mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

آفتاب: در حالی که به گفته ناظران سطح حضور نظامی آمریکا در منطقه خلیج‌فارس هم‌اکنون به آرایش سال 2003 یعنی زمان حمله به عراق رسیده است، پنتاگون اعلام کرد ناو هواپیمابر «نیمیتز» و کشتی‌های پشتیبان آن روز دوشنبه آمریکا را به مقصد خلیج فارس ترک خواهد کرد تا به دیگر ناوهای آمریکایی که قبلا وارد این منطقه شده‌اند، بپیوندد. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد که قوای نظامی واشنگتن در منطقه به تدریج از سطح حمله به عراق نیز فراتر خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری شینهوا، این ناو هواپیمابر هسته‌ای به دو ناو دیگر «جان سی. استنیس» و همچنین ناو «دی وایت دی. آیزنهاور» که پیشتر به منطقه خلیج‌فارس اعزام و در آن مستقر شده‌اند، خواهد پیوست. منابع آگاه خبر داده‌اند که ناو «نیمیتز» اواسط یا اواخر آوریل در محل مورد نظر مستقر خواهد شد. پنتاگون اعلام کرد: حضور این ناوها در خلیج فارس با این هدف صورت گرفته است که عزم و اراده آمریکا را برای ایجاد امنیت منطقه‌ای و همچنین برقراری ثبات بلند مدت در این منطقه به نمایش بگذارد. خبرگزاری روسی «ریانوستی» شامگاه جمعه در خبری به نقل از «منابع جاسوسی روسیه در آمریکا» ادعا کرد که نیروهای مسلح آمریکا عملاً مرحله آماده سازی حمله احتمالی به ایران را به پایان رسانده و برای حمله موشکی به ایران در نیمه اول آوریل (چند هفته دیگر) آماده می‌شوند!! این خبر عجیب «ریانوستی» در حالی منتشر شده است که این خبرگزاری روسی چند روز قبل نیز به نقل از «یک مقام عالیرتبه در نیروهای مسلح روسیه» از افزایش تحرکات آمریکا در حوالی مرزهای ایران خبر داده بود. در خبر «ریانوستی» به نقل از «مقامی آگاه در ساختارهای نظامی روسیه» آمده است: «اطلاعات بدست آمده از منابع جاسوسی روسیه گویای این هستند که نیروهای مسلح آمریکا عملاً مرحله آماده سازی حمله احتمالی به ایران را به پایان می‌رسانند». گزارش مزبور در ادامه می‌نویسد: «اطلاعات بدست آمده حاکی از این هستند که آمریکا فهرست اهداف احتمالی در خاک ایران را تهیه کرده و در روند مانورها برنامه عمل را تمرین و اجرا کرده است. بنا بر اطلاعات جاسوسی نظامی روسیه، نیروهای مسلح آمریکا که در منطقه خلیج فارس مستقر هستند، عملاً مرحله آماده سازی برای بمباران موشکی خاک ایران را به پایان رسانده‌اند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان لطف کنند نظر خودشون رو در مورد نهوه شروع جنگ میان ایران با ریکا و اسرائیل بگویند و به نظر اونها نتیجه چه خواهد شد.......فقط لطف کنند بحث جنگ جهانی سوم و اخر زمان رو به اینجا نیارند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمريكا جنگ رو با حملات هوايي و بمباران تاسيسات هسته اي شروع مي كنه و اگه ما از اين خان(!) سالم بيرون بيايم و بتونيم حداقل 70-80٪ از توان نظاميمون رو سالم نگه داريم خيلي كار كرديم.اين موقع حزب الله لبنان هم همون طور كه سيد حسن گفته جنگ با اسراييل رو شروع مي كنن و شروع به زدن شهر هاي اسراييل مي كنند.