mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]واريور عزيز. مسلماً مباحثي همچون مواردي كه دوستمون رامتينا مطرح فرمودن، چندان جزو ابهامات زندگي دوستان عزيز محسوب نمي‌شه! [/quote]
مصطفي جان حق با شماست.
اما آيا همه مردم ما چه اونهايي كه خارج نشستن و چه داخلي ها و چه اونهايي كه الان دوران تحصيلات راهنمايي و دبيرستان يا بالاتر هستند!و بقولي مسايل رو ميتونند دنبال كنند تا حق رو بشناسند...
در مورد اون قوانین و شواریی که امر فرمودی ! بنده شخصا میدونم که چگونه تصمیمات در کشور گرفته میشه ولي مسلما برادر کوچكتر من نمیدونه ! شاید پدر و مادر مسن من هم ندونند ! و شاید دوستانی که اصلا به دنبال سیاسي و این برنامه ها نیستند ندونند![color=red]منظور من این بود که چرا محترمانه نمایندگانی از حکومت در این سایت و دیگر فورام های داخلی نیستند تا به شبهات پاسخ قانع کننده بدهند و حتی شاید راهکارهایی مناسب برای مسائل با کمک خود مردم پیدا کنند [/color]!!!
آيا اينگونه مشروعيت نظام و مقبوليت اون بالاتر نميره..

چگونه است که جاسوسان بیگانه حتی موساد و سیا در این سایت حظور میابند و اقدام به شنود کلی این مباحث میکنند ! حتی در خیلی از موارد ایجاد شبه میکنند از حکومت ما هیچ فردی وارد نمیشود تا پاسخ گو باشد که هیچ !سایت و شبه مردم را بدون پاسخ میبندند ! خوب الان اگر یکی تازه وارد بشه توی سایت و چنین وضعیتی رو ببینه نمیگه که حرف طرف درست بود و پاسخی براش نداشتند!!!
اگر شما هم میخواهی این مسئولیت رو از جانب دولت قبول کنی مشکلی نیست فقط کمک کن تا بعد از جواب سایت فی =ل--ت0ر نشه ......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واريور جان.
درمورد شبهات، بايد عرض شود كه دولت و حكومت، تا جايي كه در توانش هست، به پاسخ شبهات رو مياره. ولي سايت‌هاي اينترنتي هم جوي مسموم شدن و پر شدن از افكار ناصواب و گمراه كننده. يه نمونه‌ي ساده‌اش رو جناب امپراطور، درمورد حماس گذاشتن (در بخش اخبار تحليلي). ملاحظه فرمودين كه يه خبر رو، تنها سايت‌هايي كه منتشر كردن، سايت‌هاي ايراني بودن!!!

وقتي كه اين سايت هم مياد به همين طريق عمل مي‌كنه؛ يعني شبهات بي‌پايه و اساس رو به عنوان نظريات شخصي وارد بحث‌ها مي‌كنه و بحث رو منحرف مي‌كنه (بدون در نظر گرفتن موافق يا مخالف نظام بودن اينجور شبهات)، نتيجه‌ي امر اين مي‌شه كه سايت ما هم دست كمي از اينجور سايت‌هاي مسموم نخواهد داشت.

شبهات، معمولاً يكبار مطرح مي‌شن، يكبار پاسخ داده مي‌شن و پرونده‌اش هم ديگه بسته مي‌شه! مگه اينكه چيز جديدي بهش افزوده شده باشه. ولي شما يه سرچ ساده تو سايت انجام بده و ببين فقط شخص حقير، چند بار درمورد علت نپذيرفتن آتش بس در سال 61، عرايضم رو ارائه كردم! حتي براش چندين بار نيمچه مقاله نوشتم!! ولي دوباره دوستي مياد و مي‌گه «ما بايد در سال 61، آتش بس رو مي‌پذيرفتيم! حريص شديم ... مي‌خواستيم كربلا و قدس رو بگيريم ...»!!!

اگه كسي نياز به دونستن پاسخ شبهاتش داره، مي‌تونه خيلي دوستانه اين مسئله رو عنوان كنه. ولي وقتي كسي مياد و اينگونه شبهات رو در لابلاي جملاتش قرار مي‌ده و با قدرت تمام هم ازش دفاع مي‌كنه و مابقي رو نادون و نافهم مي‌شماره يا اينكه متهم به خيانت و وطن‌فروشي مي‌كنه (هر دو روي قضيه رو عرض مي‌كنم)، اين، چيزي فراتر از يه شبهه‌ي ساده هست و بحث اصلاً بحث پديد اومدن شبهه و پاسخ گرفتن نيست!

