mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

18 minutes قبل , CONFIRM گفت:

جوری که من دیدم انگار این هواپیمابرها هیچ وقت زیر آب نمیرن حتی در صورت آسیب دیدن

بهتر هم هست که نرند با توجه به راکتور اتمی ای که داخلشون قرار داره غرق شدنشون فاجعه زیست محیطی بوجود میاره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, MA5 گفت:

شما یا ناو هواپیما بر ندیدی یا اونی که نشونت دادن ناو هواپیما بر نبوده .

 

۱- ناو هواپیما بر آمریکا انبار ذخیره سازی برای ۱۲۶۰۰۰۰وعده غذایی دارد و باوتوجه به حدود ۶ هزار ۳۰۰ نفر پرسنلش تنها ۷۸ روز توان دریانوردی در جنگ   و در وسط اقیانوس رو دارد.

 

۲- تا   در دهانه دریای سرخ و تنگه باب المندب ۲۰۰۰ کیلومتر فاصله هست، و با توجه با نابودی ناو عربستان توسط یمن و قایق های انتحاری متحد جنوبی ما آمریکا یا باید وارد جنگ فرسایشی با یمن و انصارلله بشه یا باید  از اونجا فاصله بگیره  .

 

۳- طول ناو آبراهام لینکلن ۳۳۳ متر هست یعنی ۳ برابر  و نیم ورزشگاه آزادی پس دقت در این حمله اصلا مهم نیست و تنها نفوذ به سامانه های دفاعیشون مطرحه.

 

درضمن ناو آبراهام لینکلن ارتفاع یک ساختمان  ۲۵ طبقه یعنی حدود ۷۸ متر رو داره.

 پس شما در مورد یک پایگاه بزرگه متحرک صحبت میکنید 

 

۵-  بی صدا ترین و رادارگریز ترین نوع زیردریایی در آب های کم عمق منطقه ای همین غدیر خودمون هست که ما چند ده تا داریم  تا دریای سرخ ما توان پشتیبانی ازشون رو داریم پس دلیلی بر حرفم هم میشه

 

 ۶-  ناو آمریکایی هرجا که بخواد که نمیشه بمونه و عملیات اجرا کنه ، شما نمیتونید در حال حرکت باشید  اسمان پیش رو رو هم ممنوعه اعلام کنید، ناو باید یک جای معین  مستقر بشه تا در اون قسمت پرواز ممنوع اعلام کنه که به اشتباه هواپیما مسافر بری رو نزنه و در مسیر نفت کش ها و کشتی های تجاری نباشه  

 

۷- ناو هواپیمابر در هر بندری بخواد مستقر بشه   کاملا آسیب پذیر هست و برد موشک های ما تا کیلومتر ها پوشش میده .

 

۸- موشک خلیج فارس تمام خلیج فارس و  دریای عمان رو پوشش میدهد ، گزینه بعدی برای مستقر شدن یا نزدیکی یمن هست که خطر نیرو های یمن وجود دارد یا محتمل ترین نقطه یعنی دریای سرخ هست  که باز هم فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری دارد.

 

۹- نظامیان رده بالای ما نمیگن موشک های ما سقوط کردن و مشکل دارند و اندازه خمپاره حجم انفجارشون بوده، اگرم گفتن احتمالا  رده پایین بودند و از اسرار خبر ندارند  عین هر سربازی، .

 

بنده نشنیدم مثلا سردار  حاجی زاده بگه ما موشکامون مشکل داشته که سقوط کردن و اصلا تو کویر سقوط کردند، اما شنیدم بی بی سی اینارو میگه.

اولا که طرز صحبتتو درست کن دوما امار و ارقام الکی نده یک کلام موشک سه هزار کیلومتری با قابلیت رهگیری استادیوم ازادی در حال حرکتو از کجا اوردی شما اصلا صحبت یمن و موشکاشو نکردی بحث موشک های خودمون بود یمن اگه بزن بود الان تمام ناوه های عربستانو زده بود چنتا موشکش مگه تاحالا به اهدافش خورده اکثرشون تو هوا زدن یمن توان شلیک انبوه موشک به سمت ناوهواپیما برو نداره در اون حد که سامانه دفاعیشو بشکنه اصلا تونست زد من بحثم با شما سر زدن و نزدن نبود سر این بود که کی زورش بیشتره اگه زدیم اوناهم تمام زیر ساخت های مارو شخم میزنن یعنی امریکا نمیتونه با سوخت گیری هوایی با جنگندهاش بدور از موشک های ما و یمن علیه ما حمله کنه یا فکر کردین توان دفع حمله انبوه جنگندهای رادار گریزو داریم اوناهم راهکارهای خودشونو دارن اگه اینطوری نبود الان بیخ گوش ما نمیومدن گردن کلفتی کنن ماهم تا خطر جنگ پیش میومد  نرمش چرخش نشون نمیدادیم ..ادامه این بحث بی فایدست امیدوارم هیچ وقت جنگ نشه فقط همین 

  • Upvote 3
  • Downvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

27 minutes قبل , MR9 گفت:

پی نوشت :

 

والله دشمن را نباید دست کم گرفت و غیر حرفه ای  در خصوص آن صحبت کرد ، به سلامتی اینجا میلیتاری هست 

 

 بدون شک ، شما فکرشو بکنید اگر ناو هواپیما بر در دریای سرخ مستقر بشه و با فرض اینکه ما حتی موشکی داشته باشیم که بخواد اونو بزنه ، باید از سیستم دفاعی امارات و بحرین و عربستان عبور کنه بعد با یک غول پدافندی به نام آبراهام لینکلن و ناو های محافظش روبرو بشه، در اون نقطه حتی بهترین حالت هم برای سوخت گیری رو داره جنگنده هاش چون آسمان عربستان برای ما قابل نفوذ نیست.

 

اما واقعا مجهوله برام افکار ترامپ ، از جنگ حرف نمیزنند اما دارند بطور دقیقی برای یک جنگ تمام عیار حاضر میشن ،  اگر تنها برای یک فشار روانی باشه  چرا باید ادعای طرح ایران برای حمله به آمریکا و متحدین اون ها رو مطرح کنند ، چرا باید  چند وقت قبل از این هیاهو ها در خاورمیانه اف ۳۵ مستقر کنند؟ ، چرا باید  با توجه به هشدار صریح ایران سومین منبع درامد ما یعنی فلزات رو هم تحریم کنند ؟، همه ما میدونیم پیامد جنگ بین دو کشور برای هر دوی ما فاجعه بار هست ، شایدم در حال برگرداندن نگاه ها به سمت ایران هست تا ونزوئلا را نابود کند؟، طبیعی هست بخاطر یک فشار روانی تمام مقامات نظامی و دیپلماتیک از جنگ حرف بزنند؟ فرمانده ناو یو اس اس آبراهام لینکلن گفته در صورت نیاز وارد تنگه هرمز میشه و از کسی اجازه نمی گیرد، این حرف پیامد خطرناکی دارد ،

 

دشمن بشدت قوی هست اما همین دشمن تا الان سابقه نداشته تا این حد خطوط قرمز رو رد کند ، فقط کافیه کوچکترین حمله از جانب عوامل بیگانه با پرچم یا نشان ایران انجام بشه تا جنگ سراسری خاورمیانه را در بر بگیرد.

 

تمام این حرف ها و تهدید ها رو با تهدید بنیامین نتانیاهو مبنی بر اینکه مانع دستیابی ایران به بمب اتم می شویم ترکیب کنید ، به سکوت اعراب اضافه کنید .

 

اعراب چرا ساکتند؟ در تمام مواقع یک نشست برگزار می کردند و بیانیه و متن صادر می کردند ، اما ساکت و مرموز بدون هیچ واکنشی نظاره گر هستند ، نه خبری از بن سلمان هست نه خبری از شیوخ امارات  و بحرین ، زیادی همه چیز در جنوب آرام هست.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

/تکمیلی 

 

آمریکا به کشتی های تجاری خود هشدار داده ممکن هست مورد هدف ایران قرار بگیرند و بهشون حمله بشه.

