Recommended Posts

این خرفی که روس ها می زنن حرف کاملا درستی ... چرا ؟//// چونکه اگر این سامانه برای مقابله با ایران بود آمریکایی ها می تونستند با برقرایری سامانه های موشکی در آذربایجان و ارمنستان و عراق و ترکیه با این خطر مقابله کنند . دوما ایران تا پنج سال دیگه به تکنولوژی موشک هایی که برد های اون ها تا اروپا باشه می رسه منظورم کشور هایی مثل انگلیس و قرانسه و آلمان و ... سوما اروپا خودش سامانه ی موشکی برای خودش داره نیاز به آمریکا نداره .. icon_cheesygrin :| :| :lol: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسمه تعالی
با سلام

بلاروس پیشرفته ترین موشک‌های ضدهوایی S-400 از روسیه خریداری می‌کند

مقامات نظامی روسیه و بلاروس طی مذاکرات هفته‌ی گذشته‌ی خود چندین قرارداد برای فروش موشک‌های مختلف به امضا رساندند که مهم‌ترین آنها به در اختیار گذاشته شدن موشک‌های پیشرفته و جدید ضد هواپیمای روسیه برای بلاروسی‌ها مربوط است. این موشک‌ها که از سری S-400 بوده و از آزمایشات موفقیت‌آمیز آنها زمان زیادی نمی‌گذرد، طی قرارداد نظامی در اختیار دولت بلاروس قرار گرفتند. موشک‌های مذکور با برد حدود 600 کیلومتر در ارتفاع نه تنها توانایی مورد هدف قرار دادن تمامی هواپیماهای ناتو را دارند، توانایی مقابله با چندین موشک‌ مهاجم به طور همزمان نیز در آنها وجود دارد.

