mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

دوستان نترسید جنگی در کار نخواهد بود حداقل تا 20 سال بعد. :wink:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بحث ترس نيست آقا سعيد. فكر نكنم حتي استالين و خروشچف هم به اين اندازه نسبت به آينده‌ي كشورشون خوش‌بين بودن كه شما هستين! شايد عقل من نوعي قد نده. ولي مي‌شه دليلي منطقي براي اظهارنظرهايي كه توي اين سه صفحه تاپيك گذاشتم بيارين؟ تا اونجايي كه به بنده بود، همه‌ي سعي بر اين بود كه با بررسي منطقي شرايط، قضيه رو بررسي كنيم. مگه نه گفتن اين واژه كه جنگ مي‌شه يا نمي‌شه، نه نياز به مطالعه و فكر كردن داره و نه تاپيك مي‌خواد!!! نمي‌دونم! شايدم من نمي‌تونم قضيه رو درست درك كنم و يا استدلال‌هايي كه بنده به نقل از بسياري از مقامات نظامي و سياسي جهان مي‌ذارم، همگي بچه‌گونه و ساده انگارانه‌اس و ما از شوروي هم برتريم و خودمون بي‌خبر!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من با آقا مصطفي موافقم حتي فرض محال هم محال نيست و احتمال حمله صفر نيست. ساده انگاري و اعتماد بنفس كاذب بدون شك نتايج زيانباري خواهد داشت. 8 سال جنگ با عراق علاوه بر ويراني زير ساخت هاي اقتصادي و اجتماعي باعث از بين رفتن بهترين جوانان اين مرز و بوم شد جواناني كه مي توانستند نقش بهتري را در سازندگي كشور داشته باشند واقعا چرا بايد كاري شود كه بعدها مجبور به نوشيدن جام زهر شويم البته ما ارزشهاي خود را داريم و بعنوان مسلمان بايد هم به آنها وفادار باشيم ولي با دورانديشي - تدبير و منطق و عقلانيت . من از سلسله بحث هاي اين تاپيك واقعا استفاده كردم و بر معلومات ناچيزم در اين زمينه اضافه شد و ار اين بابت از دوستان متشكرم .شايد ما بعنوان مردم عادي در تصميم گيري هاي نظام نمي توانيم بصورت مستقيم تاثير بگذاريم ولي لااقل مي توانيم بعنوان يك شهروند اهداف و سياست هاي دشمن و بيگانه را براي همديگر روشن كنيم و راهكارهاي درست را مطرح كنيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در زمان کنونی خطر جنگ واقعا زیاد هست اما جنگی رخ نخواهد داد و گذشت زمان این امر را اثبات خواهد کرد. 8O خطر ایران شیعه مثل انبار باروت هست و تا زمانی که جرقه ای نباشد خطرناک نیست اما اگر کسی جرقه بزند نه تنها انبار بلکه تمام منطقه به هوا خواهد رفت. بهترین کار برای آمریکا این است که با این انبار باروت دوست شود و این موضوع چند سالی است که بصورت مخفی در وزارت خارجه و دیگر سازمانهای آمریکایی پیگیری میشود تا ایران به یک هند دیگر تبدیل شود و از دشمن به متحد تغییر جهت بدهد. البته این امر به خود ما هم بستگی دارد که چگونه از این فرصت استفاده کنیم و اگر زرنگ باشیم میتوانیم براحتی قرارداد همکاری هسته ای هم با آمریکا منعقد کنیم و سلاح هسته ای هم بسازیم و ... و فقط یک مشکل بزرگ هست که نامش اسرائیل و نفوذ این کشور در آمریکا میباشد. باید کاری کرد که ما از یهودیهای ایرانی خارجی برای پیشبرد اهداف خود در کوتاه مدت استفاده کنیم که این افراد کم هم نیستند. و اما اگر وقوع جنگ حتمی و غیر قابل اجتناب شود یک مسیر انحرافی میتواند آنرا کنسل کند. همیشه قرار نیست که ما بچه مثبت باشیم و بعضی وقتها لازم است دیگران را قربانی کنیم تا خود زنده بمانیم. :twisted:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من شنيدم