Recommended Posts

عزيزان شايد جامعه ما يك جامعه ايده ال نباشه ولي نبايد اينجوري نظام خودمون رو زير سوال ببريم. ما هممون ايراني هستيم و بايد به كشورمون و هر چيزي كه در ارتباط با كشورمون هست عشق بورزيم. به هر حال اين طرز حكومت رو مردم ايران انتخاب كردند و كساني كه مخالف هستند حق ندارند نظر اكثريت مردم كه خواهان اين حك.مت هستند رو ناديده بگيرند. من قبول دارم كه دموكراسي در آمريكا تا حدود زيادي اجرا ميشه ولي اين دليل نميشه كه همه داشته هاي خودمون رو انكار كنيم . ان شا الله روز به روز پيشرفت خواهيم كرد و دموكراسي و ... هم در جامعه ما بيشتر خواهد شد . لطفا اگر نقدي هم دارين نقد سازنده باشه . چون اصلا صحيح نيست كه بسياري از نقاط قوت حكومت خودمون رو با اين اظهار نظر هاي كلي زير سوال ببريم بابك

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
KGB جان من كي گفتم آمريكا دلش براي مردم عراق سوخت. در تمام جهان تمامي حكومت ها فقط مسپول مملكت و مردم خودشون هستند. آمريكا هم فقط به مصالح مردم خودش داره فكر ميكنه. ولي يادتون باشه كه هميشه دشمن دشمن ما دوست ما نيست . شما نبايد چون صدام با آمريكا دشمنه بياين و از صدام حمايت كنين . هم آمريكا و هم صدام دشمن ما بودند و هستند. ولي اين دليل نميشه حرف حق بوش در مورد صدام رو اشتباه جلوه بديم . با تعصب كوركورانه نميشه به مقصود رسيد كمي واقع بين باش برادر من بابك

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عليكم انفسكم

اين كلمه اي كه توي جاي جاي قرآن اومده

كسي كه ادعاش مياد اول بايد از خودش شروع كنه

اين درست نيست كه ما خودمون بكوبيم و دشمن بزرگ كنيم

اميدوارم اين تاپيك قفل بشه چون افراد منافق و نفهم و اجنبي زياد داريم[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب جنرال یادت باشه که امام والا مقام جمهوری اسلامی رو به رفراندوم گزاشت و مردم خودشون انتخاب کردند. و این حرکت خودش حق انیت جمهوری اسلامی رو تایید میکنه. Mr.Fox

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته تلفات بیش از این ها هست ولی این ها آمار رسمی است! حداقل میانگین تلفات آمریکایی ها در عراق روزانه 3 نفر است! :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مثلا احمد آقا كه نامه خصوصي من را علني تحليل كرد،


دوست عزیز من چیزی رو علنا تحلیل نکردم ، خود شما هستید که مثائل خصوصی رو علنا عنوان کردید ، من فقط گفتم لیست من رو نقد کن تا با لیست شما که نقدر کردم مقایسه ای داشته باشیم که متاصفانه شما این لیست رو علنی کردید و بنده رو متهم به علنی کردن این این پیام خصوصی کردید .

احمد آقا آن دختر 13 ساله ....كه به او در سال 62 ....شده بود، فاميل ما بود كه كشته شده!


شما برو دوباره بخون من در پیام خصوصی برات چی نوشتم ، کاری ندارم که از اقوامتون بوده یا نه ، فقط جواب منو بخون

احمد آقا من وضعيت در سربازخانه هاي خودمون را گفتم، كه اتفاقا از يكي از دوستانم (مجيد امجد) كه در آن سربازخونه بوده، شنيده بودم ولي شما از آمار تجاوز در ارتش آمريكا برايم گفتيد، اين يعني چي؟ اصلا ارتش آمريكا خراب، باور كن سربازخونه هاي ما هم رقيب جدي آنهاست!


دوست عزیز چرا ناراحت می شی ، من نگفتم وجود نداره بلکه ارتشی رو که شما اون رو پیرو راه امام می دونید مثال زدم ارتشی رو که شما کشته هاش رو شهید نامگذاری می کنید

از ميزان فساد و فقر (كه خيليهاش در چند سال اخير شدت گرفته) گفتم ، برام از ميزان فساد در اروپا گفتيد! اصلا اروپا يكپارچه فقر و فساد، ما چرا؟ جواب نديد كه اين طبيعيه كه خيلي بد ميشه، چون همه مي دونند كه فقر و فساد در كشورهاي اروپايي(البته بيشتر در كشورهاي اروپاي شرقي)ناشي از فساد ثروتمندان و مسولان بلند پايه آنهاست.


