Salem

ماکت ذوالفقار ، از ادعا تا واقعیت

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سلام علیکم 

نخست ، تشکر از نویسنده محترم این مطالب ، اگر تاپیک بلحاظ مشاهده مشکلی ندارد ، اعلام کنید 

  • Like 1
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
2 hours قبل , Salem گفت:

در مجموع ماکت ، از آیرون سایتی مناسب و طراحی شده برای بالستیک گلوله ی 51*7.62 برخوردار نیست ...

13960413002141_PhotoL.jpg

من به تازگی عینکی شدم متاسفانه.

با این حال، با عینک و بدون عینک، به نظر می‌رسه که اون پیچ‌های الن بیرون هستن و در حقیقت بسته نشدن؟ پیچ‌های بالای خشاب رو عرض میکنم که ظاهرا لوله رو نگه داشتن

 

2 hours قبل , Salem گفت:

asdasdsdgdfhfgjghj.jpg

در این عکس، بالای خشاب جایی که گلوله‌ها قرار میگیره،  جایی که زائده U شکل رو داریم، به نظرم می‌رسه که تراشکاری کثیف هست و درست صورت نگرفته یا اشتباه دید من هست؟

 

 

  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تو بحث لوله ، خود رائفی پور تو کلیپ میگه این لوله ای که اینجاست واقعی نیست 

تو بحث تجهیزات جانبیش هم بگم که بیشتر نمایشی بودن ، آیرون سایت اریب و هلوگراف و گریپ و ... اینا تو بازار خریدن و برا نمایش گذاشتن روش ، اگر هم بر فرض مثال رفت برا تولید و ..خود مشتری کیفیت و نوع تجهیزات جانبی رو تعیین میکنه 

کلاً همونجوری که محمد گفت این ماکته ، پس بیشتر از یه ماکت ازش انتظار نمیره

نمیشه یه نمونه ماکت کارگاهی رو با یه سلاح واقعی تولید انبوه شده مقایسه کرد

 قطعاً کیفیت نمونه صنعتی و تولید انبوه شده با تولید تعداد پایین و کارگاهی خیلی تفاوت داره

  • Like 1
  • Upvote 9
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یک جای مصاحبه اشاره شده بود که قسمتی از اجزا پرینت سه بعدی هستند اصلا و ساخته نشدند.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان برای چی اینقدر حرص میخورید ؟ جریان این رونمایی، تو بهترین حاااالت مثل اکثر رونمایی ها هست( که نتایج را میدونید ) اما احتمال بسیار زیادتر این رونمایی جریان همون قصه غنی کردن تو اشپزخونه و دختر دبیرستانی و...( یه همچین ادعایی شده بود تو یه دولتی ) ....رائفی پور توی مصاحبه حرف اصلی را زد ... دوستان میخواستند پیام بدن وقتی ما که موسسه فرهنگی هستیم اینقده سلاخ شاخی میسازیم :blink: خدامیدونه صنایع نظامی ما چیا میسازه ، خلاصه اینکه دارند جنگ نرم میکنند دوستان :unsure: بهش خورده نگیرید بلاخره سفره ایی پهنه و دور هم هستن دیگه باید برای اعتلای کشور تو دنیا تلاش بکنند

  • Upvote 5
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این اسلحه تنها یک نمونه پروتوتایپ هست که با ابزار دم دستی و یک دستگاه سی ان سی 4 محوره دست ساز ساخته شده و تا رسیدن به نمونه نهایی تغییرات زیادی رو شاهد خواهیم بود. نفس طراحی یک سلاح اون هم توسط یک موسسه فرهنگی حرف های زیادی برای گفتن داره! به نظرتون اگه همچین سلاحی توسط وزارت دفاع طراحی میشد چقدر بودجه برای تحقیق و توسعه اش کنار میذاشتن؟!!!

  • Upvote 5
  • Downvote 19

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
4 hours قبل , PersianKing گفت:

یک سؤالی دارم از شما، خبر دارید زعفران ایران، به صورت فله به اسپانیا صادر میشه و از اونجا، با اسم و بسته بندیِ جدید، به چندین برابر قیمت زعفران ایرانی به بقیه کشورها صادر میشه؟ آیا ناراحت نمیشی؟ نمیگی محصول منِ ایرانی، با کیفیت بالاتر(به خاطر تازه تر بودن نسبت به اون محصول اسپانیایی) و قیمت بهتر رو بیاید بخرید؟ سعی نمیکنید تبلیغات و روشنگری کنید که منشأ و مبدأ زعفران مذکور کجاست؟

اینجا هم ماجرایی با تِم مشابه اتفاق افتاده. اطلاعات خام مورد استفاده در اون سخنرانیِ معرفی ماکت ذوالفقار، کاملاً مشخص از این سایت و از مقالات بچه های زحمت کش و متخصص این سایت برداشته شده. حقوق مؤلف رعایت نشده، اونم توسط کسی که بیشترین ادعا رو داره در این زمینه. و همچنین این که همونطور که جناب سالم گفتن، اگر واقعاً دغدغه منافع ملی دارن، برن کنار و به جای هدر دادن بودجه برای طرح تبلیغاتی و ناکارآمد(بنا به بررسی های تخصصی صورت گرفته)، بگذارند اهلش توی این زمینه کار کنه و طرح های خوبِ فعلی رو به ثمر برسونند.

حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) می فرمایند: « آن که بدون علم به عمل برخیزد؛ بیش از آن که سبب اصلاح شود، تباهی می آفریند ». خیلی منطقی هست که یک فرد عاقل، از یک آشپز زبده و ماهر و درجه یک و بین المللی و مکتبی، انتظار ارائه ی یک محصول غذایی بی نظیر داشته باشه. ولی اگر این آشپز، بخواد اظهار نظر و ورود به مبحثی مثل ساختمان سازی کنه، و به زعم خودش یک اتاقک نمونه هم درست کنه، آیا شما حاضری وارد اون اتاقک بشی؟ نگران نیستی سقف و دیوارهای اون اتاقک روی سرت آوار بشه؟ حالا شما هزاری هم بگو این آشپز، فرضاً آشپز ویژه بیت حضرات مراجع عظام باشه، بسیار هم مکتبی و مؤمن و انقلابی(از جهت شدت درستکاری و اطمینان قلبی به نیت خیر عرض میکنم)، مجوزی میشه که بودجه مملکت رو صرف یک طرح خام و بی ثمر کنه؟ اونم توی زمینه ای که جا و اجازه ای برای عرض اندام نداره؟!

دوست عزیز ، منو شما حرفمون یکی هست ، شما منظور من را نگرفتید ... :)

  • Upvote 1
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام خدمت همه دوستان گرامی

دوستان لطف کنند سلاح را بررسی کنند . به هر حال درست یا غلط خرجی شده و زحمتی کشیده شده و ماکتی یا سلاحی ارائه شده . شاید نقد علمی و بدون غرض موجب ارتقاء همین سلاح شود . شاید هم طرف ببیند هزینه اش بیش از فایده اش است بیخیال شود و سراغ کار بهتری برود .

  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.