Recommended Posts

ايران 6 سالي هست تيم هاي قوي و قدري تو منطقه داره كه حتي آهن باقي مونده از پاره هاي سلاح ها وبمب ها و موشك ها و تانك ها و ... آمريكايي رو جمع آوري ميكنه و از آلياژ گرفته تا فيها خالدونشون رو درآورده و روش تحقيق كرده
بعيد نيست سقوط اين پهباد و كش رفتنش هم كار يكي از اين گروه ها باشه
حتما واسه همچين شكاري از روسيه يا ايران پول خوبي خواهند گرفت!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]خبر ندارین ! الان رو میزه کاره منه !!!! دارم با پیچ گوشتی چشمشو باز می کنم !!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :x[/quote]

مواظب باش كورش نكني ! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
ارشيا جون تقصير دوستان نيست عنوان خبر با متنش تناقض داره
[quote]هواپيماي جاسوسي اسراييل در تركيه ناپديد شد [/quote]
[quote] نيروهاي تركيه شش دقيقه پس از سقوط هواپيما مكان را شناسائي كردند.[/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر کنم ننوشته هواپیما را شناسایی کردند . نوشته مکان سقوطش رو شناسایی کردن :mrgreen: :mrgreen: :x
نویسنده این بی سواد بوده :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آمریکا دو فروند Su-27 از اوکرائین خریداری کرد

[align=center]94192728.jpg[/align]

ایالات متحده دو فروند جت جنگنده Su-27 Flanker خریداری کرد. هدف از خریداری سوخو -27 آموزش بهتر خلبانان در جهت مقابله با تعداد رو به رشد جنگنده های نسل چهارم روسیه که به کشورهای متعددی در سراسر دنیا فروخته شده اند ذکر شده است. این جنگنده ها از یک شرکت خصوصی اوکرائینی که مسئول پشتیبانی آموزشی و تست پروازی برای ارتش میباشد خریداری شده اند. Su-27 Flanker ها همچنین در برابر سیستمهای اخلال الکترونیکی و سیستمهای راداری جدید آمریکا مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

جنگنده های 33 تنی سوخو-27 رقیب جنگنده های F-15 اما با قیمتی حدود 30 درصد کمتر از رقیب غربی خود میباشند. جنگنده های سوخو-27 که از سال 1982 تولید میشوند هنوز در سطح وسیعی در نیروی هوائی روسیه مورد استفاده واقع شده و به تدریج کارهای تعمیر و بازسازی آنها به منظور افزایش طول عمر پروازی انجام میگیرد. در سال 2007 سوخو 50 فروند سوخو-27 و 30 را به کشورهای مختلف صادر کرد که این تعداد 50 درصد سود بازوی صادراتی روسیه (Rosoboronexport) را شامل میشود. سوخو-27 های خریداری شده توسط یک فروند An-124 اوکرائین تحویل داده شدند.

MOSCOW, May 12 -RIA Novosti
شهريار

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته بهتره بگیم گزینه بهتری بجز افزایش تعداد رادارهای پرنده پیشرفته تر و خرید های از این قبیل وجود نداره !

با هر عملیات پروازی باید یدونه آواکس هم باشه ! اگر درگیر بشیم که به حدود 5 یا 6 اواکس برای پوشش کلی و احتیاجه !
البت این سوخوی 35 هم توانایی جنگ الکرتونیک خوبی در برهم ارتباط اواکس و پرندهاش داره !



در کل اگر آواکس داشته باشیم همین جنگندهای میگ 29 هم آتیشی میشن که بابای نیروی هوایی هر کشوری رو میسوزنه ولی باید مقداری ارتقا پیدا کنند ! کلا برتری تسلیحاتی هم دارند ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسکو، 24 اردیبهشت، خبرگزاری «ریا نووستی»/ "آندره رئوس" مدیر عامل کمپانی صنایع دفاعی "آبارون پروم" اطلاع داد که کارشناسان روسی به طور جدی بر روی طرح بالگردهایی کار می کنند که سرعت پرواز آنها دو برابر از سرعت پرواز بالگردهای مدرن بیشتر است.

حداکثر سرعت پرواز بالگردهای مدرن کنونی در حدود 330-350 کیلومتر در ساعت است.

وی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در حال حاضر دفتر طراحی "کاموف"، دفتر طراحی "میلیا" بر روی تولید بالگرد سرعتی کار می کنند و همچنین گروه مشترکی از کارشناسان دو دفتر طراحی یاد شده نیز تشکیل شده است.

رئوس تاکید کرد که در حال حاضر دو طرح از چنین بالگردهایی در حال بررسی است: یکی با وزن تا 15 تن و دیگری سبکتر از 8 تا 10 تن.

مدیر عامل "آبارون پروم" همچنین اطلاع داد که کار بر روی تولید بالگرد سرعتی در اروپا و آمریکا نیز انجام می شود.



http://pe.rian.ru/defense_safety/20090514/121590892.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آواکس که یک فروند برای یک منطقه جنگی به شعاع 300 کیلومتر کافیه چه نیازی به تعداد بیشتر هست؟ آمریکا هم در جنگ بالکان همزمان بیشتر از چند آواکس رو پرواز نمیداد اصلا لازم نیست این کار! هر آواکس مدرن میتونه تا 60 هدف رو رهگیری یا همین تعداد هواگرد خودی رو هدایت کند که این تعداد یعنی 10 الی 15 گروه پروازی!

