MR9

تاپیک جامع بررسی شهادت فرماندهی سپاه قدس ، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی

Recommended Posts

نقل قول

مهدی محمدی با تاکید بر اینکه باید پروژه تخریب منطقه را متوقف کنیم، تصریح کرد: اولین دلیلی که باید انتقام گرفت و این انتقام باید سخت باشد این است که اگر آمریکایی‌ها به حال خودشان رها شوند و اگر ما به آنها رحم کنیم، آنها به ما رحم نخواهند کرد.

کارشناس مسائل سیاسی  تاکید کرد: اگر انتقام سخت، محکم و بازدارنده گرفته نشود ممکن است کشور وارد جنگ شود و اتفاقاً ما با انتقام وارد جنگ نخواهیم شد، بلکه انتقام جلوی جنگ را خواهد گرفت. 

کارشناس مسائل سیاسی  ضمن تاکید بر اینکه امروز انفعال برای ما خطرناک‌تر از این اقدام است، بیان داشت: ممکن است اقدام ریسک‌هایی هم داشته باشد ولی ریسک انفعال بسیار بالا است؛ چون آمریکایی‌ها به این جمع‌بندی خواهند رسید که ما ضعیف هستیم.

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هم اکنون, zAa9 گفت:

دوستان به این لینک یک نگاهی بندازید (البته به قندشکن نیاز داره):

 

https://www.balatarin.com/permlink/2019/9/11/5167956

69859306_B2AD_44A1_B039_D0CFA2C5E007.jpe

 

 

این بدون قند شکنش

همچنین این لینک هست که سه روز قبل از قتل سلیمانی ادعا کرد از قول دبکا سلیمانی بشدت زخمی یا کشته شده (اینها سایتهای و یا کانالهای خبر رسانی زرد هستند و اصولا ارزش خبری نداره و گوش دادن ولی وقتی اتفاق میافته دیگه حداقل اون خبر مهم میشه، شخصا تصورم این بود خواسته ببیننده بگیره! تیر اولیش کشته شدن سلیمانی در عراق در حمله به پایگاه حشد الشعبی بود)

https://m.youtube.com/watch?v=eVcxsYJqpXQ

 

مسئله دوم توافق پشت پرده بنقل از سایت اکراینی برای حذف معنوی (نه فیزیکی!!!!) و ادعا کرده سلیمانی زنده هست (اگرچه خیلی دور از ذهن هست، اما همه سناریوها باید بررسی بشود):

 

البته (باید بدانیم که تیم دولت ... اصلی ایران هست تیم مذاکره کننده نه تیم دولت ظاهری)

https://m.youtube.com/watch?v=eVcxsYJqpXQ

 

اینم عواملی که بسود حکومت بود مردن سلیمانی (یا شخصیتی که برای مردم بزرگ شده بود):

 

چرا قاسم سلیمانی باید کشته میشد؟؟؟

 

اعتراضات شیعیان در ۳ کشور لبنان و عراق و ایران 

 

تحریم های آمریکا باعث وخامت اوضاع اقتصشادی ایران شد..

 

کمکهای ایران به گروههای نیابتی اش در کشور های دیگر به شدت تحت تاثیر تحریم های آمریکا قرار گرفته بود...چنانکه دیگر از عهده این مخارج بر نمی آمد

 

اعتراضات آبانماه به شدت کشور را دچار هرج و مرج کرد و ... از زیر سوال رفتن موجودیت خود به شدت ترسید

 

اعتراضات شیعیان در عراق به شدت بر وجهه ... در بین شیعیان ضربه زد..

حتی در میان بسیجیان هم ریزش شدت یافته بود

 

 

کشته شدن قاسم سلیمانی چندین منفعت برای ... به همراه آورد

 

اکنون به راحتی میتواند از کشورهای نیابتی که مورد اعتراض قرار گرفته بود عقب نشینی  بکند و مخارج گروهای نیابتی را دیگر متحمل نشود

 

اعتراضات آبانماه مردم ایران را تحت تاثیر قرار بدهد و شهادت قاسم سلیمانی تا حدودی وجهه نظام ... ای را ترمیم کند

 

با کم شدن هزینه های بالا بتواند تا دور بعدی انتخابات آمریکا دوام بیاورد به امید انتخاب نشدن ترامپ

 

اطلاعات سفر قاسم سلیمانی به خواست ...  به آمریکاییها رسیده است.

 

 

 

  • Upvote 2
  • Downvote 18

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هم اکنون, pyaghoubi گفت:

اینم عواملی که بسود حکومت بود مردن سلیمانی (یا شخصیتی که برای مردم بزرگ شده بود):

 

 

با این اباطیل توئیتری بی سند و مدرک اینجا رو خواهشا به گند نکشید. ممنون.

  • Upvote 6
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بخشی از این مزخرفات توییتر یک جنگ روانی هدفمند بعد از ترور هست برای ترور افکار عمومی و در حقیقت ترور رخدادهای طبیعی بعد از شهادت سردار به خاطر میزان محبوبیتش. میزان تاثیرگذاریش هم از یک جامعه مشخص کوچک تا تردید افکنی مویرگی و موقت دنبال میشه تا تلاقیش با یک اتفاق و تقویت شایعات. نکته اینجاست راهبردی هدفمند هست تولیدشون و انتشارشون.

  • Like 2
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

  اقدامات سپاه قدس یا هر مجموعه نظامی امنیتی دیگری قائم به شخص نیس که مختل بشه  با مرگ یک شخص خاص .برعکس تصور در این موارد تجربه ثابت کرده فرد جانشین شخصیتی ایدئولوگ تر و سرسخت تر از قبلیه نمونه بارز ترور سید عباس موسوی و جانشینی سید حسن نصرالله است 

درکل ترور حاج قاسم صرفا عملی بود که قصدانجامش رو خیلیا داشتن اما عواقب کار اونقد سنگین بود که فقط از عهده آمریکا برمیومد و بس 

هدف اصلی آمریکایی ها بنظرم ابتدا رفتارسنجی ایران برای حرکات بعدی هست در راستای همان فشار حداکثر اینبار با چاشنی نظامی ...برای ترامپ و تیمش واکنش ایران در پاسخ به رویارویی مستقیم نظامی با آمریکا خیلی مهمه و قطعا الان منتظر واکنش هستند تا براساس اون واکنش بعدی خودشون رو برنامه ریزی و اجرا کنند توجه کنید ترامپ خواهان جنگ نیست بلکه دنبال مذاکره است اون امتیازی برای انتخابات و کارنامه ای برای مذاکرات انتخاباتی میخواد و قطعا دوست نداره آورده اش جنگ باشه اما توجه کنید پاسخ اگر خیلی شدید باشه ممکنه ترامپ رو مجبور به جنگ کنند و اگر خیلی ضعیف باشه ترامپ خودش حملات رو ادامه خواهد داد در ضمن زمان عنصری است که کفه ترازوش سمت ایران هست چرا که اونی که نیروهاش غیر بومی اند آمریکاست نه ایران و زمان فقط هزینه های آمریکا رو بالا میبره 

 

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

شاید باشکوهترین پاسخ یک پاسخ یک روزه (حتی چند ساعته) هماهنگ توسط کل جبهه مقاومت در همه جبهه ها باشه نسبت به ترور فرمانده اش. حالا با یک کمیت محدود ولی دامنه گسترده. تاکید میشه حتی گروه هایی که غیرمستقیم با مقاومت بودند مثل حماس. ولی همه با هم در یک ساعت مشخص و بر علیه اهداف مشخص. تبعات داشت ولی بحث گستردگی و زمان محدودش میتونست از تبعاتش کم کنه و اعلام بشه اگر پاسخی داده بشه به هر جبهه از گروه ها این پاسخ هماهنگ تبدیل میشه به یک پاسخ دنباله دار.

