Recommended Posts

[background=rgb(239, 248, 247)][size=3][color=#000080][font=Times News Roman', Times, Arial, Tahoma, sans-serif][size=5][b][color=#FF0000][font=Tahoma][size=3]کسی تونست این رادار (به قول خودشون بی صدا) رو ببینه؟[/size][/font][/color][/b][/size][/font][/color][/size][/background]


[quote]

[right][size=3][font=Tahoma][size=3][background=rgb(239, 248, 247)]یکی از مهمترین دستاوردهای پدافندی که امروز در رژه نیروهای مسلح به نمایش درآمد، جدیدترین رادار پدافند هوایی بود که پیش از این امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، از آن به عنوان رادار بی صدای پدافند نام برده بود.[/background][/size][/font][/size][/right]

[right][size=3][font=Tahoma][size=3][background=rgb(239, 248, 247)]رادارهای بی‌صدا یا همان رادارهای پسیو آرایه فازی تحت عنوان پروژه‌های رفیع و رجال بودند که از دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء است. این رادارها برای کشف اهداف متحرک در هر ارتفاع و آشکارسازی و ردیابی اهداف پنهان‌کار و محاسبه سرعت و اهداف آنها به کار می‌رود.[/background][/size][/font][/size][/right]

[right][size=3][color=#000000][font=Tahoma][size=3][background=rgb(239, 248, 247)]عدم ارسال امواج راداری، شناسایی و رهگیری این رادار را توسط دشمن غیرممکن می‌کند که این از خصوصیات این نوع رادارها است.[/background][/size][/font][/color][/size][/right]

[right][size=3][color=#000000][font=Tahoma][size=3][background=rgb(239, 248, 247)]این رادارها جهت شناسایی و ردیابی اهداف از امواج رادیویی موجود در فضا استفاده می‌کنند و در کمترین زمان ممکن بهترین فرکانس موجود را برای ردیابی و شناسایی اهداف انتخاب و استفاده می‌کنند.[/background][/size][/font][/color][/size][/right]

[right][size=3][color=#000000][font=Tahoma][size=3][background=rgb(239, 248, 247)]رادارهای پسیو توانایی شناسایی و ردیابی موشک‌های بالستیک، کروز و به طور کلی موشک‌های با قدرت مانور و سرعت بالا را دارند. توانایی شناسایی هواپیماهای رادارگریز در برد مطلوب از جمله ویژگی‌های این رادار است.[/background][/size][/font][/color][/size][/right]


[right][size=3][color=#000000][font=Tahoma][size=3][background=rgb(239, 248, 247)][url="http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920631001064"]http://www.farsnews....=13920631001064[/url][/background][/size][/font][/color][/size][/right]

[/quote] ویرایش شده در توسط SHAHABESAGEB

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یه چیزی امروز تو رژه نشون دادن که گوینده میگفت یک کالیبر 12 هوشمند هست اسمش ها صاعقه بود کسی در موردش چیزی میدونه؟؟ ویرایش شده در توسط azazo9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] در مراسم رژه نیروهای مسلح[/b]


[b] [/b]

رییس‌جمهور: آماده مذاکره با غرب هستیم اما بدون پیش‌شرط/با جنگ مخالفیم

» سرویس: سياسي - دولت

کد خبر: 92063119380
یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ -

[url="http://www.isna.ir/fa/photo/92063119380/رییس-جمهور-آماده-مذاکره-با-غرب-هستیم-اما"]http://www.isna.ir/f...ا-غرب-هستیم-اما[/url]

رییس‌جمهور گفت: دشمنان این سرزمین در بازخوانی هشت سال دفاع مقدس بدانند که ملت ایران و نیروهای مسلح این سرزمین اهل جنگ و تجاوز و حمله به سرزمین دیگران نیستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسن روحانی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه "سرزمین ایران هدف سلطه و استعمار در منطقه را ندارد"، تصریح کرد: البته در برابر تجاوز متجاوزان آنی مسامحه را به خود راه نمی‌دهیم و با همه توان از استقلال و شرف ملت، کشور، انقلاب و نظام با جان و دل دفاع خواهیم کرد.

