mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

لینک اصلی:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901227000763

لاریجانی در دیدار کاروان جهانی «الی بیت‌المقدس»
خطای حمله به ایران بازی با سرنوشت رژیم صهیونیستی است/ آنها جرأت حمله ندارند
خبرگزاری فارس: رئیس مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خطای حمله به ایران را نمی‌کند چرا که حاضر نیست با سرنوشت خود بازی کند، گفت: آنها هیاهو می‌کنند اما جرأت حمله ندارند البته سگ‌هایی که زیاد پارس می‌کنند، اهل حمله نیستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرنگار فارس، اعضای کاروان جهانی الی بیت‌المقدس ظهر امروز با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

لاریجانی در ابتدا گفت: ما در یک دوره طولانی دچار دیکتاتوری شدیم و بعد از انقلاب با پایه‌گذاری مردم سالاری دینی توسط امام راحل به دموکراسی رسیدیم و بیداری اسلامی محقق شد و دموکراسی امروز در منطقه از این مکان شکل گرفت.

وی خطاب به کاروانیان افزود: کار شما برای مردمان فلسطین است و به خاطر غیرت شما، متشکرم چرا که در دنیای امروز حرکتی که از وجدان شما آغاز شده، پر ارزش است.

رئیس مجلس تأکید کرد: مسئله فلسطین چند وجه دارد که یکی بیت‌المقدس است، جایگاهی که مسلمانان نمی‌توانند اجازه بدهند که یهودی‌سازی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: چند سالی است که می‌خواهند آثار اسلامی را از بین ببرند و این به معنای توهین به بیت‌المقدس است که اگر در این باره قیام نشود، سلسله‌وار ادامه می‌یابد.

لاریجانی ادامه داد: رخوت در مسئله بیت‌المقدس باعث شد قرآن را در افغانستان بسوزانند.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که اگر مسلمانان یک سطل آب روی رژیم صهیونیستی بریزند، آن را آب می‌برد، گفت: جز با اتحاد مسلمانان مسئله بیت‌المقدس و فلسطین حل نمی‌شود.

لاریجانی بعد دوم فلسطین را مسئله انسانی دانست و تاکید کرد: فلسطینی‌ها سال‌هاست که تحت ظلم رژیم صهیونیستی هستند.

وی با اشاره به قتل عام دیر یاسین و الخلیل افزود: مردم فلسطین آواره شدند و امروز هم صهیونیست ها گستاخی می‌کنند و در کرانه باختری عده‌ای را محدود کرده و دولت نیم‌بند در این منطقه و در غزه را تحمل نمی‌کنند و هر روز به آنها حمله می‌شود.

لاریجانی با طرح این سؤال که چرا انسان‌ها باید نسبت به این قضیه بی‌تفاوت باشند، گفت: این بعد انسانی و معضلی است که کشورهای دنیا درگیر آن هستند.

وی افزود: غرب در جنگ دوم جهانی به دنبال ایجاد حکومت‌های وابسته بود و همواره نفت و گاز کشورهای اسلامی را به غارت برد و افراد دون را سردمدار این کشورها کرد چرا که نمی‌خواست مردم منطقه استقلال داشته باشند، این‌ها باعث فوران نفرت‌ها شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا دم از حقوق بشر و حقوق انسان‌ها می‌زند، اما حاضر نیست این کشتارها را پایان دهد اما بدانید پرده خفقانی که ایجاد شده بود، دریده شده و اگر آنها فکر می‌کنند دوباره می‌‌توانند سلطه ایجاد کنند اشتباه می‌کنند چون مسلمانان‌ بیدار شده‌اند و انقلاب‌های اخیر گوشه‌ای از این بیداری است.

وی افزود: آمریکایی‌ها وقتی که عراق را اشغال کردند، فکر می‌کردند برای حرف‌های فریبکارانه آنها فرش قرمز پهن می‌شود اما با ضعف از عراق اخراج شدند.

