امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

شاید کمی بی ارتباط باشه با موضوع تاپیک ولی اگر در راستای جنگ روانی نگاه کنیم:

 

در سالگرد پاسخ موکشی سپاه به داعش دو سال هست که اطلاعات جدید و فیلم منتشر میشه.

در سالگرد زدن پهپاد گلوبال هم کلیپ و اطلاعات جدید منتشر شد.

 

امیدوارم در سالگرد زدن عین الاسد هم اطلاعات جدیدی منتشر بشه.

ویرایش شده در توسط alala
  • Like 1
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
1 ساعت پیش, alala گفت:

شاید کمی بی ارتباط باشه با موضوع تاپیک ولی اگر در راستای جنگ روانی نگاه کنیم:

 

در سالگرد پاسخ موکشی سپاه به داعش دو سال هست که اطلاعات جدید و فیلم منتشر میشه.

در سالگرد زدن پهپاد گلوبال هم کلیپ و اطلاعات جدید منتشر شد.

 

امیدوارم در سالگرد زدن عین الاسد هم اطلاعات جدیدی منتشر بشه.

فکر کنم اسفند ماه بود که گفتن به زودی چیزهایی می گیم. ولی خبری نشد! شاید تهدید بوده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

متاسفانه نبودن قانون کپی رایت در ممکلت ما سبب شده کلا به ایده های ناب و ارجینال بها ندیم. بخاطر هزینه نکردن معقول رو به کپی کاری یا تولید محتوای نه چندان درخور میکنیم و بعد با هزینه ای زیاد بهاشو می دیم. کی میخواهیم یاد بگیریم باید از شهید سلیمانی تندیس و مجسمه بسازیم نه این نقاشی های کپی با حداقل شباهت یا ساختن عروسک ها که الگو گرفته از چیزی است که متناسب با شان شهید نیست. باید شان شهید رو حفظ کرد . باید مفاهیم فاخر رو با ابزارهای تاثیرگذار و قوی همراه کرد مثل این تصویر

 

1765863_577.jpg

 

  • Like 1
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تبلیغات در نیروهای دریای

 

نیروهای دریایی بازوی اجرایی حاکمیت یک کشور در مرزهای دور و مناطق دوردست و فرادست هستند، که نیروی دریایی بریتانیا و نیروی دریایی آمریکا به عنوان مثال هایی مهم در این زمینه مطرح می شوند. 

تصاویر نیروهای دریایی عمدتا خوب هستن، این به خاطر محدودیت هایی هست که تصویربرداران را مجبور به درک زمان و لحظه می کند 

 

 

lossy-page1-1200px-HMS_Britannia_in_two_

ناوگان بریتانیا در سال 1682 

 

نیروی دریایی به عنوان بازوی اجرایی باید معرف قدرت تمام و کمال یک کشور باشد 

این نیرو قابل تفکیک به

- تفنگداران و نیروهای ویژه 

- قایق ها و گشتی ها

- ناوها و ناوهای هواپیمابر 

- زیردریایی هایش هست 

 

تصاویر به گونه ای هست که بزرگی، قدرت، دقت و تکنولوژی و اول بودن در ذهن مخاطب بنشیند و بدون صحبت مستقیم به مساله ای غیرقابل بحث تبدیل شود 

در این میان اتفاق ها و حوادث هم در همین راستا تعریف می شوند قدرت بدون منازعه 

 

merlin_137389209_409545e1-15f4-46f4-bb93

این تصویر نماد قدرت آمریکا است- ناوگان نیروی دریایی ناو هواپیمابر 

 

تصاویری که بر مبنای القا اقتدار و قدرت

thumb_Navy~0.jpgthumb_navy-homecoming-flag-3200.jpgthumb_KK55OG2WOVAHHM3QGCCUZLJWXY.jpgthumb_USS-Carl-Vinson-aircraft-carrier-Uthumb_National-Interest.png

 

نمایش قدرت آتش نیروی دریایی

thumb_1200px-BB61_USS_Iowa_BB61_broadsidthumb_i2adnbglmd9aijewklum~0.jpgthumb_BN-HV120_navy_G_20150410081402.jpg

 

در این تصویرها تعداد زیادی ناوهای هواپیمابر آمریکا به رخ کشیده شده است  و در تصویر دوم تعداد هواپیماهای یک ناو

thumb_50d8591069bedd6443000014.jpg  thumb_59ec395dfc7e93dc4c8b4567.jpg

 

تصاویر دیگری هم هست که نمادگرایی در آنها کمتر هست ولی تصاویر خوبی هستند، تصویر سوم متعلق به نیروی دریایی ترکیه هست 

thumb_thumbs_b_c_6c90e08deead44c2970c9dethumb_sailors-man-rails-3000.jpgthumb_5555.jpgthumb_turk-deniz-kuvvetleri-13_700x390.j

 

در مورد قایق های گشتی تصاویر کمتر هست و بیشتر روی نیرو گارد ساحلی تمرکز دارد، مشخصا این تصاویر به قدرت تصاویر ناوها نیست 

thumb_139410230940335626895614.jpg      thumb_https___api_thedrive_com_wp-conten

 

247708_751.jpg

نمایش قدرت تکنولوژی 

 

تبلیغات در نیروی دریایی ایران وضع خوبی دارد، اما ایرادات هست، علت هم نبود الگوها و استانداردهای مناسب و راهنما هست 

اشکال مثل دیگر نیروها نمیشه گرفت حالا از تعداد کمتر عکس و عکاس هست یا از مهارت ؟؟؟

164989.jpg
این یکی از تصاویر خوب هست و شکار لحظه 

 

بازدید رئیس جمهور از نیروی دریایی

thumb_164990.jpgthumb_164995.jpgthumb_164992~0.jpg

 

در مورد ناو ها تصاویر خوبی داریم مثل تصویری که نمادی برای نیروی دریایی شده است 

ولی میخواهم مقایسه ای ارائه بدم 

 

- در مورد یک زیردریایی تصاویر از زوایای متفاوت 

thumb_3107759_754~0.jpg thumb_3107763_307.jpg  و این تصویر thumb_164991.jpg

 

- در مورد ناوها تصاویر از زوایای متفاوت 

 thumb_139211231349038642117384.jpg thumb_164993.jpg

 

و این تصویر که نمادین شده است

photo_2020-05-11_01-47-52.jpg

شلیک موشک نور و تصویری بسیار زیبا

 

- تصاویر حرکت گروهی دریایی 

thumb_3107768_787.jpgthumb_3107766_243.jpgthumb_3107765_139.jpgthumb_3107764_755.jpgthumb_3107761_765.jpg

 

و تصویری که نمایی بهتر هست اگرچه کامل نیست thumb_3107762_660.jpg

 

و یک تصویر انفجار هدف که به تازگی ثبت شده است ولی خوب گرفته شده است 

thumb_Eax89-YX0AAHKZ4.jpg

 

تصاویر قایق ها که تصاویر خوبی وجود دارد 

thumb_2353767.jpg

 

AndroidOnlineNewsImage_aspx_-57.jpg

حرکت گروهی قایق های سپاه در خلیج فارس 

 

اگر بخواهم نتیجه گیری بکنم بعد از تعیین هدف از عکاسی و مرور نکات حفاظتی باید چند مسیر تعریف کنیم

- برای عکاسی و تصویر برداری باید الگو و مثال های مشخص و استاندارد تعریف شود 

- عکاس باید قبل از عکاسی ایده هایش را در ذهن بیاورد و با هماهنگی مسئول سعی در عکاسی نوآورانه بکند، این عکس ها یعنی ایجاد توسعه الگوهای استاندارد و پیدا کردن نماهای جدید و خوب 

- عدم به اشتراک گذاشتن گله ای عکس، بلکه انتخاب و گزیده تصاویر ( چیزی که در مصاحبه ها می بینیم تمام عکس های دوربین در سایت خبرگزاری گذاشته می شود) 

در حالی که در تصاویر خارجی 100 ها تصویر گرفته می شود ولی حداکثر 10 تصویر متفاوت و جذاب برای ارائه گذاشته می شود، باقی تصاویر هم تلاشی برای یافتن نمای جدید بوده است

 

ممنون میشم دوستان نظراتشون رو بدن یا چند کتاب تخصصی در مورد عکاسی و گرفیک معرفی کنن 

 

  • Like 2
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

استراتژی و نقشه راه بازاریابی تسلیحاتی

 Strategy and Business Plan for Military Marketing

kotler.jpg

 

تبلیغات همه و همه برای فروش محصول هست 

ولی نیاز هست بدانیم که چه کسی خریدار هست؟ و چه کسی در آینده ممکن است خریدار شود؟ و چه کسی از رقیب خرید می کند؟

از این رو بازار شناسی بسیار مهم هست 

بازارهایی وجود دارد که پول زیادی دارند ولی در تصاحب رقبای بزرگ هست 

بازارهایی وجود دارد که در آن همه تولید کننده هستند و سود کمی وجود دارد 

بازارهایی وجود دارد که سود بالایی دارد ولی فروش بسیار کم یا خطرناک هست 

 

در ایده های بازاریابی گفته می شود مابین محصول و مشتری ارتباط برقرار کرد

- یا کالا را ساخت و بعد مشتری پیدا کرد (کاری که آمریکا می کند یعنی نیازسازی برای مشتری و تامین این نیاز )

- یا نیاز مشتری را شناخت و برایش کالا ساخت ( وقتی تامین کننده تاثیر و اعتبار بالایی برای خریدار نداشته باشد)

در شرایط فعلی و برای تولید کنندگان غیر برند و مشهور تنها گزینه شناخت نیاز مشتری و تامین این نیاز هست 

 

thumb_image-02.jpgthumb_ContentMarKetingFunctional.jpg

تمام موضوع بازاریابی بر حول مشتری هست، جذب مشتری و رساندن او به رویایی دلپذیر (حتی رویا فروشی)

نیازسازی برای مشتری 

معمولترین حالت ایجاد استراتژی فکر کردن برای مشتری هست یعنی آنطور که ما می خواهیم فکر و عمل کند 

در حال حاضر آمریکا با به تصویر کشیدن آینده چنین نیازسازی را انجام می دهد 

 

- نیازهای نیروی هوایی، دریایی و زمینی در آینده 

 

تامین نیاز مشتری 

در این حالت مشتری در پی رفع نیاز خاصی هست ولی محدودیت هایی در زمینه مالی، حق انتخاب در خرید، زیرساخت دارد 

از این رو رقابت بین رقبا شروع می شود

بعضی از فروشندگان روی 10 خریدار بزرگ زوم می کنند و بقیه را برای خراب کردن رقیب بکار می گیرند

بعضی بدلیل عدم امکان رقابت روی مشتریانی که تحریم هستن یا پول کمی دارن سرمایه گذاری می کنند 

 

- بازارهای تسلیحاتی بزرگ رو میشه کشورهای حاشیه خلیج فارس نامید و کشورهای نفتی نامید 

- بازارهای تسلیحاتی متوسط کشورهای اروپایی و ترکیه و صنایع تولید کننده دفاعی هستند

- بازارهای تسلیحاتی کوچک و سیاه، کشورهای آفریقایی و کشورهای و مناطق تحت تحریم یا بی پول هستند

 

برای مثال عراق یک کشور نفت خیز با بازار بزرگ هست ولی در زمان داعش حکم بازار کوچک پیدا کرد، معمولا این بازارهای کوچک راه برای ورود به بازارهای بزرگ هست چون فرصت های وجود دارد که در بازارهای بزرگ رویا هستند 

"فیلم گرگ وال استریت رو ببینید"

 

اینجاست که شناخت بازار و مشتری مهم می شود. 

thumb_market-definition.gif

 

 

گزارشی از صنایع دفاعی سوئد با موضوع استراتژی محصولات نظامی 

02~1.jpg

https://soff.se/wp-content/uploads/2016/04/vp16-eng-160429b-webb.pdf

در این مقاله سه موضوع جالب است: 

- نوآوری محصول جهت فروش 

- محصولات نظامی پایه ای برای فروش غیرنظامی و نگاه به ریزتکنولوژی ها 

- استفاده از شرکت های خصوصی برای حفظ پویایی و سبک بودن

 

 

* نکاتی از شاد استورلی (افسر سابق نیروی ویژه در عراق و نویسنده کتاب نبرد تا موفقیت تجاری)

اولین درس برای بازاریابی: هوش رقابتی در مورد درک آنچه احتمالاً در این رقابت انجام خواهد شد متمرکز می شود. در نیروهای نظامی، عملیات با درک عمیق از دشمن و شرایط میدان جنگ هدایت می شود. هوش نظامی محصولی کاملاً رسانه ای ، تحقیق شده ، دارای منبع چند منظوره، به روز و مداوم است که به درک و احتمال کارهایی که دشمن می تواند انجام دهد ، کمک می کند و آنچه مردم نسبت به دشمن و دوستان احساس می کنند.