منبع:http://www.air-mag.blogsky.com/Printable.bs?PostID=1201


ما اگه فقط یک خورده هزینه و بودجه ی نظامی مون بالا بود می تونستیم خیلی بهتر از الان باشیم . حتی بلاوس هم سیستم های موشکی که می خره باید پیشفته تر از ما باشه آخه من اگه بودم الان بیشترین هزینه و می ذاشتم برای ارتش .خوبه ما تحدید به حمله از طرف آمریکا هستیم داریم اینقدر کم خرید می کنیم این کشور های دیگه که آمریکا و اروپا طرفدارشونه دارن ده برابر ما خودشون رو مجهز می کنند .......... زیادی حرف زدم icon_cheesygrin :| :| :lol: :lol: :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی با سلام همایش فن‌آوری اطلاعات در سازمان های دفاعی با محوریت سامانه های نوین C41 و چالش های موجود در بکارگیری فن‌آوری اطلاعات در سازمان های دفاعی در دانشکده جواد الائمه (ع) نیروی دریایی سپاه برگزار شد. نقش اتوماسیون در بهره وری سازمان های دفاعی فن آوری اطلاعات و توسعه، بررسی و مقایسه وضعیت فن آوری اطلاعات در سازمان های دفاعی کشورهای دیگر از جمله مباحث مطرح شده در این همایش بود. گردهمایی فن آوری و اطلاعات با حضور فرماندهان، مدیران و محققان مناطق دریایی کشور، اساتید و دانشجوان در سالن اجتماعات سازمان سرجنگل داری شهرستان چالوس برگزار شد. در این همایش فرمانده دانشکده علوم و فنون جواد الائمه (ع) با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر در خصوص پیشرفت و توسعه، علم فن آوری اطلاعات و امنیت و رقابت های موجود در بین کشورها برای دستیبابی به آن مطالبی را مطرح کردند. منبع: سپاه نیوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به این نکته توجه کنید که سامانه پاتریوت توانایی رهگیری موشکها بعد از فاز اول را ندارد و بخصوص در مرحله پروازی که معمولا فاز دو میباشد ارتفاع موشک بقدری زیاد است که حتی امکان دارد خارج از برد رادارهای ارتفاع یاب پدافند باشد! پس در این مرحله امکان رهگیری موشک وجود ندارد و اگر هم موشک شناسایی شود نه امکان قفل راداری هست نه اینکه ضد موشک میتواند به آن برسد! خوب حالا اصلا فرض کنیم ما یه روزی موشک قاره پیما ساختیم و به سمت آمریکا شلیک شد! این موشک بعد از مرحله اول پرتاب وارد مرحله دوم میشود که زمان رسیدن به پدافند چک و لهستان ارتفاع آن بیشتر از دو برابر ارتفاع درگیری سامانه پاتریوت میباشد و سرعت آن نیز بیش از چهار برابر موشکهای آن است! پس حتی در تئوری امکان رهگیری چنین موشکی در این شرایط ممکن نیست. تنها کارایی این پدافند در برابر موشکهای بالستیک دوربرد است که از نزدیکی شلیک شده و یا در مرحله اول پرتاب بوده یا تازه وارد مرحله دو شده اند که مسلما موشکهای ایران این دو شرط را نخواهند داشت و هزاران کیلومتر از محل پرتاب تا پدافند فاصله است اما زرادخانه موشکی روسیه در غرب و جنوب غربی این کشور درست در مسیر و نزدیکی این پدافند قرار داشته و امکان رهگیری موشکها قبل از رسیدن به حداکثر ارتفاع و سرعت را دارد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسم الله الرحمن الرحیم با سلام ران پائول، کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا از حزب جمهوریخواه، در یک مصاحبه تلویزیونی، در برنامه "مورنینگ جو" گفت: علیرغم گزارش اخیر نهاد ارزیابی اطلاعاتی آمریکا مبنی بر اینکه ایران فعالیت های تسلیحاتی هسته ای خود را متوقف کرده، احتمال حمله نظامی به ایران همواره به قوت خود باقی است. علیرغم اوضاع عراق و افغانستان، ایالات متحده امریکا مقدمات آغاز حمله ای دیگر را فراهم آورده و اینبار نوبت ایران است. اخبار خوشایندی از منطقه به گوش نمی رسد. اوضاع در افغانستان روز به روز بدتر می شود، ترکیه حملات خود را به عراق آغاز کرده و پاکستان در حال خروش است، و در این میان ما در حال آمادگی برای حمله به ایران هستیم و گروهی از نو محافظه کاران خواهان بمباران ایران هستند. شخصا فکر نمی کنم گزارش اخیر عامل بازدارنده پرقدرتی باشد که بتواند مانع از حمله امریکا به تاسیات هسته ای ایران شود. حتی فکر می کنم احتمال چنین اقدامی زیاد است. سپاه پاسداران یک سازمان تروریستی شناخته شده و بیشتر فرماندهان آن در لیست قرار دارند. هنوز بسیاری از نومحافظه کاران وجود دارند که تحت چنین شرایط غیر قابل باوری خواهان حمله به ایران هستند ،پس بهتر است منتظر مانده و ببینیم که چه خواهد شد. آقایون و خانم ها icon_cheesygrin ما باید یک فکر اساسی در این مورد بکنیم و در این سایت که این امکان رو بهمون داده انجام بدیم اگر یکی از این کاندیدای جمهوری خواه که من به همه ی این ها به جای جمهوری خواه می گم جنگ خواه رای بیارن . اونوقت خر بیار و باقالی ببر می دونید چرا چون تمام جمهوری خواه ها که کاندیدای این انتخابات ریاست جمهوری شدند جنگ رو دارن به تصویر می کشن بدبختی ما هم این هست که تا دیرو می گفتیم جورج بوش موندنی نیست و تا چند وقت دیگه می ره ولی این یکی به مدت چهار سال رئیس جمهور . جورج بوش تو همین دوره اش تونست منطقه رو به گند بکشه . باید شانس بیاریم که یا اوباما و یا کلینتون رای بیارن که اون ها می گن بدون قید و شرط با ایران وارد مذاکره می شیم . امیدوارم باز آمریکا دست این جمهوری خواه ها در امان بمونه اکر یکی از کاندیدای دموکرات رای بیارن جمهوری خواه ها از صحن کاملا بیرون می رن امیدوارم که این طور بشه . :| :| :( :lol: :lol: فعلا خداحافظ

