AM4

ارتشبد های رئیس جمهور ،ژنرال های 4 ستاره نیروهای مسلح آمریکا)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحیم

قسمت دهم

مقدمه : 

با عرض سلام ادب و احترام خدمت دوستان و عرض پوزش نسبت به تاخیر پیش اومده در ارسال مطالب :mellow: با اتفاق هم تاپیک را با معرفی یکی دیگر از افسران بلند پایه  نیرو های مسلح آمریکا ادامه می دهیم icon_wink البته با توجه به اینکه قصد دارم در تاپیکی جداگانه دست به معرفی و برسی ساختاری - تاریخی سپاه تفنگداران ایالات متحده بزنم تصمیم بر آن شد که ابتدا افسران بلند پایه این نیرو را در این تاپیک خدمت شما عزیزان معرفی کنم  ;) .

 

ارتشبد دیوید هیلبری برگر 

800px-Gen__David_H__Berger.jpg

بیوگرافی : 

زاده وود بین مریلند در سال 1959 وی در سال 1981 به سپاه تفنگداران دریایی به عنوان یک افسر پیوست و حرفه نظامی خود را آغاز کرد .

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تولان با مدرک مهندسی در  به عنوان یک افسر پیاده نظام از طریق سپاه آموزشی افسران ذخیره ( نیروی دریایی ) با درجه ستوانی وارد سپاه تفنگداران شد . وی اولین تجربه فرماندهی خود را به عنوان فرمانده جوخه در گردان سوم هنگ هفتم از لشکر یکم تفنگداران دریایی آغاز کرد . وی سپس حرفه نظامی خود را عنوان فرمانده گروهان و افسر عملیاتی گردان دوم شناسایی در جریان عملیات طوفان صحرا ادامه داد . 

به عنوان یک افسر میدانی وی ابتدا به سمت های آموزشی ای مانند تدریس در اسکادران یکم آموزشی تسلیحات هوایی و تاکتیک های سپاه تفنگداران در یومای آریزونا و سپس به عنوان مدرس در گروه آموزشی عملیات ویژه نیروی سوم اعزامی و به عنوان یک سیاست گذار ( برنامه ریز سیاست ها ) در دپارتمان سیاست ها و برنامه های استراتژیک ستاد مشترک یا J-5 منصوب شد .

برگر اولین فرماندهی عملیاتی خود در سطوح میانه را با فرماندهی گردان سوم از هنگ 8 ام به دست آورد که ابتدا گردان خود را به اکیناوا و سپس به و سپس به هائیتی رهبری کرد . او همچنین نیز با درجه سرهنگی فرماندهی گروه رزمی هنگی 8 ام (  Regimental Combat Team 8 برگردانش دقیقا در فارسی مطمئن نیستم درست باشه :) ) را در فلوجه در جریان تهاجم نظامی دوم آمریکا به عراق رهبری کرد .

هنگامی که به عنوان دستیار فرمانده لشکر دوم سپاه تفنگداران منصوب شد به درجه سرتیپی ارتقای درجه داده شد وی سپس در سال 2009 تا سال 2011 به عنوان رئیس ستاد نیرو های کوزوو و ستاد آن نیرو منصوب شد . 

برگر در سال های 2013 تا 2014 به عنوان افسر فرمانده فرماندهی آموزشی نیروی رزمی زمینی هوایی تفنگداران دریایی و مقر رزمی زمینی هوایی سپاه تفنگداران منصوب شد .

سپس وی به عنوان فرمانده نیروی یکم اعزامی و فرمانده نیرو های سپاه تفنگداران در منطقه عملیاتی اقیانوس آرام منصوب شد .

و در نهایت پس از بازنشسته شدن 37 امین فرمانده سپاه تفنگداران وی از 11 ام جولای سال 2019 فرماندهی سپاه تفنگداران را بر عهده گرفته است .

از مدارک دانشگاهی وی علاوه بر فوق لیسانس مهندسی از دانشگاه تولان می توان به لیسانس سیاست گذاری بین الملل از دانشگاه جان هاپکینز و فوق لیسانس علوم نظامی اشاره کرد . 

تصاویر :

image~2.jpg

Marine_General_Berger_1800.jpg

 

پ.ن :

1. امیدوارم لذت برده باشید :) مثبت فراموش نشود icon_wink:rose:

2. ادامه دارد ...

3. همان طور که اشاره شد با یاری خدا تاپیک معرفی اجمالی و ساختاری سپاه تفنگداران دریایی نهایتا تا هفته آینده ایجاد خواهد شد .

4. نظرات ارتشبد دیوید برگر در رابطه با اهمیت اقیانوس آرام و اقیانوس هند و علت ترکز این نیرو بر این منطقه : https://www.youtube.com/watch?v=ND9tW4Qf7g8

 

ترجمه و بازگردانی : Amirhosein.GH

بن پایه : 

1. https://en.wikipedia.org/wiki/David_H._Berger

2. https://www.mccdc.marines.mil/Portals/172/Docs/MCCDC/Bio/LtGen Berger Bio.pdf?ver=2018-08-28-091402-693

 

                                                                                                                                       با تشکر

                                                                                  استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع : Military.ir و نام مترجم مجاز است  

 

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

قسمت یازدهم

مقدمه : 

با عرض سلام ادب و احترام خدمت دوستان و عرض پوزش نسبت به تاخیر پیش اومده در ارسال مطالب :mellow: با اتفاق هم تاپیک را با معرفی یکی دیگر از افسران بلند پایه  نیرو های مسلح آمریکا ادامه می دهیم icon_wink با توجه به خبر فعال شدن فرماندهی فضایی ایالات متحده تصمیم بر آن شد که فرمانده این فرماندهی را خدمت شما عزیزان معرفی کنم :)

 

ارتشبد جان ویلیام " جی " ریموند 

800px-Raymond_USSpaceCom.jpg

بیوگرافی :

زاده شده در اسکندریه ( الکساندریا ) ویرجینیا ریموند پس از تحصیل در دانشگاه کلمسون در رشته مدیریت اجرایی در سال 1984 به نیروی هوایی به عنوان یک افسر پیوست .

وی ابتدا در اولین سال خود بعد از عضویت در نیروی هوایی به تیپ 321ام موشکی استراتژیک در پایگاه هوایی گرند فورک ( فرک ) واقع در داکوتای شمالی پیوست .

بین سال های 1989 تا 93 وی به عنوان افسر هدایت کننده در مقر عملیاتی لشکر یکم استراتژیک هوافضا انتخاب و پس از ترفیع مقام به درجه سرگردی به عنوان افسر اجرایی تیپ 30 ام فضایی مستقر در پایگاه هوایی وندربورگ واقع در کالیفرنیا منصوب شد .  او نهایتا در سال 1993 به فرماندهی فضایی نیروی هوایی آمریکا پیوست .

ریموند در بین سال های 97 و 2000 در پنتاگون مستقر بود و پس از آن فرماندهی اسکادران 5ام نظارت فضایی مستقر در انگلستان را بر عهده گرفت او پس از بازگشت به ایالات متحده معاون فرمانده گروه 21ام عملیاتی شد و پس از آن از سال 2003 تا 2005 به دفتر وزیر دفاع گماشته شد . پس از بازگشت به پایگاه هوایی وندربورگ وی فرماندهی گروه 30 ام عملیاتی را بر عهده گرفت و تا سال 2009 که به عنوان فرمانده تیپ 21 ام فضایی منصوب شد در آن مقام باقی ماند . از دسامبر سال 2010 ریموند باری دیگر به فرماندهی فضایی نیروی هوایی به عنوان مدیر برنامه ریزی و برنامه ها و تحلیل گماشته شد ...

ریموند دوران پسا ترفیع به ژنرالی حرفه خود را به عنوان دستیار فرمانده نیروی هوایی 5ام و پس از آن به عنوان معاون فرمانده نیروی هوایی 13 ام آغاز کرد ...

او همچنین پس از انتقال به فرماندهی استراتژیک در نقش مدیر برنامه ها و سیاست گذاری آن فرماندهی منصوب و همچنین پس از فرماندهی نیروی هوایی 14ام در سال 2016  نامزدی او به عنوان فرمانده فرماندهی فضایی نیروی هوایی و ترفیع درجه به ارتشبدی به سنا فرستاه و نهایتا پس از فعال شدن فرماندهی فضایی ایالات متحده در سال 2019 به عنوان فرمانده آن فرماندهی در مقام کنونی خود فعالیت می کند .

Raymond-speech-879x500.jpeg

 

800px-United_States_Army_Space_and_Missile_Defense_Command_Logo_svg.png800px-United_States_Space_Command_emblem_2019.pngSeal_of_the_United_States_Fleet_Cyber_Command.jpg

United_States_Tenth_Fleet.jpg800px-JSpOC_final.jpg

پ.ن :

1. امیدوارم لذت برده باشید :) مثبت فراموش نشود icon_wink:rose:

2. تصاویر اطراف تصویر نشان فرماندهی فضایی فرماندهی ها و یگان های زیر مجموعه هستند که شامل : ( فرماندهی فضایی نیروی هوایی - فرماندی سایبری ناوگان نیروی دریایی آمریکا - فرماندهی فضایی و پدافند موشکی ارتش ( نیروی زمینی ) ناوگان دهم و ... می باشد )

3. ویدیو های مربوط به ارتشبد ریموند و بعضی از سخنرانی های او

4. ادامه دارد ...

ترجمه و بازگردانی : Amirhosein.GH

بن پایه : https://en.wikipedia.org/wiki/John_W._Raymond

 

                                                                                  استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع : Military.ir و نام مترجم مجاز است  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

قسمت دوازدهم

مقدمه : 

با عرض سلام ادب و احترام خدمت دوستان و عرض پوزش نسبت به تاخیر پیش اومده در ارسال مطالب :mellow: با اتفاق هم تاپیک را با معرفی یکی دیگر از افسران بلند پایه  نیرو های مسلح آمریکا ادامه می دهیم icon_wink

 

ارتشبد دیوید لی. گلدفین

800px-Goldfein_CSAF.jpg

بیوگرافی :

دیوید لی گلدفین متولد سال 1959 یک افسر چهار ستاره در نیروی هوایی ایالات متحده است که در حال حاضر به عنوان 21 امین رئیس ستاد نیروی هوایی منصوب شده است وی پیش از منصوب شدن به این مقام به عنوان معاون رئیس ستاد نیروی هوایی و دبیر ستاد مشترک خدمت می کرد . ( دبیر ستاد مشترک یک پست برای افسران سه ستاره است که زیر نظر رئیس ستاد مشترک فعالیت می کند و ... ) وی در 16 ام ژوئن سال 2016 عهده دار مقام ریاست ستاد نیروی هوایی شد . 

گلدفین پس از فارغ التحصیلی از آکادمی نیروی هوایی آمریکا در سال 1983 در سن 24 سالگی به نیروی هوایی ایالات متحده پیوست . گلدفین یکی از خلبانان فرمانده نیروی هوایی آمریکا محسوب می شود ( یک نوع لقب هست که به خلبانی که بیشتر از 15 سال در نیروی هوایی به عنوان خلبان اند یا ساعت پروازی بالای 3000 ساعت داشته باشند )

و بیشتر از 4200 ساعت تجربه پروازی با هواپیماهایی همچون T-37 - T-38 -F-16 C/D - F-117 A - MC-12 W و MQ-9 را در کارنامه خود دارد . 

از سوابق فرماندهی او می توان به : فرماندهی نیروی هوایی مرکزی ( مسئول یگان های نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه ) - تیپ 49 ام جنگنده در هلمون نیو مکزیکو - تیپ 52 ام جنگنده در آلمان - گروه عملیاتی 366 ام و اسکادران 555 ام جنگنده اشاره کرد .

گلدفین همچنین در عملیات طوفان صحرا در سال 1991 شرکت کرد و پس از آن به عنوان افسر فرمانده اسکادران 555 ام جنگنده اسکادران خود را که متشکل از جنگنده های F-16 بود را در طی بمباران یوگسلاوی رهبری کرد و در طی آن عملیات جنگنده گلدفین در 2ام می سال 1999 توسط پدافند نیرویی هوایی یوگسلاوی با استفاده از سامانه پدافنده هوایی S-125 که توسط تیپ 250 ام پدافنده هوایی آن نیرو شلیک شده بود بر فراز غرب صربستان ساقط شد اما گلدفین موفق به اجکت و خارج شدن از جنگنده خود شد و در نهایت توسط بالگرد های امداد و نجات ناتو نجات داده شد .

170928-F-GE255-098.JPG

F-16_tail.jpg

 

 

پ.ن :

1. امیدوارم لذت برده باشید :) مثبت فراموش نشود icon_wink:rose:

2. دوستان توجه کنند که به علت امانت در متن در ترجمه واژه ها دقت شده که تنها از واژه های معادل استفاده بشه مانند خدمت و ...

3. ویدیو های مرتبط به ارتشبد گلدفین و بعضی از سخنرانی های او .

4. ادامه دارد ...

ترجمه و بازگردانی : AM4

بن پایه

      استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع : Military.ir و نام مترجم مجاز است 

 

 

 

 

ویرایش شده در توسط AM4
  • Like 1
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.