  • Upvote 4
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

2682554.jpg

 

یکی از رازهایی که این نقاشی فوق العاده روح الامین ( خوش به حالش گویی در مدت کوتاهی بهش الهام میشه، تصویر حججی هم کار ایشون بود اگر اشتباه نکنم ) را بسیار متاثر کننده میکنه در نگاهی عمیق میدونید چیه؟

همیشه چهره یک فرد مقتدر زمانیکه درهم شکسته ( به معنای اینجا جان نداشته، از پشت خنجر خورده و ناتوان شده ) میشه دردناک میشه. چهره سردار که همیشه حالا بنا به کاریزمای طبیعیشون در عکسها و البته مسئولیتی که داشتند و رشادتها همیشه مقتدر بود اینجا اینطور بی جان و زخمی تاثر عمیقی را ایجاد میکنه خصوصا وقتی میدونی ناجوانمردانه بوده این جان ستانی و زخم زدن (لااقل برای من که کرد )

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 1
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
4 hours قبل , iMosi گفت:

البته یقینا این مسئله نیاز به تحقیق بیشتری دارد ان شاء الله. 

ولی به نظر بنده ترور سفیر امریکا در عراق گزینه مناسبی است برای انتقام ان شاء الله.

 

بس به نظر شما یه سفیر زپرتی در مقابل خون ریخته شده یک سپهبد ایرانی اونم حاج قاسم به همراه چند نفر دیگه از یاران گزینه مناسبی هستش...!

آقا این اثرات بیش اندازه تحقیق کردن هستش ها

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هم اکنون, farzad283 گفت:

سردار نقدی:

آمریکایی‌ها اصلا ظرفیت یک رویارویی نظامی گسترده را ندارند. رئیس جمهور فعلی آمریکا با این شعار روی کار آمد که ما ۷ هزار میلیارد دلار خرج کردیم و هیچ چیز نصیب ما نشد، آیا امروز اقتصاد آمریکا ظرفیت این را دارد که ۵ هزار میلیارد دیگر هزینه کند؟ و یا حتی هزار میلیارد دلار؟
این جمله شما را به یاد چی میندازه؟ مشابهش را به یاد میارید؟

این توییت های ترامپ برای کمتر یکساعت پیش هست:

B9F6636E_A36C_4B1A_916D_EA12CE2ECC9C.jpe

 

خلاصش اینه: توییت اول: ایران خیلی شدید در مورد انتقام صحبت میکنه و حمله به دارایی های آمریکا، بخاطر کشتن رهبر تروریستشون، که یک آمریکایی را بطرز بدی کشتند، بصورت وحشتناکی باقی رو زخمی کردند، به مردمی که در طور زندگیش کشت اشاره نمیکنم، شامل صدها معترض ایرانی که کشته شدند اخیرا.

توییت دوم: او اخیرا بسفارت ما حمله کرده بود و برای ضربه زدن به مکانهای دیگری آماده میشد. ایران چیزی غیر مشکلات برای سالها نیست. اجازه بدهید که هشدار بدهم اگر ایران به هرگونه آمریکایی یا دارایی های آمریکا ضربه بزند، ۵۲ سایت ایران رو هدف قرار میدهیم (بیانگر 52 آمریکایی گروگان گرفته شده توسط ایران خیلی سالها قبلتر)، برخی از این سایتها دارای درجخ بالایی از اهمیت هستند برای ایران، فرهنگ ایران و خود این هدفها و خود ایران. این هدف قراردادن خیلی سریع و خیلی سخت خواهد بود. آمریکا دیگر تهدید بیشتری نمیخواهد!

------

ویرایش شد.

احساساتتون رو کنترل کنید.

worior...

  • Upvote 1
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

5EF0E906_846D_408B_A088_C9200091EFCF.jpe

 

توییت همین چند دقیقه ترامپ پیش، در ریتوییت توییت دن کرنشاو

توییت دن شاو: برای آنهایی که اعلام کردند : “نقشه ای وجود ندارد" این عمل متهورانه ای بود

 

قدم شماره ۱ هر استراتژی این هست که که رژیمهای تروریست نتوانند حمله بدون تلافی بما داشته باشند

...

