امتیاز دادن به این موضوع:

اعلام آمادگی برای فعالیت در تحریریه میلیتاری  

29 votes

این نظرسنجی برای رای جدید بسته است
  1. 1. در کدام حوزه قصد فعالیت دارید ؟ ( انتخاب چند گزینه ای فعال است)

    • پژوهشگر
    • مترجم
    • دیده بان
    • نمی دانم در چه زمینه ای میتوانم کمک کنم ولی قصد فعالیت دارم
  2. 2. با شیوه طراحی شده موافق هستید یا مخالف ؟



Recommended Posts

5 minutes قبل , tiktak گفت:

سلام 

به نظرم مهمترین هدف را بزاریم قشر دانشگاهی ! یعنی به گونه ای عمل کنیم که به شکل یک مرجع علمی - تئوری در کنار مباحث عام تر  و عمومی تر  شناخته بشیم . یعنی قشر دانشگاهی مثلا برای مقالات یا  کنفرانس های خودشان بتوانند به محصول ما  ارجاع دهند . مطمئنا می دانید که انجمن این خاصیت را ندارد و رسمیت خیلی پایینی دارد . رسمیت سایت بالاتر و بولتن و ماهنامه هم بالاترین رسمیت را دارد .  اگر درون دانشگاهیان رسوخ کنیم در میان مدت به بالا می توان امیدوار بود بر نهاد ها هم تاثیر گذار شویم.

انشاالله

بله حتما همین طور باید بشه ، مهمترین قشری که میتونیم به هم کمک دوسویه هم بکنیم همین قشر هستن.

ولی موردی که من در پی هستم اینکه اگر هدف بزرگ رو همین الان تعیین کنیم و برای رسیدن در بازه بلند برنامه بریزیم خیلی بهتره تااینکه اهداف میانی رو انتخاب کنیم به چند دلیل :

 

  • خوده لفظ ارگان و نهاد های نظامی دارای یک بار مثبت در فعالیت کاربر هست ، یعنی کاربر خودش رو تاثیر گذار در اصلی ترین قسمت نظامی جامعه اش تصور و تعریف میکنه:

این حتی باعث میشه خیلی کدورت ها و حاشیه ها سریعتر خاموش بشه و نشاط کاری حاصل از حس مفید بودن در کاربر به وجود میاد باعث میشه کارها قوی تر و پخته تر ارائه بشن ...

  • ما با این هدف گذاری ، اون هدف شما رو هم داریم مثلا اگر یه هدف گذاری پله ای ساده در نظر بگیریم خواهیم داشت :
    • تثبیت تولید محتوایی انجمن
    • شروع به کارگیری ابزار های متنوع : صفحه اول ، پیام رسان ، و....
    • تولید محتوای عمیق و راهبردی
    • شروع به کارگیری ابزارهای با درجه علمی بالاتر : گاهنامه
    • ارتباط گیری با دانشگاه و حوزه
    • شروع تولید بولتن نظامی راهبردی
    • بررسی بازخورد بولتن در ارگان های نظامی
    • و......
  • تاثیر بعدی در کیفیت و نوع مطالب (کاربردی تر "جمارم") هست ، مسلمااگر بخواهیم برای ارگان ها مطلبی تهیه کنیم ، نیاز به بررسی عمیق تر داریم چون مخاطب ما متخصص و حاضر در اون حوزه هست و این یعنی کسب دانش بیشتر و یقینی تر
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

وقتی بخواهیم به هدف نهایی برسیم حتما باید اهداف ابتدایی و میانی را هم مشخص کنیم . تمرکز بر قشر دانشگاهی به کار هویت و اعتبار می دهد . یعنی منطقا هیچ نهادی در حالت عادی نباید تحت تاثیر کار ما قرار بگیرد اما وقتی به تدریج قشر های دانشگاهی به شما اطمینان کردند ، این اطمینان  می تواند سنگ محکی باشد که مراکز مهم تر هم به شما توجه کنند . 

اگر یادت باشه توی PM گفتم کسانی که در تحریریه هستند حتما از نام خودشان یا یک نام مستعار استفاده کنند تا اولین قدم های اطمینان بخشی برداشته شود (یکی از مشکلات شماره های ابتدایی ماهنامه و البته همین انجمن) . منظورم این است که باید تا آنجایی که می شود کار را رسمی تر کرد . رسمیت یافتن کار ، خودش می تواند  انگیزه ایجاد کند .