 

چرا امریکا داره دستی دستی به شرکت های خودش ضرر میزنه ؟ 

 

چون همین هشدار کافیه تا پول بیمه هر کشتی دوبرابر بشه

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
17 minutes قبل , MA5 گفت:

 

اعراب چرا ساکتند؟ در تمام مواقع یک نشست برگزار می کردند و بیانیه و متن صادر می کردند ، اما ساکت و مرموز بدون هیچ واکنشی نظاره گر هستند ، نه خبری از بن سلمان هست نه خبری از شیوخ امارات  و بحرین ، زیادی همه چیز در جنوب آرام هست.

 

الان شد یک سئوال درست 

 

"چهره جنگها همواره در حال تغییر است ، ولی قوانین آن هرگز تغییر نمی کنند "

 

هرگــــــــــــز اشتباه نَکـُـــــــــــــــن !!

 

نبردی که در حال برنامه ریزی آن هستیم ، یک بازی به تمام معنا ، پُر سرو صدا و واقعی بشمار می رود

 

و مهم تر از همه ، پدر  قدرت دریایی ارتش ایالات متحده

 

تئودور روزولت       

"آرام سخن بگو و با خودت یک چماق بزرگ داشته باش، به هرجایی خواهی رسید"

 

جمله بالا در شهریور 95 در میلیتاری ارسال شد ، یک عده ای آن را مضحکه کردند ولی الان باید باشند و آن را به عینه ببینند 

 

 

حالا باید دید با  دشمنی که سابقه شرارتش مشخص هست ، چه شکلی باید با دقت و وسواس بیشتری برخورد و مقابله کرد و حرکتش را با دقت  بیشتری رصد و تحلیل کرد 

 

همین تحلیل های دقیق و مبتنی بر واقعیت بطور قطع از سمت انها رصد میشود و مطمئن باشید در تصمیم گیری نهایی آنها موثر هست 

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
10 minutes قبل , MR9 گفت:

 

هر قدر انگیزه های جنگ قوی تر باشد ، به همان میزان هدفهای سیاسی و نظامی جنگ با یکدیگر بیشترهماهنگ و سازگار خواهند بود و در این صورت ، جنگ بیشتر دارای جنبه نظامی و کمتر از جنبه سیاسی برخوردار می باشد "

 

هر قدر انگیزه های جنگ ضعیف تر باشد ، جنبه نظامی جنگ ، کمتر خواهد بود و کمتر با هدفهای سیاسی هماهنگی و سازگاری خواهد یافت . د رنتیجه جنگ از مسیر طبیعی خود دور می شود و هدف سیاسی بیشتر با اهداف آرمانی جنگ در تعارض قرار می گیرد "

* کارل فون کلازه ویتس*

 

 

 _ در ادوار گذشته روی امور سیاسی اعراب همواره مانور داده اند، سکوت الان شاید دلیلی در واضح داشته باشد.

 

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان عزیز

 

۱ - در شرایط خیلی بدتر از این جنگ اتمی نشده. اگر بخواد بشه، دامنه اش جهانی میشه و درگیری سایرین و ...

۲ - تلفات آمریکا در جنگ احتمالی با ما را در مضارب صد هزار اندازه بگیرید

۳ - آمریکا قطعا قدرت نظامی اش بیش از ماست ولی ما هم قدرت ضربه موثر داریم حالا حساب کنید او در تهاجم ما در حال دفاع از اسلام و وطن، او بدون انگیزه ما با انگیزه شهادت. او دور از سرزمین اصلی ما با عمق استراتژیک. انسان ۱۰۰ کیلیویی هم نمی‌تونه لقمه ۱ کیلویی را قورت بده

۴ - حاضرم شرط ببندم اصلا جنگی نمیشه به هیچ وجه

۵ - جامعه داخلی آمریکا بسیار آسیب پذیره و نمی‌تونه تلفات جنگ و گرانی و ... را تحمل کنه

۶ - حتما باید راهی برای زدن متقابل واشنگتن و نیویورک و لس آنجلس در برابر تهران و تبریز و اصفهان و... پیدا کنیم

  • Upvote 8
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام خدمت دوستان

 

همونطور که طی روزهای اخیر بارها و بارها انواع تحلیلگران نظامی -از هر جناح و تفکر- گفته اند، زمانی که آمریکا نیروها و تجهیزات (ناوها و بی 52 ها) خودش را به کوزه ای که درش در دست ایران است (خلیج فارس) می آورد قطعا زمان جنگ نیست؛ منتها چرا این کار را می کند؟

 

برای اینکه همزمان عمله داخلی وی نیز با ایجاد رعب و وحشت از احتمال وقوع جنگ، کنترل فضای ذهنی جامعه را در دست گرفته وکشور را برای دادن امتیاز جدید و فتح باب مذاکراتِ باب میل ترامپ مجبور نماید. همین.

 

عزیزان جنگ نخواهد شد.

 

برخی دیگر از اعضا از تعدد ناو گروه همراه ناو هواپیمابر نام می برند، اگر جنگی بشود -که نمی شود- همه اینها خوراک  خلیج فارس ها و هرمزها هستند، به راحتی. هر تعدادی باشند. فرودگاه ها و پایگاههای زمینی هم به طریق اولی خوراک انواع راکتها و موشکهای زمین به زمین.
ویرایش شده در توسط MOHAMMAD
  • Like 1
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 minute قبل , MOHAMMAD گفت:

با سلام خدمت دوستان

 

همونطور که طی روزهای اخیر بارها و بارها انواع تحلیلگران نظامی -از هر جناح و تفکر- گفته اند، زمانی که آمریکا نیروها و تجهیزات خودش را به کوزه ای که درش در دست ایران است (خلیج فارس) می آورد قطعا زمان جنگ نیست؛ منتها چرا این کار را می کند؟

 

برای اینکه همزمان عمله داخلی وی نیز با ایجاد رعب و وحشت از احتمال وقوع جنگ، کنترل فضای ذهنی جامعه را در دست گرفته وکشور را برای دادن امتیاز جدید و فتح باب مذاکراتِ باب میل ترامپ مجبور نماید. همین.

 

عزیزان جنگ نخواهد شد.

 

 

بله برادر

ناو آمریکایی برای لرزاندن دل « فی قلوبهم مرض » است

و کمک به غرب زده‌ها برای در رفتن از زیر ناکار کردن اقتصاد ملی

البته اینجا ما باید در این تاپیک به مساله حتی خیلی غیر محتمل جنگ بپردازیم

اولین حلقه مقاومت، تقویت اقتصاد داخلی است

- اجرای سفت و سخت CGT (مالیات بر عایدی) خصوصا با ضرایب بالا برای دلالی های مضر مانند خانه یا دلار

- افسار زدن بر بانکها

- زدودن پیرمرد‌های دزد و خسته از مدیریت‌ها

- اصلاح سنگین ساختار قضایی به سمت عدالت و چابکی

 

حلقه بعد نظامی است

به عنوان مثال

- جابجایی دائم موشکهای ضد کشتی

- پرواز دائم پهپادها و در تیررس داشتن دشمن

- اشراف بر فعالیت‌های دشمن در عقبه ارتجاع عرب

 

 

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام خدمت همه دوستان گرامی

از اصول جنگ غافلگیری حریف است . کسی که بخواهد بجنگد به حریف اعلام نمی کند آماده جنگ باش مگر آنکه فریبی در کار باشد . در خلیج فارس جنگ نخواهد شد چون ما را در خلیج فارس هوشیار ساخته اند . باید دید کجا نا آماده و غافل هستیم که از همانجا حمله خواهد شد .

  • Like 1
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یک سوال داشتم یکی به من بگه امریکا که میدونه ما موشک داریم توان شلیک انبوهشم داریم پس چرا میاد تو خلیج فارسو مارو تهدید میکنه یعنی فکر نمیکنن یک وقت ما به سمتشون شلیک کنیم انقدر کوته فکرن عقلشون اندازه چندتا کاربر تو میلیاتوری کار نمیکنه یا توانشو دارن به خودشون میبینن که میان 

  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
7 minutes قبل , 00amir گفت:

یک سوال داشتم یکی به من بگه امریکا که میدونه ما موشک داریم توان شلیک انبوهشم داریم پس چرا میاد تو خلیج فارسو مارو تهدید میکنه یعنی فکر نمیکنن یک وقت ما به سمتشون شلیک کنیم انقدر کوته فکرن عقلشون اندازه چندتا کاربر تو میلیاتوری کار نمیکنه یا توانشو دارن به خودشون میبینن که میان 

 

icon_arrowdicon_arrowd

 

نقل قول

برای اینکه همزمان عمله داخلی وی نیز با ایجاد رعب و وحشت از احتمال وقوع جنگ، کنترل فضای ذهنی جامعه را در دست گرفته وکشور را برای دادن امتیاز جدید و فتح باب مذاکراتِ باب میل ترامپ مجبور نماید. همین.

 

ویرایش شده در توسط MOHAMMAD
  • Like 1
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
12 minutes قبل , MOHAMMAD گفت:

برای اینکه همزمان عمله داخلی وی نیز با ایجاد رعب و وحشت از احتمال وقوع جنگ، کنترل فضای ذهنی جامعه را در دست گرفته وکشور را برای دادن امتیاز جدید و فتح باب مذاکراتِ باب میل ترامپ مجبور نماید. همین

بله اینم که شما میگی حتما جز قصد و نیتشون هست اما بهر حال احتمال حمله غافلگیر کننده تو این شرایط از طرف ما هست  حساب اینو نمیکنه ناوهایی که ملیادرها دلار قیمت دارن و ابروی نظامی امریکا هستن رو به خطر میندازه یا به توان نظامیشون اطمینان دارن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 hour قبل , hosm گفت:

 

اولین حلقه مقاومت، تقویت اقتصاد داخلی است

- اجرای سفت و سخت CGT (مالیات بر عایدی) خصوصا با ضرایب بالا برای دلالی های مضر مانند خانه یا دلار

- افسار زدن بر بانکها

- زدودن پیرمرد‌های دزد و خسته از مدیریت‌ها

- اصلاح سنگین ساختار قضایی به سمت عدالت و چابکی

 

 

رویای شیرینیست ولی با این حجم فساد که تمام سطوح مملکتی رو گرفته شک دارم تو تمام مواردی که مثال زدید دست آقایون و خانواده محترم دخیله پس با یه زدو بند مانع میشن

 

55 minutes قبل , zed گفت:

با سلام خدمت همه دوستان گرامی

از اصول جنگ غافلگیری حریف است . کسی که بخواهد بجنگد به حریف اعلام نمی کند آماده جنگ باش مگر آنکه فریبی در کار باشد . در خلیج فارس جنگ نخواهد شد چون ما را در خلیج فارس هوشیار ساخته اند . باید دید کجا نا آماده و غافل هستیم که از همانجا حمله خواهد شد .

زمان جنگ کویت تقریبن همین اطفاقات الان داشت رقم میخورد آمریکا نیروهاشو تو عربستان پیاده میکرد صدام نگاه میکرد و مواضع دفاعیشو میچید بعد جنگ .........بعد صلح .............بعد جنگ و بای بای صدام 

ویرایش شده در توسط ldmdff
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نظرت تو این کشور یا تو هر کشوری کسی میاد جونش را برای جنگ بده

دفاع از اسلام؟ کی اسلام از ما دفاع میکنه

آمریکا وقتی احساس ضعف نظامی کنه احتمال جنگ هم هست

  • Upvote 3
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم