mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote name="pckho0r"][quote]
......

خوب همه راهکارها به بن بست رسیده و ایران حاضر به کوتاه امدن نیست پس سناریوی زیر اغاز میشه :

چند عملیات تروریستی بزرگ در امریکا اتفاق میافته و هزاران نفر کشته میشن به طوری که عمق فاجعه 11 سپتامبر در مقابل این حمله تروریستی ترقه بازی بیش به حساب نیاد! و کل حمله به نام ایران زده خواهد شد!
چند دقیقه بعد تبلیغات وسیع و همه جانبه در تمام دنیا اغاز میشه و مردم تیتیش مامانی امریکا که احساس خطر کردند خواستار پایان جنگ و تنبیه شدید این حرکت گستاخانه ایران میشن و از دولتشون میخوان که به هر قیمتی که شده !!! این جنگ پایان بپذیره.

چند ساعت بعد رییس جمهور امریکا در طی سخنرانی شدیدالحنی اولتیماتومی 24 ساعته به ایران میده تا قطع نامه شورای امنیت مبنی بر پایان جنگ و اعلام اتش بس رو بپذیره در غیر اینصورت با پاسخ شدید ایالات متحده امریکا روبرو خواهد شد![b](بمباران اتمی)[/b]
و چند ساعت بعد تصاویری از تسلیح و اماده سازی بمب افکن های امریکا به بمب های اتمی در شبکه های خبری دنیا با اب و تاب فراوان و بزرگنمایی وسیع پخش میشه .[b][color=red](جهان در استانه نبرد اتمی)[/color][/b]

اما در ایران هول ولوله عجیبی در ایران راه افتاده و مردم با اضطراب فراوان در حال سرگردانی هستند (البته از مردم شجاع ایران بعیده ولی از افراد متمول و رفاه طلب شهرهای بزرگ خصوصآ ت... هیچ بعید نیست!
سران ایران مدام در شبکه های تلویزیونی حاظر میشن و از توخالی بودن تهدیدات امریکا سخنرانی میکنند و سعی در ارام کردن اوضاع دارند اما ...
چند ساعت مانده به پایان اولتیماتوم امریکا چند فروند بمب افکن امریکا بر فراز شهرهای ایران مشاهده میشه و دقایقی بعد در شبکه های خبری رییس ستاد مشترک ارتش امریکا اعلام میکنه که بمب افکن ها حامل بمب های اتمی بودند!!!!)

لحظات به سرعت سپری میشه و هیچکس به طور دقیق نمیدونه که امریکا چکار خواهد کرد؟!

ایا واقعآ ایران بمباران اتمی خواهد شد؟ هر چند مختصر و محدود!

یا اتفاقی دیگری خواهد افتاد و امریکا زیر حرفش خواهد زد و با خواری خفت از تصمیمش منصرف خواهد شد!

به نظر شما تکلیف چیست؟! ما باید چکار کنیم؟
تسلیم بشیم و خون هزاران شهیدی که در راه وطن کشته شدند رو نادیده بگیریم و با همه ارمان هامون خداحافظی کنیم و با سرافکندگی معاهده ترک مخاصمه رو امضا کنیم؟! یا اینکه تا اخرین نفر پای ارمان هامون بایستیم و با افتخار کشته بشیم و شاید به انتظار یک معجزه لحظه شماری کنیم!؟

در هر دو صورت ما صدمات بسیاری خواهیم خورد و انصافآ اگر چنین اتفاقی خدایی نکرده یکروزی بخواد اتفاق بیافته وضعیت ما بسیار اسفبار خواهد شد!(از ترسیم وقایع معذوریم!)

خوب میبینید که اگر قراره که جنگ به این نقطه ختم بشه حقیقتآ اغاز نشدن اون به هر قیمتی عاقلانه تر به نظر میاد!

[b]اما سناریویی که من فکر می کنم ایران برای چنین روزی پیش بینی کرده!!!!!![/b]

1 ساعت مانده به پایان اولتیماتوم خبری فوق العاده شوکه کننده دنیا رو بهت زده میکنه.

[size=18][color=red][b]ایران بمب اتمی ازمایش کرد!!!!!!![/b][/color][/size]

و تصاویر این ازمایش لحظه به لحظه از شبکه های خبری دنیا مدام در حال پخش شدنه.

بله یک انفجار 5 مگاتنی در خارج از جو زمین و در ارتفاع 2000 مایلی از سطح زمین روی داده و کلیه های ماهواره های مخابراتی ، تلویزیونی ،مکان یابی و جاسوسی از غرب هند تا شمال افریقا به طور کامل از کار افتاده و ارتباط خاورمیانه با دنیای خارج تا حد زیادی قطع شده .

همزمان با پخش صحنه های این انفجار خبر دوم ترس و حشت رو به جون امریکایی ها میندازه :

تصاویری واضح و روشن با موزیکی حماسی و اکنده وحشت از سیلوهایی غول پیکر و افرادی ماکس زده در داخل این سیلو ها که در حال Load موشک های ناشناخته و احتمالآ قاره پیما و با کلاهک اتمی هستند!!!!!!!!

رییس جمهور ایران طی نشستی اضطراری در صفحه شبکه های خبری دنیا حاضر میشه و پس از خواندن دعای همیشگی!!! و تنها با گفتن این جمله و با قاطعیت و لحنی شدید و اکنده از خشم اعلام میکنه که در صورت حماقت امریکا این کشور در اتش خشم ملت ایران خواهد سوخت و از صفحه روزگار محو خواهد شد!!!!!!!!!

بله سران امریکا با دستپاچگی فراوان در حالی که از سردرگمی به جنون افتاده اند با اعلام قبول تمام شروط ایران حاظر به ترک مخاصمه میشن و خفت و خواری منطقه رو برای همیشه ترک خواهند کرد !!! و پس از ان موج شکست های پی در پی سیاسی و اقتصادی امریکا اغاز میشه و در طی کمتر از 3 سال این کشور مضمحل و از درون متلاشی خواهد شد!!!

فکر کنم اگر از روی سناریوی بالا یک فیلم سینمایی ساخته بشه تمام رکورد های جهانی و هالیوودی رو بشکنه :? icon_razz[/quote]

پيشنهاد ميكنم يك انجمني ايجاد شود با نام : داستان ها يا سناريوهاي جنگي .
كه دوستاني كه به اينگونه مطالب علاقه دارند (كه اتفاقا خيلي هم شور انگيز هستش) در آن قسمت داستانهايشان را قرار بدهند و همه ي ما هم لذت ببريم و نظر بديم.
اين تاپيك فكر كنم در بخش دكترين و استراتژي هست و آقاي مصطفي و ساير اعضاي قديمي سايت همت گذاشتند در نگارش نظراتش كه بحث هاي تحليلي و قوي اي درش هست . از اعضا ميخواهم كه با مطالب غير تحليلي و بر پايه ي ايده پردازي.. خرابش نكنند.
فكر كنم از توي اسكرول خارج بشه و اينقدر مطالب احساسي در اش نوشته نشه بهتر باشه! :?