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
9 minutes قبل , tiktak گفت:

تمرکز بر قشر دانشگاهی به کار هویت و اعتبار می دهد

بله اتفاقا یکی از راه هایی که میشه بدنه تحریریه و انجمن رو با افراد دارای سطح علمی بالا افزایش داد همین ارتباط با دانشگاه خواهد بود ...اگر دانشگاهیان حالا چه دانشجو چه هیئت علمی بداند از بستر سازی ما (کانال ما) میتواند اون اثرگذاری رو در حوزه نظامی و امنیتی داشته باشد بیشتر راغب خواهد شد برای همکاری و دنبال کردن موضوعات

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بر 26 بهمن 1397 در 06:34 , remo گفت:

خب حالا دوستان نظرشون رو در مورد هدف عنوان کنن...

به راستی که تعین هدف یکی از مهترین گام ها برای ایجاد تحریریه هست.

اما بر نظر بنده برای تاثیر گذاری  در ارگان ها که از اهداف بلند مدت هست علمی کردن فضای انجمن و جذب افراد علاقه مند جز اهداف میان مدت هست که در صورت علمی شدن فضا اتفاق می افتد چکیده کلام این هست که از نظر بنده انجمن نباید تنها در اتکا به بخش تاریخ و اخبار نظامی و ... بکنیم بلکه باید به این نکته واقف شویم که علوم نظامی شامل سر شاخه های بسیاری گرفته حتی مهندسی مواد یا علم هواشناسی هم باید جایی در میلیتاری اینده داشته باشند .

در نهایت به نظر من با تحلیل های سیاسی اقتصادی دقیق کشور های مختلف هست که می تونیم یک مقدار مقبولیت در ارگان ها و ... به دست اوریم. و تحریریه آینده نه در تاپیک های جدا بلکه مجموعا در قسمت ها بخش های مختلف با هماهنگی یک یا چندین نفر به فعالیت بپردازد تاثیر گذاری مثبت بیشتری خواهد داشت و یک نوع رقابت سالم جهت تولید محتوا علمی و مفید ایجاد خواهد شد.

با تشکر

پ.ن : حقیقا برنامه داشتم با 200 امین پستم استارت یک تاپیک جدید رو بزنم اما به نظرم تحریریه آینده انجمن هست.:)

 

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
50 minutes قبل , amirhosaingh گفت:

علوم نظامی شامل سر شاخه های بسیاری گرفته حتی مهندسی مواد یا علم هواشناسی هم باید جایی در میلیتاری اینده داشته باشند .

بله کاملا ، به همین دلیل هست که ارتباط با دانشگاه نیاز هست ، چون ظرفیت انجمن امکان دربرگیری این همه متخصص رو نداره....

53 minutes قبل , amirhosaingh گفت:

در نهایت به نظر من با تحلیل های سیاسی اقتصادی دقیق کشور های مختلف هست که می تونیم یک مقدار مقبولیت در ارگان ها و ... به دست اوریم.

به این مورد هم در بحث کارگروه "جمارم" (جمع آوری اطلاعات راهبردی - منطقه ای) دیده شده ، که همون بحث کاربردی کردن فعالیت ها است.

 

 

نقل قول

ahmad1361

بسم الله الرحمن الرحیم .....بفرموده جنابعالی متنی که بزرگواری فرموده و نگاشته بودید را مطالعه کردم مجددا.......کلی سئوال پیش امده که نمیدانم کجا باید پرسیده شود.

  1. تفاوت برنامه با ماموریت (اونطوری که ماموریت رو تعریف فرمودید ) چیست؟
  2. بنظرم" زمینه" قطب نما نیست بلکه جغرافیاییست که شما قصد اجرای برنامه ها یا ماموریتهایتان را دران جغرافیا دارید در حقیقت این برنامه ها هستند که سمت و سوی شما را بسمت هدف در ان جغرافیای خاص نشان میدهند.
  3. رویکرد هم با اهداف یکی شده تفاوت معنی اینها چیست ؟
  4. یکی از اهداف مهم میتونه این باشه که ما وقف رو وارد این سیستم کنیم چون بنظرم از نظر مالی سیستم در مضیقه هستش ولی این قضیه هم نیاز به شفاف سازی داره.