اسراييل هم فكر كنم چنان درگير جنگ با حزب الله بشه كه وقتي واسه درگيري با ايران پيدا نكنه. پايان جنگ ايران و آكريكا هم فكر كنم بيشتر به نيروي ايمان و شجاعت نيروها وابسته باشه كه با اين اوضاع جامعه كارمون ساختس!بسياري از ملت ما كه تحت تاثير تبليغات اسراييل و آمريكا هستن حتي آرزوي حمله آمريكا رو دارن تا به قول خودشون از شر اين رژيم خلاص شن! شرمنده كه خيلي غير تخصصي حرف مي زنم.چون من هيچ تخصص آكادميك (و غير آكادميك!) نظامي ندارم و هر چي هم كه در اين موارد اطلاعات دارم از سايتهايي مثل اينجا به دست آوردم و هر چي هم كه ميگم فقط افكار خودمه..اگه دوستان اشكالاتي مي بينند بگن لطفا.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسلما آمریکا در مرحله ی اول تمام تلاش خود را برای نابودی زیرساختهای نظامی و غیرنظامی می کند چون اگه اینکار را نکند ایران برای پاسخ میتواند تمام پایگاههای آمریکا در منطقه را نابود کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست خوبم! از جنگ کره تا به همین امروز هیچ بمبی بر سر نیروهای امریکایی در تمامی جنگها نیافتاده! تازه اون زمان تکنولوزی امریکا تا این اندازه قدرتمند نبود! ایران اگر بتونه یک پایگاه امریکا رو نابود کنه هنر کرده! اگر هم فکر میکنید اسرائیل با لبنان درگیر میشه و سزاغ ایران نمیاد خبال خوشی دارین! با جنگ با ایران تمامی جنگنده های اسرائیل عملیاتی خواهند شد و شما فکر میکنید اسرائیل 900 فروند جنگنده که نیمی از اونها پیشرفته و نیمی دیگر فوق پیشرفته هست رو گذاشته برای حزب و الله که حتی پدافند هوایی نداره!!؟؟؟ عزیز من در جنگ با لبنان فقط نیروهای زمینی درگیر خواهند شد و نیروی هوایی و دریایی دقیقا میاد سراغ ما!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر بنده امريكا در يك عمليات برق آسا و غافلگيركننده به ايران حمله هوايي و موشكي كرده وبا استفاده از هواپيماهاي ضد رادار بي-2 و يا بي1 و يا بي-52 كه در اقيانوس هند هستند و موشكهاي تام هاوك سعي خوهد كرد كه علاوه بر تاسيسات اتمي شناسايي شده تمام توان پاسخ گويي و فرماندهي و مخابراتي ايران را نابود كند.چون در غير اين صورت پايگاههاي آمريكا در عراق و افغانستان و رژيم صهيونيستي مورد حمله موشكهاي ايران قرار خواهند گرفت.احتمالا آمريكا پايگاههاي ساحلي ايران را بخصوص در تنگه هرمز به شدت بمباران خواهد كرد تا ايران قدرت بستن تنگه هرمز را نداشته باشد.احتمال اينكه آمريكا از تسليحات راهبردي بانكر باستر استفاده كند با توجه به ديوانگي سردمداران كاخ سفيد منتفي نخواهد بود.من فكر ميكنم كه اسراييل در فكر اينه كه قبل از زمان حمله به ايران قدرت نظامي حزب الله لبنان را لااقل نابود كند.درگيريهاي داخلي لبنان هم ميتواند اين موضوع را تاييد كند.حملات فعلي اسراييل به فلسطينيان و كمك گرفتن از مزدوران فلسطيني طرفدار ابومازن هم احتمالا براي نابود كردن قدرت حماس تحت حمايت ايران بوده تا آنها به طرفداري از ايران اسراييليها را هدف قرار ندهند.