روحانی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس را باید بازخوانی کنیم که هشت سال ایستادگی و پیروزی در برابر قدرت‌های جهانی بود، افزود: پیروزی ما به خاطر ایمان و اعتقاد، معنویت، ارتباط وسیع میان مردم، راهبری نظام، ولایت فقیه، هماهنگی و همدلی و برادری میان نیروهای مسلح و ابتکار و پیوستگی مردم با نیروهای مسلح بود که سرمایه عظیم اجتماعی و اعتماد مردم و البته ایستادگی مردم در کنار نیروهای مسلح ما را به پیروزی رساند و نمونه بارز این اتحاد و وحدت ملت با نیروهای مسلح در چهره مصمم بسیجیان ظاهر شد.

وی با بیان اینکه به خاطر روحیه ایثار در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم، خاطرنشان کرد: گرچه تبلور روحیه ایثار در هشت سال دفاع مقدس بود اما امروز بیش از هر زمانی به این روحیه نیازمندیم.

رییس‌جمهور با بیان اینکه ایثارگری یعنی شرکت مسئولانه در رسالت‌های ملی و اجتماعی و ترجیح دادن دیگران بر خود و البته مایه گذاشتن از جان برای ارزش‌ها، ایستادگی و فداکاری برای اجرای فرمانی که ریشه‌اش اطاعت از دین و پیامبر (ص) است.

روحانی با تاکید بر اینکه امروز نیازمند روحیه ایثار هستیم، خاطرنشان کرد: منافع ملی و مطالبات و خواست مردم باید به خواست فردی و خانوادگی و بخشی ارجحیت داده شود و باید بازخوانی کنیم که هشت سال دفاع مقدس به دلاوری‌ها و ایستادگی‌ها و استقامت همه نیروهای مسلح سر فرود آوردیم.

وی با بیان اینکه ما به دنیا اعلام می‌کنیم که ارتش و نیروهای مسلح ما برخلاف برخی ارتش‌های منطقه، مردم‌سالار است، گفت: ارتش و نیروهای مسلح ما هیچگاه در امور سیاسی مداخله نکرده‌اند و همواره خود را در برابر ولایت و خواست مردم تسلیم یافته‌اند و در این سی و چند سال هیچگاه در این کشور حکومت و دولت نظام نداشته‌ایم که این افتخار نیروهای مسلح این سرزمین است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه کشورهای منطقه باید مردم‌سالاری را از نیروهای مسلح ایران بیاموزند، ادامه داد: کشور ما کشوری انقلابی است که حاکمیتش از آن مردم است و نیاز به جنگ و تجاوز ندارد چون نفوذ ما در منطقه نفوذ فرهنگی و گفتمانی است.

روحانی با بیان اینکه ایران در طول 200 سال گذشته به کشوری تجاوز نکرده است، خاطرنشان کرد: امروز هم در دوران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح این سرزمین و نظام آغازگر هیچ تجاوزی در منطقه نخواهد بود اما همواره مدافع حقوق حقه‌مان در برابر متجاوزان بوده و خواهیم بود و همیشه تجاوزگر را از تجاوز پشیمان خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه متجاوزان 31 شهریور 59 و دیکتاتور متجاوز و حامیانشان به کجا رسیده‌اند، افزود: قهرمانان ما با پایمردی و ایستادگی روز به روز بر عزت خود و ملت این سرزمین افزوده‌اند.

رییس‌جمهور تصریح کرد: آنهایی که به تجاوز کمک می‌کنند دیر یا زود اثر آن را در زندگی خود باید ببینند. آثاری که امروز در منطقه از سوی تروریست‌ها می‌بینیم این است که همان کسانی که تروریسم را خلق کردند امروز باید آثار شوم عمل ناصالح و متجاوزانه خود را در سراسر این منطقه و یا حتی دورتر شاهد باشند.

روحانی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات منطقه خواهند بود، اظهار کرد: ایران و نیروهای مسلح این کشور برای همسایگان تهدید نیستند بلکه کسانی برای منطقه تهدید هستند که همه مقررات بین‌الملل را زیر پا گذاشتند و رژیمی برای منطقه تهدید است که تمام معاهدات بین‌المللی در زمینه سلاح کشتار جمعی را زیر پا گذاشته است و انباشت انواع سلاح‌های شیمیایی و هسته‌یی را برای تهدید دیگران ذخیره کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران قدرتمندند، اما قدرتشان برای بازدارندگی و دفاع است نه چیز دیگری، افزود: ما اساسا با جنگ مخالفیم چون قربانی جنگ و تجاوز هستیم و می‌دانیم جنگ ناپسند است و خسارت‌های بسیار دارد؛ البته دفاع در برابر تجاوز را لازم، ضروری و اجتناب‌ناپذیر می‌دانیم.

رییس‌جمهور همچنین گفت: ما به همه جنگ‌افزوان اعلام می‌کنیم که در پی جنگ جدید در منطقه نباشید چون به دنبال آن پشیمانی برای آنها خواهد بود. جنگ را نمی‌شود با جنگ خاموش کرد بلکه جنگ را با منطق و سیاست و همدلی کشورهای منطقه می‌توان خاموش کرد.

وی با بیان اینکه ما طرفدار خواست ملت‌ها از جمله ملت سوریه هستیم، اظهار کرد: همه باید تلاش کنند جنگ داخلی در سوریه متوقف شود و تروریست‌ها در منطقه تقویت نشوند. همچنین گروه‌های معارض سوری با دولت سوریه پای میز مذاکره بنشینند چون ما خواهان تحقق نظر و مطالبات مردم سوریه در آن کشور هستیم و از همگان می‌خواهیم با رویکرد توسعه جنگ به سوریه و منطقه نگاه نکنند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه ما به جهان اعلام می‌کنیم ایران کشور بزرگ متمدن انقلابی قدرتمند است و با این کشور و ملت با زبان زور و تهدید حرف نزنید، گفت: جنگ و دیپلماسی در کنار هم مفهومی ندارد و هیچ ملت منطقی و آزاده‌ای روی یک میز جنگ و دیپلماسی را نمی‌پذیرد.

روحانی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران دنبال توسعه است و در پی سلاح کشتار جمعی نیست، افزود: این نظام و دولت به تمام معاهدات منع سلاح کشتار جمعی از جمله معاهده عدم اشاعه سلاح هسته‌یی پیوسته است و به آن متعهد است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران آماده مذاکره با غرب و سخن گفتن است البته به شرط آنکه پیش‌شرطی نباشد، تصریح کرد: مذاکره باید از موضع برابر با احترام متقابل همراه باشد و در فکر منافع خود نباشند بلکه منافع متقابل مطرح باشد و همه حقوق حقه مردم ایران از جمله حقوق هسته‌یی و غنی‌سازی در خاک این کشور در چارچوب مقررات بین‌المللی را بپذیرند که اگر در برابر حق و حقوق ملت ایران سر فرود آورند ملت ایران ملت منطقه، ملت دوستی، صلح و همکاری است و می‌توانیم همه دست به دست هم دهیم و مشکلات منطقه و حتی جهان را حل و فصل کنیم.

رییس‌جمهور با بیان اینکه نیروهای مسلح ما نیروهای دفاعی هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما بازدارنده و دفاعی هستند اما در کنار ایمان و عشق‌شان به وطن که استقامت بالاترین سلاح آنهاست، هوشیاری و بیداری و توجه‌شان به مسائل جهان و منطقه و تجهیزشان به مدرن‌ترین ادوات دفاعی جزو وظایف آنهاست و دولت خدمتگزار است.

روحانی با تاکید بر اینکه "نیروهای مسلح ما آماده دفاع از ملتی است که نیروهای مسلح را از آن خود می‌داند"، افزود: ما با وجود فشارها و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند، با دنیایی امید به آینده نگاه می‌کنیم و نیروهای مسلح به آینده کشور و انقلاب در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری با چشم امید نگاه می‌کنند و همه دست در دست هم خواهند داد و پس از حماسه سیاسی ان‌شاءالله حماسه اقتصادی را نیز به فرمان رهبری به وجود خواهند آورد.

به گزارش ایسنا، رییس‌جمهور در آغاز صحبت‌های خود نیز با بیان اینکه خوشحالم در سی و سومین سالگرد دفاع مقدس در کنار رزمندگان افتخارآفرین حضور دارم، گفت: درود و سلاممان تقدیم امام بزرگواران که با فرمان، ایمان، عرفان و ایستادگی‌اش درس دفاع در برابر متجاوز را به همه آموخت و درود ما به همه شهیدان، جانبازان و آزادگان.

روحانی همچنین با تقدیم احترام به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر تصریح کرد: احترام و سلاممان به ارتش قهرمان که با تجاوز 31 شهریور 59 در کمتر از 24 ساعت با اعزام 140 فروند هواپیمای جنگنده در خاک متجاوز لرزه را به اندام صدامیان افکند و اولین درس را به متجاوز آموختند که اینجا ایران است، سرزمین شیران است.

وی با درود به نیروی زمینی ارتش، هوانیروز و نیز نیروهای دریایی و هوایی ارتش، گفت: سلام ما بر قهرمانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با وجود مشکلات لجستیک و کمبود نفر و امکانات با ایمان و اعتقاد و وطن‌دوستی به صحنه نبرد شتافتند و حماسه بزرگی را آفریدند.

رییس‌جمهور با سلام به نیروهای انتظامی و بسیج،‌ دلاور و خط‌شکن که با فریاد و ایمان و ایستادگی و مقاومتش راه پیروزی و فتح پیاپی را به روی این ملت گشود و افزود: سلام بر عشایر قهرمان که در آن دوران و این دوران همواره مدافع سرزمین ایران بوده و هستند و سلام و درود ما به همه آنهایی که در دفاع هشت ساله متجاوز را سرکوب کردند و شرف، عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

روحانی با اشاره به اینکه ما روز پایانی جنگ یعنی روز فتح نهایی را جشن نگرفتیم، بلکه روز آغاز جنگ و اولین هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم، توضیح داد: ما می‌خواهیم به دنیا بگوییم ملت ایران مورد تجاوز قرار گرفت.

وی افزود: مردمی که در سال‌های اولیه انقلاب به فکر ساماندهی کشور بودند و ارتش و سپاهی که در آن شرایط آمادگی لازم برای یک نبرد کلاسیک را نداشتند و همین‌طور مردمی که با آماده نمودن کودکان و جوانان‌شان می‌خواستند از آغاز سال تحصیلی استقبال کنند و حجاجی که در فرودگاه عازم زیارت خانه خدا بودند مورد تجاوز در ماه حرام و در فصل حج و آستانه شروع سال تحصیلی قرار گرفتند.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه همه باید هشت سال دفاع مقدس را بازخوانی کنیم، گفت: دشمنان باید هشت سال دفاع مقدس بازخوانی کنند که فکر کردند با تحریک یک دیکتاتور و حمایت مالی و نظامی او می‌توانند یک انقلاب بزرگ مردمی و دینی را از پای در آورند و باید بازخوانی کنند که آن همه امکانات و پول و حمایت سیاسی و اطلاعاتی و حتی شیمیایی و سلاح‌های ممنوعه به دشمن به کجا رسیده است و آیا به اهداف شوم‌شان دست یافته‌اند و توانسته‌اند ملت بزرگی را به تسلیم وادار کنند و یا حتی یک سانتی‌متر مربع از سرزمین ما را در اشغال نگه دارند و ما را از مسیر انقلابی منحرف کنند؟

روحانی با اشاره به اینکه جنگ خسارت مالی و جانی فراوان را به ملت ایران و عراق تحمیل کرد اما دشمنان به هیچ‌یک از اهدافشان نرسیدند، خاطرنشان کرد: دشمنان با بازخوانی هشت سال دفاع مقدس بدانند ملت ایران و نیروهای مسلح این سرزمین اهل جنگ و تجاوز و حمله به سرزمین دیگران نیستند.
[url="http://www.isna.ir/fa/news/92063119380/رییس-جمهور-آماده-مذاکره-با-غرب-هستیم-اما"]http://www.isna.ir/fa/news/92063119380/رییس-جمهور-آماده-مذاکره-با-غرب-هستیم-اما[/url] ویرایش شده در توسط lordashrafi
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدا پدرت را بیامرزه سینا جان . دوستان که همش آیه یاس میخونن . بابا دیدن همینا هم برای ما شهرستانی ها غنیمت به خدا :rose: :rose: :rose:
.
.
.
.
.
گمانم با این تصاویر سینا دوستان متخصص موشکی بتونن تحلیلی از تفاوت احتمالی ابعاد و .. در قدر اف و اچ بدن ؟

در باب تفاوت این دو نمونه از ذوالفقار کسی چیزی می دونه ؟ آیا دو نمونه در کشور در حال توسعه داریم یا صرفا یک نمونه قدیمی را در کنار یک نمونه بروزرسانی شده نمایش دادند ؟

[center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10243/normal_12.jpg[/img][/center]
[center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10243/normal_11.jpg[/img][/center] ویرایش شده در توسط ssadeghs

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?Object=Album&CategoryID=b8789b0b-9886-4e12-94fb-8ecaaa0f102e&WebPartID=eaee0bf1-06ba-4215-9694-6c59b1fe0ea1&ID=878853dc-4f8f-46fe-8452-7961f9d94ba2&Mode=Comment&Width=150&Height=120

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='k98' timestamp='1379854719' post='340330']
[url="http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?Object=Album&CategoryID=b8789b0b-9886-4e12-94fb-8ecaaa0f102e&WebPartID=eaee0bf1-06ba-4215-9694-6c59b1fe0ea1&ID=878853dc-4f8f-46fe-8452-7961f9d94ba2&Mode=Comment&Width=150&Height=120"]http://aja.ir/Portal...=150&Height=120[/url]
[/quote]

شباهت زیادی به خودروی رنجر داره احتمال زیاد بهسازی شده همون باشه اونم که تیربار اخگر است !
[url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/url~3.jpeg"]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10206/url~3.jpeg[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='bigdelimohamad9' timestamp='1379850208' post='340304']
تانک شبدیز که جزو تجهیزات سپاه به نمایش دراومد همون تی-72 بود دیگه ؟
[/quote]

شبدیز همون T-72Z هست که در واقع T-55 مجهز به زره واکنشی، موتور قوی تر، توپ 105م.م و تجهیزات الکترواپتیکی جدیده.
با این تصاویر جدید از ذوالفقار-3 به نظر میاد دوستان ارتشی به همون یه نمونه ساخته شده قناعت کردن و بعد از نمایش، حتی سلاحهای روی برجک رو هم برداشتن!
نظر شما چیه جناب گوبلز؟
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر سوالم رو نفهمیدید بگید بیشتر توضیح بدم
اصلا چرا توضیح بدم؟
آقا این چیه؟
[img]http://upload7.ir/images/47409342622783075424.png[/img]
[size=6]همین سامانه ی رعد در حال فرار[/size]
[size=6]کلا 500 تا مدل سلاح با اسم رعد در ایران ساخته شده این یکیشه[/size]
[img]http://upload7.ir/images/09494430287562581519.png[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تنها خبر خوشی که البته از دو سال پیش هم میشد فهمید ولی الان با اطمینان میشه گفت: تولید کامیون نینوا در مقیاس انبوه و تحویل به یگان ها.

این ایران خودرو دیزل و سایپا رو تعطیل کنن بدن نیروی زمینی کامیون بسازه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Reichsmarschall' timestamp='1379855344' post='340335']
شبدیز همون T-72Z هست که در واقع T-55 مجهز به زره واکنشی، موتور قوی تر، توپ 105م.م و تجهیزات الکترواپتیکی جدیده.
با این تصاویر جدید از ذوالفقار-3 به نظر میاد دوستان ارتشی به همون یه نمونه ساخته شده قناعت کردن و بعد از نمایش، حتی سلاحهای روی برجک رو هم برداشتن!
نظر شما چیه جناب گوبلز؟
[/quote]

شاید قراره چیز جدیدی نصب کنن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
[color=#000000][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][right][background=rgb(248, 248, 255)]یه چیزی امروز تو رژه نشون دادن که گوینده میگفت یک کالیبر 12 هوشمند هست اسمش ها صاعقه بود کسی در موردش چیزی میدونه؟؟ [/background][/right][/font][/color]

[/quote]
دشکای استبلایز شده بود .
[quote]
[color=#000000][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][right][background=rgb(239, 248, 247)][size=3][color=#000080][font='Times News Roman', ', Times, Arial, Tahoma, sans-serif'][size=5][b][color=#FF0000][font=Tahoma][size=3]کسی تونست این رادار (به قول خودشون بی صدا) رو ببینه؟[/size][/font][/color][/b][/size][/font][/color][/size][/background][/right][/font][/color]

[/quote]
دوباره فیلم رو دیدم لحظه ی رد شدن اش دوربین رفت روی جایگاه .باید منتظر عکسها بمونیم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.