------

توییت ترامپ در تایید

آنها بما حمله کردند و ما جوابشان را دادیم. اگر دوباره حمله کنند، که من قویا توصیه میکنم اینکار را نکنند، چنان ضربه ای وارد میکنیم بآنها که هرگز چنین ضربه ای بآنها وارد نشده باشد.

 

معنی اینها این هست برخلاف چهل سال گذشته آمریکا کشته شدن حتی یک شهروندش رو تحمل نخواهد کرد!

------

ضمنا ایران سایت کتابخانه آمریکا رو حک کرده و کلی خط و نشون کشیده و بعدم گفته دست از حمایت هیچکدوم از ین پروکسیا و حکومت اسد و غیره بر نمیداریم! الانم این سایت از دسترس خارجه

 

اکثر کاربرا مسخره کرده بودن! (لفظش رو نمیگم بی ادبی هست) گفته بودن در جواب فلان کار کردن بعلاوه گفته بودن سایت بی اهمیت با امنیت پایین بوده! که اکثریت آمریکایی ها اصلا نمیدونستن وجود داره

ولی بهرحال سایت حکومتی بوده

الان از دسترس خارجه: https://fdlp.gov/

اینم ویکی پدیا برای دونستن اینکه چه بوده:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Federal_Depository_Library_Program

 

حالا برید از استراتژیست گلوبالیست و دموکرات متن ترجمه کنید تا چیزی دلخواهتون درش بیابید!

 

آمریکا الان دعوای گلوبالیست ها (دموکراتها نمایندگیش رو دارند اکثرا بعلاوه چین و ایران هم باین اردوگاه پیوسته)

و ملی گراها و نئو لیبرال ها جدیه و زرگری نیست! بحث مقابله با Deep state.

توصیه میکنم یبار کلا خط ربطها و شکلی که داره دنیا پیدا میکنه! رو پیدا کنید بعد بفهمید خطر جنگ از اونچیزی که فکرشو میکنید جدی تره

ضمن اینکخ این .... فهمیده در مذاکره شانس بقا کمتر از جنگ نظامیه بقیمت نابودی ... و تلفات بالای مردم فلک زده! بنابراین برای اینکار فعلا نظرش بر جنگه

 

اگر دیدید دلار زیر ۱۲۵۰۰ اومد جنگ چندسال تأخیر افتاده، وگرنه دلار بالای ۱۲۵۰۰ دلار جنگی هست (جنگ داخلی یا خارجی)

شما هم توصیه میکنم تحلیلگرها گلوبالیست اعتماد نکنید داستان چیز دیگریست! 

ترامپ قصد جدی و خیلی حیلی جدی جنگ داره از اولم داشته و آماده هم شده (اما اعلام نکرده)! مشروط باینکه مذاکره جواب نده و مشخصا زمان بندی هم دارند!

تحرکات نیروها رو ببینید در منطقه و کشورها دیگه بچه هم میفهمه خبریه!

قصدشم بهیچ عنوان تغییر رژیم  نیست، بلکه هدفش سربرآه شدن و خروج ایران از اردوگاه گلوبالیستهاست (چین سردمدارشه)

چین حمایت میکنه چون بعدتر میتونه تصویه حساباش رو در خاک ایران با آمریکا انجام بده، همون توهم استراژی بازوی بلند که گلوبالیستها رهبران ایران رو باد کردن باهاش!  منتهی واقعیش برای چین هست، و همون شکلی که سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و لبنان محل تصویه حساب شده! امیدوارم نیاز نباشه حمله مغول تکرار بشه فقط

 

من از یکی دوماه پیش بخانواده نزدیکان و دوستان هشدار دادم، چون دیگه خطر جنگ رو براساس تحلیلهای هوش مصنوعی و تجربی خودم جدی دیدم و خطرش رو به خانواده گفتم که غذا، دارو و بنزین داشته باشند،  مطمئنا حکومت ها با ابر کامپیوترها و دیتابیس ها بهتر قدرت تحلیل بهتری دارند و بیخود نیرو جمع نشده اینجا در همین یه گله جا از اینهمه کشور! ۹۵ درصد جنگ در بین سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ اتفاق میافته علیه ایران!

