Recommended Posts

این آمریکایی ها با اسرائیلی ها زیادی در توهم هستند ...........

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اين فقط يه راداره سيستم ضد موشك كه نيست فقط اعلام ميكنه بچه ها موشك داره مياد


همینطوری که دوستمون گفت فقط می تونن ببینن که موشک داره می اد ولی چطور می خوان جلوش رو بگیرند

پس این حرف چیه ؟؟؟؟

رادار فوق به همراه سیستم ضد موشکی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پس یعنی این همه هزینه که برای شهاب شده از دست رفت یا نرفت ؟ من شدیدا نگران شدم جنگ رواینشون رو من تاثیر گزاشت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به همراه كدام سيستم ضد موشك آرو پاتريوت يا ... اين سيستم فقط يك رادار پيش نگر است كه سيتستم هاي ضد موشك موجود را سريعتر براي مقابله آماده ميكنه اينكه گفتن سيستم ضد موشك احتمالا همان سيستم هاي موجودشونه نه يك سيستم جديد همراه با رادار.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به حر حال اسراعیل داره کار عقل انجام میده یعنی داره تدبیر میکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به همراه كدام سيستم ضد موشك آرو پاتريوت يا ...

اين سيستم فقط يك رادار پيش نگر است كه سيتستم هاي ضد موشك موجود را سريعتر براي مقابله آماده ميكنه اينكه گفتن سيستم ضد موشك احتمالا همان سيستم هاي موجودشونه
نه يك سيستم جديد همراه با رادار.


متاسفانه باید بگم که آمریکا نه تنها بر روی سیستم های دفاع موشکی با ضد موشک کار می کنه از جمله THAAD بلکه بر روی سیستم LASER نیز کار می کنه حتی در یک فیلم که به یک فیلم تحقیقاتی شبیه بود نشان می داد که این سیستم به سمت گلوله های توپ و موشک کاتیوشا شلیک می کنه که گفتم به حالت فرضیه بود نمی دانم آزمایشات آن موفق بوده یا نه یا اصلا به مرحله آزمایش رسیده
ولی در مورد موشک بالستیک خبری منتشر شد که در آن گفته شده بود آزمایش با موفقیت بوده است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالي
با سلام

تصویر


روسيه همچنين آمريكا را به ترغيب و حتي شركت در حمله گرجستان به منطقه جدايي طلب اوستياي جنوبي متهم كرده است.
يك روزنامه انگليسي در گزارشي با اشاره به انتشار خبر بازسازي كلي نيروهاي هسته‌اي راهبردي روسيه آن را روشن‌ترين نشانه رويارويي احتمالي نظامي روسيه با آمريكا و ناتو دانست.


به گزارش فارس، روزنامه "گاردين" در شماره امروز خود نوشت: روسيه ديروز بازسازي كلي نيروهاي هسته‌اي راهبردي و ارتش خود را اعلام كرد كه مي‌توان گفت روشن‌ترين پيامي است كه ممكن است به معني آمادگي مسكو براي يك رويارويي نظامي تمام عيار با آمريكا و ناتو [سازمان پيمان آتلانتيك شمالي] باشد.


"ديميتري ميدويديف" رئيس جمهوري روسيه اين خبر را پس از برگزاري بزرگترين رزمايش نظامي كشورش پس از دوران جنگ سرد اعلام كرد و گفت روسيه يك سامانه دفاع فضايي و يك ناوگان زيردريايي‌هاي هسته‌اي را تا سال 2020 خواهد ساخت.

وي گفت: جنگ مختصر تابستان امسال با گرجستان كه به شكاف بيشتر ميان مسكو غرب منتهي شد،‌ لزوم داشتن ارتشي قدرتمند در وضعيت آمادگي دائمي را براي روسيه نشان داد.


به نوشته اين روزنامه انگليسي ابتكار دفاعي ميدويديف دستكم براي ده سال گذشته در روسيه بزرگ‌ترين، در نوع خود محسوب مي‌شود. خبر اين اقدام روسيه در حالي منتشر مي‌شود كه آمريكا همچنان در تلاش است تا سامانه دفاع موشكي خود را در اروپاي مركزي مستقر سازد و در اين زمينه با دو كشور جمهوري چك و لهستان به توافقاتي نيز دست يافته است.

گاردين در ادامه نوشت: خبر ديروز رئيس جمهوري روسيه همچنين اقدامي متقابل در برابر طرح‌هاي مورد حمايت آمريكا براي پيوستن گرجستان و اوكراين به ناتو محسوب مي‌شود.


مسكو با گسترش ناتو مخالف است و بر اين باور است كه اين اقدام منافع منطقه‌اي اين كشور را به خطر مي‌اندازد.