روسيه و چين خيلي علاقه دارن امريكا به ايران حمله كنه چون در اون زمان احتمال استقلال پيدا كردن ايالات امريكا از دولت مركز به علت هزينه هاي بالاي جنگ بسيار زياد است به نظر شما اصلا با توجه به اقتصاد غول پيكر امريكا همچين چيزي امكان داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از اين روسيه و چين هر انتظاري مي توان داشت من از بافت اجتماعي حاكم بر مردم آمريكا اطلاع درستي ندارم ولي بعيد مي دانم اينچنين اتفاقي بيافتد وضعيت شوروي زمان كمونيسم با آمريكاي سيستم سرمايه داري كنوني متفاوت است به نظر من الان دليلي براي اين كار وجود ندارد. در مورد حرفهاي سعيد خان هم حق با ايشان است ولي اين نكته را يادآوري مي كنم كه در بين شيعيان تنها ايران است كه يك دولت مركزي و قوي دارد كشورهاي عربي همسايه ايران هم لااقل دولت هايشان بشدت آمريكايي (و صد البته ترسو) تشريف دارند از بين شيعيان ديگر هم طبعا نمي توان از امثال حزب ا... لبنان براي كمك نام برد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقتصاد آمریکا به حد اشباع رسیده است و در مقابل نه تنها وضع مردم این کشور بهتر نشده است بلکه مالیاتهای قشر ثروتمند کاهش و طبقه متوسط و فقیر افزایش یافته است و میزان فقر و جنابت هم بسیار زیاد شده است و بیش از 40% ثروت جامعه فقط در اختیار 1% مردم سرمایه دار میباشد. از طرف دیگر جمعیت مهاجران و سیاهان آمریکایی روز به روز در حال افزایش هست بطوریکه طبق محاسبات تا 50 سال دیگر سیاهیان در این کشور اکثریت خواهند شد! همه چیز برای فروپاشی سیاسی و اقتصادی آمریکا مهیاست و طبق نظر برخی کارشناسان این کشور بدون مشکلات جنگ حداکثر تا سال 2025 به حد انفجار خواهد رسید که باعث فروپاشی میشود اما با حمله به ایران و مشکلات عراق و افغانسان این امر چند برابر تسهیل میگردد که منجر به نابودی آمریکا و تبدیل شدن آن به ایالات منفرده خواهد شد. :D

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ژنرال ایواشوف: پنتاگون قصد حمله به تاسیسات نظامی ایران را دارد مسکو، ۳ فروردین، خبرگزاری «نووستی» - ژنرال “لئونید ایواشوف” معاون رئیس آکادمی علوم ژئوپولیتیک روسیه در مصاحبه ای با «نووستی» اظهار داشت که پنتاگون قصد دارد به تاسیسات نظامی ایران در آینده ای نزدیک حمله کند. وی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون اخبار منتشره در برخی از رسانه ها در رابطه با اینکه پنتاگون عملیاتی نظامی علیه ایران با نام “نیش” را در دست آماده سازی دارد، اعلام داشت: “در رابطه با اینکه عملیات انجام خواهد شد، و یا دقیقتر بگوییم، عملیات متجاوزانه علیه ایران انجام خواهد شد، من تردیدی ندارم”. وی در توضیح این مطلب افزود که برگزاری کنفرانس کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل که در ماه مارس در واشنگتن برگزار شد و تصمیم گرفت که از دولت “جرج بوش” رئیس جمهور آمریکا حمایت کند و نیز این حقیقت که کنگره آمریکا بلافاصله پس از چند روز اصلاحیه خود که حمله به ایران بدون حکم کنگره را برای رئیس جمهور ممنوع می کرد را لغو کرد، گواه این امر دانست. ایواشوف خاطر نشان نمود: “ما قطعاً چنین نتیجه ای گرفیتم که عملیات انجام خواهد شد. یعنی، جامعه اسرائیل، آمریکا، و مقامات اسرائیلی که در کنفرانس یاد شده وزیر امور خارجه اسرائیل در آن شرکت داشت، دستور حمله به ایران