 

با تشکر از اظهار نظرتون ، اول اینکه بنده ادبیاتم خوب نیست در بکاربردن واژه ها ضعیفم...تمام تلاشم رو کردم منظور رو برسونم شاید در جمله بندی واژه ای به درستی انتخاب نشده باشه.شاید اصول و الفاظ تدوین برنامه اجرایی یا عملیاتی یا ... به درستی بیان نکرده باشم....از دوستان متخصص میخوایم اصلاح کنن ....البته نخواستیم خیلی قواعدی طرح بشه.

 

  1. ابتدا که هدف یا چشم انداز رو تعریف کردیم (البته در همین باب هم میشه اشکال گرفت ... تفاوت هدف و چشم انداز ) برای تحقق این هدف یک سری ماموریت تعریف کردیم .برنامه ها در ذیل این ماموریت ها تعریف میشن.برای مثال ماموریت شماره 4 به شکل زیر :

1111.jpg

 

2.زمینه در اصل قرار نبود باشه ، ولی هرچه بیشتر جلو رفتیم ، خلا یک پیش زمینه برای در نظر گرفتن ارتباط و برهم کنش حوزه های مختلف نظامی احساس شد.اول قرار بود زمینه خودش یک موضوع باشه (ذیل فعالیت) ولی تصمیم گرفتیم.به قول شما یک جغرافیایی رو تعریف کنیم ، که در واقع نسل موجود و پیچیده جنگ ترکیبی (کلان استراتژی) و چند حوزه ای (نظامی) رو انتخاب کردیم تا برنامه هایی که میریزیم و موضوعاتی که طرح میکنیم در چارچوب اون دیده بشن.با درک زمینه طرح شده الویت بندی برنامه و موضوعات میسر میشه.به قول رییس دپارتمان نیروی زمینی امریکا   ما نیاز به آگاهی از نبرد آینده داریم ،این مفهومی است که به سرعت در حال تکامل است ، هنوز  نبرد چند حوزه ای مبهم است ، و به هر سو بره ما هم لاجرم باید به اون سمت بریم ، برای همین لفظ قطب نما براش تعریف شد.

 

3.منظور از رویکرد :

رویکرد به ما می گوید در تنظیم برنامه های خود باید به کدام سو حرکت کنیم.

صرفا اشتراک لفظی پیدا کرده با هدف....

 

4.مورد کمک که برنامه اول از ماموریت اول ماست ، بستر سازی برای فعالیت علاقه مندان به حوزه نظامی.... انجمن  

اگر نباشه که همه لنگیم.....چیزی که هست میدونیم برادرای عزیز حقیقتا در فشار مالی هستن ، باید در اینجا مفید باشیم که زکات مالی که دوستان خرج میکنن اون دنیا گردنمون رو نگیره.

 

 

 

 

 

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوستان در مورد خیلی موارد صحبت کردند منم چندتا نکته ساده رو یادآور شم: 

1) واجب تر از همیشه چیز وجود دو گرافیست پای کار و البته یکی دو ویراستار پر حوصله است چون خیلی از مقالات در حوزه نظامی ( البته نه در این سایت ) رو خوندم که از نظر علمی دارای سطح بالا ولی مثلا به زبان محاوره ای بود.

2) اگه یکی از اهداف عرضه این محصول در بولتن بعضی ادارات و بهره مندی از عواید اون هست آیا برای ترجمه ها و مقالات ارائه شده دستمزدی هم در نظر گرفته شده؟

3) تا جایی که من در ساختار مجله خوندم بیشتر تاکید بر مسائل نظامی بود. اگه بشه به طور منظم مطالبی رو در مورد تاریخ ، اقتصاد، پزشکی ( بهداشت و تغذیه )، سینمای جنگ  که البته به مسائل نظامی مرتبط باشه، داشته باشیم در این صورت ساختار کلی یکنواخت و در درازمدت خسته کننده نمیشه.

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
21 minutes قبل , aminf14 گفت:

دوستان در مورد خیلی موارد صحبت کردند منم چندتا نکته ساده رو یادآور شم: 

1) واجب تر از همیشه چیز وجود دو گرافیست پای کار و البته یکی دو ویراستار پر حوصله است چون خیلی از مقالات در حوزه نظامی ( البته نه در این سایت ) رو خوندم که از نظر علمی دارای سطح بالا ولی مثلا به زبان محاوره ای بود.