حالا چه کشوری نمیدونم، داخلیه یا خارجی در توان من نیست! خطا هم ممکنه. داشته باشه از لحاظ دقتی پیش بینی (یعنی ممکنه ۲۰۲۵ بشه) ولی هم آمریکا! هم خیلی کشورها دنیا! و خود ایران نمودارها اقتصادیشون الگوی جنگیه (جنگ سخت نظامی و تمام عیار و نه محدود!!!!)

فقط مذاکره کنند و سربراه شدن که نشونش اومدن دلار به زیر ۱۲۵۰۰ برای بیش از دوماه هست (خیال حکومت تا حدی از جنگ راحته)

دلار بزیر ۷ هزار تومن بیاد جنگ سخت نظامی تمام عیار حداقل برای ۱۰ سال منتفیه!

بعدم بعضیا میخوان بمونن حتی بقمیت نابودی چند میلیون جمعیت ایران و تمامی زیرساختها! نه توان اقتصادی داره ایران، نه نظامی، بادش کردند بفرستنش جلو و رهبران ایران بعمد یا غیر عمد (...) فریب خوردند و تمام! امپراطوری و غیره

ویرایش شده در توسط pyaghoubi
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
3 hours قبل , Deepblue گفت:

3-پاسخ سنگین چند وجهی تدافعی.

 

 

یه ترس عجیبی به دلم افتاده که نوع سیاست اقتصادی که به اعتراضات بنزینی منجر شد "عامدانه" بوده... هنوز که هنوزه با این حجم خرابکاری، عزمی برای اصلاحات جدی اقتصادی توسط دولت دیده نمیشه. هنوز نرخ بهره 20% هست... اظهار نظرهای سریع القلم و پدرام سلطانی داره منو به این باور میرسونه که نظام باید یک تصفیه جدی از خائنین داخلی انجام بده. موج بعدی اعتراضات اگر با جنگ خارجی همراه بشه، ترتیب همه مون دادس. احتمال نشت اطلاعات سفر سردار سلیمانی را هم باید جدی گرفت-15دی98

  • Like 1
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

4bsm9306790adf1ig5d_800C450.jpg

 

 

ای لشکر صاحب زمان آماده باش
بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش
رزمندگان جان به کف روز شجاعت آمده
ای لشکر روح خدا گاه شهامت آمده
ای نیروی اسلامیان تا بی نهایت آمده
از بهر محو دشمنان آماده باش آماده باش
از شوق دیدار حسین ، دل‌ ها همه شیدا شده
از عاشقان کربلا پوشیده این صحرا شده
در قلب این جنگ‌ آوران شوری ز نو بر پا شده
چون کوه راسخ پرتوان آماده باش آماده باش
ای لشکر صاحب زمان آماده باش
بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش
بهر سرافرازی ببند بند شجاعت بر سرم
بهر ملاقات خدا بنما معطر پیکرم
بربند کوله پشتیِ رزمنده‌ ی هم‌ سنگرم
بنما سلاحت امتحان آماده باش آماده باش
ای لشکر صاحب زمان آماده باش
بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هم اکنون, pyaghoubi گفت:

5EF0E906_846D_408B_A088_C9200091EFCF.jpe

 

توییت همین چند دقیقه ترامپ پیش، در ریتوییت توییت دن کرنشاو

توییت دن شاو: برای آنهایی که اعلام کردند : “نقشه ای وجود ندارد" این عمل متهورانه ای بود

 

قدم شماره ۱ هر استراتژی این هست که که رژیمهای تروریست نتوانند حمله بدون تلافی بما داشته باشند

...

