mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

1 hour قبل , worior گفت:

 

تجربه جنگ کویت و 2003 از رفتار نیروی هوایی آمریکا نشون میده که بعد از مدتی تانکر و بمب افکن بازی! میکشن تو و یه حمله هوایی انجام میدن.

 

این کار اینقدر ادامه پیدا میکنه تا رفتار کامل پدافند هوایی ایران شناسایی بشه. شاید سه ماه شاید 6 ماه! 

 

 

بهترین دفاع حمله هست

- سنجش رادارهای پدافند آمریکایی ها و یا حتی اگر شد سرقت این رادارها 

- مزاحمت برای ماهواره ها و پرنده های جاسوسی از طرق مختلف 

- زدن مراکز تلمبه خانه نفتی عربستان و حتی امارات 

- انجام تمرینات و رزمایش در کنار ناوگان آمریکا 

- کشتی های نظامی بر پایه تجاری و کشاندن پدافند به لبه مرز دریایی 

- شکار پهن پیکرهای جاسوسی خاص بصورت پنهان 

 

مهمتر از همه

- بگی یه چیزی دارم ولی بهت نمیگم :D

 

بر 3 دی 1399 در 01:38 , arminheidari گفت:

موارد مهم و کلیدی: 

در خصوص جنگنده ها  >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> حملات موشکی و زدن پایگاه ها و جنگنده ها روی زمین با قدرت موشکی

لجستیک انبارها          >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> حملات موشکی 

انهدام رادارهای زمینی >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> حملات موشکی ضد رادار

انهدام یا کور کردن ماهواره ها >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> جمینگ یا اخلال گر ماهواره ای / موشک ضد ماهواره

انهدام خطوط مواصلاتی زمینی یا دریایی >>>>>>>>>>>>>> پهپادها / موشک خلیج فارس 

لجستیک هوایی شامل ترابری .و سوخت رسان >>>>>>>>>  جنگنده هایی همچون اف 14 با موشک های دوربرد و هایپرسونیک / استفاده از پهپادها برای شکارهای فرای افق دید راداری 

پرنده های شناسایی و پیش اخطار پهن پیکر >>>>>>>>>>> جنگنده هایی همچون اف 14 با موشک های دوربرد و هایپرسونیک / استفاده از پهپادها برای شکارهای فرای افق دید راداری 

شکار پرنده تخصصی جنگ الکترونیک یا سوخت رسان >>>> توسعه و تقویت زیرساخت های جمینگ و ضد جمینگ / ساخت یا تهیه جنگنده برتری هوایی

جنگ الکترونیک و جمینگ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> توسعه و تقویت زیرساخت های جمینگ و ضد جمینگ 

به هم زدن برنامه دشمن و خلبانانش >>>>>>>>>>>>>>>> استفاده از هوش مصنوعی برای پهپادها و موشک ها

ایجاد برتری هوایی     >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ساخت یا تهیه جنگنده برتری هوایی / پهپادهای شکارچی با هوش مصنوعی

 

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نقل قول

به گزارش شبکه «ای‌بی‌سی نیوز»، کشتی‌هایی که قرار است در این رزمایش شرکت داده شوند، شامل ناو هواپیمابر فرانسوی «شارل دوگل»، ناو تهاجمی آمریکایی «یو.اس.اس ماکین آیلند»، ناوچه بلژیکی «اچ‌ان‌ال‌ام‌اس لئوپولد» و ناوشکن ژاپنی «جی‌اس آریاکه» است، به اضافه هواپیماهای چهار کشور مذکور.

 

طبیعتا میبینیم وقاحت آمریکایی مسری است. کاری به این نداریم یک کشور باطنا مستعمره محسوب میشه یا خیر ولی حقش هست کره شمالی و چین هر گونه اقدام نظامی ای که میتونند در سواحل نزدیک ژاپن و کره جنوبی انجام بدند و هیچ کس هم حق اعتراض نداره.

