Recommended Posts

چرا ليچ جان تو فرانسه با اون ميراژها و سوپراتاندارد ها و موشك هاي ماجيك رو دست كم مي گيري؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نام خدا با سلام بايد بگم كه هيچ غلطي نمي تونن بكنن. كشورهاي اروپايي بدون آمريكا محاله كه به ايران حمله كنن( چون شكست ميخورن) اما ما هم نبايد دست رو دست بزاريم و بايد مدام خودمونو تقويت كنيم. فرانسه كافيه تكون بخوره تا همه كشتيهاش تو خليج خوراك موشكهاي ضد كشتي پيشرفته ما شده و تبديل به جزيره هاي مرجاني و لونه ماهيهاي دريا بشن!!! icon_cheesygrin در ضمن تاريخ ايران نشون داده كه ما اگر هم در نبردهاي سرنوشت ساز شكست خورده ايم نه به خاطر برتري حريف بلكه به خاطر خيانت مشتي وطن فروش و بي صفت بوده است( بد نيست دوستان در مورد حمله اسكندر مقدوني. حمله مغول. تاريخ استعمار انگلستان در سراسر دنيا و ...كمي مطالعه كنن تا به درستي اين مطلب پي ببرن). به اميد ديدار روي مهدي صاحب الزمان :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چرا ليچ جان تو فرانسه با اون ميراژها و سوپراتاندارد ها و موشك هاي ماجيك رو دست كم مي گيري؟


نه برادر دست کم نمی گیرم ولی اینها در مقابل پدافند ما کاری نمی تونن بکنن مخصوصا با این تعداد! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

( بد نيست دوستان در مورد حمله اسكندر مقدوني. .... :mrgreen:


دلايلي بدست آمده كه اسكندر پاش به ايران نرسيده.اگر هم رسيده فقط از ايران رد شده. تخت جمشيد هم كه به اين روز افتاده به خاطر جنگهاي صفويه و پرتقاليهاست.كه براي بدست اوردن سربهاي داخل ستونها براي ساخت گلوله توپ و تفنگ اونهارو آتش مي زدند و سربهاش رو استخراج مي كردن icon_cheesygrin icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا يك مانور مي خواهند انجام بدهند كي گفته كه مي خوان به ايران حمله كنند؟ الكي هر چيزي رو به حمله به ايران نسبت ندهيد. بعدشم اين فرانسه مي خواد اداي آمريكا رو دربياره و خودش رو مثل آمريكا پليس دنيا نجات بخش مردم مظلوم و آزاديبخش كشورها ....جا بزنه ! شما جدي نگير

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فقط يه نگاه ساده ادوات بكار گرفته شده در رزمايش نشون ميده كه اصلا رزمايش نيست شايد بهتر باشه اسمش بزاريم آب بازي حالا اگه توي خاك انجام بدن ميشه خاكبازي اگه توي گل انجام بدن ميشه گل بازي اگه توي صحرا انام بدن ميشه شن بازي ولي هر چي اسمش رو بذارين رزمايش نميشه گذاشت نهايتش ميشه رزمايش بازي آخه دو تا كشتي و يه چهار تا ميراژ ترس داره ! الان يه سري ميريزن تو ميگن اين رو دست كم نگيرين اون رو دست كم نگيرين.
ما كه فقط كارمون اين شده همه رو دست كم نگيريم غير از خودمون.
يه عكس هم گذاشتم از قايق هاي تندروي جديد تحويل داده شده به سپاه البته به همراه چند عكس مستند از هدف قرار گرفتن يه سري ناو.(مستند) icon_cheesygrin تصویر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اخرشه از دست ندين يه كليپ ديدم حسابي سر حالم اورد بريد به اين آدرس http://fr.youtube.com/watch?v=2ULE_0nL36Q&feature=related
متين كنزي با نام ارمي ايران روي تصوير كوچيك هم عكس اژدر هوته گرچه بعيد ميدونم با آدرس بالا اشتباه بشه! آقا خيلي با حال بود حال كردم.تصویر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ramtina, دوست عزیز چند بار بگیم از سایت دیگه عکس نذارید و پست متوالی هم ارسال نکنید؟! مدیر بخش کجاست بیاد پستها رو ادغام کند. :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رابرت گیتس خبر داد:
وزیر دفاع آمریکا امروز اعلام کرد که واشنگتن و دهلی نو امکان ایجاد یک سیستم دفاع موشکی مشترک را بررسی خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه،"رابرت گیتس" گفت : گفتگوها در این باره در مراحل اولیه آن قرار دارد.

وی تصریح کرد:" ما فقط گفتگو درباره انجام یک تحلیل مشترک درباره نیازهای هند در حوزه دفاع موشکی را و اینکه همکاری بین ما در چه بخشهایی ممکن است به پیشبرد آن کمک کند،آغاز کرده ایم."

بر پایه این گزارش، همکاری دفاع موشکی هند با آمریکا احتمالا روابط آن با چین، روسیه و پاکستان را بغرنج خواهد کرد.

گیتس که با هدف تقویت روابط نظامی با هند به دهلی نو سفر کرده،همچنین به این مسئله اشاره کرد که پنتاگون(وزارت دفاع آمریکا) خواستار ایجاد رابطه ای متمرکز بر همکاری طولانی مدت با هند است.

وی همچنین درباره قرارداد هسته ای کشورش با هند که هم اکنون در وضعیت معلقی است، هشدار داد که زمان در این قرارداد در حال از دست رفتن است، اما وی همچنین گفت : نرسیدن آنها به توافق به موقع در زمینه فناوری هسته ای تاثیر کمی بر تعمیق روابط نظامی دو کشور داشته است.

"جرج بوش" رئیس جمهور آمریکا اخیرا به هند پیشنهاد داد که ناو هواپیمابر آمریکایی "کیتی هاوک" که به زودی در این کشور از دور مصرف خارج خواهد شد، به طور رایگان به هند بدهد، اما به این شرط که دولت هند برای نیروهای دریایی خود 65 جنگنده F/A-18E/F بمنظور استقرار روی ناو خریداری کند.

اعلام تصمیم آمریکا برای استقرار سپرموشکی در هند درحالی است که هنوز این کشور با روسیه بر سر طرح جنجال برانگیز استقرار سپرموشکی در اروپای شرقی اختلاف دارد.

منبع : خبرگزاري مهر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سپر دفاع موشكي براي كنترل روسيه و چين و ايران و كره ي شمالي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران – روزنامه اسرائیلی جروزالم پست نوشت: فرانسه، قطر و امارات متحده عربی مانور مشترک نظامی خود را در حالی که بحران بر سر برنامه هسته ای ایران بالا گرفته، آغاز کرده اند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از این روزنامه، این جنگ بازی که روز دوشنبه آغاز شده است تا پنجم ماه مارس ادامه می یابد.

مقامات فرانسه و امارات متحده عربی با انکار مناسبت زمانی بین این مانور و مناقشه هسته ای با ایران، می گویند: اجرای این مانور از یک سال پیش برنامه ریزی شده بود.

این در حالی است که این مانور فرانسه و کشورهای عربی خلیج فارس را در حالت آمادگی بهتری برای مقابله با ایران در آینده قرار خواهد داد.

به گفته دکتر "ژراد پومارده" مدیر مطالعات تاریخ شعبه دانشگاه فرانسه زبان سوربون پاریس در ابوظبی، برگزاری این گونه مانورها امری غیرعادی نیست، به نحوی که حضور نیروی دریایی فرانسه در خلیج فارس در سال های اخیر به امری عادی تبدیل شده است و هیچ ربطی به ایران ندارد.

وی افزود: این مانور بیشتر جنبه نمایش دوستی و ارتباط قوی بین فرانسه، قطر و امارات دارد.

مانور به صورت زمینی، دریایی و هوایی در خاک امارات و آب های بین المللی نزدیک تنگه هرمز در حال برگزاری است. ایران، قطر و امارات از خطوط ساحلی در خلیج فارس برخوردارند و هر گونه مناقشه ای در آینده احتمالا بر فرآورده های انرژی در کشورهای برخوردار از نفت و دیگر نقاط جهان تاثیر می گذارد.

به گفته "موسی قلاب" مدیر برنامه دفاعی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در مرکز تحقیقات خلیج فارس در دبی، دو سوم فرآورده های نفتی از این منطقه به سراسر جهان، شرق و غرب ارسال می شود.

فرانسه از روابط دفاعی محکمی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برخوردار است و نیروهای نظامی را در این منطقه تجهیز کرده و آموزش می دهد.

"قلاب" افزود: موقعیت استراتژیک تنگه هرمز، فاکتوری مهم به شمار می رود، از این رو طبیعی است کشورهایی که در خلیج فارس پایگاه هایی دارند، در مانورهای مشترک و آموزشی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس سهیم باشند.

"قلاب" خاطر نشان کرد: دارایی های تجاری از جمله آبراه های استراتژیک برای استخراج نفت، تا اندازه ای حضور عظیم نظامی در این منطقه را موجب می شود. این حضور نظامی با تهدیدات منطقه ای از جمله تروریسم، بلایای طبیعی و ایران مواجه است. اما به نظر نمی رسد که مانور جاری آماده سازی برای جنگ قریب الوقوع علیه ایران تلقی شود.

کشورهای حاشیه خلیج فارس با وارد شدن به مناقشه نظامی علیه ایران مخالفند و خواهان توسل به راهکاری مسالمت آمیز برای حل بحران جاری هستند. کشورهای مسلمان سنی مذهب تحمل نمی کنند که یک رژیم شیعه قدرتمند در منطقه حکمرانی کند. این کشورها همچنین از تاسیسات هسته ای ایران در هراسند. چراکه به عنوان مثال، رآکتور هسته ای بوشهر بیش از تهران، به بحرین نزدیک است.

گزارشات اخیر حاکی است: کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس درصدد تاسیس نیروی نظامی مشترک هستند. بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی قصد دارند یک نیروی مشترک را به عنوان ابزاری برای تقویت روابط بین کشورهای حاشیه خلیج فارس ایجاد کنند که شاید یکی از دلایل تاسیس این نیرو، دستیابی به توان قوی تری برای مواجه با تهدیدات بالقوه از سوی ایران باشد.

به نوشته روزنامه جروزالم پست، آمریکا از هم پیمانان استراتژیک در خلیج فارس برخوردار است و این کشورها، آمریکا را در جنگ علیه تروریسم حمایت می کنند. در جریان سفر ماه گذشته "نیکولاس سارکوزی" رئیس جمهور فرانسه به خلیج فارس نیز، پاریس توافقنامه ای را با امارات برای استقرار اولین تاسیسات نظامیش در خلیج فارس به امضا رساند.

تحلیل گران معتقدند: بعید است واشنگتن جنگ علیه ایران را در سالی که قرار است انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگزار شود و به ویژه اکنون که نیروهای آمریکایی در عراق پابند شده اند، آغاز کند.

لووووووووول! :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.