2) اگه یکی از اهداف عرضه این محصول در بولتن بعضی ادارات و بهره مندی از عواید اون هست آیا برای ترجمه ها و مقالات ارائه شده دستمزدی هم در نظر گرفته شده؟

3) تا جایی که من در ساختار مجله خوندم بیشتر تاکید بر مسائل نظامی بود. اگه بشه به طور منظم مطالبی رو در مورد تاریخ ، اقتصاد، پزشکی ( بهداشت و تغذیه )، سینمای جنگ  که البته به مسائل نظامی مرتبط داشته باشیم در این صورت ساختار کلی یکنواخت و در درازمدت خسته کننده نمیشه.

  • گرافیست فکر کنم چند تا از دوستان هستن (حداقل خوده بنده با تم سوسیالیسیتی ،کومونیستی هستم big_grin )
  • یکی از دلایل استفاده از زبان محاوره ای و متن های کمتر ویراستاری شده ، اینکه زمانش با ترجمه و گرداوری خوده اون متن برابری میکنه و نویسنده به دلیل کمبود وقت و جلوگیری از طولانی شدن زمان ارسال به این روش روی میاره.
  • تا زمانی که نتونیم از فعالیتمون درامد کسب کنیم به طبع ، پرداخت دستمزد هم امکان پذیر نیست.در ادامه هم اگر درامدی حاصل بشه الویت به نظرم با هزینه های انجمن هست ، بعد تحریریه ، اگر انقدری درامد که هزینه ثابت انجمن رو پوشش بده و مازاد بیاره ، حتما برای تحریریه در نظر گرفته میشه.
  • بسیار گسترده میشه اگر بخواهیم وارد دیگر حوزه هم بشیم ، از توان ما به کل خارجه.
ویرایش شده در توسط remo
  • Like 1
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بر 27 بهمن 1397 در 10:16 , remo گفت:
  • گرافیست فکر کنم چند تا از دوستان هستن (حداقل خوده بنده با تم سوسیالیسیتی ،کومونیستی هستم big_grin )
  • یکی از دلایل استفاده از زبان محاوره ای و متن های کمتر ویراستاری شده ، اینکه زمانش با ترجمه و گرداوری خوده اون متن برابری میکنه و نویسنده به دلیل کمبود وقت و جلوگیری از طولانی شدن زمان ارسال به این روش روی میاره.
  • تا زمانی که نتونیم از فعالیتمون درامد کسب کنیم به طبع ، پرداخت دستمزد هم امکان پذیر نیست.در ادامه هم اگر درامدی حاصل بشه الویت به نظرم با هزینه های انجمن هست ، بعد تحریریه ، اگر انقدری درامد که هزینه ثابت انجمن رو پوشش بده و مازاد بیاره ، حتما برای تحریریه در نظر گرفته میشه.
  • بسیار گسترده میشه اگر بخواهیم وارد دیگر حوزه هم بشیم ، از توان ما به کل خارجه.

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام:

 

این درامد انجمن موضوع تازه ای نیست که روش بحث نشده باشه اما جای سوال هست که آیا با آ؛از به کار تحریریه و دستیابی به موفقیت اماکن جذب اسپانسر و یا حامی مالی هست ؟ icon_wink

دوم اینکه : باید از خودمون همیشه بپرسیم که هدف و قشر مورد نظر چه کسانی هستن و هنوز متاسفانه پاسخ این سوال داده نشده -

سوم اینکه آیا مانند تحریریه های عادی و دانشگاهی و انواع مختلفی که در حال حاضر به فعالیت می پردازن به فعالیت بپردازیم یا خیر یک نوع جدید را ارائه کنیم .

چهارم هم اینکه : آیا مطالب کنار هم مثل هفته‌نامه و اینکه آیا مطالب توسط یک نفر انتشار داده شود یا خیر.

و پنجم و مهمترین قدم پیش رو در چه ضمینه هایی فعالیت کنیم و چه طوری به اصطلاح برای هر موضوع عضو یابی و تولید محتوا بپردازیم ؟

ششم : وظیفه مدیر مسئول یا{ هر عنوانی که روش توافق بکنیم } چه باشد ؟

با تشکر

  • Like 1
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خدا قوت

ویک نکته هم من عرض کنم

خیال نکنید که تأثیر گذاری روی نهادها و ... خیلی سخت و غیرممکن هست. همین الانش هم میلتاری تأثیرگذاری داره. دیگه از سطح دانشگاه عالی دفاع ملی بالاتر داریم؟ جناب MR9 عکسش رو گذاشت که یکجا دقیقا رفرنس سایت میلیتاری رو هم ذکر کرده بودند.

