Crash

محصولات آینده شرکت سیستم های دفاعی هانوا

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ارسال اخرین نمونه  اولیه خودروی زرهی  Redback  به استرالیا

555.jpg

 

شرکت دفاعی هانوا کره جنوبی سومین و اخرین نمونه اولیه خودروی زرهی  Redback را ساخت است. این نمونه اخر اماده تحویل به استرالیا است تا در برنامه LAND-400  فاز سوم برای انتخاب خودرو رزمی پیاده نظام ارتش استرالیا شرکت نماید. هانوا در ماه جولای سال 2020 دو نمونه اولیه از خودرو Redback را به استرالیا فرستاده بود.  رقیب اصلی شرکت هوانا کره جنوبی در این رقابت شرکت دفاعی راین متال آلمان با خودرو زرهی Lynx  است. ارتش استرالیا قرار است خودروهای  تحویل گرفته از شرکت های هانوا و راین متال را طی سال آینده آزمایش کند. ارتش استرالیا با برنده این رقابت یک قرار  داد  4/6 میلیارد دلار برای ساخت 450 دستگاه خودرو رزمی پیاده نظام خواهد بست.  مدیرعامل بخش دفاعی هانوا دراین باره گفت : " خودروی رزمی پیاده نظام Redback بهترین راه حل برای تأمین الزامات نسل بعدی خودروهای رزمی استرالیا است."  "ما انتظار داریم كه Redback بتواند توانایی های برجسته خود را در رقابت استرالیا نشان دهد تا برتری فنی تیم هانوا را تأیید كند."  برای رفع هرگونه تهدید ویروس جدید کرونا هانوا به مقامات استرالیا اطمئینان داد که نمونه سوم را دو بار در کارخانه و پس از حمل کاملاً قرنطینه کرده است.

 

13396_n.png 13230_o.jpg

 

 

 

بر 7 آبان 1399 در 01:08 , Crash گفت:

20200319000530_0.jpg

نمونه اولیه خودرو رزمیAS21   ساخت کره جنوبی مجهز به سیستم دفاع فعال مشت آهنین

fhgdg.jpg

نمونه های خودرو رزمی برای تست رقابت AS21  برنامه LAND-400  فاز سوم - نمونه های تولیدی برای این رقابت تا پایان سال 2020 تمکیل شده وبه استرالیا فرستاده میشوند.

 

 

  • Like 1
  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خودروی زرهی Redback به استرالیا رسید

ErfkJihVoAEjg3K.jpeg

 

شرکت دفاعی هانوا کره جنوبی بالاخره 3 نمونه اولیه خودرو رزمی پیاده نظام Redback که برای شرکت در برنامه LAND-400  فاز سوم ارتش استرالیا فرستاده شده بود را جهت آغاز آزمایش ها در استرالیا به شکل کامل عملیاتی کرده است. شرکت دفاعی هانوا  خودرو رزمی پیاده نظام Redback را به شکل مخصوصی برای ارتش استرالیا طراحی کرده است. این خودرو رزمی مجهز به سیستم های پیشرفته آگاهی موقعیتی با نظارت 360 درجه است. شنی های تمام لاستیکی این خودرو صدا و لرزش را به طور قابل توجه ای کاهش میدهد در حالی که کیفیت سواری بهتری را به خدمه و سرنشینان که از آنها محافظت می کند ، ارائه می دهد. سلاح اصلی Redback یک توپ 30 میلیمتری Mk44S Bushmaster II است که با مهمات 30mm x 173mm  استاندار ناتو سازگار است. همچنین Redback توانایی سازگاری با توپهای اتوماتیک با کالیبر بالاتر مانند توپ های 40 میلیمتری را نیز دارد. سلاحهای ثانویه شامل مسلسل 7.62 میلیمتری هم محور و جایگاه سلاح کنترل از راه دور ساخت Electro Optic Systems است. این جایگاه سلاح کنترل از راه دور میتواند به طیف گسترده از سلاح ها  با کالیبرهای 7.62 م.م، 12.7 م.م و نارنجک اندازه 40 م.م مجهز شود. علاوه بر این سیستم های نظارتی و کنترل اتش این خودرو نیز ساخت شرکت Electro Optic Systems است. در نتیجه  شرکت Electro Optic Systems شعبه استرالیا توانایی پشتیبانی از تمام سیستم های نظارتی و کنترل آتش برجک Redback را خواهد داشت که یک امتیاز مثبت برای ارتش استرالیا برای نگهداری و به روزرسانی مستقل زیر سیستم های برجک خواهد بود. زره های Redback  باهمکاری شرکت Plasan طراحی و ساخته شده است که به شکل ویژه ای برای محافظت از سرنشینان در برابر پرتابه های ضد زره طراحی شده است. همچنین میتوان بر روی خودرو Redback  زره های ماژولار برای افزایش سطح حفاظت نیز سوار کرد. خودرو زرهی Redback  مجهز به سیستم دفاع فعال مشت آهنین ساخت شرکت اسرائیلی Elbit سیستمز است. پیروزی شرکت هانوا در رقابت های خودروی رزمی پیاده نظام استرالیا نقطه عطفی برای این شرکت برای عرضه وبازاریابی  محصولات دفاعی دیگر در سطح جهانی خواهد بود زیرا رقیب اصلی این شرکت کره جنوبی، شرکت دفاعی قدرتمند و مشهور راین متال خواهد بود.

 

ErgvpQAXUAAiOC3.jpeg ErgvpQFXcAAVbw7.jpeg ErgvpQBXcAEPJi9.jpeg

 

Minecorp-Rheinmetall-LAND-400-Phase-3_d4 ErgvpQHXEAEF-J6.jpeg

اکنون با آماده شدن  هر دو رقیب  ارتش استرالیا با انجام تست های میدانی میتواند یکی از این خودرو های زرهی را برای ارتش خود انتخاب کند.

خودرو رزمی پیاده نظام شرکت راین متال Lynx (سمت راست) و خودرو رزمی پیاده نظام هانوا Redback  (سمت چپ) که هر دو با کیفیت و استاندارهای بالایی ساخته شده اند.

  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 پوشش استتار چند منظوره برای عنکبوت قاتل هانوا

 

CBG-Redback-scaled.jpg

 

شرکت CBG Systems در نظر دارد تا با همکاری شرکت هانوا برای خودروهای نظامی این شرکت کره ای که در کشور استرالیا بازاریابی میشوند پوشش استتار چند منظوره تولید نمایید. از جمله خودروهای نظامی که به این پوشش مجهز شوند میتوان به خودرو رزمی پیاده نظام Redback اشاره کرده که در رقابت LAND 400 فاز 3 ارتش استرالیا شرکت کرده است. پوشش استتار چند منظوره CBG  موجب خواهد شد تا خودرو نظامی Redback  اختفا بصری ، حرارتی ، راداری و اشعه ماورا بنفش داشته باشد. چنین پوشش باعث میشود شناسایی خودروهای زرهی در میدان نبرد کاهش یابد در نتیجه یک مزیت قابل توجه در بقاپذیری برای این خودروها شکل میگیرد.  پوشش استتار چند منظوره CBG با مجهز بودن به عایق پیشرفته SolarΣshield می تواند دمای داخلی خودرو را تا 25 درجه سانتی گراد کاهش دهد ، بنابراین تنش گرمایی برای پرسنل و تجهیزات داخلی خودرو در شرایط سخت آب و هوایی کاهش می دهد. با توجه به شرایط اب و هوایی استرالیا و قاره اقیانوسیه این ویژگی عملکرد خودرو زرهی Redback، خدمه وسرنشینان آن را ارتقا میدهد.

 

Redback-SPIKE.jpg

  Redback یک خودروی رزمی پیاده نظام نسل پنجم است که مجهز به فناوری حسگرهای یکپارچه  میباشد.

پروژه تولید Redback  با کمک شرکتهای مختلف به رهبری شرکت هانوا ارائه شود. دیگر شرکت های حاضر در این پروژه شامل Electro Optic Systems،

ECLIPS ،Milspec Manufacturing ، Bisalloy ،Elbit Land System ،Soucy International و CBG Systems است

 

  • Like 1
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.