سوالات اینگونه هستند: چه رقابت هایی انجام می شود؟ و بیشترین تهدیدات چیست؟ 
 

درس دوم برای بازاریابی: بازشناسی و بازارشناسی کلید موفقیت است. پس از هوشمندی ، گام اساسی بیرون آمدن از دفتر است.

تیم های كوچكی كه تنها هدف آنها بیرون رفتن و صحبت با رهبران كسب و كار، دولت و رهبران جامعه است تا بفهمند كه آنها چگونه صلح را احساس می كنند. برنامه ای منظم برای دیدار ، بحث و بررسی و تعامل با مشتری ها که آینده نگری را به ارمغان می آورد

 

درس سوم برای بازاریابی: از اهداف رهبران استفاده کنید تا توصیف کنید که موفقیت چگونه به نظر می رسد. ارتش عاشق برنامه ریزی است و مردم عاشق رویا و موفقیت. برنامه های نظامی می توانند و می توانند بلافاصله بر اساس تغییرات دشمن ، منابع و آب و هوا تغییر کنند. هدف فرمانده توضیحات و تعریف این است که یک مأموریت موفق چگونه به نظر می رسد. 

(این همان تبلیغات و جذب مخاطب هست)

 

 

درس چهارم برای بازاریابی: اعتمادسازی کنید و مشتری مداری را به عنوان سرلوحه کار قرار دهید. کاری کنید که مشتری بفهمد شما به دنبال یک کار طولانی هستید و مشتری را تنها نمی گذارید. 

 

یادآوری :  فروش تسلیحات بسیار مفهومی بزرگ هست و نباید نیاز رو بدون شناخت بازاریابی کرد و خلاقیت در درک مشتری و رفع نیاز او بالاترین سطح بازاریابی هست. 

- فروش سلاح سبک و سنگین

- فروش خدمات تعمیری و ارتقا 

- فروش خدمات اموزشی و طراحی

- فروش قطعات مصرفی 

- فروش تکنولوژی تولید 

01~4.jpg

 

 

 

thumb_A-list-of-what-is-marketing-1.jpg

نگاهی کوتاه بر نکات بازاریابی 

ویرایش شده در توسط arminheidari
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بخش مهمی از نبرد رسانه ای امروز، نبرد روایتهاست. هر تبلیغ را می توان یک روایت دانست که نقطه نظر ما واقعیت را شرح می دهد. 

تسلط بر روایت بخش مهمی از «تاکتیک» در دسته بندی سه تایی ذکر شده نبرد رسانه ای است.

لذا جا داره اینجا به موضوع « روایت » هم اشاره کنیم و یک کتاب خوب در این مورد معرفی کنیم


سواد روایت

نویسنده: اچ. پورتر ابوت
مترجمان: رویا پورآذر و نیما م. اشرفی

(شایسته‌ی تقدیر جایزه‌ی کتاب سال ۱۳۹۸)

 

 

نقل قول

 

هر محاکمه را می‌توان به منزله یک رساله روایی پرداخت نشده عظیم در نظر گرفت که نشانگر مقابله دو گروه نویسنده است و هر یک از این دو گروه می‌کوشند با آب و تاب دادن به بخش‌های روایی که تاثیر بلاغی و سخنورانه دارند، روایت اصلی خود از سیر وقایع را به کرسی بنشانند. ص. ۳۱۹


 

 

کتاب سواد روایت به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد: روایت چیست؟ چطور ساخته می‌شود؟ چه کاربردی دارد؟ بر ما چه تأثیری دارد؟ ما چه تأثیری بر روایت داریم؟ چطور به زندگی و متن‌هایی که در زندگی روزمره با آن‌ها مواجهیم شکل می‌دهد؟ چگونه با تغییر رسانه یا بافت فرهنگی تغییر می‌کند؟ و…