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بازم سلام
از دوستاني كه بنده رو مورد لطف خودشون قرار دادند متشكرم.

دوستان با اصرار تمام ميخواهند ثابت كنند كه در يك درگيري احتمالي (از نوع تمام عيار) اسراييل و آمريكا(گربه سگ) از تسليحات اتمي بر ضد ما استفاده نمي كنند! خوب اين موضوع رو هم با آوردن تاريخ و ورق زدن اون به ما ثابت كردند ولي همين تاريخ چيزهاي ديگري هم در خودش نگه داشته : در جنگ افغانستان آمريكايي ها از بمبهاي نوتروني در تورابورا و در جنگ عراق در نزديكي فرودگاه بغداد استفاده كردند٬ در اينكه اين دو درگيري نظامي جنگ نبود من شكي ندارم ولي دوستان رو نميدونم! پس نتيجه اينكه آمريكا در يك آزمايشگاه تسليحات جديد خودش رو آزمايش كرده! در زمان حمله به ژاپن يكي از فرماندهان آمريكايي اعلام ميكنه در صورت حمله به ژاپن صدها هزار جنگجوي انتحاري (كاميكازه)به ما حمله ميكنند و تلفات ما بسيار وحشتناك خواهد بود و ميشود گفت اين تنها جنگي بود كه آمريكا با اين ميزان تلفات رو به رو ميشد( اگر حمله ميكرد!) پس با دو بمب روزگار ما رو به جهنمي كه الان توي اون ميسوزيم تبديل كرد و ابر قدرتي خودش رو هم ثابت نمود! حالا اگر روزي ماهيت اسراييل و به طبع اون تمام منافع آمريكا در منطقه توسط ايران تهديد بشه البته در درگيري كه آغازگرش خودشون باشند باز احتمال استفاده از اين تسليحات صفره؟؟؟ چند ماه پيش خبري به نقل از آيت الله رفسنجاني در نماز جمعه تهران پخش شد كه به استناد يكي از شبكه هاي تلويزيوني ايتاليا ٬ آمريكا در مرز بصره از يك بمب 5 كيلوتني استفاده كرده! البته اين موضوع هرگز تكذيب نشد! دوستاني كه دم از معادله پنهان قدرت ميزنند اين رو توجيه كنند كه چطور در يك درگير ساده اون هم در جنگ اول خليج فارس در مرز ما و عراق از بمب اتمي استفاده ميشه ولي در يك جنگ واقعي و نه خيمه شب بازي استفاده از اين تسليحات ناممكنه؟؟؟؟؟؟!!!!!!! اگر يادتون باشه در اون جنگ بيش از نيم ميليون سرباز به رهبري آمريكا در منطقه حاضر شده بودند! موجوديت اسراييل يا منافع غرب و به خصوص آمريكا هم در خطر نبود! نگيد استفاده از اين بمب در مرز ما حاوي هيچ پيامي نبوده كه واقعا گريم ميگيره ! من در پست قبلي هم به اين موضوع اشاره كردم ما بايد در يك برنامه موازي هميشه آماده و گوش به زنگ باشيم تا اگر روزي خطر جدي شد قبل از شروع هر جنگي خود را به اين سلاح مجهز كرده باشيم زيرا در موازنه قدرت و وحشت تنها اين سلاح است كه ميتواندنقش بازدارندگي در مقابل تسليحات غير متعارف اونها رو بازي كنه! خيلي نوشتم ولي اين چند جمله رو هم براي رضايت بعضي دوستان اضافه ميكنم:

داستان حمله آمريكا به ايران از نگاه بعضي ها!
اسراييل با چراغ سبز آمريكا به ايران حمله ميكند ٬ تمام مراكز هسته اي ما در مدت سيم سوت ساعت به تلي از خاك تبديل ميشود٬ گفته ميشود قارقاركهاي40 سال پيش ما با كمك گكرفتن از قاليچه حضرت سليمون با تمام توان به مقابله بر خواستند ولي هيچيك به صد كيلومتري اهداف نرسيدند٬ يگان موشكي سپاه با پرتاب 2 موشك شهاب 3 (با انفاق در توانايي موشكي سپاه) به سمت اسراييل آن هم نه تل آويو بلكه يكي از دهات كوره هاي نزديك مرز اسراييل قدرت خود را به جهان ثابت كردند ولي خبر ها حاكي از هدف قرار گرفتن اين دو موشك توسط سيستم ضد موشكي اسراييل است!!! در خليج فارس هم برادران رزمنده بيش از صد موشك ضد كشتي به طرف وينسنت و ناو هاي هواپيمابر شليك كردند ولي همه آنها يا توسط ضد موشك هدف قرار گرفتند يا بعد از خوردن به كشتي مثل كيك شكلاتي ردي سياه بر پوسته بيروني آن باقي گذاشتند ٬ گفته ميشود مسعولين آمريكايي تصميم گرفته اند تمام موشك هاي ايران را اينگونه نابود كنند! آسمان ايران پر از هواپيماهاي دشمن است و هر لحظه صداي انفجار به گوش ميرسد! گفته شده عده اي از عزيزان مدافع حقوق بشر كه يك نوبلي هم در ميان آنها هست با بافتن فرش قرمز هزار كيلومتري خواستار آزادي خود از دست رژيم شده اند!!! نيروهاي نظامي ايران از جمله: ارتش- سپاه- ناجا- بسيج و وزارت دفاع با اعلام آتش بس يكطرفه خواستار توقف درگيري شده اند! اسراييل اعلام كرده يك سگ ولگرد كه در كوچه هاي تل آويو قدم ميزده توسط يك بمب كشته شده! بورس هاي جهاني با استقبال كم سابقه مردم رو به رو شده ٬ قيمت نفت بشدت پايين آمده و عرب هاي خليج عربي هم ديگر خيالشان راحت شده!
بيدار شو! بيدار شو بابا اولمرت زنگ زده گفته فلسطيني ها پدرمون رو در آوردن جون مادرت با دادمون برس ! ليوني اومده ها! همون ليوني باحاله!
بوش كوچولو بيدار نميشي؟
در اين لحظه بوش از خواب بيدار ميشود .
پايان داستان!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بازم سلام
از دوستاني كه بنده رو مورد لطف خودشون قرار دادند متشكرم.

دوستان با اصرار تمام ميخواهند ثابت كنند كه در يك درگيري احتمالي (از نوع تمام عيار) اسراييل و آمريكا(گربه سگ) از تسليحات اتمي بر ضد ما استفاده نمي كنند! خوب اين موضوع رو هم با آوردن تاريخ و ورق زدن اون به ما ثابت كردند ولي همين تاريخ چيزهاي ديگري هم در خودش نگه داشته : در جنگ افغانستان آمريكايي ها از بمبهاي نوتروني در تورابورا و در جنگ عراق در نزديكي فرودگاه بغداد استفاده كردند٬ در اينكه اين دو درگيري نظامي جنگ نبود من شكي ندارم ولي دوستان رو نميدونم! پس نتيجه اينكه آمريكا در يك آزمايشگاه تسليحات جديد خودش رو آزمايش كرده! در زمان حمله به ژاپن يكي از فرماندهان آمريكايي اعلام ميكنه در صورت حمله به ژاپن صدها هزار جنگجوي انتحاري (كاميكازه)به ما حمله ميكنند و تلفات ما بسيار وحشتناك خواهد بود و ميشود گفت اين تنها جنگي بود كه آمريكا با اين ميزان تلفات رو به رو ميشد( اگر حمله ميكرد!) پس با دو بمب روزگار ما رو به جهنمي كه الان توي اون ميسوزيم تبديل كرد و ابر قدرتي خودش رو هم ثابت نمود! حالا اگر روزي ماهيت اسراييل و به طبع اون تمام منافع آمريكا در منطقه توسط ايران تهديد بشه البته در درگيري كه آغازگرش خودشون باشند باز احتمال استفاده از اين تسليحات صفره؟؟؟ چند ماه پيش خبري به نقل از آيت الله رفسنجاني در نماز جمعه تهران پخش شد كه به استناد يكي از شبكه هاي تلويزيوني ايتاليا ٬ آمريكا در مرز بصره از يك بمب 5 كيلوتني استفاده كرده! البته اين موضوع هرگز تكذيب نشد! دوستاني كه دم از معادله پنهان قدرت ميزنند اين رو توجيه كنند كه چطور در يك درگير ساده اون هم در جنگ اول خليج فارس در مرز ما و عراق از بمب اتمي استفاده ميشه ولي در يك جنگ واقعي و نه خيمه شب بازي استفاده از اين تسليحات ناممكنه؟؟؟؟؟؟!!!!!!! اگر يادتون باشه در اون جنگ بيش از نيم ميليون سرباز به رهبري آمريكا در منطقه حاضر شده بودند! موجوديت اسراييل يا منافع غرب و به خصوص آمريكا هم در خطر نبود! نگيد استفاده از اين بمب در مرز ما حاوي هيچ پيامي نبوده كه واقعا گريم ميگيره ! من در پست قبلي هم به اين موضوع اشاره كردم ما بايد در يك برنامه موازي هميشه آماده و گوش به زنگ باشيم تا اگر روزي خطر جدي شد قبل از شروع هر جنگي خود را به اين سلاح مجهز كرده باشيم زيرا در موازنه قدرت و وحشت تنها اين سلاح است كه ميتواندنقش بازدارندگي در مقابل تسليحات غير متعارف اونها رو بازي كنه! خيلي نوشتم ولي اين چند جمله رو هم براي رضايت بعضي دوستان اضافه ميكنم:

داستان حمله آمريكا به ايران از نگاه بعضي ها!
اسراييل با چراغ سبز آمريكا به ايران حمله ميكند ٬ تمام مراكز هسته اي ما در مدت سيم سوت ساعت به تلي از خاك تبديل ميشود٬ گفته ميشود قارقاركهاي40 سال پيش ما با كمك گكرفتن از قاليچه حضرت سليمون با تمام توان به مقابله بر خواستند ولي هيچيك به صد كيلومتري اهداف نرسيدند٬ يگان موشكي سپاه با پرتاب 2 موشك شهاب 3 (با انفاق در توانايي موشكي سپاه) به سمت اسراييل آن هم نه تل آويو بلكه يكي از دهات كوره هاي نزديك مرز اسراييل قدرت خود را به جهان ثابت كردند ولي خبر ها حاكي از هدف قرار گرفتن اين دو موشك توسط سيستم ضد موشكي اسراييل است!!! در خليج فارس هم برادران رزمنده بيش از صد موشك ضد كشتي به طرف وينسنت و ناو هاي هواپيمابر شليك كردند ولي همه آنها يا توسط ضد موشك هدف قرار گرفتند يا بعد از خوردن به كشتي مثل كيك شكلاتي ردي سياه بر پوسته بيروني آن باقي گذاشتند ٬ گفته ميشود مسعولين آمريكايي تصميم گرفته اند تمام موشك هاي ايران را اينگونه نابود كنند! آسمان ايران پر از هواپيماهاي دشمن است و هر لحظه صداي انفجار به گوش ميرسد! گفته شده عده اي از عزيزان مدافع حقوق بشر كه يك نوبلي هم در ميان آنها هست با بافتن فرش قرمز هزار كيلومتري خواستار آزادي خود از دست رژيم شده اند!!! نيروهاي نظامي ايران از جمله: ارتش- سپاه- ناجا- بسيج و وزارت دفاع با اعلام آتش بس يكطرفه خواستار توقف درگيري شده اند! اسراييل اعلام كرده يك سگ ولگرد كه در كوچه هاي تل آويو قدم ميزده توسط يك بمب كشته شده! بورس هاي جهاني با استقبال كم سابقه مردم رو به رو شده ٬ قيمت نفت بشدت پايين آمده و عرب هاي خليج عربي هم ديگر خيالشان راحت شده!
بيدار شو! بيدار شو بابا اولمرت زنگ زده گفته فلسطيني ها پدرمون رو در آوردن جون مادرت با دادمون برس ! ليوني اومده ها! همون ليوني باحاله!
بوش كوچولو بيدار نميشي؟
در اين لحظه بوش از خواب بيدار ميشود .
پايان داستان![/quote]

رامتینا جان سخنان شما هم درست اما ما با احتمالات سیاسی سر و کار داریم و طبق این احتمالات و با توجه به منفعت طلبی غرب و خطوط قرمز آن اینگونه برداشت میشود که در جنگ احتمالی علیه ایران نیازی به بکارگیری تسلیحات اتمی نیست. از دیدی متفاوت هم میتوان به قضایا نگاه کرد و اتفاقا مقاله ای در خصوص نقاط ضعف خودمان و قوت دشمنان نوشته ام که هر گاه اعضای سایت به حداقل قدرت فکری برداشت صحیح از مسائل برسند ارسال خواهم کرد ولی چندان خوشبینانه نیست و به قول رضا کیانی سعی کردم از دید یه سنگالی به قضیه نگاه کنم! حالا اینو فراموش کنید و فعلا درباره بحث کنونی گفتگو میکنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رامتيناي عزيز :

توي متن گفتم كه امريكا زماني كه تلفات جنگش با ژاپن خيلي زياد شده بود و تونسته بود بيشتر نيروي دريايي ژاپن رو نابود كنه اقدام به اينكار كرد ! چون اسپانسر هاي جنگ ديگه مردم نبودند ! اين رو به وضوح توي فيلم our father flag میتونید ببینید !

در زمان صدام هم اگر بمب قوي تري ميزد بازهم كسي نبود كه بياد بگه آقا اشتباه كردي ! همين الان هم كه آقاي رفسنجاني گفته هيچ كس پيگير اين قضيه نشد ! توی افغانستان هم همینطور ! در ضمن آمريكا بعد از جنگ با ژاپن هزينه زيادي براي پيشرفت و بازسازي اين بخاطر كسب وجهه از دست رفتش كرد.

اما وضع در مورد ایران اونهم از جان گذشتگانی که سامورایی ها در مقابلشون لنگ میندازن ! قابل مقایسه نیست ! مگر ما رو فقط توی ایران هستیم ! زمان این جنگ دو چقدر آمریکایی توی ژاپن و بلعکس ژاپنی توی آمریکا بود!

اگر به ما حمله بشه اونهم در نوع معمولی آمریکا مرتبا شاهد حملات پایان ناپذیر شهادت طلبانه و غیر شهادت طلبانه در خاک خودش تا ابد خواهد بود ! ! ! دیگه چه برسه به اینکه بخواد بمب اتم بزنه !

[quote]داستان حمله آمريكا به ايران از نگاه بعضي ها!
اسراييل با چراغ سبز آمريكا به ايران حمله ميكند ٬ تمام مراكز هسته اي ما در مدت سيم سوت ساعت به تلي از خاك تبديل ميشود٬ گفته ميشود قارقاركهاي40 سال پيش ما با كمك گكرفتن از قاليچه حضرت سليمون با تمام توان به مقابله بر خواستند ولي هيچيك به صد كيلومتري اهداف نرسيدند٬ يگان موشكي سپاه با پرتاب 2 موشك شهاب 3 (با انفاق در توانايي موشكي سپاه) به سمت اسراييل آن هم نه تل آويو بلكه يكي از دهات كوره هاي نزديك مرز اسراييل قدرت خود را به جهان ثابت كردند ولي خبر ها حاكي از هدف قرار گرفتن اين دو موشك توسط سيستم ضد موشكي اسراييل است!!! در خليج فارس هم برادران رزمنده بيش از صد موشك ضد كشتي به طرف وينسنت و ناو هاي هواپيمابر شليك كردند ولي همه آنها يا توسط ضد موشك هدف قرار گرفتند يا بعد از خوردن به كشتي مثل كيك شكلاتي ردي سياه بر پوسته بيروني آن باقي گذاشتند ٬ گفته ميشود مسعولين آمريكايي تصميم گرفته اند تمام موشك هاي ايران را اينگونه نابود كنند! آسمان ايران پر از هواپيماهاي دشمن است و هر لحظه صداي انفجار به گوش ميرسد! گفته شده عده اي از عزيزان مدافع حقوق بشر كه يك نوبلي هم در ميان آنها هست با بافتن فرش قرمز هزار كيلومتري خواستار آزادي خود از دست رژيم شده اند!!! نيروهاي نظامي ايران از جمله: ارتش- سپاه- ناجا- بسيج و وزارت دفاع با اعلام آتش بس يكطرفه خواستار توقف درگيري شده اند! اسراييل اعلام كرده يك سگ ولگرد كه در كوچه هاي تل آويو قدم ميزده توسط يك بمب كشته شده! بورس هاي جهاني با استقبال كم سابقه مردم رو به رو شده ٬ قيمت نفت بشدت پايين آمده و عرب هاي خليج عربي هم ديگر خيالشان راحت شده!
بيدار شو! بيدار شو بابا اولمرت زنگ زده گفته فلسطيني ها پدرمون رو در آوردن جون مادرت با دادمون برس ! ليوني اومده ها! همون ليوني باحاله!
بوش كوچولو بيدار نميشي؟
در اين لحظه بوش از خواب بيدار ميشود . [/quote]
و اما در مورد این !
مگر ما فقط موشک ضد کشتی داریم !!! سالی 4 تا 7 زیردریایی ساخته میشه !!!
طبق اعلام سیستم اطلاعات روسها ایران 50 گردان موشکی شهاب 3 متحرک داره دیگه ثابتش بماند !!!
مگر قرار فقط شهاب بزنیم یا ...!!!
تمامی سربازان آمریکا و کلا آمریکایی های منطقه عدفهای ثابت و متحرک خواهند شد !
این جمله رو قبلا هم گفتم و نباید میگفتم !!!
به نقل یک منبع آشنا و کاملا آگاه در حد فرماندهی پدافند موشکی : توی یک جلسه نه چندان محرمانه فرمانده نیروی هوایی اعلام کرده بود در ساعات اولیه جنگ احتمالی با ایران در صصورت حمله قافلگیرانه بیش 20 هزار سرباز آمریکایی موجود منطقه خواهند مرد !!!

شما که از تسلیحات شیمیایی و میکروبی بجا مانده از جنگ عراق هم بی خبر نباید باشی !!!
در صورت حمله غیر متعارف هر کشوری اگر از تسلیحات هسته ای استفاده نکنیم در صورت کشتار جمعی مردم دیگه فرقی نخواهد کرد که دشمن رو چگونه کشتار جمعی بکنیم ! ! !

این هم برای بعضی ها که شما میگی اینطوری فکر میکنند...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
اگر به ما حمله بشه اونهم در نوع معمولی آمریکا مرتبا شاهد حملات پایان ناپذیر شهادت طلبانه و غیر شهادت طلبانه در خاک خودش تا ابد خواهد بود ! ! ! دیگه چه برسه به اینکه بخواد بمب اتم بزنه !

...[/quote]

اصلا موافق اين نظريه نيستم و اصولا ما نبايد به چنين مساءلي دل خوش كنيم كه هموطني در آنجا از اين عمليات ها انجام بده.كسي هم اونجا از اين حملات استقبال نميكنه.
به صورت حدودي در آمريكا چيزي حدود بيش از يك ميليون ايراني وجود داره كه 15 تا 20 درصد آنها از طبقه ي نخبه و خيلي مرفه و غالب اكثر بقيه آنها از طبقه ي تحصيل كرده و متوسط خوب هستند. اين خودش يك جمعيتي هست كه ميشه ازش استفاده كرد به عنوان يك لابي و يك اهرم فشار.
اما به چه صورت؟ بر فرض 100تا و اصلا 1000 نفر ايراني در خاك آمريكا چنين كاري كردند.. چه تاثيري به نفع ما داره؟ نميدونم. اما ضرر اش اينه كه همه ي ايراني ها رو از اونجا دپورت ميكنند.گرين كارت و پاسپورت آمريكاييشون رو باطل ميكنند. حتي كساني كه شناسنامه ي اونجا رو دارند از كار كردن در اكثر مشاغل..تحصيل خوب و .. منع ميشوند. درست مثل دزدهاي با سابقه داري كه هرچيزي ميشه اول پليس آگاهي ميره سراغ اونا كه ببينه كاره اونا بوده يا نه هميشه در شهر و منطقه به عنوان عامل بالقوه ي تروريست معرفي ميشوند و قرنطينه ي قرنطينه اند در جامعه.
در صورتي كه اين جمعيت در اونجا كه عده ايشون مديران ارشد شركت هاي مهم هستند .. ميتونند به عنوان يك اهرم فشار از طريق روشهايي غير بمبگذاري و تيراندازي و اينها براي كشورمون مفيد باشند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در این مورد نمیشه صحبت کرد شاید اون افرادی که میگم اصلا ایرانی نباشند ! قصد آمریکا هم از 11 برپایی سپتامبر مقابله چنین قدرت کشورهای اسلامی بود !

اما به هر حال در یک صورت ممکنه ما علکی دشمن رو نزنیم و بی جهت به خودمون شکست بدیم ! و نخواهیم مقابله کنیم ! اونهم زمانیه که اصل انقلاب تهدید بشه !!! ما تا رسیدن به یک قدرت نظامی خود پشبرنده بدون وابستگی به تسلیحات خارجی هنوز فاصله داریم !!!

به همین دلیله که میگم احتمال استفاده از توان گروههای محافظ انقلاب در خارج برای نابود کردن تاون نظامی و حمله به شهرها و عملیات چریکی در این کشورها رو در نظر میتونیم داشته باشیم ! اما با گذشت چند سال زمان و پیشبرد برخی از طرحهای دفاعی قسمت اعظمی از این مشکلات حل خواهد شد اما اون نیروی بالقوه همچنان دست برتر رو بر دشمن خواهد داشت !!!
یعنی نمیشه مرتب موشک دست ساز ساخت و یا خمپاره و شهرهای این کشورها رو از داخل مورد حمله قرار داد ! کاری که منافقین در زمان جنگ علیه ما میکردند....(فکر میکنید این گروه همچنین گروه ریگی و ...رو برای چی آمریکا و عربستان ازشون حمایت میمکنه)مشت جواب مشت ...

ولی خوب گفتم شاید بخواهیم بعضی مواقع از درگیری بی موقع جلوگیری کنیم و یک طرفه شکست رو قبل کنیم اما این مثال کسی میمونه که میخواد شما اون رو با چاقو بزنید تا تمام فک فامیل خاندانش رو برای گرفتن دیه و ضربه زدن به شما ردیف کنه !!! شما هم که وقتی دیدید یکی زد پس گردنتون بر میگردید نگاهش میکنید و راهتون رو میکشید میرید !!! البته در مورد بعدش گفتم که چکار میشه کرد یه چند صفحه قبل ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با عرض سلام و ادب به همه دوستان بخصوص جناب mostafa_by عزیز که به بحق کلامی پرمغز , انسان ساز و کامل دارند.

همیشه قوی بودن به معنای برتر بودن نیست بگذریم از اینکه تولید بمب اتم توسط ایران یعنی خداحافظی با شعارها و اساس این انقلاب و دوری از احکام صریح اسلام و...

به سوال هم داشتم چون ترسیدم دوباره قفل بشه اینجا مطرح می کنم

آیا حمله به ایران به معنای آغاز جنگ جهانی سوم خواهد بود!؟

با عرض پوزش از مطرح کردن این سوال و انحرافات احتمالی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]با عرض سلام و ادب به همه دوستان بخصوص جناب mostafa_by عزیز که به بحق کلامی پرمغز , انسان ساز و کامل دارند.
[/quote]
البته کمی تخیل گرایی میتونه رموز پنهان این معمای پیچیده رو حل کنه . به شخصه معتقدم تعقل گرایی محض منجر به رسوب فسفر در مغز میشه!

امیدوارم دوست گرامی ام جناب mostafa_by از این مزاح بنده ناراحت نشند هدف دمیدن هوایی تازه در روح تاپیک بود!(در قالب طنز)

[quote]همیشه قوی بودن به معنای برتر بودن نیست[/quote]

بسیار موافقم.به قول استاد شهید (مطهری):

انسان برتر انسانی است که قهرمان همه میدان های انسانیت است.

این جمله رو میشه به جامعه برتر یا قوم برتر نیز تعمیم داد و گفت :

ملت برتر ملتی است که در همه میدان های انسانیت قهرمان است.


[quote]آیا حمله به ایران به معنای آغاز جنگ جهانی سوم خواهد بود!؟[/quote]

به نظر من خیر!
اما میتونه زمینه ساز نبردهای سهمگین اینده باشه!

[b]به نظر من[/b] در اینده امریکا به طرز بسیار سختی توسط چین یا روسیه (یا هر دو) در جبهه نظامی شکست خواهد خورد و طومار 500 ساله ان درهم پیچیده و در زیر خاکستر بمب های اتمی دفن خواهد شد و این کشور بین چین و روسیه تقسیم خواهد شد تا با غارت ثروت های این کشور هم اسیب های بزرگ ناشی از جنگ رو ترمیم کرده باشند و هم اینکه با تجدید قوا مهیای حمله به اروپا شوند که در این بین اروپا پیش دستی خواهد کرد و به هر دو کشور حمله نظامی می کند و در نهایت این جنگ بی نتیجه با تضعیف شدید طرفین و بدون فاتح پایان خواهد یافت و بیش از دو سوم مردم جهان کشته خواهند شد که در این بین تنها اروپا خواهد توانست تا حدودی حیات سیاسی خودش رو دوباره به جریان بندازه و قامت راست کنه که از این جا به بعد حوادث اخرالزمانی به مرور اغاز خواهد شد .....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name="pckho0r"][quote]
[b]به نظر من[/b] در اینده امریکا به طرز بسیار سختی توسط چین یا روسیه (یا هر دو) در جبهه نظامی شکست خواهد خورد و طومار 500 ساله ان درهم پیچیده و در زیر خاکستر بمب های اتمی دفن خواهد شد و این کشور بین چین و روسیه تقسیم خواهد شد تا با غارت ثروت های این کشور هم اسیب های بزرگ ناشی از جنگ رو ترمیم کرده باشند و هم اینکه با تجدید قوا مهیای حمله به اروپا شوند که در این بین اروپا پیش دستی خواهد کرد و به هر دو کشور حمله نظامی می کند و در نهایت این جنگ بی نتیجه با تضعیف شدید طرفین و بدون فاتح پایان خواهد یافت و بیش از دو سوم مردم جهان کشته خواهند شد که در این بین تنها اروپا خواهد توانست تا حدودی حیات سیاسی خودش رو دوباره به جریان بندازه و قامت راست کنه که از این جا به بعد حوادث اخرالزمانی به مرور اغاز خواهد شد .....[/quote]

و درست وسط دعواي اروپا و چين و روسيه يه شهاب سنگ غول اسا به زمين برخورد ميكنه و عمر اين كره خاكي به سر ميرسه..ديگه خيلي زديد تو فاز تخيل!!

وقتي به قول شما امريكا زير خاكستر بمب هاي اتمي مدفون شد ديگه چه چيزي ازش باقي مونده تا بقيه بيان چپاولش كنن؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]همیشه قوی بودن به معنای برتر بودن نیست بگذریم از اینکه تولید بمب اتم توسط ایران یعنی خداحافظی با شعارها و اساس این انقلاب و دوری از احکام صریح اسلام و...

به سوال هم داشتم چون ترسیدم دوباره قفل بشه اینجا مطرح می کنم

آیا حمله به ایران به معنای آغاز جنگ جهانی سوم خواهد بود!؟

با عرض پوزش از مطرح کردن این سوال و انحرافات احتمالی[/quote]

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت دوست عزيزم و اظهار تشكر بابت بنده نوازي كه لايقش نبودم.

ابتدا به قسمت پاياني فرمايشات شما مي‌پردازم و بعد از اون، به مهم‌ترين مسئله‌اي كه بهش اشاره كردين مي‌رسم و عرايضي چند رو اونجا بيان مي‌كنم.

اتفاقاً سوال بجايي بود. برخلاف نظر دوستمون hexman، نظر دوستمون pckho0r رو چندان خيال‌پردازانه نديدم؛ گويي كه نقد جناب hexman به ايشون (درمورد حمله‌ي اتمي)، كاملاً صحيح بود. يه اصل كلي هست و اون اينكه امريكا و امپراطوري اين كشور، با نيروي نظامي نابود نمي‌شه (مگر با ويراني جهاني). ولي امپراطوري امريكا در حال غروب هست و از همين الان هم كشورها اروپايي و شرقي، پاشنه كفششون رو بالا كشيدن و آماده‌ي رد شدن از اين جسد هستن! فقط منتظر آخرين اشتباه هستن!

در طول تاريخ مشاهده بفرمايين؛ امپراطوري‌هاي عظيم، هيچگاه با جنگ نابود نشدن؛ مگه اينكه از درون تهي شده باشن! اكثر اون‌ها، از داخل تجزيه و نابود شدن و در اين زمينه، قبلاً‌ در تاپيكي، بحث شد (فكر كنم اگه سري به تاپيك‌هاي نزديك به صدر اين مبحث بزنين، به راحتي پيداش كنين).

اما تئوري جناب pckho0r، يه طورايي منطبق بر عقايد و باورهاي آخرالزماني مشترك بين اديان هست و مي‌شه گفت تنها راه نابودي يك سوم (نه دو سوم) جهان، براه افتادن جنگ جهاني هسته‌اي خواهد بود و اين اتفاق، اصلاً‌ هم بعيد نيست (قابل توجه دوستاني كه دوست دارن جنگ بازي قارچي ببينن!).

اين كه درصورت جنگ امريكا با ايران، آيا جنگ جهاني سوم پديد خواهد اومد يا خير، بايد شرايط رو كاملاً بررسي كرد. يعني اينكه :
1- اين جنگ، چه زماني رخ خواهد داد؟
2- وجهه‌ي ايران در اون زمان به چه ترتيب خواهد بود و آيا مي‌تونه چين و روسيه رو همراه خودش كنه؟
3- آيا امريكا مي‌تونه جز اسرائيل، انگليس و فرانسه، ساير كشورهاي اروپايي رو همراه خودش كنه؟
4- آيا اين نبرد، وسعت پيدا خواهد كرد و يا محدود به منطقه خواهد شد؟
5- در اون زمان، ايران چه وضعيتي رو داره؟

البته سوالات بيشتري هست كه بايد پاسخشون مدنظر قرار بگيره تا بشه درمورد آينده، پيش‌بيني لازم رو كرد. ولي اگه شرايط فعلي باشه؛ پاسخ يك خير قطعي است! ولي مسلماً در اين زمان، نمي‌تونه اين جنگ بوقوع بپيونده؛ چرا كه هنوز شرايط وقوعش، كاملاً مهيا نشده (جنگ غره، در راستاي اين امر بود. ولي با عدم موفقيت اسرائيل، باز هم تأخير در بوقوع پيوستن علل و عوامل پديد اومد).

اگه مايل به بررسي اين وضعيت بودين، مي‌شه در تاپيكي مجزا، اين بحث رو به تفصيل ادامه داد.

--------------------------------------------

اما مي‌رسيم به قسمت اول فرمايشات شما؛ يعني :
[quote] بگذریم از اینکه تولید بمب اتم توسط ایران یعنی خداحافظی با شعارها و اساس این انقلاب و دوری از احکام صریح اسلام و...[/quote]

بايد عرض شود كه به نكته‌ي كاملاً صحيحي اشاره فرمودين. نكته‌اي كه شايد جا داشت بيش از هر چيز ديگه‌اي روش تأكيد شه.

متأسفانه اكثر دوستان مبارز ما، اونقدر زدن به جاده خاكي كه كعبه اصلي رو گم كردن!

ما انقلاب كرديم كه به چي برسيم؟ اهدافمون از انقلاب چي بود؟ شعارهامون چي بود؟ آرمان‌مون؟
اين درست كه زماني كه آرمان‌ها در قالب سازمان قرار بگيرن (و متأسفانه به خاطر ضعف فرهنگي و فرهنگ‌سازي ما، اين آرمان‌ها تعريف صحيحي ازش نشده باشه)، آرمان‌ها مي‌ميرن و واقعيت‌ها جاي اون رو مي‌گيرن. ولي يه حقيقتي هست! اين مرگ آرمان‌ها، منهاي مرگ شعارها و جايگزيني واقعيت‌ها، بايد به مرگ تمامي باورهاي ما تبديل شه؟

مثلاً‌ ما براي اينكه كشورمون (و نه انقلابمون) رو حفظ كنيم، درست مثل كفار و يا منافقين رفتار كنيم. آيا اين حفظ كشور، حقيقتاً حفظ آرمان‌هاست؟ حفظ اسلام هست؟ حتي اگه هفته‌اي يكبار نماز جمعه تو كشور برگزار شه و هزاران مسجد باشه؟ مگه تركيه اينطور نيست؟

آيا با دوري از احكام اسلام و آرمان‌هاي راستين انقلاب، فقط از اصل‌مون دور نمي‌شيم و مثل بقيه نمي‌شيم؟ آيا بايد مثل فصل آخر «قلعه‌ي حيوانات» باشيم؛ زماني كه جرج اورول، اون جمله‌ي تاريخي‌اش رو آورد :
[quote]... ظاهر آن‌ها (انسان‌ها و خوك‌ها) كاملاً شبيه يكديگر شده بود. حيوانات داخل حياط نگاهشان را از چهره‌ي خوك‌ها به چهره‌ي انسان‌ها و از چهره‌ي انسان‌ها به چهره‌ي خوك‌ها متوجه ساختند. [color=red]ولي اين بار، تشخيص چهره‌ي انسان‌ها از چهره‌ي خوك‌ها غير ممكن مي‌نمود.[/color][/quote]
اين درست كه سال‌هاست به ترميدور در انقلاب‌مون رسيديم! [color=red]ولي يه سوال! آيا آمدن دكتر احمدي‌نژاد و دولت نهم، هدفي جز جلوگيري از ترميدور در انقلاب عزيزمون رو داشتن؟!! [/color]
از دوستان عزيزم خواهش مي‌كنم به جاي متهم كردن دوستان‌شون و ادعاي غيرت ميهني و خائن و وطن‌فروش دونستن هر كسي كه نظري، مخالف نظر ايشان داره، به اين سوال اساسي پاسخ بدن!!!
شايد متوجه باشيم كه در كجاي جهان ايستاده‌ايم!! اون وقت بتونيم حداقل وضعيت خودمون رو بشناسيم تا خداي نكرده فرداي روز، مديون خون صدها هزار جوان پاك ميهن كه درخت انقلاب رو با خون خود تنومند كردن نباشيم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]و درست وسط دعواي اروپا و چين و روسيه يه شهاب سنگ غول اسا به زمين برخورد ميكنه و عمر اين كره خاكي به سر ميرسه..ديگه خيلي زديد تو فاز تخيل!![/quote]

من که اینطور فکر نمی کنم!
تخیل پیش بینی وقوع حوادث ناممکن نیست بلکه نگاه کردن به اینده از بالای دیوار زمان است(عجب جمله ای شد خودم هم درست نفهمیدم معنیش چی میشه!! icon_razz )

نمیدونم شاید شما هم از اون دسته از دوستانی باشند که معتقدند یک طرف همه جنگ های اخرالزمان ارتش ایران خواهد بود و اینکه همه کشورهای شرق و غرب عالم رو به بند میکشه و سربازان ایران پیروزمندانه در پایتخت تک تک ملل مغلوب رژه نظامی خواهند رفت!
پس امریکا یا اروپا شکار ما هستند و بایستی افتخار شکست این کشورها نصیب ما بشه نه چین یا روسیه یا هر ارتش نظامی دیگر!

اما به قول دوست گرامی mostafa_by این رفتار مغایر با اموزه های دینی و حتی انسانی ماست و اگر با واقع بینی به قضیه نگاه کنیم وقوع چنین امری بسیار دورتر از توان واقعی ماست.

اما چرا باید کشورهایی نظیر امریکا یا برخی کشورهای های اروپایی نابود شوند؟!

یک قانونی وجو داره مبنی بر اینکه شاید حکومت با کفر باقی بماند اما حکومت با ظلم قطعآ سرنگون خواهد شد.

کشوری مثل امریکا شایسته نابودی است و تا زمانی که این قوم حیات داره دنیا روی ارامش را نخواهد دید.

در طول تاریخ هیچ قوم و مللی اینقدر بر علیه بشریت جنایت و ظلم نکرده و بر روی این کره خاکی انسانی وجود ندارد مگر اینکه مستقیم یا غیر مستقیم از طرف امریکا ظلمی به وی رسیده است!

اینها بشریت رو به بندگی کشیدند و کاخ های عیش نوش خودشون رو بر روی استخوان میلیون ها سرخ پوست و برده های سیاه برافراشته کردند و ثروتهای ملل مظلوم رو به غارت بردند و و چیزی که امروزه ما به اسم امریکا میشناسیم ماحصل تاراج ثروت های پنج قاره دنیاست چه تاراج معادن و ثروت های ظاهری و چه تاراج نیروهای فکری و علمی.

این قوم حتی به سرقت و جنایت هم بسنده نکرد و جلوی شکوفا شدن استعداد بشریت رو گرفت و جلوی دستیابی جمعیت عظیمی از انسان ها رو به پیشرفت و رفاه سد کرد تا یکه تاز دنیای مدرن باشند و به اصطلاح امنیت و رفاه خودشون رو در ناامنی و بدبختی مردم دنیا جستجو کردند!

کمترین تاوان این جنایتکاران محو شدن از روی این کره خاکی است تا بلکه در دنیای اخرت به سزای اعمالشون برسند!

[b]ان کس که باد بکارد طوفان درو خواهد کرد!!!![/b]

تردید ندارم که اینده انتقام سختی از این قوم خواهد گرفت و عدالت روزگار زجه های انسان های مظلوم و ستمدیده تاریخ را بی پاسخ نخواهد گذاشت!
[b]
هر بد که می کنی مپندار زان بدی ایزد فروگذارد و گردون رها کند*******قرض است فعل های بدت نزد روزگار تا هر زمان که خواسته باشد ادا کند
[/b]
اما انجام چنین کاری از عهده ما برنمیاد البته نه اینکه در توانمون نباشه (شاید روزی برسه که ارتش ما توانایی تسخیر کل دنیا رو هم داشته باشه) بلکه چنین امری با اموزه های ما جور درنمیاد و اسلام به ما اجازه نمیده که این چنین کشتار عظیمی رو به راه بندازیم بالاخره در این بین مردم بی گناهی هم وجود خواهند داشت که خونشون به ناحق ریخته خواهد شد و من فکر میکنم که سرنوشت در مسیری پا خواهد گذاشت که این قوم به دست مردمی از جنس خودشون نابود بشن همانطور که خداوند وعده داده که ما کفار رو به دست مردمی از جنس خودشان نابود خواهیم کرد!

همانطوری که هیتلر هشداری به دنیای غرب بود و در بین این جنگ های خونین کفر با کفر ملل مظلوم نفس راحتی کشیدند.

[b]اما اینبار با اهریمنی به مراتب نیرومندتر و بی رحم تر از گذشته روبرو خواهند شد به نحوی که از امریکا جز اسم باقی نخواهد گذاشت!!!!!!!![/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين پست رو ديروز بايد مي‌دادم كه بنا به دلايلي (كه يكي‌اش مشكل اينترنت بود) نتونستم بدم.

از دوستان عزيز درخواست دارم كه قوانين و مقررات سايت رو رعايت بفرماين (تمامي دوستان عزيز).

اينجا، يك سايت سياسي نيست و ما هم كار خاصي به سياست نداريم. نه به دولت نهم كار داريم، نه به دولت‌هاي پيشين و پسين. پس خواهشاً بحث‌هاي سياسي رو همين‌جا دفن بفرمايين!!

اگه هم كسي انتقادي داره، خواهشاً مثل اين سازمان تربيت بدني، توهم توطئه نباشين كه هر مخالفي رو يا به مخالفت با نظام و انقلاب متهم مي‌كنه؛ يا به توطئه عليه سازمان!! اينجا، بچه‌ها دلسوز نظام و كشورشون هستن! بهتره به قول اخراجي‌ها «تيغتون رو روي دشمناتون بكشين»!!

از دوستان گرامي خواهش مي‌كنم كه در تاپيك‌هاي مربوط به مبحث «دكترين، استراتژي و تاكتيك»، دقت بيشتري بفرماين؛ چرا كه تاپيك‌هاي اين مبحث، تحليلي هستن! نه واسه‌ي جنگ و دعوا و اتهام‌پراكني هستن؛ نه پست‌هاي ساده و يكي دو خطي نظري!

اگه دوستان، تحليلي در اين زمينه‌ها، و يا نقد درست (نه احساسي) دارن، بفرماين. در غير اينصورت، اينگونه بحث‌ها رو به تاپيك‌هاي مربوط‌تري (مثل تاپيك‌هاي خبري) منتقل بفرماين و اجازه بدن كه تاپيك‌هاي اين مبحث، بصورت تحليلي باقي بمونه.

با تشكر از همكاري دوستان گرامي.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگه هم كسي انتقادي داره، خواهشاً مثل اين سازمان تربيت بدني، توهم توطئه نباشين كه هر مخالفي رو يا به مخالفت با نظام و انقلاب متهم مي‌كنه؛ يا به توطئه عليه سازمان!! اينجا، بچه‌ها دلسوز نظام و كشورشون هستن! بهتره به قول اخراجي‌ها «تيغتون رو روي دشمناتون بكشين»!! [/quote]
آقاي مطفي باي حرف شما كاملا متين و قابل قبوله اما :
نمشد هشدار بدن بعد سایت رو ببندند لااقل با مدیریت در میان بگذارند ! فعلا که دستشون به ما نمیرسه و اگر نه به جای بستن سایت ...پیخ پیخ...

پس اکر شبه ای برای دوستان پیش میاد بهتره پاسخ بدن تااینکه گردن بزنند ! حالا خوبه انتقادی صورت گرفت و اون دوستان نادان بودند که تیغ کشیدند نه ما...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واريور عزيز. مسلماً مباحثي همچون مواردي كه دوستمون رامتينا مطرح فرمودن، چندان جزو ابهامات زندگي دوستان عزيز محسوب نمي‌شه!

اين، عادت بد ما ايراني‌ها هست كه وقتي نمي‌تونيم خودمون رو (و علايقمون رو) بالا بكشيم، بقيه رو مي‌خوايم بياريم پايين.

اگه قراره از كسي دفاع كنيم و بزرگش كنيم، بايد محاسنش رو بگيم؛ نه معايب ديگرون با هزار و يك غلط (نمونه‌اش اينه : تصميمات درمورد پذيرش الحاقيه‌ي NPT، اون نشست به قول بنده خدا ننگين، اون معاهدات ننگين و تمامي اين مسائل، تصويب شده در شوراي عالي امنيت ملي هست و مصوبات اين شورا، فقط با تأييد رهبري اجرايي هست. اين، يعني اينكه رهبري مستقيماً روي اين مسائل نظارت داره و مسئوليت نهايي با رهبر هست (تأييد نهايي).

البته شايد شما يا برخي دوستان اين مسئله رو قبول نداشته باشن. پس بد نيست سري به ماده‌ي 176 قانون اساسي بزنيم تا موضوع مشخص‌تر شود :

[quote]به منظور تأمین منافع ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی «شورای عالی امنیت ملی» به ریاست رییس جمهور، با وظایف زیر تشکیل می‌گرد :

1. تعیین سیاستهای دفاعی - امنیتی کشور در محدوده سیاستهای کلی تعیین شده از طرف مقام رهبری.

2. هماهنگ نمودن فعالیت‏های سیاسی، اطلاعاتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در ارتباط با تدابیر کلی دفاعی - امنیتی.

3. بهره‏گیری از امکانات مادی و معنوی کشور برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی.


اعضای شورا عبارتند از:

1. روسای قوای سه گانه

2. رییس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح

3. مسوول امور برنامه و بودجه

[color=red]4. دو نماینده به انتخاب مقام رهبری[/color]

5. وزرای امور خارجه، کشور، اطلاعات

6. حسب مورد وزیر مربوط و عالیترین مقام ارتش و سپاه

شورای عالی امنیت ملی به تناسب وظایف خود شوراهای فرعی از قبیل شورای دفاع و شورای امنیت کشور تشکیل میدهد. ریاست هر یک از شوراهای فرعی با رییس جمهور یا یکی از اعضای شورای عالی است که از طرف رییس جمهور تعیین می‌شود. حدود اختیارات و وظایف شوراهای فرعی را قانونی معین می‌کند و تشکیلات آنها به تصویب شورای عالی می‌رسد.
[color=red]مصوبات شورای عالی امنیت ملی پس از تأیید مقام رهبری قابل اجراست.[/color][/quote]

حالا ملاحظه مي‌فرمايين؟ مي‌بينين گاهي دشمن دانا بهتر از دوست نادان مي‌شه؟ مي‌شه همون نقل قول دكتر شريعتي!! اميدوارم با دفاع بدمون، وظيفه‌ي دشمنامون رو به درستي انجام نديم.

---------------------------------------

درمورد شبهات هم بنده قبلاً طرحي به برادر سعيد عرض كردم كه ايشون هم پذيرفتن. ولي نمي‌دونم چرا (شايد بخاطر فراموشي) انجام نگرفت. قرار بود كه شبهات دوستان درمورد انقلاب، جنگ و سياست كلان كشور و مسائل مربوطه، در قالب پرسش و پاسخ، در بخش معيني در سايت قرار بگيره و هر دوستي كه شبهه‌اي براش بوجود اومده هم به اونجا راهنمايي شه. اگه پاسخش رو گرفت كه فبها المراد. اگر هم قانع كننده نبود، با نويسنده (يا نويسندگان) از طريق pm ارتباط برقرار مي‌كنه تا پاسخ مطلوب رو دريافت كنه. اينطوري، هم شبهات (براي دوستاني كه تشنه‌ي حقيقت هستن و قصد تكرار حرفاي شبكه‌هاي رنگين مثلاً اپوزوسيون يا صداي امريكا و ساير شبكه‌هاي معلوم‌الحال رو ندارن و دنبال دلايل منطقي، براي رفع شبهات خويش هستن) برطرف مي‌شه، هم مشكلي براي سايت بوجود نمي‌آد.
ضمن اينكه اگه سوال مورد نظر، جزو سوالات پاسخ داده شده نبود، با مطرح نمودن سوال، در سريع‌ترين زمان ممكن، پاسخ مناسبش دريافت بشه!
به همين دليلم قرار بود فراخواني مبني بر ارسال سوالات شبهه‌ناك توسط دوستان انجام بگيره كه هنوز قسمت نشده.

البته نظر دوستان در اين زمينه هم مي‌تونه كارساز باشه. پس اگه دوست داشتين، نظرتون رو بفرمايين.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.