mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]تحليل جالبي بود ولي شما ديگه امريكا رو خيلي ضعيف فرض كردين [/quote]

و ايران رو خيلي قوي . :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلام و درود به همه

يه سلام مخصوص به آقا maysam2007 گل :mrgreen: :mrgreen:

از تحليل شما ممنونم. كيف كردم !!! :mrgreen: عالي بود

اين ديد متخصصانه بود. ولي دلم گرفت داش ميثم عزيز . icon_arrowd :lol:

راستش كاش واقعيت داشت !! كاش ميشد اينطوري مبارزه كرد :mrgreen:

من مدرس رشته كامپيوتر هستم و زياد از اين چيزها سر در نمي يارم اما علاقه مندم

من هم برام سوالاتي پيش اومده بود : مثل اينكه مگه ما ميگ 31 داريم ؟ مگه گروه صابرين ميتونه تو اون جزيره بي 2 رو ساقط كنه ؟؟ يا مگه تامكت برد رادرش 2000 كيلومتره ؟!!

اما چون از طرف حميان دولت و افرادي كه كم و بيش با قدرت نظامي ايران سر كار دارند مطرح شده بود من هم دلم خوش شد گفتم . بله حتما ما ميگ 31 داريم حتما صاعقه ميتونه اف 35 رو بزنه و تكاورامون ميتونن تو عربستان لوله هاي نفتيشون رو اتيش بزنن و .... :lol:

------------------------------
ولي يه سوال ديگه : فرموديد كه آمريكا اونطوري حمله نميكنه و ما هم اونطوري دفاع نميكنيم . ميشه يه توضيح بديد ؟؟ من ناوارد هستم ولي تشنه ياد گيري

ضمنا يه مورد مهم ديگه هم هست. يكي از نظامي ها ميگفت صاعقه اف 35 و اف 16 و اف 15 و اف 18 رو راحت ميزنه !! گفتم چطوري گفت چون مشخصات اين هواپيما رو اونها ندارند رادارهاي هواپيماهاي امريكايي اون رو تشخصي نميده و نميتونن هدف قرارش بدند . آيا درسته ؟؟

اهرمهاي قدرت ما چيست ؟ ضمنا من فكر ميكردم موشكهاي شهاب 3 با اختلاف نهايتا 10 متر به هدف اصابت ميكنند !٬!! :mrgreen: ممنونم[/quote]

با سلام
به شما دوست عزیز توصیه می کنم اون دو تا تاپیک جنگ کربلا و جنگ نجف رو که در مورد همین حمله آمریکا به عراق بود بخونید تا تصور واقعی تری از فضای جنگ داشته باشید. بعدش با خیال راحت داستان ذکر شده رو رو نویسی بکنید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته فضاي جنگ آمريكا با عراق خيلي فرق داره با جنگ با ايران .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]يكي از نظامي ها ميگفت صاعقه اف 35 و اف 16 و اف 15 و اف 18 رو راحت ميزنه !! گفتم چطوري گفت چون مشخصات اين هواپيما رو اونها ندارند رادارهاي هواپيماهاي امريكايي اون رو تشخصي نميده و نميتونن هدف قرارش بدند . آيا درسته ؟؟ [/quote]

البته اون نظامی یه چیزی میدونسته گفته.... روش کار بدین ترتیبه که جنگنده های امریکایی و صاعقه در یک شب تاریک و نیمه ابری به هم نزدیک میشن در این لحظه جنگندهای امریکایی فکر میکنن چیزی دیدن برای همینم یکشون میگه :آهای ،سیاهی کیستی؟ صاعقه هم که خیلی باهوشیه میره پشت یه تیکه ابر رو میگه: منم پارسی کولا.... با این روش رادار جنگنده امریکایی دیگه نمیتونه صاعقه رو بشناسه و همه چیز به خوبی خوشی تموم میشه.
بالا رفتیم ماست بود ،پایین اومدیم دوغ بود قصه ما دروغ بود...... :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چرا شما ها حتی احتمال اینکه آمریکا از شمال کشور حمله کنه رو نمی دید . من خودم اهل استان گیلان هستم ، تو استان گیلانی که مرز ساحلی گستر ده ای داره نه پایگاه نیروی هوای هست ، نه پدافند به اونصورت قوی و نه ارتش پایگاهی داره .
فقط سپاه قدس گیلان هست ، مثلا تیپ محرم و نیروهای بسیج هستن ، به علاوه نیروی دریایی منطقه 4 دریای در انزلی که این نیرو هم فکر نمی کنم در کل 4 یا 5 تا ناو یا ناوچه داشته باشه . به علاوه تعداد محدودی فایق تند رو متعلق به نیروی انتظامی و نیروی دریایی که قایق های نیروی انتظامی هم مجهز به صلاح نیست .
اصلا هیچ فکری واسه شمال کشور(گیلان) نکردن .
با این فرض که نیروهای آمریکایی از ضعیف ترین منطقه کشور که فکر میکنم شمال کشور (مخصوصا استان گیلان باشه ) وارد بشن چی میشه ؟
این رو هم در نظر بگیرید که ایالات متحده آمریکا دارای پایگاه نظامی برای پشتیبانی از نیروهای خود در آذربایجان (باکو) و ارمنستان و ... هست .

ممنون میشم که به این سوالم پاسخ بدید .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
جناب marshal1987 خدا بگم چيكارت كنه . اونقدر خنديدم كه دل درد شدم

بابا جان تقصير من چيه ؟؟ دارم نقل قول ميكنم حضرات . باباجون نقل قول !!!! :mrgreen:

همون اولم كه گفتم نميدونم !! اومدم عضو اينجا شدم تا از شماها ياد بگيرم !! همين

خواهشا اين اطلاعاتتون رو بگيد ما هم ياد بگيريم !!!

ضمنا يكي از دوستان گفت صاعقه براي حمله زميني درست شده و كسب تجربه !!

اي بابا من دل به اين خوش كرده بودم اونم كه زكي !!! icon_arrowd :lol:

ضمنا در گذشته سايت جستجو كردم ديدم در مورد شفق در سال 2007 نوشته بوديد كه ديگه توليد نميشه و اصلا اين طرح مختومه اعلام شده.
آيا الانم بي خيالش بشيم ؟

[b][color=blue]از وقتي با اين سايت آشنا شدم كلا همون يه ذره اميدي كه به نيروي هوايي داشتم اونهم از بين رفت !! اف 22 كجا و شفقي كه هنوز توليد نشده و صاعقه اي كه براي حمله زميني توليد شده كجا !!!![/color][/b]
[b]
پس ما به چي مغرور شديم ميگيم پدر آمريكا رو در مي ياريم !! ما كه هيچي نداريم دوستان.و بله شايد در مقابل افغانستان تاجيكستان چيزي باشيم ولي در مقابل آمريكا كه هيچي نيستيم. حالا شما هي بگيد نيروي اراده و شهادت طلبي و چرت پرت !!!

با چي ميجنگيد ؟ با ژ3 به جنگ اف 22 ميريد يا فكر ميكنيد از نوارهاي اهنگران ما ميترسن
[color=red]
استفاده از فونت بزرگ خلاف قوانین سایت است
در ضمن لطفا توهین هم نکنید.
در صورت تکرار برخورد خواهد شد.
sina12152000[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام مجدد.

[quote]يه سلام مخصوص به آقا maysam2007 گل[/quote]
علیکم السلام. برادر شما خیلی خیلی لطف دارین و نظر لطفتونه.


[quote]اين ديد متخصصانه بود. ولي دلم گرفت داش ميثم عزيز .[/quote]
متخصصانه که نمیشه گفت؛ بالاخره اطلاعات بنده هم خیلی محدوده. ولی باز هم نظر لطفتونه.

اما درمورد جمله دوم که فرمودین؛ دلتون نگیره. چون درسته که اینجوری نمی جنگیم، اما ابزارهای دیگه ای موجوده.
بخشی از این مباحث، در صفحات قبلی همین تاپیک هستند که شروعشون تقریبا از اینجاست:
[url=http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=55&postdays=0&postorder=asc&start=375]جنگ امریکا علیه ایران - بخش نظامی[/url]
از اینجا تا دو سه صفحه، کل بحث درمورد نحوه درگیری نظامیه.
البته کمی زیاده و حوصله زیادی میخواد خوندنش، اما فکر می کنم خوندنش ضرری نداره.

موارد دیگه ای بجز مسائل نظامی هم هست که دوستان دیگه واقعا به شکل تخصصی و حرفه ای اونها رو بررسی کردند. این مطالب هم تو همین یکی دوصفحه آخر بحث نوشته شده. البته از همون صفحه که لینکش رو گذاشتم شروع کنین به این مباحث هم می رسین.


[quote]اما چون از طرف حميان دولت و افرادي كه كم و بيش با قدرت نظامي ايران سر كار دارند مطرح شده بود من هم دلم خوش شد گفتم . بله حتما ما ميگ 31 داريم حتما صاعقه ميتونه اف 35 رو بزنه و تكاورامون ميتونن تو عربستان لوله هاي نفتيشون رو اتيش بزنن و .... [/quote]
البته مورد آخر (تکاوران) برای ایران از نظر نظامی کاملا قابل اجراست! اما مسائل سیاسی مانع از اون میشه. چون تو جنگ، باید سعی بشه دامنه جنگ در حد امکان محدود بشه. باتوجه به دشمن قدرتمندی که باهاش وارد جنگ می شیم، هر عمل نسنجیده ای می تونه مشکلات ما رو چند برابر کنه.


