mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با توجه به چیز هایی که در مورد قرقیسا و آخرالزمان گفته شده به نظر می آد حالا حالا ها باید برای نابودی آمریکا و اسرائیل صبر کنیم،البته یه راه هم هست که بریم رود فرات رو خشک کنیم!!!!!! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عجب! خیلی کلت داغه! من که مایل نیستم هزاران ایرانی بی گناه که اکثرا زن و بچه و پیر باشن زیر بمبهای آمریکایی له بشن! اگر حمله کردن که هیچ دفاع میکنیم. اما نباید شروع کننده جنگ باشیم.

یکمی منطقی تر فکر کن.

صد در صد موافقم.
اگر حمله ای بشه . که صد در صد هم می شه بیچاره می شیم . حالا کاری به اینکه آمریکایی ها می میرند و از این جور حرفا ندارم .
در ضمن لیچ خان اگر جنگ بشه یادت باشه اون سلاح سریت رو امتحان کنی. :mrgreen:


حتما می کنم برادر! و انشالله کل دنیا نابود خواهد شد! :|


با داشتن بعضي از دوستان كه آرزوي نابودي كل دنيا رو دارن و براي جنگ لحظه شماري ميكنن فكر نميكنم نياز به دشمن داشته باشيم !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ليچ عزيز فكر كنم شما زمينو با بادكنك اشتباه گرفتي و احتمالا سلاحي كه كشف كردي سوزن خياطي هست :mrgreen: ولي خارج از شوخي اگه واقعا به يك سلاح مخرب رسيدي ٬ اعلامش كن كه در اين صورت اين سلاح به عنوان يك عامل بازدارنده خوب ٬ مي تواند ساليان سال از خطر حمله دشمن به كشور و كشته شدن هموطنانت ( حداقل تا سال 1415 خوشيدي كه ابر قدرت شديم ) جلوگيري كند. اميدوارم كه اين سلاح ٬ سوزن خياطي نباشد :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هاهاها امپراطور جان جالب بود! :| نمی تونم به جزئیاتش اشاره کنم به دلیل مسائل امنیتی! :mrgreen: ولی شما فکر کن سوزن خیاطی هست! چون واقعا ریز است لامصب! icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در صورت جنگ احتمالي ايران و آمريكا(متحدين) با توجه به پارامترهاي موجود كشور ما ايران از جمله امكانات نظامي و اعتقادات ديني به همراه پشتوانه ملي و تاريخي- نتيجه را چگونه ارزيابي مي كنيد.؟ بيشتر امريكايي‌ها گمان مي‌كنند ايراني‌ها مانند عرب‌ها و يا عراقي‌ها هستند. اينطور نيست! بيشتر ايراني‌ها آريايي‌اند. در‌حقيقت معناي ايران سرزمين آريايي‌ها ست. مهم است؟ شايد. نكته ديگر اينكه اگر آلمان‌ها(با توجه به تشابه نژادي با ايرانيان) مسلمان بودند جنگ جهاني دوم به گونه ديگري رقم مي‌خورد؟ اگر جواب مثبت است آيا نبايد از آن درباره ايران امروز درس گرفت؟ دوستان لطفا در اين بحث شركت بفرماييد. با تشكر.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست من سوال اول و سوم شما تقريبا" به همديگه ربطي نداره ولي در جواب سوال اول شما اول بايد شما سناريوهايي را براي جنگ و حوادث امكان پذير در اون تعريف كنيد مثلا" در اينكه اوايل جنگ ما با يانكي ها مانند جنگ با عراق است و سپس در ادامه ي جنگ ما ابتكار عمل را در دست ميگيريم و يا اينكه مانند جنگ آمريكا با كوبا ما نيز جواب كوبنده اي را در همان ابتدا به آنها ميدهيم و آنها را وادار به مذاكره و عقب نشيني ميكنيم و يا اينكه آنها به تصور اينكه ايران بسيار قوي است دست به ريسك نميزنند و از همان ابتدا از سلاح اتمي عليه ما استفاده ميكنند كه باز هم ميتوان سناريو ها و احتمالات بعد ان را بنا به شرايط پيشبيني كرد . به هر حال بهتره كه به همون سوال اول پرداخته بشه چون جاي بحث خيلي داره و دو سوال ديگه كمي جنجال برانگيزه و ميتونه تاپيك رو خراب كنه و از به نتيجه رسيدن اون جلوگيري كنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب Lich عزیز: واقعاً از شما انتظار نداشتم که اینگونه نظر بدید و راضی باشید که ،برای فرونشاندن عطش و کنجکاوی خودتون درباره مسایل نظامی، یک جنگ خانمان سوز و پردامنه زندگی 70 میلیون ایرانی رو تحت تاثیر قرار بده تا شما بتونین انفجار تانک ابرامز و نابودی اف-22 رو به چشم ببینید... یک جنگ با کشوری در سطح خودمون 8 سال طول کشید و زندگی میلیونها نفر زیر و رو شد و 2 نسل بعد هم از عواقبش ضربه خوردند..حالا فرض کن با یک ابرقدرت بجنگیم و نهایتن بتونیم شکستش بدیم و از کشورمون برای سربازای امریکایی جهنم بسازیم، فکرشو کردید که چه بلایی سر صنعت و اقتصاد بیمار همین کشور وارد میشه و چند صد نسل بعد باید تاوان این عطش شما رو بدن؟ کسی نمیخواد کشورمون ضعیف باشه و زیر حرف زور بره و حیثیت ملی مون خدشه دار بشه، اما هیچکس هم دوست نداره دستی دستی خونه شون رو آتیش بزنه و برای جنگ بیتابی کنه. ما خودمون رو میسازیم، اقتصادمون رو قوی می کنیم، پیشرفت های نظامی می کنیم تا هیچ کس جرات حمله کردن رو نداشته باشه...چرا باید در جنگ برتریمون رو نشون بدیم؟ بهتر نیست قبل از اون اونقدر قوی و مقتدر باشیم که کسی جرات جنگیدن با ما رو نداشته باشه؟ کمی منطقی فکر کنید...زندگی فقط شلیک موشک و عملیات چریکی و تفنگ دست گرفتن و به رگبار بستن و لذت بردن نیست به خدا...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته مورد سوم يك نمونه و مثاله.دنبال جواب براي اون سوال نيستم. فقط قصدم اين بود كه بگم در جنگ با ايران ابزارهاي موجود ما جدا از تجهيزات نظامي مي تونه براي ما يك نقطه قوت باشه.در واقع براي جهت دادن به سوال دوم مطرح كردم.البته يه كم كل گويي كردم با اين قصد كه بتونيم عقايد و تحليل هاي متفاوتي را دريافت كنيم.و نهايتا نتيجه گيري صورت بگيره. :mrgreen: :| اما در مورد تحليل شما درمورد استفاده از بمب اتم موافق نيستم.چون شرايط امروز دنيا براي پذيرش جنگ اتمي جديد مهيا نيست. در ثاني افکار عمومی در غرب با تجربه ای که از توجیه سازمان ملل برای حمله به عراق در سال 2003 داشتند، خدشه دار شده و دیگه به آسانی نمی توانند لفاظی هایی که در رابطه با تهدید قریب الوقوع ایران مجهز به سلاح اتمی مطرح می شه رو پذیرا باشند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به غير از سلاح ميتونيم از بهترين چيزي كه داريم براي دفاع از ميهن استفاده كنيم و اون اقليم هاي مختلف كشوره. ايران با حدود هفتصد هزار كيلومتر بيابان و پانصد هزار كيلومتر كوهستان ميتونه محيط خوبي براي دفاع باشه البته اگه قرار باشه سرنوشت جنگ روي زمين رقم بخوره . عامل ديگه ميتونه جمعيت جوان و پوياي كشور باشه كه ميتونه به عنوان يك مزيت نسبي در امر آمادگي به كار بره . كه اين عامل خيلي اسا سي و مهمه همونطور كه ميدونيد اين عامل يكي از علل پيروزي در جنگ هشت ساله بود. فرماندهي و مديريت مناسب نيروها بنا به حسب شرايط پيش آمده و آمادگي نيروها مانند تصرف فاو . كه براي هر كدام از عناوين مطرح شده ميتوان صرفصلي جدا مطرح كرد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بايد از هر روزنه و امكاني براي بوقوع نپيوستن اين جنگ استفاده كرد ، جنگ در نهايت نه برنده داره و نه بازنده ، فقط قرباني داره و ويراني ، بسياري از دوستاني كه با هيجان در مورد جنگ صحبت ميكنند به عمق فاجعه جنگ ، مرگ صدها هزار انسان بيگناه ، ويراني كشور و از دست رفتن نتيجه ده ها سال تلاش و كار و پنجاه سال كشاندن كشور به عقب را نمي بينند ، چيزهائي در مورد جنگ ايران و عراق شنيدند و تحت تاثير فيلمها و اخبار تبليقاتي قرار گرفتند ، بارها گفتم كه اصلا فرض كنيد ناوگان آمريكا در خليج فارس نابود ميشه و نيمي از سربازان آمريكا در منطقه كشته ، ميدان جنگ سرزمين ايرانه نه كاليفرنيا و نيو يورك ، اگر جنگي در بگيره آمريكا با تجاربي كه از عراق و افغانستان بدست آورده جنگ و بمب باران را تا از پاي در آمدن كامل ايران ادامه خواهد داد ، هرچي به آمريكا ظربه بزنيم جبران خساراتي كه به ميهن ما ميخوره نخواهد شد ، باز يك عده فرياد نزنند كه تو ميگي ما نوكر آمريكا بشيم و يا در مقابلشون تسليم بشيم ، خير من چنين نظري ندارم ولي هميشه راه معقول تري براي حل اختلافات از راه جنگ وجود داره ، خدا چنين روزي رو نياره ولي اگر جنگي در بگيره ميتونه ، باز تاكيد ميكنم ميتونه به تجزيه و از هم پاشيدگي كشور ختم بشه ، گروهي هستند كه جنگ را نعمت دانسته و خودشان بخودشان ماموريت الهي و تاريخي دادند كه با جنگ بقول خودشان دنيا را نجات بدهند ، اين گروه براي كشور از خود جنگ خطرناك ترند ، اميد وارم هرگز لازم نشه كه بنويسم ، نگفتم !!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزيز شما موضوع تاپيك را اشتباه متوجه شديد.همه اين بحثها احتمالاته.چه جنگ اتفاق بيفته و چه نيفته ما بايدبا توجه به چالشهاي موجود درمنطقه پر مناقشه خاورميانه آمادگي كامل داشته باشيم. هدف از اين بحثها ايجاد آمادگي در برابر اتفاقات بعديه.آگاهي داشتن از نتايج و حواث زمان وقوع و بعهد از وقوع جنگ يه جور دفاع غير عامله.حالا اگه جنگ اتفاق نيفتاد كه چه بهتر ما چيزي از دست نمي ديم.اگر هم اتفاق بيفته مي دونيم تكليف چيه و چه كارهايي بايد انجام بديم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ولي من هم تا حدودي با Parviz موافقم.آمريكاييها هواپيما و ناو مي سازن كه بجنگه و نابود بشه.اما ما اين همه تجهيزات و تاسيسات نساختيم كه با يه جنگ چند روزه نابود بشه. ولي با حامد موافقم كه بايد آمادگي رويارويي با هر شرايطي رو داشته باشيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در صورت جنگ احتمالي ايران و آمريكا(متحدين) با توجه به پارامترهاي موجود كشور ما ايران از جمله امكانات نظامي و اعتقادات ديني به همراه پشتوانه ملي و تاريخي- نتيجه را چگونه ارزيابي مي كنيد.؟

بيشتر امريكايي‌ها گمان مي‌كنند ايراني‌ها مانند عرب‌ها و يا عراقي‌ها هستند. اينطور نيست! بيشتر ايراني‌ها آريايي‌اند. در‌حقيقت معناي ايران سرزمين آريايي‌ها ست. مهم است؟ شايد.

نكته ديگر اينكه اگر آلمان‌ها(با توجه به تشابه نژادي با ايرانيان) مسلمان بودند جنگ جهاني دوم به گونه ديگري رقم مي‌خورد؟ اگر جواب مثبت است آيا نبايد از آن درباره ايران امروز درس گرفت؟

دوستان لطفا در اين بحث شركت بفرماييد.
با تشكر.

کدام پارامترها؟ امکانات محدود نظامی ایران در برابر امکانات نظامی ارتش امریکا؟ اینرا که همه میدانند پس جوابش را هم خودتان میدانید. اعتقادات دینی نمیدانم شما در ایران هستید و در واقعیت یا در رویا؟ بهر حال شرایط مثل زمان حمله عراق به ایرانه نیست یعنی قابل مغایسه نیست. نمیدانم شما چند ساله بودی وقتی عراق حمله کرد، تازه یک سال و نیم از پیروزی انقلاب گذشته بود. ذ خایر ارضی پر از پول و طل بودا یک دلار امریکا ۷ تومان بود، ملت برای دفاع از انقلاب و شهرها مرزی هجوم بردند به مرزها و فاکتور دیگر این بود که یک کشور عربی به ما حمله کرد و تاریخی ایرانیان و اعراب آبشون تو یک جوب نمیره. با عال سالم، عراق را هم نمیشه با امریکا مغایسه کرد. با این وجود هشت سال جنگ طول کشید.
آریایی بودن چه ربطی به جنگ با امریکا داره. با این نام به جنگ غول اقتصاد و تکنولوژی رفت و ۱۰۰ سال به عقب. بعد نتیجه چنین جنگی میشه وسایل حمل و نقل خر و اسب phbbbbt .
اگر آلمانها مسلمان بودند در اروپا نبودند silly

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نام خدا نتيجه ان به اميد خدا شكست كامل و مفتضحانه آمريكا خواهد بود به اميد ديدار روي مهدي(عج)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کدام پارامترها؟ امکانات محدود نظامی ایران در برابر امکانات نظامی ارتش امریکا؟ اینرا که همه میدانند پس جوابش را هم خودتان میدانید. اعتقادات دینی نمیدانم شما در ایران هستید و در واقعیت یا در رویا؟ بهر حال شرایط مثل زمان حمله عراق به ایرانه نیست یعنی قابل مغایسه نیست. نمیدانم شما چند ساله بودی وقتی عراق حمله کرد، تازه یک سال و نیم از پیروزی انقلاب گذشته بود. ذ خایر ارضی پر از پول و طل بودا یک دلار امریکا ۷ تومان بود، ملت برای دفاع از انقلاب و شهرها مرزی هجوم بردند به مرزها و فاکتور دیگر این بود که یک کشور عربی به ما حمله کرد و تاریخی ایرانیان و اعراب آبشون تو یک جوب نمیره. با عال سالم، عراق را هم نمیشه با امریکا مغایسه کرد. با این وجود هشت سال جنگ طول کشید.
آریایی بودن چه ربطی به جنگ با امریکا داره. با این نام به جنگ غول اقتصاد و تکنولوژی رفت و ۱۰۰ سال به عقب. بعد نتیجه چنین جنگی میشه وسایل حمل و نقل خر و اسب .



نظر شما هم در نوع خودش جالبه.اما ارتباط اين قضايايي رو كه گفتي آمريكاييها بهتر درك كردند.اين سخن جرج بوش بود كه ايرانيان با توجه به اينكه روزي امپراتوري بزرگ دنيا بودند تلاش كنند كه به دوران قدرت خود در دنيا برسند و بعد از اون جنگ هاي صليبي رو مطرح كردند و....

مایکل بورلیگ می نویسد؛صداهای قدرتمندی که هرروزه با صدای بلندتری از ایالات متحده به گوش می رسند خواهان فوریت بخشیدن به جنگ بر علیه ایران برای متوقف کردن این کشور از دست یافتن به سلاح های اتمی است.چرا؟؟؟؟؟

دیدن اینکه جنگ به ایران چگونه اغاز شده و ساز آن شروع به نواختن خواهد کرد ، براي آمريكا کار دشواری نیست.اما به چه قيميتي؟؟؟؟؟؟

من فكر مي كنم پیش از انکه اشخاصی جنگی را به راه اندازند هر یک از گزینه ها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند چرا که در صورت وقوع چنین جنگی ،فجایعی که از آن بارخواهد امد براي هر دو طرفين حتی قابل تصور نیست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.