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روسیه هلیکوپتر هایی رو روانه بازار کرده که با سرعت صوت حرکت
تو اخبار گفت روسیه هلیکوپتر هایی رو به بازار داده که با سرعت صوت حرکت میکنن !!!!!!!!
icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين خبر رو از تلويزيون شنيدم اما تو اينترنت مطلبي دربارش پيدا نكردم! ساخت چنين بالگردي تحول بزرگي در صنايع ساخت بالگرد ميباشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در حمله اعضای طالبان به هتل محل اقامت وزیر امور خارجه نروژ در کابل و انفجار انتحاری یکی از افراد مسلح دستکم چهار نفر کشته شدند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی وزارت کشور افغانستان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که حملات افراد مسلح و انفجار امشب در هتل لوکس "سرنا" در کابل دستکم چهار کشته و شش زخمی برجا گذاشت. برپایه این گزارش، یوناس گارس وزیر خارجه نروژ که قرار بود در نشست کشورهای کمک کننده به افغانستان شرکت کند، در زمان حمله اعضای طالبان در این هتل حضور داشته است. مسئولان هتل از سالم بودن وی خبر داده اند. یک سخنگوی نیروهای ائتلاف به خبرگزاری فرانسه گفت: سه فرد مسلح به هتل سرنا حمله و یکی از آنان که مواد منفجره بسته بود، خود را منفجر کرد. هتل سرنا یکی از بهترین هتل ها در کابل است که چندین نشست و کنفرانس رسمی در آن برگزار شده است و از تدابیر امنیتی شدیدی نیز بهره می برد. گروه طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. درحال حاضر، دو آمبولانس به داخل هتل وارد شده اند اما از حضور خبرنگاران جلوگیری به عمل می آید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روسیه اعلام کرد: در صورت اجرای طرح امریکا در استقرار سپر موشکی در کشورهای اروپای شرقی، ارتش روسیه با موشک‌های راهبردی مجهز به کلاهک‌های هسته‌ ای پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای لهستان و چک را هدف خواهد گرفت. در پی تشدید بحران میان کرملین و واشنگتن، ژنرال نیکلای سالاوتسف، فرمانده نیروی موشکی راهبردی فدراسیون روسیه در مصاحبه ای مطبوعاتی گفت: کشورش در صورت اجرای طرح ضد موشکی آمریکا در اروپای شرقی و توسعه بیشتر نیروهای ناتو در این منطقه راهبردهای جدیدی را علیه آمریکا و هم‌ پیمانانش اتخاذ خواهد کرد. این مقام برجسته ارتش روسیه همچنین گفت: اگر آمریکا مختصات جدیدی در آرایش موشکی خود در قاره اروپا ایجاد کند، روسیه نیز متقابلا پایگاههای موشکی خود را در مرزهای اروپایی افزایش می‌دهد. فرمانده نیروهای موشکی راهبردی روسیه استقرار سپر موشکی آمریکا در خاک جمهوری چک و لهستان را طرحی فاجعه آمیزی برای صلح جهانی توصیف و اعلام کرد: استقرار پایگاه‌های ضدموشکی آمریکا ممکن است منجر به بمباران اتمی و آغاز جنگ جهانی سوم شود، وی افزود: اگر یک موشک آمریکایی حتی به صورت تصادفی یا در عملیاتی تمرینی شلیک شود، سامانه موشکی روسیه فورا با شلیک موشک‌های حاوی کلاهک‌های هسته‌ ای به صورت خودکار عمل کرده و هیچ نیرویی نمی‌تواند از آغاز یک جنگ هسته‌ای جلوگیری کند. دیشب نیز ژنرال یوری بالویوسکی، فرمانده کل ستاد مشترک ارتش روسیه با محکوم کردن طرح استقرار سپر موشکی آمریکا در منطقه اروپای شرقی اعلام کرده بود کشورش آماده است تا در صورت بروز هرگونه تهدید نظامی از موشک‌های راهبردی قاره ‌پیما مجهز به کلاهک‌های هسته‌ای علیه دشمنانش استفاده کند. به نقل از ایراس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این ژاپنی ها این اخبار چقدر دیر بهشون می رسه؟! ما هم خریدیم 3 برابر این رقمو ولی منهتی نه یورو فایتر که بقول سعید جون: «گرون و بدون صرفه است و بدرد هم نمی خوره! و میگ-31 و سوخو-30 خیلی بهتره!».

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پس این چیه؟! [align=left] Type Trainer / Attack aircraft / Fighter/Bomber Manufacturer Iran Aircraft Manufacturing Industrial Company Designed by Aviation University Complex Status Prototype Primary user Iran Number built 1 (prototype) Developed from Yak-130[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چند سطر نوشته هست که معلوم نیست کی نوشته؟ من بنویسم اف15 از رو میگ25 ساخته شده یعنی ساخته شده؟! پروژه یاک130 هنوز تموم نشده که روسیه بیاد جدیدترین فناوری کشورش رو به ایران تقدیم کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چند سطر نوشته هست که معلوم نیست کی نوشته؟ من بنویسم اف15 از رو میگ25 ساخته شده یعنی ساخته شده؟! پروژه یاک130 هنوز تموم نشده که روسیه بیاد جدیدترین فناوری کشورش رو به ایران تقدیم کند.


موافقم! والله من از خدامه که کشورم بتونه چنین ایمبا! پیشرفت کنه! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خواستم ببینم می شه این جنگنده رو با اف-22 رپتور مقایسه کرد یا نه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.