 

به همون بهانه که ژاپن در سواحل ما مانور نظامی میکنه ما و بقیه هم حق دارند هر جایی دلمون خواست حضور و ظهور و بروز نظامی داشته باشیم. (جالبه حالا اون سواحل و آبها را میشه مشترک حساب کرد بین اینها ولی خلیج فارس ما چه ارتباطی به ژاپن و ناوچش داره؟ اگر به این بهانه ها و تردد ناوگانها باشه که هر کشوری پس حق داره هر شهروندش هم از جایی رد شد ناوگان نظامی اعزام کنه برای تامین حقوقش! )

 

وضعیت آمریکا و فرانسه که روشن هست و گاوهاشون این اطراف تا وقتی هستند و شیر فلکه های نفت مگر به زور اسلحه مانع تجاوزشون از یک حدی بشی والا تا وسط پایتختت هم به بهانه های مختلف میان ولو ساختگی تازه به خرج خودت! و اگر هم نپذیرفتی یا مثل سوریه ویرانت میکنند یا میبرنت تحت فشار و تحریم.

  • Like 1
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نقل قول

به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری العربیه روز یکشنبه در گزارشی از امضای یک توافقنامه جدید میان پادشاهی اردن و ایالات متحده خبر داد که به موجب آن، ورود نیروهای نظامی، جنگنده، ناو و وسائل نقلیه آمریکایی به خاک این کشور خاورمیانه‌ای را اجازه می‌دهد.

این توافقنامه که در ماه ژانویه امضا شده، در ماه فوریه در یک اقدام غیرعادی و با دور زدن پارلمان اردن از سوی دولت این کشور به تصویب رسید.

وزارت خارجه پادشاهی اردن در این باره اعلام کرد که این توافقنامه «ثمره مذاکره‌های طولانی مدت است».

بنا بر گزارش العربیه، نیروهای نظامی آمریکا و جنگنده‌ها و ناوهای آنها به موجب این توافقنامه دفاعی جدید اجازه «ورود و خروج آزادانه به خاک اردن» را می‌یابند.

 

 

اردن قبلا در حمله به سردار سلیمانی و ترور ایشون نقش مهمی را برای نیروی هوایی ایالات متحده بازی کرده بود. همچنین در اشغال سوریه و مهمترین منطقه یعنی در اشغال نگه داشتن تنف.

قبلا با پیمان آسمان باز همانطور که بارها گفته شد و رصدها نشون میداد آسمان اردن دقیقا مثل آسمان یکی از ایالات آمریکا کاملا در اختیار آمریکایی ها و ارتش آمریکا بود (بماند نیروی هوایی انگلستان و صهیونیستها هم به کرات ازش استفاده میکنند) و حالا با این پیمان جدید و خطرناک که بیشتر به نظر به منظور حفظ و نگه داشتن ناحیه اشغالی تنف در سوریه با ریسک پذیری کمتری هست (دقیقا به معنای اشغال مثلث حیاتی سوریه و عراق و اردن و قطع ارتباط حیاتی ایران و عراق و مقاومت با مدیترانه از سمت سرراستش)

 

ولی در هرگونه درگیری احتمالی در آینده نباید نقش مهم اردن و پایگاه های آمریکایی را برای آمریکا ضد ایران فراموش کرد. با پیمان جدید کل اردن به مثابه یک پایگاه بزرگ در اختیار ارتش ایالات متحده است و دولت و رژیم اردن هم قبلا نشان داده هرچند ساکت هست ولی ضدیتش با ایران در موقع لزوم حالا یا از سر بی اختیاری یا ناچاری یا نفوذ به شدت ضربه زننده خواهد بود. از اونجایی که زیرساختهای چندانی هم نداره احتمالا انتخاب شده چون نگرانی چندانی از پاسخ متقابل هم ندارند انتخاب کنندگانش در پشت پرده بر خلاف سعودی و امارات.

 

چنین پیمان هایی نه تنها کار رصد و اطلاعاتی را سخت میکنه از استقرار نیروی های خراجی و دشمن در مناطق مختلف اردن و این دو کشور (سوریه و عراق) بلکه برنامه ریزی برای پلنهای موقع جنگ را هم دشوار میکنه چون اولا یک عنصر جدید را وارد معادلات میکنه (حضور رسمی یک کشور در معادلات به عمق تمام اون کشور) و دوم اینکه پیش بینی پذیری ها را کاهش میده از واحدهای استقراری نیروهای خارجی را و کمربندی که ایالات متحده از سرزمین های اشغالی بواسطه سنتکام داره ایجاد میکنه (اول هوایی و حالا زمینی) حالا دامنش به اردن و سعودی و امارات و کویت و عراق و بحرین و قطر و ترکیه حتی کشیده شده. یک خط لجستیکی مستقیم از مدیترانه تا خلیج فارس و دریای سرخ و دریای عمان.

 

  • Like 1
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در مورد پست قبل لازم به ذکر هست که آمریکا قبلا در عربستان این تاکتیک جدید نیروی زمینی را به شکلی پیاه کرده بود و در حال حاضر در عراق هم همین را دنبال میکنه  (گویا از درس های حمله به عین الاسد در کنارت تجربیات گذشته و البته بازبینی برنامه ها با توجه به تغییر تهدیدات و ابازرهای تهدید خصوصا از جانب ایران در یک جنگ احتمالی در منطقه است )

 

نقل قول

  ژنرال «کنت مک کنزی» رئیس سازمان فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) ، اخیرا خبر داد که این پایگاه‌ها که در عربستان سعودی و اراضی مشترک دیگر احداث خواهد شد، «به ما این امکان را می‌دهد که در زمان خطر شدید به پایگاه‌های دیگر انتقال یابیم».

  ادعا شد که این اقدامات، برنامه‌ریزی‌های نظامی احتیاطی هستند که در موقعیت‌های ضروری امکان استفاده مشروط و موقت نیروهای آمریکایی را از این پایگاه‌ها، فراهم خواهد کرد.

 

حالا ولی اجراش در مورد اردن به این شکل هست که آمریکا امکان استقرار و تردد بدون اجازه در اراضی سوریه و عراق را داشت بین این پایگاه های احتیاطی و ثابت. حالا با پیمان نظامی جدید با اردن میتونه در مثلث ویژه عراق/سوریه/اردن که یکی از مناطق اصلی درگیری احتمالی خواهند بود، تردد آزاد داشته باشه و نیروها را به سمت اردن بدون وجود دغدغه مرزها عقب بکشه یا اجرای تاکتیک کنه و بین پایگاه های عملیاتی و پایگاه های پشتیبانی که از خطر حمله مصون هستند تقسیم کار کنه (در حقیقت احتمالا نظر این هست ایران در سوریه و عراق میتونه بدون دغدغه مثل عین الاسد پاسخ بده ولی در اردن به خاطر حاکمیت اردن و پیچیده شدن اوضاع در صورت حمله ایران به اراضی یک کشور عربی با شرایط پایدار و با ثبات (بر خلاف سوریه و عراق) این کار را نخواهد کرد)

 

در مورد کویت هم زمزمه هایی شنیده میشه و حتی ممکن هست با شرایط اعلام ناشده ای در زمان جنگ دو کشور عربستان و کویت هم این اجازه را بدند که شاید نمیخوان در شرایط فعلی اعلام کنند به خاطر حساسیت ها.اصل خبر هم مربوط به احداث چند پایگاه در مرزهای عراق هست به سمت اردن و کویت که گویا در همین پلن تعریف میشند به عنوان پایگاه های موقت یا دسترسی و بارانداز.