لاریجانی ادامه داد: در افغانستان نیز اشغالگری کردند و به جای رفاه مردم افغانستان پادگان‌هایشان را آباد کردند؛ آنها باید بگویند که چه کمکی به مردم افغانستان کرده اند؛ آنها به سربازان خود اجازه داده‌اند که چون گاو وحشی به جان مردم افغانستان بیفتند.

وی با اشاره به کشتار اخیر یک سرباز آمریکایی و فراری دادن آن توسط وزیر دفاع این کشور گفت:اشغال افغانستان، اشتباه استراتژیک آمریکا بود.

لاریجانی با اشاره به جنگ 33 روزه تصریح کرد: آمریکا همه سلاح‌ها را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بود و از کشورهای مرتجع نیز به رژیم صهیونیستی کمک می‌رسید اما صهیونیست‌ها از حزب‌الله شکست خوردند.

وی با اشاره به جوسازی‌های اخیر درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران افزود: رژیم صهیونیستی خطای حمله به ایران را نمی‌کند چرا که حاضر نیست با سرنوشت خود بازی کند؛ هیاهو می‌کند اما جراتش را ندارد، سگ‌هایی که زیاد پارس می‌کنند، اهل حمله نیستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نتیجه قیام‌ها چه بود؟ دیکتاتورهای حامی آنها از بین رفتند. بسته شدن رفح در جنگ 22 روزه سرنوشت شوم حسنی مبارک را رقم زد و بیداری موجود، دامن همه دیکتاتورهای باقی‌مانده را می‌گیرد و نمی‌توانآتشفشان بیداری را خاموش کند.

وی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اگر در غزه اقدام دیگری بکند، تودهنی بزرگتری از جنگ 22 روزه می‌خورد و این حملات را خودشان شروع کردند و خودشان نیز تمام کردند.

لاریجانی با بیان اینکه باید روحیه حرکت به سمت فلسطین را احیا کرد، گفت: مسلمان‌ها آماده‌اند اما دولت‌ها مشکلاتی دارند.

وی با اشاره به دورانی که مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بود، گفت: فردی در آن مذاکرات به من گفت که مسئله ما، مسئله هسته‌ای نیست حتی اگر بمب داشته باشید؛ - البته ایران دنبال بمب نیست- او گفت که مسئله ما این است که شما از مردم فلسطین حمایت می‌کنید و نمی‌گذارید طرح‌های صلح به نتیجه برسد.

لاریجانی ادامه داد: طرح‌های اسلو و مادرید و دیگر طرح‌ها به نتیجه نرسید و حتی کشورهای مرتجع هم تلاش کردند تا در این بین سهمی داشته باشند اما اقدامات آنها به نتیجه نرسید و من به آن فرد گفتم مشکل شما این است که صورت مسئله را پاک می‌کنید و روی اصل قضیه خاک می‌پاشید در حالیکه این حق، خودش را از خاک بیرون می‌آورد.

وی با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران تاکید کرد: ایرانی‌ها را 100 بار دیگر هم که تحریم کنند ما در دفاع از ملت فلسطین ایستاده‌ایم و ملت ایران سخت‌تر از این شرایط را دیده است.

لاریجانی با اشاره به فشارها علیه ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تا مسئله هسته‌ای و تا حقوق بشر گفت: ادعای حقوق بشر می‌کنند اما چند وقت پیش 64 درصد مردم، نمایندگان خود را انتخاب کردند و رئیس جمهور و رهبری نیز مردمی انتخاب می‌شوند، بعد می‌گویند ایران مشکل حقوق بشر دارد.

وی افزود: چرا به کشورهایی که زنان امکان رانندگی هم ندارند، کاری ندارید در حالی که زنان ایران، بیشترین تعداد دانشجویان را تشکیل می‌دهند.

لاریجانی با اشاره به اتهام عدم آزادی همجنس‌بازی در ایران به عنوان یک مستمسک حقوق بشری تصریح کرد: همجنس بازی روشی حیوانی است و ما این را مسلک را قبول نداریم و ابایی نداریم که این را بگوییم و سیستم فکری ما با این روش‌های حیوانی مخالف است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز غزه و فلسطین مظهر روشن کردن حریت است و آفرین بر شما که در این کاروان هستید.

لاریجانی افزود: فلسطین باید آزاد شود و البته سرزمین فلسطین تکه‌تکه نیست از بحر تا نهراست و فلسطینیان همان جغرافیا را می‌‌خواهند و آن روز خواهد رسید که این سرزمین، فلسطین خواهد شد.

وی با آرزوی موفقیت برای کاروان الی بیت‌المقدس تصریح کرد: حرکت شما صادقانه و حرکتی انسانی و اسلامی است و امیدوارم همه موفق شویم که در مسجد‌الاقصی نماز بگذاریم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اولین گام که قبل از حمله صورت گرفته بود عقب نشینی نیروهای غربی و جابجایی آنها برای فرار از تلافی ایران است 

 

شکست پدافند هوایی

حمله به مراکز اصلی و موشکی با موشک 

بمباران ساحل بندرعباس و گشت مداوم جهت مقابله با موشک های دریایی

ایجاد یک کریدور هوایی با سوخت رسان ها و انتقال پایگاه های هوایی در فواصل دور 

حمله اسرائیل به لبنان و کوبیدن حزب الله 

 

بعد از این دیگر حلقه واردن است 

http://infographics.ir/uploads/posts/2012-05/1336328340_5ring-of-warden-infographic_l.jpg

 

قطع ارتباطات در ایران و هدف قرار دادن مراکز فرماندهی و ارتباطی و وزارتخانه ها 

زدن پالایشگاه ها نیروگاه ها انبارها و خطوط انتقال گاز و نفت 

زدن زیرساخت های جاده ها فرودگاه ها 

حملات تبلیغاتی و ریختن بروشو و احتمال زیاد حمله به جزایر ایران و اشغال آنها 

بمباران های روزانه مراکز نظامی 

  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با وجود اینکه گفته بودین بدون تغییر پیش فرض ها، جسارتا لازم می دونم بپرسم چرا در این مثال خودزنی کردین؟؟!

" یک گروه ناشناس فلان عملیات را انجام داد که بزرگترین عملیات تروریستی جهان است" !!!!!

حتی در وحشتناک ترین سناریوهای ممکن هم کی کشور ما بصورت مستقیم (یا غیرمستقیم)  اقدام به همچین کاری خواهد کرد؟! ما که همیشه خدا مظلوم بودیم.
درسته این یک مثاله و در مثل هم مناقشه نیست، ولی حتی مثالش هم باید لااقل کمی منطقی باشه که جای بحث و بررسی داشته باشه.
شاید بهتر بود مثلا میگفتین "به نظر شما با توجه به تهدیدهای موجود در سطح منطقه و فرامنطقه ای فرضا در صورت حمله دشمن به کشورمان، حملات ازجانب چه کشورهایی، از چه جوانبی و به چه شکلی ترتیب داده خواهد شد و بهترین راه ها برای مقابله با هر مورد چه خواهد بود؟"
عذر میخوام اگه پستم در جهت پاسخ به سوال نبود. به هرحال مساله قابل توجهی بود.

  • Upvote 5
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

عد از آنکه آمریکا با اعلام عدم پایبندی ایران به توافق هسته ای و با استناد به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل ، ضمن ملغی کردن تعلیق تحریم ها با افزایش فشار ها به سمت تحمبل شرایط خود بر سایر کشور های دارای روابط تجاری با ایران اقدام کرد ، یک گروه ناشناس با پخش 300 گرم پودر سیاه زخم در فرودگاه شیکاگو و میادین اصلی لس آنجلس و بمبگذاری و پخش مواد رادیو اکتیو در فرودگاه هارتسفیلد بزرگترین اقدام تروریستی جهان را انجام دادند که طی آن 93 هزار نفر کشته و 237 هزار نفر بستری و سه و نیم میلیون نفر قرنطینه شدند

اساس فرضیه اتون غیر عقلی ,غیر منطقی و غیر قابل تصوره !

نزدیکترین احتمال برخورد نظامی ما 1- با گروهکهای تند رو 2- ائتلافی از دول عربی

36 ساله ما داریم میگیم این نیستیم. پس خواهشا این بحث که خوراکه دشمنانمون ادامه ندین. حتی بلحاظ قانونی قابل پیگرده.و مشکل ساز میشه.

  • Upvote 11
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بدون هیچ شکی...............حمله هسته ایی میکنن..........باسه 6000 نفر 2000000 کشتن...باسه 143000 تا احتمالا 20 ملیونی رو میکشن..........................از انواع اقسامه بمب های هسته ایی با قدرت تخریب محدود استفاده میکنند.......................وژدان ر جامعه جهانی هم..مثل همیشه خوابن.................بعد از جنگم....یه 50 تایی مراسم یادبود مثل هیروشیما...احتماا برگزار میشه...........لبنانم با همین بمب های هسته ایی ذکر شده خاکستر میکنن...................دو کشور برادر و دوست...روسیه...و...چین...مثله بزه اخوش نگاه میکنند...و...احتمالا روسیه هم یه قسمت از کشور رو جدا میکنه...............ودیگه ایرانی با وسعت فعلی رو ی نقشه ها نخواهد بود....تبدیل به 8کشور میشه...........کله چاههای نفتو گازم مصادره میکنن...برای خسارتشون................فکرشم مو به تن ادم سیخ میکنه..............ولی هیچ شکی ندارم که از بمب های هسته ایی تخریب محدود به شکله بسیار گسترده استفاده میکنند....با همون استدلال هیروشیما.......... :kiss: به شخصه اگه زنده بودم....میرم....هر کی تو سفارت روسیه بود میکشم.....بعد اگه جزغاله هم شدم...تا ابد در ارامش خواهم بود. big_hug ........قابل توجه چکای عزیز

ویرایش شده در توسط meysam62
  • Upvote 6
  • Downvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یعنی دقیقا نفهمیدید منظور ایشون این بوده:

 

۱۱ سپتامبر شماره ۲ !

 

خود زنی آمریکا!

 

واسه همین بمب هسته ای نمیزنند .... حمله نظامی متعارف می کنند! بمب هسته ای نقل و نبات نیست که شما هم دیگه ! :neutral: ۱۰ تاشو بزنی کره زمین کلی آسیب میبینه ... فیلم هندی زیاد میبینند دوستان ... بمب هسته ای مخاطراتش خیلی بیشتر از اینه که کیلویی استفاده بشه ... .

  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یعنی دقیقا نفهمیدید منظور ایشون این بوده:

 

۱۱ سپتامبر شماره ۲ !

 

خود زنی آمریکا!

 

واسه همین بمب هسته ای نمیزنند .... حمله نظامی متعارف می کنند! بمب هسته ای نقل و نبات نیست که شما هم دیگه ! :neutral: ۱۰ تاشو بزنی کره زمین کلی آسیب میبینه ... فیلم هندی زیاد میبینند دوستان ... بمب هسته ای مخاطراتش خیلی بیشتر از اینه که کیلویی استفاده بشه ... .

دکتر منظورم همون بمب امی بود که  گفتن امریکا تو جنگ عراق استفاده کرده تو بصره.....با قدرت تخریب 10 تا 30 کیلوتن.................بدون هیچ شکی استفاده میکنن........امریکا همون امریکای هیروشیماست.........و منطق نظامیشم همونه............اگه باسه هیروشیما یقشو گرفتن.. باسه ما هم در صورت حیات...که بعیده...میگیرن...........


 

جیم براون سرباز بازنشسته ارتش آمریکا

 

گزارش جیم براون را اولین بار "ویلیام توماس" یک خبرنگار کانادایی افشا کرد که مدت‌ها با سربازان بازنشسته آمریکایی کار کرده است. توماس ما را با این سرباز بازنشسته آشنا می‌کند. وقتی از براون می‌پرسیم آیا با اظهاراتی که کرده است و از آن‌جا که صورت خود را هم علناً نشان داده است، از جان خود نمی‌ترسد، وی در پاسخ می‌گوید: "ترس را برای من تعریف کنید. من به جایی رسیده‌ام که می‌گویم: دیگر بس است! هر کس در زندگی خود باید این تصمیم را بگیرد که بالأخره جلوی ناحق بایستد. البته وقتی از این خط قرمز عبور می‌کنید، می‌بینید که افراد زیادی این طرف خط نیستند. من وقتی به ارتش پیوستم، دست راستم را بالا آوردم و قسم خوردم از کشورم دفاع کنم. الآن هم به این روش دارم دفاع می‌کنم."