روسيه همچنين آمريكا را به ترغيب و حتي شركت در حمله گرجستان به منطقه جدايي طلب اوستياي جنوبي متهم كرده است.


ميدويديف خطاب به نيروهاي روسيه تاكيد كرد كه مسكو به "سامانه بازدارنده هسته‌اي تضمين شده" نياز دارد تا سال 2020 به كار گرفته شود.
وي همچنين هشدار داد نيروهاي مسلح بايد براي "سناريوهاي سياسي و نظامي گوناگوني" آماده باشند.



ميدويديف در اين سخنراني قول بازسازي ناوهايي را داد كه شامل زيردريايي‌هاي هسته‌اي مسلح به موشك‌هاي كروز است و همچنين طرح‌هايي را براي يك سامانه دفاع هوايي و فضايي اعلام كرد.

به نوشته اين نشريه انگليسي وي پس از مشاهده رزمايش نظامي در "اورلاس" جنوبي اين سخنان را ايراد كرد.


به گفته يك تحليلگر برجسته، رزمايش فوق با حضور 40 هزار نيروي ارتش روسيه و هفت هزار و 300 قطعه ادوات سنگين و موشك‌هاي با قابليت سلاح‌هاي هسته‌اي با هدف شبيه سازي جنگ با آمريكا شبيه سازي شده بود.

بر همين اساس "پاول فلگنهاور" تحليلگر دفاعي به گاردين گفت: اين بسيار مهم است. در حال حاضر رهبري كنوني روسيه بر اين باور است كه جنگ با ناتو بسيار نزديك است. اين اولين بار از زمان فروپاشي شوروي سابق است كه ارتش روسيه به طور واقعي خود را براي يك جنگ تمام عيار هسته‌اي با آمريكا آماده مي‌كند.



وي افزود: من معتقدم ما [روس‌ها] به غرب پيام جدي فرستاديم. اين پيام با ما با احترام رفتار مي‌كند، و در صورتيكه شما به حيات خلوت ما نياييد ما نيز به حيات خلوت شما نخواهيم آمد. روسيه خواستار تقسيم جهان به محدوده‌هاي نفوذ است. در صورتيكه اين چنين نباشد، ما براي جنگ هسته‌اي آماده خواهيم شد.

اين تحليلگر روسي تصريح كرد كه ارتش روسيه قديمي است اما هنوز كارآمد است.


فلنگهاور گفت: ارتش ما در زمينه توسعه آن عقب افتاده است اما هنوز مي‌توانيم يك پتانسيل هسته‌اي قابل ملاحظه داشته باشيم. اين پتانسيل مي‌تواند شمار زيادي از مردم را به كشتن دهد.

