mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با اينكه اصلا دوست ندارم بحث منحرف بشود و به يك دعواي سياسي تبديل شود.اما!!!بايد در جواب دوستمون اقا مصطفي بگم: 1_بزرگترين حامي و پشتيبان دولت نهم و شخص رئيس جمهور رهبري هستند و همچين سطح حمايتي در دولتهاي قبلي سابقه نداشته است. 2_اگر مبنا بر سر پذيرفتن حرفهاي بدون سند باشد پس ما بايد شايعات مربوط به واگزاري درياي خزر به روسها و شايعاتي كه در باره ثروت اقاي رفسنجاني در بين عوام مطرح هست هم بپذيريم.پس با عرض پوزش حرفهاي شما هيچ اعتباري ندارند من جوابيه اي براي اين مقاله درسطح دانسته هاي خودم آماده كردم كه به شرح زير است: 1_طرفداران كذايي و بي نفوذ برخورد نظامي با ايران: در پي جنگ فاجعه بار عراق,رسوايي هاي مالي و اخلاقي و امنيتي و بي اعتبار شدن امريكا در مجامع بين المللي به دليل اقدامات نو محافظه كاراني مانند ديك چني , جان بولتون و دونالد رامسفلد.........از اعتبار و وزن انها هم در دولت جرج بوش و هم در كنگره به شدت كاسته شد. در واقع افكار عمومي و اربابان رسانه در امريكا ناكامي در عراق و بي اعتباري در خاورميانه رو در نتيجه سياست هاي اين طيف مي دانند و در برابر هر اقدام يا حرف انها حساس شده و واكنش نشان مي دهند.......در واقع جريانهاي نو محافظه كاران و صهيونيسم مسيحي ديگر اعتباري و نفوذ لازم را براي شروع يك جنگ جديد ندارند. 2_دليل چرخش فرانسه در سياست خارجي: دولت كنوني فرانسه براي فرار از رسواييهاي مالي كه دامن همه سياستمداران فرانسه رو گرفته و خروج از بحرانهايي مانند افزايش بيكاري,كاهش محسوس سطح رفاه مردم نسب به دهه گذشته,مشكلات مهاجرين و كاهش امنيت اجتماعي و شخص ساركوزي براي بدست اوردن اعتبار در مجامع بين المللي و داخلي سياستي فرافكنانه را در پيش گرفته اند كه پرونده هستي ايران بهترين گزينه براي اين مهم هست.........اما ساركوزي راستگرا در جامعه چپ گراي فرانشه داراي مشكلات زيادي است كه بحرانهاي امروز فرانسه هم مويد اين گفته است......اگر ساركوزي بتواند دوره پنج ياله رياست جمهوري را به پايان برساند كار بزرگي صورت داده و اصولا دولت كنوني فرانسه توانايي و پتانسيل درگير شدن در يك جنگ فرامنطقه اي را ندارد. 