  • Like 1
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بازار صادرات تسلیحات برای ایران 

 

در حالی که بحث پیرامون تمدید غیرقانونی تحریم تسلیحاتی ایران ادامه دارد 

توجه ها به سمت خریدهای ایران از روسیه و چین با محوریت هواگردها هست

ولی نشانه بیانگر آن است که هدف اصلی نگرانی صادرات تسلیحات و خدمات نظامی توسط ایران است

علارغم تبلیغات ضعیف ایران در خصوص صنایع و تسلیحات دفاعی

ولی

- قیمت پایین

- انتقال راحت تر تکنولوژی

- سادگی تسلیحات و ایده‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ها

- حسن نیت در معاملات 

- تقابل های نقطه ای ولی موفق با رژیم صهیونیستی و آمریکا

باعث شده است که بازارهای تسلیحاتی و خدمات نظامی ایران برای کشورهای محصور در قدرت جهانی جالب و ارزشمند بیاید

بر 3 تیر 1399 در 01:21 , arminheidari گفت:

تامین نیاز مشتری 

در این حالت مشتری در پی رفع نیاز خاصی هست ولی محدودیت هایی در زمینه مالی، حق انتخاب در خرید، زیرساخت دارد 

از این رو رقابت بین رقبا شروع می شود

بعضی از فروشندگان روی 10 خریدار بزرگ زوم می کنند و بقیه را برای خراب کردن رقیب بکار می گیرند

بعضی بدلیل عدم امکان رقابت روی مشتریانی که تحریم هستن یا پول کمی دارن سرمایه گذاری می کنند 

 

- بازارهای تسلیحاتی بزرگ رو میشه کشورهای حاشیه خلیج فارس نامید و کشورهای نفتی نامید 

- بازارهای تسلیحاتی متوسط کشورهای اروپایی و ترکیه و صنایع تولید کننده دفاعی هستند

- بازارهای تسلیحاتی کوچک و سیاه، کشورهای آفریقایی و کشورهای و مناطق تحت تحریم یا بی پول هستند

 

برای مثال عراق یک کشور نفت خیز با بازار بزرگ هست ولی در زمان داعش حکم بازار کوچک پیدا کرد، معمولا این بازارهای کوچک راه برای ورود به بازارهای بزرگ هست چون فرصت های وجود دارد که در بازارهای بزرگ رویا هستند 

"فیلم گرگ وال استریت رو ببینید"

 

 

- بازارهای تسلیحاتی کوچک و سیاه، کشورهای آفریقایی و کشورهای و مناطق تحت تحریم یا بی پول هستند

 

بازارهایی تسلیحاتی مثل 

عراق 

سوریه

ونزوئلا 

کره شمالی 

لبنان

لیبی

نیجر

کوبا

و کشورهای آفریقایی

 

این شروع ماجراست چون تجربه یک معامله خوب، معامله بعدی را پدید می آورد و دومینو وار اتفاقات بعدی رخ می دهد 

و مشتری هایی عجیب برای خدمات و تسلیحاتی خاص مثل پاکستان، چین، روسیه 

و این خطر بزرگی در بازار تسلیحات است که به معنی ورود یک رقیب جدید می باشد

 

یادآوری این نکته ضروری هست که صادرات نظامی فقط تانک و هواپیما نیست 

بر 3 تیر 1399 در 01:21 , arminheidari گفت:

یادآوری :  فروش تسلیحات بسیار مفهومی بزرگ هست و نباید نیاز رو بدون شناخت بازاریابی کرد و خلاقیت در درک مشتری و رفع نیاز او بالاترین سطح بازاریابی هست. 