دوست عزیز ، من فساد کشورهای اروپایی و آمریکا رو مثال زدم همون کشورهایی که شما اون ها رو مدافع مسلمانان و مدافع حقوق بشر می دونید ، کشورهایی که به گفته ی شما برای خدا می جنگن

در مورد آمار بيكاري گفتم كه 18 درصده كه شما آن را بالاتر هم دانستيد، ولي بيكاري را به دليل بي عرضگي آنها دانستيد و اين كه تن به كارهايي مثل آبدارچي اي نمي دهند!، ببينم پسر خاله من كه فوق ليسانس مخابرات داره واقعا بايد آبدارچي شه تا ثابت كنه بي عرضه نيست؟ من قبول دارم كه اوضاع جوري شده كه ديپلمه ها هم بايد آبدارچي شوند و يا حتي ليسانسه ها، ولي كسي كه فوق ليسانس مخابرات دراه و دانشجوي دكتراي الكترونيك ديجيتال است هم بايد آبدارچي اي كنه؟ خيلي نامرديه، به خدا اين جور كوركورانه طرف .... را گرفتن، نامرديه.


بله ایشون هم ...... هست ، چرا همه فقط می خوان خودشون رو یه جوری به دولت وصل کنن ؟ چرا اینقدر ما تن پرور شدیم که به غیر از پشت میزنشینی و مفت خوری کار دیگه ای نمی تونیم انجام بدیم ، از نظر پشتیبانی مالی برای مشاغل آزاد دولت سرمایه گذاری کلانی کرده ، جای تاصفه که کسی که فوق لیسانس مخابرات داره اما این به عقلش نمی رسه که زندگی فقط استخدام شدن در یک اداره دولتی نیست و می شه شغل آزاد راه انداخت واسه همینه که می گم در این دوران که ما این پتانسیل رو داریم که بیکاری رو به صفر برسونیم اگه کسی بیکار باشه یک بی عرضست و تن پرور .

برايم درباره زن ساركوزي و ... گفتيد، احمد آقا چرا ساركوزي، تازه اين بنده خدا كه علني با اين خانوم رفت و آمد داره و به همه گفته، همين كلينتون كه رييس جمهور آمريكا كه رابطه اش مخفي بود را بگيد، اين كه بدتر بود ، ولي مسپله اينجاست كه به قول روزنامه نيويورك تايمز رييس جمهور آمريكا بعد از ماجراي مونيكا ، مرد! ولي احمد آقاي عزيز اين واقعه در تمام محافل مطبوعاتي دنيا بحث شد، اين افتضاح علني شد، و خيلي ها هم دليل ناكامي هاي خانم هيلاري كلينتون را باز سر ماجراي كلينتون و مونيكا مي دونند، ولي آيا ماجراي اين آقا...علني شد؟ نه خير سانسور شد!


دوست عزیز من در مورد زمان کنونی حرف نمی زنم در مورد اون زمانی حرف می زنم که جناب سارکوزی متاهل بودن و این قضایا باعث طلاق و طلاقکشی ایشون با همسر وفاداراشان شد ، در مورد زمانی حرف می زنم که این مسائل تحت سانسور شدید رسانه های غرب بود نه زمان کنونی که سر و تهش رو هم آووردن .

ولي بيشتر از همه اين موضع شما در مورد آن بازداشت شدگان كه اسمشون را وطن فروش گذاشتيد، ناراحت شدم، و به من فهماند كه شما نمي خواهيد عمدا بعضي چيز ها رو ببينيد و بعد باز مثل موضوعات قبلي از آمريكا مورد آورديد، من مي گويم اگر آمريكا هم اينكار را بكند غلط است! و نشانه ضعف آنها و حق نبودنشان است آيا شما اين را در مورد ... مي پذيريد؟ نه نمي پذيريد.


دوست عزیز در این زمینه مدارک و مستندات بسیاری از سوی مراکز ارتباط جمعی ارائه شد و نیازی به توضیح بیشتر نمی بینم

و يا آن ماجراي روبروي ... كه گفتيد منم بود، ولي زدني نديدم، لطفا براي دفاع كوركورانه دروغ نگوييد! چون در آن روز من شخصا و شانسكي آنجا بودم و تمام آن ماجرا را از دور مي ديدم اين ماجرا فيلمش هم در تلوزيونهاي بيگانه پخش شده و نياز و توصيف من و يا ...نيست!


دوست عزیز من اون روز از اون تجمع فیلم هم گرفتم و فیلم کامل اون روز رو دارم ، اگه بخواید براتون آپلود می کنم تا در این مورد بحثی باقی نمونه ، ( البته باید یکم وقت بدید چون فعلا سرم خیلی شلوغه و فیلمی هم که گرفتم طولانی و آپلودش عمر صد ساله می خواد با این سرعت کوفتی ، اما واسه شما آپود می کنم و شاید هم راه بهتری پیدا کردم و براتون می گذارمش )

و در مورد آن هشتاد نفر كه آن را ساخته ذهن من دانستيد، نه خير من اين را از مصاحبه آقاي خاتمي(برادر رييس جمهور سابق) با يكي از نشريات در سال 78 شنيدم و اسم اين افراد را هم مي توانيد در سايت هاي بيگانه با شماره شناسنامه و محل دفن و ساعت ... پيدا كنيد!


گشتم نبود نگرد که نیست

در ضمن خارج از ادبه که مطالب پیام ذکر شده در خصوصی رو علنی عنوان کنید

دوستان برای مدتی شاید نتونم به سایت سر بزنم آقایون مدیرا حواسشون به بخش خبر و جنگ باشه تا برگردم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يكبار ديگه حرفهاي من و جوابهايي را كه داديد بخوانيد، ببينيد من چه گفتم و شما چه جواب داديد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
General دوباره خوندم ، شما بهتره یه بار دیگه مطالب بنده رو مزین کنید و نگاهی هر چندگذرا بهشون مرحمت بفرمائید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]بعضی از اقایون چیزهایی رو بیان کردن که واقعا اگر من از مدیرهای سایت بودم انها را اخراج می کردم و به مدیرهای سایت هم هشدار می دم هواسشون به این موضوعات باشه .
بعضی از اقایون می خواهند رهبر ما را که جانم فدای ایشان را با بوش قیاس کنن این اقایون یا خانمها یا منافقها ویا هر چیز دیگه ای هنوز قانون اساسی کشور را نخوانده و نمی دانند که تمام قدرت اجرایی کشور در دست رئیس جمهور است نه رهبر اون هم رئیس جمهوری که توسط میلیونها ایرانی انتخاب شده.
اینها از جمهوری اسلامی فقط به اندازه یک سرسوزن از جمهوریتش می دونن و اصلا نمی دونن اسلام یعنی چی .
من دلم برای اقا می سوزه که اینقدر مظلوم هستن که باید در مورد ایشان اینگونه صحبت بشه و هیچ کس عکس العمل شدیدی نشون نده مثل اینکه تمام بزرگان دینی ما باید همیشه مظلوم باشن. icon_frown :lol: :|
عادت کردیم که توهین به پیامبر و... را راحت تحمل کنیم وبه جای جواب دندان شکن با یک ژست روشنفکرانه مثل بی غیرتها بشین خودمون هم با بقیه تحلیل کنیم و شر وور بگیم.وانچنان جوگیر بشیم که خود مطرح کنندگان هم تعجب کنند .
باز هم به مدیرای سایت شخصا گوش زد می کنم حواستان به این موضوعات باشد در این موردها هیچ گونه انعطافی جایز نیست.
vil: :mrgreen: icon_cheesygrin icon_biggrin
بحث با کنایه ای منافقانه تفاوت دارد مدیران عزیز.
سرباز اقا و وطن opera
[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اوه اوه اوه من تاپیک رو یک نگاهی کردم؟! پس جورج بوش امام زمان هم شد استغرالله؟! :mrgreen: گوش به زنگ باشید که همین تبلیغات و شاخه شاخه کردن دین ها و ابداع کردن دین های جدید از کارهای آمریکاست! یکی جورج بوش امامه یکی حضرت معاویه! در مورد حرفهای جناب جنرال هم هیچ نظری ندارم بیشتر خنده دار و عقاید بسیار عجیب بودند تا نظر حقیقتا...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گفته ارتش آمریکا، در حمله خمپاره ای شبه نظامیان به "منطقه سبز" و یکی دیگر از پایگاه های ارتش آمریکا در بغداد، دست کم سه سرباز آمریکایی کشته و ۳۱ تن دیگر زخمی شده اند. منطقه سبز" بغداد که دولت و مجلس عراق در کنار ستاد فرماندهی ارتش آمریکا و سفارت های خارجی در آن قرار دارند، معمولا یکی از امن ترین مناطق پایتخت به حساب می آید. اما در حملات خمپاره ای روز یکشنبه به این ناحیه، دو سرباز آمریکایی کشته و ۱۷ تن هم زخمی شدند. در حمله دیگری به یک پایگاه نظامی در محله رستمیه بغداد هم یک سرباز آمریکایی کشته و ۱۴ تن هم زخمی شدند. روز یکشنبه (۲۳ مارس) هم "منطقه سبز" هدف حملات خمپاره ای شدیدی قرار گرفت. ژنرال دیوید پتریوس، فرمانده کل نیروهای آمریکایی در عراق، در مصاحبه ای با بی بی سی، ایران را به دست داشتن در آن حملات متهم کرده بود. او گفت نیروی قدس سپاه پاسداران ایران شورشیانی را که آن منطقه را هدف رگبار خمپاره و راکت قرار دادند آموزش داده، آنان را مجهز کرده و هزینه عملیات آنان را تامین کرده است. شهرک صدر در شرق بغداد که از پایگاه های سپاه مهدی است چند بار هدف حمله نیروهای آمریکایی قرار گرفته است ایران بارها این اتهام ها را بی اساس دانسته است و می گوید که از بی ثبات کردن عراق نفعی نمی برد. تشدید درگیری ها این حملات در حالی انجام شد که درگیری ها بین ارتش آمریکا و شبه نظامیان شیعه در بغداد شدت گرفته است. امدادگران پزشکی در عراق می گویند طی درگیری هایی که در طول شب گذشته بین نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان سپاه مهدی در بغداد درگرفت ۲۰ نفر کشته شده اند. پلیس می گوید در این درگیری ها ۵۰ نفر از جمله چند زن و کودک نیز مجروح شده اند. ارتش آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرده است بمباران هوایی منطقه صدر توسط هواپیماهای این کشور، موجب کشته شدن9 "جنایتکار" شده است. زد و خوردها در شهرک صدر، یک منطقه عمدتا شیعه نشین شرق بغداد رخ داد که از پایگاه های سپاه مهدی است. نفرات این سپاه، طرفدار مقتدی صدر، یک روحانی شیعه مذهب عراقی هستند. شبه نظامیان مقتدی صدر از طرفداران خود خواسته است که ظرف سه روز آینده علیه حضور آمریکا در عراق دست به تظاهرات گسترده بزنند. پیشتر، نوری مالکی، نخست وزیر عراق و دیگر رهبران سیاسی این کشورخواستار منحل شدن گروه های شبه نظامی شدند. تحلیلگران می گویند روی سخن آقای مالکی عمدتا با سپاه مهدی است که اخیرا در جنوب عراق با نیروهای امنیتی درگیری داشته است. شورای امنیت ملی عراق از احزاب سیاسی این کشور خواسته بود که گروه های شبه نظامی خود را پیش از برگزاری انتخابات استانی در اواخر سال میلادی جاری منحل کنند. شورای امنیت ملی عراق از احزاب سیاسی که دارای گروه های شبه نظامی هستند خواسته است سلاح هایشان را تحویل دهند و از طریق فعالیت های مدنی خواسته هایشان را دنبال کنند. درخواست شورای امنیت ملی عراق ضمانت اجرایی ندارد، چرا که این شورا نمی تواند به تنهایی قانون را اجرا کند. منبع : بی بی سی فارسی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من تلفات آمريكايي ها در عراق بيش از اين حرف هاست چون هر نظامي آمريكايي پس از بازگشت به امريكا به مرده متحرك تبديل مي شود!!!!!!!! همه آنها مرده اند!!!!!!



پست متوالی ارسال نکنید.
کلید ویرایش را زده و پست قبلی را ویرایش کنید.
SAEID

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
علاوه بر میزان کشته ها دوستان گرامی اطلاع دارند که برخی از صدمات را در سطح مرگ دسته بندی میکنند که در نتیجه آنها یک سرباز زخمی با مرده هیچ تفاوتی ندارد. یکی از این صدمات آسیب به سیستم شنوایی سرباز است که باعث ناشنوایی موقت یا دائم شود. الان لینک خبر رو ندارم ولی پیدا و به همین پست اضافه میکنم. در جنگ عراق بیش از 50000 سرباز آمریکایی شنوایی خود را برای همیشه از دست داده اند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.