محتوای قوی مثل آب هست، اگر تولید بشه راه خودش رو پیدا میکنه.

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به بررسی های صورت گرفته و نظرات  مشورتی مدیران و کاربران انجمن  ، تصمیم بر این گرفته شد تا برای آشنایی هر چه بیشتر دوستان با روند فعالیت تحریریه و عملیاتی تر شدن آغاز به کار آن ، طرح زیر آماده گشته و ارائه  گردد . امید بر این است که تمامی مشرکت کنندگان در این طرح با حسن نظر ، نسبت به اجرای آن همت گذارند . 

 

رسالت تحریریه : " ارتقای دانش نظامی در سطح جامعه (هدف گذاری عام ) در درجه نخست  و ایفای نقش مشورتی در حوزه دفاعی برای نهاد ها (هدف گذاری خاص ) در درجه دوم 

nmwdr_60D.png

 

برای انجام این رسالت چند گام انتحاب شده  به شرح زیر :

گام نخست : " رشد و تثبیت تولید محتوا در انجمن "

گام های بعدی بعد از تحقق گام نخست به اطلاع دوستان خواهد رسید.

 

shwr2.jpg

 

 

7~41.jpg

محورهای اعلام مشارکت از سوی کاربران علاقه مند 

 

ساختار اعضا :

تحریریه از 7 محور زیر تشکیل میشه:

محور : نیروی زمینی و زیرمجموعه ها 

محور : نیروی دریایی و زیرمجموعه ها 

محور : نیروی هوایی و زیرمجموعه ها 

محور : پدافند هوایی  و زیرمجموعه ها 

محور : موشکی  زیرمجموعه ها 

محور : قدرت سایبری 

محور :  تاریخ جنگ ، دکترین و استراتژی

 

 

کاربران با توجه به علاقه و حوزه تخصصی خود میتوانند در یک یا چندمحور  فعالیت نمایند.

60D_23.jpg

 

روند تولید محتوا :

اعضای کارگروه ها میتوانن با مراجعه به منابعی که توسط تمامی افراد  انجمن معرفی میگرد از قبیل : کتاب ، مجله ، رهنماهای نظامی ، پایگاه ها (سایت های خبری نظامی ، سایتهای تحلیلی نظامی ، اندیشکده ها و... ) به صورت فردی یا گروهی به تولید محتوا مبادرت ورزند.

انواع محتوا:

خبر کوتاه روزانه

تاپیک موضوعی

تاپیک تحلیلی

=======================

پی نوشت :

این پست برآیند همفکری ستاد تحریریه  ( SET) پس از مشارکت دوستان علاقه مند در تاپیک،محسوب میشود ، در نتیجه از این پس ، صرفا" دوستان در همین تاپیک در محورهایی که اعلام شده و با توجه به علاقه مندی ، اعلام آمادگی نمایند . 

  • Like 1
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام

بنده جسارتا علاقه مند به فعالیت در محور های دریایی-تاریخ جنگ و دکترین موشک و هوایی و زمینی هستم. 

اما بیشتر فعالیت هایم در قسمت های دریایی و موشکی و تاریخ جنگ و دکترین خواهد بود

بعد از تشکیل کارگروه ها آیا گروه نظارت بر تولید محتوایی تشکیل خواهد شد ؟

آیا مطالب تولید شده از قانون کپی رایت بهره می برند یا خیر ( چونکه هدف اولیه علاوه بر بالا بردن سطح علمی انجمن مطرح کردن سایت در ارگان ها و .... بود

 

پ.ن: بنده یک سوال داشتم آیا از انواع تاپیک هایی که گفته شده : تحلیلی اخبار کوتاه و ... آیا الویت بندی شده اند یا اینکه هر کدام به یک میزان اهمیت دارند.

2. مطالب چگونه ارسال می شوند ؟ به وسیله یک نفر و نام بردن افراد و یا اینکه هر شخص مطلب خود را ارسال میکند ؟

3. آیا مطالب باید از فیلتری بگذرند یا خیر ؟ و اگر بله حداقل تعداد لغات مورد نیاز برای ارسال چه قدر هست با توجه به اینکه موضوعات تحلیلی معمولا بالای 500 لغت و اخبار کوتاه بین 50 تا 100 لغت اند .