------

توییت ترامپ در تایید

آنها بما حمله کردند و ما جوابشان را دادیم. اگر دوباره حمله کنند، که من قویا توصیه میکنم اینکار را نکنند، چنان ضربه ای وارد میکنیم بآنها که هرگز چنین ضربه ای بآنها وارد نشده باشد.

 

معنی اینها این هست برخلاف چهل سال گذشته آمریکا کشته شدن حتی یک شهروندش رو تحمل نخواهد کرد!

------

ضمنا ایران سایت کتابخانه آمریکا رو حک کرده و کلی خط و نشون کشیده و بعدم گفته دست از حمایت هیچکدوم از ین پروکسیا و حکومت اسد و غیره بر نمیداریم! الانم این سایت از دسترس خارجه

 

اکثر کاربرا مسخره کرده بودن! (لفظش رو نمیگم بی ادبی هست) گفته بودن در جواب فلان کار کردن بعلاوه گفته بودن سایت بی اهمیت با امنیت پایین بوده! که اکثریت آمریکایی ها اصلا نمیدونستن وجود داره

ولی بهرحال سایت حکومتی بوده

الان از دسترس خارجه: https://fdlp.gov/

اینم ویکی پدیا برای دونستن اینکه چه بوده:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Federal_Depository_Library_Program

 

حالا برید از استراتژیست گلوبالیست و دموکرات متن ترجمه کنید تا چیزی دلخواهتون درش بیابید!

 

آمریکا الان دعوای گلوبالیست ها (دموکراتها نمایندگیش رو دارند اکثرا بعلاوه چین و ایران هم باین اردوگاه پیوسته)

و ملی گراها و نئو لیبرال ها جدیه و زرگری نیست! بحث مقابله با Deep state.

توصیه میکنم یبار کلا خط ربطها و شکلی که داره دنیا پیدا میکنه! رو پیدا کنید بعد بفهمید خطر جنگ از اونچیزی که فکرشو میکنید جدی تره

ضمن اینکخ این .... فهمیده در مذاکره شانس بقا کمتر از جنگ نظامیه بقیمت نابودی ... و تلفات بالای مردم فلک زده! بنابراین برای اینکار فعلا نظرش بر جنگه

 

اگر دیدید دلار زیر ۱۲۵۰۰ اومد جنگ چندسال تأخیر افتاده، وگرنه دلار بالای ۱۲۵۰۰ دلار جنگی هست (جنگ داخلی یا خارجی)

شما هم توصیه میکنم تحلیلگرها گلوبالیست اعتماد نکنید داستان چیز دیگریست! 

ترامپ قصد جدی و خیلی حیلی جدی جنگ داره از اولم داشته و آماده هم شده (اما اعلام نکرده)! مشروط باینکه مذاکره جواب نده و مشخصا زمان بندی هم دارند!

تحرکات نیروها رو ببینید در منطقه و کشورها دیگه بچه هم میفهمه خبریه!

 

جمله اخر شما كه ترامپ قصد جنگ دارد

اول سعي كرد اقتصاد رو بزنه 

و بعد حلقه وأردن رو شروع كرده و زدن فرماندهان گروه هاي مقاومت و راس كار شهيد سليماني 

ميخواد مثل داستان عراق حمله كنه 

و دنبال بهانه هست كه زياد مهم نيست دروغ كه سخت نيست

 

پس جنگ قطعي هست 

ايران هم داره ارايش دفاعي ميگيره براي جنگ حتمي 

امادگى در شرايط صلح با امادگى براي شروع دفاع فرق أساسي داره

سوال اصلي اينه كه چطور ميشه جلوي جنگ رو گرفت ؟ مذاكره كه اثبات شد انتخاب اشتباه هست

ايجاد هزينه كه ادم بزرگتر يقه ترامپ رو بكشه و بگه سرجان بشين 

 