منبع:http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=53144

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
راديو دولتی اسرائیل روز يکشنبه اعلام کرد: آمريکا اخیرا برای مقابله با خطر موشکی ايران يک رادار ضد موشکی که هدیه ویژه جرج‌بوش به تل‌آویو محسوب می‌شود را به اسرائیل تحویل داده است. به گزارش راديو اسرائیل، اين رادار آمريکايی تا شعاع دوهزار کيلومتری را پوشش می دهد و در جنوب اسرائيل کار گذاشته شده است. اين گزارش می افزايد ۱۲۰ نفر از ارتش آمريکا، هفته گذشته اين رادار را در پايگاه هوايی «نواتيم» در صحرای نقب کار گذاشته اند. يک مقام بلندپايه آمريکايی در ماه ژوئيه گفته بود که رابرت گيتس، وزير دفاع ايالات متحده، با تحويل يک سامانه قدرتمند ضد موشکی به اسرائيل موافقت کرده است. به نوشته روزنامه هاآرتص، اين رادار گرچه آسمان اسراييل را از حملات موشکی مصون می سازد، اما نکته لحاظ شده در توافق آمريکا اين است که حمله به ايران و سوريه بايد با مجوز واشنگتن باشد. خبرگزاری فرانسه به نقل از اين مقام پنتاگون که خواسته نامش فاش نشود، نوشت: هدف اين است که به اسرائيل برای ايجاد ظرفيت دفاع موشکی و محافظت از هرگونه تهديد دور و نزديک در منطقه ياری رسانده شود. پیشتر روزنامه «هاآرتص» ششم سپتامبر گزارش داده بود مقام های آمريکايی توافق کرده اند که يک سامانه هشدار دهنده در صحرای نقب مستقر سازند که مستقیما از سوی نيروهای آمريکايی اداره می شود. برپايه گزارش روزنامه هاآرتص، اين سامانه هشدار دهنده، همچنين با نيروهای آمريکايی مستقر در اروپا در ارتباط خواهد بود و با آنها تبادل اطلاعات خواهد داشت. هاآرتص همچنين نوشته بود که تحويل اين سامانه هشدار دهنده در نگاه بسياری به عنوان هديه جورج بوش به اسرائيل پيش از به پايان رسيده دوره رياست جمهوری اش تلقی می شود. از سوی ديگر، روزنامه بريتانيايی « گاردين» نيز در گزارش مفصلی که روز جمعه در صفحه نخست خود منتشر کرد، نوشت که اسرائيل در بهار سال جاری برای حمله به تاسيسات اتمی ايران از جورج بوش، رييس جمهوری ايالات متحده آمريکا، چراغ سبز خواست و در مقابل با پاسخ منفی و عدم حمايت از طرح حمله به ايران مواجه شد. روزنامه گاردين که گزارش خود را بر پايه اظهارات چند منبع بلندپايه اروپايی به چاپ رساند، نوشت که اهود المرت، نخست وزير وقت اسرائيل، در جلسه ای که روز ۱۴ماه مه بين آن دو برگزار شد، درباره حمله به ايران با پاسخ منفی رو به رو شد. شهاب نیوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هیچ غلطی نمتونن بکنن وهمش جنگ روانیه ولی خدا وکیلی امریکا داره بدجوری اسراعیل رو تجهیز میکنه بمبهای نفوذ کننده رادارهای پیش رفته احتملا باید شاهد یه جنگ جدید در منطقه باشیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این سیستم ها برای مقابله با اسکاد ممکنه بدرد بخورند (آنهم ممکنه!). ولی برای مقابله با شهاب-3 که همیشه در حال بروزرسانی هست راه طولانی در پیش دارند! درضمن برای مقابله با موشک های کوتاه برد حزب الله می خوان چه کنند؟! جمش کنن بره پی کارش بابا!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وزیر دفاع عراق اعلام کرد تعدادی از هواپیماهای پیشرفته ی شناسایی ساخت امریکا از نوع گینغ ایر(كينگ اير) تحویل کشورش شد. خبرگزاری عراق نو / عبد القادر العبیدی وزیر دفاع عراق اعلام کرد تعدادی از هواپیماهای پیشرفته ی شناسایی ساخت امریکا از نوع گینغ ایر تحویل کشورش شد. مراسم تحویل در پایگاه 87 نیروی هوایی عراق صورت گرفت که این هواپیماها توسط خلبانان عراق با حضور العبیدی وفرمانده ی نیروی هوایی عراق به پرواز در امدند. العبیدی اظهار داشت این هواپیماها بسیار پیشرفته هستند ودارای فناوری بسیار مدرن در زمینه عکسبرداری هوایی با پوشش مساحتهای وسیع وتوان ارسال عکس به مراکز عملیاتی می باشد وی افزود خلبانان وکادر فنی عراقی در زمینه استفاده از این هواپیماها وتجهیزات ان آموزش لازم را فرا گرفتند. العبیدی تأکید کرد بر خلاف هواپیماهای شناسایی قبلی که نیروی هوایی امریکا به نیروی هوایی عراق اهدا کرده بود وخلبانان عراقی در آن شایستگی خود را نشان دادند، این هواپیماها با اموال دولت خریداری شده است ودر خاورمیانه بسیار کمیاب هستند واز لحاظ توانایی وقدرت همردیف هواپیماهای شناسایی آواکس می باشند. العبیدی خاطر نشان ساخت مأموریت این هواپیماها ارسال عکسهای دقیق به مراکز عملیاتی برای راهنمایی نیروهای زمینی جهت اجرای دقیق عملیات نظامی در زمین می باشد. تاريخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۴

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از ارسال شما ولی لطفا از ارسال خبر در انجمن های دیگر خودداری کنید! لطفا این تاپیک توسط ناظر محترم به حوضه اسحفاظی ما منتقل بشه! تشکر! icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هیچی دیگه واسه اینکه بیان تو ایران شناسایی ما هم بگیم اینا عراقین گناه دارن نزنیمشون icon_wink آمریکا خودش فهمیده چیکار کرده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
arash_kamandar جان در بخش نیروی هوایی یا سایر بخشهای مشابه ، تاپیک خبری احداث نکن .

Lich جان ، تحویل بگیر !

به بخش خبر انتقال یافت .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از ایجاد تاپیک خبری در بخشی غیر از بخش خبر جدا خودداری کنید. این خبر چندان با ارزش نیست و به همین جهت باید در تاپیک اخبار نظامی منطقه و جهان ارسال میشد. ادغام شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.