ولی یک قابلیت ویژه برای سوخو35 وجود داره که دو فروند ازش میتونن +180 درجه پوشش راداری افقی ایجاد کنند و با افزایش امواج ارسالی روی هم اثر بیشتری گذاشته و برد نهایی رادار هم افزایش خواهد یافت و با این کار میتوان یک آواکس منطقه نبرد ایجاد کرد. با افزایش تعداد جنگنده ها برد نهایی رادار باز هم بیشتر میشود تا جایی که به حداکثر برد رفت و برگشت امواج برسد. در اف14دی این روش برد دو برابر رو حاصل میکرد حالا رو جنگنده دیگه ای ندیدم اعلام بشه اما عملی هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گزارش مرکز تحقیقاتی Federation of Americam Scientists درباره تراز کنونی میان روسیه و آمریکا که در واشنگتن منتشر شد، باعث تحیر در میان کارشناسان روسیه شد. گزارشات درباره ظرفیت هسته ای که توسط طرفین ارائه شده کاملا با یک دیگر تفاوت دارد. عدم تطابق و ابهام در محاسبه کلاهک ها می تواند به طور جدی تدارک توافقنامه جدید "استارت" درباره تسلیحات تهاجمی استراتژیکی را با مشکل مواجه سازد.

بر اساس گزارش FAS نیروهای مسلح آمریکایی از 2700 کلاهک هسته ای برخوردار هستند حال آنکه توان تسلیحات هسته ای نیروهای مسلح روسیه 4830 کلاهک اعلام شده است. در همین حال ذخایر کلاهک های هسته ای آمریکا 2500 و روسیه 3500 تعیین شده است. کارشناسان نظامی روسیه به استناد چنین اخباری تردید دارند. "الکساندر خرامچیخین" کارشناس انستیتوی تحلیل سیاسی و نظامی خاطر نشان ساخت که در حقیقت امروز 3100 کلاهک در خدمت نیروهای مسلح روسیه و 5700 کلاهک هسته ای نزد آمریکایی ها وجود دارد.

"مونیکا آمارلو" سخنگوی FAS توضیح داد که مولفان گزارش از منابع "مطمئن قابل اعتمادی" استفاده کرده اند اما در همین حال نتوانست به نام این منابع اشاره کند.

خرامچیخین معتقد است: توان هسته ای بازگردانده شده که توسط روسیه و آمریکا انباشته شده است اجازه می دهد که با تعداد دقیق کلاهک های هسته ای بازی کرد. بعد از پایان جنگ سرد مسکو و واشنگتن تعداد بسیاری از کلاهک ها را از حالت کشیک نظامی خارج کرده اند اما بخش اعظم آنها منهم نشده و در حال "انتظار برای انهدام" قرار دارند.

به اعتقاد کارشناس روس، این عدم انطباق آماری بار دیگر موید آنست که روسیه حق دارد که باید در قرارداد جدید تسلیحات استراتژیکی تهاجمی موسوم به "استارت" نه تنها خود کلاهک ها بلکه ابزار انتقال آنها نیز کاهش یابد.

وی خاطر نشان ساخت که ضمنا ابزار انتقال باید با در نظر گرفتن حداکثر تعداد کلاهک هایی که آنها می توانند حمل کنند، کاهش یابند.

خرامچیخین تاکید کرد: اگر بعنوان مثال موشک Trident II برای حمل هشت کلاهک در نظر گرفته شده است اهمیتی ندارد که آمریکایی ها فعلا خود را به یک کلاهک برای یک موشک محدود می کنند. هفت کلاهک دیگر را در هر لحظه می توان از ذخایری که تحت شمارش قرار ندارند، تامین کرد.



http://pe.rian.ru/articles/digest/20090514/121593933.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شاید نمونه ی پیشرفته تر و کامل تری از این طرح ها باشه :


[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/s-3197.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_s-3197.jpg[/img][/url]

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/s-3201.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_s-3201.jpg[/img][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سال قبل خبری خوندم مبنی بر آزمایش سریعترین بالگرد جهان در روسیه ولی متاسفانه عکسی ازش پیدا نکردم! شاید ادامه همون پروژه باشه و فکر کنم از موتورهای کمکی جت برای افزایش سرعت و از سازه ای مشابه سازه هواپیما استفاده کنند. منتظرم ببینم چی از آب در میاد باید جالب باشه و اگر ساخته بشه یک زنگ خطر بزرگ برای ناتو میباشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نیازی نیست نگران چند هزارتاییش باشین . همون چند ده کلاهک اول که از طرف دو کشور به همدیگه شلیک بشه ، زمین رو به یک باطلاق تمام عیار تبدیل می شه . دیگه به هزار کلاهکش نمی رسه . توی همون صد کلاهک انداخته شده تقریبا زمین رو از هم میشکافه و اصلا شاید به صد تا هم نرسه .

می شه پیش بینی کرد که با انفجار 20 30 کلاهک زلزله ، طوفان ، رانش زمین و هزاران بلایای طبیعی نه تنها در کشور های اطراف بلکه در کل زمین رخ خواهد داد .

به هر حال سلاح خطرناکیست و امیدوارم روزی باشه که دیگه نام بمب اتم به تاریخ پیوسته باشه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این هم یک نمونه دیگه بنام پروزه Mi-x1 :

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/U2143P27T1D511984F3DT20080718145500.JPG][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_U2143P27T1D511984F3DT20080718145500.JPG[/img][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.