الان تنها كسي كه ميتونه جلوي جنگ ترامپ و نتانياهو رو بگيره يهوديان امريكا و اسراييل هستند 

و اون ها زماني اينكار رو ميگيرن كه موجوديت اسراييل در خطر بيفته 

همانطور كه ما شعار و تبليغات زياد داريم، امريكا و اسراييل هم شعار دادن و روي سامانه هاي ضد موشكى تبليغ كردن كه ايران نميتونه ما رو بزنه

اگر اين فرض شكسته بشه و به اين باور برسن كه اسراييل با يك خطر روبرو شده كه قابل دفع نيست جنگ متوقف ميشه

 

اين ها واقعيت ميداني بود 

اگر كسي چيزي داره اضافه كنه 

 

حالا نتيجه گيري خودم

حمله به ساختمان هاي موساد و وزارت جنگ اسراييل با موشك هاي حزب الله يا ايران و عبور از سامانه هاي دفاعي اونها و نابودي ساختمان ها، در زمان أوج امادگى يعني عدم توقف جنگ به معناي نابودي اسراييل هست

ميدونم خيلي ها حرف من رو قبول ندارن ولي اين راه ضدجنگ ترين راه هست

  • Like 2
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

باید کاری کنیم که ترامپ که هیچی دیگه در تاریخ هیچ کس جرات تهدید ایران را نداشته باشد. 

دیگه دوران بزن در رو تمام شده 

این را همه دنیا به چشم خود خواهند دید

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط HRA
      دیدگاه های کوتاه کارشناسان اندیشکده Rand

       
      دالیا داسا کای - مدیر سیاست های عمومی خاور میانه
      تهران احتمالاً حمله ایالات متحده را به عنوان یک اقدام جنگی تلقی می کند. احتمال تشدید تنش بین دو کشور از قبل زیاد بود ، اما پس از حمله شب گذشته ، تقریباً مسلم است. کای افزود : اکنون ما در یک لحظه بسیار خطرناک قرار داریم .
       
      کالین کلارک - محقق تروریسم
      واکنش ایران می تواند از نظر ماهیت نامتقارن باشد و این  بدین معنا است که ارزش دارد حزب الله ، گروه وابسته به ایران را در لبنان و سراسر جهان تحت نظر بگیرید .
      کلارک همچنین خاطر نشان کرد که این وضعیت اساسا متفاوت از عواقب عملیات‌های آمریکا در ترور اسامه بن‌ لادن رهبر القاعده یا ابوبکر البغدادی رهبر داعش می باشد . در هر صورت ، ایران کشوری بسیار توانایی است ، کشوری که منابع لازم برای مقابله با حمله آمریکا با اقدامات نظامی مخرب خود را دارد.
       
      بكا واسر - تحلیلگر سیاسی و متخصص بازی جنگ  
       ایران می تواند با حمله به اهداف نظامی آمریكایی در منطقه پاسخ دهد. وی افزود : عامل جغرافیا با استقرار ارتش آمریكا در خلیج فارس همراه  نیست ، حتی اگر تمام اقدامات لازم برای محافظت از نیروها صورت گرفته باشد .
       
      جیمز دابینز - سفیر سابق ایالات متحده در اتحادیه اروپا
      پاسخ ایران به شهادت حاج قاسم سلیمانی تنها ایستادن و تماشا کردن نیست ، همچنین چگونگی واكنش عراق نیز بسیار مهم است. وی افزود : دشوار است كه باور كنید كه دولت عراق همچنان به استقبال نیروهای آمریكایی رفته و به اعطای مصونیت به آنها ادامه خواهد داد.
       
       
      ترجمه شده صرفا برای میلیتاری - بن پایه : اندیشکده Rand
       
      پی نوشت - از دوستان خواهشمندم از تکرار صحبت هایی که بارها در این موضوع بیان شده اجتناب کرده ، تا فرصت برای ارائه مطالب و تحلیل های جدید توسط دیگر کاربران فراهم شود . 
      با تشکر
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.