 

براون در سال 1965 به دنیا آمد و در سن 22 سالگی به ارتش آمریکا پیوست. وی مهندس مکانیک لشکر دهم سواره‌نظام شد و از 25 سپتامبر سال 1990 تا 16 فوریه سال 1991 در عملیات طوفان صحرا در عربستان سعودی شرکت داشت. براون سپس به دلیل مسائل خانوادگی به آمریکا برگشت و از آن زمان تا کنون، با اختلالات مختلفی دست به گریبان است. او هم مثل سربازان بازنشسته دیگر در ارتش آمریکا، مبارزه‌ای طولانی برا آغاز کرد به امید آن‌که بیماری‌اش به رسمیت شناخته شود. براون می‌گوید بیماری‌اش به خاطر واکسنی بوده که در عربستان سعودی به او تزریق کرده‌اند.

 

براون در سال 1997 رسماً از مهندس رتبه 4 به مهندس رتبه 3 تنزل پیدا کرد. این تنزل رتبه موجب شد تا دیگر برای انجام وظایف محوله به او، مجاز نباشد و بنابراین او را از ارتش اخراج کردند، اگرچه با افتخار. وی تا کنون به خاطر فعالیت‌هایش در قالب گروه‌های سربازان بازنشسته نیز تحت پوشش رسانه‌ای قرار گرفته است، مثلاً در گزارشی که نیویورک تایمز در سال 2003 منتشر کرد. براون همچنین درباره بیماری‌های سربازان حاضر در جنگ خلیج، خطاب به کمیته مشاورین رئیس‌جمهور نیز سخنرانی کرده است. براون پس از بازگشت از جنگ خلیج سازمانی نیز با عنوان "سیستم شبکه اطلاعاتی رصد خلیج" تأسیس کرد.

 

این سرباز بازنشسته برای اولین بار، با اسمی مستعار و در وبسایت توماس ویلیامز خبرنگار کانادایی، درباره یک بمب هسته‌ای کوچک می‌نویسد که توسط دولت آمریکا استفاده شده است. وی درباره دلیل استفاده آمریکا از بمب اتمی در عراق می‌گوید: "بهترین دلیلی که من تا کنون توانسته‌ام برای این کار پیدا کنم این است که دولت آمریکا می‌خواست به صدام حسین این پیام را بدهد که ما کاملاً جدی هستیم و می‌خواهیم هر چه سریع‌تر به جنگ خاتمه بدهیم."

 

برای این‌که صحت ادعای براون را بررسی کنیم، با مراجعه به پایگاه داده سازمان لرزه‌نگاری بین‌المللی و بخش ایستگاه‌های نزدیک به شهر بصره و مرز ایران تحقیق کردیم که آیا در این منطقه، در طول دوره جنگ خلیج فارس زمین‌لرزه‌ای ثبت شده است یا خیر. اگر بخواهیم قدرت یک بمب اتمی 5000 تنی را به مقیاس ریشتر تبدیل کنیم، به عددی نزدیک به 4.2 می‌رسیم. پس از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که تنها زمین‌لرزه‌ای که در طول عملیات "طوفان صحرا" توسط ارتش آمریکا در بصره عراق ثبت شده است، قدرتی معادل 4.2 ریشتر داشته و دقیقاً در منطقه‌ای اتفاق افتاده است که براون روی نقشه به ما نشان داد، بین شهر بصره و مرز ایران. این زمین لرزه تحت شماره 342793 ثبت شده و ساعت 13:39 در تاریخ 27 فوریه 1991 اتفاق افتاده بود، دقیقاً آخرین روز جنگ خلیج فارس. این لرزه را 9 ایستگاه متفاوت ثبت کرده بودند، 2 ایستگاه در ایران، 4 ایستگاه در نپال، یک ایستگاه در کانادا، یک ایستگاه در سوئد و یک ایستگاه هم در نروژ. دو ایستگاه آخر، انفجاری معادل 4.2 ریشتر را نیز ثبت کرده‌اند. آمار این لرزه، تحت عنوان زمین‌لرزه‌های سطحی به ثبت رسیده است که در عمق بین صفر تا 33 کیلومتری زمین اتفاق می‌افتند. برای آن‌که به طور قطع بفهمیم آیا این رویداد یک انفجار هسته‌ای بوده یا یک زمین‌لرزه، از آژانس‌های بین‌المللی کنترل هسته‌ای و ایستگاه‌های لرزه‌نگاری بین‌المللی در منطقه کمک خواستیم.
ویرایش شده در توسط meysam62

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بمب ۱۰ کیلو نیوتن رو هم که در نظر بگیریم اگه زیاد بشه مشکلاتی که گرینبان گیر میشه خیلی بیشتر از مزایاشه ... چون اون وقت کشورهای اطراف هم آلودگی پیدا می کنند !

 

با چند ده تا تاکتیکال شاید یک شهر رو بزنی ! اگر هم بخواند بمب هیدروژنی استفاده کنند اونوقت هرچی کشور تو دنیاست میره سمت ساخت بمب اتم چون همه می فهمند عدم اشاعه کشکی بیش نیست !(که واقعا هم نیست )

 

هدف بمب های تاکتیکال هدف خاصه نه سلاح کشتار جمعی !

 

شما هدف گذاری نظامیت اشتباهه ! آمریکایی ها هم مثل من و شما نیستند که کیلویی مهمات بار بزنند ! کلی پشتش فکر میزارند ... .

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یعنی دقیقا نفهمیدید منظور ایشون این بوده:

 

۱۱ سپتامبر شماره ۲ !

 

خود زنی آمریکا!

 

واسه همین بمب هسته ای نمیزنند .... حمله نظامی متعارف می کنند! بمب هسته ای نقل و نبات نیست که شما هم دیگه ! :neutral: ۱۰ تاشو بزنی کره زمین کلی آسیب میبینه ... فیلم هندی زیاد میبینند دوستان ... بمب هسته ای مخاطراتش خیلی بیشتر از اینه که کیلویی استفاده بشه ... .

یه جور میگه نمیزنن انگار مشاورشونی....از این انسان 2 پا هر چی بگی بر میاد.......مخاطراتش باسه ما بیشتره...نه اونی که چند هزار کیلومتر فاصله داره...........

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله

 

آقا میثم عزیز ، ای بزرگ تاجران دنیای میلیتاری ....

بالا غیرتا به ماهم بگو این جمله ها رو از کدوم کتاب فارسی دوران ابتدائی کپی برداری کردی ؟ در این تاپیک داره نسبت به  دشمن مستقیمت آمریکا سناریو سازی میکنه بعد تو تشریف میبری آبدارخونه و آبدارچی رو منفجر میکنی ! کمی به خودت برس عزیز ! حالا راستشو بگو ببینیم چقدر از مال التجارتو روسا چپو کردن که اینقدر دل پری ازشون داری .

 

لطفا هردو اسپم پاک شود .

با تشکر

  • Upvote 3
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یه جور میگه نمیزنن انگار مشاورشونی....از این انسان 2 پا هر چی بگی بر میاد.......مخاطراتش باسه ما بیشتره...نه اونی که چند هزار کیلومتر فاصله داره...........

 

ایراد کار شما همینه ! آلودگی هسته ای تو کل دنیا پخش میشه ... اونم به راحتی و توسط جریانات جوی !

 

این همه سلاح بهتر دارند برای استفاده ! سلاح اتمی ویترینی بیش نیست (مگا نیوتنی ها و چند صد کیلو نیوتنی ها رو میگم ) تاکتیکال رو هم مثلا باهاش فردو میزنند ! نه اینکه کیلویی تاکتیکال استفاده بشه ! سر یه قضیه مثل چرنوبیل کلی از اروپا و تا شمال ایران رو آلودگی هسته ای پر کرد ... چند صد تاکتیکال (با توجه به حرف شما و نحوه استفاده!)‌که جای خود دارد !

