607' post='339789']
[right]انتظار ندارید که با سال گذشته فرق کنه؟منم دوست دارم متفاوت باشه اما جز تجهیزات جدید فکر نمیکنم کلیت رزه متفاوت بشه.نمیشه انتظار داشت یک ساله رزه نیروهای ما مثل چین یا کره شمالی بشه.بابت تجهیزات هم تقریبا باید همون چیز های همیشگی باشه[/right]
[/quote]

فقط خدا کنه فیلم بردار و اعضای تیم فیلم برداری رو تغییر بدن!
بنا به تجربه چند ساله به دوستان پیشنهاد میکنم که انتظارات رو افزایش ندن!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
1- تو رو خدا رای نیفتید این ور و آن ور خبر این پهپاد را بدهید که ممکن است آبرو ریزی شود
2- لطفا هرکس در توان دارد بایه دوربین خوب بره عکس بگیره
3- خودتون رو برای از دسترس خارج شدن سایت آماده کنید
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من که اینبار خودم تو رژم و ظاهرا اجازه بردن دوربین هم نداریم! وگرنه کلی عکس داخلی میگرفتم براتون! :)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
M_ATF رو پیدا کنید
ایشون استاد هستن در این زمینه
خدا کنه ایشون و سایر دوستان برن رژه و عکس های خوبی بگیرن .
لطفا دوستان تهرانی کم کاری نکنند و برن رژه و عکس بگیرن
از قبل هم زاویه و مکان خوبی رو انتخاب کنند .
با تشکر
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من پشنهاد میکنم عکاس .سمت راست ستون رژه قراربگیره که هم زاویه نور مناسب باشه هم معمولا مشخصات وتوضیحات تجهیزات را سمت راست وسیله می نوسن .از هر وسیله سه عکس از جلو کنار و پشت عکس بیگیرند
از M_ATFحداکثر تشکر را داریم
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right]همه دوستان درست میفرماییند.فقط محض تاکید دوباره لطفا توقع زیادی و بی جا نداشته باشیم هممون.همون چیزای سال پیشه...[/right]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]پوردستان ادامه داد: در رژه 31 شهریور نیروهای مسلح دستاوردهای دفاع زمینی، هوایی، دریایی و [color=#ff0000]سلاح‌های جدید پدافند هوایی[/color] برد متوسط و [color=#ff0000]برد بالا[/color] نمایش داده می‌شود.[/quote]

همین یک جمله اگر با تفکر و دقت مطرح شده باشه جای کمی امید واری داره - اما همیشه دقیقه 90 ما نامید می شویم و مثلا یک آپگرید جدید از s200 به نام قادر رونمائی میشود
یا معنی عرفی برد ها عوض میشود و مثلا 100- 80 کیلومتر میشود برد بالا- یا اصلا همه چیز بهم میخورد و از اساس منکر چنین موضوعی می شوند
خلاصه این ما و این شما قول[size=5] [color=#FF0000]سلاح [size=6]جدید[/size] پدافند هوائی برد بالا[/color][/size] داده شده است - نشه یکوقت صیاد 2 با برد 100 کیلومتر ها-

اولین پهپاد رزمی؟؟؟؟ قبلا که نمونه مجهز به موشک حرارت یاب رو نشون داده بودند که ارزش قابل توجهی نداشت
تخمین اینه که پهپاد دیگه ای مثلا شاهد 129 رو با موشکهای هوا به زمین کوتاه برد مجهز کردند تا شبیه MQ بشود
خوشبینانه تر اینه که نمونه هائی شبیه سفره ماهی یا نمونه شبیه F22 رو با تجهیزات تهاجمی عملیاتی کرده باشند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببخشید اون کرار دقیقا چی بود؟؟ بمب پرنده؟ ویرایش شده در توسط Maldini

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=4][b]نمایش جدیدترین سامانه ارتباطی پیشرفته پدافند هوایی در رژه ۳۱ شهریور[/b][/size]