خود شما، اگه شبهه‌اي برات بوجود بياد، آيا اون رو در اظهار نظراتت مي‌گنجوني؟ يا در به در دنبال منبعي مي‌گردي كه اين شبهه رو يا برات برطرف كنه، يا به يقين برسونتت كه اين مسئله، واقعيت داره؟

اصولاً دولت‌ها و حكومت‌ها، مواضع خودشون درقبال مسائل رو از طريق صدا و سيما اعلام مي‌كنن. پاسخ به شبهات هم بخشي از فعاليت‌هاي صدا و سيماست كه باتوجه به شيوع اين شبهات در سال‌هاي اخير، تلويزيون هم در اين زمينه فعال‌تر شده و بسياري از آرشيوهاي خاك خورده‌ي صدا و سيما، امروزه به نمايش گذاشته مي‌شه تا حق از باطل مشخص بشه (گويي كه گاهاً (در مواردي اندك)، اين مسائل رو تفسير به رأي مي‌كنن). مابقي هم در سايت‌هاي رسمي، هست‌ (مستنداً).

ولي تهمت زدن به اين دولت و اون دولت و خراب كردن همه، هيچ راهكار درستي نيست؛ چه براي دولت‌ها، چه ساير كاربران مجازي اينترنت.

من، نه سخنگوي دولت هستم؛ نه توجيه‌گر رفتار ايشان. قصدي هم ندارم كه مسئوليت كس ديگه‌اي رو به عهده بگيرم. صرفاً به عنوان يك ايراني، وظيفه مي‌دونم كه درمورد حقايق، و به منظور روشن شدن حقايق و آشكار ساختنش از پس ابرهاي سياه تهمت و شبهه، بكوشم و معلومات بسيار اندكم در اين زمينه رو مورد استفاده قرار بدم تا در حد خودم، دين بزرگي كه نسبت به جامعه و كشورم دارم رو؛ حتي به ميزان اندكي؛ ادا كنم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعضا وقتي افراد با مسپله اي مواجه ميشن كه با زندگي اونها و معيشت اونها رو تحت تاثير قرار ميده مقداري تهاجمي برخورد ميكنند . برخي دگير سريعا غيرتي ميشوند ! و... مثال اين موارد رو در تاپيك هاي مختلف منجمله همين تاپيك و تاپيك تخريب مقبره و ...ديديم...

من به شخصه قبول دارم كه براي بعضي ها هر چقدر دليل و مدرك بياوريد قانع نخواهند شد و كلا نميخواهند قانع شوند !!! خود بنده با مباني اصولي نظام خيلي مشكلات و شبهات دارم مخصوصا با نحوه عملكرد دولتها اما اين سايت مرجع رسمي به شكايات و پاسخ شبهات مردمي نسبت به عملكرد نظام نيست !پس لزومي نميبينم اينجا مطرح كنم ! قبلا هم به يكي از دوستان در پي ام گفتم كه هيچ كدام از افراد اين سايت مسئول یا تصمیم گیر در دولت نیستند و حتی کمی تاثیر گذار اما آنچه پیداست گویی تاثیری بر عملکرد مسئولان داشته است یا برخی از رفتار آنان را زیر سوال میبرد ! که اینگونه با سایت برخورد شده !
شکل و شمایل سایت با توجه به ارادتی مدیران سایت به مقام معظم رهبری دارند سایت مستقلی به نظر نمیرسد !
و این شبهه را برای برخی از کاربران پدید می آورد که بجایی مثلا ارتش یا سپاه یا شاید هم برخی از سازمانها متصل است ! در حالی که اینطور نیست و مدیران این سایت منجمله شما و سعید گرامی سخنگوی دولت یا برخی از سازمانها نیستید این سایت کاملا خصوصی و توسط کابران وطن پرست آن اداره میشود ...اما باز هم شمایل سایت برای کابران اینگونه تفهیم میشود که گویا دارند با مسئولین صحبت میکنند ! مثلا دستشان روی دکمه اس 300 است یا الان قرارداد خرید سوخو را دارند میبندند !
بعضا کاربران هم بگونه ای صحبت میکنند که خیلی موثر به نظر می آید و قضیه سر مباحثی که هیچ دخالتی در آن ندارند به دعوا هم کشیده میشود !همین باعث میشود تا خیلی از افراد آنرا بعنوان دیدگاههای نظام یا مرجعی از طرف دولت برای پاسخگویی در مورد مباحث نظامی بدانند !
تا با طرح دیدگاههای خود جواب از حکومت بگیرند در حالی که همه اینجا جزء افکار عمومی محسوب میشوند و کلیه کلام آنها دیدگاههای شخصی آنهاست اما به پای نظام نوشته میشود !

شاید این مهمترین شبهه نه برای ما بلکه برای دولت باشد که اینها کی هستند که از طرف ما سخن میگویند و پاسخ میدهند !
برخی اوقات نوع برخورد و استراتژی های نظام هم در بین صحبتهای افراد لو میرود به این خاطر که آنها فقط دیدگاه شخصی خویش را بیان میکنند اما اشتباها چیزی را میگویند که قرار بوده است از دید دشمن مخفی بماند !
همیشه اگر از دید افراد مخالف بااین سایت نگاه کنید(داخلی ها)این سایت میتواند تفکرات و استراتژی های نظامی دولت را لو دهد !!! :cry:
باز هم از دید آن افراد این سایت منبع خوبی برای ظهور مخالفان نظام در قالب افراد برای ضربه زدن به نظام میتواند تلقی شود !!! (اینگار نمیتونند برن خودشون سایت بزنند)!
برخی افراد هم جاهلانه صحبتها و تفکرات سخیف و احمقانه خود را یک دنده با تفسیر به رای و خواست خود به عنوان چاره یا ایده مطرح میکنند!( منظورم با خودمه )
همه اینها هم از دید برخی ها در ادارات دولتی صحبتهای برخی حزبها یا شاید دولت و ... تلقی شود !تا سر به مخالفت بردارند !
خود این تاپیک نیز که به نظر ما عامل اصلی بروز بحران بوده است نیز بسیار برای برخی افکار عمومی و دولتی وهم انگیز است و آنها را به فکر وا میدارد !(با این فیل2تر فهمیدم که خیلی خواننده در سیستم حکومتی داره و استفاده ها میبرند)همین باعث میشود تا از دید حماقت آمیز برخی عامل آشوب یا تفرقه چه میدونم چرندیاتی که میگن باشد !!!

از دید صهیونیست بین الملل که باید به حظورتون برسونم تعداد صهیونیست ها و یهودیان فارسی زیان رژیم صهیونی كم نیست و خیلی هم هست ! این سایت بر هم زننده امنیت ملی اونهاست ! و وهم عجیبی در اونها مخصوصا سرعت 21 ماخ شهاب 3 راه انداخته :lol: icon_razz که حق دارند دشمنی کنند ! البته با فعالیت بسیار جانانه خودش در روزهای جنگ بلای زیادی به سرشون آورده !

از دید آمریکای جهانخوار امپریالیست این سایت هم مرجع خوبی برای آشنا شدن با تفکرات نظامی ایرانیان است ! و میشود توی این سایت خیلی از حرفها رو شنید و البته به توجه به توضیحاتی که در این سایت داده میشه به نظر میاد یک عامل بازدارندگی فرهنگی هم ایجاد کرده باشه !!! :?

کلا حرف زیاده بهتره باهاشون مصاحبه کنیم تا ببینیم در مورد سایت چی میگن!!! :?


حرف آخر این پست دراز !: بابا این فی3لت!ر نشون داد که این سایت خیلی مهمه و خیلی روش حساب باز کردن !خیلی هم تاثیر گذاره اما افراد داخل اون تقریبا هیچ کاره هستند ! و هیچ ارتباطی با دولت ندارند !البته شاید کارمند معمولی باشند ! اما سطح بالای تفکرات برخی دوستان موجب وهم برانگیز شدن برخی نسبت به مطالب شده که بسیار روی اونها تامل میکنند و همچنین صحبتهای علکی برخی دوستان مثل خود بنده باعث ایجاد تشویش و مباحثی میشه که عاقبت به دشمنی و عناد متهم میشیم !!!

اگر سایت رو دوست دارید بدونید که مباحث نظامی شوخی بردار نیست مباحث استراتژیک شوخی بردار نیست پس حرفهای بیجا نزنید !!! چون مطمئنا ممکنه از حرفتون چیزی تلقی بشه که بعدا کار دستتون بده !میدونید که دارید در مورد امنیت ملی بحث میکنید و...
به علم و مباحث محض نظامی بپردازیم لطفا و خارج نشویم ... icon_biggrin :evil:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با درود به همه
من نمیدانم که منظور شما را درست درک کرده ام یا نه اما از آنجا که معلومه مسئولین این سایت را ف*یلتر کرده اند. این شاید به این دلیل است که تعداد زیادی از کاربران سایت در خارج از ایرانند بخصوص در کشورهای غربی. آنها اصولا به سیستمم کنترل و محدودیت در ایران آشنایی ندارند و فکر میکنند ایران هم مثل آنجاها است. به همین خاطر در سایت چیزهایی مینویسند که در آنجا کاریست عادی و روزمر و شوربختانه باعث فی*لتریا بسته شدن سایت میشوند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نام خدا
سلام بر همه
دوست گرامی فکر نکن اونجا بهشته.
هولوکاست رو که میبینی که حتی اجازه ی تحقیق نمی دن و نمی زارن کسی نفی کندش.
اسلام رو می بینی که نمی زارن مردم غرب توی مدارس داشته باشن.
خیلی چیزهای دیگه هم که من نمی دونم.اینها تابلوهاش بود. icon_razz .
پس اینقدر عاشقانه در مورد غرب صحبت نکن.هرجایی یک مشکلی هست دیگه وگرنه همه میرفتن اونجا نه اینکه کسایی که سرشون به تنشون می ارزه و پورفوسور یا دکتری چیزی هستن بعد از مدتی پاشن بیان همینجا. :? .
راستی اگه این پست باعث انحراف بحث میشه لطفا پاکش کنید.پست خودمو میگما.
با تشکر.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نقل از : http://tabnak.ir/pages/?cid=41516
البته روی وب سایت شخصی خود آقای رضایی مطلبی در این مورد پیدا نکردم.

درگیری بین آمریکا و ایران پس از اشغال عراق یک امر جدی بود و با وجود انکه حوادثی هم بوجود آمد از جمله برخورد بین قایق های نظامی ایران و انگلیس درشمال خلیج فارس و ادعای تهدید ناو جنگی آمریکا در تنگه هرمز توسط قایق های تندرو ولی این درگیری بوقوع نپیوست.

اخبارمنتشرشده نشان می دهد که آمریکا چند بار آماده حمله به ایران شده بود. ادامه فعالیتهای هسته ای و اظهارات مقامات ایران علیه اسراییل بهانه آنها بود، ولی دلیل اصلی آمریکا به نقشه جدید نئو محافظه کاران آمریکا برمی گشت که قصد ایجاد یک منطقه جدید سیاسی زیر سلطه خود را در شمال اقیانوس هند و در جنوب روسیه و درغرب چین راداشتند که حمله به ایران و تغییر رژیم ایران درمرکز این نقشه قرار داشت.

درحقیقت آنها در صدد اشغال کمربند طلایی منطقه بودند، اين كمربند شامل کشورهای افغانستان ،ایران ،عراق وسوریه مي شد، از طرفي مدیترانه را به مرزهای چین متصل مي كرد و از سوي ديگر اقیانوس هند را هم به روسیه وصل می نمود. درنقشه آنها این روابط ژئوپلیتیک بخوبي دیده می شد.

آمریکا با اتکا به قدرت دریایی خود چهارراه بین المللی که مرکز انرژی جهان هم می شد را تصرف نموده، و از همین نقطه حاكميتش را بر جهان تثبيت می کرد.
طراحان نقشه سياسي منطقه در آمريكا مي خواستند با تسلط براين منطقه هم موقعیت ژئوپلیتیک و هم موقعیت انرژی جدیدی برای حاکمیت خود برجهان تا صد سال اینده را بدست آورند.

آمريكا در طرح و نقشه جهانگشایی خود تنها توانست دو حلقه از کمربند طلایی یعنی افغانستان وعراق را بگیرد ولی در مناقشه پرونده ای با سوریه و حمله به لبنان باشکست مواجه شد، ولي شاهکار شکست آمریکا به دست ایران صورت گرفت، و آن هم این بود که ایران یک قدرت بازدارنده ای را بوجود آورد که حمله آمریکا به ایران را خنثی کرد.

دلایلی که باعث شد حمله قطعی امریکا به ایران خنثی شود به شرح زیر است :

1- افشا گری بین المللی علیه حمله آمریکا به ایران که تحلیل گران ایران هم در این رابطه موثر بودند موجب لو رفتن عملیات آمریکا و حساس شدن جهانیان شد.

2- جدی گرفتن حمله از سوی رهبری و آمادگی فوق العاده نیروهای مسلح ایران برای رویارویی احتمالی با حمله آمریکا به ایران.

3- تهدید جدی رهبری ایران که درصورت حمله آمریکا ، ایران تلافی سنگینی خواهد کرد.

4- مانورسلاح های جدید ایران به خصوص نوع جدیدی از موشکهای دریایی که اسیب پذیری ناو های امریکا را نشان داد و تا آنموقع امریکا اطلاعاتی از انها را نداشت.

5- جلوگیری از قطع مذاکرات با اروپایی ها درباره مسائل مربوط به انرژی هسته ای و ارائه پیشنهادهای جدید به سولانا دربسته پیشنهادی یازده بندی اقای لاریجانی (دبير وقت شوراي عالي امنيت ملي كشور) که حتی مورد توافق سولانا نيز قرار گرفت.

6- شکست امریکا در حمله به لبنان که مقدمه ای برای حمله به ایران محسوب می شد.

درحقیقت اقدامات بازدارنده نظامی و سیاسی، همراه با افشاگری بموقع و در نتيجه آن فشار افکار عمومی مردم جهان مانع حمله آمریکا به ایران شد.

اگر نیروهای مسلح ایران در آمادگی بسر نمی بردند و یا افشاگری صورت نمی گرفت، و یا آمریکا درحمله به لبنان موفق می شد، جنگ بین ایران و آمریکا قطعی بود. حال که این جنگ اتفاق نیفتاده است و بهتر است گفته شود که از وقوع آن باتلاشهای فراوان و باعزت و ایستادگی جلوگیری شد، کمتر کسی قدر زحمات سربازان مظلوم وطن را می داند.

از یکی ازفرماندهان درموقع تهديدها پرسیدم چه خبر، او گفت درعمرمان اینهمه مانور و آمادگی نداشتیم.

بهتر است با اثبات ادعاهای غیرعلمی خود شاهکار بازدارندگی ایران را کوچک نکنیم. اینکه یک عده ای درحاشیه می گفتند که مردم بخوابند ما بیداریم ممکن بود که از بعد روانی در ارامش جامعه موثر باشد، ولی اگر ايران براساس آن اعتقاد عمل می کرد به طور قطع آمریکا به آرزوی خود رسیده بود.

[color=red]در قسمت نظرات کاربران هم یه متنی دیدم یه کم دلم سوخت[/color]
نوشته بود :
" يادمان باشد كه مقام معظم رهبري اين تهديد را جدي گرفتند و تمام تمهيدات را انجام دادند تا اين بلا از سر كشور دور شود . رئيس دولت كه با خيال راحت مصاحبه مي كرد و لبخند مي‌زد."

یعنی این بنده خدا واقعا چی فکر میکنه؟ که رئیس جمهور یه مملکت از وضعیت اطلاعاتی کشورش خبر نداره ؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]درحقیقت اقدامات بازدارنده نظامی و [color=red]سیاسی[/color]، همراه با افشاگری بموقع و در نتيجه آن فشار افکار عمومی مردم جهان مانع حمله آمریکا به ایران شد. [/quote]

در تاپيك ديگه اي در اين مورد اشاره اي كردم. در اواسط شهريور ماه سال گذشته بود كه خطر درگيري كوتاهي ميرفت كه توسط رئيس جمهور به شكل بي سابقه اي دفع شد. حركتي كه در طي اين 30 سال سابقه نداشته و نخواهد داشت.
فعلا نميشه زياد در اين مورد صحبت كرد ولي در كل بعد از الطاف خداوند متعال و امامان معصوم (ع) خوشبختانه روند ديپلماسي به نفع ايران سنگيني ميكنه. در بعضي از مراحل اگر توفيقي همراه نبوده بيشتر بخاطر ضربه اي است كه از تندروهاي وهابي داريم ميخوريم.
اين افراد عملا نام اسلام رو در كل جهان مخدوش كرده اند كه همگي بهتر از بنده به اون واقف هستيد.

[color=red][b]هميشه پاينده و سرفراز نام بلند ايران عزيز[/b][/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خود اقای بوش هم یه جا اشاره کردن که ما داشتیم خودمونو برای جنگ سوم با تروریت اماده میکردیم اما با این اتفاق(توفان کاترینا)همه چیز از کنترلومن خارج شده

ممنون زحمت کشیدین

من فکر نمیکردم ((- افشا گری بین المللی علیه حمله آمریکا به ایران که تحلیل گران ایران هم در این رابطه موثر بودند موجب لو رفتن عملیات آمریکا و حساس شدن جهانیان شد.))این عمل رو هم در نظر بگرین

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از جوکر عزیز بابت مطلب ارسالی فکر نمی کنم آمریکا در حال حاضر نیز توانایی اداره یک جنگ بزرگ را داشته باشد و به حول و قوه الهی روزی همین خونخواران به خاک مذلت خواهند نشست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]مانور بزرگ «جونیپر کبرا» به خاطر وحشت از حمله ایران![/b]

هرچند نیروهای آمریکایی و اسرائیل در طول پنج سال گذشته چند مانور مشترک نظامی را اجرا کرده اند اما مانور امسال احتمالاً بزرگ ترین و پیچیده ترین مانور از این دست خواهد بود که برای اولین بار پرتاب موشک های ره گیر تست خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست از اجرای یک مانور بزرگ مشترک نظامی آمریکا و اسرائیل موسوم به مانور «جونیپر کبرا» طی سال جاری با هدف آمادگی برای مقابله با تهدید کشورهایی چون ایران و سوریه خبر داد.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) این روزنامه نوشت: "در این مانور که بزرگ ترین و پیچیده ترین مانور مشترک دفاع موشکی آمریکا و اسرائیل تاکنون محسوب می شود «سه سامانه جدید دفاع موشکی» مورد آزمایش قرار خواهد گرفت."

براساس این گزارش مانور «جونیپر کبرا» (Juniper Cobra) قرار است اواخر امسال در اسرائیل اجرا و در جریان آن سه سامانه آرو2 ، سامانه آمریکایی تاد و سامانه دفاع موشک بالستیک آگیس آزمایش شود.

به گفته مقامات دفاعی اسرائیل، هدف از این مانور ایجاد زیرساختی برای سامانه های مشترک دفاع موشکی آمریکا و اسرائیل در جهت مقابله با حملات احتمالی ایران و متحدان آن خواهد بود.

انتشار خبر برگزاری این مانور یک هفته پس از آن صورت می گیرد که اسرائیل و آمریکا سامانه موشکی آرو2 را آزمایش کردند.
پروژه استقرار سامانه آرو در اسرائیل از حدود دو سال قبل آغاز شد که تاکنون بیش از 2 میلیارد دلار هزینه دربرداشته و نیمی از هزینه های آن توسط آمریکایی ها تامین شده است.
به ادعای مقامات اسرائیلی این سامانه توان نابودی موشک های ایرانی و سوری از جمله شهاب 3 را داراست.

جروز الم پست در توصیف مانور «جونیپر کبرا» می نویسد: "هرچند نیروهای آمریکایی و اسرائیل در طول پنج سال گذشته چند مانور مشترک نظامی را اجرا کرده اند اما مانور امسال احتمالاً بزرگ ترین و پیچیده ترین مانور از این دست خواهد بود که برای اولین بار پرتاب موشک های ره گیر تست خواهد شد."

براساس این گزارش در ماه مارس یک فرمانده ارشد نظامی ایران گفت: "تهران موشک هایی در اختیار دارد که می تواند به تاسیسات هسته ای اسرائیل ضربه بزند."
ایران اعلام کرده است هرگونه تجاوزی را به شدت پاسخ خواهد داد.

منبع : عصرايران
http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=69708

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اصولا توي تمام اين مدت براي اسراپيل عادت شده هر مانوري ربط بده به مقابله با ايران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از یه طرف دارن اصلی ترین حامیشون یعنی امریکا و غرب رو از دست می دن
از طرف دیگه دشمنانشون در حال قدرتمندتر شدن هستند

اگه بعضی کشورهای عربی بزارن اسرائیل بدجوری منقرض خواهد شد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.