[quote]ولي يه سوال ديگه : فرموديد كه آمريكا اونطوري حمله نميكنه و ما هم اونطوري دفاع نميكنيم . ميشه يه توضيح بديد ؟؟ من ناوارد هستم ولي تشنه ياد گيري[/quote]
شما استاد ما هستین و شکسته نفسی می فرمایین. من و امثال من هم فقط در حد عمومی از مسائل نظامی و سیاسی اطلاع داریم و هیچ کدوممون متخصص این مسائل نیستیم؛ اما تا اونجایی که اطلاعاتمون اجازه میده، مسائل رو تحلیل می کنیم.
اما درمورد سوالتون؛ اصولا اگه بخوایم خیلی پایه ای بحث کنیم، امریکا نه فقط اینطور، بلکه به هیچ روش دیگه ای، به این زودیها به ایران حمله نمی کنه. اولا به خاطر مسائل نظامی و ثانیا و مهمتر از اون، به دلایل سیاسی و مخصوصا اقتصادی. بحثش خیلی مفصله و البته، بارها تو تاپیکهای مختلف همین سایت، مطرح شده. اما خلاصه اون میشه همین چند جمله که عرض کردم!
اما اگه روزی بخواد حمله ای شکل بگیره، بسته به هدف حمله، می تونه اشکال مختلفی داشته باشه. یه نمونه از اونها، همون نقشه ای بود که امریکاییها برای آزاد کردن گروگانهاشون در ایران میخواستند اجرا کنن که طوفان شن صحرای طبس، اونها رو ناکام کرد. این نوع حمله، فقط در حد یه عملیات کماندویی و برای هدفی خاص صورت می گیره.
حالت دوم که میشه در نظر گرفت و بسیار محتملتره، حمله به تعدادی از تاسیسات هسته ایه. در این نوع حمله (مثلا به نیروگاه بوشهر) در اولین اقدام، یه درگیری جزئی در جای دیگری از مرز و نزدیک به نیروگاه به راه انداخته میشه تا تمرکز نیروها رو به هم بزنه. همزمان، هواپیماهای اونها با پشتیبانی هواپیماهای جنگال و آواکس، به منطقه مورد نظر نزدیک میشن و با بمبهای هدایت شونده، از فاصله نسبتا زیاد به سمت هدف شلیک می کنن. یا هر حالت دیگه ای ممکنه اتفاق بیافته.
اینها فقط مثال بود و برای نوع حمله، اول باید هدف از اون مشخص بشه. اما درکل، اون چیزی که تو همه اینها مشترکه اینه که امریکا سعی می کنه طوری برنامه ریزی کنه که هیچ خسارتی به نیروهاش وارد نشه؛ یا لااقل خسارت خیلی محدود باشه. (نه به خاطر ارزش جان نیروها؛ بلکه بخاطر وجهه جهانی اون و ابرقدرت نشون دادن خودش)


[quote]ضمنا يه مورد مهم ديگه هم هست. يكي از نظامي ها ميگفت صاعقه اف 35 و اف 16 و اف 15 و اف 18 رو راحت ميزنه !! گفتم چطوري گفت چون مشخصات اين هواپيما رو اونها ندارند رادارهاي هواپيماهاي امريكايي اون رو تشخصي نميده و نميتونن هدف قرارش بدند . آيا درسته ؟[/quote]
این که مشخصات کامل این هواپیما رو ندارن، بله درسته. اما به هرحال صاعقه (مدلی که الان ساخته شده) درواقع بهینه سازی شده همون F5 امریکاست که هواپیمایی قدیمی اما کاربردیه. بنابراین چیز جدیدی نیست که بخواد مشخصات خاصی داشته باشه. ازطرفی، داشتن مشخصات پرنده مهاجم برای F18 مفیده، اما ضروری نیست. برای F18 مهم نیست اونی که تو آسمونه چیه. اگه تو برد موشکیش باشه میزنه. حالا هرچی میخواد باشه. صاعقه هم که ضد رادار نیست که بگیم نمی بیننش!
ازطرفی، صاعقه اصولا برای پشتیبانی هوایی نزدیکه (جنگ با نیروی زمینی) و برای داگفایت یا درگیری هوایی ساخته نشده.
شاید منظور ایشون مدلهای بعدی صاعقه است که هنوز رونمایی نشده. (البته اگه چنین چیزی وجود داشته باشه! چون اگر هم باشه بعید می دونم اسمش رو همون صاعقه بذارن! باتوجه به قضیه آذرخش!)


[quote]من فكر ميكردم موشكهاي شهاب 3 با اختلاف نهايتا 10 متر به هدف اصابت ميكنند !٬!![/quote]
اگه شهاب 3 چنین قدرتی داشت، می تونستیم به خود امریکا هم صادرش کنیم! :mrgreen:
خطای شهاب 3 در مدلهای میانی حدود 300 متر بود که علی الظاهر در مدلهای نهایی میگن به 100 متر رسیده. (در برد نهایی) البته این شعاع خطاست و ممکنه تو یه شلیک دقبقا به نقطه هدف بخوره! یعنی حتما داخل دایره ای به مرکز هدف، و شعاع 100 متر می خوره و توی این دایره هرچی از مرکز دورتر بشیم احتمال برخورد کمتر میشه.


امیدوارم تونسته باشم به سوالاتتون پاسخ بدم.


یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام اقا sina12152000
اميدوارم خوب باشيد و همينطور اميدوارم سنتون بالاي 27 - 28 باشه

نميدونستم استفاده از فونت درشت جرمه . چشم قصد توهينم ندارم . ولي واقعا نگرانم !! سعي كن درك كنيد . اگرم فكر مكنيد كه نگرانيم الكيه ! بي زحمت يه ريزه اطلاعات به ما بديد تا از نگراني در بيايم وگرنه به ما لااقل حق بديد كه با اين توان هوايي فرسوده نگران باشيم

ممنونم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام خدمت همه دوستان بویژه برادر میثم عزیز.برادر میثم ایا مطمعنید هواپیمای بی-52 می تواند موشک کرور با برد 4000 ک.م شلیک کند.اگر نام ان را ذکر کنید سپاسگذار خواهم بود.البته جسارت نباشد ولی فکر می کنم ما موشک ضد کشتی صاعقه با برد بیش از 350 ک.م را در اختیار داریم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]سلام اقا sina12152000
اميدوارم خوب باشيد و همينطور اميدوارم سنتون بالاي 27 - 28 باشه

نميدونستم استفاده از فونت درشت جرمه . چشم قصد توهينم ندارم . ولي واقعا نگرانم !! سعي كن درك كنيد . اگرم فكر مكنيد كه نگرانيم الكيه ! بي زحمت يه ريزه اطلاعات به ما بديد تا از نگراني در بيايم وگرنه به ما لااقل حق بديد كه با اين توان هوايي فرسوده نگران باشيم