به گزارش [url="http://www.farsnews.com/"]خبرگزاری فارس[/url]، همزمان با شروع هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) جدیدترین دست‌آوردهای تخصصی و بومی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
سامانه ترپواسکتر تاکتیکی که یک سامانه ارتباطی پیشرفته است و به دست توانمند متخصصین داخلی طراحی و ساخته شده است و به تازگی و در روز دهم شهریور توسط فرمانده این قرارگاه رونمایی شد و از جمله جدیدترین دست‌آوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است در رژه صبح روز آینده به نمایش گذاشته خواهد شد.
سامانه میثاق(2) که یک سامانه دوش پرتاب و کاملا بومی است و برای درگیری با اهداف ارتفاع پست مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز امسال در رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مقابل جایگاه عبور خواهد کرد.
سامانه‌های راداری تاکتیکی نبو، کاستا، رادار بومی مطلع الفجر، رادار ملی، ماکت رادار کیهانی شهاب، ماکت رادار ثامن، رادار بهینه سازی شده اسکایگارد به همراه سامانه موشکی ارتفاع بلند اس 200، سامانه بومی مرصاد مسلح به موشک بومی شاهین، سامانه متحرک سازی شده هاگ، سامانه موشکی ارتفاع متوسط بومی یا زهرا 3 و سامانه موشکی ارتفاع پست راپیر، از دیگر تجهیزات قرارگاه پدافند هوایی است که در رژه روز 31 شهریور حضور خواهند داشت.
سامانه ردیاب الکترو اوپتیک صافات، توپ 35 و 23 میلیمتری متحرک، خودروی ارتباطی تاکتیکی سیار، خودرو تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی، خودرو و سامانه ارتباطی DZ، خودروی تاکتیکی خبیر، ون صامع ساخته شده در جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی و شیلتر ارتباط مرکزی نیز از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این رژه حضور خواهند داشت.

[url="http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920630000722"]http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920630000722[/url]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='ssadeghs' timestamp='1379755023' post='339961']
[size=4][b]نمایش جدیدترین سامانه ارتباطی پیشرفته پدافند هوایی در رژه ۳۱ شهریور[/b][/size]

به گزارش [url="http://www.farsnews.com/"]خبرگزاری فارس[/url]، همزمان با شروع هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) جدیدترین دست‌آوردهای تخصصی و بومی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
سامانه ترپواسکتر تاکتیکی که یک سامانه ارتباطی پیشرفته است و به دست توانمند متخصصین داخلی طراحی و ساخته شده است و به تازگی و در روز دهم شهریور توسط فرمانده این قرارگاه رونمایی شد و از جمله جدیدترین دست‌آوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است در رژه صبح روز آینده به نمایش گذاشته خواهد شد.
سامانه میثاق(2) که یک سامانه دوش پرتاب و کاملا بومی است و برای درگیری با اهداف ارتفاع پست مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز امسال در رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مقابل جایگاه عبور خواهد کرد.
سامانه‌های راداری تاکتیکی نبو، کاستا، رادار بومی مطلع الفجر، رادار ملی، ماکت رادار کیهانی شهاب، ماکت رادار ثامن، رادار بهینه سازی شده اسکایگارد به همراه سامانه موشکی ارتفاع بلند اس 200، سامانه بومی مرصاد مسلح به موشک بومی شاهین، سامانه متحرک سازی شده هاگ، سامانه موشکی ارتفاع متوسط بومی یا زهرا 3 و سامانه موشکی ارتفاع پست راپیر، از دیگر تجهیزات قرارگاه پدافند هوایی است که در رژه روز 31 شهریور حضور خواهند داشت.
سامانه ردیاب الکترو اوپتیک صافات، توپ 35 و 23 میلیمتری متحرک، خودروی ارتباطی تاکتیکی سیار، خودرو تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی، خودرو و سامانه ارتباطی DZ، خودروی تاکتیکی خبیر، ون صامع ساخته شده در جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی و شیلتر ارتباط مرکزی نیز از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در این رژه حضور خواهند داشت.

[url="http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920630000722"]http://farsnews.com/...=13920630000722[/url]
[/quote]
تو اینها که سلاح جدید پدافند هوائی برد بلند مشاهده نمیشود - پس کلا حرف پوردستان رو طبق معمول باید اصلا حساب نکنیم - یعنی الکی و همینجوری یه چیزی گفتند - بدون دقت به معنای دقیق کلمات

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این جور که بوش میاد گویا امسال از اون سالهاییه که سخت گیری ها شدیده و احتمال اینکه امکان عکاسی میسر نشه هست. ویرایش شده در توسط M-ATF

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.