• مطالب مشابه

    • توسط remo
      بسم الله الرحمن الرحیم
       
       
      با توجه به گسترده گی اصطلاحات (ترم) و مفاهیم نظامی ، با هماهنگی مدیریت انجمن تصمیم گرفتیم تاپیکی مجزا به این امر اختصاص بدیم.کمک به این روند باعث ایجاد یک دانش نامه منحصر به فرد در گنجینه میلیتاری خواهد شد ، که در آینده مرجع  هایپر لینک های صفحه اول و تاپیک های انجمن نیز خواهد گردید.
      نکات:
      اصطلاحات و مفاهیم اگر دارای معادل فارسی نباشند ، ابتدا باید در تاپیک واژه گزینی و معادل سازی مطرح گردند و بعد از معادل یابی به این تاپیک منتقل شوند.
      هر اصطلاح یا مفهوم باید در یک پست ارسال شود. اصطلاحات هم خانواده را میتوان به صورت یک پست واحد نیز ارسال کرد. ( Expeditionary - Expeditionary force - Expeditionary Vehicle - Expeditionary warfare) تعاریف حتما باید دارای منابع مستند و محکم نظامی باشند. اغلب اصطلاحات و مفاهیم حائز پرداختن به عنوان یک تاپیک مجزا هستند.پس حجم پست ها باید متناسب باشد. درصورت امکان پست ها دارای عکس و نمودار جهت تفهیم بهتر موضوع باشند. در صورت امکان به قالب پست ها به شیوه زیر ارسال گردد و جهت سهولت برای هایپر لینک ، اصطلاح با  ادرس پست مربوطه به صورت لینک شده در ابتدا با فونت 14 قرار داده شود.  
       
       
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.