- فروش سلاح سبک و سنگین

- فروش خدمات تعمیری و ارتقا 

- فروش خدمات اموزشی و طراحی

- فروش قطعات مصرفی 

- فروش تکنولوژی تولید 

 

در آخر می توان مثال هایی را آورد

- از فروش تسلیحات به عراق در مقابل داعش 

فروش خودروهای سبک و نصب تجهیزات غیررسمی در خاک عراق

اورهال تانک های عراقی 

و یا زره پوش ها 

پهپادها

alalam_635556295861682958_25f_4x3.jpg

 

thumb_ec505cf740327139ec05cf030e1f15d60e

 

thumb_unnamed~10.jpg

 

 

- یا مثال دیگر

اورهال سی 130 ونزوئلا و فروش خدمات نظامی 

پهپادها 

N80679361-4406971.jpg

 

1061328_353.png

 

http://gallery.military.ir/albums/userpics/10393/Eaew4PeWoAIhbE-.jpg

 

https://snn.ir/fa/news/855277/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%7C-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C-c-%DB%B1%DB%B3%DB%B0-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88%D9%86%D8%B2%D9%88%D8%A6%D9%84%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D9%91%D8%B5%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

 

ویرایش شده در توسط arminheidari
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در زمینه اورهال ما حرف هایی برای گفتن خواهیم داشت ولی در زمینه فروش با این کار رسانه ای، الگوی رونمایی ضعیف فعلا کمی زوده. این حرف رو که در رسانه های دیگه هم شنیدم و آدمو یاد ضرب المثل عسس بیا منو بگیر یعنی ما از نظر کشورهای غربی و تعاملات با اونها تحت تحریم ایم کم نیست، همین مونده شاخک روسیه و چین یا دیگر کشورها رو برای کارشکنی تیز کنیم. اگرم حتی میخواهیم داد و ستدی بکنیم بهتره در خفا باشه.

  • Like 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ما بخوایم بفروشیم چیزی در حد گسترده خدا شاهده قبل از امریکا و اروپا روسیه و چین فشار بهشون میاد عمرا بزارن ایران تو  ونزوئلا حتی تو عراقم میتونید به راحتی ببینید اگه ایران این کارو کنه حالا ببینید کی گفتم کافیه ایران یه چیز کوچیکی بفروشه به ونزوئلا ببینید روسیه و چین چکارا و چه پیشنهادایی نمیدن :D

یا علی .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
10 hours قبل , aminf14 گفت:

در زمینه اورهال ما حرف هایی برای گفتن خواهیم داشت ولی در زمینه فروش با این کار رسانه ای، الگوی رونمایی ضعیف فعلا کمی زوده. این حرف رو که در رسانه های دیگه هم شنیدم و آدمو یاد ضرب المثل عسس بیا منو بگیر یعنی ما از نظر کشورهای غربی و تعاملات با اونها تحت تحریم ایم کم نیست، همین مونده شاخک روسیه و چین یا دیگر کشورها رو برای کارشکنی تیز کنیم. اگرم حتی میخواهیم داد و ستدی بکنیم بهتره در خفا باشه.

 

خیلی از کارهای ایران در خفا هست 

چون بازار این رو میطلبه، بروشورهای صنایع دفاعی ایران

page_1_thumb_large.jpg

 

 

P0xAAsVB2AzKMe-juLQ0nFxFAB-JOB2wbeqwAhaD

 

لیست کلی 

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/index.html

 

بخش اول : تجهیزات سبک انفرادی

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/Section1.pdf

بخش دوم: مهمات و فلزات

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/Section2.pdf

بخش سوم: راکت ها 

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/Section3.pdf

بخش چهارم: تسلیحات نیمه سنگین از قبیل خمپاره انداز، راکت انداز و ...

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/Section4.pdf

بخش پنجم: خودروها و تانک های زرهی 

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/Section5.pdf

بخش ششم: مواد و شیمی پایه تسلیحات مثل باروت و چاشنی 

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/Section6.pdf

بخش هفتم: تجهیزات جانبی، مثل ماسک، لباس و... 

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/Section7.pdf

بخش هشتم: (عنوان دقیقی ندارد)

http://military.ddns.net/Iran_weapon_industry/Section8.pdf

 

 

نکته:

بروشورها باید به زبان کشورهای هدف باشد

- فارسی (ایران)

- انگلیسی (زبان عمومی)

- عربی (کشورهای مقاومت)

- اسپانیول - لاتین ( کشورهای آمریکای لاتین)

- فرانسوی (کشورهای افریقایی)

- چینی ( کشور چین)

- روسی ( روس ها)

 

 

 

ویرایش شده در توسط arminheidari
  • Like 1
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم