TANK

تاپیک جامع نیروی هوایی ارتش هند( تحلیل ، خبر ، گزارش )

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ولي خداييش سوخو-30 بين اين 4 تا هواپيما چه ابهتي داره از همشون بزرگتر و قشنگتره icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهم این نیست كه نیروی هوایی هند از همه كشورها هواپیما خریده! مهم اینه كه در راه ساخت هواپیمای سوخوی 30 از روسیه لیسانس تولید گرفته و كوهی از تجربه هم به دست آوره. در زمینه موشكی هم الان در حال ساخت موشك كروز برد بلند هست و موشك ضد دریایی براهموس رو هم به تولید انبوه رسونده... خلبانان هندی و پاكستانی كه در دوران شاه به همراه میراژهاشون از ایران عبور می كردن در برابر عظمت نیوری هوایی ما تعظیم می كردن حالا الان از اون شكوه فقط یك مجسمه مونده به نام اف 14 كه همه ارن زیر علمش سینه میزنن هواپیمایی از بزرگان عصر خود كه فاقد كارایی در دهه حاضر است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


پنجشنبه 7 خرداد 1388

هند نخستین هواپیمای آواکس خود را که محصول مشترک این کشور، روسیه، و رژیم صهیونیستی است، طی مراسمی در فرودگاه پالام در حومه دهلی نو تحویل گرفت.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه تایمز هند، نیروی هوایی هند اعلام کرد که این هواپیما نخستین هواپیما از سه رادار پرنده ای است که قرار است به این کشور تحویل داده شود.

اولین هواپیما با حضور وزیر دفاع هند و سفرای روسیه و اسرائیل تحویل دهلی شد.

"ای کی آنتونی" وزیر دفاع هند گفت : این هواپیما که از آن به "چشم در آسمان" نیز نام برده می شود از روی مدل هواپیمای ترابری ایلوشین-76 ساخته شده است.

وزیر دفاع هند ضمن ابراز نگرانی از عدم تحویل دو رادار دیگر در زمان مقرر افزود: قرار داد 1.1 میلیارد دلاری ساخت این هواپیماها در سال 2004 امضا شد و 5 سال که زمانی طولانی است طول کشید ما نخستین تولید را دریافت کنیم و امیدوارم که روسیه و اسرائیل به ما کمک کتند تا دو آواکس دیگر را دریافت کنیم.

وی در عین حال اطلاع داد که کشورش دو هواپیمای دیگر را تا پایان سال جاری (2009) تحویل خواهد گرفت.

فرمانده کل نیروی هوایی هند گفت : "امروز ما در بین شش کشور دارنده این نوع هواپیما؛ آمریکا، روسیه، برزیل، ژاپن، استرالیا، و ترکیه قرار گرفتیم که نیروهای هوایی آنها چنین هواپیمایی را در اختیار دارند".
این مقام هندی همچنین از احتمال سفارش چند فروند هواپیمای مشابه در آینده نیز خبر داد.
[url=http://air-mag.blogsky.com/]منبــــــــــع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وبلاگها به عنوان منبع معتبر نیستند لینک خبر را از مهر پیدا کنید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
اين چند خبرو از گلوبال سكيوريتي پيدا كردم جالبه اوليش منبعش ايرنا هست ولي تو قسمت فارسيش كه چيزي پيدا نكردم
First Russian AWACS plane put in service with Indian air force

Pakistan air chief says India’s of AWACS has triggered new arms

India rejects Russian aerial tankers over poor maintenance

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فرماندهی نیروی هوایی هند پس از سانحه سقوط هواپیمای سوخو 30 در زمان پرواز تمرینی ، پرواز یکصد جنگنده روسی سوخو را متوقف کرده است. به نوشته روزنامه اینترنتی روسی ایزوستیا نماینده نیروی هوایی هند اعلام کرد در حال حاضر کارشناسان در حال بازرسی تمامی جنگنده های سوخو هستند. گفتنی است دومین سانحه سقوط هواپیمای سوخو در هند در سال جاری در نزدیکی شهر جایسالمر در ایالت راجستان رخ داد اما خوشبختانه دو خلبان به خاطر خروج به موقع جان سالم به در بردند. این سانحه به فاصله پنج روز پس از ان رخ دادکه رئیس جمهور هند با یک جنگنده سوخو-سی که پیشرفته ترین هواپیمای موجود در ترکیب نیروی هوایی هند محسوب می شود پرواز و امکانات و سطح فنی ان را در سطح عالی ارزیابی کرد. نخستین سانحه جنگنده سوخو-سی در هند سی ام اوریل در همان ایالت راجستان رخ داد و طی ان یک خلبان کشته شد. نتایج رسمی تحقیقات مربوط به علت سانحه منتشر نشده اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]فرماندهی نیروی هوایی هند پس از سانحه سقوط هواپیمای سوخو 30 در زمان پرواز تمرینی ، پرواز یکصد جنگنده روسی سوخو را متوقف کرده است. به نوشته روزنامه اینترنتی روسی ایزوستیا نماینده نیروی هوایی هند اعلام کرد در حال حاضر کارشناسان در حال بازرسی تمامی جنگنده های سوخو هستند. گفتنی است دومین سانحه سقوط هواپیمای سوخو در هند در سال جاری در نزدیکی شهر جایسالمر در ایالت راجستان رخ داد اما خوشبختانه دو خلبان به خاطر خروج به موقع جان سالم به در بردند. این سانحه به فاصله پنج روز پس از ان رخ دادکه رئیس جمهور هند با یک جنگنده سوخو-سی که پیشرفته ترین هواپیمای موجود در ترکیب نیروی هوایی هند محسوب می شود پرواز و امکانات و سطح فنی ان را در سطح عالی ارزیابی کرد. نخستین سانحه جنگنده سوخو-سی در هند سی ام اوریل در همان ایالت راجستان رخ داد و طی ان یک خلبان کشته شد. نتایج رسمی تحقیقات مربوط به علت سانحه منتشر نشده اند.[/quote]

حامد جان ذکر منبع فراموش نشه لطفا. fi_lone_ranger

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش فارس به نقل از روزنامه «گازيه تا»، روسيه و هند خود را براي انعقاد قراردادي در خصوص فروش سري جديدي از جنگنده‌هاي «ميگ-29 ك» و «ميگ-29 ك.او.ب» مخصوص كشتيهاي جنگي به نيروهاي مسلح دريايي هند آماده مي كنند.
طبق اطلاعات منابع خبري، در حال حاضر يك هيئت نمايندگي روسي در دهلي نو بسر مي برد كه در حال بررسي جزييات اين معامله بين وزارت دفاع روسيه و هند است. بر اساس اين اطلاعات، صحبت بر سر فروش 29 فروند از اين نوع هواپيماهاي جنگي روسي به ارتش هند است.
6 فروند از اين جنگنده هاي ميگ از هم اكنون به هند ارسال شده است كه 3 فروند آن بعد از تحويل به نيروي دريايي هند مونتاژ شده كه دو هواپيما نيز برنامه پرواز آزمايشي خودرا پشت سر گذاشته اند. سايرهواپيماهاي باقي مانده قرار است تا پايان سال 2010 به كشور هند تحويل داده شود.

لینک
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810290233

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.