ممنونم[/quote]
حتما سنم بالاتر از عدد مورد اشاره شماست.
من ناچارم اینطوری برخورد کنم چون نظم سایت بهم می خورد.
در مورد اطلاعات هم بارها شخص من و سایر دوستان در این رابطه صحبت کرده ایم که تاپیک هایش در بخش دکترین و استراتژیک بصورت مهم در بالا نمایش داده شده است.
شما با اندکی صبر و گردش در تاپیک های مذکور می توانید جواب تمام سوالات خود را پیدا کنید.
این تحلیل هم که نقل فرمودید قدیمی است و من قبلا دیده بودم.
ورود شما را به سایت میلیتاری تبریک می گویم و اگر اساعه ادبی شد معذرت می خواهم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام مجدد.


[quote]برادر میثم ایا مطمعنید هواپیمای بی-52 می تواند موشک کرور با برد 4000 ک.م شلیک کند[/quote]
آخ!!! :oops: 4000 نه! 3000 منظورم بود. اشتباه تایپیه! فاصله دیگوگارسیا تا ایران کمتر از 4000 کیلومتره! عذر میخوام.

موشک کروز AGM129 بردی حدود 3000 کیلومتر داره و مجهز به کلاهک هسته ایه. البته تعداد این نوع کروز کمه؛ اما بالاخره... .

درضمن؛ هر B52 میتونه 20 تا از این موشک حمل و شلیک کنه!


[quote]البته جسارت نباشد ولی فکر می کنم ما موشک ضد کشتی صاعقه با برد بیش از 350 ک.م را در اختیار داریم[/quote]
موشک ضد کشتی صاعقه برد زیادی داره؛ این قبول. اما مگه می تونه 400 کیلومتر icon_eek بدون دیده شدن در رادار حرکت کنه و ناو دشمن رو از کار بندازه؟!!! متن اینو نوشته بود!

خیلی ممنون از دقت نظرتون. باز هم بابت اون 4000 کیلومتر عذر میخوام.


یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تحليلگران معتقدند بعد از اعلام خبر طرح جنگ توسط رئيس ستاد مشترک آمريکا، ممکن است پنتاگون از بمب افکن هاي بي-2 و موشکهاي کروز براي فلج کردن توانايي ايران در ساخت سلاح هسته اي استفاده کند.

به نوشته واشنگتن تايمز از موشکهاي کروز که از کشتي شليک مي شود به همراه زيردريايي ها و بمب افکن هاي بي-2 براي از بين بردن پدافند هوايي و تاسيسات مرتبط با برنامه هسته اي ايران استفاده خواهد شد.

هواپيماهاي بي-2 چندين تن بمب، از جمله بمب هاي قابل نفوذ در زمين، را بر روي سايتهاي مستحکم شده و مخفي در زير زمين پرتاب خواهد کرد، سايتهايي که احتمال داده مي شود ايران در آنجا به غني سازي اورانيوم براي تامين سوخت تسليحات هسته اي و نيز ساخت کلاهک مشغول باشد.

توماس مکينري، خلبان سابق و سپهبد بازنشسته نيروي هوايي آمريکا، مي گويد حمله احتمالي به ايران در درجه اول يک حمله هوايي خواهد بود، البته در کنار تلاشهاي مخفيانه براي آغاز يک انقلاب مخملي تا مردم ايران بتوانند کشورشان را پس بگيرند.

اين ژنرال بازنشسته گفت بمب افکن هاي بي-2 بر فراز ايران به پرواز در خواهند آمد در حاليکه موشکهاي کروز هم به سمت خشکي شليک خواهد شد.

جان پايک تحليلگر نظامي مي گويد اگرچه اهداف بالقوه بسياري در ايران وجود دارد، تنها چند عدد از تاسيسات اين کشور از اهميت زيادي برخوردار است که اگر نابود شود برنامه هسته اي تهران مدت قابل توجهي به عقب خواهد افتاد.

به نظر می رسد این تحلیل ها در جهت ارعاب ایران پس از تلاش بی حاصل غرب برای تحمیل نظرات خود به کشورمان در مذاکرات استانبول باشد.

[url=http://sedaghatnews.ir/Pages/News-8434.html]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام بر دوستان گرامی
پس از مدت ها دوباره فرصتی دست داد تا این تاپیک مهم را مطالعه کنم
بنده آخرین اظهارنظر ارسال شده را کاملا تایید می کنم؛ شکی باقی نمانده که بلوک غربی تمام توان و تمرکز خود را در گرو دلسرد کردن، ترساندن، شانتاژ کردن و به راه انداختن جارو جنجال سیاسی و نظامی کرده است تا بلکه از این رهگذر بتواند در گلوگاه های خاص و مهم دیپلماتیک از ایران امتیاز بگیرد. نادیده گرفتن این مهملات نظامی و سیاسی از یک سو و آماده نگهداشتن خود برای بدترین سناریوهای سیاسی و نظامی از سوی دیگر بهترین راه مقابله و مدیریت وضع موجود است. همین دیروز، یکی از فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صریحا اعلام کرد که سپاه خود را برای بدترین سناریوهای نظامی ممکن آماده نگهداشته است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=24]بسم رب [color=red]الشهدا[/color].........[/size]

با نگاهی به جراید و خبرها در 18 سال اخیر، به خوبی می‌توان به میزان تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران پی برد، تهدیداتی که در صورت عملی شدن ...

[color=red]به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، [/color]یکی از اهداف سیاستمداران آمریکا و اسرائیل برای پیش‌برد اهداف خود و مشروعیت‌بخشی به اقدامات خود این است که به مردم تلقین کنند که در وضعیتی دائمی ترس و ناامنی قرار دارند. موضع‌گیری رژیم صهیونیستی و تهدیدات این رژیم برای حمله به ایران نیز یکی از این چرخه‌های دائمی ترس است. با این حال، با نگاهی به گذشته و جراید روزنامه‌ها می‌توان این رویکرد اسرائیل را در قبال ایران به خوبی مشاهده کرد، که رسانه‌های آمریکا از آن به عنوان اقدامی به اصطلاح «پیشگیرانه» یاد شده است.

در طی 18 سال گذشته، به طور میانگین رژیم صهیونیستی هر 2_3 هفته یکبار یک خبر در مورد تهدید حمله به ایران از مجاری رسانه‌ها منتشر کرده است. در زیر برخی از این گزارشات به ترتیب تاریخ انتشار آورده شده است. لازم به ذکر است که این فهرست یک فهرست جامع و کامل نمی‌باشد.






تاریخ

نام روزنامه یا سایت

عنوان خبری

[color=red]2011[/color]


4 نوامبر
The Globe and Mail
نشانه‌های حمله اسرائیل به ایران محتمل است.

3 نوامبر
Agence France Presse
در اسرائیل، زمزمه‌های حمله به ایران افزایش می‌یابد.

28 سپتامبر
Haaretz
فرانسه: ایران با ادامه توسعه برنامه هسته‌ای خود، خطر حمله را به جان می‌خرد.

26 سپتامبر
USA Today
اوباما بمب‌های «بانکر باستر» به اسرائیل می‌فروشد.

30 می
The Associated Press
نخست‌وزیر اسرائیل: حمله به ایران الزامیست.

9 می
Ottawa Citizen
رییس سابق موساد: بمباران ایران توسط اسرائیل حماقت است.

5 می
Agence France Presse
باراک: ایران از بمب هسته‌ای علیه اسرائیل استفاده نخواهد کرد.

25 ژانویه
Agence France Presse
رییس سازمان اطلاعاتی اسرائیل: ایران بر روی بمب کار نمی‌کند.

13 ژانویه
The Australian
اخطار نخست وزیر اسرائیل در مورد حمله هسته‌ای به ایران

3 ژانویه
The Associated Press
آفتنپستن: اسرائیل آماده حمله به ایران می‌شود.

[color=red]2010[/color]


29 دسامبر
Agence France Presse
نخست وزیر اسرائیل: سه سال است که ایران در حال ساخت بمب است.

6 دسامبر
The Washington Times
آیا ابتدا اسرائیل یا آمریکا به ایران حمله خواهند کرد؟

30 نوامبر
The Australian
ضرب‌الاجل اسرائیل برای حمله به ایران هسته‌ای

30 نوامبر
The Guardian
اقدام هماهنگ موتورسواران بمب‌گذار در حمله به دانشمندان هسته‌ای در تهران

29 نوامبر
Agence France Presse
اسرائیل می‌تواند بدون کمک آمریکا به ایران حمله کند.

20 آگوست
Agence France Presse
آمریکا به اسرائیل می‌گوید که ایران با بمب اتمی یک سال فاصله دارد.

12 آگوست
The Christian Science Monitor
آیا واقعاً این احتمال وجود دارد که اسرائیل تابستان آینده به ایران حمله کند؟

12 ژوئن
Agence France Presse
برای اینکه اسرائیل بتواند ایران را بمباران کند عربستان سعودی دست به آزمایش پاک‌سازی آسمان می‌زند.

21 آوریل
Wall St Journal
اسرائیل مزایای حمله مستقل به ایران را بررسی می‌کند.

[color=red]2009[/color]
15 دسامبر
The Associated Press
اسرائیل: ایران در حال نزدیک شدن به توانمندی‌های بمب اتمی است.

22 اکتبر
Washington Times
وورد واچ: اگر اسرائیل از آسمان به ایران حمله کند، چه اتفاقی می‌افتد؟

13 اکتبر
Christian Science Monitor
آیا حمله هوایی اسرائیل می‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف سازد؟ اسرائیل توانایی حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را دارد.

22 سپتامبر
Wall St Journal
اسرائیل: گزینه حمله نظامی به ایران بر روی میز قرار دارد.

17 سپتامبر
The Montreal Gazette
تأسیسات هسته‌ای ایران زیر آتش؛ به گفته یکی از مقامات اسبق دفاعی،‌ در صورت عدم تحریم، اسرائیل تا پایان سال دست به حمله خواهد زد.

6 جولای
The New Zealand Herald
بیدن: آمریکا مانع اسرائیل برای حمله به ایران نخواهد شد.

11 ژوئن
The Wall Street Journal
در صورت حمله اسرائیل به ایران چه اتفاقی می‌افتد؟ نوشته جان بولتون

9 ژوئن
The Australian
کلینتون: ممکن است اسرائیل به ایران حمله کند.

3 ژوئن
Agence France Presse
لیبرمن: اسرائیل قصد بمباران ایران را ندارد.

21 می
The Jerusalem Post
ریس سیا: اسرائیل می‌داند که حمله به ایران به معنای «مشکل بزرگ» خواهد بود.

18 آوریل
The Times (London)
اسرائیل همچنان که آماده بمباران پایگاه‌های هسته‌ای ایران می‌شود، چالش با ایران را افزایش می‌دهد.

16 آوریل
The Baltimore Sun
گیتس در خصوص حمله به ایران به اسرائیل هشدار داد.

2 آوریل
The Jerusalem Post
پترائوس هشدار داد که ممکن است اسرائیل دست به حمله پیشگیرانه علیه ایران بزند.

25 مارس
Agence France Presse
اسرائیل: ایران می‌تواند در عرض یک سال بمب هسته‌ای بسازد.

11 فوریه
CBS News
ایران بیشتر از آنچه فکر می‌شود به بمب هسته‌ای نزدیک است.

11 ژانویه
Agence France Presse
آمریکا طرح اسرائیل برای حمله به ایران را رد کرد.

[color=red]2008[/color]
5 دسامبر
Dow Jones International News
اسرائیل در حال طرح‌ریزی حمله یک‌جانبه به ایران است.

25 نوامبر
Agence France Presse
اولمرت: آمریکا هیچ‌گاه توصیه‌ای در مخالفت با حمله اسرائیل به ایران نکرده است.

23 نوامبر
Agence France Presse
ارتش اسرائیل به طراحی حمله به ایران اصرار می‌ورزد.

7 نوامبر
The Jerusalem Post
آیا قبل از اینکه اوباما امور را بدست گیرد، اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد؟ نظر تاریخ‌دان بنی موریس در این باره مثبت است.

6 اکتبر
Agence France Presse
ایران اعتقادی به حمله اسرائیل ندارد، آمریکا حمله خواهد کرد.

6 اکتبر
The Daily Telegraph
اسرائیل طرح حمله به ایران را دارد.

26 سپتامبر
Agence France Presse
اسرائیل می‌خواست امسال ایران را بمباران کند، آمریکا مخالفت کرد.

15 سپتامبر
The Jerusalem Post
اسرائیل در نظر دارد 1،000 بمب «بانکر باستر» از آمریکا خریداری کند. این موشک‌ها جزو تجهیزات اصلی برای حمله هوایی به تأسیسات هسته‌ای نطنز ایران به حساب می‌آیند.

11 سپتامبر
Agence France Presse
آمریکا از ارائه بمب به اسرائیل برای حمله به ایران خودداری کرد.

31 آگوست
The Jerusalem Post
کشورهای عربی خاورمیانه ایده حمله به ایران را رد کردند. برخی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای را حق ایران می‌دانند.

30 جولای
Agence France Presse
اوباما می‌گوید در صورت شکست تحریم‌ها، اسرائیل می‌تواند به ایران حمله کند.

11 جولای
The Daily Telegraph
اسرائیل با انجام آزمایش‌های موشکی، آمادگی خود را برای حمله به ایران اعلام کرد.

21 ژوئن
The Independent
اجرای آزمایشی حمله به ایران توسط اسرائیل با 100 هواپیمای جنگی

13 ژوئن
The Jerusalem Post
لابی‌های ضد لابی اسرائیل نمایش خود را به اسرائیل آوردند. اسرائیل و حامیان آمریکایی آن، برای حمله به ایران به ما فشار می‌آورند.

9 ژوئن
The Guardian
اسرائیل در تلاش است تا هشدار نخست‌وزیر مبنی بر حمله به ایران را کم اهمیت جلوه دهد.

7 ژوئن
Agence France Presse
اعتراض ایران به سازمان ملل پیرامون اخطار حمله اسرائیل

6 ژوئن
The Associated Press
نخست‌وزیر اسرائیل: اسرائیل آماده حمله به ایران است.

1 می
Dow Jones International News
نخست‌وزیر اسرائیل: ایران امسال به فناوری بمب هسته‌ای دست پیدا خواهد کرد.

[color=red]2007[/color]


13 دسامبر
Jerusalem Post
دنیل پایپز: گزارش «ارزیابی‌های ملی اطلاعاتی» آمریکا، احتمال جنگ علیه ایران را افزایش می‌دهد.

11 دسامبر
Agence France Presse
نخست‌وزیر اسرائیل هشدار داد که ایران تا سال 2010 می‌تواند بمب هسته‌ای بسازد.

7 دسامبر
Dow Jones International News
اسرائیل همچنان حمله نظامی به ایران را مدنظر دارد.

6 دسامبر
Dow Jones International News
کارشناس مسائل ایران و اسرائیل هشدار می‌دهد که تهران می‌تواند تا سال 2009 بمب بسازد.

21 نوامبر
Jerusalem Post
اسرائیل: گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی غیرقابل قبول است.

[در این خبر، اسرائیل البرادعی، رییس آژانس‌، را متهم به طرفداری از ایران کرد، چرا که گزارش آژانس فعالیت‌های ایران را عاری از اتهامات وارده دانست]

2 اکتبر
The Age
حمایت استرالیا از حمله به ایران؛ اسرائیل و انگلیس از طرح آمریکا استقبال کردند.

24 سپتامبر
Dow Jones International News
احمدی‌نژاد: ایران به اسرائیل یا هیچ کشور دیگری حمله نخواهد کرد.

10 جولای
Agence France Presse
رسانه‌های اسرائیل: ایران با بمب اتم سه سال فاصله دارد.

14 مارس
Agence France Presse
اولمرت: اسرائیل علاقه‌مند به حمله به ایران نیست.

1 مارس
The Jerusalem Post
لیبرمن: اسرائیل به تنهایی می‌تواند با ایران رودررو شود.

24 فوریه
The Daily Telegraph
اسرائیل در پی آمادگی اوضاع برای حمله هوایی به ایران

7 ژانویه
Agence France Presse
طرح اسرائیل برای حمله هسته‌ای تاکتیکی به ایران

3 ژانویه
The Jerusalem Post
حمله موثر به ایران حمله‌ایست که دیروز باید روی می‌داده است.

[color=red]2006[/color]
11 نوامبر
Agence France Presse
در صورت حمله اسرائیل، ایران دست به اقدام متقابل می‌زند.

10 نوامبر
Dow Jones International News
ممکن است اسرائیل در وهله آخر مجبور به حمله به ایران شود.

23 اکتبر
The Jerusalem Post
یهودیان آمریکا خواستار حمله اسرائیل به سلاح‌های هسته‌ای ایران هستند.

18 جولای
The Washington Times
اسرائیل قادر به حمله هوایی به ایران است؛ هواپیماهای جنگی ساخت آمریکا امکان نابودی سایت‌های غنی‌سازی را به وجود می‌آورند.

23 می
Agence France Presse
بوش وعده داد که از هرگونه حمله اسرائیل به ایران دفاع می‌کند.

22 می
Chicago Sun Times
ایران چند ماه، و نه چند سال، با ساخت سلاح‌های هسته‌ای فاصله دارد. اسرائیل می‌گوید: نخست‌وزیر در صورت کارساز نبودن دیپلماسی، گزینه حمله را حذف نخواهد کرد.

22 ژانویه
Chicago Sun Times
اسرائیل می‌گوید که می‌تواند به سایت هسته‌ای ایران حمله کند.
[color=red]
2005[/color]
30 دسامبر
Agence France Presse
اسرائیل: حمله به ایران سخت است و نه غیرممکن.

17 دسامبر
The Straits Times
به گفته یکی از نظامیان اسرائیل، ممکن است اسرائیل ماه آینده به سایت‌های هسته‌ای ایران حمله کند.

11 دسامبر
Dow Jones International News
مقامات اسرائیلی: حمله به فعالیت‌های هسته‌ای ایران حذف نشده است.

5 دسامبر
Agence France Presse
پس از تهدید حمله نتانیاهو، ایران به اسرائیل هشدار داد.

5 دسامبر
The Associated Press
نتانیاهو از حمله پیشگیرانه به ایران حمایت می‌کند.

29 اکتبر
Agence France Presse
ایران می‌گوید که هیچ‌گونه قصدی برای حمله به اسرائیل ندارد.

21 سپتامبر
The Independent (London)
اسرائیل می‌گوید که ایران در عرض شش ماه به بمب هسته‌ای دست پیدا خواهد کرد.

14 مارس
The Seattle Times
بر اساس گزارشات موجود، اسرائیل طرح حمله احتمالی به ایران را دارد.

23 فوریه
Agence France Presse
رییس سابق نیروی هوایی اسرائیل به موج حمله به ایران دامن زد.

16 فوریه
Agence France Presse
اسرائیل: ایران برای کسب دانش ساخت بمب هسته‌ای شش ماه فاصله دارد.

1 فوریه
The Jerusalem Post
بولتون: آمریکا بسیار نگران حمله اسرائیل به ایران است.

21 ژانویه
The Jerusalem Post
چنی هشدار داد که ممکن است اسرائیل به ایران حمله کند.

[color=red]2004[/color]
22 اکتبر
Los Angeles Times
اسرائیل ایران را در تیررس خود دارد.

22 سپتامبر
The Times (London)
فروش بمب‌های جدید آمریکا به اسرائیل حاوی پیامی برای ایران می‌باشد.

19 آگوست
The Daily Telegraph
ایران به اسرائیل در خصوص حملات پیشگیرانه هشدار داد.

18 آگوست
Christian Science Monitor
آیا ابتدا اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد؟

[color=red]2003[/color]
23 نوامبر
Daily News
همچنان که ایران به سوی سلاح‌های هسته‌ای حرکت می‌کند، اسرائیل حمله هوایی پیشگیرانه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

12 اکتبر
Ottawa Citizen
اسرائیل زیردریایی‌های خود را مجهز به سلاح‌های هسته‌ای می‌کند.

11 اکتبر
Agence France Presse
اسرائیل آماده حمله پیشگیرانه به سایت‌های هسته‌ای ایران

[color=red][size=18]1997[/size[/color]]
9 دسامبر
The Times
اسرائیل دست به طراحی حملات هوایی به ایران می‌زند.

[size=12][color=red]1995[/color][/size]
7 ژانویه
Agence France Presse
ایران به اسرائیل در مورد حمله به تأسیسات هسته‌ای هشدار داد.

6 ژانویه
The Age
اسرائیل هشدار داد: ایران در طی پنج سال به بمب هسته‌ای دست پیدا می‌کند.

[size=18][color=red]1994[/color][/size] 23 ژوئن
The Independent
آمریکا به اسرائیل یک نیروی تهاجمی قدرتمند ارائه می‌کند؛ بمب‌افکن F-15I امکان حمله به اهداف موجود در عمق خاک عراق و ایران را بدون نیاز به سوخت‌گیری میسر می‌سازد.






همان‌طور که مشاهده شد، رژیم صهیونیستی بارها و بارها ایران را تهدید به حمله کرده است. کارشناسان مسائل سیاسی این نوع اظهارات را تلاش این رژیم و نیز آمریکا برای هرچه بیشتر منزوی ساختن ایران و اعمال و تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان ذکر کرده‌اند. در واقع آنها سعی دارند جامعه جهانی را «به مرگ (حمله به ایران) بگیرند تا به تب (تحریم ایران) راضی شوند.» اما با این حال،‌ آنچه نباید فراموش کرد این است که نه تنها نباید هیچ‌گاه از دشمنان غافل بود، بلکه باید همیشه آماده مقابله با این دشمنان بشریت نیز بود. اگر قرار باشد این‌گونه تهدیدات روزی جامه عمل به خود بپوشاند و اسرائیل و آمریکا این جرات را به خود بدهند تا به ایران حمله کنند، بی‌شک پاسخ آنها همان‌طوری خواهد بود که رهبر معظم انقلاب در اظهارات اخیر خود اعلام کرده‌اند:

[color=red] «هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین ملت بزرگ ایران پاسخ خواهیم داد.»[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جنگ ایران و آمریکا حماقتی است که آمریکا هرگز به آن دست نخواهد زد. برآورد می ‌شود در روز اول جنگ احتمالی بین ما و آمریکا 30 هزار سرباز آمریکایی کشته شوند و ایالات متحده با یک محاسبه سرانگشتی هیچگاه دست به چنین حماقتی نمی‌ زند.آمریکا پس از جنگ ویتنام و ژاپن که با تلفات وحشتناکی مواجه شد عملا درگیر جنگی واقعی نشده است. / با توجه به تبلیغات سوء دشمن پیش ‌‌بینی می‌ کنیم بیش از 60 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند.


مهر گزارش داد: حسین صفار هرندی در جمع مردم اردکان در مسجد جامع روح‌الله این شهر اظهار داشت: انحراف یعنی اینکه چشم‌ را روی هم بگذاریم و تحولات اخیر خاورمیانه و شمال آفریقا را حرکتی آمریکایی بدانیم. برخی که تا دیروز نگاهشان با خط امام(ره) و حزب ‌الله یگانه بود معتقدند که ‌باید اوباما را به سازش متقاعد کنیم.

وی با ابراز تاسف و افسوس از انحراف یاران دیروز انقلاب اسلامی، بیان داشت: حیف می‌ دانم دولتی که در سال‌های گذشته این همه زحمت کشیده به یکباره از مواضع انقلاب روی گردان شود و لب به اعتراض مغرضانه بگشاید.

گزیده سخنان وی به این شرح است:

* آنهایی که تا دیروز مشوق مردم مسلمان کشورهای منطقه در ایستادگی جلوی حکومت جور و فاسد حاکم بودند و آنان را به اعتراض علیه فتنه‌ پراکنی استکبار جهانی دعوت می‌ کردند متاسفانه با نظام زاویه پیدا کرده‌ اند.

* متاسفانه پیام‌هایی که از این نقطه صادر می ‌شود این است که تحولات منطقه را آمریکایی‌ ها به راه انداخته‌ اند و انقلاب اسلامی نقش مهمی در ایجاد موج اسلام‌ خواهی در منطقه نداشته است.

* ایران سال‌هاست که در حال تولید صدها فروند هواپیمای بدون سرنشین است و این هواپیماها می ‌توانند تا 700 کیلومتر در خاک دشمن نفوذ کنند.

* جنگ ایران و آمریکا حماقتی است که آمریکا هرگز به آن دست نخواهد زد. برآورد می ‌شود در روز اول جنگ احتمالی بین ما و آمریکا 30 هزار سرباز آمریکایی کشته شوند و ایالات متحده با یک محاسبه سرانگشتی هیچگاه دست به چنین حماقتی نمی‌ زند.آمریکا پس از جنگ ویتنام و ژاپن که با تلفات وحشتناکی مواجه شد عملا درگیر جنگی واقعی نشده است.

* حزب اللهی ‌ها پاشنه آشیل آمریکا را می‌ شناسند. آمریکا از جنگ با ایران اسلامی می ‌گریزد و به این دلیل تصمیم گرفته که با شروع جنگ نرم افراد سست بنیاد و فریب خورده را روی کار بیاورد که مطمئنا در این مسیر نیز شکست سختی می‌ خورد.

* سرعت رشد علم در ایران بین 11 تا 12 برابر رشد علم در جهان است و دشمن بیش از هر چیز از این آثار و تبعات هراس دارد.

* با توجه به تبلیغات سوء دشمن پیش ‌‌بینی می‌ کنیم بیش از 60 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند.

* مردم به کسی رای بدهند که دلش با تشر دشمن نلرزد و با شجاعت تمام از مصالح و منافع نظام جمهوری اسلامی دفاع کند. کسانی را به مجلس بفرستیم که در تبعیت از ولایت فقیه نه از ایشان جلو بیفتند و نه عقب.

* مبادا با وعده‌ ها و حرفهای عوام ‌فریبانه این گروه بی‌ ریشه و منحرف خام شوید و با طناب اینها خود را در چاه ظلمت و انحراف بیاندازید. هرکس ناز کرد و جانب دشمن را گرفت ضرر کرد. بصیرت رمز عبور از بحرانها و فراز و نشیب هاست و پیروی از ولایت فقیه رمز ثبات و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط سخت و دشوار است.


http://www.asriran.com/fa/news/199849/صفارهرندی-روز-اول-جنگ-ایران-و-آمریکا،-30-هزار-آمریکایی-می-میرند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.