را صادر نمود”. بعقیده وی، آمریکا قصد انجام عملیاتی زمینی را ندارد. این کارشناس روس تاکید نمود: “به احتمال زیاد، حمله زمینی انجام نخواهد شد، و بلکه ضرباتی گسترده و کوبنده از هوا وارد خواهند شد تا پتانسیل نظامی مقاومت را نابود کنند و نیز مراکز اداری، تاسیسات حساس اقتصادی و ممکن است حکومت و یا بخشی از حکومت ایران را از بین ببرد”. ایواشوف این را ممکن دانست که پنتاگون می تواند ضرباتی را با استفاده از سلاح هسته ای تاکتیکی به صنایع اتمی ایران وارد سازد. وی معتقد است: “شاید از تجهیزات هسته ای کم حجم نیز استفاده شود”. این کارشناس تاکید نمود که عملیات نظامی در حال آماده سازی پنتاگون می تواند زندگی در ایران را فلج کند، سبب سراسیمگی مردم شده و در کل اوضاع هرج و مرج و نا مشخصی را در کشور ایجاد کند. ایواشوف خاطر نشان نمود: “این مبارزه بر سر قدرت در خود ایران را بر می انگیزد و در پی آن احتمالاً ماموریتی برای صلح آفرینی انجام خواهد شد که اجازه می دهد دولتی طرفدار آمریکا را در ایران به قدرت بنشاند”. وی افزود که تمامی این ها انجام خواهند شد تا وجهه دولت جمهوری خواه آمریکا که اعلام می کند پتانسیل هسته ای ایران را نابود می کند، حفظ شود. ژنرال، در بین پیامدهای ممکن عملیات، تفرقه افکنی در کشور همانند عراق و نیز تقسیم ارضی کل خاور نزدیک و میانه را ممکن دانست. به گفته ایواشوف “این طرح در بالکان کارآیی داشته و در رابطه با خاور نزدیک بزرگ نیز استفاده خواهد شد و یا در حال استفاده است”. ایواشوف در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا روسیه قادر است با استفاده از ابزار دیپلماتیک بر توسعه اوضاع در رابطه با ایران تاثیر گذار باشد، اظهار داشت که “مسکو باید تاثیر بگذارد و نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد و بررسی مسئله آماده سازی عملیات متجاوزانه غیر مجاز علیه ایران، عدم رعایت و نقض اصول مندرج در آیین نامه سازمان ملل را فرا خواند”. ژنرال روس یقین دارد: “در این جا روسیه می تواند با چین و فرانسه و سایر کشورهای عضو غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد کار کند. باید با استفاده از چنین اقدامات بازدارنده ای از عملیات متجاوزانه جلوگیری کرد”. منبع : http://political-articles.persianblog.com

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حمله کنید که ما منتظریم. :twisted: با این کار فقط زمان فروپاشی خود را تعجیل خواهید کرد. :twisted:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حمله کنید که ما منتظریم. :twisted: با این کار فقط زمان فروپاشی خود را تعجیل خواهید کرد. :twisted:


از دشمن نبايد ترسيد ولي قدرتش را هم نبايد دست كم گرفت.البته من تقريبا با شما موافقم احتمال جنگ بسيار ضعيف است و در صورت وقوع جنگ عاقبت آمريكا همان ايالات منفرده است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد از طرح حمله نظامی آمریکا به ایران حمایت کرد . به گزارش پایگاه خبری " مبارزین " به نقل از خبرگزاري اسوشيتدپرس از نيويورک ، جان بولتون سفير سابق آمريکا در سازمان ملل متحد ضمن انتقاد از دولت آمريکا به خاطر آزاد سازي بيست و پنج ميليون دلار از دارايي هاي مسدود شده کره شمالي اعلام کرد توسل به زور و قدرت نظامي بر ضد ايران از فراهم کردن امکان تبديل شدن ايران به يک کشور مجهز به تسليحات هسته اي به مراتب بهتر است . به موجب اين گزارش بولتون پس از سخنراني روز سه شنبه در موسسه مطالعات سياسي هودسون آمريکا در جمع گروهي از خبرنگاران اعلام کرد ايران هرگز از بلندپروازي هاي هسته اي خود چشم پوشي نخواهد کرد . وي افزود : توسل به حمله نظامي بر ضد ايران از اينکه اجازه دهيم اين کشور به سلاح هسته اي دست پيدا کند به مراتب بهتر است . وي همچنين ضمن انتقاد از سياست آمريکا در قبال کره شمالي گفت : زمان تغيير رژيم در سودان فرا رسيده است. بولتون در طول هفده ماه خدمت به عنوان سفير دولت جرج دبليو بوش ریيس جمهور آمريکا در سازمان ملل متحد همواره به خاطر سخنراني هاي تند و انتقاد آميز شهرت داشته است و حالا پس از ترک دولت در خصوص مسائل امنيت ملي آمريکا اظهار نظرات تندتر و انتقاد آميزتري از بولتون به گوش مي رسد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به ادعاي يک نشريه روسي، آمريکا قصد دارد ششم آوريل به ايران حمله کند. به گزارش پایگاه خبری "مبارزین" به نقل از روزنامه البيان چاپ امارات دراينترنت، نشريه روسي ارگومينتي نيدلي در اين خصوص نوشت، آمريکا قصد دارد ساعت چهار صبح روز ششم آوريل به ايران حمله کند و اين حمله تا چهار بعد از ظهر طول خواهد کشيد. اين نشريه نوشت، قرار است در اين عمليات به 220 واحد تاسيساتي مربوط به برنامه هاي هسته اي ايران حمله شود. در اين حمله که «نيش» نامگذاري شده، هواپيماها و زير دريايي هاي آمريکايي شرکت خواهند کرد. اين نشريه افزود، در اين حمله به نيروگاه بوشهر حمله نخواهد شد. اين حمله برنامه هاي هسته اي ايران را پنج تا هفت سال به عقب خواهد انداخت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ايران درباره هرنوع حمله پيشگيرانه به مراکز و تاسيسات هسته اي اش هشدار داد به گزارش پایگاه خبری "مبارزین" به نقل از شبکه سي ان ان، فرمانده ارتش ايران درباره هرنوع اقدام عليه تاسيسات هسته اي اين کشور هشدار داد و خطاب به قدرت هاي خارجي هشدار داد ، از هرنوع اقدامي عليه تاسيسات هسته اي ايران خودداري کنند. فرمانده ارتش ايران هرنوع اقدام عليه تاسيسات هسته اي اين کشور را اقدامي احمقانه توصيف و اعلام کرد: هرقدرتي که دست به چنين اقدامي بزند بايد منتظر عواقب آن هم باشد . شبکه سي ان ان که خبرش را به نقل از مطبوعات داخلي ايران اعلام مي کرد ، در پايان ادعا کرد که اقدامات رهبران ايران در زمينه مسائل هسته اي بعضي از مردم اين کشور را نگران کرده است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يک مسوول در معاونت فرهنگي ستاد کل نيروهاي مسلح، از رسانه ها خواست از انتشار خبرها و گزارش هاي رزمايش اقتدار نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران در آب هاي نيلگون خليج فارس تا اطلاع ثانوي خودداري کنند. به گزارش پایگاه خبری "مبارزین"، وي پنجشنبه شب در تماس با ايرنا گفت: انتشار خبرهاي اين رزمايش در صورت لزوم، رسما ازسوي اين معاونت اعلام خواهد شد. گفته می شود، این اظهارنظر از سوی سردارعلیرضا افشار بیان شده است. این اظهارات عجیب در حالی صورت می پذیرد که بسیاری از رسانه ها همواره به عنوان ستون مقابله با جنگ روانی دشمن نقش ایفا کرده اند. به نظر مي رسد، وضعيت حساس منطقه اي و برنامه هسته اي كشورمان، سبب اتخاذ اين تصميم بوده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.