 

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 1
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام و عرض تبریک جهت فرا رسیدن سال نو
میخواستم یک سناریو نبرد برای شبیه ساز CMANO بنویسم که نیاز به کمک و هم فکری اساتید دارم

سعی بر اینه جامع ترین نظر رو سناریو نویسی کنیم. بر همین اصل تلاش دارم نظرسنجی رو بین دوستان و همکارنم و همچنین سایت های نظامی انجام بدم

ممنون که کمک میکنید

امیدوارم دوستان با شبیه ساز Command Modern Operation آشنایی داشته باشن

میخواستم یه سناریوی محتمل رو بنویسم در مورد نبرد محتمل ایران با یکی یا چندتا از دشمنانش. بر همین اساس بعد از تفکرات عمیق به این نتیجه رسیدم که باید برای سناریونویسی طبق مرحله زیر عملکرد:

١- طرف هاي جنگ چه كساني هستن Side. يعني كي قراره با كي بجنگه؟! متحدین طرفین چه کسانی هستن؟
٢- زمين نبردsituation . كجا و چه محدوده جغرافيايي رو شامل ميشه؟ گستره نبرد در چه حدی هست؟ آیا با نبرد محدود طرف هستیم یا با نبردی که امکان استفاده از سلاح اتمی هم وجود داره؟

٣- نقاط هدف طرفين Object. طرفين چه نقاط ضعف و قوتي دارن. چه تجهیزات و لجستیکی دارن. کدوم مراکز و پایگاههای هم رو هدف قرار میدن. اين سوال هم تابع جواب سوال قبل هست

  • Like 1
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به این منظور نظر سنجی زیر رو قرار میدم و خواشمندم دوستان و کاربران شرکت کنن

سوال اول:
به نظر شما کدوم احتمال قوی تره؟
1- جنگ بین ایران و اسراییل به صورت مستقیم و بدون حضور متحدین
2- جنگ بین ایران و اسراییل به صورت مستقیم و با حضور متحدین ( حزب الله، حماس، آمریکا و...)
3- جنگ بین ایران و آمریکا به صورت مستقیم و بدون حضور متحدین
4- جنگ بین ایران و آمریکا به صورت مستقیم و با حضور متحدین
5- جنگ بین ایران و عربستان به صورت مستقیم و بدون حضور متحدین
6- جنگ بین ایران و عربستان به صورت مستقیم و با حضور متحدین

  • Like 1
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

فقط جهت برآورد صحیح کمی و کیفی از نظرسنجی در انتهای نظراتتون لطفا به شکل زیر به موارد نام برده شده از 0 تا 10 نمره بدید

به عنوان مثال:
به نظر این حقیر احتمال گزبنه «1- جنگ بین ایران و اسراییل به صورت مستقیم و بدون حضور متحدین» بالاخص با شرایط امروز که هر دو طرف در مسایل هسته ای منطقه ای شدیدا هم دیگه رو تهدید می کنن وجود داره. یکی از دلایل شروع چنین جنگی میتونه حمله مستقل اسراییل به تاسیسات هسته ای، ترور دانشمندان هسته ای و پاسخگویی ایران، حمله به نیروهای ایران و وابسته مثل ترور سردار سلیمانی یا مقر نیروها در عراق و سوریه باشه. همچنین این اواخر که یک جنگ نفتکش ها (و البته کانتینربر) توی دریای عمان مدیترانه و سرخ، هم داره شکل میگیره.( نمره گزینه 1=5 )

گزینه «2- جنگ بین ایران و اسراییل به صورت مستقیم و با حضور متحدین» با همان موارد از پیش ذکر شده هم میتونه موجود باشه و حتی این گزینه رو محتملتر میدونم چون بعید هست که در صورت چنین اتفاقی متحدین مثل آمریکا و حزب الله دخالت نکنن. حتی احتمال درگیری ناتو هم هست البته کمتر در مورد ایران و صرفا جهت ایجاد امنیت جهت کریدور دریای عمان و خلیج فارس و شاید بمب بارون مناطقی مثل انبار مهمات یا پایگاههای حزب الله در لبنان و سوریه جهت حمایت از اسراییل( دوستان مستحضر هستن که حزب الله لبنان جزو لیست گروههای تروریستی اروپاست). در مورد متحدین ایران هم میشه از یمن و حماس و گروههای وابسته توی عراق و سوریه نام برد. به قول نورالدین خانزاده صدی در 99 دولت سوریه خودش رو عقب میکشه. عربستان و امارات هم احتمالا در صورت یک جنگ تمام عیار وارد قضیه میشن. ( نمره گزینه 2=8 )

در مورد گزینه «3- جنگ بین ایران و آمریکا به صورت مستقیم و بدون حضور متحدین» هم تقریبا مثل گزینه یک نظر میدم اما با احتمال کمتر. چون اون شناختی که من از اوضاع منطقه دارم در صورت چنین اتفاقی بعید هست عربستان و اسراییل وارد نشن اصلا برای وارد کردن آمریکا به چنین مهلکه ای گوسفند نذر و نیاز کردن و صد البته بعیدتر اینکه ایران جهت تنبیه دشمن به متحدین آمریکا و پابگاههاش رحم کنه و این خودش یعنی متحدین وارد میشن. ( نمره گزینه 3=3 )

پیرو نظر خودم راجع به گزینه 3 برای گزینه «4- جنگ بین ایران و آمریکا به صورت مستقیم و با حضور متحدین» احتمال بیشتری میدم. ( نمره گزینه 4=8 )

در مورد گزینه «5- جنگ بین ایران و عربستان به صورت مستقیم و بدون حضور متحدین» شاید بخاطر اینکه عربستان بخواد مثل ماجرایی که توی حمله به تاسیسات نفتیش توی بقیق و حریص اتفاق افتاد اینبار کاری بکنه. از اونجا که عربستان با وجود توانایی برای زدن ضربه مهم به ایران اما عمرا نمیتونه بدون متحدین چیزی برای گفتن داشته باشه احتمالش رو کم می دونم. ( نمره گزینه 5=3 )

در مورد گزینه «6- جنگ بین ایران و عربستان به صورت مستقیم و با حضور متحدین» به مانند قبل اما احتمال بالاتری میدم. ( نمره گزینه 6=8 )

  • Like 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
12 minutes قبل , natilues گفت:

با سلام و عرض تبریک جهت فرا رسیدن سال نو
میخواستم یک سناریو نبرد برای شبیه ساز CMANO بنویسم که نیاز به کمک و هم فکری اساتید دارم

سعی بر اینه جامع ترین نظر رو سناریو نویسی کنیم. بر همین اصل تلاش دارم نظرسنجی رو بین دوستان و همکارنم و همچنین سایت های نظامی انجام بدم

ممنون که کمک میکنید

امیدوارم دوستان با شبیه ساز Command Modern Operation آشنایی داشته باشن

میخواستم یه سناریوی محتمل رو بنویسم در مورد نبرد محتمل ایران با یکی یا چندتا از دشمنانش. بر همین اساس بعد از تفکرات عمیق به این نتیجه رسیدم که باید برای سناریونویسی طبق مرحله زیر عمل کرد:

١- طرف هاي جنگ چه كساني هستن Side. يعني كي قراره با كي بجنگه؟! متحدین طرفین چه کسانی هستن؟
٢- زمين نبردsituation . كجا و چه محدوده جغرافيايي رو شامل ميشه؟ گستره نبرد در چه حدی هست؟ آیا با نبرد محدود طرف هستیم یا با نبردی که امکان استفاده از سلاح اتمی هم وجود داره؟

٣- نقاط هدف طرفين Object. طرفين چه نقاط ضعف و قوتي دارن. چه تجهیزات و لجستیکی دارن. کدوم مراکز و پایگاههای هم رو هدف قرار میدن. اين سوال هم تابع جواب سوال قبل هست

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
16 hours قبل , natilues گفت:

با سلام و عرض تبریک جهت فرا رسیدن سال نو
میخواستم یک سناریو نبرد برای شبیه ساز CMANO بنویسم که نیاز به کمک و هم فکری اساتید دارم

 

 

سلام

 

یه تاپیک معرفی و آموزش بزن، بعد نظر خواهی کن.

هم cmano و هم jane's fleet , ...

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 اما معرفی بازی به زبان سایت های دانلود:
"
Command Modern Air Naval operations یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی WarfareSims طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Slitherine Ltd. برای پلتفرم PC روانه بازار شده است .
سری Command شبیه ساز نبردهای مدرن است. ممکن است با تماشای تصاویر این بازی، تصور کنید با یک بازی خسته کننده و بی محتوا طرف هستید. ولی به هیچ وجه اینطور نیست! به نمره 9 که بازی از کاربران استیم گرفته است، توجه شما را جلب می کنم.
شما در این بازی در نقش یک فرمانده ظاهر می شوید. فرمانده عملیات های کوچک و بزرگ. بر خلاف دیگر بازی ها، قرار نیست شما فقط به اسم و ظاهری، فرماندهی کنید. شما واقعا باید فرماندهی عملیات را برعهده بگیرید و بسیاری از شرایط را در نظر داشته باشید. شما باید موقعیت های جغرافی را بررسی کنید، مکان و حدود موقعیت دشمن را مطلع باشید و بهترین استراتژی را برای عملیات های خود برگزینید. یادتان باشد شما در حال تجربه یک شبیه ساز هستید، پس فرصت خطا ندارید.

مام امکانات در اختیار شماست!
از کوچکترین نیروهای نظامی تا بزرگترین و معروف ترین آنها را می توانید در عملیات های مختلف کنترل کنید. از انواع کشتی، موشک و هواپیما گرفته تا رادار ها و ماهواره های پیشرفته. تمامی نیروها و تجهیزات با ریزترین جزئیات و دقت بسیار ساخته و در بازی قرار گرفته اند. شما امکانات بسیاری دارید، ولی باید روش و نحوه استفاده از آنها را نیز فرا بگیرید!
جهان زیر انگشتان شما
نقشه بازی، نقشه واقعی و 3 بعدی جهان است که توسط تصاویر ماهواره ای ضبط شده است. هر یک از سناریو ها، دارای مپ کاملا 3 بعدی و ماهواره ای همراه با ریزترین جزییات است. شما در نقشه های بازی می توانید بچرخید و زوم کنید. سناریوهای بازی در مناطق و خاک های متفاوتی رقم می خورد. از شرق آسیا گرفته تا اروپا و قطب شمال.
همچنین رابط بصری قدرتمندی برای موس شما وجود دارد تا به راحتی نیروهای خود را کنترل کنید. همچنین هات کی های متفاوتی برای کیبورد تعریف شده است تا شما کنترل راحت تری بر روی نقشه داشته باشید و به راحتی دستورات خود را به نیروها بدهید.

سناریو ها و اسلحه ها در شبیه ساز، مانند واقعیت عمل می کنند. با تمام نقاط قوت و ضعف خود. حرکت، شناسایی، درگیری، پیروزی و شکست آنها تماما بر اساس قدرت و امکانات و مهارت نیروهاست و شما نمی توانید به شخصه نیرویی را قهرمان کنید و تمام مواضع دشمن را نابود کنید. سلاح های الکتریکی و تکنولوژی های پیشرفته می توانند نتیجه نبرد را عوض کنند. همچنین آب و هوا نیز تاثیر خود را در نبرد خواهد گذاشت. می تواند متحد شما باشد و یا بدترین دشمن شما!
پستی و بلندی های زمین، می تواند نیروهای شما را مخفی کند، ولی همچنین ممکن است مانعی برای شلیک موشک های شما باشد. جت های جنگنده شما نیز دارای تنظیمات بسیاری هستند. می توانید آنها را در ارتفاع بالا به پرواز در بیاورید و یا بگویید تا در ارتفاع پایین پرواز کنند تا از رادار ها در امان باشند، سرعت آنها را تنظیم کنید و نحوه شروع درگیری آنها را گوشزد کنید. آب و هوا در Command تاثیر زیادی دارد، همانند واقعیت. این به شما بستگی دارد که از آن استفاده کنید و یا آن را تبدیل به دشمن خود کنید!
مردان تحت کنترل هستند
ماشین های جنگی شما (البته اگر ربات نباشند)، توسط انسان ها کنترل می شوند. افراد تحت کنترل شما دارای مهارت های مختلفی هستند (از مبتدی تا حرفه ای) و تحت ماموریت های مختلف (مانند نحوه انجام ماموریت، زمان انجام آن، کیفیت انجام آن، درصد احتمال موفقیت) واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند. گاهی تصمیمات منطقی می گیرند، و گاهی احساسی، گاهی هوشمندانه و گاهی احمقانه. افراد نظامی شما از سخت افزار ها اهمیت بیشتری دارند. سلاح ها و موشک های بی کیفیتی که توسط عراق و لبنان استفاده می شود، ممکن است به سلاح های بسیار مرگباری در مقابل هواپیماهای فوق پیشرفته مصر و روسیه تبدیل شوند. مرگبارترین نیروهای نظامی دنیا، دارای باهوش ترین و کارآمد ترین نیروی انسانی

 

جنگ دریایی و هوایی در سرتاسر جهان
نبرد کره، نبرد های قومیتی، نبرد ویتنام، جنگ های خاورمیانه، کوبا، ایران-عراق، جنگ جهانی سوم، جنگ های صحرایی، هند و پاکستان، درگیری های گذشته و آینده اقیانوس آرام، آمریکا-روسیه، چین-آمریکا، درگیری های مرزی روسیه، جنگ های قدیمی جنگ جهانی دوم، نبردهای پیش بینی شده در 2020 و بیشتر از موارد ذکر شده، منتظر شما هستند. با خطرات و موقعیت های جنگی گذشته، حال و آینده مواجه شوید و خود را بسنجید. آیا شما می توانید در مقابل چالش های جنگی مدرن موفق باشید؟
رهبر باشید و هدایت کنید، نیرو جا به جا نکنید!
هدایت تک تک جزییات نبردهای شبیه سازی شده واقعی همراه با تکنولوژی های پیشرفته باعث ترس شما شده است؟ خب باید که اینطور باشد! ولی ما به شما کمک می کنیم. نیروها و تجهیزات شما جزییات را انجام می دهند و شما فقط وظیفه دارید تا تصمیمات بزرگ و مهم را بگیرید و بقیه آنرا به نیروهای خود واگذار کنید، همانند واقعیت! کارکنان شما و خلبانان هواپیماهای شما در فرودگاه در حال آماده سازی حمله و سوخت گیری هستند. در حالی که کشتی، ناوها و زیردریایی های شما در حال رسیدن به نقطه شروع حمله هستند. تمام این نیروها امید دارند تا از باران گلوله و موشک ها زنده به پایگاه برگردند. حالا وقت تصمیم های تاثیرگذار شما است. عملیات را هدایت کنید، تصمیمات بزرگ و حیاتی را بگیرید و بگذارید نیروهای شما ریزجزییات را انجام دهند. در حالی که همچنان شما می توانید در نبرد مداخله داشته باشید و آنها را کنترل کنید.

جنگ خودتو بساز
فکر می کنید می توانید نبردهای خود را شبیه سازی کنید؟ پس اثباتش کنید. Command یک ادیتور مرحله در اختیار شما می گذارد. ادیتوری با هزاران ویژگی و قابلیت های بینظر که تمام نیاز های شما را تامین می کند. هزاران ابجکت و ماموریت تعریف کنید، از یک درگیری کوچک میان دو کشتی تا جنگ هسته ای را می توانید برنامه ریزی کنید. امکانات بی پایان هستند.
هزاران سناریو
سناریوهای بازی بی پایان هستند. خود شبیه ساز دارای 42 سناریو (3 آموزشی) است. البته این مقدار در حال حاضر با عرضه DLC ها دوبرابر و بیشتر شده است. همچینین شما می توانید سناریوهای خود را بسازید و یا از سناریوهایی که دیگران به اشتراک گذاشته اند استفاده کنید.
ویژگی های بازی:


  • نقشه قدرتمند و 3 بعدی (به سبک Google Earth) با چندین لایه.
  • رابط کاربری بصری، از ویژگی های استفاده از موس و کلیک برای تازه کاران گرفته تا دکمه های پیشرفته کیبورد برای حرفه ای ها.
  • هواپیما ها، کشتی ها، زیردریایی های، واحد های زمینی، نیروهای استراتژیکی و فضایی با ویژگی های واقعی و طبیعی، سلاح ها و دیگر امکانات و سیستم های واقع گرایانه و با دقت طراحی شده آماده هستند تا تجربه یک نبرد واقعی را شبیه سازی کنند. نیروها دارای شبیه سازی دقیق و محدودیت های تعدادی هستند.
  • بیش از 40 سناریو بر اساس اختلافات تاریخی و فرضی
  • سناریو ادیتور – که به شما اجازه می دهد نبردهای خود را شبیه سازی کنید و مدسازی نبرد را شروع کنید.
  • دیتابیس پیشرفته – که به شما اجازه می دهد آمار دقیق و جزئیات نیروها و سلاح ها را در اختیار داشته باشید.
  • مقیاس خارق العاده – از نبرد میان دو قایق تا جنگ هسته ای
  • مدل های شبیه سازی شده هواپیماها (از جمله هواپیماهای نیمه فضایی) و عملیات های دریایی، نیروهای روی سطح و زیر سطح، همراه با فیزیک واقع گرایانه، سنسورها و EW، پستی و بلندی زمین و آب و هوا، سلاح و مدل های آسیب دیده در بازی حضور دارند.
  • مدل های متمرکز شده بر روی نیروهای زمینی و نیروهای هوایی، دریایی و فضایی.
  • عملیات های معدنی و زیرزمینی.
  • گزینه های هسته ای و دیگر سلاح های ویژه.
  • قابلیت ضبط و بازپخش جنگ ها
     

منبع: استراتژیک کلاب "

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

میشه انلاین و شبکه بازی کرد تا سطح خودت‌را مقایسه کنی؟

میشه عکسهایی از محیطش بزارید؟

 

  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
20 minutes قبل , Overdose گفت:

میشه انلاین و شبکه بازی کرد تا سطح خودت‌را مقایسه کنی؟

نه متاسفانه این قابلیت را ندارد

ولی میشه سناریو نویسی کرد و اون رو به اشتراک گذاشت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

۱۷ فروردین ۶۱ در خاطرات آیت‌الله رفسنجانی: سفیر شوروی‌ از تجاوز هلیکوپترهای‌ روسی‌ از مرز افغانستان به‌ روستاهای‌ مرزی‌ سیستان‌ عذرخواهی‌ کرد و از ما ممنون‌ بود که‌ خبر آن را پخش‌ نکردیم‌. ما شش‌ شهید و بیست‌ زخمی‌ داده‌ایم‌. مدعی بود اشتباها تجاوز کرده‌اند.

https://twitter.com/HaniyehMovahed/status/1511780136684769284

ویرایش شده در توسط FBI
  • Like 1
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بر 18 فروردین 1401 در 01:12 , FBI گفت:

۱۷ فروردین ۶۱ در خاطرات آیت‌الله رفسنجانی: سفیر شوروی‌ از تجاوز هلیکوپترهای‌ روسی‌ از مرز افغانستان به‌ روستاهای‌ مرزی‌ سیستان‌ عذرخواهی‌ کرد و از ما ممنون‌ بود که‌ خبر آن را پخش‌ نکردیم‌. ما شش‌ شهید و بیست‌ زخمی‌ داده‌ایم‌. مدعی بود اشتباها تجاوز کرده‌اند.

https://twitter.com/HaniyehMovahed/status/1511780136684769284

اگر آمریکایی ها این کار کرده بودند باز هم خبر آن را پخش نمی‌کردند ؟

این هم در نظر بگیرید که بیشتر سلاح های صدام در آن سالها هم دستپخت همین شوروی بود و این سرسپردگی تا الان هم ادامه دارد و دیگر دم خروس به شدت بیرون زده (به عنوان مثال رجوع کنید به صحبت های یک ماه گذشته جناب جلیلی در مورد نفت و عدم جایگزینی نفت روسیه )

شعار نه شرقی نه غربی فقط شعار بود 

  • Like 1
  • Upvote 2
  • Downvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.