به هر حال اگر امريكا قدرت ايران را كامل نابود نكند:1-ايران آمريكا و متحدينش را در افغانستان و عراق و جنوب خليج فارس و اسراييل را مورد حمله موشكي و يا انتحاري قرار خواهد داد.2-تنگه هرمز مين گذاري خواهد كرد.3-براي دستيابي به سلاح اتمي به فعاليتهاي خود در صورت داشتن تجهيزات لازمه سرعت خواهد بخشيد.امريكا بايد براي موفق شود به طور كامل ايران را در شطرنج جنگ مات كند تا هيچ خانه اي براي حركت و تهديد كردن نداشته باشد و قبل از هر چيز بايد مهره هاي تاثير گذار ايران را از صفحه خارج كند.تاكتيك كاخ سفيد اين است كه تا زمان آغاز حمله هرگونه طرح آمريكا براي حمله قريب الوقوع به ايران به شدت تكذيب شود.اين حمله يك قمار بزرگ براي هر دو طرف خواهد بود كه منطقه را به آتش خواهد كشيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر بنده با توجه به وضعیت معیشتی و اجتماعی جامعه اعم از گرانی گرفته تا نارضایتی های اجتماعی و فقر و بیکاری وسیع از نظام (که در طول چند ماه گذشته سیر وحشت ناک صعودی گرفته) و با توجه به اینکه واقعا هیچ کسی نمیتونه حتی فرض عواقب حمله و بمب باران های گسترده و نابودی زیر ساختها و کارخانه ها رومیکنه. بنا بر امارهای دیدبان حقوق بشر ایران دارای درصد فقر بی کاری بالاتر از 60 درصد میباشد.شما حالا فرض کنید تمامی زیر ساختها و منابع کشور که میلیونها نفر در اون مشغول کارند نابود شود!!!! خودتون فرضشو بکنید! حالا که در صلحیم 60 درصد بی کار داریم وقتی که همون 40 درصدی که دارای کار هستن هم کهرشون رو از دست بدند!!! این دقیقا میتواند معنی قحطی در جامعه باشد! همان چیزی که در عراق روی داد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان من ميگويم كه رژيم در مورد مذاكره با اروپا براي تعليق انرژي اتمي فقط دنبال خريدن زمان و پيچاندن اروپا است تا بتواند سلاح اتمي خود را آماده كند.ايالات متحده به اين سريال مذاكرات هسته اي را پشيزي اهميت نميدهد چون ميداند كه نقشه رژيم ج.ا چيست.به احتمال قوي سردار عسگري ربوده شده يا پناهنده شده سري ترين اطلاعات نظامي و راهبردي رژيم را در اختيار سيا گذاشته است و با توجه به همكاري اطلاعاتي موسويان مهره رفسنجاني با چند كشور اروپايي و انتقال اطلاعات حياتي كشور آنها از نقشه و برنامه هاي اين نظام ج.ا به طور كامل مطلع شده اند.يكي از دوستان سردار عسگري كه خود نيز زماني آجودان همين نظام بوده و حالا از مخالفان نظام است در مصاحبه اي اعلام كرده كه عسگري توسط سازمان سيا ربوده نشده بلكه با درخواست خودش پناهندگي سياسي گرفته و وى هم اكنون در واشنگتن در خانه ای تحت نظر سازمان سيا ميباشد در ماههای آينده بعد از تمام شدن بازجويی ها ايشان تمامی اطلاعاتش را با جزئيات درمصاحبه ای در سى ان ان بيان خواهد کرد و همه خواهيم ديد.در صورتي كه عسگري در تلويزيون ظاهر شود و اطلاعات خود را به فرمان آمريكا براي همه فاش كند اين ميتواند زمزمه امادگي جهت حمله قريب الوقوع به ايران باشد.رژيم زورش نميرسد عسگري را كه مهره مهمي است از امريكا بگيرد آن وقت مي آيند استاد ايراني-آمريكايي و نخبگان ايراني را كه براي ديدار خانواده خود به كشور بعد از بوقي آمده اند هنوز از هواپيما خارج نشده اند دستگير كرده و سريعا برچسب معاند و برانداز مخملي بر طرف زده و به مخفوف ترين زندانها انها را براي روز مبادا جهت گروكشي منتقل كرده و روز به روز ملت ايران را نزد جهانيان خوارتر و پست تر نشان ميدهند و در حالي كه آمريكا مخفيانه در حال تدارك حمله است و ظاهري با رژيم سر ميز مذاكره جهت تفهيم اتهام به رژيم مينشيند آقاي گل و سنبل احمدي نژاد ميفرمايند كه امريكا جرآت حمله به ايران را ندارد و ناوهاي آمريكايي جزء چند آهن پاره پوسيده نيستند و در آخر هم چوب عربده كشي ها و نعره زدن هاي توخالي اين رژيم به جامعه بين الملل را همين ملت بدبخت فلك زده بايد بخورند.من كه چشمم آب نميخورد اين نظام دست از اين كارهاي بي منطق خود بردارد.اين نظام اگر به فكر ملتش بود بخاطر يك انرژي پر خطر كه ارزش اينهمه هزينه و بلوا را ندارد كوتاه مي آمد و از طريق توليد انرژي هاي نو و رفع تحريمها كشور را به سمت پيشرفت و شكوهمندي هدايت ميكرد.اين نظام فقط براي نجات خود از منجلاب نابودي دست و پا ميزند و از جيب ملت هزينه ميكند و به زودي سخت پشيمان خواهند شد.آن روز نزديك است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام و تشكر از نظرات دوستان. نظر شخصي خودم اينه كه بهتره راجع به نظرخواهي صحبت كنيم چون بهنگام جنگ وضعيت فوق العاده اعلام ميشه و بحث اقتصادي اصولا در آن وضعيت كاربردي نداره. اما درابتدا از ديد آمريكايي ها موضوع رو بررسي مي كنم: آغاز حمله قطعا بصورت هوايي از ناوهاي هواپيمابر و بمنظور نابوديتاسيسات هسته اي؛ تاسيسات اصلي نظامي و كارخانجات صنايع دفاع خواهد بود. كارخانجات شهيد همت و كلا صنايع موشك سازي جزو اهداف اوليه خواهند بود. انبارهاي مهمات ارتش و سپاه و كارخانجات پارچين و ... جزو اهداف ديگر هستند. با توجه به پراكندگي اين تاسيسات و انتقال اكثر آنها به تونلهاي زير زميني با قاطعيت نمي توان گفت كه اين حملات تا چه حد موفقيت آميز خواهد بود. در ساعات اوليه حمله كليه باندهاي فرودگاههاي نظامي منهدم خواهند شد و نيروي هوايي محدود ايران زمينگير مي شود. آشيانه هاي هواپيما با بمبهاي ليزري با خاك يكسان مي شوند. دفاع هوايي خارك؛ بندر عباس؛ بندر طاهري و ... با هواپيماهاي نامريي نابود خواهند شد و فقط احتمالا تعدادي از خودروهاي متحرك موشك انداز سام جان سالم بدر خواهند برد. كليه مراكز مخابراتي و راداري توسط موشكهاي كروز مورد حمله قرار مي گيرند. در صورت تصميم به حمله زميني ثانويه بسياري از پلهاي راه آهن و پلهاي اصلي كشور و شريانهاي ارتباطي بمباران خواهند شد و حمله زميني از چند جهت بخصوص خوزستان و سواحل جنوبي كشور آغاز مي شود.... . اما از ديد ايران: تجربه جنگهاي گذشته نشان داده كه درست است كه بمباران هوايي در زمين گير كردن نيروها نقش مهمي دارد ولي حتي بمبارانهاي سنگيني همانند آنچه در نبرد مونته كاسينو در ايتاليا اتفاق افتاد نشان داد كه آنچه پيروزي قطعي در جنگ را رقم مي زند نيروي زميني و نيروي زرهي و پياده است. بنابر اين نقشه دفاعي ايران شامل تركيبي از عملياتهاي نا منظم برون مرزي بر عليه نيروهاي آمريكايي و تشكيل خط دفاعي اصلي ايران در خطوط دفاعي طبيعي ايران يعني رشته كوه زاگرس خواهد بود. جايي كه به احتمال زياد بسياري از انبارهاي مهمات مخفي شده در كوهها از بمباران سالم مانده و امكان جابه جايي نيروها و تداركات براحتي امكان پذير است. ضمن آنكه براي پنهانكاري از عوارض طبيعي زمين مي توان حداكثر استفاده را كرد. بطور كلي امكاني براي استفاده از هواپيماهاي احتمالي باقي مانده وجود نخواهد داشت و در صورت برنامه ريزي براي حملات انتحار گونه از جاده ها براي پرواز هواپيماهاي باقي مانده استفاده خواهد شد. محل پياده شدن نيروهاي دشمن زير باراني از موشكهاي غير هدايت شونده فجر و نيز موشكهاي زمين به زمين قرار خواهد گرفت. كليه پايگاههاي نيروهاي آمريكايي در كشورهاي همسايه مورد حمله موشكي قرار مي گيرند. ناوگان آمريكا در خليج فارس توسط موشكهاي زمين به دريا و نيز هواپيماهاي بدون خلبان مورد حمله قرار خواهند گرفت. حملاتي عليه ناوگان دشمن توسط قايقهاي اژدر افكن انجام خواهد شد. همزمان تنگه هرمز مين گذاري شده و مسدود خواهد گرديد. در صورت تداوم جنگ احتمالا كمكهاي فوري تسليحاتي از سوي روسيه در اختيار ايران قرار خواهد گرفت.... . اما نتيجه جنگ بستگي زيادي به پايداري مردم و حفظ روحيه آنان در برابر تبليغات آمريكايي ها براي تسليم خواهد داشت.... .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست خوبم در حال حاظر در سال 2007 حتی پیروزی نیروی زمینی و قطعا نیروی دریایی فقط و فقط به برتری هوایی بستگی دارد.دوست من در زمان جنگ دوم جهانی نه وسیله ای یه نام سوپر کبری وجود داشت نه اپاچی نه آ-10 با توپ اورانیومی! بمب های 1000 کیلوگرمی هم وجود نداشتند! لشکر صدام با تقریبا 6000 تانک و نفر بر زرهی در صحرا توسط همین وسایل ذوب شد! ببینید باز نویید اینها عرب بودند و فلان و فلان! نه من اونجا بودم نه شما! بهر حال هر کسی به وطنش عشق میورزه و دفاع میکنه.بیخودی هم نگین عرب فلانن و فلان.نه من هم متنفرم از این عربها.ولی در ایی دوره زمانی خطر ناک باید واقعیت ها رو دید نه اینکه پشت پرده بزرگ نمایی و بزرگ بینی پنهان شد.بنده هم میدونم که نیروی هوایی توانایی صد در دصد نابودی نیروی زمینی رو نداره ولی چنان بلایی سر نیروی زمینی میاره که حتی توانایییی حقب نشینی هم نداشته باشه! در جنگ امریکا با عراق دیدید.جنگنده ها هلیکوپتر ها 2 کیلومتر جلوتر از پوتین سربازهای امریکایی و متحدین پاک سازی میکردند و فقط نیروی زمینی وظیفه اشغال داشت نه نبرد تن به تن! بهر حال وضعیت در حال حاظر کاملا قرمزه و حتی پارلمان بحرین و کویت رای شرکت کردن یا نکردن در حمله امریکا به ایران رو دارند بررسی میکنند! این خودش از اونجیی که این کشورها متحد امریکا هستند بزرگترین نشانه از حمله قریب و الوقوع است. اقایون بعد از 30 سال تازه دم حمله ای تصمیم به خرید هواپیما برای نیروی هوایی از اوکراین افتادن! جریان اون پادشاه ایرانه که سپاه محمود افغان وقتی رسید دم دروازه های اصفحان تازه به فکر ایجاد سپاه افتاد! نظام هم دم حمله ای عوض اینکه دل مردم رو بدست بیاره با گرانی ها و گیرهای اجتماعی به جوانان بدتر داره اونها رو فراری و ناراضی میکنه.اون بنده خدا معاون وزیر دفاع هم پناهنده شدند کسی ندزدیدشون.در ده ها سایت ایرانی این خبر داده شد و در تمام دنیا اخبار گفت. این گرانی ها هم به علت الینه که خیلی ها دارن بند و بسات رو جمع میکنند تا وقت هست از ایران میزنن به چاک!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
راستی دوست من کدام روحیه؟ ما میتونیم در امریکا قحطی ایجاد کنیم؟ میتونیم ضربه محلک به امریکا به جز نابودی چند پایگاهش در منطه بزنیم؟ میتونیم زیر ساختهای این ابر قدرت رو نابود کنیم؟ ولی بر سر ما چی خواهد اومد.به خدا با این جنگ کشور ما به سال 1930 برمیگرده.تمامی زیر ساختها صنایع حتی پلها نابود خواهند شد! نفتمون رو هم میبندند که 90 درصد درامد جامعه از اونجاست.خلاصه طبق تمام شواهد در ایران باید منتظر قحطی وسیعی باشیم.همان طور که در عراق پیش اومد. تنها راه جلوگیری از جنگه.ماکه نمیتونیم دشمن رو نابود کنیم پس چرا میجنگیم؟ دشمن صد در دصد توانایی نابودی ما رو به صورت متعارف و حتی غیر متعارف داره.ولی ما این توانایی رو داریم؟ ما فقط باید اجسا د رو به خاک بسپاریم و دفاع بی نتیجه کنیم. ببینید دو اصل جنگ رو در نظر داشته باشید: 1-وقتی حریفت توانایی نابودی تو رو داره ولی تونداری تسلیم شو. 2-وقتی نبرد بی فایده هست کلا جنگ رو شروع نکن و به صلح بپرداز.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوست عزيز ظاهرا جنابعالي اطلاعات زيادي از جنگ جهاني دوم نداريد. البته هيچ اشكالي هم نداره. من جهت اطلاع شما كمي بيشتر توضيح ميدم: سنگينترين بمب دنيا در جنگ دوم جهاني بوزن 10 تن استفاده شده. بمبهايي كه در حمله به دومين رزمناو كلاس بيسمارك در اواخر جنگ جهاني دوم استفاده شد هر كدام 5.5 تن وزن داشت و32 عدد روي ناو پرتاب شد كه 5 تا از اونها به رزمناو اصابت كرد كه منجر به انهدام آن شد ولي با وجود اين غرق نشد! البته تبديل به آهن پاره شد. اين بمبها را بمب افكنهاي هاليفاكس حمل مي كردند. بمب هاي 1 تني بمبهاي متعارف در جنگ جهاني دوم بودند. رزمناو آريزونا توسط بمبهاي 800 كيلويي ژاپني در پرل هاربر غرق شد. يك اصل بين كارشناسان نظامي وجود داره. شما وقتي در جنگ پيروزيد كه سرباز پياده در محل مورد نظر مستقر بشه. اتفاقي كه در ويتنام علي رغم برتري هوايي كامل و انداختن 10 ميليون تن بمب جامه عمل نپوشيد. هليكوپترهايي كه شما مي فرماييد شكار مورد علاقه پرسنل حامل موشكهاي شانه پرتاب مي باشند! اصولا مقايسه نيروي هوايي ايران و حتي همه كشورهاي دنيا با نيروي هوايي ايالات متحده رو فقط نوعي سرگرمي مي دونم! نه بيشتر. هيچ كشوري در دنيا و در مقياس وسيعتر همه كشورهاي دنيا بر فرض اتحاد توانايي مقابله با نيروي هوايي آمريكا را ندارند. دوست عزيز در صورت حمله آمريكا اصولا قرار نيست نبرد رودررويي اتفاق بيفته تا آنها از تكنولوژي بالاشون و نيروي هوايي قويشون بتونن استفاده كنن. هر آدم غير آشنا به تاكتيكهاي نظامي مي دونه كه در يك نبرد كلاسيك هيچ كشوري توانايي جنگيدن با آمريكا رو نداره. مطمئن باشيد خريد هواپيما از اكراين براي جنگيدن با آمريكا نيست. در مورد مسائل اطلاعاتي خيلي زود قضاوت مي كنيد! در پايان بايد يادآوري كنم كه ما شروع كننده جنگ نخواهيم بود. بقول رزولت پيروز جنگ اون كسي نيست كه گلوله اول رو شليك ميكنه بلكه پيروز جنگ كسيه كه آخرين گلوله را شليك مي كنه. موفق باشيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از توضیحاتتون. نوشته بنده اشتباه چاپی و منظور من ابر بمبهایی هست که توسط سی-130 پرتاب میشوند. البته بمب جدیدی هم به نام مواب به این دسته ابر بمب ها پیوسته. دوست خوبم لانگبو اپاچی به سیستم پیشرفته انحراف موشک مجهز است.در طول جنگ امریکا با عراق عراق دارای موشکهای سام-7 و 14 بود که تعداد بسیار کمی یه تعداد انگشتان دست اپاچی و سوپر کبری منهدم شد.یادتون نره که حزب الله هم دارای این موشکها بود ولی در مقابل اپاچیهای اسرائیل کاری از پیش نبرد. اگر قرار بود که هلیکوپتر اپاچی با قیمت سرسام اور و تکنولوزی فوق پیشرفته که بهترین هلیکوپتر رزمی جهان حساب میشه هدف متحرک برای موشکها ی دوش پرتاب باشه که.....دیگه کسی سفارش این هلیکوپتر رونمیداد . حتی کبری های خودمون که در طول جنگ عملا هیچ دفاعی اعم از دستگاه های اخلال الکترونیکی و چف فیلیر و جنگ الکترونیکی در مقابل موشکهای دوش پرتاب نداشتند شاید هیچ کدامشان توسط موشک دوش پرتاب منهدم نشد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقاي گلدن واقعا ساده لوحانه و مزحك حرف مي زني يه با ر سوار تاكسي شده بودم راننده مثل شما حرف مي زد سعس كن منطقي حرف بزني اولا 60٪بيكاري احتمالا ايران با كامبوج اشتباه گرفتي ثانيا به اشارهي رهبر نصف ايران تو خيابون ميريزن خوبه همه ديديم ثالثآ ايران انقدري قدرت پيدا كرده كه اسراييل يه نابودي تهديد مي كنه چهارم اينكه مشكل ما ايرانيا اينه كه قولي از آمريكا ميسازيم 7 سر همون طور كه امام خميني(ره) گفت آمريكا ببر كاغذي و همون موقع هم گفت كه هيچ غلطي نمي كنه البته آمريكا طبق يه آمار جالب من خوندم كه در هفته اول جنگ ايران و آمريكا بين 90 تا100 هزار نظامي آمريكايي كشته خواهند اين آماري كه مي گم قصاب سر كوچمون نداده كارشناسان نظامي گفتند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزیز من شما به سایت دیده بان حقوق بشر یا بانک جهانی یک مراجعه بکن بعد ببین میزان بی کاری تو ایران چقدره.ایران فقط شهرهای بزرگ نیست.این 20 درصد ایرانه شما شهرستانها و روستا ها رو در نظر بگیر.......بنده هم از راننده تاکسی اطلاعات نمیگیرم! icon_frown دوست من 70 درصد ایران جمعیت جوانه که با گیرهای دولت همه سایه دولت رو با تیر میزنند.والا از جمعیت چند میلیونی تهران فقط نزدیک به 100 هزار نفر رفتن راهپیمایی روز 22 بهمن! تازه این امارهای نظامه و امارهای واقعی خیلی کمتره! در مورد اسرائیل و امریکا هم این حرفهای ماست و فقط به درد خودمون میخوره! با این حرف ها نه امریکا میترسه نه انگلیس نه اسرائیل.اونها نشستن دارن ما رو مسخره میکنند و شمارش معکوس داره به صفر نزدیک و نزدیکتر میشه.وقتش که شد میبینید همون ببر کاغذی میتونه از ایران یک کشور قرون وسطایی بسازه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.