Crash

معرفی شرکت میلرم رباتیک

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

تست حرکت خودکار پلتفرم THeMIS در زمینهای خارج جاده ای

 

https://www.aparat.com/v/Vfa0v

 

شرکت میلرم رباتیک در جریان آزمایش پلتفرم بدون سرنشین THeMIS قابلیت های حرکت خودکار در حالت دنبال کردن اهداف در زمینهای خارج جاده ای را به نمایش گذاشته است. پلتفرم بدون سرنشین THeMIS میتواند اهداف مختلفی مانند سربازان،  خودروهای نظامی و یا پلتفرمهای بدون سرنشین دیگر را دنبال کنند. همچنین میتوان به این پلتفرم دستور تا به محل شروع حرکت خود به شکل خودکار برگردد. چنین فابلیت حرکت خودکاری به سربازان اجازه میدهد تا بیشتر به فعالیت رزمی تمرکز شوند تا اینکه مشغول هدایت پلتفرمهای بدون سرنشین زمینی باشند.

 

  • Like 2
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نسخه جدید تایپ-x در نمایشگاه DSEI 2021 لندن

IMG_20210913_171403.jpg

 دو شرکت Pearson Engineering  و Milrem Robotics در نمایشگاه دفاعی DSEI 2021 لندن نسخه ای از خودروی روباتیک رزمی(RCV) Type-X مجهز به یک غلطک مین روب سبک را به نمایش گذاشتند. یکپارچه سازی این خودروهای زرمی بدون سرنشین با تجهیزات مین روب نشان دهنده شرکت میلرم رباتیک برای توسعه نقشهای مختلف پشتیبانی برای RCV ها در میدان جنگ در تلاش است. به نظر می رسد خودروهای روباتیک رزمی می توانند در درگیری های آینده موقعیت برجسته ای را در بدنه نیروهای زمینی ارتشها به دست آورند و به تدریج انسانها را از کارهای "احمقانه ، خطرناک و کثیف" دور کنند. 

 

جیسون ریبی مدیر مهندسی Pearson Engineering گفت: "نحوه وشکل توسعه RCV ها هنوز مورد بحث است و تمایل به سمت وسایل نقلیه سبک تر ، چابک تر و چند منظوره است که می توانند به طور مستقل بسیاری از وظایف را انجام دهند. واقعیت این است که این وسایل نقلیه باید به مکانهای که فرماندهان خود دستور می دهند حرکت کنند و برای انجام این کار باید طیف وسیعی از موانع طبیعی و مصنوعی را که معمولاً در میدان جنگ با آنها روبرو می شود ، شکست دهند.  یک RCV بدون حفاظت ممکن است همچنان در معرض حملات دشمن قرار گیرد ، اگر چه سربازانی صدمه نمی بیند اما دارایی های ارزشمند یک ارتش از بین میرود.  تایپ-x به گونه ای طراحی شده است که برای بالگردها، خودروهای رزمی بدون سرنشین و تانک های سرنشین دار می تواند نقش های حمایتی را در میدان نبرد ایفا کند. ترکیب حفاظت عالی و فناوری های جدید در این خودرو بدون سرنشین نه تنها بقای تایپ-x  بلکه واحدهای سرنشین دار را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد."

 

ادغام یک غلطک مین روب سبک با پلتفرم بدون سرنشین Type-X نشان داد میلرم رباتیک با همکاری شرکت های همچون  Pearson Engineering میتواند طیف وسیعی از امکانات موجود را برای خودروهای بدون سرنشین آینده در میدان نبرد   ارائه دهد. تجهیزات پشتیبانی و مهندسی که برای پاکسازی معابر آلوده به مین، پاکسازی مسیر ، از میان برداشتن موانع دفاعی و... کاربرد دارند و  میتوانند با این پلفترم یکچارچه شوند. از دیگر ویژگی های این نسخه از خودرو رزمی بدون سرنشین تایپ-x در نمایشگاه DSEI 2021 مجهز بودن آن به برجک رزمی MCT-30  مسلح به توپ اتوماتیک 30 میلیمتری  است. این برجک رزمی را میتوان با طیف گسترده از خودروهای سرنشین دار ( ACV ، برادلی ، استرایکر و...) و خودروهای بدون سرنشین ( Ripsaw M5 ) یکپارچه کرد.

 

 

IMG_20210914_215427.jpg IMG_20210914_215322.jpg

 

منبع

  • Like 1
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.