 

اون ها بهتر می دونند که در این حجم استفاده همه رو علیهشون خواهد کرد در منطقه حتی متحدینشون رو ! پس نیروند سراغ اون inventory عظیمشون !

 

نزدن با کیلویی زدن شما زمین تا آسمون تفاوتشه !

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

وقتی با این حجم استفاده کنند از نظرتون ناوگان پنجم دریاییشون تو بحرین ، مقرهای ناتو در ترکیه ، متحدین عربشون که رسما الان آلودگی هسته ای وسیع دارند قراره بشینند و فقط نگاه کنند؟

 

آلودگی هسته ای شوخی نیستا ! آلودگی هسته ای یعنی مرگ ، یعنی سرطان پوست ، مغز استخوان و ....

 

همچین کاری یک احتمال رو افزایش میده :

 

کاری می کنند که با سلاح خودشون که به بقیه فروخته اند کشته شوند !

 

این حجم استفاده به معنی جنگ با کل منطقه است !

 

بحث ویتنام و.... بحث هسته ای نبوده و خلط مبحث نکنید !

 

شما یه سری بزن به inventory تسلیحات ایالات متحده اونوقت میبینید نیازی نیست چنین ریسکی بکنند ...

 

راه های بهتری هم برای حمله وجود داره ... .

 

شما که تاجرید چرا! بحث سود و زیانه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بمب ۱۰ کیلو نیوتن رو هم که در نظر بگیریم اگه زیاد بشه مشکلاتی که گرینبان گیر میشه خیلی بیشتر از مزایاشه ... چون اون وقت کشورهای اطراف هم آلودگی پیدا می کنند !

 

با چند ده تا تاکتیکال شاید یک شهر رو بزنی ! اگر هم بخواند بمب هیدروژنی استفاده کنند اونوقت هرچی کشور تو دنیاست میره سمت ساخت بمب اتم چون همه می فهمند عدم اشاعه کشکی بیش نیست !(که واقعا هم نیست )

 

هدف بمب های تاکتیکال هدف خاصه نه سلاح کشتار جمعی !

 

شما هدف گذاری نظامیت اشتباهه ! آمریکایی ها هم مثل من و شما نیستند که کیلویی مهمات بار بزنند ! کلی پشتش فکر میزارند ... .

مگه تو هیروشیما نزدن....چی شد...........خودتم که میگی این پیمان عدم اشاعه کشکی نیست............از همین بمب های تاکتیکال برا زدن تجمع نیرو ها و.امکانات...و...مراکز حیاتی استفاده میکنن..............وقتی تو ویتنام بیشتر از کل جنگ جهانی دوم بمب ریختن سر ملت............نشون دادن باسه رسیدن به هدفشون هر کاری میکنند..........نشون دادن خیلی خوب باسه به هدف رسیدن هر وسیله ایی رو توجیح میکنند.............فکر جامعه بین المللی هم نباش که اون از همه کشک تر........تو رواندا یه میلیون نفر سلاخی شدن کل کارشون یه دقیقه سکوت بود.......


بسم الله

 

آقا میثم عزیز ، ای بزرگ تاجران دنیای میلیتاری ....

بالا غیرتا به ماهم بگو این جمله ها رو از کدوم کتاب فارسی دوران ابتدائی کپی برداری کردی ؟ در این تاپیک داره نسبت به  دشمن مستقیمت آمریکا سناریو سازی میکنه بعد تو تشریف میبری آبدارخونه و آبدارچی رو منفجر میکنی ! کمی به خودت برس عزیز ! حالا راستشو بگو ببینیم چقدر از مال التجارتو روسا چپو کردن که اینقدر دل پری ازشون داری .

 

لطفا هردو اسپم پاک شود .

با تشکر

:rose:  :rose:  :rose:

ویرایش شده در توسط meysam62
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.