3_نمي توان از ترس جنگ تن به ذلت داد من دراين باره تنها به حادثه عاشورا اشاره ميكنم: مي گويند وقتي امام حسين 5 ساله بودند ايشان را به نزد پيامبر مي برند پيامبر گلوي مبارك ايشان را مي بوسد و ميفرمايد در چنان روزي در فلان محل سر فرزندم را از تنش جدا ميكنند.امام حسين با بينش و معرفت به اينكه فرزندان و يارانشان يك به يك در جلوي چشمانشان پرپر خواهند شد و دختران و زنان خاندانشان به زنجير كشيده خواهند شد و خود نيز به شهادت ميرسند به صحراي كربلا قدم گذاشتند و عزت وشرف را به ذلت ترجيح دادند. دوستان امروز بحث و مبارزه ما با غرب بر سر حق غني سازي نيست بلكه بر سر استقلال و عزت ايران عزيزمان است.پس گذشتن از حق غني سازي يعني گذستن از استقلالمان( كه اين همه براي بدست اوردن ان خون داديم) كه يك خيانت بزرگ به ايران و لكه ننگي بر پيشاني تاريخمان خواهد بود. در مورد سرنوشت جنگ در صورت وقوع به جمله اي از سرهنگ قذافي بسنده مي كنم: آمريكا مي تواند حمله كند,مي تواند نيرو هم پياده كند اما نمي تواند نيروهايش را خارج كند و در گورستاني كه براي آنها پديد مي آيد دفن خواهند شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست خوبم سیاست امریکا کلا در هر جنگی اول تضعیف مالی دشمن برای از هم پاشیده شدن و پایین امدن قوای دفاعی اون هست.مثالش هم جنگ با عراق .امریکا به هر حال با هر قیمتی میتونست در همون جنگ اول عراق رو اشغال کنه ولی تعداد وحشتناکی نیرو و ارز و تجهیزات رو از دست میداد.برای همین 2 تا 3 سال صبر کرد و با تحریم ها بلایی به سر صدام اورد که نفت خودش رو در برابر غذا میداد.ارتش عراق عملا کمرش از بی پولی شکست و به 30 درصد قدرتش اولیش رسید.مردم هم به شدت از گرانی-بی کاری-و سیاست های صدام ناراضی بودند و جاده فتح عراق رو برای امریکا صاف کردند. دنیا داره از روی سیاست پیشمیره.همین الان با تصویب دو قطع نامه رکود اقتصادی و بی کاری و گرانی مواد غذایی و مسکن به شدت به درصد وحشتناکی رسیده.خود دولت هم به این امر معترفه .البته برای اینکه حقیقت را بفهمید اعداد دولت رو در دو ضرب کنید! امریکا در حال حاظر مشغول به تحریم و تضعیف ایران به صورت ریشه ای هست و شاید با تصویب قطع نامه سوم وضع بسیار فاجعه بار تر شود. ان زمانی که جاده ایران با تحریم ها و نارضایتی مردم صاف شد اون موقع هست که تشریف میارن.وقتی با تحریم میتونند مثلا 100 تا تلفات بدند چرا باید مستقیم حمله کنند و 1.000.000 تلفات بدهند؟ اندکی صبر........

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مردم ما عاقل تر از این حرفها هستند و بدبختی و خواری های ملت های عراق و افغانستان را دیدند! مطمئن باشید در مقابل آمریکا بهویچ وجه کوتاه نخواهند آمد! من کار به عده ی خائن و پدر و مادرشون ندارم کلا دارم عرض می کنم! کره شمالی از سال 1950 تا حالا تحریمه چی شد؟! ارتشش از هم پاشید؟! تازه قدرت اتمی هم شد! نفت هم نداشت! icon_cheesygrin :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزیزم: اولا دیدین که همون کره شمالی با دهها بمب اتمی و موشکهای قاره پیما چگونه به زانو درامد و تسلیم جامعه جهانی شد. بعد هم: 1-دقیقا مثل ایران نه نفت داره نه در اولین منطقه اشوب زده جهان به نام خاور میانه قرار داره. 2-رئیس جمهورش هیچ وقت خواستار نابودی یک کشور عضو سازمان ملل نشده. 3-به هیچ گروه ضد اسرائیلی مثل حماس و حزب و الله کمک نمیکنه. 4-در تمامی جهان گروه های تروریستی رو تامین نمیکنه. 5-همسایه هایش به جز کره جنوبی با اون هیچ مشکلی ندارند. ولی ما؟ از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب همه با ما مشکل دارند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یکی از دوستان گفته بود که زمان حمله غریب الوقوع آمریکا رو بگید به نظر من زمان حمله بر اساس اونچه من می دونم سه ماه دیگر است احتمالا تا آن زمان سپاه به طور کلی یک سازمان تروریستی اعلام می شه و در نتیجه آمریکا بر اساس قوانین می تونه هر جا که خواست بر علیه این نیرو اقدام کنه و برای همین هم دست آمریکا برای حمله به ایران باز تر می شه در ضمن بعد از اعلام تحریم سوم علیه ایران همان طوری که سران سیاسی گفته بودند ایران از NPT خارج می شه و اون زمان هست که آمریکا بعد از تنها دو روز به ایران حمله می کنه . اون چیزی که من می دونم این هست که آمریکا صد در صد به ایران حمله خواهد کرد زمانش هم حتما قبل از پایان ریاست جمهوری جورج بوش هست.اگر تا اون زمان به ایران حمله نشه احتمال حمله به ایران به دلیل تغییر سیاست های آمریکا ممکن هست از بین بره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بابا این چه حرفیه! ما تمام گروه های تروریستی رو تامین می کنیم؟! آمریکا هم حتما خرس مهربونه دیگه؟! :| این آمریکاست که بیشتر گروههای تروریستی جهان از جمله رژیم صیهونیستی را تامین می کند! و خود دم از مبارزه با تروریست می زند!! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
icon_cheesygrin باسلام به دوستان من تازه عضو شدم وتا الان فقط مطالب رو خوندم ولی با خوندن مطالب این تاپیک چند تا مطلب به نظرم اومد که بگم .
اول: این آمریکایی که این همه از قدرتش صحبت میشه تو حمله به عراق تو دروازههای ورودی بغداد مدت زمانی در حدود دو هفته(مدتش دقیقا یادم نیست) در مقابل ارتشی که مدت ده سال توی تحریم بود متوقف شده بود وتا زمانی که خود عراقیها طبق دستور فرماندهی ارشدشون تسلیم نشدن نمیتونسند کاری از پیش ببرند.
دوم: آمریکایی ها چون با موجودیت واستقلال ملت ایران مشکل دارن اگر فکر کنن که می تونن به ایران حمله کنن برای این کار احتیاجی به بهانه دادن ما ندارن و هر موقع که بخوان با رسانه های تبلیغی عظیمشون از هر چیزی بهانه درست می کنند بنابر این اونا فقط دنبال نقطه ضعف میگردن واین همه هیاهوی جنگ برای شکستن روحیه ما و به دست آوردن اون نقطه ضعف است.
سوم: غربیها از دوران استعمار نشون دادن که اگر ملتی در مقابلشون کوچکترین ضعفی نشون بده اولین باج رو به اونا بده تا گرفتن تمام هستی و به بردگی کشیدن اون ملت تا زمانیکه با مانع سرسختی مواجه نشن متوقف نمیشن پس اگر امروز از حق غنی سازی کوتاه بیاییم اون وقت همونجوری که توی مذاکرات پاریس مطرح کردن باید برای تدریس دانشگاهیه رشته های مرتبط با فناوری هسته ای باید بعد از سالها مذاکره از اونا اجازه بگیریم و فردا وفرداهای بعدی باید از هر تکنولوژی پیشرفته ای محروم بشیم .
چهارم : جنگ سال گذشته حزب الله با اسراییل نشون داد توی جنگ ارزش جنگاوران متهور ومخلص وشجاعی که از مرگ ترس نداشته باشند اگر از جنگ افزار پیشرفته بیشتر نباشه کمتر نیست وبا اتکا و اعتقاد و اعتماد به قدرت تنها ابرقدرت واقعی هستی ,خداوند متعال میشه قدرت هر ابر قدرت دروغی دیگه ای رو شکست.
پنجم :هیچ آدم عاقلی از فکر اینکه یه روزی میمیره خودش به استقبال مرگ نمیره و خودشرو حلق آویز نمکنه .
======================================
به نظر من کسانیکه از ترس غربیها میگویند باید در مقابل آنها تعظیم کرد به خداوند اعتقاد واقعی ندارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
army,
به سایت میلیتاری خوش آمدید.

به نظر من کسانیکه از ترس غربیها میگویند باید در مقابل آنها تعظیم کرد به خداوند اعتقاد واقعی ندارند.


کاملا صحیح است. افرادی که به خدا ایمان ندارند تسلیم قدرت پوشالی شیطان میشوند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

استالین:

هر گاه احساس کردی یک درصد از دشمنت ضعیف تر هستی و نابود خواهی شد با او صلح کن ولی هر وقت احساس کردی یک درصد از دشمنت قوی تر هستی و میتوانی نابودش کنی در جنگ درنگ نکن!

این حرف ها هم مثل اون ضرب المثل انگلیسی که میگه " اگه خواستن بهت تجاوز کنن اگه نتونستی مقاومت کنی استقبال کن تا لذت ببری" صادراتی هستند و نه برای خودشون.

همین الان با تصویب دو قطع نامه رکود اقتصادی و بی کاری و گرانی مواد غذایی و مسکن به شدت به درصد وحشتناکی رسیده.خود دولت هم به این امر معترفه .البته برای اینکه حقیقت را بفهمید اعداد دولت رو در دو ضرب کنید!

اگه محل زندگی رو روسیه نزده بودی فکر می کردم که در ایران هستی که این قدر به اوضاع نزدیکی!!!!!!
این اطلاعات دقیق رو از کجا به دست آوردی icon_cheesygrin

رئیس جمهورش هیچ وقت خواستار نابودی یک کشور عضو سازمان ملل نشده.
به هیچ گروه ضد اسرائیلی مثل حماس و حزب و الله کمک نمیکنه.

تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
به حزب الله و حماس کمک می کنیم تا چشم امریکا و اسرائیل در بیاد.

در تمامی جهان گروه های تروریستی رو تامین نمیکنه.

متاسفانه ظاهرا بعضی ها هیچ وقت نمی خوان از خواب بیدار بشن.
بخواب عزیزم.

army

به نظر من کسانیکه از ترس غربیها میگویند باید در مقابل آنها تعظیم کرد به خداوند اعتقاد واقعی ندارند.

ورود شما را به سایت تبریک می گویم.
حق باشماست و ترسیدن ار امریکا یعنی نادیده گرفتن خدا در جهان. به قول شاعر:
اگر تیغ عالم بجنبد زجای نبرد رگی تا نخواهد خدای

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
افرين به اقا سعيد و اقا حسين . و افرين به army . icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عزیزم:
اولا دیدین که همون کره شمالی با دهها بمب اتمی و موشکهای قاره پیما چگونه به زانو درامد و تسلیم جامعه جهانی شد.
بعد هم:
1-دقیقا مثل ایران نه نفت داره نه در اولین منطقه اشوب زده جهان به نام خاور میانه قرار داره.
2-رئیس جمهورش هیچ وقت خواستار نابودی یک کشور عضو سازمان ملل نشده.
3-به هیچ گروه ضد اسرائیلی مثل حماس و حزب و الله کمک نمیکنه.
4-در تمامی جهان گروه های تروریستی رو تامین نمیکنه.
5-همسایه هایش به جز کره جنوبی با اون هیچ مشکلی ندارند. ولی ما؟ از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب همه با ما مشکل دارند!


دوست من از شما بعيده

جواب:

1-اين رو كاملا درست فرموديد.

2-ريس جمهور كه ندارند ولي رهبرشون كره ي جنوبي و ژاپن رو چندين بار تهديد كرده.

3-اسراييل مدعي شده بيشتر موشكهاي ايران از نوع كره اي هستند (درست هم گفته) ما هم بزرگترين دشمن اسراييل به حساب مياييم.پس ...

اسراييل كره ي شمالي را متهم به كمك تكنولوژيكي هسته اي به سوريه ميكند (خدا ميداند).

4-منظور شما از تمامي جهان,احتمالا تمام جهان به جز چند كشور مثل عراق و فرانسه و ... هست كه منافقين در آنها به شكل كاملا آزاد و تحت حمايت غرب فعاليت دارند.شايد هم تروريست از نظر

من و شما تعريف متفاوتي دارد مثل اينكه منافقين تروريست نيستند ولي حزب الله هست.

5-همانطور كه عرض كردم كره ي جنوبي و ژاپن.

از اعراب كناره ي خليج هميشه فارس حمايت ميكنيد يا از طالبان در افغانستان و يا شايد هم از صدام حسين معدوم ( كه ديگه بايد توي جهنم كنار شاه گوربگور شده ي ايران باشه).

شما كه اونطرفي بايد از نوكري جمهوري آذربايجان براي امريكا خبر داشته باشي.

اگه با روسها بسازيم شما ميگيد واي اي ايران ايران ...! اگه با روسها به هم بزنيم شما ميگيد چرا با همسايتون مهربون نيستيد؟؟

در زمان محمدرضا كه دم از ناسيوناليسم باستانگرا ميزد و ادعاي آريا مهري داشت ( كه هيتلر هم نداشت ) ايران با كشورهاي عربي كثيفي مثل عربستان,اردن,مصر(بعد از ناصر) و... روابط دوستانه

اي داشت.البته اگر از رابطه با جهود هاي لعنتي چشمپوشي كنيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چرا شما فكر ميكنيد بقيه از امريكا ميترسند اگر كساني ميگويند بهتره تند روي نكنيم بدان معنا نيست كه ميترسند كشته شوند به خاطر اينه كه فكر ميكنن ما هنوز براي جنگ اماده نيستيم و ممكنه خيلي عقب بيفتيم همونطور كه جنگ با عراق چندين سال ما رو عقب انداخت و ميخواهند زمان جنگ عقبتر بيافتد كه ما آماده تر بشيم دوست عزيز tesoma شما خودتون بر چه اساسي ميگيد كه ما كه روسيه نود كلاهك اتمي در ايران داره مطمپن باشيد كه دولت ايران هيچ وقت اجازه ورود يك كلاهك اتمي روس رو به ايران نخواهد داد در ضمن ما از ترس همين روسها به دامن انگليس و امريكا پناه برديم البته در زمان قبل انقلاب پس لطفا فكر نكنيد كه فقط خودتون نترسيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
:|
بابا چه خبره يه كم يواشتر يكدفعه بگوييد ابرو بادو :lol: icon_cheesygrin :lol: :| مه وخورشيدوفلك در كارند تاروزگار به كام امريكاواسراييل وانگليس بچرخد پس بااين حساب نعوذباالله خدا ول معطله و بقيه هم كشك.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در قابلیت نظامی آمریکا براي حمله به ايران هيچ گونه تردیدی وجود ندارد:

مسئله قابلیت نظامی آمریکا برای حمله به ایران و تصمیم این کشور برای چنین حمله ای را باید از هم جدا کرد. اینکه تصمیمی برای حمله به ایران وجود دارد یا نه، بحث دیگری است ولی در اینکه آنها می توانند به ایران حمله کنند تردیدی وجود ندارد.
همچنين:
((دفتر ایران در پنتاگون با هدف برنامه ریزی و بررسی اوضاع ایران تاسیس شده است))
یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا تایید کرد که در مارس گذشته بخشی تحت عنوان (اداره ایران) با هدف برنامه ریزی و بررسی اوضاع ایران در پنتاگون تاسیس شده است.
در حال حاضر پنج کارشناس در اداره ایران فعالیت می کنند.

آنچه باعث نگرانی برخی کارشناسان شده این است که تعدادی از اعضای این اداره از نومحافظه کاران بخش موسوم به "برنامه ریزی ویژه" هستند که نقش مهمی در طرح ریزی حمله آمریکا به عراق داشته اند.

به گفته عده ای از تحلیلگران با وجود کم تعداد بودن کارشناسان این اداره، توانایی آن در شکل دهی به سیاست کاخ سفید علیه ایران نباید دست کم گرفته شود.

پال پیلار تحلیلگر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) معتقد است که تحولات اخیر در مجموع حاکی از آن است که احتمال حمله نظامی علیه ایران افزایش یافته است:

"اگر شما شش ماه پیش از من می پرسیدید من می گفتم که احتمال حمله نظامی به خاطر عواقب بد آن و نیز عدم موفقیت در نابودی کامل برنامه های هسته ای ایران بسیار کم است. اما نگاهی به لحن بیانیه های دولت، گفتگوهایی که در محافل مختلف انجام می شود و نیز مقالات نشریات نشان می دهد که گزینه حمله نظامی به تدریج به بخشی از گفتمان غالب تبدیل شده است. در حال حاضر من احتمال حمله نظامی به ایران را تا پیش از پایان دوره ریاست جمهوری جورج بوش کاملا منتفی نمی دانم."
نكته: سخن اقاي پال پیلار ترجمه مستقيم مي باشد

اما چارلز کوپچان، تحلیلگر مسائل امنیت بین المللی در شورای روابط خارجی آمریکا با این نظر موافق نیست.

"من فکر می کنم وضعیت موجود تغییر چندانی نکرده است. از آغاز دوره دوم ریاست جمهوری بوش و بدنبال مشکلات عراق تصمیم گرفته شد که به رویکرد چند جانبه و استفاده از دیپلماسی رجوع شود. ما همچنین شاهد تغییر مهم پرسنل بوده ایم بطوریکه برخی از نومحافظه کاران از دولت خارج شده و افراد میانه رو وارد شده اند. البته این به هیچ وجه حاکی از آن نیست که احتمال حمله نظامی به ایران دیگر وجود ندارد بلکه کاملا برعکس. من فکر می کنم که اگر ایران طی چند ماه دیگر حاضر به سازش بر سر برنامه های اتمی خود نشود استفاده از زور در اوایل بهار آینده کاملا محتمل است. اما من فکر نمی کنم که از نگاه دولت بوش جنگ با ایران محتمل تر از شش ماه پیش باشد. توپ در زمین ایران است."

به گفته چارلز کوپچان برنامه ریزی برای حمله به ایران تحول جدیدی نیست:

"برنامه های احتمالی برای حمله بالقوه به تاسیسات اتمی ایران مدتی است که در جریان است. اخیرا گزارش شده بود که یک گروه ویژه برای رفتن به خلیج فارس آماده می شود. حالا هم که گزارش ایجاد اداره ایران در پنتاگون را می شنویم. من فکر نمی کنم که این ها حاکی از آن باشد که دولت بوش تصمیم خود را برای جنگ با ایران گرفته است. این گامها می تواند بخشی از روند دیپلماسی باشد که در آن این اقدامات به منظور افزایش قدرت چانه زنی دولت صورت می گیرد. و از سوی دیگر اینها می تواند برنامه ریزی برای روزی باشد که دولت بوش به این نتیجه رسید که راهی جز گزینه نظامی نیست."
نكته: سخن اقاي چارلز کوپچان ترجمه مستقين مي باشد.

اما پال پیلار که خود از منتقدین سیاست های دولت جورج بوش بوده نگران است که عکس این ماجرا صحت داشته باشد یعنی دولت بوش از دیپلماسی برای زمینه سازی یک حمله نظامی استفاده کند. او می گوید حمله نظامی علیه ایران لزوما با اعلام قبلی انجام نمی شود:

"ترس اصلی من این است که چنین عملیاتی بطور ناگهانی و بدون تلاش برای جلب حمایت عمومی انجام شود. یعنی نخست حمله نظامی صورت گیرد و بعد برای توجیه آن کوشش شود و گفته شود که راهی جز انجام یک عملیات ناگهانی و غافلگیرکننده وجود نداشت. تجربه ناخوشایند عراق موجب شده که قانع کردن افکار عمومی برای انجام یک عملیات نظامی دیگر بسیار دشوار باشد."
نكته: سخن اقاي پال پیلار ترجمه مستقيم مي باشد

آقای پیلار تاکید می کند که دیک چنی معاون رئیس جمهور از پشتیبانان اصلی حمله به عراق است و همچنان از نفوذ زیادی در دولت برخوردارند. او دیک چنی را با نفوذترین معاون رئیس جمهور در تاریخ آمریکا می خواند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من که وقت و حوصله خوندن کل این مطلب صدتا یه غاز رو نداشتم ولی وقتی به جمله اداره ایران!!! برخوردم چندتا ملق زدم و حسابی خندیدم واقعا شما نمی ای توی سایت وقتی هم می ای حسابی سهمیه خنده مارو برای چند ماه تامین می کنی! این برن عراق را اداره کنن ایران رو پیشکش! جدیدا هم این شبکه های اپوزوسین با گزارش البرادعی و گزارش سازمان های اطلاعاتی آمریکا عزا گرفتن! و به سفر رئیس جمهور به کشورهای حاشیه خلیج فارس گیر دادن! icon_cheesygrin :| :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.