با تشکر

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

با تشکر از زحمات دوستان

من هم در حوزه پدافند و موشکی و سایبر (اجتماعی و سیاسی) و تاریخ (عمومی و سیاسی و نه جنگ - اگر بنا تنها پرداختن به تاریخ جنگ هست دوستان متخصصی بسیار خوب داریم در این زمینه) علاقه به فعالیت هستم. هر چند من بیشتر از جنبه عمومی تا به حال مباحث را دنبال می کردم و در صورت نیاز در یک حوزه میشه وارد جزییات شد.

حوزه بندی هم هر چند انجام شده ولی به نظرم حالا شاید دوستان در دل حوزه های دیگه این مطلب را دیدند ولی در مورد دیپلماسی عمومی و رسانه ای و بحث های عمومیشون هم میشه وارد شد اگر برخی حوزه ها را از مثلا صرفا جنگ گسترش داد دامنه محتواشون را.

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
3 hours قبل , amirhosaingh گفت:

بعد از تشکیل کارگروه ها آیا گروه نظارت بر تولید محتوایی تشکیل خواهد شد ؟

سلام ، کلمه نظارت زیاد مناسب نیست ، هر پست یا تاپیکی که در چارچوب قوانین باشه ، موردی نداره.البته یک ستاد تحریریه (SET) داریم که کارش نظارت نیست بیشتر جهت دهی به مسیر تحریریه هست.چیزی که باید دوستان توجه کنند اینکه در ابتدا قصد تحریریه این هست که همین زمان حضور و فعالیت دوستان  رو کانالیزه و هدفمند کنه ، مطلقا نمیخواییم به کسی فشاری مضاعف بیاد.یک مدت با همین صورت ادامه میدیم که تحریریه راه بیوفته و بازخوردها رو ببینیم و گام های بعدی رو برداریم.

3 hours قبل , amirhosaingh گفت:

آیا مطالب تولید شده از قانون کپی رایت بهره می برند یا خیر ( چونکه هدف اولیه علاوه بر بالا بردن سطح علمی انجمن مطرح کردن سایت در ارگان ها و .... بود

همونطور که عرض کردم ، صرفا مطابق شرایط فعلی حرکت میکنیم ، در صورتی که کاربری دوست داشته باشه پست ها و تاپیک هاش به نام خودش منتشر بشه مشکلی نیست.اون دست از کاربرایی هم که دوست ندارن نام کامل خودشون رو بزارن ، از مستعار استفاده کنن.

 

3 hours قبل , amirhosaingh گفت:

تحلیلی اخبار کوتاه و ... آیا الویت بندی شده اند یا اینکه هر کدام به یک میزان اهمیت دارند.

2. مطالب چگونه ارسال می شوند ؟ به وسیله یک نفر و نام بردن افراد و یا اینکه هر شخص مطلب خود را ارسال میکند ؟

3. آیا مطالب باید از فیلتری بگذرند یا خیر ؟ و اگر بله حداقل تعداد لغات مورد نیاز برای ارسال چه قدر هست با توجه به اینکه موضوعات تحلیلی معمولا بالای 500 لغت و اخبار کوتاه بین 50 تا 100 لغت اند .

  • در صورت شکل گیری کارگروه ها ، افراد کارگروه میتونن برای تعیین موضوعات همفکری کنن و برای پرداخت اون موضوع به صورت انفرادی و یا گروهی اقدام کنن.البته که ستاد تحریریه برای کمک به تصمیم گیری و حرکت کارگروه ها در خدمت دوستان هست.
  • هر سه نوع پست به یک میزان اهمیت دارند.....
  • مطالب صرفا با همفکری افراد کارگروه تهیه میشن و بدیهی است باید در چارچوب قوانین انجمن باشند ، غیر از اون هیچ فیلتری ندارد....
  • محدودیت حجم مطلب صرفا برای اخبار کوتاه هست.... که نمونه اش در تاپیک ها موجود هست....
ویرایش شده در توسط remo
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسمه تعالی

علاقه مند به همکاری  در زمینه نیروی هوایی وتاریخ و دکترین و استراتژی

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

من خودم در موارد زیر

محور : موشکی  زیرمجموعه ها 

محور : نیروی دریایی و زیرمجموعه ها

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.