Recommended Posts

دو رادار درای شباهتی کوچک!نوع عناصر آرایه آنتن رادار(نوع چینی دو نوع عنصر آرایه داره!)یک جورایی فکر می کنم شباهت دارند؟

نوع روسی(Nebo M RLM-DE)؟نوع چینی(مشخصات)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ezpa_55zh6me-nebo-m-rlm-de-v.kuzmin-2012bcpz_radar-3.jpg

  • Upvote 14

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش مشرق،  در این کنفرانس که در شهر «جوهای» در استان «گوانگ دونگ» برگزار می شود، هیات عالی نیروی هوایی ارتش کشورمان علاوه بر شرکت در این کنفرانس، در ‌یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی هوافضا و نمایش هوایی این کشور نیز حضور خواهند یافت که از فردا برپا می شود.
 
بر اساس گزارش ها، قرار است شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی آموزش پرواز نظامی چین آخرین فنون پروازهای نظامی مرتبط با خلبانان را مورد بررسی قرار داده و دیدگاههای خود در خصوص هر چه بهتر شدن شیوه های پروازی و افزایش توانمندی ها در این حوزه را ارائه نمایند.
دیدار مقام های عالی نظامی کشورهای شرکت کننده در حاشیه این اجلاس، بررسی راههای گسترش همکاریها در حوزه پرواز نظامی و بحث و تبادل نظر در خصوص مناسبات فیمابین در حوزه های مورد علاقه از دیگر محورهایی است که در کنفرانس بین المللی آموزش پرواز نظامی چین (2016 - MFTC) انجام خواهد شد.
گفتنی است، ‌یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوافضا و نمایش هوایی چین نیز که از فردا (سه شنبه) در شهر «جوهای» آغاز می شود، مهمترین و بزرگترین مرکز نمایش هوایی و همچنین مکانی مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین در حوزه هوانوردی به حساب می آید.
در نمایشگاه امسال که تا 16 آبان ماه جاری در جنوب چین دایر است، به لحاظ مساحتی نسبت به دوره های قبل بزرگتر است و 700 غرفه برای نمایش 135 فروند هواپیما از 42 کشور و منطقه جهان در نظر گرفته شده است.
این تنها نمایشگاه بین المللی هوایی و هوا فضای چین محسوب می شود که در کنار ارائه هواپیماهای نظامی چین و کشورهای دیگر، بخش نمایش هوایی نیز دارد.
همزمان اعلام شده است که در حاشیه این نمایشگاه، مذاکرات تجاری به منظور بستن قرارداد میان نمایندگان کشورهای شرکت کننده صورت می گیرد.
فضای داخلی برای نمایشگاه نزدیک به 82 هزار مربع اعلام شده و فضای خارجی بیش از 350 هزار متر مربع است و چین برای ساخت تالار نمایشگاهی در سال جاری میلادی 89 میلیون دلار هزینه کرده است.
یکی از مهمترین برنامه های امسال نمایشگاه، نمایش هوایی جنگنده های رادار گریز «جی ـ 20» چین است که گفته می شود با هواپیماهای اف 22 آمریکا برابری می کند.
این هواپیمای جت جنگنده برای اولین بار پرواز آزمایشی خود را در سال 2011 میلادی انجام داد و کشورهای غربی و بخصوص آمریکا به آن توجه ویژه دارند.

بسیاری بر این باورند که نمایش این جنگنده از سوی چین در شرایطی که تنش ها میان این کشور و آمریکا و ژاپن در دریای جنوبی بالا گرفته نوعی قدرت نمایی نیز محسوب می شود.

شرکت هوافضای چین، شرکت علوم و فنون هوایی و فضایی این کشور و شرکت صنایع هوایی چین از جمله برگزارکنندگان این نمایشگاه هستند.
گزارش شده که 12 فروند هواپیمای مدل هاوک، ‌پنج فروند سوخو 27، ‌شش فروند میگ 29 روسیه، ‌تیم هوایی ایر رویال انگلیس و سه فروند هواپیمای شردیل پاکستان وارد مجموعه نمایشگاهی چین شده اند.
همچنین قرار است چین شماری از تازه ترین و پیشرفته ترین تجهیزات نظامی از جمله تانک، موشک های ضد تانک و فناوری های ضد تروریستی را در نمایشگاه به معرض دید عموم بگذارد.

نمایشگاه بین المللی هوا فضای چین از سال 1996 میلادی، هر دو سال یک بار در شهر جوهای استان گوانگ دونگ در جنوب چین برگزار می شود و هم اکنون به یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی هوا فضا در جهان تبدیل شده است.

 

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/650261/%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

توپ دماغه ی این بالگرد رزمی چین به نظر ضعیف هست نسبت به توپ بالگرد قدیمی کبرا که سه لول هست

این چینی ها در تکنولوژی های حساس معمولا از صنایع امریکا و اسرائیل مثل البیت سیستمز و رافال کمک میگیرن و قطعا اسرائیل با اونها شرط میکنه  که این فناوری های حساس رو به ایران منتقل نکنن یا بفروشن بنابراین بعیده چین به ما سیستم هایی مثل هلیکوپتر و هواپیما بفروشه

ویرایش شده در توسط armagdon
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این جیپ توپ دار با مارک دانگ فنگ بسیار جالب بود در این نمایشگاه .توانمندیهای چین برای هیچ کشوری جذاب نباشه برای ایران جذابیتهای زیادی داره تقریبا هر چی که ما توش کم کسر داریم چین داره تولید میکنه

ویرایش شده در توسط arjemandi
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

فیلم پرواز:

http://www.aparat.com/v/oAKd2

چین همانطور که چند روز پیش اعلام کرده بود امروز سه‌شنبه در جریان نمایشگاه هوایی مشهور ژوهای از جنگنده‌های رادارگریز جدید خود موسوم به جنگنده‌های J20 طی یک پرواز نمایشی رونمایی کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، امروز دو فروند از این جنگنده‌های رادارگریز J20 چین در افتتاحیه نمایشگاه هوایی ژوهای بر فراز جمعیت حاضر پرواز کردند. این جنگنده‌ها نماد بلندپروازیهای پکن برای گسترش قدرت نظامی هستند.
پرواز این جنگنده‌ها براساس برنامه اعلام شده صورت نگرفت و در جریان این نمایشگاه جنگنده‌های J20 بلافاصله در یک نمایش آکروباتیک هواپیماها به پرواز درآمدند.
این جنگنده‌ها بدون هیچ گونه هیاهویی و تنها با اعلام ناگهانی مجری مراسم در کنار یکدیگر به پرواز درآمده و دو دقیقه بعد یک جنگنده با سرعت به صورت عمودی در آسمان پرواز کرده و از مقابل انظار ناپدید شدند. چین به دنبال مدرن سازی و به روز رسانی سلاح‌ها و ارتش خود است تا هم از مرزهای خود دفاع کرده و هم به قدرت نمایی در دریای چین جنوبی بپردازد.
نمایشگاه امسال ژوهای بزرگترین نمایشگاه برگزار شده از این نوع بود که در آن طیفی از تکنولوژی‌های نظامی جدید ساخت چین از جمله خودروهای تهاجمی و سامانه‌های دفاع ضد هوایی، پهپادها و جنگنده‌ها به نمایش گذاشته شدند.
این نمایشگاه که تنها نمایشگاه هوا فضای بین‌المللی چین است به عنوان صحنه نمایشی برای قدرت نمایی‌های پکن عمل می‌کند. در نمایشگاه امسال مهمانان خارجی از 42 کشور جهان شامل روسیه، پاکستان و انگلیس حضور پیدا کردند.
همچنین در این نمایشگاه شرکت‌های مهم هوا و فضای جهان برای جذب بازار به خود در دومین اقتصاد جهان تلاش می‌کنند.
براساس پیش بینی اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل هوایی چین تا سال 2024 تبدیل به بزرگترین بازار هوایی جهان خواهد شد.
شی جینپینگ، رئیس جمهور چین گفته صنایع هوایی و فضای یکی از مهمترین صنایع در طرح تقویت شرکت‌های تولید کننده داخلی این کشور تا سال 2025 موسوم به طرح "ساخت چین 2025" محسوب می‌شود.

http://alef.ir/prtc4oq0i2bqxi8.ala2.html

ویرایش شده در توسط reza2200
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نمایشگاه هوایی چین 2016 روز اول بخش زمینی ( تانک v4و هویتزر سیستم های پدافند توپخانه ای)

http://www.aparat.com/v/dTWPX

[aparat]dTWPX?[/aparat]

 

نمایشگاه هوایی چین 2016 روز سوم بخش هوایی (نمایش  هواپیما  و  پهپاد وهلیکوپتر ها)

http://www.aparat.com/v/cOlWp

[aparat]cOlWp?[/aparat]

 

نمایشگاه هوایی چین 2016 اجرای زنده تجهیزات زمینی در نمایشگاه 

 

http://www.aparat.com/v/JvQNR

[aparat]JvQNR?[/aparat]

  • Upvote 13

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

گفته شده که طی این نمایشگاه حدود 40 میلیارد دلار سفارش به صنایع نظامی چین شده.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

از این 40 میلیارد چیزی هم مربوط به سفارشات ایران میشه؟انشاالله؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    1 member